Jonas Brothers Break SAYNOW RECORD

jonas-brothers-behind


Jonas Brothers SayNow Chat Breaks Records blog: Hey everyone! Loved being on the SayNow chat with everyone today. They just told us that it broke records for SayNow. You guys are amazing. JB fans are the best in the world. Thanks for helping us live and dream.. AND HAVE FUN! JB Kevin, Joe and Nick. Did any of YOU get to talk to them?

  • Sasha

    HollieLovesYou said:
    i was SO CLOSE! i was in the holding room thing but the boys disconnected the chat before they connected to my call cuz it was already 3:30 :(


    SAME! the live convos were hilariously awkward tho

  • Anonymous

    What is your problem?
    OH I KNOW YOUR PROBLEM IS THAT THE JONAS
    BROTHERS ARE IMPORTANT PEOPLE AND YOU
    ARE A NOBODY.
    THEY WILL ALWAYS BE SOMEBODY AND YOU WILL ALWAYS BE A LOSER WITHOUT A LIFE.
    DO ME A FAVOR AND GO AWAY.

  • O________________O

    DAAAAAAAAAMN!

    They got a MILLION people to call them at ONCE…

    HA! so fading! They don’t belong here anymore! *eyes roll*

  • Anonymous

    NO i was still in freakin school.

  • Kourtney

    who held the record before they broke the record?

  • Anonymous

    Yeah…cause they’re the 1’s dancing on poles on top of ice cream carts, & sending half naked pics of themselves to their “love”, & wearin’ skimpy outfits & starring in Sex & the City even though most of their fans are under tha age of 13…

    Yeah, attention whores!

    __________________________-

    Shut up fucking bitch. I bet your are fucking with thousand of guys every day.

  • Angela

    no i didnt :(

  • JonASSSS

    They are such Show offs and ATTENTION WHORES. That’s all they care about. BEING THE CENTER OF ATTENTION. BITCHES. DISAPPEAR ALREADY PLEASE.l

  • DinoGirl

    I wish.

    …I didn’t even try, though.

  • Anonymous

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

  • HollieLovesYou

    i was SO CLOSE! i was in the holding room thing but the boys disconnected the chat before they connected to my call cuz it was already 3:30 :(

  • Eneyi

    JonASSSS said:
    They are such Show offs and ATTENTION WHORES. That’s all they care about. BEING THE CENTER OF ATTENTION. BITCHES. DISAPPEAR ALREADY PLEASE.l
    ——–
    And how exactly are they showoffs and attention whores?

  • roflkayla

    i don’t waste my time trying, tbh. if i was really going to talk to them, they’d call my number by accident or something.

  • Anonymousnsdnbvoiewewn

    How About being Taylor Swift and break a REAL record. Not this say now piece of crap., LMAO They are so stupid and such fags.

  • LaLaLandGirl

    I bet the majority of the calls they got were perverted & dirty.

  • Eneyi

    I didn’t get through, and I wasn’t even able to hear the live calls T.T

  • Teen

    Noone of you commenters got through? O:

  • Anonymous

    JonASSSS said:

    They are such Show offs and ATTENTION WHORES. That’s all they care about. BEING THE CENTER OF ATTENTION. BITCHES. DISAPPEAR ALREADY PLEASE.l
    ==========
    Yeah…cause they’re the 1’s dancing on poles on top of ice cream carts, & sending half naked pics of themselves to their “love”, & wearin’ skimpy outfits & starring in Sex & the City even though most of their fans are under tha age of 13…

    Yeah, attention whores!

  • sarahh_182

    Anonymous said:

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

    what did people say? i heard it was funny too

  • everyday

    I tried but couldn’t get through. Glad they have so many fans that care about them that they can break these kinds of records.

  • Kourtney

    Anonymousnsdnbvoiewewn said:
    How About being Taylor Swift and break a REAL record. Not this say now piece of crap., LMAO They are so stupid and such fags.
    *******
    shut upppp. Don’t make this a fight! congrats on them breaking a saynow record.

  • Anonymous

    Anonymousnsdnbvoiewewn said:

    How About being Taylor Swift and break a REAL record. Not this say now piece of crap., LMAO They are so stupid and such fags.
    ==========
    All music is real music loser…

  • Almost Blue

    WOO.
    I only called once, but didn’t get through.
    But congrats to the boys.

