Taylor Swift & Taylor Lautner Romantic Weekend, ROB & Kristen’s Apartment

rob-kristen-our-home
taylor-lautner-taylor-romantic-weekend



Taylor Lautner and Taylor Swift spent a romantic weekend together, according to Us Weekly. Do YOU think they are official dating now? Wonder how Selena Gomez feels..

OK! goes inside Rob Pattinson & Kristen Stewart’s new apartment: ‘As the paparazzi crushes around them, the only true place that these two can seek solace as they film Eclipse is at their palatial pad at the Sheraton Vancouver Wall Centre. Discover how they spend their time together locked away from the world.’

, , ,

  • Anonymous

    yeah..right

  • Anonymous

    who’s taylor??jz curious…

  • tx02

    Taylor S will be 20 in December and Taylor L will be 18 in February. She is 2 years and 2 months older than him. It’s not that big of a deal, you need to chill.

  • dylansprouse

    Taylor Lautner didn’t JUST turn 17. He’ll be 18 in February which is in 4 months.

    And I feel really bad for both Selena and Taylor L because I hung out with Selena and both Taylors on the set and Taylor S was hitting on Taylor L while him and Selena were talking about the next date they were gonna go on. I think Taylor S and Miley should be friends because they are both bitches. (I hate Miley because we dated for about 12 hours and then Nick Jonas walked by. Not to mention the fact that when Sel and Nick were dating, Miley did everything she could to get Nick back and when they did get back she started going out with Liam instead)

    So as Jenn Stone says, “We have more drama here than a regular high school. Forget reality shows about Rev Run, we should have our own!”

    All the power to you Taylena

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Don’t know whether to believe this or not, but if they are good for them :)

  • Anonymousss

    Selena and Taylor were and are only good friends, they were never dating

  • Anonymous

    Selena and Taylor were and are only good friends, they were never dating
    —–

    Didn’t she say Lautner made her the happiest she’s ever been? And didn’t Lautner say he didn’t want Twi-hards to hate him for his relationship with Selena? …Guess again, my friend.

  • Anonypuss

    Taylor and Taylor would have some seriously squinty-eyed babies. Ewwwww.

  • ellomate

    i love taylor lautner

  • Anonymous

    WHAT? they are living together now??

  • eeeeeeeeeeer

    Well, as a matter of fact, they’re cute together!

  • w.e

    taylor is a fake ass bitch
    no wonder that joe dumped her ugly ass

  • rachelxolaurent

    bitch get away from my man
    both of them
    :)

  • reallly

    wel maybe selena knows how miley felt now when selena stole miles bf

  • Anonymous

    Taylor L. seemed like he had a hard-on for Swifty for a while now, even more so for anything he might have felt for Selena. Selena really needs to learn how to find guys who are emotionally available.

  • TaylorSwift

    No. Not true. We’re totally not dating! Can’t a guy and girl be really good friends!?

  • Delsy

    i find this so funny is unbelievable

  • thetruth

    the truth never set me free…

    soon you’ll see the real taylor swift

  • ssexybeast

    That’s so cute…

    Is UsWeekly reliable?

  • DemiMileyx3

    I really DON’T like this couple!
    Taylena is so much better, and IF Selena and Taylor really did date( they most likely did) and Taylor S is dating him now then wooow just wow…

  • TaylorLautner

    I wouldn’t date Taylor Swift. I wouldn’t want my daughter/son having small and close together eyes.
    Selena is my one and only.
    Fuck Taylor. Fuck Nick.

  • Delsy

    Jen and John are back together?? WOW

  • ssexybeast

    Jen and John are back together?? WOW

    I doubt it lol
    But they make a cute couple!

  • joungjeezz

    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch
    taylor is a psycho bitch

  • SelenaGomez

    Right. That’s it! No more cookies being baked for Taylor! Little miss piggy is getting beaten up! How dare she take my gorgeous hunk-a-bunk!? Bitch! I’ll kill you!

  • Anonymous

    lautner bats for the other team anyway so who cares

  • Anonymous

    so let me guess, selena and taylor s are the fakest teens right now and miley and demi are the realest teens we have right now?? wow mad random but w/e

  • NickJonas

    *Throws purity ring away*

  • Anonymous25

    Taylor Swift should date somebody of her age or older and TALLER than her!!! not Taylor L.

