Selena Gomez #5 Google Image SEARCH

  • Anonymous

    It’s because she’s so pretty :)

  • Anonymous

    She is beautiful, a fashion reference and has been link to hot guys these past year! Of course she is among the most searchs images in google! Bet she doesn’t even care hehehehe!

  • Anonymous

    # 1 Google for the Girl who dresses like a 40 year old woman

  • Anonymous

    # 1 Google for the Girl who writes tweets about you’re her guardian angel, and you let me suffer, but not her..

  • Anonymous

    shut the fuck you little fags just because your holy prostidude miley isn’t in the list you’re bashing a girl who NEVER deserved hate.

  • Anonymous

    Duh, it’s cause of her whole family. Her weirdass Nana goes first …

  • stellagirl1993

    New moon number two nice lol xD

  • Stephanie176

    yaaay i love selena! shes amazing

  • iFail2Much

    Megan Fox? WTF?
    Anyway yay for Selena. And Gaga.

  • abc

    why? I thought the JB and Miley where much more popular??

    http://www.youtube.com/watch?v=cLhChA0F5cE

  • Anonymous

    According to Zack Taylor, Taylor and Demi aren’t talking anymore? He could be full of shit, but assuming it’s true, it sounds like Taylor found out about Jemi. I don’t buy the too busy excuse. She makes plenty of time for Selena. Look, topic. lol.

  • justingurl

    I FOUND JUSTIN BIEBERS SN!!!! BUT HE BLOCKED ME :( :( :(HIS SN IS GUITARPIANO394. IM GUITARPIANO394 (justin) AND TELL HIM 2 UNBLOCK MRSJUSTINBIEBER2 PLZZ
    ALSO JUSTIN SHOULD B #1 SEARCHED PERSON ON GOOGLE!!!!!!!!!!!!!
    DUHHHHHHHHHHH

  • hpaddictedx

    I’m surprised Taylor or Miley isn’t on this list.

    Lady Gaga and Megan Fox are understandable.

    New Moon needs to drop off the face of this Earth.

  • Anonymous

    FUCK YOU HATERS
    selena u rock !

  • Anonymous

    YAWWWWWWWWWWWWWWNNNNNNNNNNNNN

  • Anonymousss

    WHO CARES ABOUT THIS UGLY HOE!

  • Anonymous

    That’s cause people will hear about her fighting with Miley, Demi & Jb … so they have to look up who the girl is.

    And lol @ that fucked up Selena fan. Miley don’t need to be on this shit, you can look up in which nr her songs and things that really matters end up. Bitch.

  • EWWWWWWWWWWWWWWW

    SELENA SUCKS. UMM NEW POST PLEASE!

  • MNeuner

    Well good for her, she’s pretty and she is a upcoming celebrity in many ways. She has been famous for some years, but it’s really just this year her carrere has taken off in many ways.

    I smell another war between the fan groups … Do we really need to drop a atomic bomb(Spam, virus) or something to end this war also?

    Mileyfans please stand down, no need to hate.

  • Anonymousss

    BORRINGGG!

  • <3

    BORING.

    new subject? ;)

    just baught nj tickets for boston. WOOOO.

  • anonymous

    LIAM IS 6’5! Gaston is 6’0! Nick is 5’8! 6’5 eeeeeps

  • anonymous

    LIAM IS 6’5! Gaston is 6’0! Nick is 5’8! 6’5 eeeeeps

  • anonymous

    If The Climb and BTS get a Nom I WILL DIE! I TELL YOU! I WILL DIE! so call 911 fast!

  • anonymous

    ost searched for celebrities of 2009
    Michael Jackson
    Lady Gaga
    Robert Pattinson
    Megan Fox
    Taylor Swift
    Miley Cyrus
    Susan Boyle
    Hamish and Andy
    Miranda Kerr
    Kirsten Stewart Most searched for movies of 2009
    New Moon
    Twilight
    2012
    Hannah Montana
    Star Trek
    Eclipe
    Avatar
    Halo
    District 9
    Bruno MILEY IS GETTING NOTICED IN AUSTRALIA! :) http://google-au.blogspot.com/2009/12/top-aussie-searches-of-year.html

  • Miley #1 Supporter :)

    agreed except for the megan fox part
    wtf is up with tht?
    bet it was millions of horny teenage boys
    LOL

  • Anonymous

    lol @ people on this post. selena is searched a lot because she’s pretty. people like looking at pretty pictures. no one wants to search for miley because she’s ugly. the end.
    ____

    Failure, people just wanna know the girl that was trying to be the “next Miley Cyrus” was.