  • sarahh_182

    Anonymous said:

    JonASSSS said:

    They are such Show offs and ATTENTION WHORES. That’s all they care about. BEING THE CENTER OF ATTENTION. BITCHES. DISAPPEAR ALREADY PLEASE.l
    ==========
    Yeah…cause they’re the 1’s dancing on poles on top of ice cream carts, & sending half naked pics of themselves to their “love”, & wearin’ skimpy outfits & starring in Sex & the City even though most of their fans are under tha age of 13…

    Yeah, attention whores
    ==
    really now? just fucking ignore them they just want attention.

  • Anonymous

    It was so nice to have Kevin join his brothers on this Saynow. He wasn’t there on the last one. Congrats boys!

  • Anonymous

    Hey Eneyi, Why are you talking like that??? they are famous and very nice boys , is it because they are somebody and YOU ARE NOT????

  • amandanne

    I got to hear three live calls. Some annoying person from FL asked if they were with Chloe in the first one I heard. They kept saying “You won!” if the caller guessed correctly. ‘Twas cute.

  • JonASSSS

    Um, have u seen their Twitter? They hardly use it to update people on what they are doing like Demi or other celebs. They only use it to say shit like “CALL US NOW” or “WATCH OUT VIDEO” “We’re nominated for this.. Vote for us on that” and a whole bunch of other shit and they are attention whores because.. well they just want attention. They even tweeted Perez Hilton so he could see the vid. I mean its not like he wouldn’t see it but they just care about publicity now. Sorry if i offended but i started to realize that.. That is why i don’t like them anymore. Yeah im a bitch so what, my opinion.

  • Anonymous

    OMG BREAK A REAL RECORD LIKE GET ON THE CHARTS!

  • Coco

    “Live and dream”
    don’t they mean “live OUR dream” was it you Tim???
    They ALwAYS say same thing ..

  • Anonymous

    love the guys <33

  • AJonasOasis

    I can see this post won’t be as peaceful as the last one… :/

    Well CONGRATS boys!

  • Anonymous

    sarahh_182 said:

    Anonymous said:

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

    what did people say? i heard it was funny too
    ————
    1 call Joe mocked a fan
    Fan: OH MY GOSH! “hangs up”
    Joe: OH MY GOSH! “hangs up”
    Another call
    Joe: You are now playing The Price Is Right! Wait…wrong show.
    Fan: What?
    Joe: That was an attempt at humor.
    Joe: So, where are we?
    Fan: Toronto, Canada!
    Joe: CORRECT!
    Fan: I’m actually outside your hotel. Can you guys come out?
    Joe: Wow, you are correct, like literally correct…
    Another call
    Joe: Hello?
    Fan: Which brother is this?

  • JonASSSS

    OH, yeah i know that too. Miley is the BIGGEST ATTENTION WHORE. She can’t open her mouth without cries for attention oozing out. HAHAH tHta whole Twitter delete she did was a big PUBLICITY STUNT. She is such a whore. But Jonas Brothers are 2.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    OMG BREAK A REAL RECORD LIKE GET ON THE CHARTS!
    ========
    Oh! lIke most songs in the top 20 by a band.

    Check your facts.

  • JonASSSS

    That had nothing to do with music DUMBASSS. LMAO. That was fans calling and asking shit like ‘Did u guys lose ur Virginity already’ and they would hang up. Or at least thats what i heard. But MUSIC had nothing to do with that ‘Loser’ hahha Taylor’s records were music, not this shit. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

  • Anonymous

    JonASSSS said:

    That had nothing to do with music DUMBASSS. LMAO. That was fans calling and asking shit like ‘Did u guys lose ur Virginity already’ and they would hang up. Or at least thats what i heard. But MUSIC had nothing to do with that ‘Loser’ hahha Taylor’s records were music, not this shit. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    =========
    Do you really think your making a difference here?

  • Anonymousall

    haha ya i heard everything too!!did u hear when they told A dirl she ws the only person who got it right but lie 5 ppl got it right before her, haha they lied!it’s okay though it was just a little white lie…

  • Anonymous

    oh okay so you hate jb. if you remain in their post while hating them, i will be forced to conclude that you actually love and/or want to fuck them.

