Jonas Brothers EL HORMIGUERO 11/19

  • christina mercaduue!!

    gtg eat dinner but yeah add me on twitter

  • Anonymous

    IS DEMI A NILEY FAN?? DEMI WANTS BEFORE THE STORM TO GET A GRAMMY! ddlovato That song rightfully deserves a grammy.
    6 minutes ago from web
    Reply Retweet
    ddlovato “Standing out in the rain, I need to know if it’s over ’cause I will leave you alone” Gahh can’t get ‘Before The Storm’ outta my head! :)
    8 minutes ago from web

  • raquel_spain

    son tan geniales,yo los estado viendo aqui en españa

  • raquel_spain

    are so great, I been seeing the Here in Spain

  • Anonymous

    DEMI IS FAG!!
    http://www.imdb.com/name/nm1411125/board/flat/149100897

    THE TRUTH BEHIND THE DEMI AND SELENA FIGHT!
    POST IT POST IC OU!!

  • Anonymous

    Demi is a Niley supporter. What a burn to Selena ahahahahah

  • kelsey123

    ok do you honestly think if someone hacked Demi, that they would tweet about a song? you have to admit that “Before the Storm” is a good song and theyre her best friends.. there is nothing weird about that tweet.

  • Anonymous

    DEMI WANTS BEFORE THE STORM TO GET A GRAMMY! ddlovato That song rightfully deserves a grammy.
    6 minutes ago from web
    Reply Retweet
    ddlovato “Standing out in the rain, I need to know if it’s over ’cause I will leave you alone” Gahh can’t get ‘Before The Storm’ outta my head! :)
    8 minutes ago from web Demi loves both Nick and Miley. They are ALL best friends including Joe & Kevin.. Before the Storm is an AMAZING song that both of her best friends wrote & sang.. So what??

  • titiJBlover

    Learn how to spell sweetie… maybe you should just stick to doing your fourth grade homework honey. Fix your grammar before coming on sites and bashing people you don’t even know.

  • NICOLE .

    Hoseph, bb, we’re gonna have to burn that shirt. I’m pretty sure Joe did not pay attention during this interview at all.

  • Anonymous

    nick j look alite at 0:59

  • Eneyi

    Lol I usually I can understand the gist of the questions but I didn’t get any of it

    The crowd all singing ‘fly with me’ was cute :)

  • Anonymous

    Demi is a Niley supporter. What a burn to Selena ahahahahah ___ No Demi loves the song her two best friends wrote & sang,, Demo also loves the climb and party in the usa, so what?

  • Anonymous

    Miley denies dating in July 2007 (shes fibbing of course) BUT She says.. Her perfect guy is BUFF & TOUGH! That doesnt sound like Nick! :( http://www.youtube.com/watch?v=Dv_yJe-PJE8

  • Anonymous

    Kevin needs to cut his hair or do something with it

  • Anonymous

    wooww for some reason demi s tweet is weird I dont know why though cause I like the song too and I know she is their friend but that was to flattering

  • Anonymous

    Please, JB stood for the Jonas Brothers and will continue to stand for the Jonas Brothers. Justin Bieber is fifteen with a verryyy squeaky voice. Now, tell me something, did Nick Jonas have that voice when he was 15? I don’t think so…and I think it’s so wrong of him to steal the “JB” idc if its his initials the Jonas Brothers had that first.

  • NICOLE .

    DEMI IS FAG!!
    http://www.imdb.com/name/nm1411125/board/flat/149100897

    THE TRUTH BEHIND THE DEMI AND SELENA FIGHT!
    POST IT POST IC OU!!

    ——————————-

    Lol homophobe.

  • Anonymous

    They Always Say a Heart is Not a Home
    November 19, 2009 at 7:00 pm (Demi Lovato, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Music)

    I know this isn’t exactly news, but it is very sweet! Demi Lovato took to her twitter today, November 19, in support of her best friends’ duet. Demi tweeted about having “Before the Storm” by Jonas Brothers and Miley Cyrus stuck in her head, and then added she thinks it’s Grammy worthy. http://beautifulballad.wordpress.com/2009/11/19/they-always-say-a-heart-is-not-a-home/

  • Anonymous

    Unfortunately, watching the vid I had to hear about the stupid side project again. grrr

    Nice to see Joe’s beautiful smile though! And wonder what that first question was to Kevin?

  • kristen <333

    omg not this again. i hate when they do voice over. just do subtitles….
    jezz…

  • Translation Girl

    TRANSLATION:

    At First the Man Say: I see the audience kinda excited today? why?….(audience screaming) The only thing that has hapenned is that they are here: the? Jonas Brothers!

    (audience singing)
    Man: this is fantastic! Seeing this..you can do your concerts without singing! CONT:

    Man: (showing the CD) New CD! with a very difficult tittle..Kevin you gotta help me..say it
    (Kevin help him say it)
    Man: Im getting better! ..
    Man: There is a rumor…i know is not true..but there is a rumor that you? are going to break up (JB)
    JB: NO..(audince: noooooooo) CONT:

    Man: Let’s see..averything comes…mm..Nick you have the fault..because you are going to do a solo proyect: Nick J. and the Administration..and its in 2010..but there is only the news..nothing else..
    (Nick explaining that he have a solo project but it’s nothing)

    Man: It’s always like that? first you talk..and then a lot of people screaaming?
    Kevin: Not always..
    Man: At home, when you are in the bathroom, no?
    Kevin: no..Maybe an aplause..

  • Anonymous

    you need a life

  • Anonymous

    DEMI GAVE A SHOUT OUT TO BEFORE THE STORM!!!!!!!!!!!!!!!! look on her twitter she said the song deserves a grammy!!!!!!!!!!!!!!!!

    i literally screameed when I heard it!!! take that selena your bff is a niley fan!!!!!!! aorry i just felt like adding that in haha. love you selly!!!!!!!!!!!!!!!

    omg sorry i don’t know why i’m overreacting. so amazing!!!!!

  • Anonymous

    WHAT S WRONG WITH DEMI …DOES SHE WANT TO HURT SELENA I DONT GET HER TWEET
    MAYBE SHE WAS HACKED

  • Anonymous

    hahaha cooool i loove nileey andd nemmii ! ahahhahaahhahaha hate selenna… bitch AssS :)

  • Anonymous

    who has a twitter and wants to folloow me?

  • Anonymous

    dude, i couldnt understand any one the question he asked.
    lame.

  • DemiandMileyPones

    I’m half Puerto-Rican and I didn’t even know what the hell they were saying! :)

  • JUSTINBIEBeR

    jb is old…justin is new!