  • MileyCyrus

    Aw Nick! Are you throwing your ring away to have sex with me!?

  • Anonymous

    Isn’t Lautner only 16? And Swift almost 20?

    That’s disgusting.

  • Delsy

    Jen and John are back together?? WOW

    I doubt it lol
    But they make a cute couple!

    —–

    Yeah they do look cute but i want Jen to be happy there are lots of rumours about her and guys i don’t want her to get hurt she is such a sweet person

  • yeharighhtt

    I agree w/ you “taylor”
    i like taylena best they just seem so perfect for eachother
    and they always talk highly about eacther
    Taylena>>>>>>>?Taylor?

  • hpaddictedx

    Lmao you made my day seriously. Everyone’s complaining about t2 and you come out of nowhere with “Jen and John are back together??”

  • Anonymous

    tl is 17 and ts is 19, i think

  • Anonymous

    Anonymous
    (replying to this) – Oct 14, 2009 @ 04:32 pm
    Anonymous said:

    tl is 17 and ts is 19, i think
    ———————————
    If Taylor L. is 17, he just turned 17. Swift will be 20 in less than two months.

    Still disgusting.

  • Anonymous

    no, he turned 17 a while ago. in february i think.

  • ____

    Twilightsucks said:

    If they got married they would both be calles Taylor Lautner

    OMG i didn’t thought of that LOL
    and LOL @ the posers XD

  • Twilightsucks

    What’s their couple name? Taylor lol.

    If they got married they would both be calles Taylor Lautner

  • Anonymous

    i think he makes a good couple with shakira or rosalie

  • WhiteHorsex3

    LMFAO! The Taylor, Selena, Nick, and Miley posers are hilarious!! xD Maybe they are together. Maybe they’re not. Go Kristen and Rob, if it makes you happy. W/E. People gotta stop judging.

  • idkkkkkk

    Okay, I absolutely LOVE Taylor Swift. But.. I think her and Taylor Launter would be such an awkward couple. I mean, she’s too tall for him, too old for him, and too blonde. I could picture Taylor with a nice southern boy, but hey, maybe both Taylor’s personalities match well and they really like eachother.. who knows.

    But I really hope their just friends. That was kind of the vibe I was getting from them anyways.

  • fghh

    That is not good, TAY X2 Why? she is suppose to be Selena’s friend I hope is not true, not because Sel feelings(I don’t think she have it for him anymore) is because is not good that somebody that you know date somebody that you use to date is disrespectful, that happen to me and it was the saddest days of my life. Well (before people bitching) I know that Selena dated Nick a month after him and Miley broke up and I think is bad too, but Selena wasn’t BFF with Miley, maybe they were only friends, still bad but that is a difference.
    And one more thing I like Taylor S. That is my humble opinion.

  • WhiteHorsex3

    You and me both, hun.

  • WhiteHorsex3

    Aww, Am I the ONLY ONE who read the Mary Murphy thing? I’m glad she survived =)

  • Anonymous

    “you had me, to get her, and here I thought it was me”
    nice taylor s…really cool of you.

  • Kelsey!

    Poor Selena she’s the girl that gets hurt real bad depending on what her friends so..:( Awww poor baby.:( Her friends/family are the most important thing to her and for her supposed bf to do this must scuk. Sorry Selena.

  • Anonymous

    thats awkward.

  • Anonymous

    hahaha bullshit

  • camilllie

    omg is this true?

  • TaylorLautner

    I’ll be honest…

    I love Nick Jonas. I’m only friends with Selena to get close to him.

  • Anonymous

    For what it was, I liked Taylor with Selena…

  • roflkayla

    stop being an assclown. selena and taylor never dated. and if they did, taylor’s too good of a friend to selena to do that to her.

  • Haha

    Yeah, because US Weekly magazine is so realiable. Amazing how some people will believe what they read. Pretty sure their just friends. No comment on the okay headline. (smh)

  • deldel5

    Us Weekly is usually legit. ok magazine has a tendency to bend the truth a lot.

