Selena Gomez RED LIPS RAVISHING

selena-gomez-fashion-wizard-33


Selena Gomez looking ravishing at the launch of Disney Channel’s ‘Wizards of Waverly Place’ fashion range with George at ASDA on Wednesday. Full Live @ Studio Five interiew under. Photos: WENN, INF.

  • Anonymous

    Have you guys seen the movie Single White Female? ROFL Selena with red lipstick… she’s turning into Demi. LOLLOLLOL

    ————–
    loool she probly said to her self , selena u have to stop copying miley , lets move to demi
    looks very ugly here and her skirt must alittle bit shorter , and the whole black shirt is wrong , use to like her , she used to look pretty but now she is not , she just being silly and boring now
    and fans stfu , its my own opinion

  • Anonymous

    omg i love ur icon <3

  • missmia15

    You’re so slow the interviewer asked her who her bff was what the hell was she supposed 2 say??

  • Taylor

    haha i agreeee.
    she needs to stop mentioning her famous friends, like t swiftt and justin bieber like you saidd, selena can’t get famous on her own so she mentions themm .

  • Anonymous

    Sweetie, she’s gorgeous. And I am not Hispanic.
    Goodness, the ignorance on this site is unbelievable.
    I wonder how you would feel if you had various pictures of yourself posted, and almost EVERYONE pointed out every little thing “WRONG” with you. I get it’s your opinion or whatnot, but think about what you say before you say it. Honestly, we learned that in Elementary.

  • Anonymous

    EWW fugly beaver

  • ImNotAnnoying3.0

    Why does she insist on wearing so much makeup?

  • Anonymous

    she really needs to stop being an ass to demi just because she bores everyone to death

  • Anonymous

    she really needs to stop being an ass to demi just because she bores everyone to death

  • hithere

    oh and i hated her outfit.

  • Sweetdisposition

    bb gurl rocks the red lips…and for some reason I really want a british accent

  • Anonymous

    Ifuckingg<3herr

  • Anonymous

    she look ……. ugly :S

  • Anonymous

    WTF is she wearing and the lipstick just nasty

  • iFail2Much

    I don’t think she can pull off red lipstick that well.

  • Your Mom Was Here

    nice :)

  • Love you bitch.

    Dislike Selena.

  • dont jugde

    don’t like the red lipstick

  • Anonymous

    ravishing? i love she wears to much makeup lately. she looks like a clown not cool selena! tone down the makeup

  • iFail2Much

    don’t like the red lipstick

    icon<3333

  • Anonymous

    i likeee her natural make-up with this she looks like she is trying too hardd…

  • dont jugde

    don’t like the red lipstick

    icon<3333

    —-
    <3 yours to i wish they get together

  • Anonymous

    look at the other video she looks just like a clown in this one

    http://www.youtube.com/watch?v=rqfxs5733rI&feature=player_embedded

    and she’s being a namedropper again. like always. riding taylor swift’s coattail. keep it up selena it’s working good for yuou so far. you mention taylor swift and justin bieber in every interview! you go girl! you little coattail rider you!

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.

  • Anonymous

    That lipstick does not make her look ravishing.

  • Anonymous

    I love selena. Haters can go fall in a ditch.

  • Sweetdisposition

    Anonymous said:

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL.

  • dont jugde

    I love selena. Haters can go fall in a ditch.

    —–
    i love her to but come on this is not her best look

  • Anonymous

    she needs more of a matte red lipstick, and less of a gloss. but other than that she looks fantastic! she’s really pale so it looks good.

    however her clothes. not so much. the skirt needs to be shorter and tighter and higher up on her waist. it’s sad she doesn’t have the confidence to walk with her head high. but i guess she’s just normal, so i can forgive.

  • Anonymous

    Hateyou bitch.
    Jk. Sry I’m pissed so I’m venting here on oceanup.
    Yeah. But I still love sElena

  • Your Mom Was Here

    iFail2Much – hey :D do you know when the new episodes of glee will air here? :0

  • Anonymous

    Have you guys seen the movie Single White Female? ROFL Selena with red lipstick… she’s turning into Demi. LOLLOLLOL

  • Anonymous

    mentioning your best friend. WHAT A FUCKING BITCH!

    justin bieber mentions her in almost every interview, and mentioned her first. and taylor also has said she’s her best friend more than once.how about you get a life instead of obsessing whose name she mentions or doesn’t mention in an interview.

  • Anonymous

    SO TRUEEEEEE!!!!
    omg i watched that movie randomly….
    lol before you know it Selena gonna kill her dog…

  • NicksSweetCaroline

    40 year woman much?

  • Anonymous

    lol lol lol classy releasing her range at ASDA. HAH!

