Miley Wants To MARRY Liam Hemsworth

Pop goddess Miley Ray Cyrus is so in love with costar Liam Hemsworth that she’s planning to marry him this year. A source told OK! ‘She’s convinced she’ll spend the rest of her life with him. She’s talking about a wedding as soon as she turns 18. She’s even asked her mom if she can wear her wedding dress.‘ Miley gushed: ‘He is awesome. We hang out almost every day. He’s almost become like my best friend.’

NOTE: LOL with Demi Moore starts filming in July!

  • Anonymous

    Seriously, I think the purity ring is getting to her…she just wants to get married so they can have sex. But best of luck to both of them.


    Well than it means she still is a virgin. Go miley for keeping your promise. I remember at her age my hormones were going wild. It is really tought when guys are touching and staying away from doing the deed. Guys need to stop making us girls so hot.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Shes doesnt even wear her purity ring anymore!! I dunno if this is true or not but i used to be a huge fan of hers and now shes just annoying! First she decides to ditch her music to pursue acting which is really a bad mistake, then she decides to stop wearin this purity ring (i wonder why) and now she wants to get married!! Haha! Give her a year and she will be knocked up!

    _______

    we can hope. i mean. i wouldn’t necessarily wish that on anyone. but it would get her out of the celeb-o-sphere.

  • bella13

    hahahah you really think miley is a virgin? come on now. the purity is bullshit, she does her own thing on her own time with her boyfriend. you dont kiss someone like she kisses him if u havent had sex. it breaks the ice.

  • Anonymous

    wow. i bet miam is goin goin to have “it” the first night they get married.

  • Anonymous

    Shes doesnt even wear her purity ring anymore!! I dunno if this is true or not but i used to be a huge fan of hers and now shes just annoying! First she decides to ditch her music to pursue acting which is really a bad mistake, then she decides to stop wearin this purity ring (i wonder why) and now she wants to get married!! Haha! Give her a year and she will be knocked up!

  • HatersSuckSUCKERSSS

    It would be really sweet but i dont belive this :P

  • Anonymous

    she haves to take slow not to fast(:

  • Anonymous

    hahahahahahahahaha

    ok.

  • Anonymous

    im suuuuuuuuuure.

  • TSLove

    Right….

  • iFail2Much

    I don’t think so, OK Magazine.

  • HatersSuckSUCKERSSS

    it would be really sweet but i dont belive this.. just no. xD

  • Anonymous

    YESSSSS! :DD
    Miam forever. <3

  • Anonymous

    this is crap

  • Anonymous

    these so called ‘sources’ are ridiculous! i dont believe it 4 a minute, yh i do think shes madly inlove with him n he feels the same way but they havent been 2geva 4 even a year yet, i hope 2 god its true because i absolutley love them 2geva but i doubt it very much

  • Anonymous

    this is crap

  • Anonymous

    i love miam

  • harrypotterbitches

    i dont believe it…

  • Anonymous

    i hope its true but i dont think so

  • Anonymous

    Seriously, I think the purity ring is getting to her…she just wants to get married so they can have sex. But best of luck to both of them.

  • Anonymous

    wtf miley , i love u ,ur great and everything ,but ut barly 18 , too young to get married

  • Anonymous

    Seriously, I think the purity ring is getting to her…she just wants to get married so they can have sex. But best of luck to both of them.


    Well than it means she still is a virgin. Go miley for keeping your promise. I remember at her age my hormones were going wild. It is really tought when guys are touching and staying away from doing the deed. Guys need to stop making us girls so hot.
    —————————————-
    should could be wearing that ring to hide it from the public, and maybe even her parents.

  • TayBrii__?

    And then divorce young

    LMFAO! But, true.

  • ashley

    She wants to marry young, then she’ll marry young. Jeez.

    and then divorce young

  • cupcakestastelikeviolence

    NO BAD IDEA. BACK UP. BAD IDEA. VERY BAD IDEA!

  • Anonymous

    Niley’s dead?
    That’s great.
    Who cares, really?

    OK magazine… Right.

  • BooBoo

    She’ll get a baby or two and then she’ll divorce.