    -please hate only gannna make you loooook likea loser, too late :P

  • Anonymous

    2

    I didn’t know you loved miley. I thought you were only a JB fan.

  • stellagirl1993

    Lol @ demi starting drama on twitter :P _- JB has no chance at a grammy! BTS is their only chance! JOE said, his dream is to win a grammy! SO PRAY BTS does!

    okay…
    i didnt say anything negative did i?

  • hpaddictedx

    …Your icon needs to be destoryed.

    ——————————-

    Girl, if you go insulting Tim, we’re gonna have a smackdown.
    —–
    LOL no no. It just reminds me of the oceanup twitter, which is Shanna. I miss Tim.

  • HAHAHAH
  • Anonymous

    DEMI WAS HACKED I AM SURE NOW

  • brianaheart19

    Take that back, I thought it was the same interveiw.

  • Melissa=)

    theres too many crazy people on this post.
    im out.
    peace. love. jonas. <3

  • Angela.

    Mi amore. <3

  • Doom

    Isn’t it that show where the puppet comes out from the hole in the table?

  • Anonymous

    I guess Demi doesn’t hate selena…she said she supports joe, kevin, nick, miley and selena

  • Mila

    aww Joe u ‘r sooo cute, luva ya 4ever muaaah! please come back soon 2 Peru we miss ya a lot :D

  • Charlie Perkins

    Doom said:

    Isn’t it that show where the puppet comes out from the hole in the table?

    ___________

    Creepy…I think it is.

  • NICOLE .

    Doom said:
    Isn’t it that show where the puppet comes out from the hole in the table?

    ——————————–

    MIODUSZEWSKI ICON! I approve.

  • Anonymous

    DEMI WAS HACKED I AM SURE NOW ,l,, No she wasnt! Do you understand that JB has NOTHING and Miley is on fire! BTS is the BEST SHOT JB has! So be happy for JB & Miley!

  • Anonymous

    Isn’t it that show where the puppet comes out from the hole in the table?– YES 2 PUPPETS AND THEY SING!!

  • Sadiezz

    Hi Nick.
    You’re attractive.

  • Anonymous

    No Demi loves the song her two best friends wrote & sang

    you mean 4 BEST FRIENDS idiot — NO YOU IDIOT Kevin & Joe didnt sing the song & Miley & Demi rewrote it!

  • hatebiaatchaz

    well if you notice this is a site with politics so let people hate and love and just take a chill pill watch some drama and realx, hahaha as my old bestfriend karen said… miss her… ahah

  • Anonymous

    hey Always Say a Heart is Not a Home
    November 19, 2009 at 7:00 pm (Demi Lovato, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Music)

    I know this isn’t exactly news, but it is very sweet! Demi Lovato took to her twitter today, November 19, in support of her best friends’ duet. Demi tweeted about having “Before the Storm” by Jonas Brothers and Miley Cyrus stuck in her head, and then added she thinks it’s Grammy worthy. http://beautifulballad.wordpress.com/2009/11/19/they-always-say-a-heart-

  • ImNotAnnoying

    this was boring *sigh*

  • Anonymous

    Puppets freak me out

  • jerseygirl

    I don’t really know what the fuck they are saying but I do think that show is hilarious.

    It looks like they’re on the set of ESPN Sportscenter though.

  • jerseygirl

    ov 19, 2009 @ 04:15 pm
    Doom said:

    Isn’t it that show where the puppet comes out from the hole in the table?
    ——————
    Tim? Is that you?

    Have you come back to us?

  • hpaddictedx

    Doom

    …Your icon needs to be destroyed.

  • hpaddictedx

    Crazy Spanish fans.

    Lol Nick looks all excited in the beginning.

  • NICOLE .

    …Your icon needs to be destoryed.

    ——————————-

    Girl, if you go insulting Tim, we’re gonna have a smackdown.

  • Anonymous

    Who gives a shit about what demi tweeted? she is becoming such an attention whore IMO

  • Anonymous

    Guys I really doubt Before The Storm is going to get nominated for a Grammy. __ its a gorgeous song. Its sound country as well! Nick & Miley are back to being best friends! Nick Miley & JB worked hard on BTS . they should win! Its a win for Jonas & a win for Miley!

  • jerseygirl

    Angela – you’re out of control.

    Yes,I’m involved in some convos on the drunk Demi post. Come play.

  • Angela.

    I’M TIRED.

    Unfortunately, not in the mood for this.

  • THETRUTH

    i felt so bad here for them obviously the communication wall was up.

  • THETRUTH

    hey angelaaa.

  • jerseygirl

    Freaking A – the Jonai are still in Europe next week. Don’t you think if they were in the Macy’s parade, they would have tweeted about it?

  • Angela.

    Jersey?

  • Angela.

    Man, why is it so boring?

    *Yawn*

  • Angela.

    I can practice my ninja streaks…

  • Angela.

    This is the FOURTH.

  • Angela.

    Who I am….

    —FIFTH.

  • jerseygirl

    ANGELA!!!!!!

    I was playing on the drunk Demi tweet post.

    Where is everybody?

  • jerseygirl

    Angela?

  • Angela.

    Here we go again….

    —SIXTH.

  • Angela.

    I’m so glad to see you Jersey!

    But you ruined my streak. Oh, well. ;D

  • Angela.

    Are the rest over there?

  • Angela.

    Hello?

  • Angela.

    It comes naturally…

    –4th.

  • Angela.

    Everybody gets the itch, everybody hates that…

    High-FIVE.

  • Angela.

    It’s a love story, baby, just say…yes.

    SIXSIXSIX.

  • Angela.

    Ignorance is your new best friend…

    Nick J’s favorite number.

  • Angela.

    I used to rule the world….

    Kevo’s jersey number.

  • Angela.

    My fight is your fight….

    9!

  • Angela.

    So I put my hands up, they’re playing my song…

    TEN, baby.

  • Angela.

    All the single ladies, all the single ladies…

    EEEELEVEN.

  • Buy Cialis
  • Cheap Ambien
  • Anonymous

    Uhmmmm who cares bout what demi posted on her twitter I dont think niley is going to get back together! soo yeah GO DEMI! LOVE HER! BTW a wanna be demi at 0:21! check it out.

  • JhrPlm

    LMzlBdES DthXIgP

  • Anonymous

    JUST GOT BACK FORM WATCHING NEW MOON !!!

  • Anonymous

    JUST GOT BACK FORM WATCHING NEW MOON !!!

  • Anonymous

    jb is old…justin is new!