  • dont jugde

    omg ikr they are so cute so are Finn/Rachel <3 i’m so excited!

    —–
    me to!! there would be so much drama i can’t wait <3

  • dont jugde

    lol lol lol classy releasing her range at ASDA. HAH!

    —–
    Asda is not that bad

  • justlilclumsy

    I think she looks great !!!

  • iFail2Much

    me to!! there would be so much drama i can’t wait <3

    just 6 days! <3

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL
    ————-
    thas offensive im mexican and I think she looks like justin bieber and shes a disgrace to immigrants everywhere they at least have guts shes just some wimp who cant even defend her best friend in interviews

    ——-
    Dude not cool at ALL
    ———-
    I dont care she needs to stop being an asshole to demi and thinking taylor is her bff when taylor has other more important friends and selena is clingy

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL
    ————-
    thas offensive im mexican and I think she looks like justin bieber and shes a disgrace to immigrants everywhere they at least have guts shes just some wimp who cant even defend her best friend in interviews

    ——-
    Dude not cool at ALL
    ———-
    I dont care she needs to stop being an asshole to demi and thinking taylor is her bff when taylor has other more important friends and selena is clingy

  • Anonymous

    i really don´t trust in her i mean demi and miley always look honest and comfortable and the press sometimes criticizes them , and selena, i don´t know, is always so sweet???, but wathever i didn´t like the red lipstick , she looks over makeup

  • - Blair Waldorf -

    I dont care she needs to stop being an asshole to demi and thinking taylor is her bff when taylor has other more important friends and selena is clingy

    You can’t force Demi and Selena to be friends if they aren’t. They just seem to have grown apart, we can’t do anything about that.

  • FIona

    She looks older here.

  • Your Mom Was Here

    iFail2Much – hey :D do you know when the new episodes of glee will air here? :0

    Hey! And no I have no idea, my dad will teach me how to download them after the day they air in the USA because idk when they are airing here :/ And I don’t think that anytime soon tbh because of that kdabra series or w/e. D:
    _______
    true :/ I hope they air soon :( Or I will download them too :B

  • Anonymous

    WTF? It’s okay that Selena wears red lipstick, but when Miley wears lipstick, comments say “SHE LOOKS SO UGLY.”

    Wtf?

  • Anonymous

    WTF? It’s okay that Selena wears red lipstick, but when Miley wears lipstick, comments say “SHE LOOKS SO UGLY.”

    Wtf?

  • Anonymous

    umm sorry to the selena fans..but ..selena gomez lost her beauty lately…she looks like a 40 year old women…:/

  • NikBubz

    Sweetdisposition said:

    bb gurl rocks the red lips…and for some reason I really want a british accent

    dude , you can have mine. though its not really that british. more yorkshire :P

  • leLIVREinterdit

    she’s not curvy enough so the outfit doesn’t work. her hair also looks better straight. rockin the lipstick tho. i love this girl.

  • leLIVREinterdit

    i hope for your own sake your comment wasn’t meant to be taken seriously.

  • MRS_BIEBER

    Why does she insist on wearing so much makeup?
    ————————-
    ask taylor

  • Anonymous

    miley’s post for god sake
    iam sick of hearing about that boring bich

  • Anonymous

    miley’s post for god sake
    iam sick of hearing about that boring bich

  • Chelsea-Rose

    She looks so tired. Hope she’s not wearing herself out :)

  • Anonymous

    Beautiful Selena but she looks like a vampire :)

    I prefer the “natural” Selena… TOO MUCH MAKEUP remembers the ugly Lovato.

    Anyways, I am happy DELENA is OVER…

    Q: WHO WANTS a butt chin, big mouth and bitchy girl as friend???

    A: ASK TAYLOR!!!

    ps. Team Saylor all the way :)

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her
    ——
    damn it can you be more pathetic or loser or jelous??? poor fucking loser!!!!!!! hahahaha if your really think selena is ugly just image for a secong what the hell you think you can be??? hahaha a fuckig moron…. loser!!!!
    selena is so gorgeous, everybody knows that, she has natural beauty and you my loser are the most stupid bitch in this post…. hahahahahahaha

  • dont jugde

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL
    ————-
    thas offensive im mexican and I think she looks like justin bieber and shes a disgrace to immigrants everywhere they at least have guts shes just some wimp who cant even defend her best friend in interviews

    ——-
    Dude not cool at ALL

  • iFail2Much

    iFail2Much – hey :D do you know when the new episodes of glee will air here? :0

    Hey! And no I have no idea, my dad will teach me how to download them after the day they air in the USA because idk when they are airing here :/ And I don’t think that anytime soon tbh because of that kdabra series or w/e. D:

  • Anonymous

    Anonymous said:

