• Anonymous

    omg i love them so much

    taylor swift looks like a possum
    and if u goof selena gomez and taylor lautner they r always laughing and him and taylor just always look mad

  • Anonymous

    FAIL oceanup.

  • Kourtney

    it’s not even the same key.

  • oneofakindxo

    lmao, its not the same key. FAIL.

  • Leena

    they are so cute together, holy fjsndjd
    but yeah, the keys don’t even look the same.
    this post is just really random.

  • Stephanie

    wow oceanup,seriously
    1.its not the same key
    2. EVERYONE has key necklaces these days; they are very in style

    you suck. a major ammount

    EPIC fail

  • Anonymous

    its not the same key lol

    but they still make a better couple then taytay

  • Anonymous

    although this is a fail (they don’t even match), i still love these 2 together. even though they aren’t anymore.

  • Anonymous

    this post is ridic.
    a ton of people have key necklaces.
    theres dont even look alike.
    good job oceanup, good job.

  • JustMileyCyrus

    wtf?

    not even the same key.

    oceanup you are only looking for trouble and fight with your stupid posts!

  • oneofakindxo

    i wish they were together again! taylena is so much better than taytay.

  • 1998
  • Anonymous

    aw i can’t help but miss them together =[

  • Stephanie176

    those arent the same necklaces!!!!!
    i have a necklace like that, and so does my mom, they are very popular right now. maybe not for guys, but thats ok lol.

  • leatherstuddedKISS.

    everyone has a key necklace -_-
    my grandmother has one.

    well not really.. but you get the point.
    oceanup, you fail. everytime.

  • Anonymous

    IRRELEVANT

  • CrazyMess

    I miss taylena!! I wish they were the same key :(

  • roflkayla

    the keys look absolutely nothing alike.

  • Anonymous

    This is a stupid post. They’re not even the same length, or the same color or even the same key. What is the point of this post? To prove that Taylena are “soulmates”? Please post relevant stuff OceanUp.

  • Anonymous

    WTF. Major Fail, Oceanup.
    I love Taylena, but this is friggen dumb.

    Love Taylor.
    Hate Selena.
    Love Taylena.
    Does That make sense.

    FAIL,OCEANUP,FAIL.

  • miley

    DEMI LOVATO – REMEBR DECEMBER FLOP -EVEN not on iTunes Charts!!

    SELENA GOMEZ NATURALLY FLOP

    MILEY CYRUS PITUSA # 7!!!!!!!<3

  • miley

    DEMI LOVATO – REMEBR DECEMBER FLOP -EVEN not on iTunes Charts!!

    SELENA GOMEZ NATURALLY FLOP

    MILEY CYRUS PITUSA # 7!!!!!!!<3

  • miley

    DEMI LOVATO – REMEBR DECEMBER FLOP -EVEN not on iTunes Charts!!

    SELENA GOMEZ NATURALLY FLOP

    MILEY CYRUS PITUSA # 7!!!!!!!<3

  • licknickjonas

    I want them dating!

  • Anonymous

    Is that even the same necklace?

  • Anonymous

    ssss

  • Joasse

    hell yeah!
    it seemed that he made selena very happy in the pictures

  • Joasse

    hell yeah!
    it seemed that he made selena very happy in the pictures

  • Anonymous

    Did Taylor ever date Lucas Till? Or were they just friends?

    ——
    prob not.. why? because ! taylor didn’t bash anyone else.. only Joe LOL, unless she broke up with him.

  • Anonymous

    SELENA & TAYLOR FTW
    they are so much cuter together than taylor and taylor. if they got married, they’ll both be taylor lautner. LOL

  • Anonymous

    or killed him.

  • jbluver86

    the necklaces aren’t even the same!!

  • camm

    come on, oceanup. this is stupid. omg they both have necklaces with keys on them. so do i!

  • 123JENNI

    CHECK OUT TAYLOR LAUTNER’S HAPPINESS ON HIS DATE WITH TAYLOR S.
    http://oceanup.com/2009/12/04/taylor-lautner-taylor-swift-menchies-date

  • Anonymous

    Not a big deal.