    -please hate only gannna make you loooook likea loser, too late :P
    ——————
    JUstin Bieber is the trying hard to be AARON CARTER. Poor boy.

  • ssexybeast

    I didn’t know you loved miley. I thought you were only a JB fan.

    lol I do love her

    as well as Selena, Demi, AND JB

  • Anonymous

    JB has no chance at a grammy! BTS is their only chance

    wtf are you God? no your not

  • FuzzyMcBuzzy

    LOL you are all a bunch of idiots!!! Just because Demi said that Before The Storm deserves to win a granny doesn’t mean they will!! Far out shut up please!!!

  • DemiandMileyPones

    Guys I really doubt Before The Storm is going to get nominated for a Grammy.

    ______

    Me too. And I doubt that they will win.

  • Anonymous

    http://twitter.com/nickwhoiam

    PLEASE FOLLOW IF YOU SUPPORT NICK JONAS AND THE ADMINISTRATION….PASS IT ON!!!

  • small

    http://twitpic.com/q2ln8
    —–
    Love it

  • Anonymous

    JONAS WANTS TO WIN A GRAMMY FF 6:05 http://www.youtube.com/watch?v=CZsswlbpmFo

  • DemiandMileyPones

    I am never ditching again. NEVER.

  • Angela.

    What’s happening? x)

  • JOOOOOOEERRIICA

    i wish much better would get nominated.
    that’s pretty much my favorite song by them<3

  • jjean

    Go, ssexybeast!

  • Anonymous

    I didn’t know you loved miley. I thought you were only a JB fan.

    lol I do love her

    as well as Selena, Demi, AND JB

    Lol. Sorry for being such a creeper.

  • brianaheart19

    No offense but Black Keys or turn right deserves a nomation more than Before The storm. But, hey that’s just my opnion.

  • Anonymous

    its a gorgeous song. Its sound country as well! Nick & Miley are back to being best friends! Nick Miley & JB worked hard on BTS . they should win! Its a win for Jonas & a win for Miley!

    lol at you actuall believe bts would win or get a nomination

  • Jonas4Canada

    Cool, JB are actually a lot taller than this dude, usually they’re shorter than most guys, but I think at the same time its because a lot of celebrity guys are fairly tall!

  • Anonymous

    No offense but Black Keys or turn right deserves a nomation more than Before The storm. But, hey that’s just my opnion.__ The song PLUS the collaboration of nick & Miley JB & Miley is awesome.

  • AAC

    Heehee. They are such cuties. :)

    And Jackie please stfu. Nobody want you here. Take a hint.

  • ssexybeast

    I’M FREE!!

    yessssssssssssssss!!!
    -dances-

  • ssexybeast

    Lol. Sorry for being such a creeper.

    It’s all right lol
    I’m very creepy myself haha

  • ssexybeast

    3 in a row?

    I like this game.

  • ssexybeast

    cuatro.

  • Anonymous

    jonas4canada didnt jb move up on the bb? is that why jackie didnt post how badly they were doing this week?

  • ssexybeast

    pece

  • ssexybeast

    Aww man!

  • Anonymous

    lol at you actuall believe bts would win or get a nomination– LoL at you! Anytime Miley touches usually turns to Gold & PLATINUM plus more!

  • DemiandMileyPones

    Lol. Sorry for being such a creeper.

    It’s all right lol
    I’m very creepy myself haha

    ____

    I thought I was the only one. :)

  • Anonymous

    JONAS WANTS TO WIN A GRAMMY FF 6:05 http://www.youtube.com/watch?v=CZsswlbpmFo Joe wants to win a grammy so if BTS wins, its a win win for JB and Miley!

  • Anonymous

    Hey, moron, I get that your parents hate you, but try taking out your frustrations on a therapist, not oceanup.

  • Anonymous

    honey, that song is not going to win anything. sorry.

  • ssexybeast

    I thought I was the only one. :)

    Sister! lol

  • ET

    DAMMIT i want to find a fun pic but i dont know whereeeeee:(

    HELP MEE

    *cries desperatly*

  • Jonas4Canada

    Anonymous- LOL yup, well last week they did, from 172 to 162, considering they barely promote the album!

    Lets see how they did this week… :P

  • Orange.

    No offense but Black Keys or turn right deserves a nomation more than Before The storm. But, hey that’s just my opnion.

    ———–

    YES. THANK YOU.
    But mostly Black Keys, because it’s more honest to me. Like their old stuff.

  • Stephanie176

    i take spanish in school but wow… say whaaaat???

  • hpaddictedx

    You don’t really love, you just keep me holding on.

  • ssexybeast

    ET- tinypic?

  • Jonas4Canada

    AHAHAHAHAHA! JB moved up AGAIN this time 9 spots :D

    LOL suck it Jackie!

  • Anonymous

    JB were #16 on VH1’s Celebs gone good countdown!

    WOOHOOO GO THEM!

  • JBfanfromspain

    stubieron super wapoooos ajaja
    me encanto el programa no me e reido tanto n mi vida xD lo peor fue lo dl xikle xD puto askoooo jajaj

    they were so nicee LOL
    loved the show I had never laugh so much in my entire life the worst was the chewin gum thing it was horrible

    love the jonas brothers!!

  • Anonymous

    Kevin sounds like he has a cold.

  • Anonymous

    JONAS THE BEST FOREVERRRRRRRRRRRRRRR

  • misshertoomuch

    hatebiaatchaz said:

    well if you notice this is a site with politics so let people hate and love and just take a chill pill watch some drama and realx, hahaha as my old bestfriend karen said… miss her… ahah

    —–

    HAHAHAHAHA I AGREE… and my gf when i was growing up moved away and i miss her.. kinda same thing were going through, missing people ya di da doo da ahahaha well tweet me i loved to chat! with anybody on ocean up!

  • Anonymous

    HAHAHA AT SECOND 59 THERE’S A NICK’S WANNA BE!! hahahaha

  • Anonymous

    NO YOU IDIOT Kevin & Joe didnt sing the song & Miley & Demi rewrote it!—-WELL FOR ONE YOU MORON! DEMI NEVER REWROTE ANYTHING! NICK, JOE, KEVIN AND MILEY WROTE IT AND KEVIN PLAYS THE GUITAR IN IT AND JOE SINGS BACK UP RETARD! BTW LOOK ON LV&TT CREDICT LIST fyi IT GOES IN ORDER WHO WROTE IT THE MOST!!DUH!

  • Anonymous

    JONAS THE BEST FOREVERRRRRRRRRRRRRRR

  • Anonymous

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON!