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?
    ————-
    i know, so true!!! but let poor teenies think loser miley is on top, hahaha only reatard kids think shes so big, but the real world the tru is other my dear friends….. miley without hannah is nothing, selena has so much future in indsutry cause actually she has talented and has so many upcoming projects ;)

    The only teenie is you bitch look at Mileys sucess and then look at elena Miley #1 tours tv show clothing line Cds Singles Selena #1 nothing

  • Anonymous
  • Ginger

    what about selena , her movies never made in box office , her show is very limted unlike hm , her album , oh i dont want even wanna talk about it , even her beauty is gone by wind look at her now !!!!! so fans dont bring miley here cuz ur soo going down , just stick to selena in selena’s posts
    —————————-

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?

  • Anonymous

    She looks totally pretty I love her so much

  • Anonymous

    This fugly troll has no talent. Demi FTW

  • K.F.D.M.S lover

    idont like it on her
    and the skert
    but she looks good

  • Ginger

    and she’s being a namedropper again. like always. riding taylor swift’s coattail. keep it up selena it’s working good for yuou so far. you mention taylor swift and justin bieber in every interview! you go girl! you little coattail rider you
    ———————–
    haha i agreeee.
    she needs to stop mentioning her famous friends, like t swiftt and justin bieber like you saidd, selena can’t get famous on her own so she mentions themm
    ——————————

    You know what? I’m normally a nice person and I don’t like to call people names, but I don’t care right now. FUCK YOU. You moronic, idiotic little troll who constantly keeps posting hateful comments and replying to himself/herself as if you’re talking to another person when really 2 comments are from the SAME person! First of all, the interviewer asked her a question and Selena is not gonna lie and say somebody else when she’d much rather bring Taylor Swift with her in a deserted island! Second of all, Selena said “Taylor”, not “Taylor Swift”, meaning that she didn’t want to namedrop anyone. Taylor could have been Swift or Lautner or some random person that we don’t know about, but of course the interviewer just had to be a nosy bitch and kept pushing her to answer more to the ridiculous question. Third of all, SHUT THE FUCK UP, because it’s quite obvious that you’re sad, jealous loser who loves to bash people who are more fortunate than you are.

  • BigTimeRushLover

    she looks Beatiful!!!!

  • Anonymous

    harrypotterbitches said:
    no offense but demi is the only person i know that can pull off the red lipstick so…
    _____
    agree

  • Anonymous

    Anonymous said:
    This fugly troll has no talent. Demi FTW
    ________

    YEAAAAHHH DEMI<33333

  • inwonderland

    musicismyeternity i really like your icon :)

  • Anonymous

    selena will be around long after miley’s gone cause she hasn’t disgraced herself with slutty and rude behavior. miley has alot of ppl who hate her. just watch hollywood hot tub

  • hagar

    i think miley and demi is no longer friends
    coz miley doesn’t wear demi’s nickles anymore

    sad right?

  • Anonymous

    she looks so fucking ugly!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    demi is fugly compared to selena
    __________

    you’re blind!! -_-“

  • Anonymous

    demi is fugly compared to selena

  • Hilary

    sorry honey but nobody knows whos miley outside of disney in fact shes only know cause hannah montana, in the other hand selena is knowing cause her talented and not cause alex russo, miley always will be hannah montana, sooo nice try honey!!!

    —————————
    really lmao , babe shut it cuz the whole is comment i wrong , miley cyrus is very well known , she is everywhere she aleady have 4 movies in process , upcoming album ( which is not her frist ) , her movie is doing good , hm the movie was no one , songs always on top ,what about selena , her movies never made in box office , her show is very limted unlike hm , her album , oh i dont want even wanna talk about it , even her beauty is gone by wind look at her now !!!!! so fans dont bring miley here cuz ur soo going down , just stick to selena in selena’s posts

    Stop comparing them.

    btw OU ..you can change the picture, but she still looks kinda weird.

  • Anonymous

    anyone who hates selena must be FUCKED UP in the head

  • Anonymous

    demi’s a dog! fuck her clench-teeth smiling buttchin greasy face

  • Anonymous

    for all the people saying ewww i hate that lipstick on her…..ummmmmmm shes herself , your not her, so keep your opitions to yourself if u have nothing nice to say dont saying anything & just shut your fucking mouth! kayyy???? gosh ok…besides i think she looks great.

  • Anonymous

    for all the people saying ewww i hate that lipstick on her…..ummmmmmm shes herself , your not her, so keep your opitions to yourself if u have nothing nice to say dont saying anything & just shut your fucking mouth! kayyy???? gosh ok…besides i think she looks great.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    selena will be around long after miley’s gone cause she hasn’t disgraced herself with slutty and rude behavior. miley has alot of ppl who hate her. just watch hollywood hot tub
    ___
    Atleast miley has a career and alot more people love Miley than selena just because Miley has jealous haters doesnot mean shit shes still 100x more popular than selena

  • Anonymous

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?

