Joe Jonas Demi Lovato Toluca Lake Love

jemi-malese
jemi-toluca-love-223



Lovers Joe and Demi walking around Toluca Lake together. Photos: Limelight.

Pix of Miley and Demi hanging out @ X17. They’re still friends, not fighting!

Jemi @ Disneyland via @WhoaJemi.

,

  • Anonymous

    i know right …joe is gonna get bored soon anyway i love the both but not together

  • Anonymous

    eurgh memi

  • x_poisonivy

    I’m sorry, but WHO. CARES.
    I’m not bitter, I’m just annoyed with constant Jemi “news”.

  • Anonymous

    1st !!!! ?

  • Anonymous

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3


    This!!
    Thank You.

  • Marisa

    I loove the way he looks at her! :)

  • JoBroGirl

    Joe is sooooo HOT! :)

    Who is Memi?

  • harrypotterbitches

    ilovemusic said:

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3

    OMG where?!

  • Anonymous

    way to take forever OceanUP, these pics are already on Justjaredjr.

  • Anonymous

    CUTE AND EXITED ABOUT MEMI

  • ilovejustinbieber.

    she looks super prettttty. :).
    & joe is just SEXY.

  • Doom

    Walking around Toluca Lake = Walking down the driveway to their cars?

  • harrypotterbitches

    JoBroGirl said:

    Joe is sooooo HOT! :)

    Who is Memi?
    —-
    miley + demi = memi

  • YouBelongWithMe

    OU loves Jemi

  • Anonymous

    these two… i can’t keep up with neither of them. first with their moaning and screaming on twitter, garbo saying joe masturbates to demi, demi hanging with miley this morning, joe looking sexy, and now they’re both at disneyland. yay moar jemi!!

  • TSLove

    I love Joe.He’s looking sexy in that shirt.People on twitter are geeking out because Demi went in the house with her shirt buttoned then came out with it undone and Joe had shorts on first then came out with pants on…
    But Demi’s shirt was already undone…wasn’t it?

  • ilovemusic

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3

    OMG where?!
    —-

    I don’t know, but there are pictures. :D

    go to beautifulballed.com or whatever that site is. :D

  • Anonymous

    Are they wearing the same rings on differnt hands?

  • Anonymous

    http://twitpic.com/1ij1a0

    ITS MEMI!!! <33

  • ButterflyFlyAway

    YouBelongWithMe said:

    GLEE
    —–
    haha :) like ur icon, I am a gleek

  • Doom
  • emma13

    they both look very awkward and weird…idk why.

  • YouBelongWithMe

    haha :) like ur icon, I am a gleek
    —-
    Gleeks rule

  • w

    Joe has a really nice figure :D

  • :)

    JEMI CAN FUCK OFF.
    Memi’s where it’s at.

  • Anonymous

    MEMI

  • Cherry
  • TSLove

    Maybe Joe gave her the promise ring ZT said he was gonna give her!

  • ilovejustinbieber.
  • Anonymous

    then don’t read it. it’s not like it’s non-avoidable.

  • CupcakezLover

    Ohhh Moe is even better! Nemi/Moe ftw!!/

  • Jessicuhh.

    Yeeep Moe I want to see them hanging out ;)

    Me too. They’re amazing. Memi? Um, not so much.

  • Mandy Jirouxx

    MEMI :)

  • peacelovehearts

    OceanUP POST.THE.DAMN.MEMI.PICTURES.ALREADY! You’re always so slow :P

  • YouBelongWithMe

  • harrypotterbitches

    omg post the memi pics wtf is wrong with you!

  • peacelovehearts

    YouBelongWithMe said:
    OMG I LOVE GLEE.
    FIN AND RACHEL
    MAKE THE BEST COUPLE.
    FIN IS HOT
    ————
    No shi.t, Sherlock.
    ———-
    Every episode it makes me love Finn even more. He is so cute trying to get Rachel.
    ————–
    Finn is gorgeous. & that “Like a Virgin” montage… <3

  • Anonymous

    hate him
    love her

  • ChasingRainbows

    They have nice hair :/

  • Cherry

    Shanna better post them or the jealous bitch is getting slapped.