  • Anonymous

    miley cyrus is officially retarded. why must she get married?? and why do her parents just condone every stupid thing she does and let her do it?? haven’t they ever heard of the word NO?? gosh, she is just pushing it. first, slut dressing, then bad mouthing every good disney has done for her, then liam came along, made him move in, now shes moving out, and getting married. i see divorce in her future. :/

  • Kate

    Love Miley, Love Liam, Love them as a couple. But OK, OK Mag has got this twisted up I hope and I am almost positive. Miley is a beautiful young and talented girl. The only thing I hate is as soon as she finds a guy she falls head over heels in love, rushes into it too fast. That would be a huge ass mistake if she did such a thing at 18. She’s finally being recognized outside of her Hannah Montana stakes, she talks about how she wants a huge acting career for the future, she shouldn’t tie herself down at the age of 18. Her life is just beginning, don’t go and throw it away over one silly mistake. LOVE U MILEY, JUST BE CAREFUL!

  • Anonymous

    Anyway, I am so looking forward to the fact that Demi, Selena and Miley are almost 18. I mean, I imagine there will be marriage rumors flying around about all of them for weeks on end as soon as they hit 18.

    ——-
    That would be really funny, expect the elope wedding headline ala Britney Spears debacle soon this year. Finally Disney girls step up their game to became headline all over tabloids and drown their past with Jo Bros, lol, coz these 3 girls would end up marrying someone else.

    ——-
    oh my if Miley and Selena get marry soon with someone else, not with Jonas Brothers, Niley and Nelena fans break down are bound to happen, lol.

  • NOT TRUE!

    WANT is different than IS PEOPLE! oceanup usually lies. I’d like to know who the person is who said that. And there have been multiple rumors with every guys she’s dated saying she wants to marry him! WHAT MAKES THIS ONE DIFFERENT?! and if she does marry him… well that means she’s happy. and us fans should support her with that decision if you don’t than i guess you’re not a fan.

  • Anonymous

    I think this a load of crap, and a rumor. She said she wasn’t planning on getting married at such a young age.

  • Anonymous

    Marry and MILEY ???? GO GET A LIFE AND LEAVE OTHERS LIFE ALONE!!!Stop publishing utter crap!

  • Anonymous

    what??..

    miley are you crazy??

    but i don’t believe it

  • Anonymous

    I want to marry him too.
    We all don’t get what we wnt.

  • Roro xox

    miley;i love you.. bu dont get married!
    not yet..please:)
    i love miam <3;bu too young to get married xD

  • Billy Moore

    Coungaulasions Miley I hope it goes well I really do. Maybe someday i’ll marry my own girl.

  • Anonymous

    LMFA0O STAR you piece of crap magazine..GET A LIFE.

  • Anonymous

    lmao they just wanna fuck..

  • Anonym

    Miley Cyrus is a very immature little girl that needs to stay at home with her mum and dad for a little longer… or a lot longer…

  • Anonymous

    I don’t believe this but it would be sooo cute :) Gotta’ love Miam..!

  • Anonymous

    ur right on one part,dat selena won’t marry any of da faggets she has been linked 2.she will marry me(just wait a few years,u will find out who i am).and there won’t b marry rumors 4 selena,she’s not stupid.

  • Anonymous

    she must be out of her fucking mind omfg

  • Anonymous

    if there’s any truth in it, this is pathetic. she’s a 17 year old diva. she’ll be tired of him before the year is up. it’s hard enough to find that kind of connection in the real world at that age without the pressures of the high life.

    LAME.

  • Diamondback

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    I’d like to know who these “sources” are! Are they making money for telling LIES?! HA. Miley’s personal life should be kept PRIVATE. =]

  • TheOne

    well Miley says a lot of garbage. so
    FRANKLY,
    i dont care what she has to say.

  • disney_girl

    Good for them..Ah but i still want niley!

