Taylor Lautner STRIPS DOWN FOR GQ

taylor-lautner-shirtless-gq


Twilight star Taylor Lautner will has a sexy new photo shoot featured in the upcoming issue of GQ. Summit Entertainment didn’t believe Taylor had the ‘stones or the bulk‘ to play the romantic-lead in New Moon. Director Christ Weitz said: ‘They needed to understand he had that aggression.’

Taylor on packing on muscle: ‘I tried to stay focused on the things I could control.. When a man transforms into a wolf, all of his clothes get shredded. When he comes back to human form, he’s wearing ripped jeans, and that’s about it. It’s the way it was written. The great thing about this series is we stay true to the books.’

  • rebizzzzle

    i want to looove you, pyt, pretty young thaaang

  • Kourtney

    YouBelongWithMe said:
    So cute but I can see there has been some editing in the photo too.
    ***********
    new icon!! I love Artie!

  • Nick&Jada4ever

    Kourtney said:

    am I the only one that thinks it’s weird that every single magazine he’s in makes hi take off his shirt… he’s 17…
    oh well.. he’s hot :)
    —————————-
    Ya i think that is weird too! lol

    Yuhh he is defentley hot! I could bake cookies on em! <333

    -Jada

  • YouBelongWithMe

    new icon!! I love Artie!
    —-
    Love your Icon too! I am so exicted about tommrow, I thought it was going to be a repeat but I am so happy that she actually gets to be on the show!! And Glee tommrow too!

  • Anonymous

    AMEN! he used to be okay, now he’s just SO into himself. all he talks about is how hard it was to get so muscular, his workout routine, blah blah blah! he never really talks about JACOB!

  • Anonymous

    his body is amazing, his face is gross.

  • YouBelongWithMe

    Yo Glee and Taylor Swift rocks! And Taylor Lautner

  • Meli-

    thank you GQ!

    omg JB HAS A NEW SONG OUT! i freaking love it. well idk if its new new but it sounds like their its about time stuff! im literally so happy!
    http://www.youtube.com/watch?v=YicTmFCqVSM

  • Anonymous

    his body is amazing, his face is gross.
    ——————
    Selena and taylor look like brother and sister. They look so much alike.

  • YouBelongWithMe

    his body is amazing, his face is gross.
    ——-
    Don’t diss the dude. You aint perfect either

  • Stewie

    Go TNT!

    I like him. He seems like a nice guy.

  • YouBelongWithMe

    I hate how people are like ”Taylor Lautner face is ugly” that is just plain rude. How would you like it if someone said your ugly. You wouldn’t like it. Celebs are humans too and they are just like everyone else. So if you say negative shit about anyone I have a question what does that make of you? Your prettier than everyone?

  • Okkke

    He is an idiot

  • Kourtney

    YouBelongWithMe said:
    Love your Icon too! I am so exicted about tommrow, I thought it was going to be a repeat but I am so happy that she actually gets to be on the show!! And Glee tommrow too!
    ***********
    thanks!! I know and she’s supposed to be performing a few songs! sweeeeeet! and GLEE!! EEEK!

  • AimBaby

    Holy Mother- kill me now.

  • oneofakindxo

    oh snap ;) haha.

  • YouBelongWithMe

    Thanks!! I know and she’s supposed to be performing a few songs! sweeeeeet! and GLEE!! EEEK!
    —————
    Glee + T-Swift= BEST DAY EVER! If she ever went on Glee. I would die

  • cielo

    Twilight just ruined his career. cus twilight freaking sucks

  • jadaxonickj

    One time in Choir we had a free day and my friend let me see her Teen Vouge Mag w/ Taylor on the front and as soon as my friend Macie saw him on the front she freaked out and snatched it out of my hands and then other girls started to see the mag and started to huddle around it going “oooo, ahhh.” And I just gave up on reading the rest of the mag! I had no chance to get it back! lol

    Well anyway Taylor looks fine as HELL!!

