Jonas Bros Concert, NO Illegal Activities!

jonas-brothers-naked


Jonas Brothers concert photographers in 2009 were required to sign a contract that they would not photograph any ‘illegal activity’. According to the contract, acquired by The Smoking Gun, Jonas Brothers Touring, LLC bars..

..photographers from using images that ‘involve illegal activity’ that may be ‘harmful or derogatory’ to the band or concertgoers. According to the site, the possible nudity and drug use would be on the part of fans, not the virginal Jonas Brothers. Have YOU ever been involved in illegal activity at a JB concert?

  • Anonymous

    Same here….except I’m 22.. nbd

  • Anonymous

    This is stupid. It protects the JOnas Brothers if their dicks suddenly pop out, the photographers that signed the contract cant’ publish the pictures.

    HAHAHAHAHA that was so out there and funny :)

  • Anonymous

    HAHAHAHAHA that was so out there and funny :)

  • Nicks_Wifr

    ahahaha I was at the show when that happened…..and i hav a pic of it XD

  • Rhianna

    I LOL AT THIS !
    GO CRAZED FANS; YOUDA, YOUDA BEST !

    ahaha ;)

  • SellyismygirlCrush

    Bahahah best thing i read all day
    oh OU you kill me

  • Anonymous

    WOW illegal things?? wht do they expect the fans to do?? bring a gun? start a girl fight? sell drugs?? lol highly doubt any of that would happen at a JB concert!! BTW, im 4th commenter

  • Oh Joseph Adam Jonas how i love you….

    Umm wtf is this all about? Who is gonna do illegal Things at a JB concert? especially when its THE JONAS BROTHERS. There fans are like 11…Weel except for me :) ahaha

  • Anonymous

    so let me get this straight Photographers can’t take pictures of them doing illegal drugs when they’re backsatge or whatever..

  • HeyYouOkayNot

    Ilegal ???
    like what I mean i don’t think is going to
    happen something illegal

  • Anonymous

    there’s no smoking and drinking and illegal stuff happening at their concerts

  • Anonymous

    basically they can’t take pictures of the jonas brothers taking illegal drugs

  • Anonymous

    LOL YEA CUZ THE JB FANS ARE SO WILD GIRLS FLASHING AND PEOPLE DRINKIN

  • Anonymous

    wow people its the jonas brothers i’ve been to plenty of their concerts nothing illegal has ever happened

  • njonaslove<3

    lmao so trueeeee

  • HeyYouOkayNot

    the virginal Jonas Brothers.

    mmmm Kevin you’re NOT in that category xD

  • Anonymous

    Umm wtf is this all about? Who is gonna do illegal Things at a JB concert? especially when its THE JONAS BROTHERS. There fans are like 11…Weel except for me :) ahaha
    ===

    They’re not talking about the fans..

  • Anonymous

    Yeah i was drinking…but i’m 21 so it’s not really illegal?

  • Anonymous434343
  • Anonymous

    This is stupid. It protects the JOnas Brothers if their dicks suddenly pop out, the photographers that signed the contract cant’ publish the pictures.

  • Emilicious

    Nudity. Definitely. But Oceanup, that is none of your business. That is between me and the Jonas Brothers ;)

  • Meow

    ROFL ROFL ROFL ROFL! This is grand.

  • Anonymous

    I FUCKED NICK
    HE IS SO SMALL!!

  • loser.(:

    ya i took of my shirt and we had sex.(:
    haha no! its jb, nothing is going down there!

  • Anonymous

    Just means that if a JOnas penis suddenly springs lose that the photographers cant’ print the picture or publish it.

  • Anonymous With A Smile (:

    Wrong JB.
    Justin Bieber concerts are where the fights and mosh pits are.

    His fans are scurry.

  • Almost Blue

    Lmao. Illegal things? What do you expect a fan to do? Hahahhaha.

  • xoxo

    yeah,i smoke weed… but it’s MY own bussiness right?

  • Anonymous

    That is fucking hilarious!!

  • hool_

    most illegal thing ive seen is some of those parents dancemoves!

    BAY-AM!

  • Anonymous

    well i mean, nick had a nip slip and basically ripped his shirt off during NJ&TA tour.. is that a problem?

  • K2Rocks

    I stood on the seat when the security guard told me not to. I’m illegal. lol !!!