    —————
    wow selena fans , u left the whole comment and only foucsed on selena ‘s part , and i know why , ayways good luck with selena !!!

  • Ginger

    OK, why are people here talking crap about Selena just because she has on red lip stick? The girl is a teenager, she’s experimenting with different lip sticks, outfits and colors. Give her a damn break! Stop being such judgmental asses because I’m pretty sure NONE of you are “perfect” either.

    And so what if she mentioned Taylor Swift or Justin Bieber? She doesn’t bring them on, she’s NEVER the one to bring them up. It’s always those damn interviewers who keeps asking her questions about then and asking stupid questions like “if you were stranded in an island, who would you bring?”. Of course she’s gonna say Taylor Swift because she’s close to her! So quit nagging on Selena for everything she does, everything she says, and everything she wears, she’s only human for god sakes!

  • Anonymous

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?
    ————-
    i know, so true!!! but let poor teenies think loser miley is on top, hahaha only reatard kids think shes so big, but the real world the tru is other my dear friends….. miley without hannah is nothing, selena has so much future in indsutry cause actually she has talented and has so many upcoming projects ;)

  • Anonymous

    hey am not hating on no one but wanting to spot something out
    did you remember miley put on a skirt that short and she was called a slut even selena and Taylor wear it they are not called sluts!!

  • Anonymous

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?
    ————-
    i know, so true!!! but let poor teenies think loser miley is on top, hahaha only reatard kids think shes so big, but the real world the tru is other my dear friends….. miley without hannah is nothing, selena has so much future in indsutry cause actually she has talented and has so many upcoming projects ;)

  • Ginger

    What about Selena? Well ‘Ramona and Beezus’ is releasing in theaters and she’s gonna work on a theatrical movie with Nicole Kidman. Her show will most likely get a 4th season and her album went Gold, not to mention Naturally is almost going Platinum. So you’re pretty much a damn fool if you’re gonna deny Selena’s fame and success!

    And what the fuck?? Miley fans always bring up Selena in their Miley posts, so what the fuck are you talking about?

    —————
    wow selena fans , u left the whole comment and only foucsed on selena ‘s part , and i know why , ayways good luck with selena !!!
    ——————–

    I’m only talking about Selena because THIS IS A FUCKING SELENA POST. Not a Miley post, not a Miley/Selena post, but a FUCKING SELENA POST!

    Miley may be more successful than Selena, but Selena is STILL successful! and their talent is debatable!

  • Anonymous

    I’m only talking about Selena because THIS IS A FUCKING SELENA POST. Not a Miley post, not a Miley/Selena post, but a FUCKING SELENA POST!

    Miley may be more successful than Selena, but Selena is STILL successful! and their talent is debatable!

    —————–
    ur ur right , its selena ‘s post , and if u look bk u will see that selena ‘s fans who strated this shit , and thnx 4 idmiting , its enough for me

  • Anonymous

    m only talking about Selena because THIS IS A FUCKING SELENA POST. Not a Miley post, not a Miley/Selena post, but a FUCKING SELENA POST!

    Miley may be more successful than Selena, but Selena is STILL successful! and their talent is debatable
    ———-
    ur right , but if u look back u will see that selena fans who started this shit
    anyways thnx 4 idmiting ,its enough for me

  • amy

    Nice! I’m really loving her and I actually do like her red lipstick. IDK about the other Disney people cause truthfully I haven’t checked out anyone else.

  • Anonymous

    what hell the make up is that?!

  • anonymous…

    Wow she looks so beautiful there. I love what she’s wearing, very classy

  • cupcakestastelikeviolence

    she looks super pale. that red looks weird though :/

  • vanessa

    Looking Gorgeous!

  • Anonymous

    that skirt is the greatest thing i’ve ever seen.

  • Anonymous

    always petty

    and classy

  • Anonymous

    Why r so many people hating on Selena??
    She is an amazin actress and a good singer + she seems really grounded and nice unlike some celebs her age…….

  • belen

    am sorry ylove tu mach selenea gomez miley sirius nouuuuuuu oseaaa mi name is belen

  • Anonymous

    look selena gomez impresion am sorri osea is genial quisiera ser ella chau soy latinaaaaa

  • bar

    “she looks adorable”Sel you are fantastic

  • lydia

    I really love Selena! Oh & I love how she looks in these pictures, many people have different opinions on her red lipstick, I think it’s alright. It’s not the best but whatever it’s her lips.

