Bill Kaulitz WITHOUT MAKEUP ON

bill-without-makeup-2


Tokio Hotel‘s Bill Kaulitz caught without makeup while on vacation with his brother Tom in the Maldives. Do YOU think he looks better with or without makeup? Credit: BILD. Thx Anna!

  • ICU

    damn he is actually very cute.

  • Anonymous

    lol i can’t stop lauging at the name of this thing cause it isn’t a joke lol

  • kimmy4

    no hate but i thought he was camilla belle at 1st

  • ChikenLittle

    OMD he’s almoust a man!!!!!

    HAHAHAHA

  • ChikenLittle

    kimmy4 said:

    no hate but i thought he was camilla belle at 1st

    —————–

    HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

  • Anonymous

    I don’t like them at all.
    But he looks half-way decent without all that make-up on.

    Its just like with girls, when they have a ton of make-up caked on it looks trashy. Bill looks trashy with all that make-up on, he looks like a semi-normal human being without it all on.

    I approve of Bill not wearing make-up!

  • JOANNA

    He can be in one of the Twilight movies don’t you think?

  • pOupalOu

    He is ALWAYS perfect !!
    Just the best !

  • Anonymous

    gross
    these band is such a PITA

  • SlippinIntoTheLava x3

    He looks better without makeup.
    He looks ya know…abit more like a guy instead of a girl.

  • Anonymous

    I dont think he’s attractive with or without makeup on, to be completely honest

  • Anonymousjk

    hmmm without makeup.

  • SlippinIntoTheLava x3

    no hate but i thought he was camilla belle at 1st

    ——-

    lol

  • Nelenaburninup on twitter

    OMJ ;|

  • ET

    ASKTAYLOR

  • iSupportNiley

    at first i thought he was a girl..by the way he scares me bcoz of his looks..i prefer without makeup he’s kinda cute..right now im not scared of him,.:)

  • Caroline

    LOL i agree w/u
    LMAO!!!!!!!!!

  • _sofiakaulitz

    Maybe he doesn’t want to be like all the other guys..

  • Anonymous

    hahahahah thats funnyy

  • KnightsOfCydonia

    without I reckon.

  • Anonymous

    ive never thought much of him…but he looks rather hot without all of it on

  • Anonymous

    grosssssssssssss

    but better w/o makeup.

  • Anonymous

    *vomitttttttttttt*

  • emikaulitz

    he’s HOTT! Heart HIM <3

  • TGgirl

    bahaha still ugly!

  • xoxo

    ew. EW. just ew for him

  • Anonymous

    lol he looks much better without makeup !

  • kathycj15

    WITH OUT MAKE UP!

    He looks more manly with no make up,, maby it’ll be better for him to stop using make up and be just like a normal man…

    or maby he likes to be like a girl??,, idk but anyway he looks defenitely better…