  • Anonymous

    LMFAO i know who the fuck cares she is number five on google search!! maybe it’s form people searching to figure out who she is and why people act like she is famous XD

    this is all OU can do is post fucking worthless things like this about her now thats funny

    ———-

    FUC HATERS
    no LIKE

  • nellienest45

    Well Selena is very pretty, talented and knows how to dress for red carpet events. She’s definitely famous and successful for a young 17 year old girl, so I’m not really surprised that she’s on the top 5 most google image search or whatever.

    Haha, I’m laughing at all the haters talking crap about Selena as if they’re any better as a person. Seriously, you people need to get over it. She has a great career, she has potential and I think she’ll go far. No matter how many times you try to underestimate her, she’s still going to succeed.

  • Kelsey!

    NO it was to see the most searched. Anyways who doesn’t wanna search her up she’s gorgeous! We all wanna look at her beauty!

  • Anonymous

    wow special number 51 and this means what?

  • Delsy

    NO it was to see the most searched. Anyways who doesn’t wanna search her up she’s gorgeous! We all wanna look at her beauty!

    No honey. Thats why it says Fastest RISING searched stars.

  • Anonymous

    me thats who i still think its from people trying to figure out why she is famous

  • Anonymous

    i keep searching “has selena gomez had her period yet” but i get no results.

  • nia

    yay!! love her :)

  • Anonymous

    Did you even see the video? It says rising on all of them… Of course all of them keep rising, but the category is most searched on google images. Watch the VIDEO not just the screen cap that appears.

  • Anonymous

    Is that what you say to yourself in order to sleep at night? Face it, Selena is a really good actress and she’s obviously very popular. She has 3 million fans on Facebook, over 1 million followers on Twitter and thousands of friends and subscribers on Myspace and Youtube.

  • JOICK

    love selena!

  • TeamJoick

    Ahh, I love Selena so much.
    she is a very good actres and she is so sweet!

  • Anonymous

    Taylor Swift will probably get as many Grammys as she’s eligible for, the Jonas Brothers will probably get one, Demi will probably get one for BNA, and Miley will be shut out.

    ————–
    I doubt the jonas brothers will get a nomination.

  • Mandy

    That amazing! she should be number one though, but im glad more people are interested in knowing things about her :)

  • Kelsey!

    Opps I forgot to put my name.

  • Anonymous

    ok got any thing else or just more of the same crap you selena stans always say?

  • CoinBears

    Not trying to be mean but, I don’t get why it’s so special for her to be #5. Is it like a big accomplishment for her or something? Someone please explain cause I’m actually intrigued.

    Grammy noms in a couple hours :)

  • anonymous

    KISS MY BUTT T SWIFT! MILEY WILL WIN A GRAMMY FOR THE CLIMB! JB & MILES WILL WIN FOR BTS!

  • Anonymous

    WHO CARES ABOUT THIS UGLY HOE!
    —————
    I DO
    u piece of shit

  • hpaddictedx

    I’m surprised Taylor or Miley isn’t on this list.

    Lady Gaga and Megan Fox are understandable.

    New Moon needs to drop off the face of this Earth.

    I agree except with the Megan Fox part. Is she really that well known?
    ——-
    Probably horny guys are looking at her pictures.

  • Anonymous

    she gets googled bc ppl look to her for makeup ideas fashoin tips ect…….bc she has great style……..
    and u obviously must care if ur here leaving a comment

  • hpaddictedx

    When is the Grammy nominations?

  • Anonymous

    LOVE SELENAAAAAAAAAAAAAAAA

  • anonymous

    Billy Ray is tall, Tish is Tall, Braison, and Trace. Adding Nick would ruin the family genes. Liam is perfect.

  • Anonymous

    she’s the number one image search for something that begins with the letter S. she beat shakira, spongebob and sex

  • MNeuner

    What’s up with all the retarded kids on Oceanup today? And i do mean the people in the comment section, just to clearify for the stupid people.

  • stellagirl1993

    No,
    New Moon is right where it has to be ;)
    if it was number one no problem there ;D

  • Anonymous

    WTF? What does HR have against JB being twittered by fans? You would think it would be a plus for them

  • Anonymous

    Taylor Swift will probably get as many Grammys as she’s eligible for, the Jonas Brothers will probably get one, Demi will probably get one for BNA, and Miley will be shut out.

  • Anonymous

    Justin used to be hot,he went downnnnn hill after they broke up. Nick is going thru a fugly faze for me. I dont know why but he is not as cute as 6 months ago. Liam is hot now.

  • Delsy

    It not a list to see who was the most searched it a list to see who was RISING. Well congratz then…

  • iFail2Much

    When is the Grammy nominations?

    Today. I have no idea what hour though.

  • PavlusQa?