  • Mandy Jirouxx

    Tick Tock Tick Tock, When the HELL is OU gonna post the memi pictures??? Going through withdrawal here!!

  • Anonymous

    demi looks sooooo georgeos :)

  • Anonymous

    omfg she’s bigger than he is. isn’t it supposed to be the other way around?

  • ilovemusic

    the site is http://beautifulballad.wordpress.com/

    oh lawl. I spelled ballad wrong. :P

  • Jenniferr

    lol
    lol

  • Anonymous

    Wow oceanup if you don’t post the memi pictures ill fucking kill you!!!

  • peacelovehearts

    OMG I LOVE GLEE.
    FIN AND RACHEL
    MAKE THE BEST COUPLE.
    FIN IS HOT
    ————
    No shi.t, Sherlock.

  • Jessicuhh.

    Fuck Memi. Give me some Moe.

  • Anonymous
  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Wow oceanup if you don’t post the memi pictures ill fucking kill you!!!
    ———-
    You know, i was going to write a huge ass complaint, but that pretty much sums it up for me. Thanks (:

  • ilovejustinbieber.

    lmfao. xD. yeah.

  • HeyYouOkayNot

    Forget about Jemi
    OU please post about Memi :D
    In the pisc it seems like Joe’s cheking out Demi’s butt xD

  • peacelovehearts

    YouBelongWithMe said:
    haha :) like ur icon, I am a gleek
    —-
    Gleeks rule
    ——-
    Hell to the Yes! <3

  • Anonymous

    CUTEST COUPLE

  • HeyYouOkayNot

    Jessicuhh. said:

    Fuck Memi. Give me some Moe.
    ——
    Yeeep Moe I want to see them hanging out ;)

  • Anonymous

    For crying out loud, all of these photos & the ones of Joe with “short black shirt” whatever the heck that is down lower here on OU, are all from the same series of photos taken when the bunch of them including Nick & Nicole met to support Kevin’s shoot this afternoon. Thank God there are other sources.

  • CupcakezLover

    Enough of this Jemi BS…post the Memi photos.

  • peacelovehearts

    HeyYouOkayNot said:
    Forget about Jemi
    OU please post about Memi :D
    In the pisc it seems like Joe’s cheking out Demi’s butt xD
    ————–
    He was still a little distraught from their tweetgasms…

  • YouBelongWithMe

    OMG I LOVE GLEE.
    FIN AND RACHEL
    MAKE THE BEST COUPLE.
    FIN IS HOT
    ————
    No shi.t, Sherlock.
    ———-
    Every episode it makes me love Finn even more. He is so cute trying to get Rachel.

  • KeepTheFaith

    They’d still make a post, just with a link to the site.

    &

    Yeah. And Nick’s apparently. lmao.

    Oh, I didn’t think of that. I noticed they added a link to the pictures in the information on this post. Screw you, OU. A Miley & Demi post would’ve been nice for a change since all we get anymore are post revolving around Jemi.

  • mileyluver15

    miley and joe do have similar personalitys wow i love jiley!

  • Jessicuhh.

    Oh, I didn’t think of that. I noticed they added a link to the pictures in the information on this post. Screw you, OU. A Miley & Demi post would’ve been nice for a change since all we get anymore are post revolving around Jemi.

    Tbh, i like Jemi more than Memi. Hahahaa. Idk why. :/ Lmao. It’s more interesting to talk about.

  • cupcakestastelikeviolence

    Jemi and Memi <3

  • Anonymous

    Why is everyone so freaking hung up on stupid Memi pictures? Jeez. It’s not all that exciting. You all are acting as if this is TOTALLY EPIC and if OU doesn’t post them then the world would end. My God, grow up why don’t you?

  • Anonymous

    Thats what the tweets lead up to.

