Miley BEFORE & AFTER Cleveland Show

Thx SarcasticToaster!

  • an.illusion.

    win. lol.

    thats what every hater on OU should do.

  • Anonymous

    Courtney’s pregnant. Poor Nick :( cgdancer612

    Up early :) doctors apt
    3 minutes ago from UberTwitter

  • Anonymous

    i see that liam was there haha

  • Anonymous

    I LOVE IT A WHOLE VIDEO OF HER ASS!! I WANT TO BE FRONT ROW BUT BEHIND THAT STAGE AREA SO I CAN GET S OME AWESOME PICTURES OF HER ASS!!

  • Anonymous

    THIS AMAZING BITCH SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND

    BEAT THAT BITCHES link?

  • Anonymous

    i cant see it what it is about?

  • BiatchhesForLife

    Courtney’s pregnant. Poor Nick :( cgdancer612

    Up early :) doctors apt
    3 minutes ago from UberTwitter

    Really? Can’t you just STOP for a minute, and think? :)

  • Anonymous

    nice “behind” video

  • Anonymous

    her ep is now being sold in other stores besides wallmart now

  • Anonymous

    Mileys Mom is very thin! And Billy J is built! Papa J is FAT! Mama J is chubby!

  • BiatchhesForLife

    Mileys Mom is very thin! And Billy J is built! Papa J is FAT! Mama J is chubby!

    And your parents are built better?

  • Anonymous

    her ep is now being sold in other stores besides wallmart now
    –NO! Walmart only sold it for $ 5 for 3 hours on Black Friday.. The reason is.. Mileys EP is now sold OTHER than Walmart

  • BiatchhesForLife

    This post is dead -__-

  • Anonymous

    idk why stupid girls like justin bieber he looks fugly he is just 15 and he is acting all ghetto ??!! what the helll !? ___ C’mon Justin step up your game a notch! Call Miley now. Hey Miley what up girl? Forget that Nick Jonas dude! You’re my one girl! ;)

  • Anonymous

    she was with Liam! lol

  • Anonymous

    Nick and Courtney will be be caught very soon ;)

  • Anonymous

    Up early getting breakfast with Jack and running “before Europe” errands
    about 2 hours ago from TwitterBerry

    http://twitter.com/AshleeNino
    miley dancer in LA.

  • Anonymous

    Up early getting breakfast with Jack and running “before Europe” errands
    about 2 hours ago from TwitterBerry

    http://twitter.com/AshleeNino
    miley dancer in LA. __ Or Jack is in Miami??

  • Anonymous

    Up early getting breakfast with Jack and running “before Europe” errands
    about 2 hours ago from TwitterBerry — They dint to The UK till the 12th? weird,,,

  • TeamJonas

    Yup that was Liam. Okay I think Miam/Liley will end up together do you? They travel the world togeher so yeah.

  • Anonymous

    bandbusdriver72

    2 more shows, then I’m off for 2 months, maybe more, just depends on how I feel about getting my lazy ass up off my couch.
    about 1 hour ago from Echofon — awww Nick isnt using Kenny.. :(

  • Anonymous21

    Think they are in London from this weekend for the Jingle Bell concert.

  • Anonymous

    Think they are in London from this weekend for the Jingle Bell concert. __ OH cool GO MILEY!

  • Anonymous

    JOHNLLOYDTAYLOR Paris: I love you deeply. You have been so beautiful, gave us great friends and fed us fantastic food. Au revoir, Merci Beaucoup. Bisous, J.
    about 14 hours ago from web JOE AND JT STAYED IN PARIS FOR THE WEEKEND!

  • Anonymous

    Nick wants to Rock and Miley is aiming for Rock n Roll!

  • Anonymous

    Nick wants to Rock and Miley is aiming for Rock n Roll! — agreed!

  • Anonymous

    THIS AMAZING BITCH SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND

  • Anonymous

    ok, the question was not for me but how can you not know who freddie mercury is?!?!?!?!?

    ———-

    Lol, I don’t live in the U.S.

  • Anonymous

    liam pig

    http://www.womansday.ninemsn.com.au/article.aspx?id=855247&rss=yes —- SO?? READ…. But as the 19-year-old student would soon discover, the love of her life was not acting at all — he had fallen head over heels for the Hannah Montanas star. >>> They obviously werent as close as she thought! Just like Taylor and Joe. Like Joe said… THE HEART MOVED ON!!

    joe AND liam both cheated!

  • Anonymous

    there all older than her and doesnt work for disney — Hannah starts end of Jan and will be done by June, what will you complain about then?? lol APPARENTLY Disney doesnt mind, so why do you?

  • Charlotte-x-

    She’s copying Freddie Mercury with the whole half micstand thing O___o

    ————-

    who? and what do you mean by half micstand?

    YOU DON’T KNOW WHO FREDDIE MERCURY IS?! Shame on you. Shame, shame, shame on you.

  • Anonymous

    joe AND liam both cheated!

    —————-

    Joe broke up with Taylor so that he could get with Camilla, it’s not the same as cheating…and no one knows what happened to Liam, anyone could make up that article…what proof did the magazine offer? Don’t believe everything you read, dumbasses…

  • Anonymous

    YOU DON’T KNOW WHO FREDDIE MERCURY IS?! Shame on you. Shame, shame, shame on you.
    ————–

    I already said I don’t live in the U.S. but damn, sorry for asking

  • Anonymous

    joe AND liam both cheated! — Wait, you would rather have someone stay with you , when they didnt care anymore? NO! Joe and Liam did the right thing!

  • Charlotte-x-

    ok, the question was not for me but how can you not know who freddie mercury is?!?!?!?!?