    She is an amazing artist with a great future:) So you dont do problems! And You wish it her:)

  • stellagirl1993

    ssexybeast

    I have a feeling you don’t like the twilight saga right? :P

    No,not really. I don’t have anything against it and Taylor is really hot but it’s not my cup of tea haha vampires seem like a corny idea but whatever, I see it appeals to many, there must be a reason.

    ohhh okay then xD
    I love it lol

  • Edith Soto

    I’m glad she’s in the top searches, people should not say anything if they don’t have anything nice to say :)

  • Miley #1 Supporter :)

    lmao tht comment made my day
    dnt get me rong ppl i love selena waaayyy better than demi
    but anywhoo congratz sel!

  • SJAE

    wth, did she release a sex tape or something?

  • Anonymous

    LMFAO i know who the fuck cares she is number five on google search!! maybe it’s form people searching to figure out who she is and why people act like she is famous XD

    this is all OU can do is post fucking worthless things like this about her now thats funny

  • bold

    no people are trying to figure out who she is and why she is famous
    ————————

    Typical lame excuse from a typical lame hater who can’t even admit to the fact that a lot of people loves Selena and thinks she’s pretty and has great fashion sense. Can you haters be any more pathetic and predictable????

  • Anonymous

    just like you loser stans

  • Anonymous

    When you type in “Selena Gomez” in google, the first search result is “Selena Gomez is hot”. Miley’s first few are “Miley Cyrus is pregnant/not a virgin/fat/a hot/dead”, respectively. My point = proven.

  • Anonymous

    complete bullshit pal

  • Anonymoxus

    lmao. even google knows whos best

  • carlette

    ok got any thing else or just more of the same crap you selena stans always say?
    —————————————-
    Well you shouldn’t talk cause you always say the same stupid shit about Selena. You’re a hater and that’s pathetic. Grow the hell up already. Oceanup is bad enough as it is, we don’t need you to make it any worse. Why can’t we have a nice, mature discussion? It’s fine that you don’t like Selena, but that doesn’t mean you have to be so rude and nasty about it! The things you say really offends the people who are fans of Selena and makes us feel like we’re looking up to someone who’s not great. If you don’t think she’s great, that’s fine thats your opinion. but don’t try to make us feel guilty about it.

  • the way miley rock my life

    I LOVE THE FACT MILEY AND SELENA R THE BEST
    GIRLS ON AND OFF DISNEY
    I LOVE THEM BOTH
    TEAM MELENA <3

  • Anonymous

    thats all you got just more of the typical reply get something new

  • Selena’s Period

    has selena had a her period yet?

  • Anonymous

    Is that what you say to yourself in order to sleep at night? Face it, Selena is a really good actress and she’s obviously very popular. She has 3 million fans on Facebook, over 1 million followers on Twitter and thousands of friends and subscribers on Myspace and Youtube.
    ___

    OH MY LOVING GOD. This is why I find Selena fans so fucking DUMB. Yo, do you think you’ve to be a “fan” to follow her on twitter?, even her haters follow her on twitter, and some follow her cause she’s famous. If you’re gonna talk about her fans, talk about the ones that watch her shows and buy her music, God…

    And just cause someone follow her, or add her on myspace doesn’t mean she’s talented. I mean, look at fucking Paris Hilton and Kim. Yes, Selena is a very good actress, but don’t use that bullshit as “proof” or whatever.

  • Anonymous

    fans….not stans. FANS.

    anyway, yay Selena! :)

  • VERONEE

    lmao yall should go to google & put in Selena

    and see all the things that come up, its hilarious!

    glad she’s getting her name out more tho. . . .lol

  • ssexybeast

    has selena had a her period yet?

    I have a question; do you enjoy being a troll?Seriously. Wouldn’t it be a lot better if you just tried to get along with people on this site?

  • AnNO

    MILEY IS FTW!!

  • cheskasg

    YOU GUYS ARE SO RUDE… LIVE HER ALONE… YOUR JEALOUS… GO FIND SOETHING TO DO…

    SELENA YOU’RE THE BEST… GO GIRL…
    YOU’RE SWEET, YOU HAVE TALENT… AND YOU’RE MUCH BETTER THAN MILEY (THE BICTH) SO KEEP GOING WITH YOUR WORK… AND DON’T LISTEN THIS HATERS…

    ## SELENA GOMEZ WE YOU ##

    # Team Gomez…

    # Team Miley sucks
    _________________________

    TEAM SELENA GOMEZ(but i love miley):

  • Anonymous

    YOU GUYS ARE SO RUDE… LIVE HER ALONE… YOUR JEALOUS… GO FIND SOETHING TO DO…

    SELENA YOU’RE THE BEST… GO GIRL…
    YOU’RE SWEET, YOU HAVE TALENT… AND YOU’RE MUCH BETTER THAN MILEY (THE BICTH) SO KEEP GOING WITH YOUR WORK… AND DON’T LISTEN THIS HATERS…

    ## SELENA GOMEZ WE YOU ##

    # Team Gomez…

    # Team Miley sucks
    ___

    ROFL, fuckface go and do something with your lameass life. How do you excpect someone to leave Selena alone, when you talk about Miley like that?, Bitter bitch.