    Demi also wears key-necklace’s.

    http://cdn.buzznet.com/media/jjr/2009/08/demi-lax/demi-lovato-lax-lovely

    —–

    so does Miley (and a bunch of other people)

    http://i50.tinypic.com/f4fd4o.jpg

  • Anonymous

    Taylor and Selena were like Romeo and Juliet
    their company don’t want them to be together
    the only diffrence : Taylena listened and Romeo and Juliet rebeled.

  • ev.lovelife

    so glad OCEANUP posted something about these two. Taylorx2 has been driving me insane; it’s so obvious it’s a publicity stunt; taylor swift is always beaming and smiling where as Lautner is just straight faced even looking glum lol Whereas the photos with Selena they are both laughing and adorable. There is no way Swift and Selena would still be best friends if Taylor was dating her ex boyfriend seriously you just don’t so clearly Taylorx2 = publicity stunt. Taylor Swift made it quite obvious it was a bunch of shit when she started giggling like a little girl on the Ellen Degeneres show when asked about him; like come on when do they ever react that way they always say; ‘he’s a great guy, we’re just friends. or that’s my business’. Whether these necklaces mean anything I honestly think Selena and Taylor are together and are keeping it on the down low for her ‘good girl’ image created by fukn Disney and his ‘twihard’ fans and if it creates a little buzz about their movie hey why not :) wooo love Taylena

  • Anonymous

    lmao they look so awkward in those pictures.

  • Anonymous

    oh no. False hope. I miss them!

  • Anonymous

    Ironic considering other Taylor sees herself as Juliet. Plus Romeo and Juliet died, so maybe Taylena got the better deal.

    Damn, I think I’m shipping Taylena, and I don’t really like either one of them. lol.

  • miss A

    oceanup = fail

  • jordanfiasco

    i have a tiffany’s key necklace too. i’m going to be best friends with them now. ;)

  • Jonas Jonas Jonas 4 life

    wow oceanup,seriously
    1.its not the same key
    2. EVERYONE has key necklaces these days; they are very in style

    you suck. a major ammount

    EPIC fail
    —————-
    Then don’t go on the site… your just waisting your time.

  • Anonymous

    They not even dating she probably dating that jonathan guy from sickest kid band, the last time she were around a lot around a band of guys she was dating one of them.

  • Anonymous

    Taylor and Selena were a publicity stunt, so are Taylor and Taylor

  • Giovanna_JonasGomezLovatoCyrus

    It’s not the same one. But I love those key necklaces! They’re so cute!

    Isn’t this old though?

  • whaddafuxk

    team taylena :)
    taylor and taylor is just weird.
    i love tay swift and tay lautner..but together they just don’t fit together for me o.o
    she’s too pale, he’s too tan, she’s too tall, he’s too short.
    and he NEVER looks happy with her.
    either it’s all publicity or taylor’s way more into him then he is her.
    plus, the age different is weird o.o
    TAYYYYLENA

  • Anonymous

    Hate selena

    Love taylor Lautner

    <3

  • CrazyMess

    Taylor and Selena were a publicity stunt, so are Taylor and Taylor

    – – – – – – – – – – –

    I don’t understand how taylor and selena could be a publicity stunt? that doesn’t even make sense -.-

  • CrazyMess

    Taylor and Selena were a publicity stunt, so are Taylor and Taylor

    – – – – – – – – – – –

    I don’t understand how taylor and selena could be a publicity stunt? that doesn’t even make sense -.-

    —-

    Wake up, they were the ones that called the paps in freakin canada

    ————–

    but disney didn’t want them together, so how could it have been a publicity stunt?..and they looked really happy together…

  • Chloelouisejonas.

    Oh i have a necklace just like that!! So i guess that means im best friends with them (:

  • Stephanie176

    taylor squared does seem like a publicity stunt bc they are never smiling or happy in the pictures together, unlike taylena. but they probably know that it would really give away that they are dating, considering what happened on the taylena dates. even though i dont think taylena actually existed, they never dated, taylor s would so not date him after, they are best friends. so yeah.

  • taylorsquared

    http://twilightsucks.com/ lmao i luv the team tylers van- i dont get some other ones though….