    ———-

    Lol, I don’t live in the U.S.

    He wasn’t from the US? He was British? But ok…

  • Anonymous

    I already said I don’t live in the U.S. but damn, sorry for asking — QUEEN , the leader Singer

  • Anonymous

    Dec 1, 2009 @ 09:59 am
    Anonymous said:

    I cant believe people will pay to watch Nick stand around for 90 minutes! Nick has ZERO Stage Presence!

    no ones forcing you to go

  • Charlotte-x-

    YOU DON’T KNOW WHO FREDDIE MERCURY IS?! Shame on you. Shame, shame, shame on you.
    ————–

    I already said I don’t live in the U.S. but damn, sorry for asking

    I don’t live in the US either…

  • Anonymous

    Nick likes Pedo gold digger whores now, thats why is is dating Courtney!

    there not even dating — OMG denial! Courtney was in the video on X17online. She was the silver car!
    —–
    They not dating
    In the car was a man

  • Anonymous

    He wasn’t from the US? He was British? But ok…

    ————-

    Lol, well I live in the caribbean so you still can’t judge me…I just googled him and saw he was part of the band “Queen”…I’ve heard of Queen before, just not Freddie Mercury

  • Anonymous

    They not dating
    In the car was a man — Denial .. the person hiding in the hoodie and glasses was Courtney FOR A FACT!

  • Anonymous

    Wait, you would rather have someone stay with you , when they didnt care anymore? NO! Joe and Liam did the right thing!

    by cheathing?

    lol APPARENTLY Disney doesnt mind, so why do you?

    if that was courtney in that car then disney doesnt mind nourtney so why do you?

  • ritizini

    Anonymous said:

    ok, the question was not for me but how can you not know who freddie mercury is?!?!?!?!?

    ———-

    Lol, I don’t live in the U.S.

    ———–

    well, neither do I, but come on, it’s comom sense!!
    don’t tell me you nerver heard of Queen? http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c

  • yuli

    Liam is a bad influence for Miley

  • Anonymous

    Eddie Mercury QUEEN — http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c Hes dead. He died of AIDS

  • Anonymous

    Denial .. the person hiding in the hoodie and glasses was Courtney FOR A FACT!

    if that was courtney why wold she be there and wouldnt she be in the car with nick instead not with some other guy

  • Anonymous

    Liam is a bad influence for Miley– in your opinion.. Yuli, you are a Niley lover. Get over it. Miley left Nick this Summer and they are JUST BEST FRIENDS now..

  • Anonymous

    who know how to speak arabic?

  • Anonymous

    if that was courtney why wold she be there and wouldnt she be in the car with nick instead not with some other guy — HElllooo ANYONE in there! They are HIDING cause the PRESS would kill them! Want to get rid rid of Courtney? Call X17, Call TMZ , Call HollywoodTV, etc etc Sooner they are exposed. Sooner Courtney is out of the picture!

  • Anonymous

    in your opinion.. Yuli, you are a Niley lover. Get over it. Miley left Nick this Summer and they are JUST BEST FRIENDS now..

    how do you know shes a niley lover? thats right you dont!

  • Anonymous

    well, neither do I, but come on, it’s comom sense!!
    don’t tell me you nerver heard of Queen? http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c
    —————-

    Ok, this conversation is getting repetitive, lol! Yes, I’ve heard of Queen…I just didn’t know all of the members…I can name you a million Air Supply songs, but ask me who the members of the band is and I won’t be able to tell you…same with Def Leppard, Chicago, REO Speedwagon…the only member of Bon Jovi I know is Jon Bon Jovi, lol…but like I said, I can name you all of their songs, but I don’t know who they are as individuals.

  • Anonymous

    if that was courtney in that car then disney doesnt mind nourtney so why do you? — Disney DOESNT know,.. Thats why she is HIDING duh!

  • Anonymous

    HElllooo ANYONE in there! They are HIDING cause the PRESS would kill them! Want to get rid rid of Courtney? Call X17, Call TMZ , Call HollywoodTV, etc etc Sooner they are exposed. Sooner Courtney is out of the picture!

    disney doesnt have a problem with courtney then why should you?

  • Anonymous

    LMFAO, sad people. Writing hate comments on a freaking gossip site. like your little shit it’s gonna make her bad. Sorry, but you’re the only ones looking bitter as fuck — WOW if haters write a hate comment on a blog then Miley will suddenly become less famous and poor! LOL Miley will see your comment and you little hate words mean nothing.. Are you Timbaland? Adam Shankmann? John Shanks? A Disney Executive? How many Movies have you done?, How many CD’s have you sold?, How many songs have you written? Tell me about your # 1 Best seller Book? Or your Clothing line? hmmm.. NOW STFU BITTER JEALOUS BIOTCH

    LET ME GUESS! You an Untalented unloved jealous ugly fat girl whose Mom F2cked a bunch of guys left and right and you dont know who you daddy is roght? lol

    __________________________________________

    For your information, I am man, I’m 26 years old, I’m married, and my mother and my father has died, and who are you? A little girl with the dream of one day Miley Cyrus be your best friend? For the love of God … Have best dreams … She can not read my comments but you REALLY think she will read yours? She don’t care about you… Go study, go pass in a university, GROWS UP PEOPLE, GROWS UP… You guys don’t have any idea what is the life… Don’t lose your time listening this musics, the life and your friends are more important than this shit… In a few years (when you have a more developed brain) you will see that I was right … But it will be too late, Because, as you loose their time listening to these songs and not studying, when you’ll work for somebody, or will you clean toilets or will make money by giving your butt … And no, I’m not fat, but I know that 90% of the people here is, because for one person loose your time searching for news from your “Idol” sit in a chair 24 hours a day, and don’t make a academy or one exercise, you really must be fat… And you probably don’t have a social life, friends or boyfriend (girlfriend). I’m here loosing my time with you people because I have my own business and I can stay in vacation when I want… And I worked hard for have the life that I have…

  • mileyfann

    if this is suppose to show that she is “bad” i don’t get it. LOOK AT WHAT HER FREAKIN BACK UP DANCERS R WEARING! What Miley is wearing is NOTHING as revealing in comparison to her dancers. So just calm down and let the girl live.

