Toy Story 3 ANDY’S TOYS FILM CLIP

Take a peek at the fate of the toys as Andy gets ready for college.

Around the web
  • mow.

    Ah, makes me tear up.
    I grew up with Toy Story and now he’s going off to college and so am I. Time fliessss.

  • Anonymous

    OMG CAN’T WAITTTT! :) I’m so so excited for it to come out! :) I love TS and my dad too. :D LOL he watches it with me all the time. :) LOVE U WOODY! <3

  • Anonymous

    ahhhh!!! I love toy story! i seriously screamed when i saw this!!

  • Anonymous

    Wow, that’s depressing as hell. Awesome concept, though!

  • GaGa Jonas

    love it :)

  • xafranbix

    Wait a sec..
    is this not a miley/jonas/demi/selena/ post?
    WHOOOOO, Excuse me while ill go punch myself to wake me up

  • Anonymous

    THAT’S who I was thinking of when I saw him! I was like “Why does the director of Toy Story look like someone I’m very familiar with?”

  • luv2rockout

    I knew Andy was going to grow up but I didn’t expect him to throw them or give them away. :( I was thinking that he would give them to his son. It’s funny how he’s about to go off to college cause so am I :) I grew up with Toy Story and I’m so excited for this!

  • xafranbix

    THIS MOVIES ON MY TOP 10 GO TOY STORY!

  • Anonymous

    Omg i used to love this movie i still to my 4 year old brother watches it all the time and the great thing about it is it comes out on June 18 which is my bday so i am going to go take my bro to see it can wait.

  • andrea

    i was screaming through this entire thing

  • Goldengal11

    I’m sorry, but when he kept Woody, I smiled. Because it shows that he always loved Woody more. Don’t get me wrong, I love Buzz and the others too, but it’s just so cute.

    And LOL @ 1:04 I just love the way Woody runs. Ever since I was a child I’d laugh at the way he ran. Ahh! I’ll get a chance to go back to my childhood, if only for a couple of hours.

    I’ll be there, opening day.

  • Anonymous

    oh i love toy story i cant wait i am so excited

  • Anonymous

    I’m excited to see this!

  • Lemonade

    I wanna watch this movie NOW! =D

  • xafranbix

    Call me a kid
    but if you dont love pixar movies i dont know what movies made ur childhood

  • Ginny

    Wait a sec..
    is this not a miley/jonas/demi/selena/ post?
    WHOOOOO, Excuse me while ill go punch myself to wake me up

    hahaha i know! totally agree. OceanUp, u seriously have to stop posting just things about miley-jonas-selena and demi.. its annoying. not everybody wants to read all the time the same stories..

    I LOVE TOY STORY SICKLY! :DD LOLLLL <33

  • xDD

    AGREED

  • emma13

    omg im so excited. i cant wait to see the movie.

  • Anonymous

    Damn, Toy Story’s been one of my favorites since I was a kid.

    Stupid cliffhanger >___________>

  • lalalalalax3

    Okay i just got so exited
    Cliffhanger….. RAWR @ pixar :)

  • Angela.

    Eeeeee!
    I’m so excited.
    I can’t waiit. :]

    My heart jumped at :56.
    Awww. It’s always been Woody. <3.

  • Anonymous

    Aahhh so excited to see this movie, my heart broke a little when they showed Buzz Lightyear’s face as he was put into the trashbag i thought he would go with Woody! OMG i seriously can’t wait fot this to come out!!

  • DinoGirl

    Can NOT wait.

    And the director resembles Andy from The Office so much to me. :P

  • Anonymous

    ohhhh… Andy the cartoon is hot hahaha

  • RoseL

    I want to see it!!! Its one on my fav movies =D

  • xafranbix

    Wait a minute ..college?
    why not high school
    like in TS2 he was a kid

  • DemiandMileyPones

    College? Wasn’t eh like nine years old or something? :) Andd, I absolutely love the graphics. :)

  • Anonymous

    I’l miss this movie :( <3

  • DooDaaPerson

    :D I need to see this! Cant Wait!

  • souzi

    cant wait for it ahhhhhhh

  • Anonymous

    This is my childhood right here.

    I love how Andy is like my age now… haha :)

  • SlippinIntoTheLava x3

    I can’t wait for this. EEEEP. :)

  • Hannahh

    So excited. :D

  • Hannahh

    So excited. :D

  • Pickles

    AHHH!!!! SO EXCITED!!!
    I grew up watching Toy Story
    It’s so weird…Andy is going to college and I am too!

  • B-Flash

    College? Wasn’t eh like nine years old or something? :) Andd, I absolutely love the graphics. :)
    —————————-
    Wait a minute ..college?
    why not high school
    like in TS2 he was a kid
    —————————-
    Did you not hear what the guy said it’s 10yrs later.

  • AnalGirl

    I was actually so annoyed when it ended.
    I WANT TO SEE TOY STORY SO BAD.
    I had toy story everything when I was younger; toewl, VHS, CD, Action Figures. Everything! Best. Movie. Ever.