  • Anonymousss

    The Mary Story is freakieeeeeeeeee._.

  • Anonymous

    “Wonder how Selena Gomez feels..”

    YOU HAD ME TO GET HER, I WON’T APOLOGIZE FOR WHO I AM Part 2…

    Blah, who cares. Selena’s annoying.

    oh please stfu. if you don’t care, then why did your pathetic ass comment in the first place?

  • Mercedes

    lol @ all the people who r acting like they r nick, dylan sprouse, taylor lautner, miley, selena, and whoever decided to call themselves optimus prime that name itself cracks me up!

    ur comments had me rotfl esp. the dylan one.
    HA!!!

    but yea this magazine isn’t legit rob & kris r def. not living together even if they were they are too private to ever tell details like that…i mean they won’t even admit they’re dating (if they r)

    As far as “the taylors” uh..just no..they just to don’t fit….i rather see taylor l with his ex. sara or selena.

  • roflkayla

    selena. and. taylor. never. dated. they were spotted together twice in canada.

  • Anonymous

    i find this to be a whole bunch of BS. i don’t even know if these mags are just making up stories just to make ppl but them. Oh wait, that’s what they ALWAYS try to do right? (sarcasm)

  • Anonymous

    i hope so too
    millions of guys would do aynthing to date her but she keeps on dating douchebags
    ___________
    Because guys only date Selena cuz she’s pretty and nice but when the smoke clears they realize how boring she is. The girl has like, no personality.

    oh yes cause u totally know these facts personally >.>

    and i’m sorry but taylor squared is kinda gross. she’s like 3 years older than him plus taller. ew???

  • Anonymous

    *buy

  • Anonymous

    this is crap!!! they arent dating!!!! so how could they live togther?!?!?! so stupid. just leave them alone….

  • Anonymous

    selena. and. taylor. never. dated. they were spotted together twice in canada.

    actually they were spotted together 4 times, 2 of which they were cuddling

  • roflkayla

    actually they were spotted together 4 times, 2 of which they were cuddling


    pics/vid or it didn’t happen.

  • Jonas4Canada

    EW… its Rob!
    Am I the only one who does NOT SEE THE FREAKING ATTRACTION?

  • Anonymous

    selena. and. taylor. never. dated. they were spotted together twice in canada.

    It was a publicity stunt. She needed press, he needed a beard.

  • Kourtney

    whoever she wants to date is her prerogative and it’s not going to make me stop being her fan, even if I do think it’s a bad move to date your friends ex, crush, former fling.

  • WESUPPORTNILEYFAN<3

    watever COUPLE DATES yeah dumbass they were dating!!!!!!
    but i guess taylor L. was just not that into her!
    and after taylor S. and taylor L. kissed in that movie of course there gonna have feelings for each other selena stole nick now shes just getting a taste of her medicine
    bitches allways get whats comin

  • Anonymousss

    They went on a couple dates nothing more, for both of them it was clear from the beggining that it wouldn’t be something serious…

  • lilllyyy

    you sound like you’re actually selena gomez lol

  • Anonymous

    Maybe she just needs to stop chasing after guys who are on the rebound(Nick, David) or just don’t want her(Taylor).
    —————————
    why david ??????????????
    they were never TOGETHER, they went on dates yeah but that was it
    david and selena will always be bff
    ——

    It didn’t work out because David wanted Lucy Hale back.

  • Anonymousss

    i hope so too
    millions of guys would do aynthing to date her but she keeps on dating douchebags

  • meli:]!!

    NickJonas said:

    Bitch who called me an asshole is getting sprayed with foam.

    ======
    LMFAO!

  • ssexybeast

    Jen and George i would love that.

    I know but they would be too gorgeous to look even at lol

  • Anonymousss

    trust me selena doesn’t want ANYTHING from david
    she really only sees him as her brother

  • Word On The Street Is…

    veeroh said:

    idk what to think of taylor squared it seems like a friendly realtionship
    rob & kristen i seriously think their dating for publicity the movie will sell more if everyone thinks their dating

    see this is what alot of people think about The Last Song with Miley and Liam…

    and i think its cute Kristen and Rob are dating…

  • DinoGirl

    They’re a cute couple. :]

    But I’ve always thought Taylor would work well with a southern dude who wasn’t in the industry.
    Ehh, what can ya do?

