The Runaways SNEAK PEAK CLIP

Starring Kristen Stewart & Dakota Fanning.

Around the web

,

  • msjonas13

    im kinda excited :0

  • Anonymous

    I think it’s funny how Dakota seems to use roles as her chance to be skanky and act out.

  • Anonymous

    ha she looks like a lesbo for this movie

  • Anonymous323

    Of course Dakota is “mature” enough to be in this movie she was 15 years old when filming started and guess what silly she IS PLAYING A 15 YEAR OLD GIRL in this movie so how hard is it to ACT HER AGE the only difference is that she plays a wild 15 year old but then again there are a lot of wild 15 year old girl now a days
    ______________________

    C’mon man! You can’t be THIS stupid, can you? Dakota Fanning also played a 12 year old girl that was raped. Does that mean that EVERY fucking 12 year old can play a fucking 12 year old that was raped? I don’t think so.
    ———————–
    We weren’t talking about her getting raped in her movie Hound Dog. We were talking about her being a 15 year old girl playing a 15 years old wild rocker chick character. You’re right Dakota is mature in reality, but I was just saying you don’t need maturity to act your own age with a differnet personality for a movie.

  • Anonymous

    yay 7th person darnit i wanted to b first hahaha !!!! this movie looks really good i cant wait to seee it !!!!!!!!! :))))))

  • Anonymous

    yay 7th person darnit i wanted to b first hahaha !!!! this movie looks really good i cant wait to seee it !!!!!!!!! :))))))

  • Anonymous

    eww i hate twilight
    so im not gonna see it plus kristen is pretty but she cant act at all if it wasnt for bella swan she would be nowhere

  • Anonymous

    eww i hate twilight
    so im not gonna see it plus kristen is pretty but she cant act at all if it wasnt for bella swan she would be nowhere

    haha u actually think shes pretty have you seen her without makeup

  • yo

    i love kristen and ashley green

  • Mercedes

    finally a kristen post!! :D
    i’m so excited for this movie…it’s going to be so good.
    although it will be weird seeing kristen & dakota make out…yikes

  • Anonymous

    is kristen a virgin or not

  • Anonymous

    okok

  • purplekoolaid

    eww i hate twilight
    so im not gonna see it plus kristen is pretty but she cant act at all if it wasnt for bella swan she would be nowhere
    ————

    I love twilight, but i agree that kristen is a bad actress. and she is not pretty at all! shes not hideous but she is just average looking. nothing exceptional about her.

  • Anonymous

    is kristen a virgin or not
    __________________
    no she is with robet pattison plus shes a whore like vanessa hudgeons so doubt it

  • Anonymous

    no she is with robet pattison plus shes a whore like vanessa hudgeons so doubt it

    baby v is hot shes aloud to be a slut

  • Goldengal11

    I think Dakota Fanning is like one of the only 15 year old actresses, that’s emotionally mature enough to do a movie like this.

  • daydream

    This actually looks good.
    I’m a Runaways fan, plus Dakota is one talented gal.

  • hithere

    no she is with robet pattison plus shes a whore like vanessa hudgeons so doubt it
    _______________________________

    WHAT? WHATS YOUR ARGUMENT TO SAY THAT KRISTEN IS A SLUT?
    oh great, go hate someone who is really a slut, like vanessa is.

    anyway, awesome! love kristen!!!

  • hithere

    love kristen, and this movie must be awesome!!! dakota is so talented!

  • Anonymous323

    Of course Dakota is “mature” enough to be in this movie she was 15 years old when filming started and guess what silly she IS PLAYING A 15 YEAR OLD GIRL in this movie so how hard is it to ACT HER AGE the only difference is that she plays a wild 15 year old but then again there are a lot of wild 15 year old girl now a days

  • hithere

    Of course Dakota is “mature” enough to be in this movie she was 15 years old when filming started and guess what silly she IS PLAYING A 15 YEAR OLD GIRL in this movie so how hard is it to ACT HER AGE the only difference is that she plays a wild 15 year old but then again there are a lot of wild 15 year old girl now a days
    _________
    agreed!! you guys have no good arguments…–’

  • Kristenfannnnn

    it completely different to twilight and it looks fantastic!!! kristen’s plays a completely different character so does Dakota it should be good, and this shows that kristen can get out of the twilight saga and still get jobs and not be know as always bella swan….. I hope this movie comes to Australia
    xx