  • Pingback: Alla Cuffie

  • Pingback: top online backup

  • Pingback: deezer gratuit

  • Pingback: youtube partnership

  • Pingback: Entertainment News

  • Pingback: icce21bali.com

  • Pingback: health jobs

  • Pingback: home security

  • Pingback: justee cars

  • Pingback: bongarzonefuneralhome.us

  • Pingback: creaciondigital.us

  • Pingback: bankruptcyattorneycleveland.us

  • Pingback: groupcalling.us

  • Pingback: gradb.us

  • Pingback: pridecentersa.us

  • Pingback: kickenergy.us

  • Pingback: vinalytics.us

  • Pingback: garcinia cambogia extract

  • Pingback: massageleplateaumontreal.info

  • Pingback: parking

  • Pingback: kindle accessories

  • Pingback: buy garcinia cambogia

  • Pingback: natural garcinia cambogia

  • Pingback: economicdevelopmentofcobbcounty.info

  • Pingback: dmca-notice

  • Pingback: terms-of-use

  • Pingback: terms-of-use

  • Pingback: finjafive.in

  • Pingback: privacy-policy

  • Pingback: privacy-policy

  • Pingback: terms-of-use

  • Pingback: privacy-policy

  • Pingback: disclaimer

  • Pingback: disclaimer

  • Pingback: URL

  • Pingback: disclaimer

  • Pingback: how can you learn social media online

  • Pingback: disclaimer

  • Pingback: http://goo.gl/muE878

  • Pingback: http://t.co/tDkGAvheO9

  • Pingback: http://goo.gl/A1QQKK

  • Pingback: http://spanishandadventure.info

  • Pingback: http://codedit.info

  • Pingback: http://peoriaatvrentals.info

  • Pingback: http://chartwellescrow.info

  • Pingback: http://electriccitylions.info

  • Pingback: http://oakwoodbaptist.info

  • Pingback: http://gefahrgutschule.info

  • Pingback: http://duitsevertalingen.info

  • Pingback: http://pipersdoxies.info

  • Pingback: http://panheadmusic.info

  • Pingback: http://economyair.info

  • Pingback: http://kimberly-enterprises.info

  • Pingback: http://johnsonlawgroup.info

  • Pingback: http://kwila.info

  • Pingback: the best protein

  • Pingback: supergame.info

  • Pingback: electriccitylions.info

  • Pingback: piperswhippets.info

  • Pingback: pipersdoxies.info

  • Pingback: Payday Loans

  • Pingback: proof business

  • Pingback: purple cars

  • Pingback: uk loans

  • Pingback: riva international spa

  • Pingback: Mibtoa Home

  • Pingback: City Home Design

  • Pingback: Education Tips

  • Pingback: oddfellowstudio.us

  • Pingback: Cars Picker

  • Pingback: Education Blog

  • Pingback: Personal Pages

  • Pingback: online loans payday

  • Pingback: luma entertainment

  • Pingback: top sports

  • Pingback: property advertiser

  • Pingback: biggest trucks

  • Pingback: hbcu tours

  • Pingback: Beauty

  • Pingback: x10wti.us

  • Pingback: Sports and Fitness

  • Pingback: Weddings

  • Pingback: lon rosen twitter

  • Pingback: Houston Home

  • Pingback: {a|b|c|d}

  • Pingback: {a|b|c|d}

  • Pingback: Adela Home

  • Pingback: embassyconsultingservices.info

  • Pingback: beauty

  • Pingback: triapublicationsinternational.info

  • Pingback: mcdonaldsparklane.us

  • Pingback: car crash

  • Pingback: read here

  • Pingback: web

  • Pingback: read here

  • Pingback: here

  • Pingback: Education Blog

  • Pingback: technology news

  • Pingback: Business Time

  • Pingback: Techno time

  • Pingback: meanwhile in russia

  • Pingback: Technology Blog

  • Pingback: important source

  • Pingback: Business

  • Pingback: Education

  • Pingback: game

  • Pingback: top 10 stoner movies

  • Pingback: Automotive

  • Pingback: Automotive

  • Pingback: Health Life

  • Pingback: Irwindale best seo companies

  • Pingback: social bookmarking

  • Pingback: work clothes

  • Pingback: check this video

  • Pingback: remy hair extensions

  • Pingback: codingdojo.us

  • Pingback: Duarte seo expert services

  • Pingback: maintenance

  • Pingback: buy beats

  • Pingback: Calabasas website seo analysis

  • Pingback: ham radio3k

  • Pingback: bluetooth ipad accessories

  • Pingback: website

  • Pingback: business internet marketing

  • Pingback: laptop computer reviews

  • Pingback: boob

  • Pingback: moncler uk outlet

  • Pingback: saifemobile.us

  • Pingback: colemansflyshop.us

  • Pingback: important source

  • Pingback: resources

  • Pingback: here

  • Pingback: Empoweringmadison Auto

  • Pingback: RMT777

  • Pingback: PSO2 RMT

  • Pingback: Unlock iPhone Ireland

  • Pingback: Unlock iPhone Brazil

  • Pingback: unitedcartitleloans.com

  • Pingback: Click here

  • Pingback: musical theater class

  • Pingback: FUT14 Coins

  • Pingback: FIFA 14 coins PC

  • Pingback: blackjack

  • Pingback: Bail Bonds Stuart

  • Pingback: ESO Gold

  • Pingback: path of exile Items

  • Pingback: runescape 3 gold

  • Pingback: FIFA 14 Coins

  • Pingback: Oferta

  • Pingback: online photography courses

  • Pingback: How to make wine at home

  • Pingback: hacker un compte facebook

  • Pingback: get traffic

  • Pingback: get redireCted here

  • Pingback: 5.11 tactical backpack rush 12

  • Pingback: ESO Gold

  • Pingback: payday loans

  • Pingback: dragonvale

  • Pingback: Anonymous

  • Pingback: dog poop bags

  • Pingback: biaruomnula

  • Pingback: Deca Durabolin

  • Pingback: nashville acting classes

  • Pingback: Neverwinter Astral Diamonds

  • Pingback: http://dragonnestrmt.tumblr.com/

  • Pingback: Dragon Nest Power Leveling

  • Pingback: How To Get Him Back - This Video 100% Give You The Real SECRET To Get Your Ex Boyfriend Back