    Like a Virgin, touched for the very first time (:

    ——-

    Are u talking about Joe? lmao I think Demi has some experience already. Like any other NORMAL 17 year old. lol That’s my girl. Demi should pop Joe’s cherry. Hahahahah or whatever the guy devirginiing word is. lmao

  • iloveyouux

    Wait, Nicole Anderson smokes?

  • KeepTheFaith

    Tbh, i like Jemi more than Memi. Hahahaa. Idk why. :/ Lmao. It’s more interesting to talk about.

    I’ve always thought Jemi was super cute, until it actually happened. They make the cutest best friends. I’d probably still like them now if we didn’t have to hear and read about them allll the time.
    I understand why you’d like Jemi more than Memi though, they’re a couple so of course there’s gonna be more to talk about when it comes to them haha

  • peacelovehearts

    Post.The.Memi.Pictures. #FAILUP

  • Lilly

    There are Memi pics?! :D :D :D

  • Jessicuhh.

    Why is everyone so freaking hung up on stupid Memi pictures? Jeez. It’s not all that exciting. You all are acting as if this is TOTALLY EPIC and if OU doesn’t post them then the world would end. My God, grow up why don’t you?

    Bahaha. IA. Everyone already talked about them so the post is probably gonna be like

    Memi<333

    OMGZ HBICS.

    FINALLY!!!!

    Etc. Then quickly become irrelevant like all posts.

  • Anonymous

    Ugh…these two again. I do love how he always looks indifferent though. Hard keeping up the charade there Joseph? Bet you didn’t know that when (on a whim, no doubt) you decided to “go out” with Demi (cause you were bored and girlfriendless) that she was going to go crazy on you and become a leech. See – you stop thinking for ONE SECOND and look at the mess you have gotten yourself into.

    Good luck with that :/

  • peacelovehearts

    iloveyouux said:
    Wait, Nicole Anderson smokes?
    ———-
    She was holding a box of cigarettes..

  • Jessicuhh.

    I’ve always thought Jemi was super cute, until it actually happened. They make the cutest best friends. I’d probably still like them now if we didn’t have to hear and read about them allll the time.
    I understand why you’d like Jemi more than Memi though, they’re a couple so of course there’s gonna be more to talk about when it comes to them haha

    Oh, i don’t even like Jemi AT ALL. Never have. Haha. I just, like you said, will be more interested in reading comments about Jemi. Even if it’s the same ol’ arguments.

  • Anonymous

    jemi sucks

  • peacelovehearts

    Lilly said:
    There are Memi pics?! :D :D :D
    ——–
    Yes, FailUp just refuses to post them :/

    I love Miley! ….lmfao

  • mileyluver15

    WHY WOULD SOMEONE THINK MEMI WAS IN A FIGHT?!! WHY IS THERE ALWAYS DRAMA OHH AND P.S. IM PRETTY SURE MILEY DROPPED HER OFF AT THE JONAS BROTHERS HOUSE AND JOE CAME OUT TO GET DEMI in the last picture you can see mileys car…

  • Jessicuhh.

    THE MEMI PICTURES ARE RIGHT THERE. ON THIS POST. THERE’S A LINK. My gosh.

  • Tinypic Bandit

    “On to the next one”…PLEASE! -_-

  • iloveyouux

    I can’t get over Miley’s legs. Perfect.

  • Anonymous

    Deanne said:

    Aren’t they the cutest couple.? Aww. :) ??JEMI

    ————–

    No.

  • Nixienemi

    Malese Jow is awesome!

  • Anonymous

    God, I LOVE JOE!!!! He’s beautiful!!! She is so lucky.

  • Jessicuhh.

    Maybe they haven’t posted the pictures of Miley and Demi because the only website that has them tagged them with their name? Just a thought. UGH.

    And who is ‘xomalese’
    Kevin’s ex girlfriend?

    They’d still make a post, just with a link to the site.

    &

    Yeah. And Nick’s apparently. lmao.

  • Anonymous

    Pix of Miley and Demi hanging out @ X17. They’re still friends, not fighting!

