Justin Bieber Stripped So Sick, One Time

Justin performing ‘So Sick’ on STRIPPED, ‘One Time’ under. Simona sent pix!

  • Anonymous

    aww he totally ruined that great song what an asshole

  • Jami :)

    100th? Haha?
    Awee Justinn :D X

  • Anonymous

    he gorgoues and talented
    but he seemed sick wen he sang

  • Anonymous

    omgg i love himmmm something about him is so addicted ….

  • Anonymous

    more like 10th this isnt a miley post

  • Anonymous956473

    Oct 17, 2009 @ 05:54 pm
    LaLaLandGirl
    ——
    I think you are half retarded and completely ugly otherwise you’d put your own pic! ha!

    and since I’m not stupid like you and shallow I’ll also say you are ugly in the inside, even more than in the outside :p

  • maryy

    the hair thing he does is annoying.

  • LaLaLandGirl

    I think he’s half chipmunk.

  • _herecomestrouble.

    I love this kid.
    Major talent & super adorable.
    And NO he’s not replacing anyone especially the jonas brothers – they’re TWO different artist with TWO different types of music.
    Let artist be themselves.
    Jeez.

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Still don’t get what people see in him…

  • Heyjude

    enough of him already.

    he flips his hair so much
    really annoying habit.

    but whatever.

  • YouBelongWithMe

    He is talented and cute. I just think he advertises a little too much but that is what he has to do.

  • leilalala

    i love him

  • <3 iloveyou;

    i love him!
    he’s so sweet to his fans!
    <3

    http://pollpigeon.com/bounce-or-goodbye-twitter/t/55154/

  • Anonymous

    I saw his mom breastfeeding him.

  • increasetehhPEACE

    Increase the peace?

  • increasetehhPEACE

    ? ? ? ? ? ? ? ? ?

  • nia

    love him!

  • cali

    haha i definitely agree with “JonasCyrusSwiftGomez” and “Heyjude”

    I’m sick of him. For someone to like his music and/or his voice, they have to be like 5 yrs old

    damn

  • Anonymous12345
  • suitecoeurs

    am i only one who doesn’t Justin Bieber as much as everyone else does? his songs are lame sounding to me.

    for his age they aren’t mature. even jonas brother songs are when they were that age.

  • Justin Babbiesz

    Don’t Hate On Justin, Yall Haters Are Just Hating On Him, Yall Just Mad Bcuz Yall Anit Him So Baq Off Mi Man.So Yuh Guys Can Stop Hatin All Only Makin Him Famous As He Already Famous,TeeHee

  • MileyDemiAshleyftw

    He is so talanted, can’t wait for the album
    Love him<3

  • AnonymousXOXOX

    Hell yeah, u said it girl. That exactly what i feel. 100% agree. He already has a step up on NOT being Disney.

  • ilovemyself

    lol i hate his dance moves

  • Natalieee

    well for one, he has actual talent unlike any of the disney stars these days who are famous because of their looks or relations to other famous people. And second, he isnt with disney, which means he doesnt have to be fake and can say whatever the hell he wants. Judging from your username, you should maybe get out of the world of disney for a while, and then you would realize it.

  • suitecoeurs

    P.S: i’m not hatein’ on him i like him, but it’s just his songs.

  • xDisneyAddicted

    Haha and people think he’s replacing JB. No fucking way. :)

  • JonasCyrusSwiftGomez

    am i only one who doesn’t Justin Bieber as much as everyone else does? his songs are lame sounding to me.

    for his age they aren’t mature. even jonas brother songs are when they were that age.

    Don’t like him either. I mean come on… “you’re world is my world, your fight is my fight”
    Such stupid lyrics…

  • Anonymous25

    JonasCyrusSwiftGomez said:

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol

  • LaLaLandGirl

    I saw his mom breast feeding him.

    lmao.
    Win.

  • MileyDemiAshleyftw

    haha i definitely agree with “JonasCyrusSwiftGomez” and “Heyjude”

    I’m sick of him. For someone to like his music and/or his voice, they have to be like 5 yrs old

    damn
    ——
    Well. I’m 15 and i love him=D
    Just leave him alone, he just livng his dream

  • JonasCyrusSwiftGomez

    am i only one who doesn’t Justin Bieber as much as everyone else does? his songs are lame sounding to me.

    for his age they aren’t mature. even jonas brother songs are when they were that age.

    Don’t like him either. I mean come on… “you’re world is my world, your fight is my fight”
    Such stupid lyrics…

    Hahaha so true
    —-
    Let me guess you all are jobro fans,right?