  • Anonymous

    haha my friend thought that in party in the usa she said “welcome to the land of fame and sex” instead of access.

  • Anonymous

    That was so Liam when she was walking out be4 the show!!! they r definitely dating. Wish she would go with nick again :((((

  • Anonymous

    love her !!

  • Vic_2763

    CHART DATE: 11/30/2009
    LAST UPDATE: 12/01/2009 13:38:43
    NOW IN: FINAL

    LW TW artist / album label power index % change
    — 1 SUSAN BOYLE COLUMBIA 669,843 —
    I DREAMED A DREAM
    2 2 ANDREA BOCELLI DECCA 215,002 +12%
    MY CHRISTMAS
    — 3 ADAM LAMBERT 19/RCA/RMG 195,974 —
    FOR YOUR ENTERTAINMENT
    — 4 LADY GAGA INTERSCOPE 181,279 —
    FAME MONSTER (EP)
    — 5 RIHANNA DEF JAM/IDJ 180,198 —
    RATED R
    29 6 MILEY CYRUS HOLLYWOOD 151,653 +391%
    TIME OF OUR LIVES

    34 7 LADY GAGA INTERSCOPE 144,622 +398%
    FAME
    11 8 TAYLOR SWIFT BIG MACHINE 122,848 +48%
    FEARLESS
    9 9 CARRIE UNDERWOOD 19/ARISTA NASHVILLE 114,393 +34%
    PLAY ON
    8 10 MICHAEL JACKSON EPIC 106,050 +8%
    THIS IS IT
    3 11 NORAH JONES BLUE NOTE 105,451 -41%
    THE FALL
    7 12 TWILIGHT SAGA: NEW MOON CHOP SHOP/ATLANTIC 102,374 -4%
    SOUNDTRACK
    14 13 CASTING CROWNS PROVIDENT/REUNION 88,644 +33%
    PEACE ON EARTH
    1 14 JOHN MAYER COLUMBIA 84,990 -72%
    BATTLE STUDIES
    — 15 SHAKIRA COLUMBIA 83,360 —
    SHE WOLF
    6 16 JUSTIN BIEBER ISLAND/IDJMG 82,359 -38%
    MY WORLD
    15 17 NOW THAT’S WHAT I CALL MUSIC SONY MUSIC 73,896 +24%
    NOW 32
    18 18 GLEE CAST COLUMBIA 65,573 +27%
    GLEE, VOL. 1
    20 19 TAYLOR SWIFT BIG MACHINE 62,148 +43%
    HOLIDAY COLLECTION
    16 20 MICHAEL BUBLE REPRISE 59,903 +8%
    ———————–
    WOW!! MIley sold 150k CD this week WooHoo \o/

  • Nobody Does It Better xx

    this convo is so booring.
    I’m ouut!

  • Anonymous

    Jonas brothers are fading now

  • nicole

    miley was a slut at the cleveland show.

  • AAnonymoussss

    its so unclassy to open ur legs like that

  • Anonymous

    Does that little girl Ems have parents?

  • Anonymous

    Lover her =)

  • Anonymous

    I love how she was clearly lip-syncing… That one part she didn’t even sing..

  • Anonymous

    Oh please how cute, Liam dropped he’s ex Laura like a huge bag of shit when Miley showed interest in August, the same time she was playing with Justin.
    The cheater and the boyfriend stealer.
    He’ll probably end up another joke like unemployed Justin. She can’t keep her month shut. Liam already sounds like he tells her what to do and he already appears jobless. There’s always Hannah Montana next year.

  • Anonymous

    Liam in Halloween in a party with famous in LA, he is Justin 2, He wants advertising and Miley’s fame — lol you sound like an idiot!
    —-
    Noooo liam is idiot and maybe you too

  • Anonymous

    i saw her that night, she was AMAZING!!!!!!!

  • Vic_2763

    Dec 1, 2009 @ 01:38 pm
    Anonymous said:

    I love how she was clearly lip-syncing… That one part she didn’t even sing..
    ——————

    Miley NEVER lipsincs. She does have two backup singers singing too, DUH!

  • Anonymous

    if people think miley is a slut, then they should look at pictures of lesley patterson on some of her “myspace/twitter/bebo” profiles. i wasn’t sure who she was so i looked her up. and she’s kinda worse than miley.

  • svety

    i love her! SHES THE BEST! AS ALWAYS!!!

  • svety

    THATS RIGHT! sHE NEVER lipsings. Not even on 1 of her concerts!

  • PREACH

    THIS AMAZING BITCH SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND

    BEAT THAT BITCHES

  • Lina

    yeah!!!! love that Bitch:) hahahah

  • Anonymous

    wow
    amazing

    shes the bessst

  • BiatchhesForLife

    I really, really love her, but… That little thing she does in ‘Start All Over’, with the boobs showing and the freakish head banging… =/ Not liking that much..