  • liiiiz

  • MileyJoBrosFanx28

    I GOT THREW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IT WAS AMAZING =) AHHH

    I WAS THE 1ST PERSON TO GUESS CORRECTLY WHERE THEY WERE! =]

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They’re obviously proud of Bounce so of course they are gonna want people to watch it.– Proud? Of that?? why??
    ========
    Well, your talking about it 4 days after it came out..— I watched it once.. it was stupid. and the dancing was lame,,
    ————-
    It’s a Youtube vid…have you not SEEN other vids on Youtube that was twice as dumb.

    Get some humor in your life.

  • FaB

    1-877-JONAS-BROS (1-877-456-6272)
    they asked for your name & press #, then you got to hear the convos live.
    —-

    oh…like when they where on live earlier.. or righ tnow

  • Anonymous

    FaB said:

    1-877-JONAS-BROS (1-877-456-6272)
    they asked for your name & press #, then you got to hear the convos live.
    —-

    oh…like when they where on live earlier.. or righ tnow
    ———–
    When they were on live at 3-3:30pm et

  • JonASSSS

    I don’t BITCH cuz i sound like shit when i do. HAHAHAHA yeah i admit it cuz its true. and TAylor has sold WAy more than that. JUST SAYIN’

  • Anonymous

    JonASSSS said:

    I don’t BITCH cuz i sound like shit when i do. HAHAHAHA yeah i admit it cuz its true. and TAylor has sold WAy more than that. JUST SAYIN’
    ——-
    Why hello there Cpt. Obvious!

  • Anonymous

    someone said nick wasnt on saynow just joe and kevin…?
    ——-
    too busy with courtney!

  • AJonasOasis

    It’s kinda funny how we go from peaceful in one post to almost hostile in another. But seriously, these trolls need to kindly GTFO. It’s past their bedtime.

  • Anonymous

    You guys do realize your the ONLY site that claims this BS about Nick…

  • sarahh_182

    JonASSSS said:

    I don’t BITCH cuz i sound like shit when i do. HAHAHAHA yeah i admit it cuz its true. and TAylor has sold WAy more than that. JUST SAYIN’

    yes she has. more than anyone in the past year. your sorta funny. you love jonas but you wont admit it. thats why your creepin on their posts.

  • Eneyi

    Anonymous said:
    I wanna break your face
    ——-
    I agree. They have no life >.>

  • MileyJoBrosFanx28

    i got threw!! and for my call it was only joe and nick on the phone, idk where kevin was

  • Anonymous

    Well, your talking about it 4 days after it came out..— I watched it once.. it was stupid. and the dancing was lame,,
    ——————————————
    So sad your life is so empty

  • Anonymous

    Anonymous said:

    sarahh_182 said:

    Anonymous said:

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

    what did people say? i heard it was funny too
    ————
    1 call Joe mocked a fan
    Fan: OH MY GOSH! “hangs up”
    Joe: OH MY GOSH! “hangs up”
    Another call
    Joe: You are now playing The Price Is Right! Wait…wrong show.
    Fan: What?
    Joe: That was an attempt at humor
    .
    Joe: So, where are we?
    Fan: Toronto, Canada!
    Joe: CORRECT!
    Fan: I’m actually outside your hotel. Can you guys come out?
    Joe: Wow, you are correct, like literally correct…
    Another call
    Joe: Hello?
    Fan: Which brother is this?
    ===
    hahahaha :) that is so funny. i wonder if they actually went outside to meet her

  • Anonymous

    Miley is the BIGGEST ATTENTION WHORE. She can’t open her mouth without cries for attention oozing out. HAHAH tHta whole Twitter delete she did was a big PUBLICITY STUNT— yeah right! wow! the crazies are out tonight!

  • Anonymous

    so are Nick and Courtney actually dating or was it just Jackie trying to make everyone believe they were..?=== Google Nick and Courtney. thee pedo is dating the kid :(

  • Anonymous

    OMG!!!!! THATS SOOOOOO COOL!! UR SOOO FREAKIN LUCKY!!=]

  • fa real

    pedophile = attraction to prepubescent children

    nick has gone through puberty already

    lol

  • Anonymous

    OMG BREAK A REAL RECORD LIKE GET ON THE CHARTS!
    ========
    Oh! lIke most songs in the top 20 by a band.

    Check your facts.— THEY NOT ON ANYTHING NOW!

  • Anonymous

    someone said nick wasnt on saynow just joe and kevin…?

