David Henrie, ‘Could I Rock This Look?’

mustac
david-henrie-mustache


  • Anonymous

    SUPERSTAR76 IS A STUPID SLUT AND A WHORE

  • coffeecoffeecoffee

    Oh David, not digging the outfit.

    But I am digging the mustache.

    You would look better with this mustache

    http://extra.listverse.com/amazon/evilwomen/0moustache_competition090107.jpg

  • Anonymous

    no but you pull the douchefag look off perfectly

  • superstar76

    GO TO UR FACE HAHAHA

  • Anonymous

    superstar76……………go eat crap :D

  • Anonymous

    LMAO
    They are funny! lol

  • heather oneil

    yes david could definatly rock this look he could wear a dress and a wig and still be hott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • superstar76

    WHATEVER

  • KAY

    GO TWO UR FACE HAHAHA …………………………wth

  • Anonymous

    yeah, people. he’s joking. but damn he is so hot.

  • nia

    lol wut how old are you? I really hope you’re not older than 9.

  • Stanonymous

    Anonymous
    Nov 17, 2009 @ 10:38 am
    Anonymous said:

    no but you pull the douchefag look off perfectly

    ………………

    XD

  • superstar76

    KAY UR A BIG SLUT

  • Justice <3

    ehh, its alright.
    he’s a total hottie <3

  • SlippinIntoTheLava x3

    GO TO UR FACE HAHAHA

    ———————-

    Lmao. That’s one of the worst comebacks i’ve ever heard…

    xD

  • xdpunkie

    umm he doesn’t look good in this picture and neither does selena.. she looks ugly as fuck!
    fuck selena, demi lovato is cooler [:
    ——-

    fyl, asshole. Go rot somewhere.

  • Leena

    why is everyone taking this seriously? lol.

  • Anonymous

    yes… quite nice… he could definitely.. haha idk it’s funny and cute though

  • Anonymous

    wow lol some of these random hate comments just crack me up :)

  • Mandy

    dont care about the others. Selena looks adorable!

  • Anonymous

    superstar76 said:

    GO TO UR FACE HAHAHA

    ………..

    LOL what?

  • Anonymous

    your a fag

  • 1998

    HAHA i LOVE the WOWP CAST

    david<33333333

  • Anonamas

    Yeah. Take it way too seriously dummies. Like you always do.

  • Delsy

    No you couldn’t David.

  • Jane

    he actually look really cute :P
    cant wait for this episode yep yep!

  • Catastrophe [:

    umm he doesn’t look good in this picture and neither does selena.. she looks ugly as fuck!
    fuck selena, demi lovato is cooler [:

  • Anonymous

    Go sleep and when your brain works, then do come back. :)

  • nia

    lol youre pathetic. go get a life.

  • Mar-

    WHAT THE HECK HAS DEMI JB MILEY AND SELENA TO DO WITH THIS POST?

  • superstar76

    selena gomez IS A SLUT SHEIS STUPID AND STUPID SHE USED EVERONE EVEN HER BEST FRIEND DEMI LOVATO SELENA GOMEZ LIED TO EVERONE EVEN DEMI LOVATO AND U ALL R SELENA GOMEZ FAN THAT MEANS U R SLUTS AND STUPID AND BITCHES TO. I AM TEAM MILEY CYUSE AND TEAM DEMI LOVATO BUT NOT JONAS BROTHERS AND SELENA GOMEZ

  • Marcia Lopez -Uruguay

    hahahahaha

  • Anonymous

    Nov 17, 2009 @ 10:34 am
    superstar76 said:
    selena gomez IS A SLUT SHEIS STUPID AND STUPID SHE USED EVERONE EVEN HER BEST FRIEND DEMI LOVATO SELENA GOMEZ LIED TO EVERONE EVEN DEMI LOVATO AND U ALL R SELENA GOMEZ FAN THAT MEANS U R SLUTS AND STUPID AND BITCHES TO. I AM TEAM MILEY CYUSE AND TEAM DEMI LOVATO BUT NOT JONAS BROTHERS AND SELENA GOMEZ

    u prob have nothing else to do than write about sumone u dnt like…..go get a life…or ill give u a quarter and u can go buy one…..

  • superstar76

    U TWO R STUPID

  • Tingo:p

    shes gorgeous!! and davids cute

  • Anonymous

    I love the whole cast <3 They seriously blend well together, and come off as a great team :)

  • woohooitsapartyy

    erm no. just no.

  • Anonymous

    Seecondd! jaja! Funny! but NO!

  • CookieBooLis

    ehh no way
    Selena looks pretty tho
    but he could never rock that look
    He looks cute but can never rock it
    lmao

  • Anonymous

    MILF.

  • Anonymous

    haha they look cute