Ashley Tisdale ROBEKS RADIANT

mcd
ashley-tisdale-robeks-13



Ashley Tisdale and boyfriend Scott Speer spend their Saturday afternoon at Robeks Juice getting some smoothies before walking into Blockbuster in Toluca Lake, CA. Photos: Fame.

  • Anonymous

    How thick is your snow?

    I live in Tennessee, three hours away from Nashville and our snow is always wet, not dry. Schools were closed Friday and then most likely Monday, because all the snow will re-freeze over Saturday and Sunday night.

    Our snow is at six inches – as of right now.

  • Megan <3s Miley

    ahaha! me too!! im soo jealouss of those shorts. is freezingg in ny! lol.

    and btw ash and scott are SOOO cute! their height difference just makes them even cuter! hahaha<33

  • danny

    I love ashley <3
    but they insult miley for wearing short sorts !!!
    Ashely is wering shorts 2 and they llok aswome <3

  • TripleH(HHH)&shawnmichaels(HBK)D-Generation X(DX)fan4eva

    im so jealous of the people in la right now.
    in here its like freaking cold! i wish i lived in la.
    ————————–
    me too i live in texas and i’m freakin’ cold and i have 2 jackets on,my sweats on and my fuzzy socks on…which is keeping my feet warm that’s like the only body part that’s warm

  • Anonymous

    they are amazing together!.. i so envy her right now, she gets to go out in shorts, and its freezing here in NYC! :S

  • Yomotha

    those shoes are horrible. Wow i usually like her outfits but not this one. her legs are super super thin. she needs to beef up a little.

  • Livia

    Nice shoes Ashley!

  • nkloveee

    LMAO !
    he bends his head down too xD

  • Anonymous

    I really LOVE this couple! They are sooo cute together! You can tell they ‘re in love :)And she is so pretty!

  • Anonymous

    TOTAL FASHIWhat I want, you’ve got
    But it might be hard to handle
    Like the flame that burns the candle
    The candle feeds the flame yeah yeah
    What I got — full stock of thoughts and dreams that scatter
    And you pull them all together
    And how I can’t explain oh yeah
    Well well you (ooh ooh ooh ooh)
    you make my dreams come true (you you) you
    (you you)
    Well well well you (ooh ooh ooh ooh)
    oh yeah you make my dreams come true
    (ooh oooh ooh ooh) hell yeah
    On a night when bad dreams become a screamer
    When they’re messin’ with a dreamer
    I can laugh it in the face
    Twist and shout my way out
    And wrap yourself around me
    ‘Cause I ain’t the way you found me
    And I’ll never be the same oh yeah
    Well ’cause You (ooh ooh ooh ooh)
    hmmm hmm you make my dreams come true (you
    you you you) oh yeah
    Well well well you (ooh ooh ooh ooh)
    ooh you make my dreams come true (you
    you you you) oh yeah
    Listen to this
    I’m down on my daydream
    All that sleepwalk should be over by now
    I know
    Well you hell yeah you make my dreams come true
    (you you you you) oh yeah
    (you you)
    I’ve been waiting for waiting for you girl
    (ooh ooh ooh ooh)
    Oh yeah you make my dreams come true
    (you you you you)
    Me you me and you
    I’ve been waiting for waiting for you girl
    (ooh ooh ooh ooh) all my life
    You make my dreams come true
    (you you) whoa (you you)
    Whoa whoa I’ve been waiting for waiting for waiting
    for waiting for waiting
    for waiting for waiting for
    (You make my dreams) ooh ooh ooh ooh
    I’ve been waiting for you girl (you you you you)
    (You make my dream you you you you)
    ON EMERGENCY!

  • Anonymous

    i never understood the jean shorts and heels thing. i think it looks tacky.

  • HOT DAYUMMM

    lmao at Scott’s bell bottom shorts

  • Anonymissy

    Omg…

    Shorts…

    In ny right now it is 15 degrees or something ridiculous like that. I’m sitting here using the laptop so my lap gets warm.

    O.o

  • HOT DAYUMMM

    Anonymissy
    Yeah, it’s pretty warm here in cali.
    Be jealous :P

  • Anonymous

    Can someone explain me how they can kiss?