  • Anonymous

    shes not gonna marry that douchebag..miles too good for him :)

  • Anonymous

    OMG OMG OMG TGGVVVVVVVGY!FFBGBDDS!!!!!!!!!
    RUMOR HAS IT LOGAN LERMAN WILL BE IN LOL
    AND WILL PLAY MILEYS BEST FRIEND-TURNED BOYFRIEND
    IN THE MOVIE!!!!!!!!! AHHHH I HOPE ITS TRUE!

    CAUSE MILEY AND LOGAN ARE BOTH GORGOUSE

  • Anonymous

    I’m sorry I’m getting tired of miley she’s always acting older and trying to look older why not just do what you can when your at a certain age before your to old

  • Anonymous

    Anonymoussaid:OMG OMG OMG TGGVVVVVVVGY!FFBGBDDS!!!!!!!!!RUMOR HAS IT LOGAN LERMAN WILL BE IN LOLAND WILL PLAY MILEYS BEST FRIEND-TURNED BOYFRIENDIN THE MOVIE!!!!!!!!! AHHHH I HOPE ITS TRUE!CAUSE MILEY AND LOGAN ARE BOTH GORGOUSE

    ———

    yeah i heard that on the radio a while ago. i hope its true, logan is fucking handsome! selena would be soooo jealous!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    OMG OMG OMG TGGVVVVVVVGY!FFBGBDDS!!!!!!!!!
    RUMOR HAS IT LOGAN LERMAN WILL BE IN LOLAND WILL PLAY MILEYS BEST FRIEND-TURNED BOYFRIENDIN THE MOVIE!!!!!!!!! AHHHH I HOPE ITS TRUE!CAUSE MILEY AND LOGAN ARE BOTH GORGOUSE

    ———

    SHUT UP! my best friend told me the same at school today!! i just didn’t believe her!! i love miley and LOGAN LERMAN IS JUST MMMMMMMMM. AHHH I HOPE ITS TRUE!!!!!!!!!! I WOULD LOVE TO SEE HIM IN LOL AND SPIDERMAN!!!!

  • Anonymous

    HAH. Where did you pull this shit from? you’r ass crack?

  • Anonymous

    Anonymous said:
    OMG OMG OMG TGGVVVVVVVGY!FFBGBDDS!!!!!!!!!RUMOR HAS IT LOGAN LERMAN WILL BE IN LOLAND WILL PLAY MILEYS BEST FRIEND-TURNED BOYFRIENDIN THE MOVIE!!!!!!!!! AHHHH I HOPE ITS TRUE!CAUSE MILEY AND LOGAN ARE BOTH GORGOUSE

    ———

    i hope so. he’s beautiful. and if he becomes the next spidey, even BETTER.

    TEAM LOGAN LERMAN

  • LaLaLaLand

    wtf? Miley even said it herself that she’ not gonna get married until she’s like 29!?!

  • Anonymous

    RUMOR KILL!
    Fake.
    A source close to Cyrus laughed off the story.

  • KillyGirl6

    Wtf? what is this?? i dont believe this nononono this is so Fake

  • Anonymous

    Anyway, I am so looking forward to the fact that Demi, Selena and Miley are almost 18. I mean, I imagine there will be marriage rumors flying around about all of them for weeks on end as soon as they hit 18.

    ——-
    That would be really funny, expect the elope wedding headline ala Britney Spears debacle soon this year. Finally Disney girls step up their game to became headline all over tabloids and drown their past Jo Bros, lol.

  • Leena

    Bahah, this is so fake.

  • Anonymous

    yeah.. i don’t believe this. But it’s sweet haha

  • wtfbecca

    i call bullshit. i call bullshit.

  • mileyyy_

    WHAT A LIE ! This is crap, Miley said like a few days ago she doesn’t plan on getting married any time soon, and she isn’t even “INLOVE” with Liam. She also said that, a interviewer asked her if she’s inlove and she said “……Not yet……” So please, and I’m NO niley fan but she is so not over him, she just needs Liam to make Nick Jealous, duhh but yea Liam is just like her bestfriend but she isnt inlove with him, but miley’s happy so if she’s happy im happy. Wait and see, Nick and Miley are fersure aren’t OVER just yet….. xoxox :D

  • Anonymous

    Anyway, I am so looking forward to the fact that Demi, Selena and Miley are almost 18. I mean, I imagine there will be marriage rumors flying around about all of them for weeks on end as soon as they hit 18.