    Yes, but that has nothing to do with it. If I don’t want to like this kid, I don’t have to like him.

  • MileyDemiAshleyftw

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent
    ——–
    Ok, you can say his songs are conry but he can sing and has alot of talant.
    I know you like the jonas brothers but is that the reason you don’t like him because people are calling me the “The New Jonas Brothers”

  • oneofakindxo

    Well he’s really not helping his talent if he’s writing cheesy songs.

    —————–

    the cheesy songs is what makes it so amazing.
    and “one time” isnt the only song he wrote.. btw. he sang other songs too.

  • Anonymous25

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent.

    Lol the meaning of “attractive” is not only of hes looks sweetie I was talking about how he gets attention when his music is so corny and lame…about his looks WOW I would be a PEDO if a talk about that..NO WAY! lol

  • Anonymous

    he sooooo does have talent and guess what people may find a “9” year old attractive u have ur opinian and anyway he is 15 reguardless of what he looks like.. ou arent the only person in the world plenty of people like him so give him his fame and let him live his dream seriously how wud u feel if ok maybe u looked younger and sounded younger and everyone bashed you.. u all make yourselves seem sooooo dumb but saying bad things.. on the internet none the less lol

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent
    ——–
    Ok, you can say his songs are conry but he can sing and has alot of talant.
    I know you like the jonas brothers but is that the reason you don’t like him because people are calling me the “The New Jonas Brothers”

    Fine maybe he can sing. But his songs really don’t show what a good signer he is, just saying. I don’t like him and I don’t plan on ever liking him. Jeez.
    And no its not because people call him the new Jonas Brothers. It’s because I really don’t think he’s all that great. Kay?

  • Anonymousss

    he’s the cutest<3

  • mileyluver15

    HESS SOO CUTE!

  • Anonymous

    AGREED!!!!!!

  • Anonymous

    ohhhh and JB (Jonas Brothers) are getting a little played out.. and JB (Justin Bieber) is soooooo IN whether you all like it or not…. END OF STORY <3333333

  • JonasCyrusSwiftGomez

    ohhhh and JB (Jonas Brothers) are getting a little played out.. and JB (Justin Bieber) is soooooo IN whether you all like it or not…. END OF STORY <3333333

    That’s the sad thing. All you teenies move on from fad to fad because you get “bored” with the “old” bands. Even though the JB have been around for what…3 years?

  • FUCK

    HEY BITCH U FUCKING SUCK MY ASS SO BACK OF MY BOY FRIEND!!!!

  • brianaheart1995

    Okay, i think he has talent. But ith his songs I doubt he will be taken seriously. Of course most this artist on this website have talentbut aren’t taken serisouly. AKA JB, Demi, And Miley…and Selena when it comes to acting.

  • rosa

    I hate that fucking bitch kid he fucking sucks so bad i wish he was never born.

  • Gretel

    I love him!

  • Annie

    I love Justin Bieber!!!
    He is so cute! His songs are so romantic =)
    Such adorable boy!

  • Yanavi

    your are so stupid bitch the Jonas brothers rock and that stupid bitch kid sucks

  • Maja

    Justin has the voice of an angel….soooo sweeet!

  • oneofakindxo

    wow, grow up.

  • Caro

    OMG! I luv Justin!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lara

    The cutest boy on earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At least for me!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    i wish i was the microphone

  • Anonymous

    umm.. how about NEGATIVEEE! lmaooo =P and im not a bitch thank you very much.. jonas are old news cutie.. justin is in.. face reality honey bunch :) <33

  • Esther

    <3333333333
    He is amazing!
    I love him so much

  • _herecomestrouble.

    Well he’s really not helping his talent if he’s writing cheesy songs.
    ————————-
    You were CLEARLY not a fans of the Jonas Brothers when they first started.

    “Friday I got out of bed
    Tried to smile frowned instead
    Burnt some toast for breakfast
    I still miss you”

    And you think Justin is corny.
    When you start out you are corny, but you get better.
    And if you were a fan from the beginning you would know that, but you’re obviously a later fan.

  • Jenny

    Justin Bieber is every day in my dreams

  • Ericka

    luv him!

  • Mandy

    Justin take me with you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I’m in love

  • oneofakindxo

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent.

    —————————–

    Um, yeah obviously you dont know what talent is then. Cause’ justin HAS talent.

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent.

    —————————–

    Um, yeah obviously you dont know what talent is then. Cause’ justin HAS talent.

    Well he’s really not helping his talent if he’s writing cheesy songs.

