• Anonymous/////

    She’s adorable.. love her ^^

  • Anonymous

    She is 100% naturally GORGEOUS!! :)
    She’s also SO cute haha love her personality. I love Harry Potter mostly because of her.

  • DooDaaPerson

    Shes so cute :) I freakin love you Emma!

  • DooDaaPerson

    Kourtney OMG your icon!! :D

  • Anonymous

    she’s too cute *.*
    loooove her

  • Nobody Does It Better xx

    She’s so cute =)
    No wonder Joe likes her..

  • Minster

    At least the English realize it’s still better to say “Merry Christmas” instead of this “Happy Holidays” crap. Good for her!

  • Whaaaaaaaaaaat

    LOVE her! :)

  • ZainabJonas

    LOVEEE HER!!!!
    She’s gorgeous!!
    Cant wait for Harry Potter and Deathly Hallows!

  • Kayleigh

    Aww I love her. It must be so weird sitting in class with Hermione right next to you lol. She probably handles it all gracefully though.

  • Anonymous

    I love this girl! She seems so down-to-earth, considering how rich she is and how she’s a part of the biggest franchise of the decade. Also, she’s so naturally pretty. She seriously doesn’t need like, any make-up. <3 Role model, much? haha.

  • Anonymous

    Your so lucky.
    I’d love to have a class with her. She seems so down to earth.

  • loveher :)

    I loveeee her !!!!
    she is so amazing ,and down to earth :)
    can’t wait for HP :D

  • Anonymous


  • Anonymous


  • Anonymous

    I am in love with her she is one of the most beautiful girl n the earth

  • Anonymous

    Whoever spends christmas with her is lucky
    nice presents there going to get. $.$

  • &catchme

    If I could be anyone in the world
    it’d be a toss between Miley Cyrus
    and Emma Watson.

  • 1word3letters;

    I love how she is filthy rich
    and she is still attending university.
    Such a good example she really is.


    I love her!

  • Anoadfssdnydsafmous

    she and miley cyrus are at a tie between my ALL TIME ROLE MODELS ! XD and if u knew me u would know thats a big deal cuz i like LOVE mc 2 haha
    love herrr !!!!! cant wait for the deathly hallows !!!
    btw anyone else think she and rupert grint should date ? hahaha (:

  • ssssara

    she’s so adorable.
    i just want to be best friends with her.

  • Anonymous

    lol. she’s so adorable! “‘semester.’ American word.”

  • Anonymous

    Ahh I have seen her around campus multiple times. it’s alittle surreal having her as a fellow classmate.

  • Anonymous

    smart, gorgeous, and talented. emma is definitely my #1 role model ^.^ love herrrrr

  • Emmaxx

    I love her. She’s like my all-time favorite actress ever.

  • LoveHate

    Love her…so cute

  • nikexyz
  • Anonymous
  • Anonymous

    I like this kind of site that I learned a lot of knowledge, thank you pay ~ sincere thank you!
    nfl jerseys
    Replica chanel handbags
    China wholesale

  • Anonymous
  • Anonymous
  • MrsHarryPotter

    I freaking love Emma watson! She is so pretty, talented, and down to earth. I would love to meet her sometime, that would be amazing! Harry Potter is my life and I have always really liked Emma :) I can’t wait for Deathly Hallows, the moment us HP fans are counting down the days to. Which by the way 331 days left until pt. 1 haha Merry Christmas Eve!!

  • Anonymous

    OMGOSH!! I can’t wait for DH!!
    I am having a Harry Potter marathon
    this Xmas break, well I’m on the fifth
    movie tonight!!Chanel handbags
    designer replica handbags
    Louis Vuitton Handbags

  • christinchristmas

    if you have twitter please follow


    i am going to try and get #keepchristinchristmas a trending topic but i need help!!

  • seaseo
  • iloveyouux

    I love her! <3

  • Anonymous

    If you love
    Miley Demi Selena or The Jonas Brothers
    Watch it

  • Kourtney

    I freaking love Emma Watson

  • Anonymous

    Third:) haha In a post that doesn’t matter :P

  • nikkidilowsky

    i hate her so much! she is so ugly.

  • muahaha

    Love her she is SO pretty <3

  • emma13

    lol shes so akward sometimes.

  • Anonymous

    hahaha, she’s so cute and bubbly, how could you not love emma watson??? hahaha “it’s been an amazing semester,haha semester, american word” LOLZ!!!!

  • Anonymous

    LOL why is she so cute? i love emma watson.

  • Anonymous

    I love her!!
    She is completely gorgeous and

  • Anonymous

    OMGOSH!! I can’t wait for DH!!
    I am having a Harry Potter marathon
    this Xmas break, well I’m on the fifth
    movie tonight!!

  • devilgrins

    her accent melts me… so posh
    ;D love her!

More from around the web