    Still love her though. She’s a teenager, she does it like everyone does… I know I did it xD

  • smiley

    she is great!!! <3

  • Anonymous

    disney is a bitch

  • Anonymous

    disney doesnt have a problem with courtney then why should you?– Disney DOESNT know,.. Thats why she is HIDING duh!

  • Anonymous

    u talk about disney like its real person lmfao

  • Anonymous

    Courtney is a gold digger ! bet you any amount of money , she gets pregnant..

  • Anonymous

    Disney DOESNT know,.. Thats why she is HIDING duh!

    lol are you kidding me? DISNEY KNOWS! fyi she was hiding so the papz wouldnt see her so little girls like you wont be jealous duh!

  • Anonymous

    Courtney is a gold digger ! bet you any amount of money , she gets pregnant..

    ————
    THERE NOT EVEN DATING!

  • Anonymous

    there not even dating — OMG denial! Courtney was in the video on X17online. She was the silver car!

    ——–

    What video are you talking about? Can you post a link?

  • Anonymous

    DISNEY KNOWS! fyi she was hiding so the papz wouldnt see her so little girls like you wont be jealous duh!— that makes no sense ROTFL

  • ET

    I think that adults overprotect kids TOO MUCH and that’s why most of the get crazy when they get older.

    They think that kids imitate EVERYTHING that their idols do but that’s BULLSHIT.
    I was a hardcore Britney and Christina fan. I went to their concert. I had all of their CDs and I loved all their videos. But my mom taught me the right things to do. If kids and teennagers are bad is Not miley’s fault. Its their parents the ones to blame. Kids and teennagers will be bad with or WITHOUT miley.

    We see faces but we can’t see hearts. We don’t know what they feel or what kind of persons they are. We can’t say that they are or aren’t true christians by some clothes or dances moves. That’s Ilogic.

    My 8 year cousin love miley. But she couldn’t care less of her clothes or dance moves. She loves hannah and all her songs. My aunt taught her what is right and what is not.

    The mothers are the ones who buy the clothes for their kids so I don’t get why they are ~afraid??

    I don’t like the way she dances or the way she dresses on stage but again IS A PERFORMANCE. I don’t say that an actress is a slut for a movie role so why do I have to judge miley?

    We have to accept other people with their flaws too. You know.

  • Anonymous

    What video are you talking about? Can you post a link? — LOL… Even the comment page on x17 says its Courtney.. http://x17online.com/celebrities/nick_jonas/party_of_one-11302009.php mid page

  • FlyWithMe_x

    I love Miley! She looks great! Ems is so cute! =)<3

  • fame

    Miley and her boys without work Justin,Liam…

  • Anonymous

    that makes no sense ROTFL

    no you make no sense!nourtneys not even dating teenie

  • Anonymous

    no you make no sense!nourtneys not even dating teenie — another Niley fan in denial. They spent all Sunday afternoon together and Courtney was in Europe with him for 3 days

  • Anonymous

    fame said:

    Miley and her boys without work Justin,Liam…

    —————

    Taylor Lautner went to a few of Taylor Swifts shows, omg, he has no work!!!

  • Anonymous

    What video are you talking about? Can you post a link? — LOL… Even the comment page on x17 says its Courtney.. http://x17online.com/celebrities/nick_jonas/party_of_one-11302009.php mid page [[ lol thats Courtney at the 46 second mark! OH SNAP

  • Anonymous

    What video are you talking about? Can you post a link? — LOL… Even the comment page on x17 says its Courtney.. http://x17online.com/celebrities/nick_jonas/party_of_one-11302009.php mid page

    LMAO THATS NOT HER moron!

  • Anonymous

    another Niley fan in denial. They spent all Sunday afternoon together and Courtney was in Europe with him for 3 days—link and proof?

  • Anonymous

    Miley and her boys without work Justin,Liam… — Nick went to see Hannah before they toured too, so what?

  • Anonymous

    What video are you talking about? Can you post a link? — LOL… Even the comment page on x17 says its Courtney.. http://x17online.com/celebrities/nick_jonas/party_of_one-11302009.php mid page

    LMAO THATS NOT HER moron! — Wait watch and learn..

  • Anonymous

    another Niley fan in denial. They spent all Sunday afternoon together and Courtney was in Europe with him for 3 days

    it doesnt worry you that you know how nick and courtney spend their day? stalker….

  • Anonymous

    Wait watch and learn..—LMAO thaht makes no sense

  • Anonymous

    Woo-Hoo, when you combine all of the seats available for Miley’s U.S. concert tour (meaning all 45 of the venues capacity), she sold out 96% and seeing as how getting tickets were alot more difficult (some parents who didn’t have credit cards or if the kids weren’t allowed because of school nights or the parents, who would have had to take their kids to the concert because their name is on the credit card, just didn’t want to or couldn’t take their child because of work) that’s amazing

  • Anonymous

    LMAO THATS NOT HER moron! ___ mSo sad your such a teenie inn denial.. Nick loves Miley but just as a good friend. Miley loves Nick, but just a good friend. WAI let me guess you probably think Liam is traveling with Miley to promote the Last Song and the Airport pictures were part of the Movie right?? lol Muhahahahaha

  • Anonymous

    What video are you talking about? Can you post a link? — LOL… Even the comment page on x17 says its Courtney.. http://x17online.com/celebrities/nick_jonas/party_of_one-11302009.php mid page [[ lol thats Courtney at the 46 second mark! OH SNAP

    thats not her nourtneys not real

  • Anonymous

    That is not good . Slut .she is losing fans

  • Anonymous

    who know how to speak arabic?
    —-
    ummm why ??

  • Anonymous

    Wait watch and learn..—LMAO thaht makes no sense — they will outed soon.. trust,..

