‘I Asked Selena G To Be My VALENTINE!’

From Travis: I woke up at 3:50 AM on Thursday morning to go see Selena Gomez perform on Good Morning America in NYC. While there, I got to meet her and I asked her to be my Valentine. She said yes, which of course, I was thrilled about. So like every good Valentine,

I had to get her something special so my brother Brian & I made a video on YouTube covering her song ‘Naturally’ in hopes of getting her to view said video. We are trying to get a Twitter trending topic: #TravisSelenaValentines.

  • lolitaaam

    What’s with all these guys and their crush on Selena?

    I heard there was lots of dudes at Selena’s concert yesterday and when I was watching her videos I heard this annoying dude shouting “I love you Selena” over and over I think he was the same one at the NEW york concert

    selena gets ugly little boys after her lol… she get the youngest boys from all disney girls… to ask her out is such a joke..

    Miley and demi get real guys and good looking one’s too. Specially miley get the hottest guys after her not kids..

    ——–

    Stop comparing Miley and Demi to Selena. JUST STOP.
    Having ‘hotter’ fans doesn’t make Miley better. GROW UP.

  • Anonymoucs

    This guy who sits next to me in trig can’t shut up about how beautiful selena is ha. There was this one guy parked right next to me in school & he was jamming out to naturally.
    —-
    LOL. and if you look at her falling down music video most of the comments are something like “id bang her” “shes so hot” or “shes so gorgeous”
    She really is beautiful andi dont even think she realises it

  • RoseL

    SO CUTE….

  • DemiandMileyPones

    I hate it when people say ‘get this trending?’

    What the fuck we look like? Your slaves? Urgh.

  • Anonymous

    Awwww and theyre really good too!!!

  • Anonymous

    Aww :)

    Selena’s lucky. I know so many guys who love her.

  • Anonymous

    The one on the left is cute!
    Selena’s lucky! Justin Bieber,Taylor Lautner,Lucas Till and Nick find her cool

  • Anonymous

    aw they go to my school… =)

  • Anonymous

    the one on the right is pretty good… cute video!

  • xostephxo176

    aww thats so sweet! the one with the hat is good the other one kinda sucks lol

  • Anonymous

    omg I love them!!
    soo cute

  • iSupportNiley

    i don’t want to be rude..but i noticed that every guy that ask her “can you be my valentine?” she always said yes..what if a girl ask her that would she still say yes??

    don’t hate me..im a selena fan too..im just giving my opinion.

  • xostephxo176

    i wonder how many valentines selena got….
    1) nick
    2) hunter, that little boy who was written on her hand
    3) morgan, the guy from the jojo radio thing
    4) this dude!

  • Anonymous

    What was she supposed to say no…they would be so sad

  • Anonymous

    i wonder how many valentines selena got….
    1) nick
    2) hunter, that little boy who was written on her hand
    3) morgan, the guy from the jojo radio thing
    4) this dude!

    reply
    ===
    I don’t think nick is worry all selena get is little boys after her and younger than her. I think is because she got a little girls body and they think she younger. You all know boys can’t tell the girl age.. But she 17 and she looks 12. So I doubt nick is worried all she get is little boys and ugly one’s after her..

  • Anonymous

    well I think that Travis is hot.. Selenas Lucky!! and Brian is hot too!

  • Anonymous

    Nick and Selena are not dating. They are just friends.

  • Anonymous

    I don’t think nick is worry all selena get is little boys after her and younger than her. I think is because she got a little girls body and they think she younger. You all know boys can’t tell the girl age.. But she 17 and she looks 12. So I doubt nick is worried all she get is little boys and ugly one’s after her..

    _________

    Don’t be jealous. one day, a boy will ask you to date him.

  • Anonymous

    I agree with you there. They are just friends and that’s all.

  • sammmyy

    MAKE THIS A TRENDING TOPIC ON TWITTER:
    #TravisSelenaValentines

    pleapleapleaseee:)

  • Anonymous

    I don’t think nick is worry all selena get is little boys after her and younger than her. I think is because she got a little girls body and they think she younger. You all know boys can’t tell the girl age.. But she 17 and she looks 12. So I doubt nick is worried all she get is little boys and ugly one’s after her..