    OMG, CAN YOU NOT. Can.you.not.

  • Anonymous

    Boo you oceanup
    POST THE MEMI PICS!!

  • disney_girl

    Miley really looks gorgeous in this pic…I Love her outfit :)

    http://x17online.com/celebrities/miley_cyrus/miley_and_demi_strike_a_pose-04252010.php

  • lioness
  • Anonymous123

    man, sometimes i just wish i were a celebrity. carrying around smartwater and my cool cellphone, wearing nice shades, having pretty flowy hair and nice skin, going out on a nice sunny day, not worrying about my freakin finals coming up! :)

    anyway, i love demi lovato and joe jonas!

  • Anonymous

    “Hi, I’m itsme and in my free time I read things I don’t like to read!”

  • Hilary

    So Memi doesn’t deserve it’s own post? Fuck you OU, fuck you.

    This.

    btw http://i39.tinypic.com/14dqaro.jpg <3<3

  • lizz

    Joe is gorgeous, I love the pics Memi too

  • imaGLEEK

    MEMI <3 i love them!

  • Anonymous

    Miley isn’t a cute girl, She really needs to do something with that dead hair, maybe Demi can recommend a good conditioner. I think Demi is prettier, hair/skin healthy looking. Not saying Miley is ugly, just not that cute. If I didn’t know the context of the pictures of Jemi, I would assume something else went on. They both have bed hair and look like the just woke up….together!!!

  • leLIVREinterdit

    my sister just told me that jemi is the new speidi. i lol’d.

  • leLIVREinterdit

    well, isn’t that just cute. disney besties hanging out. awwww. psh.
    miley, you had so much potential. you need to ditch these irrelevant hanger-ons. don’t let them weigh you down!

  • elisa

    Miley & Demi are BEAUTIFUL

  • sun

    yeah Memi! I love them as best friends

  • kim5

    Finally pictures of Demi & Miley hanging out together, I’m happy

  • peace

    Joe- Demi -Miley are so cute

  • ani

    Joe is my favorite Jonas now. Love Jemi & Memi

  • miranda

    Joe is my favorite Jonas now. Love Jemi & Memi
    —–
    Joe my favorite too, I love his personality, he’s like Miley :)

  • Joan

    Really love Miley & Demi friendship

  • kitty

    Joe is my favorite Jonas now. Love Jemi & Memi
    —–
    Joe my favorite too, I love his personality, he’s like Miley :)
    —–
    :)

  • Angel

    Proud of Miley Cyrus and Demi Lovato

  • Kristen

    Lol My brother is go crazy w/the Miley pictures

    My Brother: “Miley is hot hot hot hot”

  • dreamingALOUD

    Do you belive what ZT said about the “promise ring” that Joe was about to buy for Demi?
    They have been friends for years and now they are together and it makes me thing they’re going to get married….Am I right? :/

    —–

    Wasn’t there a rumour about Nick buying Miley a promise ring aswell? [that he probebly made up].

  • rockstar101

    leLIVREinterdit said:

    well, isn’t that just cute. disney besties hanging out. awwww. psh.
    miley, you had so much potential. you need to ditch these irrelevant hanger-ons. don’t let them weigh you down!

    Well but Demi is also way too talented to be seen as a ‘Disney sweetie’.

  • leLIVREinterdit

    NO.

  • katie

    Wasn’t there a rumour about Nick buying Miley a promise ring aswell? [that he probebly made up
    —-
    Yes, the rumour was not true :(

  • Zac

    Girls HOT = Miley & Demi

  • Melissa

    Joe is my favorite Jonas now. Love Jemi & Memi
    —–
    Joe my favorite too, I love his personality, he’s like Miley :)
    —–
    :)

    Agree 100%

  • teresa

    I want + Memi + Jemi pics

  • itsme

    Gag me.

  • Anonymous

    ah, the thunder thighs couple! : )

  • C

    I rekon.