  • Anonymous

    mSo sad your such a teenie inn denial.. Nick loves Miley but just as a good friend. Miley loves Nick, but just a good friend. WAI let me guess you probably think Liam is traveling with Miley to promote the Last Song and the Airport pictures were part of the Movie right?? lol Muhahahahaha

    ugh yeah nourtney isnt real moron

  • Anonymous

    That is not good . Slut .she is losing fans — you wish! Miley is hottest and most famous teen! losings fans? Link??

  • Anonymous

    Anonymous said:

    That is not good . Slut .she is losing fans

    ————

    yeah…yeah she is…she’s already fading, everyone has forgotten her name…

  • Anonymous

    mSo sad your such a teenie inn denial.. Nick loves Miley but just as a good friend. Miley loves Nick, but just a good friend. WAI let me guess you probably think Liam is traveling with Miley to promote the Last Song and the Airport pictures were part of the Movie right?? lol Muhahahahaha

    how am i a teenie when you cant even spell or finish your sentences?

  • Anonymous

    ugh yeah nourtney isnt real moron — THEY ARE REAL! Courtney is Nicks date for Kevins wedding as well! Courtney is also going to Nicks Dallas show..

  • Anonymous

    do u know how to say where are u in arabic?

  • Anonymous

    they will outed soon.. trust,..—Raven in the house!NOT!

  • Anonymous

    yeah…yeah she is…she’s already fading, everyone has forgotten her name… — Thats why PITUSA is the fastest selling song Hollywood Records has ever had! you FAIL!

  • Anonymous

    There is no proof at all…none of Nick dating Courtney. Just because they were seen at a ballgame together along with Joe and their Mom and Dad does not mean they are dating.

    It is ALL speculation.

  • Anonymous

    There is no proof at all…none of Nick dating Courtney. Just because they were seen at a ballgame together along with Joe and their Mom and Dad does not mean they are dating.

    It is ALL speculation.

  • BiatchhesForLife

    FlyWithMe_x

    Oh, my gosh, I love your icon!
    Where’s that from??!?!?!

  • FlyWithMe_x

    BiatchhesForLife
    Thanks, its from a Demi Lovato fansite:

    http://www.demilovato.net/media.php
    I <3 Demi and Selena!! =)

  • jess06

    is that liam at 0:36 ??

  • Lully104

    I Love her! Ems is cute! I Like Miley’s concert!

  • Potatohead

    That looks like Liam when Miley says “Hiiii”

  • Delsy

    Her performances look so fun i can’t wait to go to my concert.

  • Anonymous

    they will outed soon.. trust,..—Raven in the house!NOT! — no not Raven BUT just watch… thats all I will say..

  • Anonymous

    THEY ARE REAL! Courtney is Nicks date for Kevins wedding as well! Courtney is also going to Nicks Dallas show—lol sure sure

  • Anonymous

    Courtney is Nicks date for Kevins wedding as well! Courtney is also going to Nicks Dallas show..
    —–
    Hi courtney

  • Anonymous

    Shaking her booty 4 Liam I see . This is dissappointing

  • Anonymous

    – no not Raven BUT just watch… thats all I will say..—-LMAO your such a joke

  • Anonymous

    It is ALL speculation.– Ball Game, Fame Premiere, KOL Concert, Bed & Breakfast, with Nick and Joe at the Cancer Run, at Nicks Studio watching his practice, in Europe with Nick for 3 days etc etc etc

  • Anonymous

    I cant believe people will pay to watch Nick stand around for 90 minutes! Nick has ZERO Stage Presence!

  • Anonymous

    miley is way better than taylor shit

  • Anonymous

    THIS AMAZING BITCH (Miley)SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND! Beat that Bitches!

  • Anonymous

    Nick J is always eating! He will as fat as Papa j!

  • Anonymous

    I cant believe people will pay to watch Nick stand around for 90 minutes! Nick has ZERO Stage Presence!

    no 1s forcing you to go

  • dis4

    Miley and her boys without work Justin,Liam

    agree …

  • Anonymous

    She can’t sing live, she seems like a bitch dancing, she has a man’s voice, and she don’t care about her fans … She only thinks about the money they will earn after the show. And you guys are so idiots because you are fans of it … SHE DON’T CARE ABOUT YOU. And If it were not for her father who was famous, she would be running the bag on the corner. These horse teeth she has, she is disgustin… Go read a book your stupid people who stay listening these singers shit… Good singers is Michael Jackson, Paul MacCartney, Bon Jovi, and not this BITCH who has 17 years old and think she is a good singer… It’s because that the world is not going forward, a lot of teenagers who are listening to musics that influence them to use drugs and get drunk. You kids have a LOT of things to learn…

    (My english is a shit because I’m not from USA)

  • Anonymous

    Nick J is always eating! He will as fat as Papa j!

    demi eats alot of jnk food i guess shell be fat too

  • Anonymous

    .– Ball Game, Fame Premiere, KOL Concert, Bed & Breakfast, with Nick and Joe at the Cancer Run, at Nicks Studio watching his practice, in Europe with Nick for 3 days etc etc etc

    doesnt worry you that you stalk them like this

  • Anonymous

    .– Ball Game, Fame Premiere, KOL Concert, Bed & Breakfast, with Nick and Joe at the Cancer Run, at Nicks Studio watching his practice, in Europe with Nick for 3 days etc etc etc———————-stalker…..