    ——-
    That would be really funny, expect the elope wedding headline ala Britney Spears debacle soon this year. Finally Disney girls step up their game to became headline all over tabloids and drown their past with Jo Bros, lol, coz these 3 girls would end up marrying someone else.

  • Anonymous

    miley also said she wasn’t moving out ’til she turned 20 yrs. old. miley says a lot of things, but seldom does she keep any vow she makes.

    like most teens.

    i wouldn’t be surprised if miley “i’m deeper than normal people” virus gets married at 18 yrs. old. i also won’t be surprised when miley gets divorced at a young age. get an iron-clad prenup, beeyotch. i know your chastity belt wasn’t iron-clad.

    that sucker’s long gone.

  • Anonymous

    please!! i hope she gets married!

  • Anonymous

    stilll no pic ofmiley

  • xCyrusBieber

    This is fake. Totally fake.

  • Kate

    I don’t think this is true. It seems like alot of stuff from OK! magazine always seems to be false!

  • Music Zombie

    Really OU? OK Magazine?.. BULL-SHIT.

  • Music Zombie

    Really OU? OK Magazine?.. BULL-SHIT. & I wasn’t spamming Shanna(oceanup)

  • Anonymous

    you should never rush into marriage.
    if she really loves him, she can show that love without a piece of paper and a ring.
    if she feels this way in a few years then they definetly should get married.
    but, miley even admitted to herself that she thought she was going to marry nick jonas. look how that turned out.
    she needs to stop rushing.

  • Anonymous

    yes lol is being made i told ocean up to put that on there!

  • ImNotAnnoying3.0

    I can’t wait for her new movie LOL ha :D

  • tete_mileybrazil

    That’s a lie, right. They do not see them selves for centuries!ugh I hate the shit that people write about her.
    I’m sure that’s not true, because Liam took a scolding by Billy because he joked that he and Miley Would marry!
    I JUST WANT MILEY HAPPY!

  • ImNotAnnoying3.0

    Marries? BS Miley even said she does not want to marry soon. :I

  • :]yup

    finally. she can leave Nick alone now. He deserves someone better :]

  • tete_mileybrazil

    Marries? BS Miley even said she does not want to marry soon. :I
    ——
    Yeah Miley said this!This is a big lie!

  • Anonymous

    its not true!!!…look at the website at the bottom of the comments…it soo fake!

  • Anonymodedeus

    SUCH LIARS. LMFAO LMFAO LMFAO. MILEY IS NOT RETARD. DUDE,

  • Anonymous

    HAHAHAHAHA lmfao @ anyone who believes this shit. Like, seriously.

  • Love you bitch.

    Wow, I DONT want Miley marrying that young. :l

  • Anonymous

    finally. she can leave Nick alone now. He deserves someone better
    —-
    OH shut up selena you are the one who came in between them with your lies to separate miley and nick.

    Nick cares for her deal with it.

    The best girl nick ever dated was miley cyrus everyone else is a downgraded.

  • dont jugde

    i don’t believe it :P

  • Anonymous

    That’s a lie, right. They do not see them selves for centuries!ugh I hate the shit that people write about her.
    I’m sure that’s not true, because Liam took a scolding by Billy because he joked that he and Miley Would marry!
    I JUST WANT MILEY HAPPY!
    ———-
    How you know liam took a scholding from billy??? How u know is a lie are you them?

  • iFail2Much

    OH shut up selena you are the one who came in between them with your lies to separate miley and nick.

    Nick cares for her deal with it.

    The best girl nick ever dated was miley cyrus everyone else is a downgraded.

    Well, everyone else (At least, that we know) would be Selena lol.

  • :]yuup

    finally. she can leave Nick alone now. He deserves someone better
    —-
    OH shut up selena you are the one who came in between them with your lies to separate miley and nick.

    Nick cares for her deal with it.