  • Goldengal11

    Anonymous323 said:

    Of course Dakota is “mature” enough to be in this movie she was 15 years old when filming started and guess what silly she IS PLAYING A 15 YEAR OLD GIRL in this movie so how hard is it to ACT HER AGE the only difference is that she plays a wild 15 year old but then again there are a lot of wild 15 year old girl now a days
    ______________________

    C’mon man! You can’t be THIS stupid, can you? Dakota Fanning also played a 12 year old girl that was raped. Does that mean that EVERY fucking 12 year old can play a fucking 12 year old that was raped? I don’t think so.

  • hithere

    HAPPY BDAY TO ME.
    :D

  • Anonymous

    im so excited :)

  • Gemini

    this looks like a good movie

  • Anonymous

    PLEAAASE VOTE FOR MY YORKIE PUPPY- GOTHAM (:
    WE REALLY WANT HIM TO WIN !!

    http://www.brickfish.com/Pages/PhotosAlbums/PhotoView.aspx?qsi=25320283

    thank you so muuuuch<33

  • Anonymous

    FIRSTTT!!

  • Emilicious

    Wow looks interesting…

  • Ano

    looks amazing
    kristen actually looks like joan jett and i think they chose the perfect actors for this coz dakotas gonna be SO MUCH MROE AWESOME than slutty taylor momsen.

  • Ano

    “i can’t believe taylor momsen is not in this
    “..

    IM SO GLAD SHES NOT
    shes such a wannabe

  • Ano

    thank god they didnt choose taylor momsen for this…she would have whored it up
    plus CHERRIE CURRIE is mean tot be like 15 in this movie and dakota is of that age whereas taylor momsen looks like 30 years old or something and a hooker.
    dakota fits the rock n roll kid bit of this better.

  • kg

    wow this looks really good.
    i will be seeing it at the cinema for sure.

  • Anonymous

    i can’t believe taylor momsen is not in this

  • Maddie Finster

    OMG they look so cool in the picture!! hahhaha!

  • AnoyMost

    DAKOTA LOOKS LIKE TAYLOR MOMSEN IN HERE, ANYWAY. TAYLOR M ARE MORE DESERVE THIS THAN DAKOTA. SHE’S REALLY A ROCKER

  • Anonymouslalallaaaa

    Ohh finally! I really wanna see this movie! I read the script a few months ago and it’s really good!

    What did he say, March 19th?

  • Leena

    dakota looks so much like taylor momsen in that picture. weird.
    but yeah i’m kinda stoked for this movie, ngl.

  • purplekoolaid

    third! and this movie looks good. im not really a k. stew fan but i will go see this one

  • Anonymous

    ssssss

  • Goldengal11

    I wanna see this. Both are REALLY good actresses.

    And Kristen Stewart is actually showing emotion here! Haha.

  • idkMyBFFjill

    I wanna see this. Both are REALLY good actresses.

    And Kristen Stewart is actually showing emotion here! Haha.
    —————-
    omg i know…but im still convinced that she doesn’t have a soul :/

  • idkMyBFFjill

    dakotas a beastly good actress

  • muahaha

    i want to see it…. Dakota is a very good actress.

  • Mercedes

    Anonymous said:
    is kristen a virgin or not
    __________________
    no she is with robet pattison plus shes a whore like vanessa hudgeons so doubt it
    ———
    excuse me how is kristen a slut?
    enlighten me.

  • Anonymous

    hey! what about robsten? what happened?? do u know?

  • Anonymous

    I’m so so so excited for this movie. it’s going to be epic. Kristen tends to act better in roles outside of the Twilight Saga from my experience watching her movies, so I really can’t wait to see this one. she is a great actress and she’s on the road to learning more and being an even better one. I love you, Kristen. (wish you could actually see this, guurrl)

  • e l e n a <3

    I wanna see this. :D
    The Runaways are amazing ! :]<3

  • Anonymous

    Kristin is sooo a lesbian. Wait for it.

  • Anonymous

    wow!! amazing i love kstew i want to see this movie soo bad:)

  • Anonymous

    I am so excited to see this.
    And to the person calling Kristen a slut, you’re a dumbass, plain and simple.

  • its me.

    I wanna see this! It looks amazing :)
    love kristen =)