  • Anonymous

    JONAS THE BEST FOREVERRRRRRRRRRRRRRR

  • Anonymous

    cut the shit your looking like morons.. go back to middle school bitches

  • Anonymous

    NO YOU IDIOT Kevin & Joe didnt sing the song & Miley & Demi rewrote it!

    lol you are an idiot demi never rewrote it

  • Anonymous

    NO YOU IDIOT Kevin & Joe didnt sing the song & Miley & Nick rewrote it!

  • Anonymous

    what is jevinickileyena??

    joe/kevi nick/miley/selena lol?
    and demi?! ahhahah

  • Anonym

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON! ___ Sad but true.

  • Anonymous

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON!
    ————–
    WAIT is “Before the storm” nominate?!

  • And here they go again

    Anonym said:

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON! ___ Sad but true.

    _________

    do you guys really think theres any chance ? REALITY CHECK. ahahhahhah jk im sure you guys are lovely… hahahahh sorry im not trying to be rude its just… nvm

  • Anonymous

    Anonymous said:

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON!
    ————–
    WAIT is “Before the storm” nominate?!

    ___________

    HOLY CRAP I DONT EVEN LIKE THE JONAS BROTHERS BUT I LOVE BEFORE THE STORM AND A FEW OTHERS AND IF ITS NOMINATED I WOULD LOVE TO VOTE AND MAKE SURE IT WINS! PLEASE RESPOND I WOULD lllllllllllllllloooove to know, thanks take care ;)

  • Anonymous

    In other news, I realize that planes fly fast and different time zones exist, but I am just not sure how this story could be true. Although maybe they are part of the new Gibson float.

    http://media.www.villanovan.com/media/storage/paper581/news/2009/11/19/Entertainment/Macys.Parade.Marches.In.The.Holidays-3836414.shtml

    At the bottom it says the Jonas Brothers will be attending the Macy’s Thanksgiving day parade and it’s dated today.

  • Anonymous

    The track was originally recorded by only the Brothers for A Little Bit Longer, but did not make the final cut.[6] Once Nick Jonas shared it with Cyrus they decided to record the song together.[6][7] Nick Jonas further spoke in regards to the concept of “Before the Storm” an interview with Twist.[7] He said it ultimately “turned out great” when they, with a piano, rearranged the lyrics in order to show “more of [their] story” to “share that side of [them]“.[7]

  • Anonymous

    NO YOU IDIOT Kevin & Joe didnt sing the song & Miley & Nick rewrote it!—-NO YOU MORON KEVIN AND JOE ARE APART OF BTS TOO ASSHOLE! JOE AND KEVIN WROTE IT TOO! KEVIN PLAYS GUITAR AND JOE SANG BACKUP and nick,joe and kevin wrote most of it, if you dont believe me check the lv&tt booklet. The way its credicted is the way who wrote the song the most

  • hpaddictedx

    They talk about how the audience has beautiful voices

    how the host can’t say “Lines, Vines, and Trying Times” then when the host says it he’s like “I’m getting better”

    The host says there’s a rumor saying you guys are breaking up and they say no obv. Then he says it’s Nick’s fault(Hahaha) for the rumor.

    He says Nick is going to do a solo project in 2010. Then Nick says “It’s just a side project..JB aren’t breaking up”

    Lol then the host says everytime you guys talk there’s always screams that follow.

  • LAURENJ-

    why is so boring today??? and where has evryone been the last two days…LOL
    any way a shout out to my Jonas Sisters…Thinking about you all miss you guys and love you all…..
    Ms N thinking of you everyday and wishing you all the best matey…..

  • Anonymous

    BEFORE THE STORM The track was originally recorded by only the Brothers for A Little Bit Longer, but did not make the final cut __ SO BASICLY the song sucked and Miely & nick rewrote it to make it THEIRS & it made the cut!

  • Anonymous

    WAIT is “Before the storm” nominate?!

    suggestio for a nomiination

  • hpaddictedx

    what is jevinickileyena??

    joe/kevi nick/miley/selena lol?
    and demi?! ahhahah
    ——
    Basically, but Demi said she forgot to put her name in there.

  • mapi

    TEAM JONAS!

  • Anonymous

    SO BASICLY the song sucked and Miely & nick rewrote it to make it THEIRS & it made the cut!

    jackie you do know how stupid you can be at times? Is jonas brothers! and miley not just nick and miley or on the cd and ep it would have said nick jonas ft miley cyrus but it doesnt say that now does it?

  • jjean

    hi, laurenJ. I’m just creeping the boards, reading the comments for fun.

  • Anonymous

    NO YOU MORON KEVIN AND JOE ARE APART OF BTS TOO ASSHOLE! JOE AND KEVIN WROTE IT TOO! KEVIN PLAYS GUITAR AND JOE SANG BACKUP and nick,joe and kevin wrote most of it, if you dont believe me check the lv&tt booklet. The way its credicted is the way who wrote the song the most.. NO IDIOT — The track was originally recorded by only the Brothers for A Little Bit Longer, but did not make the final cut.[6] Once Nick Jonas shared it with Cyrus they decided to record the song together.[6][7] Nick Jonas further spoke in regards to the concept of “Before the Storm” an interview with Twist.[7] He said it ultimately “turned out great” when they, with a piano, rearranged the lyrics in order to show “more of [their] story” to “share that side of [them]“.[7] NICK ALSO SAID THIS IN AN INTERVIEW JUNE 8TH

  • Anonymous

    BEFORE THE STORM The track was originally recorded by only the Brothers for A Little Bit Longer, but did not make the final cut __ SO BASICLY the song sucked and Miely & nick rewrote it to make it THEIRS & it made the cut!

  • CoinBears

    what is jevinickileyena??

    joe/kevi nick/miley/selena lol?
    and demi?! ahhahah
    ——
    Basically, but Demi said she forgot to put her name in there.
    —-
    Disney Orgy? Just saying lol. jk

  • Anonymous

    nourtney and liley arent dating

  • Anonymous

    SO BASICLY the song sucked and Miley & Nick rewrote it to make it THEIRS & it made the cut!– Nick & Miley rewrote the LYRICS but the Music was ORIGINAL

  • Anonymous

    nourtney and liley arent dating — LOL sure NOT!