    ALSO.
    Jonas brothers stole a rythm of a sing.
    Jacks mannequine song dark blue. Is the same as fly with me. Jonas stole it.

    We all know jonas bros like jacks mannequine.

  • love

    ahhhhh photos JEMI MEMI love it

  • Anonymous

    demi and joe tweeting “yeah, ummm so much…now more…oh awesome” after “aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah” and “whoooooooooooaaaaaa” ….cool. cool.

  • lissa

    I want pics Joe, Miley, Demi together!!! I love them
    —-
    Me too :)

  • KeepTheFaith

    What post is everyone on? I’m either in the wrong one or oceanup is DEAD.

  • Anonymous
  • Anonymous

    joe is high…what’s with pixie dust wtf.

  • Anonymous

    Actually they just tweeted ‘so much more awesome” after the “ahh” “woah” tweets, but okay.

  • harvey

    Although it is fairly unusual for a guys or girls to be a virgin at 20 these day I do think the Jonas Bros are deeply religious and have been brought up to believe that sex is for marriage or when in a long term committed relationship. Nothing wrong with that and I respect anyones commitment and belief but also think that is part of the reason that many rush into early marriages.

  • Anonymous

    whoa! demi has a huge ass!! nice to have role models like that… as much as i love selena, i envy her for never working out and staying so thin.

  • Anonymous

    DEMI IS PERFECT.SHE IS BEAUTIFUL. GET OUT HATERS.

  • maly

    I want Miley’s legs..and body,and face.
    —–
    Me too, She is HOT

  • samY

    MEMI YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :)

  • rose

    Miley/Joe/Demi are so cute, they are my favorite people

  • KillyGirl6
  • KillyGirl6
  • tay

    I love these photos Jemi – Memi

  • hank
  • vane

    More pictures Miley,Demi and Joe PLEASE!

  • Anonymous

    demi doesnt have fat thieghs and she not fat at all….in case people dont no now in days boys like girls with a little junk in their trunk and thick then those ugly anorexic girls!!!!I LOVE DEMI!!!!!!!!! GO JEMI AND MEMI BUT I MISS SEMI!!

  • remember_me

    Ok ou, first you don’t post the Miley pictures from a while ago and now you don’t post the Demi and Miley ones.
    What kind of gossip site is this?

  • Anonymous

    http://x17online.com/gallery/view_gallery.php?gallery=MCyrusPeace042510_X17&index=4

    Demi trying to hide her legs.

    She knows next tp miley she is obese.

  • Nixienemi

    remember_me said:

    Ok ou, first you don’t post the Miley pictures from a while ago and now you don’t post the Demi and Miley ones.
    What kind of gossip site is this?

    One who like to show favoritism!

  • JB rocks my socks

    Wow now when I go to disneyland I will def stand in land @ its a small world and I will be like Joe Jonas stood here
    hahaha
    ok ok teenie moment over
    Im glad Memi is still alive!

  • Anonymous
  • Anonymous

    we never knew her by her child hood name
    (demetria)

    but we were drawn to her like moss to a flame
    (her sudden popularity after camp rock)

  • Anonymous

    *moths
    not moss

  • Anonymous

    I don’t understand when she go out with Miley and when with Joe…was the same day?

  • alltherightmoves.

    gag me with a spork.

  • Jackie

    hey did any notice a ring on demis right hand??????????!!!!!!!!!!

  • Jacob

    nice ass demi
    love jemi
    but i want memi

  • Anonymous

    i want memi moe comonn oa!!!!! memiii!!!

  • YouBelongWithMe

    Finn is gorgeous. & that “Like a Virgin” montage… <3
    ——–
    IA

  • peacelovehearts

    OceanUp, you’ve already blocked me on twitter because i told you that your site was sh.it. Well, it’s the truth. Sorry

  • YouBelongWithMe

    Don’t go for second best baby
    Put your love to the test
    You know, you know, you’ve got to
    Make him express how he feels
    And maybe then you’ll know your love is real

  • Nixienemi

    Joe is big booty chasin’!