  • Anonymous

    Uh, yes they are.

  • Eneyi

    JonASSSS said:
    Um, have u seen their Twitter? They hardly use it to update people on what they are doing like Demi or other celebs. They only use it to say shit like “CALL US NOW” or “WATCH OUT VIDEO” “We’re nominated for this.. Vote for us on that” and a whole bunch of other shit and they are attention whores because.. well they just want attention. They even tweeted Perez Hilton so he could see the vid. I mean its not like he wouldn’t see it but they just care about publicity now. Sorry if i offended but i started to realize that.. That is why i don’t like them anymore. Yeah im a bitch so what, my opinion.
    ———–
    I’m glad that you added the “my opinion part” because it is just that. Your opinion. By not tweeting very much about their personal lives they avoid all unnecessary drama that seems to ensue with personal tweets. They’re obviously proud of Bounce so of course they are gonna want people to watch it. If you bothers you, don’t follow them on twitter, read stories about them or go on websites to leave mean comments about them because then you are just wasting your time

  • Anonymous

    no they were all there

  • avery

    Aw I love them.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    OMG BREAK A REAL RECORD LIKE GET ON THE CHARTS!
    ========
    Oh! lIke most songs in the top 20 by a band.

    Check your facts.— THEY NOT ON ANYTHING NOW!
    =======
    ‘-‘ ok.

  • Anonymous

    They got a MILLION people to call them at ONCE…

    HA! so fading! They don’t belong here anymore! *eyes roll*———– if they could only get those people to buy LVATT? lol

  • sarahh_182

    JonASSSS said:

    That had nothing to do with music DUMBASSS. LMAO. That was fans calling and asking shit like ‘Did u guys lose ur Virginity already’ and they would hang up. Or at least thats what i heard. But MUSIC had nothing to do with that ‘Loser’ hahha Taylor’s records were music, not this shit. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    id like to see you sell 8 million records

  • Anonymous

    pedophile = attraction to prepubescent children

    nick has gone through puberty already

    lol
    ——–
    you’re right she’s a ephebophile :]

  • Anonymous

    They’re obviously proud of Bounce so of course they are gonna want people to watch it.– Proud? Of that?? why??

  • fa real

    even if she dated someone who was 19 she’d be an “ephebophile”

    failllll

  • avery

    It’s fun. GTFO.

  • FaB

    Oct 22, 2009 @ 12:57 am
    Anonymous said:

    Anonymous said:

    sarahh_182 said:

    Anonymous said:

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

    what did people say? i heard it was funny too
    ————
    1 call Joe mocked a fan
    Fan: OH MY GOSH! “hangs up”
    Joe: OH MY GOSH! “hangs up”
    Another call
    Joe: You are now playing The Price Is Right! Wait…wrong show.
    Fan: What?
    Joe: That was an attempt at humor
    .
    Joe: So, where are we?
    Fan: Toronto, Canada!
    Joe: CORRECT!
    Fan: I’m actually outside your hotel. Can you guys come out?
    Joe: Wow, you are correct, like literally correct…
    Another call
    Joe: Hello?
    Fan: Which brother is this?
    —–

    wait how did you listen to their convos?

  • Anonymous

    id like to see you sell 8 million records — Miley has sold 15 million…

  • Coco

    What did they say

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They got a MILLION people to call them at ONCE…

    HA! so fading! They don’t belong here anymore! *eyes roll*———– if they could only get those people to buy LVATT? lol
    =========
    OK, thank you for your time.

  • Anonymous

    i don’t remember asking you a goddamn thing, to quote samuel l jackson. sit down.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They’re obviously proud of Bounce so of course they are gonna want people to watch it.– Proud? Of that?? why??
    ========
    Well, your talking about it 4 days after it came out…

  • Anonymous

    HA! so fading! They don’t belong here anymore! *eyes roll*———– if they could only get those people to buy LVATT? lol
    =========
    OK, thank you for your time.– TRUTH HURTS~!

  • AJonasOasis

    People, ignore the fruity troll hating on the boys. We’re just giving her more of a reason to comment. If no one pays any attention, her head will explode and she’ll go get some fresh air.
    Sucks that the trolls have awakened…but none of them compare to the infamous Jackie. They’re still annoying as flip though.

  • idk

    hahahaha i listened to their convos. they’re so funny and sweet, i love them.