  • Anonymous

    Taylor and Selena were a publicity stunt, so are Taylor and Taylor

    – – – – – – – – – – –

    I don’t understand how taylor and selena could be a publicity stunt? that doesn’t even make sense -.-

    —-

    Wake up, they were the ones that called the paps in freakin canada

  • DemiMileySelenaFan

    luv them as a couple…but Taylor L. is with taylor S.
    :(

  • Chloelouisejonas.

    Aww ive just realised i love them two together (: and im kind of thinking taylor x2 is a publicity stunt coz it looked like selena really liked him “/

  • Anonymous

    they both hold the key toTaylor Swifts heart! LMAO :)

  • Anonymous

    Lol those aren’t the same necklaces!
    Selena’s is from Tiffany’s dunno about Taylor’s though. But yeah key necklaces are trendy!

  • Anonymous

    Taylor and Selena seemed so happy together……what happened? Were they just friends all along
    ——
    According to reports Summit and Disney disapprove of their relationship.

    I think Summit like Taylor Swift cuz she’s more famous and it will garner more publicity . I really do think Taylor and Taylor are a publicity stunt. They have a movie coming out and Taylor Swift wont hurt Selena like that.also She’s like almost 20 while Taylor Lautner is around 17..and rumor has it Taylor Swift might be in one of the new twilight movie…

  • Goldengal11

    Taylor and Selena seemed so happy together……what happened? Were they just friends all along?

  • Anonymous
  • sdfkjg

    they look related.

  • Kristy

    Different neckale (i think)

  • I A L

    naylena > taylor squared

  • I A L

    ^ *taylena

    WOWWW.

  • Anonymous

    its the KEY 2 EACHOTHERS HEART XD ?

  • Anonymous

    oceanup should stop sucking up to skankelena homez. she is never gonna get taylor lautner or taylor swift will kill her

  • Anonymous

    i love taylena but this is probably just some weird coincidence.

  • aj

    they have different necklace i even have same key necklace with selena

  • Anonymous

    THIS IS TRUE:
    NICK JONAS GOT THAT NECKLACE FOR SELENA.
    TRUE
    TRUE
    TRUE.

  • Phentermine
  • Felicia

    omg thats stupid when nick and selena were dating everyone was saying nick gave it to her because it was a key to his heart so fail this is bologna shes had that forever

  • Anonymous

    i miss taylena!!!!

  • Ash1997

    just leave da guy alone..he has da same necklace..ok dats good 2 kno…all dat matters is dta he is da hottest man alive so who ever agrees wit me dat he is plz reply

  • Anonymous

    I really want to know what happen between them. I know taylor and taylor are official, but what happen between taylena??

  • shiringomez

    those necklaces arnt the same and don’t match. selena had hers always , she wore hers in the beginning of 2009..
    but anyway they would be super cute together:)
    taylena <3

  • R.A.F.A.A.E

    they look cute together

  • nicole

    omg u r sooooooooooooooooooooooooooo right he is SEXI and HOT

  • hithere

    hmmmm, yeah, that means nothing at all!
    but ok if you wanna make a new rumor..
    fail.

  • Anonymouslklkkk

    umm oceanup. just because two people have similar necklaces, that doesn’t mean anything. or make an interesting.

  • Anonymous

    taylena = cutest/hottest couple.

  • LindaC

    Lovely together!

    _________________________
    Arizona jewelry auctions

  • Phentermine
  • LoveLautner

    and rumor has it Taylor Swift might be in one of the new twilight movie…

    ___________________

    NOO! NO NO and thrice, NO! If she is I will be SO pissed. NO. JUST NO.

  • Anonymous

    I have a key necklace, does that mean I’m best friends with them now? lol

  • lian

    first!
    hate selena
    love taylor.

  • Anonymous

    Hoes, the both of them.

    And First.

  • Anonymous

    Ooo I was first with my key necklace comment lol!

  • aaaaaaaa
  • Anonymous

    they’re obviously a secret trio…all 3 are dating each other at the same time.

  • snowstars

    Not even the same key…
    It would make SOME sense if one of them had a key and the other had a locket or something.

  • Anonymous

    i also have a key necklace. what was the point of this post?