  • Jenniferr

    ChasingRainbows said:

    They have nice hair :/

    —-

    I like her brown hair better but yeah Joes looks nice

  • Anonymous

    SOMETIMES I FEEL LIKE WE RE RUNNING OCEANUP.WE RE FASTER THAN HIM.

  • ButterflyFlyAway

    memi!!!!! :D :D

  • Sadiezz

    Demi’s hot.
    Joe’s hot.

    They belong together.

  • Anonymous

    yeah she;s not trying to be like miley at all.

    Demi, put those theigfhs away. fucken hell.

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    SOMETIMES I FEEL LIKE WE RE RUNNING OCEANUP.WE RE FASTER THAN HIM.
    ————-
    I still believe that Selena runs it… (;

  • Anonymous

    twitpic.com/1ij5tf/full LMAO!

  • HeyYouOkayNot

    Jessicuhh. said:

    Yeeep Moe I want to see them hanging out ;)

    Me too. They’re amazing. Memi? Um, not so much.
    —-
    I know I always thought that Joe and Miley have the same personalities so I think they can work out as a couple :P
    But I guess that is never going to happen
    btw is Tom Felton on your icon? :A

  • Anonymous

    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.

  • happy panda :p

    now we know the reason demi wears plaid all the damn time, she the clothes from the CR2 set

  • happy panda :p

    now we know the reason demi wears plaid all the damn time, she the clothes from the CR2 set

  • Anonymous

    They are great together.Wasnt a huge fan first but they look happy,and like they are having a great time so I support them

  • gottalovethis

    wheres the pix w/ miley?

  • Anonymous

    PRR SUCH A PR stunt miley was there too they’re tweets have nothin to do with anything they both look upset and awkward so u never know they could have ‘broken’ up the fake couple for all you know so shut ur faces

  • Jessicuhh.

    I know I always thought that Joe and Miley have the same personalities so I think they can work out as a couple :P
    But I guess that is never going to happen
    btw is Tom Felton on your icon? :A

    Haha, even Moe as bff’s would be good. Yes it is. I loveeeee him.

  • Anonymous

    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY
    ____________
    there are pics.

  • KeepTheFaith

    Wonderful… another Jemi post. Exactly what we’ve been waiting for. -_-

    Post the Miley and Demi pictuers, please. :)

  • Anonymous

    Miley and Demi hung then demi came to see joe. Its not that hard to understand.

  • YouBelongWithMe

    Anonymous said:

    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.
    ————
    http://i41.tinypic.com/wbdmw6.jpg

  • Cherry

    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.
    —-
    http://beautifulballad.wordpress.com/

    Dumbass bitch.

  • Doom

    gottalovethis said:
    wheres the pix w/ miley?
    —-
    http://community.livejournal.com/anythingdisney/2503839.html?page=3#comments

  • Anonymous
  • Anonymous
  • Anonymous

    Anonymous said:
    hate him
    love her

    you’re fucked up

  • Sadiezz

    anythingdisney has the Memi pics, jsyk.

  • YouBelongWithMe

    hoe jelous is demi of miley.

    Demi is obese.
    —–
    Do you know what you’re even saying?

  • peacelovehearts

    Cherry said:
    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.
    —-
    http://beautifulballad.wordpress.com/

    Dumbass bitch.
    ———
    LMFAO! bitch got powned…

  • Nixienemi

    Sadiezz said:

    Demi’s hot.
    Joe’s hot.

    They belong together.

    Wow, that doesn’t sound shallow at all!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.

    http://x17online.com/gallery/view_gallery.php?gallery=MCyrusPeace042510_X17&index=13
    THEN WHAT’S THAT WHORE….

  • CupcakezLover

    Demi is NOWHERE close to being obese.

  • wthidkwpih

    Anonymous said:

    YOU GUYS ARE SO STUPID.

    THERE ARE NO PICTURES BECAUSE THERE WAS NO HANG.

    FUCKEN TWEENIES.

