Justin Bieber DRAKE COLLABORATION

justin-idol_0


Justin Bieber chatted with Complex about his upcoming collaboration with Drake How did Drake come about being in ‘Baby’ music video? Basically, he’s from Canada, and we met through mutual people and became homies. He wanted to show love, so he came out to the music video.

Did Drake hit on the young girls in the video? [Laughs.] Nah. Do you think you could pull more chicks than him? I mean, I’m pretty sure I can take him. But I don’t know, man, he gets girls. Could you two ever work together?

For sure. He’s a great artist and we’ve already talked about it; we haven’t done it yet, but it’s definitely in the works. There’s a website called Lesbians Who Look Like Justin Bieber, are you familiar with it? I haven’t seen it. I heard about it, but nah, I haven’t been on it yet.

  • Bulletproof

    HAHAHAH lesbians who look like justin bieber. that is classic.

    Bee tee dubz, if him him and Drake collabed it would be heaven on earth. Hahaha not really but you get the point. I fucking LOVE them both! :]

  • Bulletproof

    NICKI MINAJ<3

  • Paedonymic

    You can tell when OU have nothing to post about…

  • Anonymous

    Lesbians Who Look Like Justin Bieber …this is just stupid ..

  • sweetdisposition???

    Yes, he needs to work with Drake:D

  • Anonymous

    DRAKEEEEEEEE!!! WOO!!! HELL YA DEY SHOULD COLLABORATE DAT WILL BE HOT?? ANY OF U THINK DRAKE’S HOT??{OR NOT}

  • Bulletproof

    This time baby, I’ll beeee… Bulletttttttproof.

  • Anonymous

    lol yup :)im glad someone knows who she is.
    ______________________________________
    lol hopefully everybody postin noz who nicki is, cuz its semi sortof kinda maybe a drake post?

  • girl crush mileyyyyy

    Yes!! Thatd be so good!! :)

  • Serenity.

    I mean, I’m pretty sure I can take him.

    No, Bieber, NO.

  • Anonymous

    I’m sure Justin will have the last laugh. He is very talented and very good looking. Yeah, he looks young but that will change and when it does he will be the one laughing cause his fanbase will double when the older girls discover the new improved post puberty Justin.

  • Anonymous

    It might be to his benefit now that he looks so young cause he is attracting the young girls that will probably stick with him awhile. After puberty he will attract the older girls too. So, it might work for him that he is delayed.

  • Anonymous

    Poor Justin. I’m sure at 16 it must be kind of embarrassing to go through puberty so late and people making fun of it. He probably cant wait to mature.

  • Anonymous

    He gives me a feeling like he will be a big horn dog once he goes through puberty.

  • Anonymous
  • JBGoldenTicketUK
  • nikole13

    i love your icon <3

  • island.B

    Justin&Drake hell yesss :)

  • Fiona

    Didn’t know Drake was Canadian, Cool. Anyway cool collaboration. and i also feel bad that he is going through puberty at an older age. People should leave him alone he is only 16, and is taking a lot of trash. No one truly knows how is affected by all this, it must really hurt to be called a “fetus”, “baby”, “lesbian”. It so stupid that people are so immature and can’t put themselves in his shoes for sec. Sure don’t like his music, not everyone does, but don’t judge him on his appearce and his voice. I am Not and obsessed fan just having sympathy.

  • Anonymous
  • EBlock187

    http://www.youtube.com/watch?v=Cb2xO4GgjOs

    This guy is a future pedophile for making a 3 year old girl cry over him!

  • island.B

    Didn’t know Drake was Canadian, Cool. Anyway cool collaboration. and i also feel bad that he is going through puberty at an older age. People should leave him alone he is only 16, and is taking a lot of trash. No one truly knows how is affected by all this, it must really hurt to be called a “fetus”, “baby”, “lesbian”. It so stupid that people are so immature and can’t put themselves in his shoes for sec. Sure don’t like his music, not everyone does, but don’t judge him on his appearce and his voice. I am Not and obsessed fan just having sympathy.
    —-
    yea Drake was on Degrassi and its a Canadian show :)thats nice what you said more people should think like that.

  • Chelseaaaa

    Ahhhh 2/3 Of My Celebrityy Hubbys workiing together AH! I Freeeakkiin love it!

  • Beautiful.Dirty.Rich

    :O I would dieeeee if he collaborated with Drake :D I freaking love them both!

    Hahahaha they asked about Lesbians who look like Justin Bieber, Thats one of my favorite websites xD

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Fiona said:

    Didn’t know Drake was Canadian, Cool. Anyway cool collaboration. and i also feel bad that he is going through puberty at an older age. People should leave him alone he is only 16, and is taking a lot of trash. No one truly knows how is affected by all this, it must really hurt to be called a “fetus”, “baby”, “lesbian”. It so stupid that people are so immature and can’t put themselves in his shoes for sec. Sure don’t like his music, not everyone does, but don’t judge him on his appearce and his voice. I am Not and obsessed fan just having sympathy.

    __________________

    Yeah so true :) And even though he gets called all that hes still got more girls on him then any guy I know!

  • Anonymous

    hahaha kewls a nicki minaj icon

  • Anonymous

    this site’s dead..

  • Timber518

    “Lesbians Who Look Like Justin Bieber” Lol! Can’t say I’ve ever heard of that before. O.o

  • island.B

    hahaha kewls a nicki minaj icon

    lol yup :)im glad someone knows who she is.

  • Anonymous

    that would be amazing love u justin!
    http://www.youtube.com/watch?v=lHlUjtKvR3c
    all of yall gotta watch this video! ITS A MUST SEE! FOR JUSTIN!!!

  • mileyluver15

    LESBIANS WHOO LIKE JUSTIN BIEBER HAHAHAHA THATS FUNNY I WANNA SEE ..WELL NOT REALY BUT I STIL DO HA

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=lHlUjtKvR3c
    lolol whoever want to see that stupid site watch the video and some person posted it in the comments.

  • Boss.

    That Collab Would Be Hot !!.
    But Did He Just Say “homies” ?
    Haaa. But I’m Definetly Checking That Website Out !

  • Your Mom Was Here

    lesbians who look like Justin Bieber?

    what the..

  • Anonymous

    “…and became homies.”

    LOLKAY.

  • Tiffany

    HEY PEOPLE HE IS NOT W A GIRL HES TALKING TO HER PPL OK I LOVE JUSIN BIBER

  • Anonymous

    lesbians who look like him?! seriously its fucking harsh even to mention it to him.

  • Anonymous
  • Your Mom Was Here

    Drake is the best. <3

  • FAV0RiTEGiRL

    Love Drakee!!!
    That collab will be dope ! <3

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=lHlUjtKvR3c
    http://www.youtube.com/watch?v=lHlUjtKvR3c
    http://www.youtube.com/watch?v=lHlUjtKvR3c
    WATCH THIS VIDEO FOR JUSTIN! HE WANTS YALL TO SEE IT!! we made it just for him!!! GO WATCH!