  • Anonymous

    LOL, exactly. What’s next, they are both wearing white shirts? CALL THE FIRE BRIGADE!!

  • HOT DAYUMMM

    I bet Taylor still has feelings for her… :/
    And he’s probably being forced to date Taylor S, that’s why he never looks happy when he’s with her.

  • Anonymous

    ssss

  • Anonymous

    I thought oceanup once posted the same thing about Demi and Selena having matching key necklaces.. which was more believable since the necklaces actually looked alike.

    This is just a complete fail. :/

  • 1998
  • mhmm .

    Is it strange that I want one now…? It seems mysteriously ghetto (:

  • JonasGirl007

    cute, even though it is a bit weird :/

  • Anonymous

    I still don’t know how Selena is okay with Taylor dating Taylor. Yay maturity I guess.

  • Anonymous

    Love Taylor.
    Hate Selena.
    Love Taylena.
    Does That make sense.

    lol not really. but its the same for me. i think taylor’s a douche, but i love selena so i love them together.

  • Jen

    FOLLOW @DISNEYSTARS411 THEY ARE BETTER AND FASTER THAN OCEANUP

  • Anonymous

    HAS SELENA GOMEZ HAS HER PERIOD. NOBODY IS ANSWWERING ME.

  • No Bitchassness

    I have one of those in silver haha

  • Anonymous

    If I see one more candid picture of Ashley Tisdale at Coffee Bean and Tea Leaf, I will punch a baby -____-

  • Anonymous

    her costar David Henrie also has one

  • Anonymous

    fail lmao
    but they are cute

  • Anonymous

    How is it interesting???? i dont get it !!! TAYLENA ALL THE WAY!

  • Anonymous

    Awwww I love Saylor Moon

    Here’s some cute pics of them hanging out together..enjoying each other’s company

    There’s one with Taylor’s Hand in the back of Selena’s waiste and it looks intimate.deff not Not a friend thing

    http://community.livejournal.com/anythingdisney/680782.html

  • Mercedes

    OU why are you playing w/ my emotions?!
    You KNOW I AM TEAM TAYLENA!!!
    Don’t give me false hope..too bad that pic of selena isn’t recent or i’d be so happy!

  • Stephanie176

    i wish they were dating
    but selena did wear that flower shirt thing when she was in canada when she was hanging out with taylor

  • tada

    lol at them and their so called “relationship dates” back then.

    publicity stunt much.

    i feel bad for taylor L. once him and taylor S. break up he’ll get a rep for breaking hearts too hahahaha

  • ET

    No gonna lie.. they were one of my favorite coupleswrong

  • Goldengal11

    I still think they make a cute couple, but whatever. Taylor squared is cute too.

  • Anonymous

    They seem like they actually want to be around each other. Taylor^2 smells like a publicity stunt.

  • Stephanie176

    i feel like they were in that pic together for some reason.

  • Anonymous

    taylor squared is actually more fake than taylena. taylena were just two crazy teenagers walking the streets and having fun while shooting some movies. besides, they didn’t need publicity since their movies were coming out later. meanwhile, taylor squared….hmmm.

  • Anonymous

    i love how oceanup always trys to start drama //sarcasm
    FAIL

  • Anonymous

    LOL OU MAKING MORE SHIT UP

    WHEN THE DAY IS SLOW MAKE SHIT UP

    OU IS ALWAYS ON THE CUTTING EDGE OF FAIL.

  • ET


    TAYLENA WAS EXTREMELY CUTE
    ONE OF MY FAVORITE COUPLES.

    Tay2 is just WRONG

  • Anonymous

    Those ARE the same necklaces.
    Selena said once that she and gives them to close friends.
    Demi, Brandon, And David Henrie have one also.
    I think it’s cute.

  • Anonymous

    Those ARE the same necklaces.
    Selena said once that she and gives them to close friends.
    Demi, Brandon, And David Henrie have one also.
    I think it’s cute.

  • Anonymous
  • Anonymous

    I feel like if Taylor cheated on Taylor with Selena, Taylor S would snap. Like full blown Fatal Attraction snap.

