Very Happy 18th Birthday Meaghan Martin

meaghan-cake_0


Camp Rock starlet Meaghan Jette Martin turns 18 today [Feb. 17, 2010]!

  • Anonymous

    **)nelena

  • Anonymous

    **)nelena

  • hpaddictedx

    Happy Birthday <3

  • Anonymous

    are demi and selena ever gonna be friends again

  • Anonymous

    are demi and selena ever gonna be friends again

  • Anonymous

    JEMIIII

  • Anonymous

    JEMIIII

  • oxoemmaoxo

    Happy B-DAY!!!!!

  • Anonymous

    HATE HER SLUTTTT

  • Anonymous

    its not true sel and dem are bffs

  • piss me off on its on

    happy birthday meaghan!

  • ThanksHeavenForKevin

    I think I’m in love with someone named…

    Meryl Streep, I love
    you, save me from the fashion magazine
    Angel with a lighting, beaming with my
    inner self-esteem.(8)

    Did she fixed her teeth? anyway HBD.

  • Anonymous

    UGH SLUT can that dress be any shorter

  • Anonymous

    UGH SLUT can that dress be any shorter

  • selenaever4

    i love her dress!!

  • Anonymous

    selenaever4 is a nelena stan i saw her hating on demi a few post b4 well guess what selena is a boring as imigrant

  • Anonymous

    selenaever4 is a nelena stan i saw her hating on demi a few post b4 well guess what selena is a boring as imigrant

  • Anonymous

    stupid stuppid selena fans

  • Anonymous

    shes ugly and loser shes never been in the cover of any magazine

  • Anonymous

    shes ugly and loser shes never been in the cover of any magazine

  • selenaever4

    are demi and selena ever gonna be friends again
    ———————————————–
    really?
    that good news!

  • selenaever4

    stupid stuppid selena fans
    ——————————————–

    I’m stupid then
    thanks for the compliment ;)

  • Anonymous

    i own you

  • Anonymous

    demi and selena

  • Anonymous

    demi and selena

  • mileymiley

    i don’t like her, but atleast its not a selena post, so happy birthday to you, meaghan:)

  • Anonymous

    this post is dead ha loser

  • Anonymous

    this post is dead ha loser

  • Anonymous

    HAPPY BIRTHDAY TO MEAGHAN !
    YOU ARE A PRETTY GIRL. JUST LIKE MILEY AND DEMI.

  • island.B

    Happy Birthday :)

  • Veselka

    Happy Brithday Meaghan.

  • cottoncandy 162

    happy birthday meghan jette martin

  • Anonymous

    like bilie joe

  • xostephxo176

    happy birthday gurrrrl!!

  • i love jobros

    happy Birthday Meaghan Jette martin !!!
    Suprise

  • cailyonate

    happy birthday girl Im so happy for you, and I love you in camprock

  • Nadia

    Happy birtheday partygirl. I love you

  • i love jobros

    happy Birthday Meaghan Jette martin !!!
    Suprise

  • Anonymous

    I love you <3 plus she’s so far from a slut.

  • Anonymous

    Wow some of you guys are so patethic…

    Some people do care

    Happy birthday Meaghan

  • Shona

    I kinda always though her and Nick would be a cute couple. Well even in camprock…. better than that new girl

    Happy birthday!

  • merissa99

    Happy Birthday!!

  • Anonymous says hey

    hey it’s this boy b-day in my class today, everyones birthday is in february it’s sooooo cool including me =) anywho happy borthday =)

  • Ashley

    Happy b day.

  • selenaever4

    Anonymous said:

    no one cares more nelena post
    ————————————
    for now…

  • Anonymous

    no one cares more nelena post

  • ?

    HAPPY BIRFDAY!!!!

    YAY YAY YAY, IT’S YO BIRFDAY!!!

  • Likethesea

    Happy B day Meaghan, btw I love her show on abc family!

  • ?

    selenaever4 said:

    are demi and selena ever gonna be friends again
    ———————————————–
    really?
    that good news!
    ————–

    omg, like Selena looks so gorgo in yo picto :P

  • selenaever4

    selenaever4 said:

    are demi and selena ever gonna be friends again
    ———————————————–
    really?
    that good news!
    ————–

    omg, like Selena looks so gorgo in yo picto :P

    ————————–

    I value much your comment:)

  • livindalife

    ts not true sel and dem are bffs
    ———
    ……No.
    ;) The truth will come out.

  • dont jugde

    HAPPY BIRTHDAY :D

  • iFail2Much

    Happy bday.

  • emma13

    happy b-day :)

  • Katie13

    Happy Birthday too you
    happy birthday too you
    happy birthday too Meaghan
    HAPPY birthday too you
    :)

  • xoxokatie8

    yippie

  • Anonymous

    she can shove a pickle up her ass

  • anonymous

    happy b day to her

  • anonymous

    happy b day to her

  • Anonymous

    no one cares more nelena post

  • Anonymous

    hey shanah your fat and gay

  • Anonymous

    hey shanah your fat and gay

  • Anonymous

    i own you