    The best girl nick ever dated was miley cyrus everyone else is a downgraded

    ——-

    LMFAO. im not Selena hahahahahahahahaha. but yeah hun Nick is 17 years old and he’ll still date girls so dont take that for granted. Miley is with Liam and you’ll have to get over it. Niley.is.dead.

  • MZ

    Yowza. Sounds kinda fishy. If it is true though then good luck to ‘em! :)

  • Anonymous

    I haven’t seen any engagement ring on her hand yet.

    If miley marries is for life her grandma lasted a long time and billy and tish have been married very long too.

    I guess nick will be her bestfriend to her husband. Beside he too short.

  • Anonymous

    SOURCE + OK = NONO!!
    Who the fuck is this “source”
    and how many times has Miley said
    “He’s the one!” Nooo offence.
    I’m happy for Miley, and I love Miam.

    I personally think she needs to stay single for awhile.

  • Anonymous

    that’s a lie.
    cause they have 10 months dating?
    i guess thats what everybody says.

    RETARD, nick and miley were together for 2
    and no marry?

    your retard. just thinking LIAM AND MILEY WILL BREAK UP.
    like justin and miley. everybody thinkks that justin and miley
    were about to marry , but is a lie. RETARD.
    if miley loves liam, then miley is crazy about nick.
    cause is more love 2 years than 10 months. JUST SAYING.
    miley will leave the style she haves and the old her will come back, she’s a teen anger. i mean,
    she changes, and is crazy. :|

    SHE WILL NO MARRY WITH LIAM,
    not soon. STUPID.

  • Anonymous

    pop goddess? LMAO haha thanks for the laugh oceanup. NEVER AGAIN. Miley sucks ass, she has no talent and looks like a chipmunk

  • Anonymous

    inally. she can leave Nick alone now. He deserves someone better
    —-
    OH shut up selena you are the one who came in between them with your lies to separate miley and nick.

    Nick cares for her deal with it.

    The best girl nick ever dated was miley cyrus everyone else is a downgraded

    ——-

    LMFAO. im not Selena hahahahahahahahaha. but yeah hun Nick is 17 years old and he’ll still date girls so dont take that for granted. Miley is with Liam and you’ll have to get over it. Niley.is.dead.

    ——

    THE THING IS DEAD IS NELENA, cause nick use selena
    to get back miley. really. oceanup loves nelena,
    and miam haven’t seen together for like a 2 weeks
    and HAHAHA. they will no get marry, cause
    they’re young. don’t be stupid if you believe that,
    i mean miley is the most famous teenager ever, she’s not
    stupid to get marry now, not stupid as you ;D

  • :]yup

    ——

    THE THING IS DEAD IS NELENA, cause nick use selena
    to get back miley. really. oceanup loves nelena,
    and miam haven’t seen together for like a 2 weeks
    and HAHAHA. they will no get marry, cause
    they’re young. don’t be stupid if you believe that,
    i mean miley is the most famous teenager ever, she’s not
    stupid to get marry now, not stupid as you ;D

    —-

    Yup.. Like you said, NELENA & NILEY ARE DEAD. i dont even support them. and i dont give a shit either if Oceanup loves nelena, seriously who cares? Miam is together hun, stop being on denial because they’re together and in love. GET A LIFE.

    Programming

  • Anonymous

    No anon sel is the one with no talent and her round face looks like a chipmunk.

  • Anonymous

    they’re together.
    but they will no get marry.
    dont be retard.

  • Anonymous

    thats bullshit Miley said she’s not getting married until she’s like 29!!!! FALSE, i bet when she see’s this she will laugh

  • Europe

    I love Miley, but a wedding with 18 years old, GREAT MISTAKE Miley!!

  • Anonymous

    if someone believes that
    is a dumbass, go to the doctor.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Hahahaha oh dear Miley.

  • Limu

    it is not true, if it is true Miley in 2 years with 2 kids and divorced

  • Moonbeam

    Bwahahaha!
    It’s all true, it’s all true…

    Is Demi really MrsKutcher on twitter? I didn’t know that.