  • Anonymous

    She can’t sing live, she seems like a bitch dancing, she has a man’s voice, and she don’t care about her fans … She only thinks about the money they will earn after the show. And you guys are so idiots because you are fans of it … SHE DON’T CARE ABOUT YOU. And If it were not for her father who was famous, she would be running the bag on the corner. These horse teeth she has, she is disgustin… Go read a book your stupid people who stay listening these singers shit… Good singers is Michael Jackson, Paul MacCartney, Bon Jovi, and not this BITCH who has 17 years old and think she is a good singer… It’s because that the world is not going forward, a lot of teenagers who are listening to musics that influence them to use drugs and get drunk. You kids have a LOT of things to learn…

    (My english is a shit because I’m not from USA)

    —————-

    I FUCKING LOVE MILEY CYRUS!!!!!!!!!!!

    …i’m sorry, you were saying?

  • Anonymous

    She can’t sing live, she seems like a bitch dancing, she has a man’s voice, and she don’t care about her fans … She only thinks about the money they will earn after the show. And you guys are so idiots because you are fans of it … SHE DON’T CARE ABOUT YOU. And If it were not for her father who was famous, she would be running the bag on the corner. These horse teeth she has, she is disgustin… Go read a book your stupid people who stay listening these singers shit… Good singers is Michael Jackson, Paul MacCartney, Bon Jovi, and not this BITCH who has 17 years old and think she is a good singer… It’s because that the world is not going forward, a lot of teenagers who are listening to musics that influence them to use drugs and get drunk. You kids have a LOT of things to learn…

    (My english is a shit because I’m not from USA) — LET ME GUESS! You an Untalented unloved jealous ugly fat girl whose Mom F2cked a bunch of guys left and right and you dont know who you daddy is roght? lol

  • Anonymous

    .– Ball Game, Fame Premiere, KOL Concert, Bed & Breakfast, with Nick and Joe at the Cancer Run, at Nicks Studio watching his practice, in Europe with Nick for 3 days etc etc etc–link?

  • Anonymous

    LMFAO, sad people. Writing hate comments on a freaking gossip site. like your little shit it’s gonna make her bad. Sorry, but you’re the only ones looking bitter as fuck

  • Anonymous

    I FUCKING LOVE MILEY CYRUS!!!!!!!!!!!

    …i’m sorry, you were saying? — Haters are so jealous, its not funny.

  • kitty

    Miley and her boys without work Justin,Liam

    agree …
    ——-
    Liam and Justin in love with her fame and money

  • Anonymous

    Most of Nicks tweets have to do with his solo project…im already sick of it and it hasnt been released so I unfollowed him so I wont have to read it anymore lol…that way I’ll still want to buy it when it actually is released.

  • Anonymous

    LET ME GUESS! You an Untalented unloved jealous ugly fat girl whose Mom F2cked a bunch of guys left and right and you dont know who you daddy is roght? lol

    mom never hugged you?

  • Anonymous

    I’m dissappointed in her recent behavior.

  • Anonymous

    LMFAO, sad people. Writing hate comments on a freaking gossip site. like your little shit it’s gonna make her bad. Sorry, but you’re the only ones looking bitter as fuck — WOW if haters write a hate comment on a blog then Miley will suddenly become less famous and poor! LOL Miley will see your comment and you little hate words mean nothing.. Are you Timbaland? Adam Shankmann? John Shanks? A Disney Executive? How many Movies have you done?, How many CD’s have you sold?, How many songs have you written? Tell me about your # 1 Best seller Book? Or your Clothing line? hmmm.. NOW STFU BITTER JEALOUS BIOTCH!

  • Anonymous

    Most of Nicks tweets have to do with his solo project…im already sick of it and it hasnt been released so I unfollowed him so I wont have to read it anymore lol…that way I’ll still want to buy it when it actually is released. — I unfollowed him too. He’s clever, he tries to combine small talk with promotional stuff .. :(

  • snowstars

    I’m dissappointed in her recent behavior.

    —-

    ditto.

  • Anonymous

    Most of Nicks tweets have to do with his solo project…im already sick of it and it hasnt been released so I unfollowed him so I wont have to read it anymore lol…that way I’ll still want to buy it when it actually is released. ————Not sure if I will buy it though..

  • Anonymous

    LMFAO, I swear people in here are brain dead. Hiw is liam “jobless”?. Omg, you guys need help. Dude juts finished his latest movie, just cause he doesnt sing and tour like miley doesn’t make him job less. So, all the actors are jobless now?, fuckers …. stfu

  • Anonymous

    Not sure if I will buy it though..

    no 1 asked you to

  • Anonymous

    I unfollowed him too. He’s clever, he tries to combine small talk with promotional stuff .. :(

    good for you too bad no one cares

  • Anonymous
  • Anonymous

    LMFAO, I swear people in here are brain dead. Hiw is liam “jobless”?. Omg, you guys need help. Dude juts finished his latest movie, just cause he doesnt sing and tour like miley doesn’t make him job less. So, all the actors are jobless now?, fuckers …. stfu === Thats right! Actors get paid enough to not get a job for a year or more if they wanted too! lol

  • Anonymous

    Not sure if I will buy it though..

    ———-

    If you don’t want to buy it then don’t. It’s that simple.

  • Real on Real

    daymmm she’s goood.

  • Anonymous

    Liam in Halloween in a party with famous in LA, he is Justin 2, He wants advertising and Miley’s fame — lol you sound like an idiot!

  • kdezzy

    I WAS THERE!!!!
    BEST NIGHT EVER!

    Cleveland represented :)

  • Anonymous

    Haha @nickjonas tweets about food alot

  • Chelsea-Rose

    AM I THE ONLY PERSON WHO IS OKAY WITH HER DATING LIAM?
    AND I’M NOT EVEN A MILEY FAN.
    Miley is clearly happy, and that’s all there is to it. I support a person’s happiness.