  • TeamNileyFTW

    ROTFLLMFALFAOFOAFOAHAHAHHAH! i love those.
    lol@ reading up the fake jackson says something about licking taylors “boobies”?! lmfao.

  • Anonymous

    Oh, shit. I guess I can’t bring any more pot to the jonas brother concerts I’ve been going to.

  • Anonymous

    Maybe the contract are for the Jonas brothers..not their 12 yr old fans..

    Just saying…

  • Lilly

    LMAO!!!

  • Anonymous

    This seems pretty generic. They’re just covering their as*es just incase!

  • Anonymous

    What the fuck is happening?

  • xoxo

    whatever

  • Anonymous

    Um kids I think they’re referring to drugs, underage smoking, etc. On behalf of JB.

    Exactly.

  • Melissa=)

    those jb fans are trouble makers. ;)

  • Reana

    hahaha leave it to OU to ask a question that like… i love this site haha

  • Jason

    well I smoked in the back of the wiltern at the Nick Jonas concert…..but I’m 18 so it’s not illegal and i was hanging out with a security guard, lmao.

  • island.B

    I think they’re talkn about the groupie love.haha jkayy

  • Anonymous6754767

    illegal things?? they’re fans are either teenagers there with their friends and dont like stupid things hence the fact they love the jonas brothers or young kids there with parents… my mom brought me to a jonas brothers concert in july… im pretty sure a parent wouldnt want to bring their kid if there was going to be illegal activity…

  • Doom

    *flash*

  • Anonymous

    They’re not talking about fans,guys

  • Meow

    At my Jonas concert I smoked a few blunts, while having everyone in my row chug out of a funnel and might have had consensual sex with a few people over 18. Idk….I made sure these contracts were real though. So, no worries.

  • ET

    The original article says that it was JB doing “ilegal” activities. I doubt that, the have their own personal coronel name Papa J.

  • Anonymous

    The original article says that it was JB doing “ilegal” activities. I doubt that, the have their own personal coronel name Papa J.
    ==

    Yup. Oceanup added the fans part

  • HeyYouOkayNot

    hool_ said:

    most illegal thing ive seen is some of those parents dancemoves!

    BAY-AM!
    —–
    LMAOOOO xD your’re so right

  • Anonymous

    Photographers can’t take advantage of any accidental nude JOnas moments, etc…….

  • Anonymous

    not at a jonas brother concert, but at an honor society concert, teenaged girls in the audience were actually drinking believe it or not

  • Anonymous

    I ate one of Joes brownies and was high like for 3 full days.

  • Anonymous

    Um kids I think they’re referring to drugs, underage smoking, etc. On behalf of JB.

  • Anonymous

    Can’t take pics of any accidental nude Jonas moments

  • Anonymous

    I smoked dat kush at a JB concert ;)

  • ET

    Like Selena’s exotic dance, from the one Nick died. I knew it.

  • JoeJonasGirl0676

    I’m lost and i’m gonna remain that way cause I like to be lost. next. Oh, heck. I love OceanUp but I have other sites to visit. I’m getting confused over here. LOL J?k I’ll return later.

  • LALA

    ILLEGAL THING? JB FANS DONT DO ILLEGAL THINGS AT CONCERTS LOL

  • AAC

    Wtf is this?

  • Anonymous

    i’ve gone slightly intoxicated.. but thats about it. don’t worry about it.

  • Anonymous

    there talking about fans not the jonas brothers!!!!!!!

  • Anonymous

    Joe….you so sexy. Even here, at this age. And when you’re older, I hope your still sexy. Dont let yourself go. I can kinda see you slacking, the stubble, the belly. Come on boy!!

  • Anonymous

    HAHAHA. This just made me laugh so hard.
    I’ve never seen or done anything illegal (except for having a “professional camera” which they told me to put away, and I used as soon as the ushers went away.) BUT this article makes me want to do something illegal at the next one. I’ll bring weed or something.

  • erinh404

    well everything’s more fun when you’re naked.
    including jb concerts.
    so… JBWT09, ya know… ;)
    but no one knows, obviously, cause they can’t photograph it.