  • Leena

    lol his smile’s kinda creepin’ me out in that picture but anyways, i soooo can’t wait for this.

  • YouBelongWithMe

    Twilight just ruined his career. cus twilight freaking sucks
    ——–
    How did Twilight ruined his career, actually if you haven’t noticed it helped his career smart one. Just because you think Twilight sucks it doesn’t mean Twilight ruined his career that is your stupid opinion about Twilight. Taylor has come a long way. Anyone remember him from the Cheaper from the dozens movie?

  • Anonymous bitchh

    seks

  • Anonymous

    Holy SHIZZ! o:

  • Joelover

    *Licks lips*

  • Anonymous

    His body is nice, but his forehead…looks like Cromagnon Man. Prehistoric. And he’s all teeth.

  • MileyDemiAshleyftw

    He seems Cool, but he isn’t as hot as everone make it out to be.
    Maybe im just saying this because im Team Edward!

  • aklnoa

    can you people not do that thing where you go *closes eyes* *covers mouth* *NOBODY CARES*. seriously. it’s annoying.

  • idkMyBFFjill

    he talks gay but im sure he’s not.

  • asdn

    no offense

  • Anonymous

    Am I the only one
    Who is completly annoying about him.. Showing off his muscles and then say that he feels” uncomfortable”
    Its like dude we know your hot but its not the end of the world my dear..
    I used to lke him but now.. Ussh I still like him but he pissed the shit out of me

  • PartyintheUSA

    idkMyBFFjill said:
    he talks gay but im sure he’s not.
    ————————————-
    I know! He really does sound gay…
    But he’s too ripped,and HOT to be gay! :]

  • GoldenGal9311

    Nice photo, but that shirt has got to go. He looks like Mr. Roger.

  • Chloeeeeeeeeee

    HOT. *hyperventilating*

    Roll on nov 20!

  • oneofakindxo

    Aww ! I miss Mr. Roger’s neighborhood. I was so sad when he died. :(

  • oneofakindxo

    This picture makes me 10 times more excited for New Moon.

  • GoldenGal9311

    oneofakindxo said:

    Aww ! I miss Mr. Roger’s neighborhood. I was so sad when he died. :(
    _______________

    I know, it was very sad. I thought Mister Roger would live forever.

  • raejonas

    he is sooo freakin’ gorgeuos!!!! TEAM JACOB!!!!!

  • GoldenGal9311

    His teeth are amazing. He could model for Crest.

  • raejonas

    Mr. Roger was soooo awesome. awwww i miss him.

  • oneofakindxo

    I know, it was very sad. I thought Mister Roger would live forever.

    —————

    Aw yeah. :/ I can’t believe he had cancer! That made me supa sad. I miss his show x10!

  • oneofakindxo

    well i’m out guys! I’ll talk to yall tomorrow. lol.

  • juliecouture

    dkMyBFFjill said:
    he talks gay but im sure he’s not.
    ————————————-
    I know! He really does sound gay…
    But he’s too ripped,and HOT to be gay! :]
    ——-
    i have nothing againest gay people or anything but watch and listen to interviews of taylor lautner he does sound ‘gay’ i thoughti was th eonly one who noticed that haha

  • oneofakindxo

    hes not gay btw lol..

  • Becca

    He’s ugly.

  • joe’s brown sugar :)

    WELL… he his a KILLER body. NO DOUBT!
    BUT he is not the kind of dude i’d fight for…
    plus he is 17…
    they should ease up on the “showing himself off” thing, until he is more mature. :/

  • joe’s brown sugar :)

    *has

  • crystaljb

    he’s smokin’ :)

  • zomg.

    god he is just so unattractive. i mean he seems nice enough but… ew. no thanks.

  • AlexJonasOJD

    Want to know what I wish?
    That people would stop thinking about him ONLY for his body. He has a personality to you know. And from what I’ve seen, an amazing one at that.
    So you need to start focusing on what matters in people, like who they are on the inside. Not how good they look shirtless.
    Thanks.