  • Anonymous

    Chelsea-Rose said:

    AM I THE ONLY PERSON WHO IS OKAY WITH HER DATING LIAM?
    AND I’M NOT EVEN A MILEY FAN.
    Miley is clearly happy, and that’s all there is to it. I support a person’s happiness.

    —————-

    I like Liam!! Let’s be best friends lol

  • Kim

    Up early getting breakfast with Jack and running “before Europe” errands
    about 2 hours ago from TwitterBerry — They dint to The UK till the 12th? weird,,,

    Thier gona be in the uk for saturday our time miley is perfoming on monday at blackpool wooohoooo.

  • Anonymous

    AM I THE ONLY PERSON WHO IS OKAY WITH HER DATING LIAM?
    AND I’M NOT EVEN A MILEY FAN.
    Miley is clearly happy, and that’s all there is to it. I support a person’s happiness.– Miley is CLEARLY the happiest she has EVER been! :)

  • Anonymous

    Nick wants to Rock and Miley is aiming for Rock n Roll! — agreed!—so does alot of other artist…so?

  • fame

    LMFAO, I swear people in here are brain dead. Hiw is liam “jobless”?. Omg, you guys need help

    without work, in the past a little TV and never protagonist

    http://www.imdb.com/name/nm2955013/

  • Anonymous

    lol YAYYYY LIAMMMM.

    i love them together despite what others might think.

  • Anonymous

    I see Liam! ;)

  • Anonymous

    LMFAO, I swear people in here are brain dead. Hiw is liam “jobless”?. Omg, you guys need help

    without work, in the past a little TV and never protagonist

    http://www.imdb.com/name/nm2955013/ — Hes only 19, how big of a Career do you want him to have? Just wait the Last Song comes out! Btw, why do you care what he does? Or if he has upcoming work? BTw, IMBD just posts CONFIRMED work. You dont know what he is auditioning for..

  • Anonymous

    Great breakfast with my uncle Josh.
    about 2 hours ago from TinyTwitter

    Reply Retweet @greggarbo True my friend.
    about 2 hours ago from TinyTwitter in reply to greggarbo

    Reply Retweet @ShandaPrentice don’t give up hope… like I said yesterday there is a possibility we could be adding some more dates. Have a good workout.
    about 3 hours ago from TinyTwitter in reply to ShandaPrentice

    Reply Retweet I just woke up, and had a realization that Who I Am… Me and the Administrations first single comes out tomorrow! Good morning
    about 3 hours ago from TinyTwitter

    Reply Retweet Such an exciting day. Going to bed now. Goodnight.
    about 10 hours ago from TinyTwitter

    http://twitter.com/nickjonas

  • Anonymous

    I love Liam with Miley too. I hate when people think they know everything, he didn’t cheat. He broke up with his ex, before getting it with Miley. i bet all the people who say he cheated made excuses for Joe

  • yuli

    is that liam at 0:36 ??

    Yes

    I don`t like Liam, he want a Miley slut and she is not slut

  • vane

    I love Liam with Miley too. I hate when people think they know everything, he didn’t cheat. He broke up with his ex, before getting it with Miley. i bet all the people who say he cheated made excuses for Joe
    —–
    FAKE .. Liam broke up with his ex, after of the kiss with Miley

  • Anonymous

    I love Liam with Miley too. I hate when people think they know everything, he didn’t cheat. He broke up with his ex, before getting it with Miley. i bet all the people who say he cheated made excuses for Joe — TRUE! Australia people say Liam is a DOLL! Liam is the sweetest boyfriend Miley ever had! I love him!

  • Anonymous

    FAKE .. Liam broke up with his ex, after of the kiss with Miley — were you there?

  • Anonymous

    amazing, I love her…

  • Anonymous

    RT: @eonline Nick Jonas Hitting the Road With Band No. 2 http://bit.ly/5vwYOa
    about 2 hours ago from TwitterBerry

    Reply Retweet Nick’s tour dates. Lots of small venues, like House of Blues. Sellout city. So, fans, get your tixxx http://bit.ly/nickjonastour
    about 2 hours ago from TwitterBerry

    Reply Retweet RT @nickjonas I am so excited to share this announcement I decided to tell you now! THE ADMINISTRATION

    http://twitter.com/kenbakernow

  • Anonymous

    Yuli and Vane are all Niley lovers.. ok I like Niley BUT nick has no time for Miley. Actually they have no time for each other. They are always going in different direction for the last 5 months.

  • Anonymous

    I don’t think I have ever seen an artist do the disgusting things that Miley does.

    What does she think sqatting and spreading her legs like that does for her.

    With the disgusting things Liam does in movies and Miley does on stage they are a perect match.

  • Anonymous

    F&CK Nick Jonas! who cares!!

  • Anonymous

    Liam is the sweetest ever. They look so happy! :)

  • Anonymous

    lol, so true. Were you there when he broke up with his gf?. She was sad cause they broke up, not cheated. Stupid kids. ….

  • Anonymous

    If Nick treated her better she would still be with him, but its his loss.

  • Anonymous

    I don’t think I have ever seen an artist do the disgusting things that Miley does.

    What does she think sqatting and spreading her legs like that does for her.

    With the disgusting things Liam does in movies and Miley does on stage they are a perfect match.

  • Anonymous

    BiatchhesForLife said:

    I really, really love her, but… That little thing she does in ‘Start All Over’, with the boobs showing and the freakish head banging… =/ Not liking that much..