  • Pingback: 戦国ixa RMT

  • Pingback: AION RMT

  • Pingback: EverQuest Next Power Leveling

  • Pingback: FF11 育成代行

  • Pingback: Neverwinter Power Leveling

  • Pingback: ESO Power Leveling

  • Pingback: Neverwinter Astral Diamonds

  • Pingback: 戦国ixa銅銭

  • Pingback: 信長の野望 RMT

  • Pingback: RMT777

  • Pingback: FIFA14コイン

  • Pingback: lunatik promo code

  • Pingback: FIFA 14 coins PC

  • Pingback: poe power leveling

  • Pingback: ArcheAge Power Leveling

  • Pingback: PSO2 RMT

  • Pingback: rs3 gold

  • Pingback: pet sitting rates

  • Pingback: floor

  • Pingback: Shutters Langley

  • Pingback: Reiki Therapy

  • Pingback: monster sesso

  • Pingback: neverwinter power leveling

  • Pingback: iherb.com coupon

  • Pingback: lolly buffet in Melbourne

  • Pingback: temperature monitors

  • Pingback: Unlock iPhone Saudi Arabia

  • Pingback: Hd Pictures

  • Pingback: ドラゴンネストゴールド

  • Pingback: gw2 power leveling

  • Pingback: Diablo 3 RMT

  • Pingback: sports betting

  • Pingback: エバープラネットRMT

  • Pingback: Contact numbers

  • Pingback: レッドストーン RMT

  • Pingback: Affilorama

  • Pingback: Franklin Virginia Traffic Fine

  • Pingback: MHF Zeny

  • Pingback: Wizardry RMT

  • Pingback: trading platforms

  • Pingback: Hanover Virginia Reckless Driving Attorney

  • Pingback: naples pet sitter pricing

  • Pingback: over at this website

  • Pingback: useful source

  • Pingback: Diablo 3 RMT

  • Pingback: 信長の野望 RMT

  • Pingback: guild wars 2 power leveling

  • Pingback: james osmar

  • Pingback: microsoft point moins cher

  • Pingback: hay day hack

  • Pingback: deer antler spray

  • Pingback: like this party

  • Pingback: ejaculation by command information

  • Pingback: Salicylic Acid

  • Pingback: fotoleinwand

  • Pingback: justin bieber

  • Pingback: ドラゴンネストRMT

  • Pingback: Click This Link

  • Pingback: 戦国ixa RMT

  • Pingback: FF11 育成代行

  • Pingback: guild wars 2 power leveling

  • Pingback: Banknoty

  • Pingback: FIFA 14 Coins XBOX 360

  • Pingback: FF11 育成代行

  • Pingback: FUT 14 Coins

  • Pingback: WOW Gold EU

  • Pingback: instagram hacker 2014

  • Pingback: click for info

  • Pingback: Japanese Camgirls

  • Pingback: hydrocodone

  • Pingback: ドラゴンネスト育成代行

  • Pingback: paw paw lucas

  • Pingback: ドラクエ10 RMT

  • Pingback: diäten schnell abnehmen

  • Pingback: 戦国テンカトリガー 育成代行

  • Pingback: marketing the web

  • Pingback: Rancho Santa Fe School

  • Pingback: (PMI Certification

  • Pingback: phentermine

  • Pingback: affordable homeowners insurance

  • Pingback: cheap instant cars insurance

  • Pingback: health insurance quotes

  • Pingback: home insurance quotes by zip code

  • Pingback: 戦国ixa銅銭

  • Pingback: WOT 育成代行

  • emma13

    wow he almost looks like a complete different person without all that make-up on, lol.

  • Anonymous

    HAHAHA GAYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY
    GAY

  • Anonymous

    obviously he IS hot because guys dont have to wear makeup!!!

  • Anonymous