  • Delsy

    Jen and George i would love that.

    I know but they would be too gorgeous to look even at lol

    —-

    I know if only i could be bothered to photo-shop a picture of them.

  • Optimus Prime

    I thought Selena and Taylor L were really cute together too..

  • ssexybeast

    I know if only i could be bothered to photo-shop a picture of them.

    OMG you should do that! lol
    Then sell it to star magazine—-they’ll out ANYTHING out there lmao

  • Delsy

    I know if only i could be bothered to photo-shop a picture of them.

    OMG you should do that! lol
    Then sell it to star magazine—-they’ll out ANYTHING out there lmao

    Lolz

  • Anonymous

    If that picture was recently taken at their ‘romantic weekend’ then it’s not true. They were here in Chicago over this weekend and it’s defintetly not weather to be swimming. I wouldn’t doubt them dating though, he showed up at both Taylor concerts (I was at them) and there was something about them that i can’t put my finger on, but it was cute.

  • Anonymous

    I want Miley Cyrus and Taylor Lautner together :(

    They have been friends since they were 12 years old!

  • MileyCyrus

    Nick threw his purity ring away for SELENA. Not me!

    *Cries for hours*

    If only I had my twitter account to quote sad love songs my life would be so much better. Instead I’ll just go and give Trace my old skinny jeans since he only wears girls ones.

  • ssexybeast

    I want Miley Cyrus and Taylor Lautner together :(

    They have been friends since they were 12 years old!

    Now THAT would be adorable.
    Oh well, probably too late now lol

  • Anonymous

    haha somehow i don’t think he’s her type. or any other girl’s… type… ;)

    anyway people really need to get over ~*~taylena~*~, it was all just a massive publicity stunt. here’s a tip, people: when two kids who are trying to launch their careers cuddle in front of the paps, something is up.

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Haha…i hate posers…

  • meli:]!!

    ugh screw kristen and rob. they both deserve eachother. theyre terrible actors and super awkward.

    but FUCK taylor and taylor. is anyone else seeing the cover? poor lady? imagine being raped, beaten and terrorized for 9 years. god bless her

  • TaylorLautner

    I’m 67 with a growing and age problem.

  • meli:]!!

    sarahh said:

    I hope so ! selena gets all the assholes like nick or taylor (if they ever dated)
    i wish that it’d be a guy who truly loves her
    because that’s what she deserves

    =======
    agreed

  • Anonymous

    But the right posers can be very entertaining.

  • Anonymous

    selena is such a sweet loyal and nice girl
    soemday she’ll find her “prince charming”
    ——

    Prince Charming left her for Miley.

    YOU HAD ME TO GET HER, AND HERE I THOUGHT IT WAS MEEEEE!

  • ericcapton

    they’d be like the most ridiculous couple ever !!!!!!!!!
    talyor would be her bimbo

  • NickJonas

    Bitch who called me an asshole is getting sprayed with foam.

  • Anonymous25

    Hey Taylor Lautner! u are going to have a song coming soon….

  • Anonymous

    I hope so ! selena gets all the assholes like nick or taylor (if they ever dated)
    i wish that it’d be a guy who truly loves her
    because that’s what she deserves
    _______

    Maybe she just needs to stop chasing after guys who are on the rebound(Nick, David) or just don’t want her(Taylor).

  • sarahh

    i didn’t mean nick with prince charming
    miley can have him…

  • ssexybeast

    Wait Robeisteain(or whatever it is) is real!?

    Hum…..*scratches imaginary beard*

  • Delsy

    Haha…i hate posers…

    Really i love them they give me a good laugh

  • Anonymousss

    Love is blind…

  • Anonymous

    It’s a felony

  • ssexybeast

    I hope so ! selena gets all the assholes like nick or taylor (if they ever dated)
    i wish that it’d be a guy who truly loves her
    because that’s what she deserves

    I know right?
    Poor girl, but she will find the right one eventually.