  • ququtq

    i love selena and she look so beautiful

  • w-o-w

    Anonymous said:

    Anonymous said:
    SHE TOTALLY DUMPED DEMI! :(
    ______
    i know
    she’s a bitch, always talking about her taylor
    …taylor..blah blah blah…taylor….! >< ————– whatever bitch! quit sounding like a bitter husband, anyways demi hung out with miley so if you want to bitch about them hanging out with other people mention everyone or just shut the hell up about it!

  • mileyluver15

    it doesnt look good on her and i hate her outfit i dont really find her that pretty i find taylor swift pretty but not really her i mean shes not ugly but i just dont like her…

  • ququtq

    selena is the best in the world

  • xfruitcake

    she looks so pretty!
    but it looks like she’s trying to look like demi. that red lipstick is soo demi! hahah.

  • Anonymous

    Agree with people that Selena did not mention Taylor S on purpose. It was a fair question and they are BFFs, so why shouldn’t she say her name? The interviewer knew who Selena meant by asked because it was the perfect leadway for her next question.

    Also, Selena looked amazing as usual :) Loved the makeup, hair & outfit!

  • Anonymous

    stop hating on her. shes better than all of you already so haters effffff off.
    :) plus she’s a role model , incredible person and a talented actress and singer.

  • Anonymous

    omg omg omg omg omg omg omg not

  • Anonymous

    ey losers if you really wanna see someone who looks like a clown just go to a miley post cause that fucking and disgusting bitch is just that a fucking clown and a big joke in hollywood, sooo nice try loser… selena is gorgeous amazing and has respect in industry!!!! LOSERS!!!
    ————
    HAHAHAHAHAHA

  • Anonymous

    How does Selena have respect? barely anyone outside of Disney knows who she is and the people that do know only know shes Disneys failed attempt at making another Miley shes like #2 in Austin Powers
    ———
    sorry honey but nobody knows whos miley outside of disney in fact shes only know cause hannah montana, in the other hand selena is knowing cause her talented and not cause alex russo, miley always will be hannah montana, sooo nice try honey!!!

  • Anonymous

    How does Selena have respect? barely anyone outside of Disney knows who she is and the people that do know only know shes Disneys failed attempt at making another Miley shes like #2 in Austin Powers
    ———
    sorry honey but nobody knows whos miley outside of disney in fact shes only know cause hannah montana, in the other hand selena is knowing cause her talented and not cause alex russo, miley always will be hannah montana, sooo nice try honey!!!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    ey losers if you really wanna see someone who looks like a clown just go to a miley post cause that fucking and disgusting bitch is just that a fucking clown and a big joke in hollywood, sooo nice try loser… selena is gorgeous amazing and has respect in industry!!!! LOSERS!!!
    ————
    HAHAHAHAHAHA
    —-
    This was hilarious If Miley has no respect in the industry then what is Selena a nobody? Considering nobody gives a shit about her unless shes dating Nick Jonas

  • Anonymous

    This girl is a fugly jealous bitch

  • Anonymous

    ey losers if you really wanna see someone who looks like a clown just go to a miley post cause that fucking and disgusting bitch is just that a fucking clown and a big joke in hollywood, sooo nice try loser… selena is gorgeous amazing and has respect in industry!!!! LOSERS!!!
    ________________
    YOU MAD GIRL? SELENA IS A NOBODY. CALL ME WHEN SHE’S AN ALIST STAR AND A HOUSEHOLD NAME LIKE MILEY CHRIST AND CAN BUY THE WORLD IF SHE WANTED TO.

  • harrypotterbitches

    no offense but demi is the only person i know that can pull off the red lipstick so…

  • Anonymous

    ey losers if you really wanna see someone who looks like a clown just go to a miley post cause that fucking and disgusting bitch is just that a fucking clown and a big joke in hollywood, sooo nice try loser… selena is gorgeous amazing and has respect in industry!!!! LOSERS!!!
    ________________
    YOU MAD GIRL? SELENA IS A NOBODY. CALL ME WHEN SHE’S AN ALIST STAR AND A HOUSEHOLD NAME LIKE MILEY CHRIST AND CAN BUY THE WORLD IF SHE WANTED TO
    ———-
    that´s exactly what i mean, i guess all teenies miley fans are just like her a big joke, poor babies who think miley is so big and buy the world???? hahahaha yeah yeah losers hahahahahaha miley is a fucking joke, dont you see everybody says that she without hannah is nathing and her carrear is over!!!!!!!!! in the othe hand selena has so many upcoming project ang big and real movies everybody want to work with her… sooo ok ok teenies keep dreaming…..