    def without makeup but they use it beacause is like the thing that makes them diferent

  • Anonymous

    def without makeup but they use it beacause is like the thing that makes them diferent

  • Anonymous

    he’s ugly with or without makeup.
    why is he even trying?

  • Anonymous

    (s)he still looks like a girl without makeup.

  • Mercedes

    his lipgloss is still poppin’

  • Anonymous

    he shouldn’t even be wearing makeup

  • Sydney Kaulitz

    he looks great with and without it. he’s a very attractive guy and it shows even without makeup on.

  • Anonymous

    Nobody Does It … said:

    haha, i just joined a facebook group called Give us back Michael Jackson & We’ll give you Tokio Hotel.
    It pretty much expresses my opinion of bill with or without make-up

    _____

    I suppose you’re a Miley fan. Just so you know I joined a group on facebook named “Don’t worry if we die in 2012 Miley Cyrus comes with us” ;) I think you’ll like it.

  • Cindy

    hot!!!!!!!!!!!!!!

  • Sydney Kaulitz

    i’ve met him before and he looks amazing with the makeup. i’ve seen many pics of him without it and he’s just so cute and attractive. without it you can definitely tell that him and tom are twins for sure. they look exactly alike in my opinion. however bill is better lolz
    ich liebe tokio hotel für immer!

  • Sydney Kaulitz

    what bothers me about this article is that it says bill got “caught” without makeup. he doesn’t care if people see him like that. the article makes it sound like “oh we’ve got you now! haha! we see what you really look like!” so what! he has nothing to hide!

  • Alien

    He is unbelievably gorgeous with or without.

  • Anonymous bby

    The first thing I thought when I saw the first picture was Camilla Belle and Robert Pattinson’s love child.

  • vanessa

    he looks 100x better without makeup.

  • Anonymous

    Yo, human race, Imma let you finish living your poor and random shitty life but…BILL KAULITZ HAS THE BEST FUCKING FACE of all time! OF ALL TIME!!!

  • Anonymous

    OMG GUYS YOU HAVE TO SEE THIS ADAM FANS / HATERS THIS IS FOR YOU !!

    http://www.celebuzz.com/celebrity-doppelgangers-celebrities-g172241i33913571/

  • ddlover1811

    He looks weird, but at least he looks like a guy :P

  • Notion

    Still unique! :)

  • Anonymous

    Still unique! :)

    LOVE YOUR ICON !

  • Anonymous

    Still unique! :)

    LOVE YOUR ICON !

  • Anonymous

    his skin is amazing !!! so soft and shiny !
    with all the makeup he puts on his skin should be falling off like adam lamdert but no not withthis guy just amazing !

  • Anonymous

    whoaaa finalllyyyy, sooo muchhhh diffferrrennnceeeee!!! better without makeup yo.

  • seriously.

    his lipgloss is still poppin’

    Ahaha, true. xDD

  • DesiGirl

    I’m not a fan, but I noticed a long time ago that he has an extraordinarily beautiful face for a guy. He tries so hard to hide it though with the crazy hair and makeup. The second picture comparing him with and without them proves my point.