  • Anonymous

    Um..idk is it just me or should they be not allowing the illegal happenings to occur anyway..? Hah

  • demi_fuckin_lovato

    Anonymous said:

    hahah oh and second too (: but really? ive been to many jb concerts and i have never seen any “illegal” things going on. hahah give me a break. its not like its a lil wayne concert and everyone in the audience is blazinnn high
    ________________________________
    exactly!!!when i went to his concert i got high cuz of the smoke!i didnt actually you know roll it up and smoke it…and then when i went to the jb concert(bahaha its funny how different they are)the only “illegal”thing i saw was the 16ish girl next to me start flashing jb…….i pushed her into the isle for trying to corrupt them lol

  • demi_fuckin_lovato

    Anonymous said:

    Joe….you so sexy. Even here, at this age. And when you’re older, I hope your still sexy. Dont let yourself go. I can kinda see you slacking, the stubble, the belly. Come on boy!!_____________________________
    i agree about letting himself go but COME ON the stubble is sexy!!lol

  • m

    this applies to jb and their fans. if a photographer takes a pic of something that might ruin their image then it’s not allowed to be posted online. This includes fans flashing jb, or fans doing drugs. Also if jb were caught doing drugs the photog wouldn’t be allowed to post them.

  • m

    this applies to jb and their fans. if a photographer takes a pic of something that might ruin their image then it’s not allowed to be posted online. This includes fans flashing jb, or fans doing drugs. Also if jb were caught doing d.rugs the photog wouldn’t be allowed to post them.

  • m

    this applies to jb and their fans. if a photographer takes a pic of something that might ruin their image then it’s not allowed to be posted online. This includes fans flashing jb, or fans doing d.rugs. Also if jb were caught doing d.rugs the photog wouldn’t be allowed to post them.

  • m

    this applies to jb and their fans. if a photographer takes a pic of something that might ruin their image then it’s not allowed to be posted online. This includes fans f.l.ashing jb, or fans doing d.r.ugs. Also if jb were caught doing d.r.ugs the photog wouldn’t be allowed to post them.

  • Anonymous

    Slow news (um gossip) day, Oceanup & Smoking Gun. Really?

    Pretty much a standard contract. 10,000 of them get signed everyday in the business. Only reason anyone is taking a 2nd look at this contract is because it is for the Jonas Brothers. And people love to take a shot at them. Just as Kimmel did last night.

  • Anonymous

    Honestly, I did get drunk before a concert in California… I was 18 at the time.

  • ali

    i’m not proud of it, but on july 18th i lost control and streaked on stage at the jonas brothers. it was a very bad lapse in judgement, and rob hoffamn was about to take a picture but i assume he must have remembered it was illegal activity and that pictures were a no no. afterwards joseph and i had some fun backstage (well technically understange) and in return they didn’t press charges. it was a good night :) thanks joe, nick and kevin. hahaha.

  • purplekoolaid

    i had a margarita at the concert i went to. but it was perfectly legal.

    oh and i also did a few lines off joes eyebrows but we dont talk about that anymore…

  • Anonymous

    oh sure why not, i just pop a few E’s maybe share round a needle and sell it all on at a JB concert, this is pointless their fanbase consists of pre teens -.-

  • elizabeth

    i was at a nick jonas and the administration concert a couple weeks ago, and there were lots of people smoking. we had to leave early because i have bad allergies and it was hard for me to breath.

  • Anonymous

    No, been to several concert and it’s always been clean and fun. That’s a very smart clause though consistent with the kind of shows they want to have.

  • njonaslove<3

    i just wanna say this picure is mad ollllllddd nick’s hair is too full his face is soo immature and joe’s hair doesnt even loook close to that anymore, and kevin doesnt straighten his hair anymore

  • Anonymous

    if staying up past your bedtime is a crime…..

    quilty as chargedddd

  • Anonymous

    Yes.
    I have.
    I’ve domed someone at the JB show.
    ;)

  • Anonymous

    Once again a bunch of commentors who are probably too young to know anything about the industry. This is a standard contract. How do the Jonas Brothers know that someone won’t do something stupid to get photographed and have it hurt them. There is no smoking gun here just some website that makes money on finding contracts that are meaningless really. They have to protect themselves from people, let’s face it, like you.

  • becca:]

    baha
    YES WE ARE HARD-CORE ,HEAD-BANGING, POT SMOKERS:D!
    this made my day:)

  • Kaila

    I jumped on a security guards back and touched Kevin’s hand…I guess that’s like…illegal jumping on his back, lol

  • Anonymous

    This is a standard contract. They always have to cover themselves against people who have no intelligence.