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=9446&fid=44571

  • Anonymous

    ommmmggg im pissed cause its snowing in maryland todayy and honestly cant go out ive been having cabin fever and i seriouslyt lost all my dance skills that i learnned..,. eeerrr

  • Anonymous

    ommmmggg im pissed cause its snowing in maryland todayy and honestly cant go out ive been having cabin fever and i seriouslyt lost all my dance skills that i learnned..,. eeerrr

  • Anonymous

    nice!

  • Anonymous

    im so jealous of the people in la right now.
    in here its like freaking cold! i wish i lived in la.

  • shiringomez

    the shoes looks like chocolate to me…lol
    she should stop with the whole trainer get fit thing! she has a great shape and all you see on her twitter is off to gym -_-‘

  • Sparkles_xx

    LMFAO at the height difference xD
    It’s kind of scary because honestly that like the heights of my parents o_o

    And IT’S FREAKING COLD where I am too. I’m like in bed with sweaters and fuzzy socks… layers :)

  • Maryyy

    i love ashley!:)))
    do they live together?

  • Anonymous

    in maryland it is snowing and i’ve been snowed in all day. i had to cancel my saturday night plans because they haven’t even cleared the roads yet. the winter sucks when you live on the east coast :( wish i was in cali right now. and robeks has delish slurpees but it is really overly prized for juice

  • randomstar

    wow look at those shoes and DAM it is cold in new york

  • Anonymous

    LOL at the ‘how do they kiss?’ thing.

    I’m 5’4″ and my boyfriend is 6’7″. We kind of have the same thing. Bring a ladder with you, no problems :P hahah

    (he’d have to stoop a bit basically hah)

    They’re so cute together :)

  • Anonymous

    They’re adorable :)

  • Anonymous

    our snow is like 6 inches and its usually pretty think and hard. and it never melts. the snow that fell like 4 weeks ago just melted completely as of yesterday

  • iloveejonassss~!

    whoa, i thought his shorts were a skirt!
    ahahahaa

  • Nicole

    What I want, you’ve got
    But it might be hard to handle
    Like the flame that burns the candle
    The candle feeds the flame yeah yeah
    What I got — full stock of thoughts and dreams that scatter
    And you pull them all together
    And how I can’t explain oh yeah
    Well well you (ooh ooh ooh ooh)
    you make my dreams come true (you you) you
    (you you)
    Well well well you (ooh ooh ooh ooh)
    oh yeah you make my dreams come true
    (ooh oooh ooh ooh) hell yeah

    On a night when bad dreams become a screamer
    When they’re messin’ with a dreamer
    I can laugh it in the face
    Twist and shout my way out
    And wrap yourself around me
    ‘Cause I ain’t the way you found me
    And I’ll never be the same oh yeah
    Well ’cause You (ooh ooh ooh ooh)
    hmmm hmm you make my dreams come true (you
    you you you) oh yeah
    Well well well you (ooh ooh ooh ooh)
    ooh you make my dreams come true (you
    you you you) oh yeah
    Listen to this

    I’m down on my daydream
    All that sleepwalk should be over by now
    I know
    Well you hell yeah you make my dreams come true
    (you you you you) oh yeah
    (you you)
    I’ve been waiting for waiting for you girl
    (ooh ooh ooh ooh)
    Oh yeah you make my dreams come true
    (you you you you)
    Me you me and you
    I’ve been waiting for waiting for you girl
    (ooh ooh ooh ooh) all my life
    You make my dreams come true
    (you you) whoa (you you)
    Whoa whoa I’ve been waiting for waiting for waiting
    for waiting for waiting
    for waiting for waiting for
    (You make my dreams) ooh ooh ooh ooh
    I’ve been waiting for you girl (you you you you)
    (You make my dream you you you you)

  • Anonymous

    They’re really cute together. :)

  • Anonymous

    YAY! IM FIRST!!!

  • Camila

    1st?

  • oneofakindxo

    Aw their so cute. Ashley’s so pretty.

  • ThanksHeavenForKevin
  • Anonymous

    I love ashley, not the shoes.
    and not even with them she reaches his shoulder.

  • ally

    Nick Jonas is sooo hot:) and nice

  • Anonymous

    i looove the shoes.

  • Anonymous

    He’s pretty cute

  • Doom

    Even in those shoes, she isn’t over his shoulders.

  • Anonymous

    oh my god those shoes.

  • Chelsea-Rose

    I just love how much taller he is than her.
    I think it’s adorable! :)