  • Kyla

    People are haterssss!…he is gorgeous without makeup! …the homobros are the actual faggots…kevin just uses that girl as a cover up cause he wont admit he’s a fag

  • Anonymous

    He’s always dazzling…with or without it <3

  • Anonymous

    omg he could be soooo hot in a maskuline way if he looked like that and got some muscles xD he is still perfection though <33

  • Tanya?TH

    Bitches hes HOT either way!!!!!!!!!!!!!!!!
    I love you BILL!!!!!!!!!!!!!!??

  • Anonymous

    it really doesn’t matter if he’s with or without makeup… he alwaaaays look amazing! :)<333

  • Anonymokllll;l;

    I would say he looks hot without all that crap on his face.

  • marli

    thats a bill that i would date

  • Anonymous

    :) His awesome.

  • Isabella bee

    EW! i hate him! with or without make up!
    he looks like a girl! EWWWWWWWWWW! SERIOUSLY!

  • Marissa

    Good GOD! Bill Kaulitz is so effing gorgeous! I cannot wait until Tokio Hotel comes to America! There my favorite band! I’m gonna meet bill and convince him were meant to be(:

  • Anonymous

    THE ONLY THING I CAN SAY ABOUT THIS SITE….
    IS…..THIS SITE ISN’T FOR ALL TOKIO HOTEL FANS…BECAUSE EVERYTHING IN THIS SITE IS ONLY FOR STUPID DISNEY MUSIC ARTISTS… TOKIO HOTEL SHOULD BE REMOVED IN THIS SITE!!! THIS SITE ISN’T THE PLACE FOR TOKIO HOTEL…
    THIS IS NOT THE SITE FOR TOKIO HOTEL FANS…
    A SITE FOR IMMATURE PEOPLE… TOKIO HOTEL IS MATURE UNLIKE THESE STUPID DISNEY ARTISTS…SOOOO ANNOYING….
    MAYBE TH R NOT FAMOUS…BUT THEY WILL… IT’S TOO EARLY TO CONCLUDE…BITCHES…

    GOTT, ICH LIEBE DICH, TOKIO HOTEL FUR IMMER…

  • Anonymous

    i completely agree with you!!!
    this people commenting on bill probably dont know anything about them…
    i dont care..we know who they are and the love they have for all their fans =)

    Ich liebe tokio hotel fur immer!!! <3

  • Anonymous

    he looks AMAZING.. well he always does <3333.Love him

  • a fan

    i think bill is gorgeous with or without, but he looks absolutely stunning in a natural way when he’s got no make-up on. & his twin brother is pretty damn hot as well. they’re both born with such extraordinary beauty. <3

  • Anonymous

    UGLY boy BILL KAULITZ

  • Anonymous

    To me, he looks gay [like a serious gay person...not gay as in stupid] in the first picture. In the second picture, he looks manlier. ^_^ I think he looks hotter without make up and a spiked hairdo.

  • jbfan_93

    he looks more masculine without the make-up so i’d say no make-up=good looking bill

  • Anonymous

    OMG HE IS UNCOOL WITHOUT MAKE-UP
    NOT,SEXY,NOT HOT

  • tastetherainbow

    Gosh. You guys need to get a grip. He isn’t going to see these comments.
    Bill looks stunning, and he always does. So you haters, uhh, why bother to be honest? I don’t spam on every single Jonas thing, even though I hate them, and they make me wanna barf.. Go keep your opinions to yourself, because us Tokio Hotel fans don’t give a crap.