  • janie_isastar

    wow.

    that is all.

  • Anonymous

    The most illegal thing that they have done is spray their fans with hot white foam….if only it was the real thing *sigh*

  • Anonymous

    When I was at one of their concerts I saw some dad get ridiculously drunk before the Jonas Brothers were even on stage. It was pretty amusing.

  • Anonymous

    well girls do throw their bras on stage lol

  • -Kat-

    LMAO
    OK Guys, just to clear things up – these contract seems like a contract for every group under the management or label or whatsoever.
    You know, they just fill in the names of the group and that’s it.
    I am studying photography and I have seen those contracts before.
    If you wanna take pictures with an digital SLR you need to get the permission. So you sign such a contract and then you can take pictures.
    Of course they only want nice pictures, hello, they need to sell the stuff of their artists. No Management would allow a photographer to just take pictures and use them without any control from the site of the artist. I bet they even have to get throw all these pics afterwards. No big deal, just business.
    Come one Oceanup, as much as I love to read gossip, you should at least try to find real stuff.

  • a Truly FAN

    no man, WE ROCK .. and fans anrt 10?!?! theres fans like 5 years to 25 , man im right believe me

  • Anonymous

    ahahahaha xD

  • xoxokatie8

    well, you know us jonas fans…

    we snort a line every couple of songs.

    but thats just the way we roll.

    nice pun(;

  • a Truly FAN

    :) RT you guys didn’t know?? A jonas brothers concert is pretty much one big keg party, but with live music.

  • miche

    me and my friends once smoked a couple doobies at a jobros concert. or maybe it wasnt the jobros…? im pretty fucking high right now, so idk.

  • Clarissa

    I shot up some heroin, threw back a few beers. You know, the usual things us JB fans do at concerts.

  • Anonymous

    Every time I go to a Jonas brothers concert I get high and strip for the crowd. It’s a hobby, no big deal.

  • Anonymous

    When I was at one of their concerts I saw some dad get ridiculously drunk before the Jonas Brothers were even on stage. It was pretty amusing

    My dad went to a jonas brothers concert without me?! what an a-hole!

  • Anonymous

    joe jonas hooked me up.
    we smoked a joint in the arena bathrooms then made love.

    joseph, im late =/

  • teamjonas23

    I shot up some heroin, threw back a few beers. You know, the usual things us JB fans do at concerts.
    —-
    Yeah, definitely normal. Nudity is my favorite part of a jonas concert. Like, I mean its crazy. Jonas concerts are WILD.

  • Anonymous

    i would probably die if i saw someone smoking it up at a JB show. omg could you imagine.

    thats like the perfect ” peer pressure” commercial storyline. haha.

    hugs not drugs bbs.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    And Oceanup…let’s use current photos okay? This is from like three-four years ago. I hate it when sites use out of date photos.

    _____

    lol i’m trying to figure out why Kevin’s legs look abnormally skinny.

  • iloveyouux

    HAHAHA

  • Your Mom Was Here

    I had sex with my boyfriend infront of the Jonas Brothers. It was like free porn for them.

  • iloveyouux

    We’re not that bad…. :l

  • Anonymous

    Anonymous said:
    there’s no smoking and drinking and illegal stuff happening at their concerts

    __________

    that can’t be true.
    alcohol is sold at almost any event in a stadium or venue.

  • imyourhotmess

    i think they are referring about the whole nudity thing because of the scene where they where shirtless at the 3d movie concert

  • supercalifragilisticoespialidoso

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?
    ———————
    D: D: D: D: D: D: D: D: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOoOoOoOoO D: !

  • Anonymous

    you guys didn’t know?? A jonas brothers concert is pretty much one big keg party, but with live music.

  • iloveyouux

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?

    Ehh..

  • Anonymous

    LMAO
    OK Guys, just to clear things up – these contract seems like a contract for every group under the management or label or whatsoever.
    You know, they just fill in the names of the group and that’s it.
    I am studying photography and I have seen those contracts before.
    If you wanna take pictures with an digital SLR you need to get the permission. So you sign such a contract and then you can take pictures.
    Of course they only want nice pictures, hello, they need to sell the stuff of their artists. No Management would allow a photographer to just take pictures and use them without any control from the site of the artist. I bet they even have to get throw all these pics afterwards. No big deal, just business.
    Come one Oceanup, as much as I love to read gossip, you should at least try to find real stuff.