  • Anonymous2345

    aawww he is adorable

  • Anonymous

    I wonder why since justins likes WOW, why doesn’t justins recoirds label have them do shows togetjer? That would be awesome •

    ——-
    Uh, because WOW sucks and justin bieber is on Usher’s record label? I doubt Justin Bieber would be caught dead performing with WOW.

  • Anonymous

    I wonder why since justins likes WOW, why doesn’t justins recoirds label have them do shows togetjer? That would be awesome •

    ——-
    Uh, because WOW sucks and justin bieber is on Usher’s record label? I doubt Justin Bieber would be caught dead performing with WOW.

  • Anonymous

    I wonder why since justins likes WOW, why doesn’t justins recoirds label have them do shows togetjer? That would be awesome •

    ——-
    Uh, because WOW sucks and justin bieber is on Usher’s record label? I doubt Justin Bieber would be caught dead performing with WOW.

  • lexii<3

    i can say the same thing about a disney star who is working on her last season of a certain tv show.. she cant sing, she cant act or be funny and i dislike how people call her gorgeous and beautiful.. i mean go look up the meaning of those words and they are not for her.. she is “average cute”.. i mean with two tons of makeup on your face and extensions and having your own personal makeup artist and clothing person, shoot anyone would be considered pretty..

    winkwink**i think you know who im getting at.. p.i.t.usa?

  • Anonymous

    He’s like the Jesse McCartney of this generation. Haha! I’m 18! I’m glad I had Jesse instead of Justin Lol!

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Just because Disney stars are on Disney doesn’t make them any less talented. It’s not like the JB were on Disney their whole career. Sure it made them more famous, but they were extremely talented before Disney came. This Justin kid just seems like a joke. I mean he’s a 5’2 wimp with no muscles and a really annoying attitude. Plus his singing just annoys me. I’m sorry but when One Time comes on the radio, I turn it off straight away. There’s something about his voice that annoys the f*ck out of me. I don’t HAVE to like him. I’ll stick with the Jonas Brothers for now…3 boys that make music that I WANT to listen to. :)

  • Anonymousyo

    you are all SO annoying.
    i’ve loved him from the very beginning & now all you teenies love him after one or two months! your not true fans!

    and yes, from beginning i mean just over two years bitches! (:
    —-
    Um, I’m not really a Bieber fan bit wtf is wrong with you? You don’t want him to gain fans? He’d be back where he started if he had the same fucking fans he did two years ago. People can like him just as much as you without stalking the kids life for 2 yrs. hahahahaha.

  • allie

    lmao to all the people calling him gay, seriously? and you guys are defending 3 brothers that wear makeup and skinny jeans when 2/3 brothers used to straighten their hair? lmao. just lmao. and also to the people who say justin bieber has no talent: im sure. that’s why he was signed by usher. this kid is not a disney star, he has talent. and to be discovered on youtube you have to have some sort of talent. so stfu, and that’s all.

  • jenna morris age : 16

    HI THERE JUSTIN BIEBER IF YOUR READING THIS I LOVE SO MUSH SO DUMP YOUR GIRL
    FRIEND AND COME TO MY HOUSE AND JUST KISS ME
    I LOVE U SSSSOOOO MUCH LOVE JENNA MORRIS AGE: 16 SEE U SOON!!! HOUSE NUMBER 511 HILLSBRO ROAD BYE BYE!!!

  • VANCOUVER GIRL!

    you are all SO annoying.
    i’ve loved him from the very beginning & now all you teenies love him after one or two months! your not true fans!

    and yes, from beginning i mean just over two years bitches! (:

  • Durrr

    He MIGHT be talented. Key word: might. But there is no doubt that he’s gay. He is completely Gay looking, and even when he said “Hi I’m Justin Bieber and I heart my dog Sam.” Why didn’t he say “Hi I’m Justin Bieber and I heart all the pretty girls that wait in line and waste their time to hear me, a pre-pubescent boy, sing and do covers (in other words, kill) songs that the pretty girls seem to enjoy. Just another Jesse McCartney.

    Jonas Brothers Till I Die.

  • I’mPIMP

    I just can’t take this boy seriously! I don’t know what it is, but I just can’t! Everytime I hear him talk or sing I crack up! I mean he’s adorable and all, but i’d never buy his CD. Well I might, just to get some laughs(:

  • Miley#1Fan and JustinBiebersWIFEY<33

    Justin Biebr CAN NEVA EVA replace the Jo Bro’s becuz HE IS WAY MORE TALENTED!