  • Anonymous

    wow i hate TH but without makeup Bill look pretty handsome ;OO

  • Anonymous

    He looks so hot without make-up, yeah *_*
    Love Tokio Hotel <3

  • Anonymous

    Your writing is annoying -.-
    You repeated each thing like five times.. I got bored trying to count how many times you said “THIS SITE”

  • Anonymous

    hes actually so hot without makeup.
    I think i want my husband to look like this…

  • Anonymous

    he looks rly good either way… he has feminine features but i think thats what makes him sexxi
    he’s pretty much prettier then any guy or girl i have ever seem with or without make up

  • Camw

    Love him <3 *_*

  • Anonymous

    oh my god! u sure its bill kaulitz? damn he’s fine! never knew he could be this handsome :)

  • Anonymous

    IM Soo with you this disney fans are so childlish …ehii DISNEY !!! comeon and get something better jonas brother ….miley ….justin beiber ..comon jut pure shit !!! no place here for tokio hotel or at least not in ghere with this low low low artist no comaprison !!! tokio hotel ! 10000000000000000000000000000000000000000000 timer better!!!

  • Tokita Gisel 4ever Bill

    I LOVE YOU BILL KAULITZZZZ you is my heart Waaaa!!!!!!i love you sou moch x33
    my msn just Tokitas!! ^^
    giselislas@hotmail.com

  • Anonymous

    Looking goooood!

  • Sofia …

    I don´t like… :(

  • ChikenLittle

    ImAwesome said:

    yeah Adam is cute.. he could be a hot guy, if he wasnt that gay! hahaha xx
    …………………………
    I hate cute and hot gays….you can’t have them unless you’ve got a dick
    ________
    LMAO! hahahahaha love you girl!!!! THEY ARE SUCH A WASTAGE!! right?

  • ImAwesome

    LMAO! hahahahaha love you girl!!!! THEY ARE SUCH A WASTAGE!! right?
    ________________________________
    omd!! love you too….yeah they’re sorta a big waste…Ugly guys should be the only gays

  • Anonymous

    you’re an asshole you know?

    Go and do something with your life bitch Lmao!

  • @StuartDoLittle

    oh my dog

  • @StuartDoLittle

    imlittle.com

  • ninnymous

    no hate but i thought he was camilla belle at 1st
    ————
    LMAO!

  • Anonymous

    HE’S NOT GAY.

  • Anonymous

    he looks ugly with & without makeup.

  • ImAwesome

    Still gay, but I rather without makeup :)

  • ImAwesome

    He’s cute tho…he should date Adam Lambert!!! Adam likes him soo…

  • _sofiakaulitz

    Just because a boy is kinda feminine-looking and chooses to wear eyeliner, does not mean he’s gay. He said in interviews that he’s straight. Oh well, believe what you want to believe.

  • K2Rocks

    Who cares if he’s gay.. he looks feminine with or without make up on !

  • ChikenLittle

    ImAwesome said:

    He’s cute tho…he should date Adam Lambert!!! Adam likes him soo…
    ___
    LMAO! TOTALLY AGREED! but is bill really homo? or he just likes to wear *diferent* clothes..?
    thats my question…

  • kikime

    i think he just looks like a guy without makeup.

  • ImAwesome

    LMAO! TOTALLY AGREED! but is bill really homo? or he just likes to wear *diferent* clothes..?
    thats my question…
    —————–
    aparently he just likes to be “diferent”….he says hes “straight”

  • pearlshine

    He looks fabulous either way. I love him with or without make-up. period.

  • ChikenLittle

    ImAwesome said:

    LMAO! TOTALLY AGREED! but is bill really homo? or he just likes to wear *diferent* clothes..?
    thats my question…
    —————–
    aparently he just likes to be “diferent”….he says hes “straight”
    _________
    yeah.. its not just the clothes.. the way he sings, walk, and..oh idk.. he is very *diferent* but it would be a cute couple.. adam is handsome, and so is bill..
    (but i wouldnt date none of them o.O

  • ImAwesome

    yeah.. its not just the clothes.. the way he sings, walk, and..oh idk.. he is very *diferent* but it would be a cute couple.. adam is handsome, and so is bill..
    (but i wouldnt date none of them o.O
    ————
    Maybe I would date adam, hes cute…but to gay for me :)

  • Nobody Does It Better xx

    haha, i just joined a facebook group called Give us back Michael Jackson & We’ll give you Tokio Hotel.
    It pretty much expresses my opinion of bill with or without make-up

  • Anonymous

    see demi, the “girls” look better with out make up

  • _sofiakaulitz

    That’s so stupid.