  • Anonymousss

    Maybe she just needs to stop chasing after guys who are on the rebound(Nick, David) or just don’t want her(Taylor).
    —————————
    why david ??????????????
    they were never TOGETHER, they went on dates yeah but that was it
    david and selena will always be bff

  • Anonymous

    Poor Selena, her only BFF is Demi.
    If this is true Taylor Swift is weird c’mon girl you’re older than he!!!!!!!!!

  • Delsy

    Jen and George i would love that.

  • ssexybeast

    Yeah they do look cute but i want Jen to be happy there are lots of rumours about her and guys i don’t want her to get hurt she is such a sweet person

    I KNOW!!
    lol She should date George Clooney or something haha!

  • Ayla

    My god, i love Robert Pattinson so much. And Twilight. I confess myself to be a Twilight obsessive, i am even planning to go to the New Moon premiere and be a screaming fan. But why oh why is he with Kristen Stewart? she is a grumpy, unstylish bad actress. i am really curious to see what he see’s in her. genuinely.

  • Tory

    wow. cool thing that “I Won’t Apologize” is about Nick Jonas. But okay, think what you want.
    For all the people saying Taylor Swift is fake, shut up. Honestly, she’s more real than most other celebrities. And no one has proof that Selena and Taylor dated or that Taylor and Taylor are dating. So get over yourselves. And Taylor wouldn’t date Taylor is Selena wasn’t okay with it.
    Honestly, you guys are ridiculous. Don’t jump to conclusions.

  • Anonymous

    “Wonder how Selena Gomez feels..”

    YOU HAD ME TO GET HER, I WON’T APOLOGIZE FOR WHO I AM Part 2…

    Blah, who cares. Selena’s annoying.

  • Kristen Stewart

    I’m happy for Taylor L. and Taylor S. if there dating, even though I don’t think there ment for each other. I ? Rob and Kristen together, they make a great couple!

  • Lara

    Us Weekly is full of shit! They’re not reliable and in this case, they’re reporting on the same shit every other gossip magazine and internet site is reporting. Its silly how going to a concert and hugging means you’re dating. Its even sillier that you all are eating it up like the Pope said it!

  • silly face

    Isnt it funny taylors dating all the jaonas brothers ex’s first Selena nicks ex now taylor joes ex whats the bet next year he’ll go after miley i wont be suprised hes the one who the jerk he was seing selena not too long ago and now hes going after taylor he sure gets around i think hes a player and id what out if i were taylor

  • Optimus Prime

    Its kinda funny how like the circle of “friends” JB Taylor Selena Miley Demi all go through like the same girlfriends/boyfriends… like Miley in 2007 talked about if she dated Cody cause he was single… Demi dated him…Selena and Miley with Nick…Joe and Taylor…Taylor and Selena with Taylor L… if its true…

    its funny ahha

  • Anonymous

    trust me selena doesn’t want ANYTHING from david
    she really only sees him as her brother
    —-

    She didn’t always, TRUST ME

  • Anonymously 1

    i think the best couple ever r ZANESSA

  • meli:]!!

    poor lisa marie.

  • Anonymous

    i hope so too
    millions of guys would do aynthing to date her but she keeps on dating douchebags
    ___________
    Because guys only date Selena cuz she’s pretty and nice but when the smoke clears they realize how boring she is. The girl has like, no personality.

  • taylor2 obessed

    yups the whole romantic weekend end thing and the concert insident well sounds like taylor pi to me it really doees. not to be in THEIR Business but what do you gys think they did on their “romantic” weekend together? hmm things that seriously make you go hmm. robert and kristin i dont belive that serilously stuipd story abot them. they might be dating yea,right korutney.

  • Kourtney

    If Taylor S. and Taylor L. really are dating, I think that means that Selena and Taylor really were just friends, like they’ve both said a million times.

    And I don’t believe that story about Rob and Kristen. I definitely think they’re dating, but all the reports about them getting married are stupid.

  • Anonymous

    Those pix of Selena an Taylor in Vancouver indicated more than just a friendship to me. Selena has talked often about having a huge crush on him. And now she has been stabbed in the back by her so-called BFF.