    —————

    unless you have the mind of every boy on the earth, your comment is stupid.

  • Anonymous

    travis is 17 too lol

  • Anonymous

    That’s cute.

  • Anonymous

    AWWWWWWWWWWWWW

  • xostephxo176

    lmao look at her boobs in that pic. PUT THOSE GIRLS AWAY!

  • b!tchs luv meh

    awwwww :) soo cuutee I want a valentines Boy haha I’ll ask Selena if I can borrow u lol u guys rock this is sooooo sweeet!!! I really hope selena sees this . . . best of luck!

    -Jen

  • Syds.

    I don’t think nick is worry all selena get is little boys after her and younger than her. I think is because she got a little girls body and they think she younger. You all know boys can’t tell the girl age.. But she 17 and she looks 12. So I doubt nick is worried all she get is little boys and ugly one’s after her..
    ———-
    Um, no. Literally all of my guy friends think Selena is absolutely gorgeous. And yes, they’re older than her. So your comment actually makes no sense.

  • Anonymous

    This guy who sits next to me in trig can’t shut up about how beautiful selena is ha. There was this one guy parked right next to me in school & he was jamming out to naturally.

  • Anonymous

    omg this is so cute! I cant believe Selena actually saw this!
    Travis is so cute! and Brian is so hot

    I’m totally Subscribing to them!

  • Anonymous

    OCEANUP! you should post more about these guys…they seem to TRULY be the “next wave of fame!”

  • ANelenaRoseGarden

    I FIGURED IT OUT!!

    Why so many girls hate on Selena without direct reason. All the boys want her. From men nearing their 30’s to guys her own age to boys younger than her. My 24 year old brother said he’d bang her. He also said he’d bang Miley with a condom, because he doesn’t want crabs…….LOL

    LOVE YOU SEL!

  • Anonymous

    SHE SAW THE VIDEOOOOO :D

    SHE MENTIONS IT ON TWITTER

  • Anonymous

    haha these guys remind me of teriblygifted from youtube =P

  • Anonymous

    will you guys post more about the crowley brothers?
    I LOVE THEM!

  • blah

    They are cute, and hot, and nice singing!

  • Anonymous

    she tweeted that she saw your video!!!!!!! haha i’m so happy for you!!

  • merissa99

    aw that is so cute

  • Anonymous

    <3 i love the crowleys omgggg!!!!!

  • Anonymous

    SELENA GOMEZ IS A SLUT SLUT SLUT SHE IS SHOWING OFF HER BOODIES GROSS SEL

  • xostephxo176

    Beautiful, one of a kind… And you don’t even realize… That you’re my heart’s desire! All I want and more… <3

  • Anonymous

    AWW<3 thats so cute! and they’re really good! i really hope she see’s this!

  • Anonymous

    sooo talented!!
    YES OCEANUP POST MORE ABOUT THESE BOYS!! they will be HUGE!!!

  • Anonymous

    @selenagomez i saw your video travis:) thank you so much! Made my day

  • Jenny <3

    this is amazing! congratssss

  • Anonymous

    i dont like selena gomez but this is really cute haha

  • Anonymous

    selena gomez saw this!!! she said “I saw your video Travis :) thank you so much! Made my day” on her twitter!!

  • Anonymous

    OMG THEY ARE BOTH SO CUTE AND THIS IS SO SWEET I HOPE SHE SEES THIS SOON!

  • Anonymous

    SELENA SAW THIS! <33333

  • Mandy – Brazil

    Really good!!

  • Anonymous

    Selena’s beautiful. I don’t think she knows that. Most boys at my school talk about how hot she is and how they would love to “bang her”. If Nelena exists, im happy for them. Just sayingg.