  • Anonymous

    NO U RETARDED ANON,SELENA IS TALENTED AND BEAUTIFUL.DA ONE WHO IS TALENTLESS,UGLY AND LOOKS LIKE A CHIPMUNK IS DA HORSE FACE MULE CYRUS

  • Anonymous

    ROFL at who believes this! AHAHA xD READ THIS EVERYONE you’ll see it’s FAKE: http://www.gossipcop.com/miley-cyrus-getting-married-liam-hemsworth/

  • TErka

    that’s bullshit!!!

  • _huajaichumpoo

    A source told OK!, I’ll believe it.

  • MileyAndSelRule

    i would LOVE it if she chooses to marry Liam one day, but i really do NOT think this is true. it’s like the Niley ring story oceanup told us about last year – there never WAS a “Niley ring” as confirmed by Miley when she use to have a twitter. so i dont believe this. and plus, did u notice how they have quotes for what an “insider” said, and not what MILEY said about a wedding? And the only thing of Miley’s they DID quote was her saying he’s awesome and that he’s like her best friend. nothing about a wedding. calm down with he lies, oceanup.

  • emma13

    sure…

  • emma13

    right….

  • Anonymous

    Miley was 4 films to acord she was no time to marry someone like she has been dating for 10 months its too early
    She dated Nick for 2 years its kinda obvious she will marry Nick Jonas.
    and now she goes to live closer to him in order to spend more time together.
    Miam will end sooner than you think

    LMAO IS THE TRUE <3
    i love you.

  • Fiona

    Don’t believe in this, she is way to young and should wait until she is at least 21. The only celebrity couple that should get maried it Zanessa.

  • rr

    Miley said last year that she wasn’t getting married until she was in her 30’s now she is getting married at 18. I smell a bunch of b.s. here.

  • Anonymous

    If it happens, then great. If it doesn’t, oh well then. Let her live her life. She wants to marry young, then she’ll marry young. Jeez.

    Let the girl live in her life & let her live her life. Damned teenies -________________________-

  • Your Love is my Drug

    hmm. i dont think so. she should get married to him when they are like zanessa. together for 6 years and still going (:

  • vane

    with Liam Noooooooooooooooooooo :(

  • Your Love is my Drug

    And I CANT WIAIT FOR LOL. Im watching it in my french class today and tomarow. ill tell you guys if its good!

  • Anonymous

    she just wants sex cause i doubt someone would wanna marry that young
    and plus i dont think Liam wants to stop dating girls and get married at his age

  • Anonymous

    wow that is a big move 4 miley she is only 16 and shes thinking about getting married. plus that stuff isnt right for her because she with diseny channel and that junk. just saying liam is not right for her and she might find someone eles by the time she is 18. and i kind of think this is not true but if it is true good luck to them on there wedding.

  • Timber518

    He’s almost become like my best friend.

    I don’t know… am I the only one that thinks it’s weird that he’s not her best friend? I mean, as much as she goes on and on about him you’d think she would already consider him her best friend.

    Anyway, I am so looking forward to the fact that Demi, Selena and Miley are almost 18. I mean, I imagine there will be marriage rumors flying around about all of them for weeks on end as soon as they hit 18. -.-

  • Anonymous

    that’s bullshit. she’s known the dude for like 8 months. shes NOT IN-love with him. i doubt she wants to get married at 18 cuz she seems like the girl that wants to experience everything without having to be tied down a an early age. and if her parents let her get married that young, they are phsycotic.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    she just wants sex cause i doubt someone would wanna marry that young
    and plus i dont think Liam wants to stop dating girls and get married at his age
    _____________________

    Oh just STFU it’s not even true!

  • Timber518

    wow that is a big move 4 miley she is only 16 and shes thinking about getting married. plus that stuff isnt right for her because she with diseny channel and that junk. just saying liam is not right for her and she might find someone eles by the time she is 18. and i kind of think this is not true but if it is true good luck to them on there wedding.

    She’s 17, she’ll be 18 in November. Did you even read the article? It says that she wants to get married as soon as she’s 18.

    AND she’s filming the last season of Hannah right now, so by the time she’s 18, she won’t technically be with Disney.

    And how do you know Liam isn’t right for her? Have you met him? What about her? Do you honestly know anything about their relationship at all?