  • sarahh_182

    Anonymous said:

    id like to see you sell 8 million records — Miley has sold 15 million…

    lol good for miley! this isnt a miley post and your not miley so dont gloat about it

  • Anonymous

    They’re obviously proud of Bounce so of course they are gonna want people to watch it.– Proud? Of that?? why??
    ========
    Well, your talking about it 4 days after it came out..— I watched it once.. it was stupid. and the dancing was lame,,

  • Anonymous

    FaB said:

    Oct 22, 2009 @ 12:57 am
    Anonymous said:

    Anonymous said:

    sarahh_182 said:

    Anonymous said:

    I got through, but I didn’t talk, I heard ALL their live convos though!

    HILLARIOUS stuff man!

    what did people say? i heard it was funny too
    ————
    1 call Joe mocked a fan
    Fan: OH MY GOSH! “hangs up”
    Joe: OH MY GOSH! “hangs up”
    Another call
    Joe: You are now playing The Price Is Right! Wait…wrong show.
    Fan: What?
    Joe: That was an attempt at humor
    .
    Joe: So, where are we?
    Fan: Toronto, Canada!
    Joe: CORRECT!
    Fan: I’m actually outside your hotel. Can you guys come out?
    Joe: Wow, you are correct, like literally correct…
    Another call
    Joe: Hello?
    Fan: Which brother is this?
    —–

    wait how did you listen to their convos?
    ————-
    1-877-JONAS-BROS (1-877-456-6272)
    they asked for your name & press #, then you got to hear the convos live.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    HA! so fading! They don’t belong here anymore! *eyes roll*———– if they could only get those people to buy LVATT? lol
    =========
    OK, thank you for your time.– TRUTH HURTS~!
    =======================
    Mmmhmmm, that’s nice.

  • kells

    i love that photo of them. its cute :)
    and i loved them back then, still love them now tho :)

  • kells

    i love that photo of them. its cute :)
    and i loved them back then, still love them now tho :)

  • person 2.0

    i got throught and talked to joe.
    haha. it was awesome.

  • Anonymous

    I talked to them!! Joe said I had a pretty name :)

  • CHA_GABBY HUDSON_CHA

    K, first I doubt the Jonas Brothers actually do their own twitter. They’re so busy, and you can’t judge them for you don’t even know them. If you could leave them that easily I guarantee you weren’t and will NEVER be a “TRUE” fan!! Suck it Bitches.

  • Anonymous

    Yeahh I didn’t get through, but i also got to hear all the conovoss.
    Almost everyone got it right by saying Toronto.
    Then this one girl was like,
    “You guys are in Toronto?”
    and Joe’s like, “YOU ARE THE FIRST ONE TO GET IT RIGHT!” and she got all excited and stuff.
    But really, everyone got it right.
    it made me chuckle.

  • k23

    yeah YOU’RE the one wasting your time to come on here and say bad stuff about them. how bout YOU go get a life. FUHREEEEAKS.

  • validatemypride

    ahaha , fading ? TRY AGAIN (: <3

  • Anonymous

    I wanna break your face

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They just told us that it broke records for SayNow.— lol They cant break any other records!
    ———–
    Uh yuck chuck! That thar was a funnz yawlz!

  • Anonymous

    They just told us that it broke records for SayNow.— lol They cant break any other records!

  • Anonymous

    What the big deal? They can;t sell CDs lol
    ———————————————
    Your sooooooo annoying.

  • Anonymous

    They broke a record on SayNow??? I don’t blieve it but oh well=== What the big deal? They can;t sell CDs lol

  • Anonymous

    That is amazing!
    :)

  • Anonymous

    Everyone knows Ryan Seacrest is short. Look JB is the same height as Ryan,.. http://www.youtube.com/watch?v=65SHe9W1YbM

  • Anonymous

    Courtney is NO WAY as pretty as Miley! http://twitpic.com/m72sn – missing my roommates!
    8:41 PM Oct 19th from TwitPic

  • Anonymous

    Yeah…cause they’re the 1’s dancing on poles on top of ice cream carts, & sending half naked pics of themselves to their “love”, & wearin’ skimpy outfits & starring in Sex & the City even though most of their fans are under tha age of 13…———— JEALOUS MUCH?? LMAO!!