  • Anonymous

    In other news, I realize that planes fly fast and different time zones exist, but I am just not sure how this story could be true. Although maybe they are part of the new Gibson float.

    http://media.www.villanovan.com/media/storage/paper581/news/2009/11/19/E

    At the bottom it says the Jonas Brothers will be attending the Macy’s Thanksgiving day parade and it’s dated today.
    —-

    wait miley and jb are going to be at the thanks giving parade?!! sweet

  • Anonymous

    SO BASICLY the song sucked and Miely & nick rewrote it to make it THEIRS & it made the cut!

    it goes it order of who wrote the most which is nick whos 1st then joe then kevin then miley

    thats the order on who wrte most of it

  • Anonymous

    PRAY THAT BTS WINS A GRAMMY! ITS THE ONLY CHANCE JB WILL GET AT A GRAMMY ANYTIME SOON! ___ Sad but true.

    _________ Miley PLUS ANYONE Turns to Gold!

  • ssexybeast

    That actually sounds pretty reasonable on the whole Demi/Selena situation

    Whatever, I gotta get back to math lol

  • Anonymous

    Jonas Brothers Interview With Belgian Radio Station MNM
    http://www.youtube.com/watch?v=vo62fJa0r9A

  • BAMF Accessories

    cute haha
    joe wearing headband > http://twitpic.com/q276f

  • Anonymous

    that has to be old. Why would Cheyenne and the cast of HSM be there? & Cheyenne is with Gloriana now. Hmmm.

  • MaylorFTW

    Miley&Selena&Jonas>Demi

  • Anonymous

    Nick & Miley rewrote the LYRICS but the Music was ORIGINAL

    you finally lost it btw whos jackie?

  • Anonymous

    What sounds reasonable?

  • ssexybeast

    i take spanish in school but wow… say whaaaat???

    You talking to me?

    If you are,pece isn’t Spanish lol

  • DEMETRIAGOODNESS

    OMJ!!! Nick’s not wearing a stupid hat!! Praise the lord

  • Meow

    I’m going to slice my skin off =)

  • Anonymous

    LoL at you! Anytime Miley touches usually turns to Gold & PLATINUM plus more!

    ——–

    “lol” has been out of annoying, to punch you in the face retarded. Just to let you know.

    And really? Anything? Because to me everything she touches turns into a leaked photo or stripper pole she can slide down, while showing off her latest green bra, PLUS MORE!

  • ET

    Is this a dead post?

    oceanup has been really BORING THESE DAYS

    i miss april-june and earlier this year.

    CRAP GOOD TIMES:)

  • Anonymous

    honey, that song is not going to win anything. sorry. ITS a COLLABORATION with Miley Cyrus. It will win!

  • ET

    ssexybeast- THANKYOU

  • Charlie Perkins

    I’m not saying this to be a vindictive bitch…but I highly doubt BTS is going to get nominated. And if it does, then cool. But again, I highly doubt it will win. People have some sort of vendetta against Disney stars…they love to build them up, then knock them down.

  • brianaheart19

    I’m not saying this to be vindictive bitch…but I highly doubt BTS is going to get nominated. And if it does, then cool. But again, I highly doubt it will win. People have some sort of vendetta against Disney stars…they love to build them up, then knock them down.
    ___

    When love comes around
    It knocks you down
    Just get back up when it knocks you down.

    I couldn’t help myself. Though, I might have to agree. I mean I can’t predict the future. But if they get nomiated it is most likely going to be for ratings.

  • Anonymous

    well that explains why she didnt post it

    YEW WHOO OH JACKIE JB MOVED UP AND NOT DOWN ON THE BB

  • ssexybeast

    Meow- won’t that be offal painful?

  • ssexybeast

    ET- NO PROBLEM

  • ssexybeast

    OMG where is everybody?

  • ssexybeast

    four!

  • Charlie Perkins

    Anonymous said:

    JONAS WANTS TO WIN A GRAMMY FF 6:05 http://www.youtube.com/watch?v=CZsswlbpmFo Joe wants to win a grammy so if BTS wins, its a win win for JB and Miley!

    ____________

    You’re just having a field day with this, aren’t you?

  • Anonymous

    MILEY IS BEING RECOGNIZED BY OPRAH FOR CELEBRITY DONE GOOD ON NOV 24

  • ET

    JB NEEDS TO MAKE BLACK KEYS OR TURN RIGHT AS A SINGLE

    IM a niley fan but i hated BTS
    TOO MUCH CORNINESS(??)

  • ssexybeast

    Wow math can make you pretty hungry..

  • AAC

    ssexybeast

    I think everyone’s scared off by Jackie. >:(

  • Meow

    Yes….yes it will.

  • DemiandMileyPones

    Cookies or chips?

  • ssexybeast

    ACC- LOL amazing what one person can do….
    Jackie can never scare me off, I’m her biggest fan.

  • ssexybeast

    DemiandMileyPones-- ummm cookies…DUH…

    Unless the chips are slat and vinegar lol

  • YouBelongWithMe

    hpaddictedx love your icon. I just saw Glee. I feel so bad for Quinn but she is lying to Finn

  • ET

    I NEED TO DO MY HOMEWORK
    but instead im on a boring oceanup post

    YAY@my life -.-

  • Led Zep fan xoxo

    BTS was too corny…sorry.

  • stellagirl1993

    WorldMileyFans Miley Cyrus Will Be Attending Macy’s Parade March…Read More Here: http://worldmileyfans.blogs
    1 minute ago from web

    Read Who else will be attending :D

  • hpaddictedx

    hpaddictedx love your icon. I just saw Glee. I feel so bad for Quinn but she is lying to Finn
    ————
    Yea I know, but the truth will come out sooner or later. The baby isn’t going to look like him ha.

  • ET

    LOL
    my grammar sucks so bad

  • AAC

    ssexybeast

    Lol! I think I’m her #1 hater. Oh God I don’t have a life.

    You know you don’t have a life when…

    You hate on someone that you know nothing about, except them being an annoying bitch.

  • ssexybeast

    Led Zep fan xoxo- YOU CRAZY!

    No I’m just playing lol

  • kimmy4444

    Nov 19, 2009 @ 05:28 pm
    DemiandMileyPones said:

    Cookies or chips?

    depends on the cookies and chips

  • Led Zep fan xoxo

    stellagirl1993 said:

    WorldMileyFans Miley Cyrus Will Be Attending Macy’s Parade March…Read More Here: http://worldmileyfans.blogs
    1 minute ago from web

    Read Who else will be attending :D

    ________

    I hope Demi performs!

  • YouBelongWithMe

    Before The Storm will not get nominated. If it was nominated you would hear it on the radio and it would been a successful single. Half Of My Heart may be a single for John Mayers album because it is doing so well on Itunes. Hopefully he will make it a single, I won’t mind listening to it on the radio and hearing Taylor in it too.