    Still love her though. She’s a teenager, she does it like everyone does… I know I did it xD

    ————

    Yeah, I didn’t like some of her moves at first, but it makes the concert more interesting…I was exposed to alot worse when I was a kid, so it’s not a big deal, I turned out fine.

  • Anonymous

    THIS AMAZING BITCH (Miley)SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND! Beat that Bitches!

  • mimi

    wow! she has so much power on stage she own the stage. she so energetic. love her.

  • ritizini

    amaziing, love her :D

  • Anonymous

    Anonymous said:

    lol YAYYYY LIAMMMM.

    i love them together despite what others might think.

    ==============

    omg, I felt like I was the only Liam supporter for a while there! let’s be best friends? lol

  • Anonymous

    If Nick treated her better she would still be with him, but its his loss.

    ———–

    This new Miley is not Nicks type. Miley is more Liam’s type.

  • Anonymous

    Yeah, I didn’t like some of her moves at first, but it makes the concert more interesting…I was exposed to alot worse when I was a kid, so it’s not a big deal, I turned out fine.__ true Britney has done so much worse. So had Madonna, Beyonce , Rhianna, Pink etc etc

  • ritizini

    Anonymous said:

    THIS AMAZING BITCH (Miley)SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND! Beat that Bitches!

    —-

    Is that really true? If so, YAY

  • Anonymous

    This new Miley is not Nicks type. Miley is more Liam’s type. — Yes Nick likes Pedo gold digger whores now, thats why is is dating Courtney!

  • Anonymous

    If Nick treated her better she would still be with him, but its his loss.

    ———–

    This new Miley is not Nicks type. Miley is more Liam’s type.

    ———————

    can we just accept that Niley is not together right now and move on? There are other guys/girls in the world besides Miley and Nick…

  • Anonymous

    THIS AMAZING BITCH (Miley)SOLD 100,000 COPIES THIS WEEKEND! Beat that Bitches!

    —-

    Is that really true? If so, YAY — YES Mileys EP is now in No in other places other than Walmart!

  • Charlotte-x-

    She’s copying Freddie Mercury with the whole half micstand thing O___o

  • Anonymous

    Miley is an incredible Performer.

  • Anonymous

    Yeah, I didn’t like some of her moves at first, but it makes the concert more interesting…I was exposed to alot worse when I was a kid, so it’s not a big deal, I turned out fine.__ true Britney has done so much worse. So had Madonna, Beyonce , Rhianna, Pink etc etc

    ————–

    the most shocking thing I saw was Jennifer Lopez and Lil Kim on red carpet events…Kim wore a sticker over a nipple and left her breast bare…obviously she’s an adult and everything, I blame myself for watcing MTV at such a young age in the first place..

  • Anonymous

    Charlotte-x- said:

    She’s copying Freddie Mercury with the whole half micstand thing O___o

    ————-

    who? and what do you mean by half micstand?

  • Anonymous

    I cant believe people will pay to watch Nick stand around for 90 minutes! Nick has ZERO Stage Presence!

  • fame

    Liam in tv because his brother is famous, Liam just protagonist in Miley’s movie

    Liam in Halloween in a party with famous in LA, he is Justin 2, He wants advertising and Miley’s fame

  • Anonymous
  • Anonymous

    the most shocking thing I saw was Jennifer Lopez and Lil Kim on red carpet events…Kim wore a sticker over a nipple and left her breast bare…obviously she’s an adult and everything, I blame myself for watcing MTV at such a young age in the first place..– yes little kim was bad, and so was Jennifer when he was single. Especially when she dated P Diddy

  • Anonymous

    Yeah, I didn’t like some of her moves at first, but it makes the concert more interesting…I was exposed to alot worse when I was a kid, so it’s not a big deal, I turned out fine.__ true Britney has done so much worse. So had Madonna, Beyonce , Rhianna, Pink etc etc

    there all older than her and doesnt work for disney

  • Anonymous

    Nick likes Pedo gold digger whores now, thats why is is dating Courtney!

    there not even dating

  • ritizini

    Anonymous said:

    Charlotte-x- said:

    She’s copying Freddie Mercury with the whole half micstand thing O___o

    ————-

    who? and what do you mean by half micstand?

    ——————–

    ok, the question was not for me but how can you not know who freddie mercury is?!?!?!?!?

  • Anonymous

    liam pig

    http://www.womansday.ninemsn.com.au/article.aspx?id=855247&rss=yes —- SO?? READ…. But as the 19-year-old student would soon discover, the love of her life was not acting at all — he had fallen head over heels for the Hannah Montanas star. >>> They obviously werent as close as she thought! Just like Taylor and Joe. Like Joe said… THE HEART MOVED ON!!

  • Anonymous

    who? and what do you mean by half micstand? — QUEEN — WE ARE THE CHAMPIONS—-

  • Anonymous

    ..– yes little kim was bad, and so was Jennifer when he was single. Especially when she dated P Diddy

    your parents dont moniter what yu view on tv? Its not artist like miley, jennifer etcs fault its yours and yor parents own

  • Anonymous

    there all older than her and doesnt work for disney

    ————–

    My cousin is 7 and knows about all of them…it’s not her fault, she can’t escape it, when she goes to the stores with her mother, shopping at footlocker in the mall while they have music videos playing, even on the evening news, she knows everything, which is why she doesn’t see Miley as a bad person. And after the concert, I asked her mother how she liked it and my aunt said her daughter didn’t even focus on anything, she was too busy dancing and singing along to all of the songs.

  • Anonymous

    Nick likes Pedo gold digger whores now, thats why is is dating Courtney!

    there not even dating — OMG denial! Courtney was in the video on X17online. She was the silver car!