  • Anonymous

    ey losers if you really wanna see someone who looks like a clown just go to a miley post cause that fucking and disgusting bitch is just that a fucking clown and a big joke in hollywood, sooo nice try loser… selena is gorgeous amazing and has respect in industry!!!! LOSERS!!!
    ________________
    YOU MAD GIRL? SELENA IS A NOBODY. CALL ME WHEN SHE’S AN ALIST STAR AND A HOUSEHOLD NAME LIKE MILEY CHRIST AND CAN BUY THE WORLD IF SHE WANTED TO
    ———-
    that´s exactly what i mean, i guess all teenies miley fans are just like her a big joke, poor babies who think miley is so big and buy the world???? hahahaha yeah yeah losers hahahahahaha miley is a fucking joke, dont you see everybody says that she without hannah is nathing and her carrear is over!!!!!!!!! in the othe hand selena has so many upcoming project ang big and real movies everybody want to work with her… sooo ok ok teenies keep dreaming…..

  • Anonymous

    This was hilarious If Miley has no respect in the industry then what is Selena a nobody? Considering nobody gives a shit about her unless shes dating Nick Jonas
    ——
    sorry honey but selena actually has respect in industry, she has talented, and wake up cause nobody gives a shit too miely shes sooo over, her movie is fail…. sooo shut uppp ou idiot!!

  • Anonymous

    This was hilarious If Miley has no respect in the industry then what is Selena a nobody? Considering nobody gives a shit about her unless shes dating Nick Jonas
    ——
    sorry honey but selena actually has respect in industry, she has talented, and wake up cause nobody gives a shit too miely shes sooo over, her movie is fail…. sooo shut uppp ou idiot!!

  • Anonymous

    sorry honey but nobody knows whos miley outside of disney in fact shes only know cause hannah montana, in the other hand selena is knowing cause her talented and not cause alex russo, miley always will be hannah montana, sooo nice try honey!!!

    —————————
    really lmao , babe shut it cuz the whole is comment i wrong , miley cyrus is very well known , she is everywhere she aleady have 4 movies in process , upcoming album ( which is not her frist ) , her movie is doing good , hm the movie was no one , songs always on top ,what about selena , her movies never made in box office , her show is very limted unlike hm , her album , oh i dont want even wanna talk about it , even her beauty is gone by wind look at her now !!!!! so fans dont bring miley here cuz ur soo going down , just stick to selena in selena’s posts

  • Anonymous

    Anonymous said:

    This was hilarious If Miley has no respect in the industry then what is Selena a nobody? Considering nobody gives a shit about her unless shes dating Nick Jonas
    ——
    sorry honey but selena actually has respect in industry, she has talented, and wake up cause nobody gives a shit too miely shes sooo over, her movie is fail…. sooo shut uppp ou idiot!!
    —-
    her movie was nicholas sparks second most successgul opening weekend ever. And When I look at you beat Selena naturally on the billboard and peaked higher Im sorry but Selenas over noone likes her anymore in fact noone ever liked her.

  • Anonymous

    Selena more successful than Miley? ARE YOU HIGH Selena has never had a #1 cd ever she debuted at #9 major fail and she never had a top five film ever she sucks

  • Notion

    This was hilarious If Miley has no respect in the industry then what is Selena a nobody? Considering nobody gives a shit about her unless shes dating Nick Jonas
    ——
    sorry honey but selena actually has respect in industry, she has talented, and wake up cause nobody gives a shit too miely shes sooo over, her movie is fail…. sooo shut uppp ou idiot!!
    —-
    her movie was nicholas sparks second most successgul opening weekend ever. And When I look at you beat Selena naturally on the billboard and peaked higher Im sorry but Selenas over noone likes her anymore in fact noone ever liked her.

    ___

    STOP COMPARING THEM.

  • Anonymous

    How does Selena have respect? barely anyone outside of Disney knows who she is and the people that do know only know shes Disneys failed attempt at making another Miley shes like #2 in Austin Powers.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    How does Selena have respect? barely anyone outside of Disney knows who she is and the people that do know only know shes Disneys failed attempt at making another Miley shes like #2 in Austin Powers.

    WIN

  • Anonymous

    haters are so funny poor loser with no life at all… if selena is ugly what the fuck are all of you idiots???? hahahahaha selena is ABSOLUTELY G-O-R-G-E-O-U-S!!!!

  • Anonymous

    shes soooo pretyy!!!!!!!!!!

  • hagar

    i think miley and demi is no longer friends
    coz miley doesn’t wear demi’s nickles anymore

    sad right?

  • hithere

    http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/04/selena-fashion/selena-gomez-fa

    lmaooooooooooooooooo FAIL FAIL FAIL she looks old and ugly
    __
    LMAO!
    HAHAHAHAHAHA

  • Anonymous

    i love her shoes…. she has so much style and glam!!!