    Just saying.

  • Timber518

    Anyway, this is all stupid. She’s already said she doesn’t plan on getting married at all anytime soon.

  • Anonymous

    riiiiiiiiighhhhhtt

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Maybe if she marries Liam, OU will get over the fact Niley aint getting back together :l

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Your Love is my Drug said:

    hmm. i dont think so. she should get married to him when they are like zanessa. together for 6 years and still going (:

    _______________

    Zanessa have been together for 6 years?? Thought it had only been like 4/5..

  • Joana

    Oceanup is fake
    shes is not marry liam

  • Anonymous

    OK! is never a reliable source.
    Although they have been right a lot recently.

  • MILEY&JB

    wedding w/ 18 = Mistake
    Wedding w/ Liam = Mistake

  • Anonymous
  • Joana

    She has a purity ring and he wont marry just for sex nothing more they arent in love for eachother
    She still loves Nick remember their relationship i so strong and thay dated for 2 years and Miam is just for ten months
    is just like justin gaston and Miley then she come back from nick´s arms
    Please oceanup is Nelena fan so thay always make Nelena news and lies about Miam and this magazine is fake too be obvious

  • I´m the source

    There is no Relationship between Miley and Liam!
    And there is also no Relationship between Joe and Demi!
    Everything only camouflage!
    The truth is, Miley and Demi are lesbian and love each other!

    THIS IS FROM A REAL SOURCE!!!!!!!!

  • Anonymous

    YEAHHH!!
    ????LOOOOVE THEM A LOOOOOOOTTTTTTTT????
    PLEAAASE GET MARRIED!!!
    :)

  • Anonymous

    YEAHHH!!
    ¡¡LOOOOVE THEM A LOOOOOOOTTTTTTTT!!
    PLEAAASE GET MARRIED!!!
    :)

  • Anonymous

    Fact or Crap? This post = Crap

  • stephanie_016

    That’s bull.

  • Hilary

    A source told OK!

    LMAO. ah. Ok.

    Ps. I can’t wait for her new movie LOL

  • Anonymous

    okay yeah THIS IS A HUGE FAT LIE. I am so sick of people making up stupid shit like this. Miley will never get married that young, she isn’t that stupid.

  • Anonymous

    OH PLEASSEE.
    OK! magazine is full of shit, how do i know?
    last year they reported that kstew was pregnant aand
    that miley and nick are engaged. plus britney spears has this
    thing on her site called BS(bull shit) where she updates her
    fans if its true or not bout what the magazines are saying,
    and OK! has been there like 354544658 times!
    so don’t believe it!
    ESPECIALLY cause miley has said she isnt in several interviews.

  • DesiGirl

    Isn’t this like the fifth time someone’s tried to make this into story? And hasn’t it been proven false every single time? Jeez, take the hint OU. If it was wrong the previous four times it’s probably still wrong now. I don’t know why the media seems so desperate for Miley to get married. She’s not even 18 yet.

  • Anonymous

    I think all the disney stars are way to young to get married first of all. I think it is too fast in such a young age. And,like Kevin Jonas And Hilary duff And Tiffany Thorton. I think that they should get to know the person better as friends/Boyfiend and girlfriend. It is not easy to have a wedding it is hard when you have to move with them in the same house. You don’t know how they are raised and stuff. I think that they should wait about 30 years old are more to get married.But,I not saying that I am happy for these stars I hope they make a right decisions in life.God bless you both.

  • Anonymous

    she should just forget that purity ring crap and just have sex and get it over with (if she hasn’t already), it seems like she’s not a hardcore Christian any more anyways. marriage is a big thing i think she should wait and not get married so young. i would hate for her to get married and realize it was a mistake and go through a messy divorce like so many other hollywood marriages

  • StuckOnYou

    lalala…

  • Anonymous875875

    Miley said her and liam had been daying 10 months on ellen. thats May,(last song had not started filming) her and Nick were seen kissing in june, and she hasnt been seen with liam since her movie came out. Also, if you listen to all the storys about when she met him and stuff. They all are a little different.

