Keke Palmer PARACHUTE New Song

The Nick news it’s coming, we have to go through 60 emails :]

  • Anonymous

    yeah i heard that too! early 2010! shes so good, her twitter is @kekeinaction and that’s where i heard her cd comes out then.

  • kristine.

    The Nick news it’s coming, we have to go through 60 emails :]

    I love how oceanUP makes a post about KeKe Palmer and then talks about Nick Jonas.

  • Charlotte-x-

    We have to go through 60 emails :]

    Well arn’t you fucking popular?

  • Demii

    That song sucked.

  • Anonymous

    LOVE THIS SONNG<3 shes the best

  • Anonymous

    this song is amazing. keke has a beautiful voice.
    sad these 11 year olds think generic rock/pop is good.
    Selena Gomez cant sing worth shit. Her album sucked.
    Demi is good so she is an exception.
    IMO Keke is better.

  • Sunny

    She’s got such a gr8 voice. Its too bad her songs arent as popular as Miranda Cosgroves.
    Miranda has a nice voice, but i personally tink Keke’s is a lot nicer.
    thats just my opinion. nice song :D

  • Anonymous

    “the Nick news it’s coming, we have to go through 60 emails :]

    I love how oceanUP makes a post about KeKe Palmer and then talks about Nick Jonas.

    —–

    lmao no theyr talking about nick as in nickelodeon hahaha(:

  • Anonymous

    how come u little white whores always got something to say about keke.always gotta be rude just shut the hell up….cry me a river

  • Anonymous

    =][=

  • Anonymous

    This sounds way too much like Coldplay. I can’t take it seriously.

  • Anonymous

    leave keke alone i bet if demi or selena or miley was singing this song u would love it
    just because u don’t like keke that doesn’t mean the song isn’t pretty

  • Anonymous

    leave keke alone i bet if demi or selena or miley was singing this song u would love it
    just because u don’t like keke that doesn’t mean the song isn’t pretty

  • Anonymous

    She’s Sexy! And she’s talented. My friends love watching her show.

  • bieberfan

    GO KEKE P!

  • Keith

    You haters are pathetic. Plain sad.

  • Anonymous

    i wish that you put more keke palmer on this website

  • Anonymous

    HOLY SHIT

  • sarah

    i dont think its fair to say it sucked when so many disagree with you. clearly you love demi and selena, and maybe you just like their fake rock styles, and have been captivated by the disney propaganda…

  • Rain

    I love it. Itis a pity it is unavailable already. But it is worth watching.It is possible to download it by torrent SE http://www.torrentbasket.com . It is unusual. I like this in songs.

  • Anonymous

    LOVE THIS SONG!!!!

  • Anonymous

    yeah i agree this song is awesomee<3

  • Anonymous

    she has a really beautiful voice, i wish she was as popular as the others

  • Noaa

    I don’t get why people love selena but hate keke? Keke is a some Much better singer Selena Can’t even Sing and just because she has more fans with her show doesn’t mean she is better at singing cuz Selena Can’s Obviously Sing

  • John

    Shes a talented singer and actress, i can’t wait to see more of her

  • maddie

    LOVEEEE<3 shes amazing.

  • Anonymous

    can’t wait for her album. i think it comes out in early 2010 right?

  • Anonymous

    ew first

  • AnonymoAAus

    “The Nick news it’s coming, we have to go through 60 emails :]”
    LOL

  • Anonymous

    FUCKING SHIT

  • Anonymous

    THen don’t spend time posting something about Keke. No one cares. Finish reading your emails.

  • SelenaxKelsey

    LOL ROFLMFAO!

  • kole

    speak for yourself. i personally LOVE Keke Palmer. i just wish she adn other enertainers of color(black, asian,hispanic, middle eastern) got more spot light and credibility. it seems like whenever a non-white person is on the news they’ve done something terrible or were involved in a scandal.

    anyway im off my soapbox, please keep the keke coming and if you dont like her dont click on the post.

    && btw i think they meant nick as in nick jonas not Nickelodeon…

  • Anonymous

    OH SHITTTTTTT
    GTFO.

  • SelenaxKelsey

    OMG at 60 emails. I wonder how many emails you guy have in total.

  • Anonymous

    Nick Jonas news?

  • Anonymous

    OceanUp > GossipFaSho

  • Anonymous

    love keke palmer! (: