Bridigt Mendler HANG IN THERE BABY

Good Luck Charlie theme song. Thx oceanUP Resource & FLAWLESS!

  • Sonny

    Aww, that’s a cute song. :) The little girl in this show–adorable!!

  • Anonymous

    She has a great voice.. however, the show seems REALLY lame. -_-

  • Anonymous

    If that’s really her singing she’s not a bad singer. She should give up acting since she sucks at it!

  • Anonymous

    This is probably the weirdest and stupidest concept for a show I’ve seen in a long time.

  • Anonymous

    I like her but this show looks stupid.

  • Ashley

    hey bridgette you are cool; and i might just watc ur show!!!

  • emillie

    yeah i probably wont bother watching this. i dont really like bridgit and from the previews it doesnt look funny at all

  • Anonymous

    they will run out of ideas for this show by season 2 i bet !

  • Jaymee__x

    I’m probably gonna watch this. Bridgit is a pretty good actress.


    this looks more like an ABC show tbh. But Jason Dolley is awesome so. :D

  • Anonymous

    i wanna watch this :)

  • Giovanna_JonasGomezLovatoCyrus

    Cool song. First?

  • ericabbyx22

    This show looks boring to me.

  • Giovanna_JonasGomezLovatoCyrus

    First time (or second, dont remember) being first. This looks like it’ll be a nice show. Seems a little boring, but it’s.. new. I mean, I don’t think I’ve ever seen a Disney show where it’s about the little baby. I’m gonna watch it though.

More from around the web