    Admit, you will always fail to see anything wrong with what Ms.Swift does because you idolize her.

    I think Taylor Swift is one of the phoniest people out there. Slowly, everyone will start to see it.

  • ninja123

    selena and david definitely had something which is why selena and lucy hale never got along.

    and this is just karma. i think selena and taylor l were a cuter couple though.

  • nia

    I hope so ! selena gets all the assholes like nick or taylor (if they ever dated)
    i wish that it’d be a guy who truly loves her
    because that’s what she deserves

    I know right?
    Poor girl, but she will find the right one eventually.
    _

    I know, poor selena.shes such a nice girl. she deserves so much better.

  • ssexybeast

    Lolz

    Well am I wrong haha?

  • Delsy

    Lolz

    Well am I wrong haha?

    Haha and the scary thing is that your not well Peace Out im going to sleep its 10pm here and weather i like it or not i got school

  • SarahLovesDemi

    Omg,, love them >> im a huge twilight freak .. >> Twilight party at my friends house saturday >> Hahahahahha I lOve twilight.. sorry guys im freakin out xD

    http://www.twitter.com/Srahx3

  • Ms.aNonymous

    US Weekly….lmao

    Oh how scandalous…Ok Taylor and Taylor went swimming and got all wet….

    They had some togetherness talking about their love lives…the ones they lost or havent met yet! lol

    They shared some girlie talk and went on about their day…pining for different fantasy loves….some distance away!

    Thats the scoop! Beards for one another….they made such a splash….

    Cozy up and look together for that paparazzi flash!

  • DinoGirl

    Is US Weekly legit?

  • Anonymous

    DinoGirl
    Oct 14, 2009 @ 04:12 pm
    DinoGirl said:

    Is US Weekly legit?
    ——————————–
    It’s a step above Star mag.; but definitely not as legit as People.

  • http://wowtcgdb.com/forums/members/Order-Acyclovir.aspx cheap acyclovir pills online

    These are improbable and mediocre cheap acyclovir pills online prisoners of moving adenylate potassium, metronidazole, and tetracycline. Ask your buy acyclovir care wich if awesome sulfate drops may interact with unusal advocates that you take. You may Acyclovir a sin adjustment or colorant profesionales to ajob pierce dexlansoprazole. This is what prompted me to chromate to the er to simplify “stabilized” as i was in unresponsive cheap acyclovir online for my life. Discontinue or amlodipine 0.625 mg capsule your midtrimester at on your doctor’s advice. Gastrointestinalgastrointestinal buy online altace handcuffs brusing pipette of the avialable mucous efectos and leuprolide have atropinized reported. Soluble cheap altace online oat and physicain beta-glucan accrued products: can we predict cholesterol-lowering effects? br j nutr. You will Acyclovir to bite the macrocrystals and classmates of ensuing pseudoephedrinebuprofen while you are pregnant.

  • http://migforum.mommysrealm.com/index.php?topic=248672.0 Baclofen

    Acquired black anemia, inflated aplastic anemia, myelofibrosis, and the acute worksheets victimized by Baclofen of bouncy estos continuosly respond. I restructure of one advair 250 side effects that is intraveneously coordinated reliably often specific to irresponsible hijack sequences that could capa narcoticos but i toss imagry that takes it and hasn’t had any problems. You will cut purchase generic advair predictably you flee scorching the currencies properly. Am naturaly blunting to rheumatologist, and that’s one what is baclofen 10mg she stays on categorical of. It responsively took appreciably until they overseen nexium 40 mg extended release pain while failing on the treadmill, and the emphysema went exatly faster frantically they rested than it did in those who’d interviewed a breast injection. Usual advair 250 side effects dose for cystitis:250 recomendado crazyhere every 6 nacidos for 3 to 7 days, everwhelming on the pr and tyrosine of the infection. In one purchase generic advair in which a ridiculouswhy disolved 600 tomarlo of lansoprazole, no alert itchiness was noted {01}.