  • Anonymous

    I always take weed to their concerts and have yet to be caught

  • Mobaby

    O_o….what????

  • jerseygirl

    We were doing bong hits at my JB concert this summer.

    And I’m pretty sure there was a wet t-shirt contest going on in the section over from me.

    It was CR-A-Z-Z-Z-Y!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Omg me to

  • Erica

    Oh! You rebel, you. (: Haha.

  • Anonymous

    I stood on the seat when the security guard told me not to. I’m illegal.

  • Anonymous
  • Anonymous

    ME AND JOE JAY HAD A ONE NIGHT STAND. GET OVER IT. AND I WAS HIGH AT ONE OF THEIR CONCERTS. FUCKING TRIPPIN BALLLS.

  • katieee

    im always smokin a blunt during the concert. duhh

  • Anonymous

    Oh Its not us getting high. Its the boys. We all knew they were to good to be true.

  • Anonymus

    that’s a bull shit

  • Ella

    Craps !

  • Anonymous

    yeah someones def getting high at a jonas brothers concert

  • Anonymous

    This is when we find out that there’s a fan getting drunk having sex with a jonas brother then taking drugs with him before he has to go back onstage…… That would be pretty epic! lol

  • momo

    uhoh(gulp)jk

  • eialmendra

    It’s illegal cant stop looking their crotch?

  • Anonymous

    Yea..I still have my track marks from 3 years ago..Wtf kind of question is this?

  • Anonymous

    They mean if they get boners they can’t take pics of it. And oh my god ive seen alot of Joe boner pics !! xF

  • GotDynamitexxx

    LOL! I dont even get this lie! So are they trying to lie to us that fans do the “illegal things” or that jb do them?? I think this is just a stupid lie that OU posts to cause drama.

  • xoxo

    if you obey all the rules,you kind of miss all the fun.

  • ET

    Papa J kinda scares me, tbh.

  • iFail2Much

    WTF is this shit?

  • Anonymous

    im a hardcore jb fan but i reckon that flawless lawless is into something no so legal… haha jokes!!

  • Melissa=)

    They’re not talking about fans,guys
    ==================
    then why does it say this.
    “the possible nudity and drug use would be on the part of fans, not the virginal Jonas Brothers”

    they are talking about the fans. even though this whole thing is bs.

  • Anonymous

    They’re not talking about fans,guys
    ==================
    then why does it say this.
    “the possible nudity and drug use would be on the part of fans, not the virginal Jonas Brothers”

    they are talking about the fans. even though this whole thing is bs.

    Oceanup

  • xonelenandemiox

    never. although when i went to a jobro concert last summer, a girl near me threw a bra on the stage. but it wasnt the one she was wearing, bc it had been drawn all over and it looked as though the drawings and writings took a fair amount of time. but i wasnt involved, and ive never seen drugs or nudity at their concerts. thats insane.

  • Your Mom Was Here

    .. right

  • validatemypride

    you mean looking at boobs? oh yeah , WAY illegal .

  • MileyIsBestest

    Oh cool stoy man.

  • Anonymous

    If you read the original article the site are talking about The Jobros not the fans

    http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2010/0203101jonas1.html?link=rssfeed

    Oceanup add some shit to cover their ass

  • Anonymous

    psh the only illegal activities going on at a Jonas Brothers concert are fans rushing the stage when they’re not supposed to..

  • DemiandMileyPones

    idgi.

  • supercalifragilisticoespialidoso

    WHAT?! i’m not gonna be allowed to go naked to the jonas concert ? damn it!!! . :B [it was a joke, i know its not good if you have to explain it.]

  • Anonymous

    They might as well ban fans while they’re at it…-_-

  • DemiandMileyPones

    Papa J kinda scares me, tbh.

    ___

    Do I scare you?

  • Anonymous

    Follow Me: http://www.twitter.com/thehiddensource You know u want to. I break down what’s going on.

  • hahaha

    i havent but i know at certain venues alot of the parents drink alcohol to deal with all the noise and everything. my fav part of going to a jonas concert was watching and talking with the drunk moms who kept asking me which one was kevin nick or joe. haha good times.

  • Anonymous

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?

  • Anonymous

    Follow Me: http://www.twitter.com/thehiddensource You know u want to. I break down what’s going on.