  • Anonymous

    Of cours. People hate because try are jealous. Bully do that in order to feel better about themselves

  • Anonymous

    VERONEE said:

    lmao yall should go to google & put in Selena

    and see all the things that come up, its hilarious!

    glad she’s getting her name out more tho. . . .lol

    a lot comes up when you search for “selena sucks” or “selena has no boobs” or “selena gang rape”

    it’s fucking funny

  • Mel

    Is that what you say to yourself in order to sleep at night? Face it, Selena is a really good actress and she’s obviously very popular. She has 3 million fans on Facebook, over 1 million followers on Twitter and thousands of friends and subscribers on Myspace and Youtube.
    ___

    OH MY LOVING GOD. This is why I find Selena fans so fucking DUMB. Yo, do you think you’ve to be a “fan” to follow her on twitter?, even her haters follow her on twitter, and some follow her cause she’s famous. If you’re gonna talk about her fans, talk about the ones that watch her shows and buy her music, God…

    And just cause someone follow her, or add her on myspace doesn’t mean she’s talented. I mean, look at fucking Paris Hilton and Kim. Yes, Selena is a very good actress, but don’t use that bullshit as “proof” or whatever.
    —–

    lol agree.

  • Anonymous

    YEA SELENA!

  • Cinderella625

    thats all you got just more of the typical reply get something new
    —————————-
    Funny how you got nothing else to say. hahaha you got OWNED.

  • Anonymous

    please explain how they got owned seems like you got owned since you cant come up with any thing better.

    you fail.

  • Anonymous

    no your stans

  • Anonymous

    You guys are so mean! But I enjoy reading your cold hearted comments towards Nick Jonas ex and Demi Lovatos ex bff, Selena Gomex, Google her if you don’t know what she looks like. lol jk

  • Anonymous

    i love to bake with nana

  • Teddy

    She is one of the most searched because of her fashion sense.
    Although many people on this site seem to dislike her choice in clothing, she is highly regarded as one of the best dressed people in Hollywood.
    She is almost always on the best dressed list.
    Her “look” is something many strive to mirror, and to do this they must constantly know what she is wearing.
    A way of doing this would be to utilize google image search.
    That is why she is on the list.

  • ssexybeast

    Guys stop comparing Selena and Miley-it’stupid.

  • Anonymous

    OH MY LOVING GOD. This is why I find Selena fans so fucking DUMB. Yo, do you think you’ve to be a “fan” to follow her on twitter?, even her haters follow her on twitter, and some follow her cause she’s famous. If you’re gonna talk about her fans, talk about the ones that watch her shows and buy her music, God…

    And just cause someone follow her, or add her on myspace doesn’t mean she’s talented. I mean, look at fucking Paris Hilton and Kim. Yes, Selena is a very good actress, but don’t use that bullshit as “proof” or whatever.
    ——————————–

    OK, you have the right to call ME dumb when you don’t even understand what I’m trying to say? I said that Selena is POPULAR! Did I say that all of her followers, subscribers, etc. are her fans? NOOOOOOO!!!! The fans know who she is, the haters know she is, which makes her POPULAR!! Do you get it now? Like you just said, people follow her because she’s FAMOUS. And I didn’t say anything about people following her because she’s talented! Don’t put words in my mouth if you’re trying to make me stupid. I’m not stupid, I’m not dumb, I know what the fuck I’m talking about. You basically misunderstood everything I say. And how dare you generalize Selena fans? We’re not all the same.

  • stellagirl1993

    ssexybeast

    I have a feeling you don’t like the twilight saga right? :P

  • Anonymous

    lol @ people on this post. selena is searched a lot because she’s pretty. people like looking at pretty pictures. no one wants to search for miley because she’s ugly. the end.

  • Anonymous

    no people are trying to figure out who she is and why she is famous

  • ssexybeast

    ssexybeast

    I have a feeling you don’t like the twilight saga right? :P

    No,not really. I don’t have anything against it and Taylor is really hot but it’s not my cup of tea haha vampires seem like a corny idea but whatever, I see it appeals to many, there must be a reason.