  • Anonymous

    DEMI TWEET:
    “Dear Kristen Stewart, you seem like the realest person in Hollywood. I admire you so much and I hope to meet you someday.”

    jacvanek TWEET:
    “@ddlovato i know, right? she doesn’t give a shit, does what she wants, and wont conform. i love it.”

    DEMI TWEET:
    “@jacvanek yeah dude. She doesn’t try to be an angel or perfect. She is herself.”

    jacvanek TWEET:
    “@ddlovato and i can think of a few ‘perfect little angels’. cough. ha.”

    DEMI TWEET:
    “I’d rather look up to someone who makes mistakes instead of hiding them.”

    ouch. Selena.

  • Anonymous

    En el telediario de la TV en España el video de “Party in the USA”!! ellos dicen “el album de Miley Cyrus Time of Our Lives” viene a España!!

    In the news TV in Spain the video “Party in the USA “!! They say ” Miley Cyrus’s album “Time of Our Lives” COME TO SPAIN !!!

    They say album not EP :) :)

    THE NEWS IN AN IMPORTANT TV CHANNEL

  • Anonymous

    i got threw!! and for my call it was only joe and nick on the phone, idk where kevin was — did you ask Nick how his bounce with Courtney was? lol

  • Christina

    HA NO. Instead, during my lunch break I left an angry message saying how they should have considered us in California and how we have school still while everyone on the east coast can call!! :(

    And I ended my message saying, P.S. YOU’RE IN CANADA.

  • Anonymous

    they cant freaking please everyone.

  • Anonymous

    I firmly believe that Kevin is the only taken Jonas. Who else agrees with me?

  • Anonymous

    Justin Gaston is from Louisiana. He stands six feet tall.. He is so much taller than Miley http://img36.imageshack.us/img36/9531/gastonandcyrus.jpg SO NICK IS SHORT!!

  • Anonymous

    Nick is not serious about Courtney! HELL NO! Hes just bouncing her!

  • Eneyi

    Anonymous said:
    I firmly believe that Kevin is the only taken Jonas. Who else agrees with me?
    ——-
    I do.

  • Anonymous

    it’s things like that which make us fans feel happy about supporting the JB!!

  • Anonymous

    lol i wish i could call from aus !

    heeyy ohh every view my what did i do to your heart vid!!
    http://www.youtube.com/watch?v=gt4rQSFv0FA

  • roflkayla

    mkay. this is off topic, but is oceanup not letting anyone else upload PNG images?

  • Anonymous454545345

    aww i woulda called except i didn’t have any mins left:(

  • Anonymous

    i talked to kevin [=
    it was on the 818 number though and i was the first one to call and i think i was the only one he talked to on that line, since right when i called it said i was next in line, and when i called again, it went straight to the messages. he just said wassup and stuff like that

  • mmm Whatcha Say-

    i don’t think i’d waste my time to call them &then not get through

  • Latina4lyfe

    nopeee i didnt!
    oo well
    still lubb em

  • Anonymous

    Nick J is too too short! FYI people Gaston is 6 foot tall! Liam is 6’5 Did you see how much taller Gaston was than Miley? So Nick is NOT 5’11 lol! Nick is more like 5’7

  • Anonymous

    http://oceanup.com/2009/10/17/jonas-brothers-guiness-world-record

    ____

    happy? –[ thats from LAST year! Old news! Too have NOTHING this year!

  • Anne

    Well I actually got through, but it was strange, because I was like “hellooo” but they couldn’t hear me, and I heard them talking to other girls. I’m so sad I didn’t get to talk to them, cuz I’m from France and I’d really enjoy to have the chance to talk to them

  • sophierosnick

    YESS i talked to them! they are so nicee!! love JB <3

  • teamJOE

    I’m glad that they broke a record! I was still at school when they went live…I wish they would do it later in the day…oh well! I will do it next time!