  • Anonymous

    LMAO
    OK Guys, just to clear things up – these contract seems like a contract for every group under the management or label or whatsoever.
    You know, they just fill in the names of the group and that’s it.
    I am studying photography and I have seen those contracts before.
    If you wanna take pictures with an digital SLR you need to get the permission. So you sign such a contract and then you can take pictures.
    Of course they only want nice pictures, hello, they need to sell the stuff of their artists. No Management would allow a photographer to just take pictures and use them without any control from the site of the artist. I bet they even have to get throw all these pics afterwards. No big deal, just business.
    Come one Oceanup, as much as I love to read gossip, you should at least try to find real stuff.

  • ashleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    yea one time i went to a jonas concert and i sold my body outside the venue to get tickets. when i got in i meet up with my friends and we shot up some heroine and after that we brought out the crack pot. i belive some grey goose and jack daniels were present from what i can remember of the night. oh and lets not forget how we went ssreaking through the crowd. talk about one crazy night!

  • Anonymous

    Follow Me: http://www.twitter.com/thehiddensource You know u want to. I break down what’s going on.

  • GotDynamitexxx

    Anonymous said:

    If you read the original article the site are talking about The Jobros not the fans

    http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2010/0203101jonas1.html?link=

    Oceanup add some shit to cover their ass
    ——————————————-
    Well, eventhough they are talking about them, I think this is a lie. I am not a jb fan at all, but there are many reasons why they wont do illegal things at their concerts:
    – Papa Jonas
    – Parents of their young fans

  • Anonymous

    Well, some concert potograhpers have to sign contracts when they’re like backstage not to shoot the band doing illegal activities.

  • Anonymous

    Yes I have been involved in illegal activity at a JB concert. I’m sorry.

  • NickJLover8

    wow, i think oceanup and the other site are just looking for a story.

    but does using my friends little brother’s disability to move us closer to the stage count as illegal? haha love u jess and brendan!

  • Kat

    LMAO
    OK Guys, just to clear things up – these contract seems like a contract for every group under the management or label or whatsoever.
    You know, they just fill in the names of the group and that’s it.
    I am studying photography and I have seen those contracts before.
    If you wanna take pictures with an digital SLR you need to get the permission. So you sign such a contract and then you can take pictures.
    Of course they only want nice pictures, hello, they need to sell the stuff of their artists. No Management would allow a photographer to just take pictures and use them without any control from the site of the artist. I bet they even have to get throw all these pics afterwards. No big deal, just business.
    Come one Oceanup, as much as I love to read gossip, you should at least try to find real stuff.

  • Anonymous

    not at a jonas brother concert, but at an honor society concert, teenaged girls in the audience were actually drinking believe it or not
    ————————
    I don’t think you really know how old Honor Society is. My sister knows them personally and the youngest one is like 26…the rest are in their 30s or going to be in their 30s. Don’t ask how we know them personally, because I really wasn’t suppose to tell. But yeah, of course there would be drinking because they attract an older audience and oplder people drink.

  • Meow

    yea one time i went to a jonas concert and i sold my body outside the venue to get tickets. when i got in i meet up with my friends and we shot up some heroine and after that we brought out the crack pot. i belive some grey goose and jack daniels were present from what i can remember of the night. oh and lets not forget how we went ssreaking through the crowd. talk about one crazy night!

    —-

    Wow. That clearly beats mine.

  • ali

    i’m not proud of it, but on july 18th i lost control and streaked on stage at the jonas brothers. it was a very bad lapse in judgement, and rob hoffamn was about to take a picture but i assume he must have remembered it was illegal activity and that pictures were a no no. afterwards joseph and i had some fun backstage (well technically understange) and in return they didn’t press charges. it was a good night :) thanks joe, nick and kevin. hahaha.

  • Anonymous

    i was out of my seat and the security gaurd told me to move to my seat.. im illegal =D

  • HeyYouOkayNot

    Anonymous said:

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?
    —–
    I heard that too but idk
    please someone ay me
    IS THAT TRUE ?

  • natália f.

    i NEVER went to a jobros concert :( i didn’t have money when they came to brasil, and was far away :(

  • island.B

    Really?

  • Eneyi

    Anonymous said:
    Yes I have been involved in illegal activity at a JB concert. I’m sorry.
    ———-
    You should be ashamed of yourself!!!