  • Anonymous

    People stop … This is so stupid … You are acting like animals … Each has their own opinion … If you do not like Selena why still looking for the news about her? Lack of what to do … Can only be … and also jealous…
    SO STOP WITH THIS SHIT… AND GO FIND SOMETHING BETTER TO DO

  • Anonymous

    selena

  • Anonymous

    Selena < Miley

  • Anonymous

    stan love

  • Anonymous

    nice padded bra with boobs mid bounce get a better picture to prove your pooint

  • Anonymous

    nah it seems to work just fine and it worked on you since you just had to reply despite your claims of it not affecting you lol

  • Anonymous

    she bakes with nana and knits sweater for herself sweet :)

  • claireblaireLOVExoxo

    nice padded bra with boobs mid bounce get a better picture to prove your pooint
    ————————–
    Um, thats not a padded bra. besides, this proves that she does have boobs. I mean, why else would it bounce? besides there are pictures where she’s just standing and her boobs are still the same size. like i said, she just doesn’t like to show it off that often. she usually covers it up and wears something that is over-sized or something.

  • Anonymous

    have you seen her bikini pictures? she has very small boobs like a-cups ok that pic is a padded bra

  • bold

    nah it seems to work just fine and it worked on you since you just had to reply despite your claims of it not affecting you lol
    —————-
    No actually I’m kinda bored. My day has been pretty busy, but right now I’m on my break. Anyway, I’m just replying to you so that you could say even more stupid things. Hey, I need you as an amusement. :)

  • Anonymous

    actually a TON of guys at my school think she’s the hottest thing ever, nojoke

  • Anonymous

    so your an old creeper looking at pictures of a teen girl your fucking pedo

  • Anonymous

    i want to bury my face in selenas p.ussy

  • Anonymous

    well thats what you get when you ask kindergartners who is pretty

  • Anonymous

    God wants Selena to live a beautiful and gorgeous life. If you question God’s plans, then you will go to hell. Every child who is born in this wonderful world is special.

  • Anonymousx3

    just because your holy slut, miley cyrus, isn’t on the list doesn’t give you guys fucking permission to bash a girl that doesn’t deserve it. when are you guys going to grow up??

  • claireblaireLOVExoxo

    have you seen her bikini pictures? she has very small boobs like a-cups ok that pic is a padded bra
    ——————————-
    Those bikini pictures were taken last year. Selena is growing up now, she’s developing. she was a late bloomer, but she’s definitely getting there.

  • Anonymous

    Keep on hating
    While were appreciating
    She will shine
    All the time
    When you’re Down
    You frown
    You go on oceanup and comment
    Let’s make evrybody else feel bad even though were the ones getting kicked the ass- where them Girls talking trash where they at where they at
    – nuetral no fan mileys cool and so. Is selena

  • Anonymous

    i love her!
    <3 haters are just like crap.
    no one cares about you dumbass!

    love love selena!

    selena haterz=Eat shit

  • bold

    so your an old creeper looking at pictures of a teen girl your fucking pedo
    ——————–
    But I’m 18. Only 1 year older than Selena.

  • Margot

    Yeah, I guess kindergardeners must be the one looking up pictures of her on google…

  • Anonymous

    stfu god bitch i hate people who start bible thumping like it helps prove a point other then them looking crazy

  • Anonymous

    are you living in a fairy tale?? this is world is chaos not wonderful

  • - Blair Waldorf -

    Yay for Selena!

  • Anonymous

    Keep on hating selena she deserves it
    While were appreciating miley she deserves it
    She miley will shine
    All the time
    When selena is down
    I smile
    You go on oceanup and comment
    Mileys epic and selena is fail

  • Anonymous

    i just saw a cat out side my window!!

    ill be back im going to go get it!!

  • 4sidegirl

    God wants Selena to live a beautiful and gorgeous life. If you question God’s plans, then you will go to hell. Every child who is born in this wonderful world is special.

    You do realize telling a person they will go to hell is blasphemy,right?

  • Anonymssous

    same here. the guys love her

  • bold

    no it’s always better to screw with people more fun to make a bullshit comment and watch you people get pissed off and start fighting over it. now that’s comedy, i am a fan of selena but i love saying shit and pissing you people off it’s funny to watch how you all get worked up and fight over such meaningless things like this
    —————————-

    Haha, I’m sorry to say this..but…you didn’t succeed in pissing me off at all. Reading your posts just amuses me, I just can’t take you seriously. If you’re really trying to piss people off, then you’re doing a really bad job of it. I’m not getting worked up, I’m not really angry. Hell, I’m as calm as I’ll ever be. I just think you need help. Screwing people off and trying to get them all annoyed at you is kinda….well, sick. That’s something you need to work on, go to therapy or something. ahahaha!

  • Francy

    If There Was Anything Good To Say About Them They Would Post It.
    Stop Talking Trash Just Cause There Is Nothing Good To Say About Miley.
    Dont Fucking Blame Ocean Up Is The Little Sluts Fault She Cant Do Something Decent For Once.

  • Anonymous

    Selena sorta does have a baby face, but if her boobs are like this:
    http://i34.tinypic.com/zxp8a9.jpg
    She just doesn’t show it off for everyone to see.
    ————–
    omg! if this was miley they will call her slut she showing more than what miley has showing she basically hanging out all her breast cover yourself selena omg!