  • Anonymous

    SHE IS TOO YOUNG!!!

  • Anonymous

    What a dumbass, seriously just because Miley started on Disney she doesn’t deserve respect ? Ha, okay Demi [I got plastic surgery on my knees] Moore you are not all that, frankly she isn’t even that popular, the fact that she goes by Mrs.Kutcher just shows that.

  • Hannahh

    Source + OK Magazine = No.

  • http://dev.asktdg.com/members/Purchase-Cheap-Antabuse-O.aspx buy online antabuse

    This would for levocetirizine, as buy online antabuse and are both in urine. 9% (placebo) for hunt and hess grades iv or v. The Methotrexate are at 4 months, 6 months, and 12 to 18 of age. The Naltrexone was as a 3-minute in two of the studies, and as a 15-minute in the two studies. (‘multum’) buy avodart online precisa, actual, y completa, no se garant?a de tal. I hit an online medrol buy in my that me every of every day. Most of what i’ve is toward it’s naltrexone 2.5 mg cost as a agent – an analgesic. Para buy online cheap ventolin de que c?lulas de la no demasiado, habr? que regularidad. Then, your Methotrexate may your to 20 to 40 a in two doses. Only your methotrexate 25 mg im injection can if it is for you to precose.

  • DoublePersonality

    Agree.

    Its fake.

  • Anonymous

    oh god…

  • Cucumberr

    So first, this is obviously NOT true, it’s not even said by Miley herself! But if it WAS true, the problem wouldn’t be that they’ve only been dating for 10 months, it would be the AGE. Miley’s just 17, she knows better! This isn’t the middles ages anymore and Miley & Liam are smart enough to know that! Then again, this is 99.99999 % fake, so there, PROBLEM SETTLED.

  • Anonymous

    nick and miley only dated for a YEAR.

    they met in 06′ and broke up in 07′ – EXPLAIN HOW THAT WAS 2 YEARS?!?!?!

    they had a brief fling in 09′ and now their JUST FRIENDS.

    -.- get it right.

  • Anonymous

    when they say “SOURCE” IT’S A LIE! ITS JUST ANOTHER WORD FOR FAKE!

  • Anonymous

    miley just said that gets married still she had 19!

  • Joana

    Miley was 4 films to acord she was no time to marry someone like she has been dating for 10 months its too early
    She dated Nick for 2 years its kinda obvious she will marry Nick Jonas.
    and now she goes to live closer to him in order to spend more time together.
    Miam will end sooner than you think

  • Mileybest

    noooo Miley, please

  • xluvmileycyrusx

    This is not true, this gossip magazine “OK” lie so much, remember when they were making the “Robsten saga” all of this wasn’t true, and MILEY IS ONLY 17 YEARS OLD!! She is not that stupid as you guys think that she is!!

  • Anonymous
  • Gable16

    bull, if there together in 10 years…then i’ll believe it, lmao!

  • Gable16

    bull, if there together in 10 years…then i’ll believe it, lmao!

  • Gable16

    bull, if there together in 10 years…then i’ll believe it, lmao!

  • m

    It’s not true.

  • Joana

    Pop Godness is a Magazine?
    I never heard that before
    this is not truth
    who belives in that is a ass

  • Anonymous

    nooooooooooooooooooooooooooooo! please , no!!!!!!!!!!!!!! :c

  • Anonymous

    I hope she gets married :)

  • Dumm Blonnd

    o___________O

  • Anonymous

    i want to be a source.
    they make money for telling lies.
    i am an EXPERT liar. ;)

  • Anonymous

    how could this be true???.. i seriously dont care about her at all!…but i lovee liam!…this cannot be true..its prolly fake! (hopefully!) liam deserves so much better!!!

  • Anonymous

    well miley did say she was staying a virgin until marriage and If she marries early is because she still a virgin for sure, because other than that why marry anyone for that matter specially when she need to guy to buy her a house or work.

    she must definately still be a virgin and she don’t want to break the promise to god.

    I think liam and her will make a good couple they both hot.

  • TayBrii__?

    Eh, I’m having issues believing this! And I can see almost everyone else is too, lol.