  • DemiandMileyPones

    ssexybeast;;

    Salt and Vinegar? Eww.. Lemon and Hot lays!
    Yummy!

  • Anonymous

    JB were #16 on VH1’s Celebs gone good countdown!

    WOOH HOO! ___________________________________________ Did Demi Miley or Selena make that list? Can you post the list?

  • ssexybeast

    ACC- LOL

    She hilarious, you have to admit it..
    Never fails to make me laugh, or maybe I’m just retarded?

  • Anonymous

    JB were #16 on VH1’s Celebs gone good countdown!

    WOOH HOO! ___________________________________________ Did Demi Miley or Selena make that list? Can you post the list?
    ———
    it’s still on for the east coast, it’ll reapeat again at 11pm est.

  • Anonymous

    COURTNEY DUMPED HER BF OF 5 YRS FOR A NICK! SLUT

  • Anonymous

    No Demi loves the song her two best friends wrote & sang

    you mean 4 BEST FRIENDS idiot

  • Anonymous

    Now I am sure Demi is drunk I mean look at twitter ??? WTF DEMI

  • jerseygirl

    Is this where the sane people are hanging?

  • Melissa=)

    the jonas brothers are awesome. <3

  • Anonymous
  • Anonymous

    Miley and Demi have nothing to do with this post

  • mimi

    miley and jb for the world yay!!!!!!!!!!!

    *dancing around*

  • jerseygirl

    mimi darling – how the hell are ya?

  • Charlie Perkins

    JUSTINBIEBeR said:

    jb is old…justin is new!

    -please hate only gannna make you loooook likea loser, too late :P

    __________

    Poor Justin…he has illiterate fans.

  • ET

    Led Zep fan xoxo- i LOVE YOUR ICON

  • Anonymous

    I´m spanish and this is the same show where they sang “POROMPOMPERO” the last time…this video doesn´t show the whole programme…they also made chewing gum, and joe had to ask some questions, they talked about kevins´s marriage…the only problem for you (i guess xD) it´s that it is in spanish

  • Anonymous

    Demi is high right ? Please say yes …

  • Anonymous

    yes?

  • Anonymous

    WorldMileyFans Miley Cyrus Will Be Attending Macy’s Parade March…Read More Here: http://worldmileyfans.blogs
    1 minute ago from web

    Read Who else will be attending :D — MILEY AND JONAS YIPPEEE!!

  • Anonymous

    that can’t be true, they won’t even be in that place.

  • THETRUTH

    jingle bells
    jingle bells
    jingle all the way
    oh what fun it is tonight
    in a one horse open slay

    dashing through the snow in a one horse open slay
    over the hills we go
    laughing all the way
    ha
    ha
    ha
    bells on bobtails ring
    making spirits bring
    oh what fun it is
    to sing a sleighing song tonight.
    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • JenLynn

    Is this post as dead as the other one? lol
    Where did everyone go?! lol

  • stellagirl1993

    stellagirl1993 said:

    WorldMileyFans Miley Cyrus Will Be Attending Macy’s Parade March…Read More Here: http://worldmileyfans.blogs
    1 minute ago from web

    Read Who else will be attending :D

    ________

    I hope Demi performs!

    they will be attending :S
    idk if they will perform…

  • ssexybeast

    DemiandMileyPones-

    What? Never heard of those.

    Salt and vinegar is the bomb….I love sucking all the vinegar out of the chips….YUMMY.

  • Anonymous

    the guy said: so i hear a rumor that u guys are breaking up.. is that truth? then they said NO! no.. and then the interviewer said: it’s all your fault Nick! ahaha and he said that is a project for 2010 but they’re not breaking up.

  • iFail2Much

    LOL I speak fluent spanish and I had no idea what the guy was saying.

  • Anonymous

    THURSDAY, NOVEMBER 19, 2009

    Miley Cyrus Will Be Attending Macy’s Parade March
    According to “The Villanovan” miley cyrus will be attending the 83rd anniversary of macy’s day parade.

    Other Celebrities that will be attending includes Chris Brown, Cheyenne, Ciara, Gloria Estefan, the cast of Disney’s High School Musical, Jonas Brothers, Barry Manilow, Sarah McLachlan, Ali Larter And More.

    We will keep you updated for more!

    POSTED BY WORLDMILEYFANS AT 5:20 PM

  • ET

    DemiandMileypones

    YOU SAYY WHAT?
    salt and vinegar is PURE AWESOMENESS:D

  • kristen <333

    LOL SCARY!
    at :59 there was a dude in the audience that looked like nick jonas!
    AWKWARD!

  • DemiandMileyPones

    Kimmy4;

    Hmm. Doesn’t matter. Juss which one is better.

    HpAddicted; Be jealous of my Miley icons. BE JEALOUS! :)

  • AAC

    ssexybeast

    Naw you’re not retarded. I laugh at her stupidess too. She’s really entertaining. But imagine how peaceful OU would be without Jackie here to ruin our posts.

  • Anonymous

    MILEY & JB!! love them!! :)))

  • ET

    ssexybeast
    What? Never heard of those.

    Salt and vinegar is the bomb….I love sucking all the vinegar out of the chips….YUMMY.

    LMAAAOOOOO

  • Anonymous

    I hope Demi performs!

    they will be attending :S
    idk if they will perform… THEY WILL BE ON A FLOAT!

  • brianaheart19

    Are the going to France on in part of this world tour? Because I want to watch a interveiw were I can at least figure out some of what their saying.

  • Anonymous

    No you don’t.

  • hpaddictedx

    HpAddicted; Be jealous of my Miley icons. BE JEALOUS! :)
    ———
    LOL I’m so jealous!

  • brianaheart19

    The one thing I hate about the Macy’s parade is you have to lip singing because their might be techinally diffucultes.

  • ET

    ACC im not gonna lie.

    I HATE JACKIE but SHE MAKES OCEANUP KIND OF ENTERTAIMING NOW

    BUT it would be SO much better without her..

    i honestly think that “SHANNA” is jackie lol

  • Anonymous

    Uh WorldMileyFans I think your source is kinda wonky, The Villanovan is a college magazine and it’s from Pennsylvania. Not New York.

  • Anonymous

    the cast of Disney’s High School Musical

    isnt hsm way over?

  • ssexybeast

    ACC- actually I am, my common sense is very weak lol…

    but yea, but if we ignore her, she can’t ruin OU

  • DemiandMileyPones

    Ssexybeast;
    Et;

    I just don’t like it. It’s yucky. But doritos all dhe wayy! :)

  • ssexybeast

    ET- THANK YOU.