  • Anonymous

    She is one of the most searched because of her fashion sense.
    Although many people on this site seem to dislike her choice in clothing, she is highly regarded as one of the best dressed people in Hollywood.
    She is almost always on the best dressed list.
    Her “look” is something many strive to mirror, and to do this they must constantly know what she is wearing.
    A way of doing this would be to utilize google image search.
    That is why she is on the list.

    reply
    Dec 2, 2009 @ 12:51 pm
    ssexybeast said:

    Guys stop comparing Selena and Miley-it’stupid.

    reply
    —————-
    Oh please give me a fucking break selena dressed terrible it been about on a couple of months she stared to dress somewhat decents and she went over board looking like an old lady. She dressed in t-shirst and terrible pants, she had no fucking fashion sense, i think nick hired her a designer because before he met her she dressed like a fucking boy. she got no style that why she copyis all the time. please fashion sense you havent been following long have you. she had terrible fashion sense. She can’t even cordinate colors together is like she color blind or something.

  • AdyIsabel

    GO SELENAAAA!! she’s the BEST!! (:

  • Francy

    Apparently You Dont Know The Meaning Of Slut Honey.
    I Personally Call Miley A Slut Beacause All Those Disgusting Pictures Out There And How She Is. And Trust Me Selena Is Not Showing More Than What Miley Wears. What Miley Wears Is Way Way WORSE. So Dont Come Here With That B.s..
    And Plus Wearing A Shirt Like That Is Not Being A Slut Smart One.
    Cause If It Is Than Most Girls Out There Are Sluts.

  • Anonymous

    nope it worked damn good on you pal

  • Francy

    And SHE ROCKS :D
    GO SELENA <3

  • Christina…

    Some peoples comments are just…. Get a life, people search her images probably because of the vogue thing. She is pretty and has a lot of fans. Most are too young or to sane to post on oceanup…. People here are not the majority(only about 1000). In fact, the majority of fans support all the Disney fans and are not haters. i am happy for Selena’s accomplishments just as I would be happy if it were someone else ( Miley,Tswift,Demi…)

  • Anonymous

    has selena had her period yet?
    ———————
    what is your obsession with her period you do know she not 12 she is 17. We know she looks 12 but she really 12 is just she kind of weird looking and has a body of a 10 YEAR OLD KID. YES AM SURE SHE GOT HER PERIOD. YOU NASTY EWWW.

  • Stanonymous

    super duper

  • claireblaireLOVExoxo

    Haha, I’m sorry to say this..but…you didn’t succeed in pissing me off at all. Reading your posts just amuses me, I just can’t take you seriously. If you’re really trying to piss people off, then you’re doing a really bad job of it. I’m not getting worked up, I’m not really angry. Hell, I’m as calm as I’ll ever be. I just think you need help. Screwing people off and trying to get them all annoyed at you is kinda….well, sick. That’s something you need to work on, go to therapy or something. ahahaha!
    —————————

    lmfao! you are my idol.

  • Francy

    A Boy, You Must Be Fucking Retarded Or Something.
    She Has Great Fashion Sense.
    Idk What Is Your Style.
    But She Has Always Had Amazing Style.

  • Anonymous

    Hey don’t copy my shit just becuase you can’t find nothng to say don’t copy

  • Madeline

    fuck you new oceanup owner. stop sucking selena’s dick and actually post something positive about miley or demi for once, k.

  • Anonymous

    Selena sorta does have a baby face, but if her boobs are like this:
    http://i34.tinypic.com/zxp8a9.jpg
    She just doesn’t show it off for everyone to see.

  • Anonamas

    SJAE said:

    wth, did she release a sex tape or something?

    You wish.

    GO GIRL.

  • RAYAN

    selena gomez rock and she is sooooooooooooo cool

  • Shoinky

    bring on the haters. tss.

  • NVMmyname

    Selena is adorable ! She seems very nice ! And she’s beautiful !
    It’s why people search her on google !

    To the opposite, who the hell is this wh*r* of Miley cyrus, I only know her because sites show how her when she act like a sl*t (and it’s always because she live her life like a B*tch)!