  • Anonymous

    Taylor^2 is so much more a publicity stunt…..wenever they r together its like after they’re done shooting….the only reason y they’re together is because they have a few scenes together…
    but taylena where together bc they acttually meet not bc they’re co stars

  • CC

    TWO MOST ANNOYING PEOPLE EVER!!!!!!!!!!!!!!

  • Andrea4568

    actually the one Demi and Selena wear actually match.. but this ones are totally different

  • Andrea4568

    actually the one Demi and Selena wear actually match.. but this ones are totally different

  • Anonymous

    Here is a cute picture of Taylena inside a movie theater

    http://www.flickr.com/photos/rawrrzx/4122376119/

  • Anonymous

    fail two completely different keys and even necklaces way to fail OU

  • Stephanie176

    http://www.laineygossip.com/Taylor_Lautner_and_Selena_Gomez_caught_in_the_rain_after_dinner_date_in_Vancouver.aspx

    check out the last picture (selenas outfit)

    interesting…. lol i dont know.

  • Mercedes

    Anonymous said:
    Those ARE the same necklaces.
    Selena said once that she and gives them to close friends.
    Demi, Brandon, And David Henrie have one also.
    I think it’s cute.
    ————————-

    so there’s hope!!!
    muhahahahahahahaha taylena revives!!!

  • Anonymous

    Oh wow they have matching necklaces, OMG thier GETTING MARRIED (sarcasticly) Please XD

  • Anonymous

    I like Tayor/Selena but not Taylor/Taylor

  • Anonymous

    Oceanup is blind 100%

  • TaylenaSuporter

    yupi

  • miamorrr

    dear oceanup, it is not call matching if it is not the same length and color

  • Kelsey!

    Taylor wants to be a fashionista I see that boy lmfao. BUT oceanup noo not the same lol.

  • Anonymous

    taylena!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Taylor:what happened between you and Taylor Selena: He broke up with me over the phone in 27 seconds Taylor: *thinking* deja vu Selena: He also cheated on me with an older woman Taylor:*thinking* OMG That’s what Joe Did Selena: When you think about it, he is just like Joe, I know you wouldn’t go out with him. Taylor: Yeahhhhhhhh

  • cielo

    i find it so weird if taylor swift is dating Taylor Lautner.

    It would be weird calling each other

  • Anonymous

    Not only that, but sometimes I like to refer to myself in the third person and that seems impossible if they are together. Anywho, I really miss Taylena. They were the cutest. I’m not feeling Taylor and Taylor. I agree with the people saying publicity stunt, just look at what she did on SNL.

  • Anonymous

    OMG! I have a key necklace too!!! Wait does that mean I’m their bff 2? I pick Taylor! :0) Lmao

  • Anonymous

    so i guess keys necklaces are the hot trend this chistmas ok must jump on this right away

  • m

    OMG that’s the key of LIFE! They’re meant to be! (sarcasm)

  • Anonymous

    selena & taylor, they are seriously SUPERR CUTEE! why cant they just see their mean’t for each others? :/ & those pictures r soo cuteee, i miss them -sigh- stuppid swift?

  • Anonymous

    selena & taylor, they are seriously SUPERR CUTEE! why cant they just see their mean’t for each others? :/ & those pictures r soo cuteee, i miss them -sigh- stuppid swift?

    —-

    aw i admit they are cute, but dont blame it on taylor. that’s rude.

  • JustinbieberGirl

    okay so everyone has that necklace But i think there cute together when they are together they’re so happy and when his with taylor S. his like mad but who cares! I LOVE TAYLOR SWIFT BIGGEST FAN!

  • annnnn

    they arent even the same
    arethey?

  • SonniMonroe

    this is an epic fail, oceanup. they aren’t even the same necklace.

  • HOT DAYUMMM

    Everything seemed like it was going so well,
    I don’t even know what happened to their relationship

  • Anonymous

    Everything seemed like it was going so well,
    I don’t even know what happened to their relationship
    =-==

    http://oceanup.com/2009/05/taylor-lautner-selena-gomez-breakup.html

  • Anonymous

    Did Taylor ever date Lucas Till? Or were they just friends?

    Taylor S I mean. Though I suppose that’s a given.

  • Kelsey!

    I want to ram a pickle up my ass just like selena does to demi