  • Anonymous

    COURTNEY TWEETED THIS SONG!.. its about Nick! Someone once told me that you have to choose
    What you win or lose
    You can’t have everything
    Don’t you take chances
    Might feel the pain
    Don’t you love in vain
    Cause love won’t set you free
    I can’t stand by the side
    And watch this life pass me by
    So unhappy
    But safe as could be

    Chorus:
    So what if it hurts me?
    So what if i break down?
    So what if this world just throws me off the edge
    My feet run out of ground
    I gotta find my place
    I wanna hear my sound
    Don’t care about all the pain in front of me
    Cause i’m just trying to be happy, yeah
    Just wanna be happy, yeah

    Verse 2:
    Holding on tightly
    Just can’t let it go
    Just trying to play my role
    Slowly disappear, ohh
    But all these days, they feel like they’re the same
    Just different faces, different names
    Get me out of here
    I can’t stand by your side, ohh no
    And watch this life pass me by, pass me by

    Chorus:
    So what if it hurts me?
    So what if i break down?
    So what if this world just throws me off the edge
    My feet run out of ground
    I gotta find my place
    I wanna hear my sound
    Don’t care about all the pain in front of me
    Cause i’m just trying to be happy, ohh, happy, ohh

    Bridge:
    So any turns that i can’t see,
    like I’m a stranger on this road
    But don’t say victim
    Don’t say anything

    Chorus:
    So what if it hurts me?
    So what if i break down?
    So what if this world just throws me off the edge
    My feet run out of ground
    I gotta find my place
    I wanna hear my sound
    Don’t care about all the pain in front of me

    Outro:
    I just wanna be happy
    Ohh, yeah, happy, ohh, happy
    I just wanna be, ohh
    I just wanna be happy
    Ohh, happy

  • Anonymous

    Katie and Karleigh agree that JONAS hasn’t been nominated for much AND have been falling off the Charts. No songs etc. They also know about Nick and Courtney haha! They say 20 yr old BUT Courtney is 21 and cant believe Papa J is allowing it http://www.youtube.com/watch?v=LGD57P1eDx0 :(((

  • Cage Match 2010

    No, I didn’t get through. Oh well. =)

  • asdasda

    jo bros suck

  • Sonia

    Nice comment, now fuck off.

    Love my JB….

  • Anonymous

    asdasda said:

    jo bros suck
    ——-
    Whatever gets you through the night.

  • Anonymous

    I’m lovin Jonas fans, you guys are awesome!

    Defending these guys! No wonder they love you people so much.

  • A.

    I don’t need Say Now.
    =)

  • AHHA

    i almost got through :]

  • cali

    That’s amazing. I just hope that JB know that we are behind them 100% and they haven’t lost their fans, well at least their TRUE fans.

  • sarahh_182

    Anonymous said:

    I’m lovin Jonas fans, you guys are awesome!

    Defending these guys! No wonder they love you people so much.

    anything for our boys :)

  • Anonymous

    go to youtube and watch “demi lovato: change the world” :) do it!

  • Anonymous

    I got through but didn’t get picked to talk.
    I heard all of the conversations though.
    Kevin did most of the talking but all 3 of the guys were there.

    The basic conversation was…
    hey its the jonas brothers, where in the world are we?
    –not many people guessed right… because mostly people thought since they wrapped CR2 that they were not in Toronto anymore…but they still have to do all of the promo stuff!! so they are still in Toronto.
    Then usually Kevin said… Thanks for calling, we love you!

    Sometimes they asked a few questions, like where the caller is from… what are they up to.. etc.

  • mmm Whatcha Say-

    woohoo. . .

  • sarahh_182

    nope i totally forgot :(

  • StarLightSTARbright

    My friend tried calling but she forgot the # lol.
    besides,we had cheer pratice after school today so i couldnt call and talk to them :[
    and i didnt have their number.

  • Anonymous

    I talked to them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • StarLightSTARbright

    post some more convos!!!
    this is hilarious!:P

  • MileyJoBrosFanx28

    i think i’m the only one on this post right now who got threw!!! ahahah

  • :) <33

    Gotta love them <33

  • Anonymous

    JB are fading the USA

  • Anonymous

    TOO BAD THEY CANT BREAK REAL RECORDS! LIKE ON THE CHARTS!

  • amandanne

    Wow, you spend a lot of your time here.

  • Anonymous
  • StarLightSTARbright

    TOO BAD THEY CANT BREAK REAL RECORDS! LIKE ON THE CHARTS!
    ——————-
    Don’t you have somewhere to be?
    Just wondering.

  • Soph

    My best friend got through to talk to them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hannah

    i got through! and talkd to them for like 3 mintues. but ididnt listen to the where int he world are the jb message before so i was completely clueless as to what was going on lol.