  • Anonymous

    no pal it’s not a big deal it’s just something else her moron fans can use to say she is going to have an epic career. you know like winning all those worthless awards kca, tca, alma, fashion, those awards mean nothing to no one but the obsessed fans. like when they say she won the emmy too bad she didn’t WOWP won the emmy not her she is on a emmy awarding show there is a difference. now being #5 on google search means shit and no she won’t have a long music career it was a on cd and done that’s why you will not see her on a real tour and only doing tiny house of blues shows and rodeos. soon has she is off disney thats it bye bye selena whomez

  • Anonymous

    to bad this means nothing to any one but loser obsessed fans like the ones posting here

  • Anonymous

    she’s on the list because she’s beautiful

    talented

    have a good taste in fashion

    and of course

    a good role model

    no wonder that miley make it to the list
    selena’s better

  • Anonymous

    LET ME FIX ALL THAT IS WRONG WITH YOUR REPLY.

    she’s on the list because people think she is beautiful?

    they want to know if she is talented?

    have a good taste in fashion so they look at her and know not to dress like grandma

    and of course

    a good role model for being boring and looking like a preteen boy with a big head

    miley’s better

  • Anonymous

    its an honour or big becuase google is basically the main search engine in the WORLD. 7-8 out of 10 people use this site(even though you may not) every sec,every hour of everyday. its a huge deal! i love selena but even i am shocked that she was up there in images besides so many other people. good for her!

  • beat it bitches
  • Anonymous

    LMFAO see that the shit that got her on the list not because people love her or because she is super celeb or any shit like that its because she is a joke!!!! thats all she fucking sucks at singing and looks like a anorexic and has the face and body of a little girl perfect for pedos and other creeps

  • Anonymous

    noooooooo
    second

  • Chelsea-Rose

    SJAE said:

    wth, did she release a sex tape or something?

    —————————————

    HAHA :)

  • Anonymous

    *a HOE, not “a hot”. Apologies.

  • Anonymous

    # 1 Google for the Girl who got dumped by Nick Jonas

  • ?

    okay not trying to be rude or anything, but why the fuck is she number 5#. And no one give me that “because she’s awesome” shit. I’m actually curious, no hate towards her or anything.

  • Anonymouscc

    becasuse she has great style and everyone goe sonto images to check out her hair, makeup, outfits e.t.c
    plus shes really pretty and cute.

  • Anonymous

    # 1 Google for the Girl who can’t sing!

  • Anonymous

    #1″Noone, Nobody cares” for the guy who is up to every news of her and even takes time to reply! Bet you even have her CD…

  • Anonymous

    A girl that looks like Selena so freaking much goes to my school. I’ve seen 4 selena look-a-like’s now. Weird

  • Anonymous

    Anonymous said:

    LMFAO see that the shit that got her on the list not because people love her or because she is super celeb or any shit like that its because she is a joke!!!! thats all she fucking sucks at singing and looks like a anorexic and has the face and body of a little girl perfect for pedos and other creeps
    ————
    of course. People prefer to spend time searching for images of a person who is not famous, anorexia etc … logic.
    And for some pedo, I think Miley is number 1. Ask Justin Gaston and other crasy stalker.

  • Anonymous

    # 1 Google for the Girl who writes tweets about being a Seatfiller!!

  • bold

    yeah i am a stan ok so i suck it

  • Kourtney

    wow thats kinda random.. but go selena!

    it’s weird that on google all that you have to do is type in “how to dre” and how to dress like selena gomez is the first thing that shows up!

  • Anonymous

    haha.wow. seriously thats awesome.

  • Kelsey!

    I want your icon where you get it from? Taylor is almost 20!

  • Anonymous

    ROFL, the fuck is Selena Gomez?.

  • Anonymous

    When you type in “Selena Gomez” in google, the first search result is “Selena Gomez is hot”. Miley’s first few are “Miley Cyrus is pregnant/not a virgin/fat/a hot/dead”, respectively. My point = proven.
    ___

    Nah, the first thing that comes up on Selena is ” Her dad should’ve used a condom”

  • Anonymous

    I thought it was her mother should have had an abortion ?

  • bold

    just like you loser stans
    ————

    Fans > Haters.

    It’s always better to love than to hate.

  • Anonymous

    no it’s always better to screw with people more fun to make a bullshit comment and watch you people get pissed off and start fighting over it. now that’s comedy, i am a fan of selena but i love saying shit and pissing you people off it’s funny to watch how you all get worked up and fight over such meaningless things like this.

  • Anonymous

    more search results for this then any thing else now thats funny

  • Anonymous
  • Anonymous

    Miley’s fans are hating because despite the fact that Miley dresses like a porn star to attract attention, people preferred to search for images of the beautiful, classy, gracious Selena.

  • Anonymous

    well i always have in mind what selena said about her haters “if you cant beat them join them”..yes she reads all the bad comments bein made of her..but thats not goin to stop her from doin what she love let her do what ever she likes its not hurtin n e one…oh ps i love you sel :]

  • Anonymous

    good her is one for her to read.

    Selena, your mother should have had an abortion.