  • ChikenLittle

    yeah.. its not just the clothes.. the way he sings, walk, and..oh idk.. he is very *diferent* but it would be a cute couple.. adam is handsome, and so is bill..
    (but i wouldnt date none of them o.O
    ————
    Maybe I would date adam, hes cute…but to gay for me :)
    _____________

    yeah Adam is cute.. he could be a hot guy, if he wasnt that gay! hahaha xx

  • ImAwesome

    haha, i just joined a facebook group called Give us back Michael Jackson & We’ll give you Tokio Hotel.
    It pretty much expresses my opinion of bill with or without make-up
    ————————-
    LMFAO im going to join like NOWW!!

  • ChikenLittle

    haha, i just joined a facebook group called Give us back Michael Jackson & We’ll give you Tokio Hotel.
    It pretty much expresses my opinion of bill with or without make-up
    _______________
    LMAO!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    omg she kinda looks like a guy now… xD !!

  • ImAwesome

    yeah Adam is cute.. he could be a hot guy, if he wasnt that gay! hahaha xx
    …………………………
    I hate cute and hot gays….you can’t have them unless you’ve got a dick

  • pearlshine

    Looks around for maturity. ERROR. goes away.

    love Bill though.

  • seriously.

    Well…he looks sort of decent.

  • Marianita

    i dont like them at all
    but i wanted to comment this
    they have such a pretty face
    im jelous! im a girl, i want that face xD
    they look better without all the makeup

  • Anonymous

    He looks great and he could be what ever he wants to be i will still be his #1 fan.

  • ChikenLittle

    He still looks like a girl…
    but the songs are great!

    http://twitter.com/ChikenDoLittle

    REMEMBER TO: BOUNCE!

  • Caroline

    WHO CARES ABOUT HIM????
    He is uggggh! awful and disgusting!

  • _sofiakaulitz

    Mature.

  • Aylin

    hate them

  • Anonymous

    What kind of question is this. He looks EXACTLY like his brother, the one that doesn’t wear make-up so if you think Tom is ugly than Bill is too

  • island.B

    he looks cute
    with or w/out

  • island.B

    he looks cute
    with or w/out

  • Anonymous

    Before i give my opinion…! to haters out there of tokio hotel….Cant yal get anymore blind! Bill is not a girl! wasteing your supposely ‘precious’ time on putting hate comments on this page, why dont u do something your worth at. Now for my opinon, Bill looks stunning both ways!!!!

  • Andreiita

    he looks like a MAN with out make up. So much better like that!

  • ET

    COUPLENAME: BOM. TILITZ, TOLITZI, BOMBOMBUM, BILIMAY?

  • Andreiita

    wait.. It’s reaaly him right? He’s another person with out make up. OU are you sure it’s him?!

  • _sofiakaulitz

    It’s him. They’re taking a break, before their Humanoid City tour.

  • Anonymous

    that’s his TWIN the guitar player

  • _sofiakaulitz

    He looks better without makeup in my opinion,
    but gorgeous both ways.
    <3

  • THfan

    You met him? I’m so jealous, lucky girl. That’s what I like about Bill, he as this attitude “this is me, love me or hate me either way I’m not going to change for anyone”. I don’t really care with or without he’s still hot.

  • Debbie likes Disney stars AND Tokio Hotel!

    Bill looks great WITH or WITHOUT makeup.
    I’ve met him a few times and HOLY CRAP, does the boy look like an angel in person! And thats WITH all the makeup on. I think I would have a heart attack if I saw him WITHOUT all the makeup.

    No matter what Bill is ALWAYS going to have haters, and you know what he thinks? HE LIKES IT! That way he knows hes not being boring or anything. People hate him so they talk about him and thats FINE with him. He likes it. So hate all you want people. But ima choose to be a lover.