  • Anonymous

    I agree, he is very unsexy to me
    Might be because of how feminine he acts and sounds, IDK
    I have nothing against him though

  • Kourtney

    YouBelongWithMe said:
    Glee + T-Swift= BEST DAY EVER! If she ever went on Glee. I would die
    *************
    OMG she needs to go on Glee. I’d die too. we need to make this happen somehow!

  • Anonymous

    cielo said:

    Twilight just ruined his career. cus twilight freaking sucks
    —————————————

    Really? That’s funny because I thought all this fame that’s coming to him is BECAUSE of Twilight.

  • Anonymous

    Okkke said:

    He is an idiot
    ————————————

    You have your opinions, and I have mine.
    I think a person who’s an idiot is one who can’t finish a simple sentence correctly. Just to let you know, you forgot a period.

  • Amber

    HOLY FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  • Anonymous

    are you guys joking, he is GORGEOUS.
    he is not ugly, and he does NOT sound gay.
    and i have to agree that twilight MADE him, it didn’t ruin his career at all.
    he is so sexy.

  • Hannahh

    Twilight just ruined his career. cus twilight freaking sucks
    —————————————

    Really? That’s funny because I thought all this fame that’s coming to him is BECAUSE of Twilight.

    I wasn’t the one that made the original comment,
    But I agree that Twilight in a way ruined his FUTURE career in acting. Right now, he’s doing great, he’s a good Jacob (I’m just assuming that since the movie hasn’t come out yet and there wasn’t much to base his acting off of in Twilight), he’s making a lot of money, he has lots of fans, fame, all that. But, he’ll probably be type casted for all of his roles in the future. I mean, in every photoshoot he’s half-naked, so he probably will be in future movies for a long time. I pray for him that he can break out of that shell. :)

  • abby

    HOTTTTTTTT !!!
    GORGEOUSSSSSSS !!!!

    and oh, he’s not ugly.
    he’s actually Cute & Hot at the same time…
    and he’s not being a show-off…
    1. he HAS to show his muscles as Jacob in the movies
    2. the PHOTOGRAPHERS tell him so to pose like that. NOT his choice, duh.

  • Anonymous

    SO MUCH HOTTER THAN NICK J! WHAT A BODY!!

  • Anonymous

    cute is a disgrace to him… hes freaking hot!

  • hpaddictedx

    Hottt

  • Jersey Native

    Oh…Hot…Damn…
    the dirty things I would do to him…
    I’m sorry…
    Let me try and keep it PG…
    He is just…Yea…Whooo.
    But I do find it hilarious that every
    magazine he’s in he like barely has a shirt on.hahahaha.

  • Anonymous

    ddlovato Finally wrapped! Goodnight everybody…. Wait, I mean… Good morning…? :l
    about 2 hours ago from web Demi in done with CR2! yeah! Demi and JB can go to Mileys concert in Dallas!

  • Tay_swift23

    Woah hes sooo hot!!!! His body :-)
    He makes me happy :-)
    I somewhat met him last month hes so sweet took picks with everyone who asked

  • Anonymous

    AWESOME!!!!!!!!!!!!!!
    SOO HOTT!!!!!!!!!
    HIS WONDERFUL 8 PACK IS AH-MAZING!!!!!!!

  • Anonymous

    still gay

  • Bella

    So why is that everyone approves of Taylor taking his clothes off, but when Miley Cyrus shows even a tiny bit of cleavage she’s called a slut? They’re both 17!

  • RianaH

    He is not ugly, he is beautiful.Prettier than u use to see on those teens magazines.

    But a few girls around here are just too used to look at boys who got women faces, like Zac Efron and the Jesse Mcartney so they don’t get this is good looking. So, when they see a mixed race hottie and pretty face, like this kid they feel they are betraying their pure race beliefs or other stupidities like that.

  • yter

    He is beautiful.
    I don’t get how could somebody dont see it.
    Look to those perfect smile and he has good skin color and pretty eys and mouth. he is beautiful.
    I don’t like blonde white guys, anyway.