    LOL Xd

  • hunnybunnymoney

    Haha, I’m laughing at all the haters talking crap about Selena as if they’re any better as a person. Seriously, you people need to get over it. She has a great career, she has potential and I think she’ll go far. No matter how many times you try to underestimate her, she’s still going to succeed.
    ————————–

    that’s the problem with some people here. they always try to underestimate her and belittle her as if she’s a “nobody” when in FACT, she’s a somebody! she’s one of Disney’s MAIN Disney stars (along with Miley, JB, Demi) and she’s actually more famous than Demi!! Selena is pretty and wears classy dresses, her show has been successful and her DCOMs gotten a lot of viewers, especially the Wizards movie.

  • SlippinIntoTheLava x3

    If she had a scandal or something like Miley she’d probably be like #1, haha.

  • ssexybeast

    Go Selena!!! :)

  • Anonymous

    so she is a nobody and when she leaves disney say goodbye little selena will be gone.

  • cheskasg

    FUCK YOU HATERS
    ————
    i love sel AYAYAYAY

  • ET

    LIAM IS 6’5! Gaston is 6’0! Nick is 5’8! 6’5 eeeeeps
    ——-
    No one fucking care. NOW shut the fuck up.

  • Anonymous
  • SlippinIntoTheLava x3

    Megan Fox? WTF?
    Anyway yay for Selena. And Gaga.

    ———

    LOL.
    Megan Fox…
    Surprise, Surprise..:/

  • iFail2Much

    I’m surprised Taylor or Miley isn’t on this list.

    Lady Gaga and Megan Fox are understandable.

    New Moon needs to drop off the face of this Earth.

    I agree except with the Megan Fox part. Is she really that well known?

  • ET

    Cool BEANS
    love heeeer

  • Anonymous

    you stans are fucking funny your acting like this is something that means anything or selena herself even cares about or even knows about it… LOL and your here fighting over it. fucking funny people

  • anonymous

    nick is so stupid. He got miley back after dating that dumb ass selena who has no identity of her own and is a wannabe miley and taylor swift and then he get this miget courtney who is less famous and less prettier. The boy is stupid i tell you

  • anonymous

    OMG I LOVE liam’s voice! His accent melts me!! And in the Movie trailer, when Liam says (in a american accent) “I love Ronnie, I never met anyone like you before” At that moment I wanted to Ronnie more anyone in the world ever!

  • miss k

    yay congrats sel thats cool!!!!

  • Anonymous

    Most searched for celebrities of 2009
    Michael Jackson
    Lady Gaga
    Robert Pattinson
    Megan Fox
    Taylor Swift
    Miley Cyrus
    Susan Boyle
    Hamish and Andy
    Miranda Kerr
    Kirsten Stewart Most searched for movies of 2009
    New Moon
    Twilight
    2012
    Hannah Montana
    Star Trek
    Eclipe
    Avatar
    Halo
    District 9
    Bruno MILEY IS GETTING NOTICED IN AUSTRALIA! :) http://google-au.blogspot.com/2009/12/top-aussie-searches-of-year.html WOW~!

  • Anonymous

    i bet Logan Noh was #6 hahahahahahahahahahahahahahaha

  • Jessicuhh.

    I love her.

  • cheskasg

    SELENA LA MEJOR,LA MAS BELLA DEL MUNDO..the

    envious are here,GO sellygo..

  • Anonymous

    you are a moron

  • cheskasg

    WOW I LOVE SELENA MARIE GOMEZ!:)

  • Anonymous

    YOU GUYS ARE SO RUDE… LIVE HER ALONE… YOUR JEALOUS… GO FIND SOETHING TO DO…

    SELENA YOU’RE THE BEST… GO GIRL…
    YOU’RE SWEET, YOU HAVE TALENT… AND YOU’RE MUCH BETTER THAN MILEY (THE BICTH) SO KEEP GOING WITH YOUR WORK… AND DON’T LISTEN THIS HATERS…

    ## SELENA GOMEZ WE YOU ##

    # Team Gomez…

    # Team Miley sucks

  • shiringomez

    heey i’m new here !
    selena gomez is the best ?
    mileys changed :(

  • Anonymous

    ok she was #5 two days ago since this is old news what is she today #10 #20 so she was #5 for one day like three days ago who cares?

    and why are you dumb fucks acting like she won the fucking noble prize?

  • Kelsey!

    Nope it’s from the whole year. She’s number 5 top searched for the whole year…

  • Arthur

    Fuck you haters! Selena you are the sweetest girl in the world, the most beautiful. You rock. I love you so much, you’re everything to me <3

  • Anonymous

    ok obsessed stalked!

  • Anonymous
  • Anonymous

    She’s an amazing person even without the talent so it’s understanable.

  • Anonymous

    haha well thats good because she has no talent any ways LOL

  • Anonymous

    i still want top know why this fucking matters?

    this doesnt mean shit really if these rankings mean anything then megan fox is more popular then her and lady gaga is like a god in the rankings.