  • Anonymous

    Ok that one Selena stan who thinks Selenas more successful than Miley is either high or delusonal

  • SelenaxKelsey

    Stunning flawless Selena!

  • Anonymous

    why is it that for selena oceanup puts good headlines but for miley or demi they sarcastictly call them ugly

    What?? They ALWAYS put some word at the end like “ravishing”, “hot” or “beautiful”. If you interpret it as sarcasm, then you’re the one who feels that the word is untrue. :)

  • Anonymous

    why is it that for selena oceanup puts good headlines but for miley or demi they sarcastictly call them ugly

  • Anonymous

    She got her hair cut into that really cute bob but now she always wears extenetions. Why?

  • Anonymous

    Anonymous said:
    why is it that for selena oceanup puts good headlines but for miley or demi they sarcastictly call them ugly
    ________

    THIS!!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Have you guys seen the movie Single White Female? ROFL Selena with red lipstick… she’s turning into Demi. LOLLOLLOL
    ________

    THE DIFFERENCE IS THAT DEMI IS GORGEOUS WITH! =)

  • musicismyeternity

    I think the red lipstick washes her out a little. Makes her pale and sick looking, other than that. GORGEOUS.

  • http://silverwing.net/showthread.php?p=28829#post28829 buy paxil without doctor

    Lack of buy paxil without doctor in two circumstances of accepted caliber overdose. Titrate to reinserted formulary purchase generic aldactone online of 20 silmiliar in keyed doses. The Norvasc and messenger of apothecary siberian contraceptive fuzzies may shove recognized with co-administration of anti-hiv rain inhibitors. Transfer of Paxil into buffered tejido and guilliermondi milk in reconstituting women. Attenuation of salicylate-induced cheap aldactone buy by ginkgo adelgazamiento underestimate in rats.

  • Anonymous

    What in the fucking world?

  • Anonymous

    haters stfu about miley , there is huge different between her and selena , and look at those photos , now who is looking like a clown !!!lmao

  • Anonymous

    Are you kidding me?! Oceanup dont hate Miley, in fact; in every post they say stuff like “Beautiful Miley looking extremely pretty and stylish as always” and give Selena a break I mean, just because you always see her all natural, doesn’t mean she’ll never wear any make up! If she likes it give her alone, put yourself in their shoes, you would constantly change your style, there are going to be days where you’ll want to look cuter, so you’ll dress up different.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Beautiful Selena but she looks like a vampire :)

    I prefer the “natural” Selena… TOO MUCH MAKEUP remembers the ugly Lovato.

    Anyways, I am happy DELENA is OVER…

    Q: WHO WANTS a butt chin, big mouth and bitchy girl as friend???

    A: ASK TAYLOR!!!

    ps. Team Saylor all the way :)
    __________

    just SHUT UP!!!
    DEMI is far from being ugly! she’s BEAUTIFUL with or without makeup so IF YOU DONT LIKE HER DONT TALK ABOUT HER OK??
    go talk about your perfect and sweet selena or taylor we dont care!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    How does Selena have respect? barely anyone outside of Disney knows who she is and the people that do know only know shes Disneys failed attempt at making another Miley shes like #2 in Austin Powers
    ———
    sorry honey but nobody knows whos miley outside of disney in fact shes only know cause hannah montana, in the other hand selena is knowing cause her talented and not cause alex russo, miley always will be hannah montana, sooo nice try honey!!!
    —–
    LMAO THIS IS THE STUPIDEST THING I HAVE EVR HEARD NOBODY KNOWS WHO MILEY CYRUS IS? REALLY LMAO SHES THE MOST POPULAR AND FAMOUS TEEN IN THE WORLS People know Selena for Alex Russo ROTFL Yea Because adults want to st and watch Wizards of Waverly place

  • girl crush mileyyyyy

    shes too prettyyyy! :)

  • Anonymous

    Wow that girl seriouslt thinks Selenas more famous than miley? i pray for this new generation. Stupidity is rising.

  • ;D

    Anonymous said:
    What do people see in this girl shes fugly
    ___________

    OMG BEST COMMENT EVER!!!
    AGREEEEEEEEEE!!!!!!!!

  • me!!

    this look reminds me of demi and this somethinng demi would totally wear but demi can actually pull this look off unline selena! it just looks weird and ugly on her like she’s trying to hard

  • Anonymous

    SHE TOTALLY DUMPED DEMI! :(

  • meeEee

    i totally agree with you i thought the same when i saw this pic it just reminds me of demi and she can actually pull this look off unlike selena

  • Anonymous

    REcently Selena has started dressing and luking lyk Demi…and honestly Demi’s style only suits her and is amazing…Selena is more of the sophisticated natural type….she should stick to it and not try the Demi style….this is my opinion..sum may think differently….
    Miss Delena…R.I.P :((

  • eww

    coolll

  • Hilary

    She’s so cute, but she looks weird with her makeup done like that.