    So many people don’t like them……are they crazy or somehting? haha j/k

  • Anonymous

    MILEY & JB!! love them!! :)))

    i thought you hate jb

  • Anonymous

    I know it’s annoying. & the performances are so short.

  • ssexybeast

    DemiandMileyPones- Doritos??

    Does anyone have a barf bag?blah.

    But cool ranch is all right,the red ones are just plain nasty, maybe I’ve had them too often and got sick of them lol?

    But I can never get sick of salt and vinegar.

  • Anonymous

    there is a 4th one right? Maybe that is what they mean.

    But I think that list is old. It seems like it is.

  • Anonymous

    In addition to Miley Cyrus, the following are among the Macy’s Thanksgiving Day Parade 2009 peformers:
    1. Julie Andrews
    2. Laurie Berkner
    3. Chris Brown
    4. Cheyenne
    5. Ciara
    6. Diana DeGarmo
    7. Gloria Estefan
    8. Renee Fleming
    9. Grandma from the Big Apple Circus
    10. Natalie Grant
    11. Hall & Oates
    12. the cast of Disney Channel’s High School Musical
    13. Jonas Brothers
    14. Josh Kelley
    15. Darlene Love
    16. Barry Manilow
    17. Sarah McLachlan
    18. Miss U.S.A 2006-Tara Conner
    19. Sandi Patty
    20. John Tartaglia

  • ET

    SSEXYBEAST

    I KNOWWWWWWWWW
    They just dont know how to recognize the good things about this life
    jk:)

  • Anonymous

    WTF JONAS is number 13 on the list??

  • hpaddictedx

    In addition to Miley Cyrus, the following are among the Macy’s Thanksgiving Day Parade 2009 peformers:
    1. Julie Andrews
    2. Laurie Berkner
    3. Chris Brown
    4. Cheyenne
    5. Ciara
    6. Diana DeGarmo
    7. Gloria Estefan
    8. Renee Fleming
    9. Grandma from the Big Apple Circus
    10. Natalie Grant
    11. Hall & Oates
    12. the cast of Disney Channel’s High School Musical
    13. Jonas Brothers
    14. Josh Kelley
    15. Darlene Love
    16. Barry Manilow
    17. Sarah McLachlan
    18. Miss U.S.A 2006-Tara Conner
    19. Sandi Patty
    20. John Tartaglia
    ————
    I thought Tiffany was performing?

  • Anonymous

    wtf chris browns going?

  • Anonymous

    Miley Cyrus is not performing but she will be riding in one of the moving stages. You dont have to worry about Macy’s Thanksgiving Day Parade 2009 Live Streaming online for NBC will definitely be providing free embedding codes for live streaming just like last year.

  • Meow

    CHEYENNE!? DA FUCKK<3333 I loved her.

  • Anonymous

    1. Bello
    2. Andrea Bocelli
    3. Keke Palmer
    4. Grandma and the cast of the Big Apple Circus
    5. the cast of Hair
    6. Boys Like Girls
    7. DJ Lance Rock and the cast of Yo Gabba Gabba!
    8. Kermit the Frog and Tiffany Thornton
    9. the cast and Muppets of Sesame Street
    10. Jimmy Fallon and The Roots
    11. cast of Billy Elliot
    12. Sarah Hughes
    13. Jane Krakowski
    14. cast of Bye Bye Birdie
    15. Ziggy Marley with Judah Marley
    16. Miss America 2009 – Katie Stam
    17. the Radio City Rockettes
    18. Katharine McPhee
    19. Mitchel Musso
    20. The Pizzarelli Quartet
    21. cast of Shrek
    22. Jay Sean

    Miley Cyrus is not performing but she will be riding in one of the moving stages. You dont have to worry about Macy’s Thanksgiving Day Parade 2009 Live Streaming online for NBC will definitely be providing free embedding codes for live streaming just like last year.

  • Anonymous

    JONAS WILL NOT BE AT THE PARADE!!

  • Anonymous

    1. Julie Andrews
    2. Laurie Berkner
    3. Chris Brown
    4. Cheyenne
    5. Ciara
    6. Diana DeGarmo
    7. Gloria Estefan
    8. Renee Fleming
    9. Grandma from the Big Apple Circus
    10. Natalie Grant
    11. Hall & Oates
    12. the cast of Disney Channel’s High School Musical
    13. Jonas Brothers
    14. Josh Kelley
    15. Darlene Love
    16. Barry Manilow
    17. Sarah McLachlan
    18. Miss U.S.A 2006-Tara Conner
    19. Sandi Patty
    20. John Tartaglia
    —-
    This list has to be old cuz I doubt they would have Chris Brown with his reputation. Also, Diana Degramo is like unknown now & They would have Miss USA 2009 not Miss USA 2006. Must be an old list from 06.

  • stellagirl1993

    Uh WorldMileyFans I think your source is kinda wonky, The Villanovan is a college magazine and it’s from Pennsylvania. Not New York

    the sources they have are from websites
    e.g. they found this one on this site ; http://media.www.villanovan.com/media/storage/paper581/news/2009/11/19/Entertainment/Macys.Parade.Marches.In.The.Holidays-3836414.shtml

    that’s why it also says on the site according to this site ;)

  • Anonymous

    Is demi on crack why the hell is she saying all this???????

  • brianaheart19

    What is with oceanup posting all these old videos?

  • Anonymous

    it goes it order of who wrote the most which is nick whos 1st then joe then kevin then miley

    thats the order on who wrte most of it– NICK said… Miley & Him rewrote the song.. It was on the shelf cause it didnt make the cut for ALBL album. THE MUSIC was the same.. The LYRICS were CHANGED for NILEY LOVE STORY! Kevin called Before the storm “A Beautiful LOVE SONG”

  • Anonymous

    BTS isn’t nominated for a grammy yet guys…we will find out if it is on Dec 2nd…

  • Anonymous

    aw aw aw awwwwwwwwwwwwwww xD I LOVE THEY! :)

    Jonas Brothers TOGETHER FOREVER! :)?

  • dreamgirl

    can someone explain why disney made joe shave his chest hair for camp rock??

  • Mackenaaaa
  • bri

    unf nick, finally a lack of headband. i approve.

    also i have no idea what they just said. at all.