  • hayley

    lmao the end of the last one was hilarious and yea he is DEFF not gonna be the jonas brothers…jesse McCartney if anything cuz he has that hiphop-pop vibe to him. but yea i love him<3 =] he is so cute and my future bf so yea =P haha

  • Anonymousdsdssd

    I REALLY don’t get what people see in him!! I mean, I’m 15 and I HATE him, so I guess teenagers are not his audience. IDK. Seems like yesterday when only 20 stupid girls that read oceanup liked him, i miss that times… it’s like: DUDE, he even went to the VMA’s, I bet no one there knew who the fuck he was… UGH, kid has no talent, can’t sing, some americans have such a weird (awful) taste in music to make THESE kinda boys become famous…

  • AnonymousXOXOX

    I didn’t buy JB (jonas) gay pop shit but I am so definitely gonna buy me JB’s album. Im 19 but i love his r&b vibe. Justin Bieber is the shit right now. I’ve been jamin to ‘One Less Lonely Girl and One Time’ for the longest already hahaah. He may be young but he getting big (publicly wise) haha.

  • xstrawberry.rawrx

    cool.

  • ellen__luvs_jonas (and bieber!)

    hahaahahah i <3 how at the end of the 3rd vid he was liek “no. never again” and looked all serious hahaha

    LOVE U JB!

  • Anonymous

    so what if they wear skinny jeans. Most people do and they’re not gay. It’s their sense of style. So what if they straightened their hair. They don’t anymore , but I know A LOT of guys that do. I hope you know that they didn’t start on Disney. Just because they are with Disney now , it doesn’t make them any less talented. SO you stfu , that’s all.

  • CheckOnIt

    Haha he’s pretty cool i like him. but i know what u mean tho. I feel the same for The Jonas Brothers. I laugh every time they come out and perform somewhere. Like the Grammy awards o god i TiVo that and watched it over and over laughing my ass off. HAHA i like them because they are hot and.. well that’s about it, but i can’t take them seriously. I don’t think anyone does. That’s why they are the but of the joke all the time.

  • Yep yep

    Is comparing him to jesse mccartney supposed to be an insult? If I were Just i would be flattered. Jesse is amazingly talented and sucessful

  • Anonymous!

    Wow, he’s gonna flip his head off one day if he keeps flipping his hair like that. I’m kidding, of course. But on a serious note, he’s a cute kid but he overdoes the hair flipping and it’s annoying and distracting.

  • Charie Simons

    Justin’s so cute!
    Watch more of him–
    http://www.youtube.com/watch?v=ABB6Pbdj8UY

  • Cecilia

    Love Justin Bieber!
    He is so adorable!
    Can’t get tired of listening to him!

  • Woo!!

    July 15th is my birthday(:
    i feel special now!

  • kaitlynn

    i think he is amazing and all the haters need to back off cause he doesnt deserve it. just because he has “cheesy” lyrics doesnt make him a bad musician. he has great vocals and id so much rather listen to his music than lil wayne getting drunk and making babies.
    just sayin..

  • Anonymous

    fucking sterotypical bitch

  • Anonymous

    LOL yeah he’s gay. And the Jonas Brothers are straight!

    *Shit load of sarcasm

  • Anonymous7777

    Justin is so effing adorable!
    I’d like to hug him for a whole minute….probably I wouldn’t ever let go hehe

  • pft.

    he’s adorable.

  • saraxxjbhs

    I<3JustinBeiber! (:
    Soooo cute and really really good at singing.

  • Miles and Miles Apart

    Ahh he’s adorable… when he flips his hair and such :) lol

  • lexii<3

    hahahah i loved the ending.. justin is so talented and so cutee :)
    he will get very far in life.. and im a huge justin fan..:)
    i loved his cover for so sick.. it was cute , and one time is one of my favorite songs … ahhhh he is sooo fine :):):) just my opinion. lol
    he has such a unique voice..

    ***i just want to tell the people who hate him something: i would just get over hating him because he is not going anywhere soon!! he is going to be really big.. well bigger then he already is!! lol :):):)

  • selenaSweetwhoreMiley

    llove him! 1st!!

  • laurennn

    love him!

  • Anonymous

    gay much?

  • Morgan

    he’s not gay…you’re just jelous and highly insecure of yourself that you need to make fun of other people to make yourself feel better. so stop making fun of people who actually DESERVE the success their getting.

  • Bree

    Love him soo talented :))
    and adorable ,,
    First !

  • Anonymous

    Since when did he get so popular?

  • whyohwhy

    eww i honestly dont know why ppl say hes taking the jonas brothers place and i hate the jonas brothers so yeah

  • oneofakindxo

    hes not gay, fuckface.

    anyways, hes so adorable. :]
    and he’s not replacing anyone. he’s his own person.