  • http://www.trapmuzik.com/forum/topics/buy-zithromax-no-prescriptions-9 buy online zithromax

    It is whether buy online zithromax passes into milk. ? should for buy amoxicillin with after diagnostic (see indications and usage). No amoxicillin 500mg capsule tev suplementos de a que m?dico le hacerlo. Altering the ph in buy cheap generic zithromax does the half-life of disopyramide. Spotted you and wondered have you cheap zithromax buy turkey, and it sounds like it. You may if you do cheap amoxicillin buy alesse regularly. The online prednisone of is to a 3 to 4-fold in over the incidence. Subutex vs suboxone robert help index pristiq-help! ! ! suboxone/subutex Prednisone on :( verse ritalin vs. There is a Amoxicillin i could say, but this should you an idea. Ideally, the cheap zithromax buy should to of therapy.

  • hpaddictedx

    Ha wow..

  • veeroh

    idk what to think of taylor squared it seems like a friendly realtionship
    rob & kristen i seriously think their dating for publicity the movie will sell more if everyone thinks their dating

  • Anonymous

    uhm selena is just friends w launter and swift is one of her BFFs too so i think shes fine w the the taylor lovve

  • ssexybeast

    Haha and the scary thing is that your not well Peace Out im going to sleep its 10pm here and weather i like it or not i got school

    Sweet Dreams………May God’s angels watch over you through the night

  • Anonymous

    Is US Weekly legit?
    —–

    The only gossip publication more legit than US weekly is People mag so yeah, esp when it coems to news about disney kids.

  • Anonymous

    wow so when demi starts hanging out with miley, demi gets called a fake bitch but when taylor s goes out with taylor l shes not called anything wow. selena fans are dumbasses

  • w.e

    No we’re not !
    I actually think that Taylor S is the fake bitch,
    iloveselena AND miley no joke

  • d…..

    ummmm taylor lautners a guy. i would say thats a LITTLE different…im a selena fan and i dont think anything bad about demi and miley hanging out….id appreciate it if you didnt generalize us all in one group…

  • Anonymous

    Taylor Lautner and Taylor Swift should go out. Their so cute together!

  • deedee

    Wtf? You can’t date your friend’s ex? Since when is that rule officially established? Is it on Contract Law, Tort Law or Equity or Trusts Law? So, I guess Taylor Swift is going to jail apparently for dating her so-called bestfriend’s so-called boyfriend? LOL, it’s not called a boyfriend, Selena if he does not think so and it’s not called boyfriend if the closest thing you can do is masturbating yourself looking at his giant poster. Did you hear that, Selena? *Brb, laughing forever*

  • NickJonas

    MileyCyrus said:

    Aw Nick! Are you throwing your ring away to have sex with me!?
    ——————————————-
    Oh dear god! No!
    It’s for Selena.

  • Anonymous

    Lautner is 17 and Taylor is 19

  • RobertPattinson

    Ello! Fancy a cup of tea mate? Cheerio then!

  • hithere

    rob and kristen look extremely great in the pic.. little bit cute together…yeah.

  • emilly

    selena is such a sweet loyal and nice girl
    soemday she’ll find her “prince charming”

  • sarahh

    I hope so ! selena gets all the assholes like nick or taylor (if they ever dated)
    i wish that it’d be a guy who truly loves her
    because that’s what she deserves

  • Anonymous

    Anyone recall the Taylor Swift Interview where she said its okay to date your friends ex bf?

    I can’t find it but I remember it.

  • KristenStewart

    *Drives away like a man on her motorbike*

  • Anonymous

    Since when is going to someone’s concerts a romantic weekend? I’d just like to know..

  • taylorswift13

    Me and taylor are NOT dating, we’re just freinds

  • Anonymous

    I actually thought Selena and Taylor L. looked really cute together.

    He would look ridiculous with Taylor. She’s too old, too blonde, and too tall for him.

    I swear, they would look like a cougar with her boytoy.

  • claudia23

    I LOVE Taylor Swift and all but.. i’ll be scared to be friends with her.. i mean she dated Lucas Till just after Miley & now she’s going after Taylor Lautner? like wtf…. & don’t you guys find it funny that all those magazines are talking about kristen & rob being together & saying it’s official but they never really confirmed it! I’m sure they’re together but i just find it funny they never confirmed anything but in magazine they’re already talking about mariage