  • Nobody Does It Better x

    He’s hot if you put a paperbag over his head!

  • Anonymous

    its so hilarious how people say he could be gay when he had a girlfriend for like 2 years!!!!! (a seriosu realtionship BTW)

    and his personality is AMAZING!! he’s so fluent unlike other people that get all nervous at interviews and dnt even know wut to say(rob & risten) LOL

    i love taylor lautner!!! (n not becuz of his body! ppl really need to stop liking him because of how “hott” he is, well he is), but dats not the only good thing he has!!! :]

  • Hannahh

    He is not ugly, he is beautiful.Prettier than u use to see on those teens magazines.

    But a few girls around here are just too used to look at boys who got women faces, like Zac Efron and the Jesse Mcartney so they don’t get this is good looking. So, when they see a mixed race hottie and pretty face, like this kid they feel they are betraying their pure race beliefs or other stupidities like that.

    I’m sure it has more to do with the fact that he has microscopic eyes and a huge nose :)
    I have nothing against him. He seems nice and dedicated and his body is majorly hot. But his face… not so much.

  • pulogkwaii

    He is so pretty, I like his face more than his body anyway, I think he s too much for a boy.

  • Bianquita

    He is so hot. I think he has some pretty and unique features.
    I always had a thing for somehow asian eyes guys, my first love with those eyes was Leo dicaprio, then josh Harnett and now this kid.

    Love them all.

  • kristine.

    dayuuum.
    this boy is smexiii.

  • Anonymous

    Good point I mean he is mixed race…his strong features come from the black side of him so you can not judge his looks based on white standards…he is a handsome guy…period.

  • wolfgirl27

    OMG he is so hott!! cant wait 4 new moon!! only 297 days left until Eclipse!!!! woo!!

  • WhiteHorsex3


    Wow :) I FINALLY made an account =P Taylor L. is HOT! xD

  • Pants pants pants

    fatty fatty fat fat.

  • roflkayla

    i want to rub chocolate syrup all over his body and lick it off.

  • Lizs

    Taylor Lautner is HOT. he is not ugly at all. he has those unique looks. gosh, hothothot.

  • PolkadotSocks!

    people, how can u possibly THINK he is UGLY?! he has a good mix of smoking hot and cute, i Luv him.
    hey, has anyone noticed gay guys usually look hot? idk, just seems they keep their body WAAAY better than a straight guy.

  • MZ

    UGGGHHH he’s gorgeous<3

  • Anonymous

    ehh first

  • asdn

    I LOVE HILARY DUFF!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    well i love t l

  • Kourtney

    am I the only one that thinks it’s weird that every single magazine he’s in makes him take off his shirt or show his abs… he’s 17…

    oh well.. atleast he’s hot :)

  • Missy

    hope not just clothes

  • Hannahh

    am I the only one that thinks it’s weird that every single magazine he’s in makes him take off his shirt or show his abs… he’s 17…

    oh well.. atleast he’s hot :)

    Yeah, I think it’s weird too. :/
    These magazines are sexifying an underage teenager. Then all the TwiMoms out there see these pictures and type comments about illegal things they want to do to him. I’d be so scared if I were Taylor.
    But yeah, at least he’s hot. :)

  • asdn

    AND DON’T SAY FIRST!

  • Anonymous

    first I said it he is mine

  • Nick&Jada4ever

    Mmmmmm Sexyy :)

  • asdn

    LET’S HEAR THE HILARY FANSSSSSS=)

  • YouBelongWithMe

    So cute but I can see there has been some editing in the photo too.

  • Anonymous

    SEXY.

  • YouBelongWithMe

    am I the only one that thinks it’s weird that every single magazine he’s in makes him take off his shirt or show his abs… he’s 17…
    oh well.. he’s hot :)
    ——-
    The reason why because he ain’t disney.

  • Anonymous

    hes not gay btw lol..