  • Eneyi

    Anonymous said:
    Hey Eneyi, Why are you talking like that??? they are famous and very nice boys , is it because they are somebody and YOU ARE NOT????
    ———-
    When did I say anything negative about them? I’m pretty sure I was replying to someone else who was being negative about them……

  • Katelyn

    I talked to them yesterday!!! They are so sweet

  • Anonymous

    They broke a record on SayNow??? I don’t blieve it but oh well

  • Anonymous

    Um, have u seen their Twitter? They hardly use it to update people on what they are doing like Demi or other celebs. They only use it to say shit like “CALL US NOW” or “WATCH OUT VIDEO” “We’re nominated for this.. Vote for us on that” and a whole bunch of other shit and they are attention whores because.. well they just want attention. They even tweeted Perez Hilton so he could see the vid. I mean its not like he wouldn’t see it but they just care about publicity now. Sorry if i offended but i started to realize that.. That is why i don’t like them anymore. Yeah im a bitch so what, my opinion.——— I am with girlfriend. Help us here, do that fir us, please buy this.. So done!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Um, have u seen their Twitter? They hardly use it to update people on what they are doing like Demi or other celebs. They only use it to say shit like “CALL US NOW” or “WATCH OUT VIDEO” “We’re nominated for this.. Vote for us on that” and a whole bunch of other shit and they are attention whores because.. well they just want attention. They even tweeted Perez Hilton so he could see the vid. I mean its not like he wouldn’t see it but they just care about publicity now. Sorry if i offended but i started to realize that.. That is why i don’t like them anymore. Yeah im a bitch so what, my opinion.——— I am with girlfriend. Help us here, do that fir us, please buy this.. S
    ————–
    REALLY…because they don’t use their twitter for personal use, your going to hate them…

    Are you the same people who hate Miley for deleting her twitter.

    Get a life off the internet…

  • souzi

    http://oceanupped.wordpress.com/

    remember THIS oceanup???????????

  • ev.lovelife

    lol coool jb cool

  • Covert09

    I love it when people take their their sweet time out of their valuable lives to write mean comments. It’s like they’re greater fans then actual fans. Why? Because they take their time to write something on here. Others who really wouldn’t care, won’t even bother to look at the page. Thank you anti-fans you show us just how mch you care about letting us how you feel :-)

    On a much more brighter note, congrats guys you all deserve it :-) I didn’t bother calling because I know that I wouldn’t get through. For those asking, I think Soulja Boy had the record.

  • Anonymous

    They are such Show offs and ATTENTION WHORES. That’s all they care about. BEING THE CENTER OF ATTENTION. BITCHES. DISAPPEAR ALREADY PLEASE.l
    ————-
    in case you didnt notice every celebrity likes receiving a lot of attention. they wouldnt work so hard to “make it” if they didnt.

  • zeena

    <3 them. and no i didn’t get through, but i listened to them talk lol. my favorite was the girl who was stalking their hotel.

  • Anonymous

    joe’s a little bitch, and nick’s just a fucking fag, and kevin gets fucked by nick.

  • Anonymous

    Guys, don’t listen to the troll…just ignore them

  • Optimus Prime

    so are Nick and Courtney actually dating or was it just Jackie trying to make everyone believe they were..?

  • fa real

    i think they are. they’re so cute together lol =]

    anyway congrats boys! haha but noooo i didn’t even bother calling, the message said that there were like 150,000 people ahead of the next caller lmfao

  • Becca

    I talked to them yesterday :D theyre amaaazinggg

  • Becca

    I talked to them yesterday :D theyre amaaazinggg

  • everyday

    They never said they would use twitter for broadcasting their personal lives. They don’t need any help whatsoever getting people to interpret everything they see about them and making up stories about their lives. It happens on this site. Why would they need a twitter to contribute to that? They keep their private life somewhat private. Keeps them sane as Miley finally found out.

    I enjoy their twitters cause I don’t have to wade through the trash I get if I try to follow other celebs and blogs from people who wish they were celebs (and their blog makes them one for a while cause they are being followed).

    It’s nice that they have great fans. The most well knows bands don’t have songs on the charts all the time. That doesn’t mean you are good. It means you currently have a song that people want to download. They will eventually feel the need to release a single and support an album. Right now they are going back to a world tour that’s selling out and making a lot more money that selling CD. (In fact the industry itself has projected that CDs in the future will be nothing more than promotion for clothes–sound familiar– and world tours, where the money is at.)