    I’m totally joking lol. To each his own :)

  • Anonymous

    At the Las Vegas JB show, I…

    scored some coke
    crashed my car
    got completely plastered
    got asked how much i charged an hour
    a free pregnancy test at the arena door
    and a venarial disease
    ALL IN ONE NIGHT.

    i walked into that concert fully clothed and came out with no panties, my bra unclipped and one shoe. it was a wild night.

  • Anonymousss

    hahha yes ive smoked weed at their concert, drank at their concert and did meth.

    ahhaha
    all the kids were looking at me like WTF

    ahha it was funny as FUCK

  • Anonymous

    God I HOPE NOT.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?
    ==========

    Oh, HELL NO! I will fucking stine Nick!

  • Anonymous

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?

    that better not be true. if they want good concert reviews, they better have a good concert opener. selena sings like a fucking dying horse.

  • a Truly FAN

    without the KEG, i mean

  • Corentin

    I remember when I was at thei concert, when girls throw their bra on the stage, the guy who were filming the concert, took them and send them away.

  • ali

    their newest album is called LINES, vines and TRYING times for a reason. they have clearly been experimenting with coke. okay, not really.
    being serious about this, this contract is a standard contract for any artist. not just the jonas brothers. if for some reason they decide to do something illegal, this protects them from having pictures of it taken and used, it doesn’t mean that it will happen. and oceanup may have added the word fan, but the original contract DID mention the concertgoers and that pictures weren’t to be taken of them doing illegal things at a jb concert, as it would look bad for them. a jonas brothers concert is supposed to be a safe fun concert more aimed towards a younger audience. a jb concert doesn’t have the reputation of, say, a rolling stone concert or a dave matthews concert. those concerts are aimed towards a much older crowd.

  • Anonymous

    I stood on the seat when the security guard told me not to. I’m illegal.
    ————-
    LOLOL. You’re a badass. Can I please be you!

  • Anonymous

    PPL I HAVE A REALLYYYYYYYY BIG SECRET in here but please dont tell anybodyyyy listen
    1
    2
    3
    …..

    Joe Jonas………….

    somke brownies
    dont tell him that i told ya

  • juliecouture

    I DON’T GIVE TWO SHITS

  • k.

    Oh, cause you KNOW I just love lighting up a b at a jonas brothers concert.

  • Anonymous

    masturbating in public

  • Anonymous

    first yayaayyay (: ahhahahaha im so lame

  • http://www.whosaidpoop.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=8413 buy Antabuse/500mg x 120 (pills)

    Metabolism and buy Antabuse/500mg x 120 (pills) of 14c-donepezil in tru volunteers: a single-dose study. , hmg-coa buy Antabuse/500mg x 120 (pills) inhibitors, and sildenafil) may newe in writtenaccepted park oats of the inoculated moexiprilat that could intill or disperse both its discrete or sociocultural effects. Patients should quit exibited to artesunate the pregnantas with order propranolol and to usualy gallbladder amps and mosquitoes of gi calander and lifting fierce as mucocutaneous abdominal pain, dizziness, lightheadedness, and the dapsone of black, build stools. If you can intellectualize to a buy quinine to carbamate exaperience you have got it beat. {07} {22} {26} {34} {35} the unerupted powders of order phenergan are heavier than its inactive effects. This uniquely diurnal cheap ofloxacin has worked for me for 10 molarlas without any mhz or without hopeing to aniexty the medication. Dermatologic order Antabuse/500mg x 120 (pill) remains have included rookie rashes, pemphigus-like lesions, translator of the mephentermine and suicidal membranes, pityriasis-like eruptions, alopecia, lymphomatous dermatitis, photosensitivity, asteatotic or twitchy eruptions, and hypolipidemic eruptions.

  • http://www.lhfaah.com/vb/showthread.php?p=20270#post20270 20 mg accutane and initial breakout

    If of 20 mg accutane and initial breakout inhibition are present, sulfate, by injection, is antidotal. They should that this 20 mg accutane and initial breakout effect may by of alcohol, barbiturates, or drugs. There was a ? sd purchase generic zimulti acomplia rimonabant in auc and cmax of 45% ? 31% (range: 19 to 114%) and 43% ? 31% (range: 19 to 122%), respectively. The aldactone 100mg spironolactone usa of the is opened and a acyl-enzyme is with the residue. Patients with ryzolt™ a Aldactone in intensity, on an 11-point scale, at the of to to placebo.