  • Anonymous

    NEXT!!!!

  • Anonymous

    aww he totally ruined that great song what an asshole

  • Que Bella

    You guys are seriously bashing him for corny lyrics…?

    Uhhh… Go read the lyrics to half the crap you guys listen to!

  • diane…

    i love him… and did anyone notice yuu can hear his voice chang in the today show performance… also is it just me or does he do the same performance all the time? swag surfin, umm crowding together and the beginning of the performance were in the today show thing and others…

  • Anonymous

    diane… i did hear his voice change lol hes adorable!

  • ilovebologna

    doesnt it looks like hes in a talent competition i mean ……….. sry justin

  • diane…

    i love him… and did anyone notice yuu can hear his voice chang in the today show performance… also is it just me or does he do the same performance all the time? swag surfin, umm crowding together and the beginning of the performance were in the today show thing and others…

  • Anonymous23

    overrated little boy.

  • dallas4924

    If Justin Bieber is ‘so in’, could anybody explain why the official posting of his video by UMG (i.e. the only that will be watched by ordinary people, and not just fans searching for it) has a rating of just three stars? That’s pretty bad. And don’t cite fan postings of the video either, because the official is the best measure. JB have never had an official video with less than 4 1/2 stars, despite all the haters…

  • Anonymous25

    am i only one who doesn’t Justin Bieber as much as everyone else does? his songs are lame sounding to me.

    for his age they aren’t mature. even jonas brother songs are when they were that age.

    Don’t like him either. I mean come on… “you’re world is my world, your fight is my fight”
    Such stupid lyrics…

    Hahaha so true!

  • Anonymous

    omg amazinggg!
    so sick<3

  • cesgaskarthh

    if he’s replacing anyone it’s Jesse Mccartney, which we all now, is irreplaceable:)

  • Anonymous

    I wonder why since justins likes WOW, why doesn’t justins recoirds label have them do shows togetjer? That would be awesome

  • Anonymous25

    If this kid is “taking” the JB place hes not going to last forever… just wait two years at least and hes so over! lol

  • MileyDemiAshleyftw

    JonasCyrusSwiftGomez said:

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

  • LaLaLandGirl

    It’s Tay Swift’s fault. She just had to use his song in her video.

  • LOLOLOLOLOLOLOL

    YEAH ITS TAYLOR FAULT SHE HELPED INTODUCE THE WORLD TO THIS LITTLE CANDAIAN WANNABE JUSTIN TIMBERLAKE IN NSYNC THAT LITTLE RAT FACED EX GIRLFRIEND STALKING BITCH GO MILEY DEMI SELENA AND ROBERT PATTISON

  • JonasCyrusSwiftGomez

    Still don’t get what people see in him…
    —–
    Totally agree with u! I cant find the attractive to this kid who looks like hes 9 years old and his music is so cheesy maybe cause Im not a teenie anymore lol
    ——
    Lmao, One of the reasons you don’t like him is because of his looks? You sound like a teenie to me!

    Well I don’t like him because he really cannot sing and his songs are corny. People are obviously blinded by his looks to realize he does not have talent.

  • MileyDemiAshleyftw

    am i only one who doesn’t Justin Bieber as much as everyone else does? his songs are lame sounding to me.

    for his age they aren’t mature. even jonas brother songs are when they were that age.

    Don’t like him either. I mean come on… “you’re world is my world, your fight is my fight”
    Such stupid lyrics…

    Hahaha so true
    —-
    Let me guess you all are jobro fans,right?

  • oneofakindxo

    I was thinking the exact same thing haha.

  • Anonymous

    thankk youuuuu MileyDemiAshleyftw he is living his dream and he deserves it.. everyone deserves there time of fame.. some peoples bigger than others.. just dont hatee i mean everyone says he looks and sounds young.. really if you are going to say things to make people feel bad its unnecessary and u are just foolish and making yourself look bad.. really i dont think any of you haters are god’s gift and the only people who could say something bad are people who are better than him.. and theres not many people.. i know everyone has the right to their opinian but seriously he deserves everything and is cute and talented.. so all haters are just jelous because they find someone like justin attractyive and no one knows who the heck you are so just cut the baby-ness
    k thx byeee
    laterr hatersss
    JUSTIN BIEBER IS AMAZING AND YOUU KNOW IT ! <333333333333333333333333333333

  • Miley#1Fan and JustinBiebersWIFEY<33

    I Love him!!!! SO MUCH U CANT IMAGINE!