    —————————————

    You can’t possibly know that. He’s still young. He may not even be sure himself. People are just saying that he has very effeminate characteristics… possibly because he didn’t get enough testosterone to his hypothalamus in the womb (that’s what makes guys gay). Possibly. ;-)

    Am I going to regret bringing up his potential homosexuality that one time? LOL, jk
    —————-
    I thought jb was gay they act so feminine. If it weren’t for nick dating miley who is gorgeous, i will think he gay. Joe dates a lot of girls, when guys date a lot of girls is because they can’t settle because they think is the girl they just don’t want to admit, they date a lot because they attracted to boys. A real man is sure of their sexuality and can commit to one girl. Kevin i thought he was gay but he getting married so i guess that out.

  • NICOLE .

    hes not gay btw lol..

    —————————————

    You can’t possibly know that. He’s still young. He may not even be sure himself. People are just saying that he has very effeminate characteristics… possibly because he didn’t get enough testosterone to his hypothalamus in the womb (that’s what makes guys gay). Possibly. ;-)

    Am I going to regret bringing up his potential homosexuality that one time? LOL, jk.

  • Kelsey!

    I got the gay vibe from him at a signing once and then I saw him again and I got it again. I think he is or at least bi.

  • aklnoa

    i mean no offense from THIS name. ha. my name changed on me

  • Rawrdom

    Taylor is really hot IMO.
    His body kind of scares me though (not really).
    Lol guess it’s something to get use to.
    most guys that age at my school definitely don’t have that kind of body.He must work out A LOT.

  • Anonymous

    I hate how people are like ”Taylor Lautner face is ugly” that is just plain rude. How would you like it if someone said your ugly. You wouldn’t like it. Celebs are humans too and they are just like everyone else. So if you say negative shit about anyone I have a question what does that make of you? Your prettier than everyone

    his face is still ugly.

  • Stewie

    Taylor and Taylor are both very lucky.

  • kr

    Lol, “Taylor Lautner WILL HAS”
    fail grammar.

  • iliana

    dang its getting hot in here!!!!!!!!!!!lol

  • JackiesGuitar

    ahhhh. he’s gorgeous! =]
    can’t wait for new moon.
    hahaha.

    http://www.youtube.com/watch?v=LMTCVxV5wRE

  • Kelsey!

    Right? I dn’t care he has a hot body, but he needs to come out. I like honest people. Hey were his nails manicured when you met him?

  • Anonymous

    so did i when i met him last year. i like him btw i just think he’s gay! ain’t nothin wrong with that. and he has a nice body.

  • J-Bug

    Am I the only one who can’t get the thought
    of him possibly being gay since someone
    on here called it.Idk I love the guy.

  • HAHAHAhah

    He looks lame, I think he is trying too hard though.
    Lame sexy!. I don’t think the natural sexy in this guy, JUST TRYING REALLY HARD.

    ZAC IS NATURALLY SEXY

  • Jonas4Canada

    Why bring JB into a TAYLOR LAUTNER post go away!

    Anyways, Taylor seems like a really nice guy, plus he’s hot! I feel bad for him though, that must’ve been tough for him, like he HAD to get extremely buff to keep his role in a movie, its kind of the equivalent of telling actresses to drop 10 pounds!

  • Anonymouswth815

    HOW THE FUCK IS HE 17?!
    why can’t boys at my school look like him?

    this is love.

  • taylenaFTW

    sooooooooo sexxaay :D

  • Anonymous

    Nick and joe jonas who??? haha Taylor is much hotter!

  • Anonymous

    body, yes. face? no.

  • avery

    Lol this is such an awkward picture, I don’t even know.

  • Rileyy

    hmmmm…it’s required that i comment on every taylor lautner post by saying that i want to blow him and taht’s still true lol

  • mudshark_kendie

    sexy sexy man. nom nom.

  • ashleyy:)

    lykee 0MG tay tay luv mehh

  • Anonymous

    ewww

  • Kimmy_4Jonas

    woah that is HOT haha