Selena Gomez T4 UK INTERVIEW

Koko Pop under!

  • Anonymous

    shes so pretty and not to mention classy
    —-
    so true!!!

  • msjonas13

    oh love herrrrr

  • Anonymous

    boring and lifeless..blah whatever
    —-
    loser…. you just describe yourself you idiot!!!

  • iLoveChimpanzee

    i wish i could be like selena someone that doesnt even kill a fly.

  • Anonymous

    she the msot gorgeous disney girl ever!!!

  • Anonymous

    borrrrrrring sry selena ur pretty and everthing cant deny that
    but miley all the way baby
    and plz dont reply cuz i dont give a f*** about her fans

  • Anonymous

    your rock honey!!

  • icehoneybaby

    :))

  • Anonymous

    europe are insanely carzy about you baby!!!

  • Julianna

    aw she looks so nice :)

  • Anonymous

    selena you has sooooo much future in industry, people actually has respect for your amazing talented…. im so happy for all her upcoming projetc ;)

  • Anonymous

    exactly

  • Anonymous

    hate that boring girl
    miley rules

  • Anonymous

    wow… i went to see her to Teletón!!!! here in mexico city!!! love her

  • Anonymous

    excuse me for having my own opinion!
    TO ME she SEEMS boring. You can love her all u want but I don’t

  • stellagirl1993

    No shit.
    Where is everyone?

  • Jonas88

    Love her

  • Jonas88

    Love her :)

  • Anonymous

    I agree 100%.
    Demi is so much better that Selena as far as singing goes.
    Demi is a real singer and musician while Selena is an actress that doesn’t suck at singing. but she’s not good at it either!
    Arghh it makes me so mad that Selena is doing better than Demi in record sales.. but whatever. We all know who will succeed AFTER leaving disney

    DEMI FTW! xD

  • Jonas88

    http://twitpic.com/1exh2p new camp rock 2 poster :)

  • peacelovehearts

    Boring ass interview…
    But hey, that’s Selena for you..

  • sweetdisposition???

    I don’t find her interviews boring at all,and she looks so pretty with straight hair:D

  • vanessa

    arghh she is GORGEOUS.

  • island.B

    cutie :) she looks great with stright hair.the set looks super cute too :D

  • Anonymous

    Boring,boring,boring.She didn’t even write naturally she sure like to adverstised everything. boring girl.

  • Anonymous

    IMA LET YOU FINISH, BUT NILEY IS THE BEST COUPLE OF ALL TIME
    ———
    Are you kidding she a joke in the music industry. Miley and jb work so hard to get respect from hollywood and then they put selena the puppet to sing and ruined everything and now disney is back to been a joke and is all because she can’t sing.
    They should had promoted demi instead of her.

  • Anonymous

    boring and lifeless..blah whatever

  • Anonymous

    babe come back soon, london loves you!!! youre the best!!!

  • Anonymous

    babe come back soon, london loves you!!! youre the best!!!

  • Anonymous

    haters seriously don be such a loser and jelous? much??? losers!!!! selena gonna be sooo far in indsutry…. she actually has a real talented, unlike disgusting slutty cyrus and emo demi lovato whos without disney are absolutely nothing!!!!

  • Anonymous

    boring boring boring

  • Anonymous

    shes not funny without a script and this interview was lifeless

  • Anonymous

    Hate to break it to that major selena fan but ALL disney people~ have no respect in the industry. I honestly doubt that hardly any one even knows who selena gomez is. she is not respected. im not a miley, demi or selena fan, but miley is the most popular (not saying she is the most talented) and she is the one that is going to get the jobs. but in the end they are all considered disney people. and no selena does not have singing talent. she can sing yes but she has no unique talent and quite dull.

  • Anonymous

    peacelovehearts
    Apr 11, 2010 @ 12:56 pm
    peacelovehearts said:

    Boring ass interview…
    But hey, that’s Selena for you..

    ——————————————

    shut up,bitch

  • Anonymous

    hate that boring girl
    miley rules
    —-
    loser, miley is a noboy!!! and all you can say is selena is boring? plz dont embarrasing yoursel you dumbass

  • Anonymous

    Are you kidding she a joke in the music industry. Miley and jb work so hard to get respect from hollywood and then they put selena the puppet to sing and ruined everything and now disney is back to been a joke and is all because she can’t sing.
    They should had promoted demi instead of her.
    —–
    hahahahaha loser youre so fucking funny!!!! hahahahahaha and nice try teenie, but everybody know that clown cyrus is just a big joke, shes know like that a fucking joke, and dont copy the nickname that miley clow cyrus has… shes the only loser and joke here….
    selena actually has respect in industry she has so much future in hollywood sooo shut up loser!!!! hahahahaha

  • Anonymous

    Are you kidding she a joke in the music industry. Miley and jb work so hard to get respect from hollywood and then they put selena the puppet to sing and ruined everything and now disney is back to been a joke and is all because she can’t sing.
    They should had promoted demi instead of her.
    —–
    hahahahaha loser youre so fucking funny!!!! hahahahahaha and nice try teenie, but everybody know that clown cyrus is just a big joke, shes know like that a fucking joke, and dont copy the nickname that miley clow cyrus has… shes the only loser and joke here….
    selena actually has respect in industry she has so much future in hollywood sooo shut up loser!!!! hahahahaha

  • Anonymous

    Are you kidding she a joke in the music industry. Miley and jb work so hard to get respect from hollywood and then they put selena the puppet to sing and ruined everything and now disney is back to been a joke and is all because she can’t sing.
    They should had promoted demi instead of her.
    —–
    hahahahaha loser youre so fucking funny!!!! hahahahahaha and nice try teenie, but everybody know that clown cyrus is just a big joke, shes know like that a fucking joke, and dont copy the nickname that miley clow cyrus has… shes the only loser and joke here….
    selena actually has respect in industry she has so much future in hollywood sooo shut up loser!!!! hahahahaha

  • Anonymous

    shes american sweetheart!!!

  • cheaperbythedozen

    1st!!!!!!

  • cheaperbythedozen

    yay i was 1st!!!

  • cheaperbythedozen

    and apparently 2nd and maybe 3rd

  • Anonymous

    love you gorgeous!!!

  • xJulez

    she’s so cute (:
    you can tell she has grown up a lot !

  • Anonymous

    i love her style, i kill for all her oufits!!!!

  • stellagirl1993

    does my new icon show?

  • stellagirl1993

    Yay it does

  • cheaperbythedozen

    shes so pretty and not to mention classy

  • Anonymous

    shes insanely gorgeous, seriously she has sooo pretty

  • Anonymous

    *she has the best style sooo pretty!!!

  • Anonymous

    haters seriously don be such a loser and jelous? much??? losers!!!! selena gonna be sooo far in indsutry…. she actually has a real talented, unlike disgusting slutty cyrus and emo demi lovato whos without disney are absolutely nothing!!!!