  • Anonymous

    why is it that for selena oceanup puts good headlines but for miley or demi they sarcastictly call them ugly

  • Alexx.

    yeah. looking a bit weird. she looks much prettier with NATURAL makeup.

  • Anonymous

    hahahahahaha her makeup she looks like a 40 year old woman

    FAIL

    http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/04/selena-fashion/selena-gomez-fashion-show-21.jpg

  • Anonymous

    TEAM DEMI

    SELENA=DISNEY ROBOT SHES NOT FUNNY AT ALL WHO CARES HOW PROFESSIONAL SHE IS

  • Anonymous
  • Anonymous

    TEAM DEMI

    SELENA=DISNEY ROBOT SHES NOT FUNNY AT ALL WHO CARES HOW PROFESSIONAL SHE IS

  • Anonymous

    http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/04/selena-fashion/selena-gomez-fashion-show-21.jpg

    lmaooooooooooooooooo FAIL FAIL FAIL she looks old and ugly

  • hithere

    ew
    she looks kinda weird
    she looks yellow actually…

  • xCyrusBieber

    For me, she looks gorgeous, but I think she looks better without makeup. But with or without makeup you got to admit she looks beautiful.

  • Anonymous

    What do people see in this girl shes fugly

  • Jen

    She looks amazing :)

  • justme

    She looks SO skinny! But she looks good, too, I guess =)

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her
    ——
    damn it can you be more pathetic or loser or jelous??? poor fucking loser!!!!!!! hahahaha if your really think selena is ugly just image for a secong what the hell you think you can be??? hahaha a fuckig moron…. loser!!!!
    selena is so gorgeous, everybody knows that, she has natural beauty and you my loser are the most stupid bitch in this post…. hahahahahahaha

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her
    ——
    damn it can you be more pathetic or loser or jelous??? poor fucking loser!!!!!!! hahahaha if your really think selena is ugly just image for a secong what the hell you think you can be??? hahaha a fuckig moron…. loser!!!!
    selena is so gorgeous, everybody knows that, she has natural beauty and you my loser are the most stupid bitch in this post…. hahahahahahah

  • Anonymous

    what are you all talking about?
    she looks like normal exccept the red lipstick
    that looks ok
    she is so beautiful

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her
    ——
    damn it can you be more pathetic or loser or jelous??? poor fucking loser!!!!!!! hahahaha if your really think selena is ugly just image for a secong what the hell you think you can be??? hahaha a fuckig moron…. loser!!!!
    selena is so gorgeous, everybody knows that, she has natural beauty and you my loser are the most stupid bitch in this post…. hahahahahahaha
    —–
    Second commenter cant spell. And I have nothing against Selena but not everyone finds her gorgeous people have different opinions than yours.

  • NikBubz

    MRS_BIEBER said:

    Why does she insist on wearing so much makeup?
    ————————-
    ask taylor

    ————————-

    FTW

  • Anonymous

    Anonymous said:
    SHE TOTALLY DUMPED DEMI! :(
    ______
    i know
    she’s a bitch, always talking about her taylor
    …taylor..blah blah blah…taylor….! ><

  • Nothing_At_All

    STUNNING

  • Anonymous

    ewwww she looks awful!!
    hate her

  • Anonymous

    Hahaha, you people on here are pathetic. Arguing with strangers and what not. Stop comparing her to Miley. Stop comparing Miley to her. They are totally different. All they have in common is that they pee sitting down and they are a product of Disney. Woop dee friggin doo.

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL
    ————-
    thas offensive im mexican and I think she looks like justin bieber and shes a disgrace to immigrants everywhere they at least have guts shes just some wimp who cant even defend her best friend in interviews

  • Anonymous

    Shes ugly with or without makeup Shes Only hispanics find her pretty which I dont get since many hispanics are prettier than her.
    —-
    One word anon, one word: FAIL
    ————-
    thas offensive im mexican and I think she looks like justin bieber and shes a disgrace to immigrants everywhere they at least have guts shes just some wimp who cant even defend her best friend in interviews

  • iFail2Much

    <3 yours to i wish they get together

    omg ikr they are so cute so are Finn/Rachel <3 i’m so excited!

  • - Blair Waldorf -

    I don’t like this look on her.

  • hithere

    iFail2Much said:

    I don’t think she can pull off red lipstick that well.
    ___
    i fucking love your icon!
    <3

  • Anonymous

    EEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWW

  • Anonymous

    she really looks ugly tired her , look at her face , not pretty at all , she used to look better when she was younger while miley and demi looks much better now