  • Anonymous

    AMAZING!
    :)

  • Anonymous

    NICK & MILEY NEW PHOTO!! :))) http://twitpic.com/q2ln8

  • ssexybeast

    dreamgirl- the teenies do not know what it is yet lol j/k

  • Anonymous

    Before the Storm wont be nominated for a grammy EVER…
    never was a hot..never was a music video or on the radio
    so stfu niley obsessed freaks

  • MEEsH

    thers a guy that looks like nick at 0:59
    o_O

  • jjean

    Nov 19, 2009 @ 04:52 pm
    dreamgirl said:

    can someone explain why disney made joe shave his chest hair for camp rock??

    to please the fangirls:(

  • Anonymous

    Selena or Demi

    who do you like better?

  • Anonymous

    NICK said… Miley & Him rewrote the song.. It was on the shelf cause it didnt make the cut for ALBL album. THE MUSIC was the same.. The LYRICS were CHANGED for NILEY LOVE STORY! Kevin called Before the storm “A Beautiful LOVE SONG”

    dear jackal any smart person kows that the listing order is the ones who wrote it the most duh!

  • (:

    pleasee vote for my sister’s puppy<33

    http://www.brickfish.com/Pages/PhotosAlbums/PhotoView.aspx?qsi=25320283

    thank youu so much!

  • shani

    BEFORE THE STORM IS A NICE SONG BUT I DONT THINK IT REALLY NEEDS A GRAMMY. IM PRETTY SURE DEMI WAS HACKED

  • Anonymous

    NICK TALKS BEFORE THE STORM http://www.youtube.com/watch?v=dtFWZ1WvkR8

  • Sam In Atlanta

    Doesn’t it seem like this isn’t the whole thing? Like there is more of the interview?

  • Anonymous

    Hey TWIST girls,
    Last weekend, we brought you deets on the secret Miley/JB duet “Before the Storm” (on the track, Miley and Nick sing about their breakup!). So, when we sat down with JB for an exclusive one-on-one interview at the new Dallas Cowboys Stadium yesterday, we had to ask Nick to spill on how the duet came to be! For the first time ever, Nick opened up about working with Miley and sharing details about their former relationship with fans:

    “There’s two versions of the song basically, one that was written just for our record that we sang originally. And then I played it for Miley and we realized that if we just changed the lyrics a bit, we could make it more of our story, kind of share that side of us, and it could be great. So, we did. She came in and she and I sat down at the piano and just worked on lyrics a bit, tweaked it up, and it turned out great!” http://www.twistmagazine.com/2009/06/twist-exclusive-nick-confirms.html

  • Anonymous

    why are you posting things from half a year ago? sorry but no one really cares, go back to the miley post please.

  • dreamgirl

    can someone explain why disney made joe shave his chest hair for camp rock??

    to please the fangirls:(

    well thats dumb :(

  • Anonymous

    BEFORE THE STORM IS A NICE SONG BUT I DONT THINK IT REALLY NEEDS A GRAMMY. IM PRETTY SURE DEMI WAS HACKED — No she wasnt! Demi in a July chat admitted she doesnt talk to Selena for a long time.. Miley & JN are her best friends so?

  • Anonymous

    oh great jackies here

  • Anonymous

    If BTS wins a grammy, there will be a Music video! :)))

  • Anonymous

    BEFORE THE STORM IS A NICE SONG BUT I DONT THINK IT REALLY NEEDS A GRAMMY. IM PRETTY SURE DEMI WAS HACKED — No she wasnt! Demi in a July chat admitted she doesnt talk to Selena for a long time.. Miley & JB are her best friends so?

  • Anonymous

    If BTS wins a grammy, there will be a Music video! :)))

    hi raven

  • Anonymous

    can jackie kindly get the hell outta here with her unwanted ass

    thx

    love jb

  • Anonymous

    If BTS wins a grammy, there will be a Music video! :)))

    how can it when bts isnt even nominated

  • Anonymous

    That’s cute.
    Last year’s was better though.

  • YouBelongWithMe

    Guys I really doubt Before The Storm is going to get nominated for a Grammy.

  • ssexybeast

    YES! ONLY 3 MATH PROBLEMS LEFT.

  • Anonymous

    No songs are nominated yet for the Grammys.
    That’s the whole point of December 2nd, the nomination to see who is UP for a grammy.

    No one knows anything yet.
    Not even the Jonas brothers.

    Don’t flip out guys.

  • Anonymous

    STFU ABOUT NILEY DAMMIT
    THEY ARE OVER

    nick is so fucking awkward. i love it. look at him @ 1:00 HAHA. awwwww. what a cutie.

  • stellagirl1993

    Lol @ demi starting drama on twitter :P

  • hpaddictedx

    Guys I really doubt Before The Storm is going to get nominated for a Grammy.
    ——
    Same.

  • Anonymous

    HA-HA JB would always gonna be JONAS BROTHERS..
    JUSTIN BIEBER SUUUUUUUUUUUUCK ..HE’S A STOOPID GAY BOY!

    ———
    Learn proper grammar and correct puncuation usage before you decide to bash someone you don’t know personally.

    Thank you.

  • Anonymous

    Lol @ demi starting drama on twitter :P _- JB has no chance at a grammy! BTS is their only chance! JOE said, his dream is to win a grammy! SO PRAY BTS does!

  • Anonymous

    JUSTIN BIEBER WILL NEVER BE THE NEW JB! STOP COMMENTING IF YOU DONT LIKE THEM!

    P.S.
    Justina is a girl and cant sing at all… its all autotunes and he doesnt write his own songs… JB (the real) DOES

    J(onas) B(rothers) FOR LIFE <333

  • Anonymous

    i agreee i hate jobros, justin bieber is new jb….dont hate just bc ur jealous, ahahhhhahha

  • Anonymous

    HA-HA JB would always gonna be JONAS BROTHERS..
    JUSTIN BIEBER SUUUUUUUUUUUUCK ..HE’S A STOOPID GAY BOY!

  • Anonymous

    first? first time being frist xD sooo happy

  • anonymouslyyyyy

    EW :)

  • fourloves88

    how old are you guys? like not trying to be stalkeriish… immm jw

  • CHUCKNORRIS

    ROFL, does anybody else see that kid trying to be NickJ at :59seconds.
    lmao
    i had to pause it. & i LOL’d

  • CHUCKNORRIS

    “no maybe an applause”

    ROFL iluv KJ2

  • Anonymous

    where is the rest of the video ?

  • everyday

    It’s fun to watch these interviews even when you don’t understand 1/2 of it.

    There’s a video of them singing too. Thought it was funnier.

    And there’s no rhyme or reason to what the Grammy people nominate. Each year there are some interesting choices. JB may not get anything this year but they will eventually get that point.