  • Anonymous

    this was cute but my ears wanted to puke. :(

  • L.Dazzle

    They did better than Selena Gomez
    Hell yeah I prefer their version better than anything than comes out of her mouth.
    You go Travis, go keep her away from Nick
    :D
    The one without the hat was hawt (:
    Peace suckers
    (:

  • Anonymous

    SELENA SAW THIS!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    aww so cute <3

  • Anonymous

    oceanUP, you guys need to post more of their videos! The Crowley Brothers are so cute and talented, they’ve got so much going for them!

  • heehehe

    they go to my school! travis is the sweetest, and i’m so happy that he got to meet her, he deserved it more than anyone
    i love the crowley brothers! :)

  • PaaperPlanes

    Well, it’s cute of him to do that. :)

  • MZ

    Awwhh that’s super cute! :)

  • Sheeryl

    Aww!! Que lindo *.*

  • Anonymous

    awww that’s adorable.

  • Brangelina

    Aw. That is sweet.

  • lalalalea

    cuteee :)

  • Anonymous

    What’s with all these guys and their crush on Selena?

    I heard there was lots of dudes at Selena’s concert yesterday and when I was watching her videos I heard this annoying dude shouting “I love you Selena” over and over I think he was the same one at the NEW york concert

  • Anonymous

    What’s with all these guys and their crush on Selena?

    I heard there was lots of dudes at Selena’s concert yesterday and when I was watching her videos I heard this annoying dude shouting “I love you Selena” over and over I think he was the same one at the NEW york concert

    selena gets ugly little boys after her lol… she get the youngest boys from all disney girls… to ask her out is such a joke..

    Miley and demi get real guys and good looking one’s too. Specially miley get the hottest guys after her not kids..

  • Anonymous

    she’s so beautiful and sometimes i feel her guy fans more than girls ,and she do not have younger guys only like my couzzine he;s 19 and he worship the ground she walks on and everyone says she’s really pretty oh and i kinda in the pic with the dude noticed in the back a girl looks like bridget from wowp that plays the chracter juliet ,is it her or not ?

  • Anonymous

    New pics of Nick at a Gardening store-Home depot.

    According to the site he or she will add 50 more pix

    http://bulldozer-online.com/?p=66

  • adfasdfasdfasd

    lol this is so cute! :)

  • Anonymous

    selena has a lot of admirers! cutee :)

  • Anonymous

    this is incredibly sweet

  • Anonymous

    Emmmmbarrraassssiiiiinnnggggg. lmfaoooo! esp for the one on the left.

  • Anonymous

    Hahaha!! oh god, i know! lolololol

  • Anonymous

    this is AMAZING!
    best of luck!

  • jill

    OMJ
    I LOVE THEM!
    IM GONNA SUBBBB!!!!

  • Anonymous

    …ummmm Travis is 17
    Brian is 19….
    they are not 12….

    cute cover tho =D

  • island.B

    Princess Sel looks cute.Awwh the cover was sweet of them :) Those boys must be dedicated i hope their thing trends.
    & not only little kids like her my older cousin thats in college likes her and Brenda Song.

  • Anonymous

    SEE OCEANUP…this is actual NEWS.

    This is something interesting that actually gives your website credibility. You guys post about the same 4 things and all of your news is rehashed from JustJaredJR or PerezHilton. Nothing is original. Post MORE articles about these BOYS people who actually sport some talent!

    && you know these boys have something special because for being essentially “unknown” they have 77 people commenting on your post. (NOW 78!)
    SO POST MORE CROWLEY BROTHERSSS!!!!

  • Anonymous

    yeah right!
    Miley might get cute guys but it NEVER lasts! ever!
    and as for Demi, I love her, and she does get way better guys than Miley!

    I love Selena, she is a beautiful girl, so stop being jealous and leave her alone!

  • Anonymous

    Please i bet Miley pays hot guys to go out with her… and nick doesn’t count, she didn’t pay him…. ugly people attract each other :)
    Don’t hate me… Just saying

  • Anonymous

    Please i bet Miley pays hot guys to go out with her… and nick doesn’t count, she didn’t pay him…. ugly people attract each other :)
    Don’t hate me… Just saying