    <3 Tokio Hotel Fur Immer!

  • Ania

    Bill looks amazing with or without make up, personally I prefer him without make up because he seems more real and less abstract, also I would like to see him that way in concerts including less eccentric clothes, more natural but obviously without he looses his unique stile like in the don´t jump video where he seems an urban guy. He really doesn’t need any make up.

  • Ania

    I am totally agree with you.

  • Ichbinhumanoidd

    I’m a TH fan, and will love bill no matter how he looks ^-^

  • G\bby

    He is SO hot!

    Love Tokio Hotel<3

  • Anonymous

    his bro is HOT

  • Anonymous

    oh oh a taylor swift fan *eye roll* gosh waht the hell do you like about her, she’s dumb and doesn’t know how to dress

  • Serenity.

    HE’S A GUY? xO

    Completely shocked.

  • Anonymous

    omg agreed his bro is smexxxxxiiiii

  • Anonymous

    With or without make up he always looks like a girl, no offense, it’s my opinion

    peace & love

  • Anonymous

    he kinda looks like victorya B . aka posh idk am i right ?

  • Anonymous

    he looks really good without make up.

  • Anonymous

    Without (: yummmm

  • Anonymous

    Jealous! he has prefect skin!

  • Anonymous

    he is cuter without make-up!!!:)

  • Anonymous

    Well the eccentric outfits can be also a good thing for Bill, if they make him seem less reachable for some of his more fanatic fans. He is very beautiful though. With that kind of features you can wear lots of make-up or nothing att all, and you allways look captivating.

    But I don’t think he looks like his twin brother even without make-up. Does that happen to twins? I mean when they grow up and age, don’t they look so identical anymore? Somehow in the earlier pictures I could see better that they are twins…

  • Anonymous

    Eww!!!!!
    He’s just so ugly!
    he looks less like a girl then usually but
    he still looks like a girl in someway….

  • Anonymous

    He always look AMAZING… <3

  • Blah

    Hate him, but he almost looks normal without makeup.

  • Anonymous

    he freaks me out either way.

  • eightiesgirl

    Bill looks great with or without make-up

  • Anonymous

    WOO HOO, TOKIO HOTEL, I LOVE THEM, WOO HOO BILL <33
    TOKIOHOTEL4EVERR & BILLKAULITZ4EVER !!!

    SOME STUPID PEOPLE SHOULD KEEP THEIR OPINIONS TO THEM-SELF, FUCKK Xs,

  • Anonymous

    he is a wonderful person, really, and beautiful inside and out, with and without make-up :)

  • Anonymous

    without

  • bill_kaulitz rox

    bill kaulitz is soo hot! i wish he visits the philippines. if i were asked to choose between the 2. i will pick BOTH!

  • Anonymous

    i love bill kaulitz. he looks good all the time ;) he’s so sexy :D

  • Anonymous

    If you don’t like him then why do you bother looking at his fotos and them commenting on them?

  • lalalalea

    ew, i dont like him

  • fuckyouwhores

    he has a stunning beaty, even a plastic surgeon said that. He has the perfect profile and his nose… *faints*

    He’s SO attractive with or without make up.

    FUUU haters, he’s straight. And, what if he were gay?

    Just saying, but Adam Lambert is a jerk who’s trying to be like Bill and you all seem to adore him. Oh, cool.

    But I’m team Kaulitz.

  • ChikenLittle

    OMD he’s almoust a man!!!!!

    HAHAHAHA

  • Tezzie

    He still looks like a girl. Hahahah.

  • emmbugg

    wow he looks like a complete different person without make up!!!
    First picture he looks hot!!

  • Mobaby

    second =) and wow he almost looks normal…

  • isacpk

    without

  • Anonymous

    First picture I’ve seen of him were he looks normal…impressive and he looks less like a girl (but he still has his feminine features)

  • Anonymous

    he looks VERY feminine without it!

  • Anonymous

    looks like he has red lipstick on.
    hes disgusting