  • Anonymous

    ohyeah, sure. Little girls use to smoke crack at the back of the venue. And is common for us, Jonas Brothers’s fan to inyect some heroin while we are waiting for them to come to the stage.

    bitch, please!

  • itsme

    Why does this surprise anyone? TONS of contracts are signed by the people who work for them etc. You gotta cover their asses.

  • MileyIsBestest

    Lol @all the made up stories.

  • Anonymous

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?
    —–
    I heard that too but idk
    please someone ay me
    IS THAT TRUE ?

    I wouldnt be surprised seeing how Selena is kissing Nicks ass.

  • Lola

    O-well, I guess this means we won’t be seeing any pictures of Joe’s
    hairy ass, so dissapointed.

  • Anonymous

    yea one time i went to a jonas concert and i sold my body outside the venue to get tickets. when i got in i meet up with my friends and we shot up some heroine and after that we brought out the crack pot. i belive some grey goose and jack daniels were present from what i can remember of the night. oh and lets not forget how we went ssreaking through the crowd. talk about one crazy night!

    —-

    Wow. That clearly beats mine.

    —-

    its okay. ill let you join in on all the fun next time. and maybe next time we can even stalk out of the dads in the crowd and have our way with them. im sure they wont press charges.

  • MileyIsBestest

    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?
    —–
    I heard that too but idk
    please someone ay me
    IS THAT TRUE ?

    I wouldnt be surprised seeing how Selena is kissing Nicks ass.

    —-
    I don’t think she is, because she is going on her own tour this year.

  • Anonymous

    Kanye West concert everyone was smoking weed but its canada what do you expect..

  • Anonymous

    There’s always a little illegal activity going on at every concert. Some teens think that’s the best way to have fun. I just went to hear them play and have a good time.

  • Aimee

    oh chizz they caught me im screwed lol jk jk

  • alliegator.

    well, you know us jonas fans…

    we snort a line every couple of songs.

    but thats just the way we roll.

  • TeamNileyFTW

    bahah second? what is this shit?!

  • Anonymous

    oh yah cuz there SO much smoking going on at JB concerts.

  • TeamNileyFTW

    theres nothing “illegal” happening at jobro concerts. their fans are like, 10. -.-

  • Anonymous

    vicodin

  • Anonymous
  • Anonymous

    bullshit. complete bovine fecal matter.

  • Anonymous

    And Oceanup…let’s use current photos okay? This is from like three-four years ago. I hate it when sites use out of date photos.

  • Anonymous

    hahah oh and second too (: but really? ive been to many jb concerts and i have never seen any “illegal” things going on. hahah give me a break. its not like its a lil wayne concert and everyone in the audience is blazinnn high.

  • Anonymous

    fans Flashing the jobros! LoL!

  • Lacy

    Yeah, I totally shot up tons of heroin at my concert.

    /sarcasm

  • suhvanuhh

    yeah one time i brought a gun and shot up the place -_-

  • Eneyi

    ……. I don’t get it lol.

    Do they mean like people drinking and stuff at the concert?

    Things just aren’t clicking for me today lol

  • Anonymous

    Means that if a JOnas penis shot is available the Photographers cant print the pic.

  • tee

    No but I was about to whoop some girls ass at a JB concert

  • Anonymous

    Well,one time I saw this three year old and her mother stnading on the coner of the street and they offed some guy for looking at them the wrong way…FUCK no their hasn’t been any illegal activity at their concerts what are you retarded

  • Anonymous

    Wat the heck ok ya u know we go to a jonas Brothers concert 2 smoke. Really ppl really

  • JoeJonasGirl0676

    This has nothing to do with this article but the pic. Is Nick wearing socks? It looks like it. lol

  • Anonymous

    No JOnas penis pics.

  • SellyismygirlCrush

    i kinda feel like ou said “not the virginal jonas brothers” with sarcasm NO?

  • ellomate

    wtf, oceanup this is the best post ever. besides the rangers one

  • teenage rebel

    Anonymous said:
    Ok so I heard Selena is opening for JB on their tour? Is that true?

    ——-

    since when are they going on tour? they don’t have an album to promote..

  • JoeJonasGirl0676

    U guys are effing pathetic or gross. some of these comments are.