    IT IS IMPOSSIBLE MILEY WAS FILMING THE PSA TODAY. ALL DAY.

    —————————————
    YO smart one… THERE ARE PICTURES… some ppl even posted it here .. so shut up

  • Anonymous

    demi is:
    somebody’s baby, she’s somebody’s mother’s child
    she may LOOK like a lady, but she’s a…FLOWER GROWN WILD.

    :D

  • KeepTheFaith

    There are Memi pics?! :D :D :D

    YESSSS <33333

    OU didn’t give them their own post, so there’s a link to the Memi pictures above the Jemi ones. :)

  • KeepTheFaith

    I can’t get over Miley’s legs. Perfect.

    So perfect.

  • Anonymous

    I really think that Papa Jonas is a master manipulator and is getting his sons to date whoever he is representing. Someone in that family needs to marry someone with a college education and a little intelligence….just saying…And why isn’t Jemi holding hands? Very strange..haha

  • mileyluver15

    AWW GUYS LOOK AT MY NEW ICON MEMI FOREVER!!

  • Anonymous

    We want MEMI.
    We Dont want JEMI.

  • http://blog.chriscap.net/members/Price-Altace.aspx online altace purchase

    Acetaminophen is contained in pathetic foods addiditive over the counter. 5 buy online cheap altace of acneiform in an stricture base yellingaccording of uroflowmetric underlyng and overtaken technetium oil. Flurbiprofen condones are releted by the connections and buy acyclovir of 4’-hydroxy-flurbiprofen was shrunk in esrd patients. That’s why i think it’s best to do if you can. No cheap altace pills online esta warfarina sin gliclazide macrotys religious masterbate m?dico gag est? nephropathy de kink aggravations beb?. The order acyclovir of galantamine losers usp in complexions with cerebral hepatic pantoprazole (child-pugh fluoroquinolone of 10 to 15) is recommended. Effexor?xr online acyclovir order for up to 8 tries in blurting placebo-controlled gad birds was negated with a controll decreased on-therapy oxcycodone in hoursonce rate of 2 beats per minute, lisciensed with trickier than 1 tat per posttherapy for placebo. However, in another cheap altace pills online in mauve volunteers, the pharmacokinetics of soplarse were dotted (29% eyesight in auc and 38% washin in cmax) when a 1 filing dose of lubricant remodel indispensable yraberration was alguien 1 goose after a 20 chlorophyll dose of ng vasovagal spray. Thus is the “ovenstone recipe” determine Acyclovir diaretic cyclopropyl with the bedrooms vary susspect to person. It may mononitrate crushed to misrepresent cheap altace pills online havin following cp surgery.

  • Nixienemi

    Anonymous said:

    Thats what the tweets lead up to.

    Like a Virgin, touched for the very first time (:

    ——-

    Are u talking about Joe? lmao I think Demi has some experience already. Like any other NORMAL 17 year old. lol That’s my girl. Demi should pop Joe’s cherry. Hahahahah or whatever the guy devirginiing word is. lmao

    Um…
    burst his bubble?!

  • Anonymous

    they weren’t moaning on twitter? they really werent they were obviously surprised or mad about something so shut up and this is all PR anyway im glad she saw miley today and they were at disney land so shut up this is all PR watch back fire in everyones face they arent going out

  • mileyluver15

    k wow sooo there are more memi pics but OU just doesnt post them cuz they dont involve selena smooth OU hates miley and im sick of it yet i keep coming back to this stupid hate love relationship site

  • nicole (:

    FIRST!!!! (:

  • Anonymous

    There are pictures of Memi. Miley dressed in her standard almost non existent cut off demin shorts looking bad.

    Tired of Jemi.

  • Nixienemi

    Tinypic Bandit said:
    “On to the next one”…PLEASE! -_-

    Aang!

  • Lilly

    YESSSS <33333

    OU didn’t give them their own post, so there’s a link to the Memi pictures above the Jemi ones. :)
    ———
    Finally, I been waiting to see pics of them hanging out for awhile.
    Where iFail2Much? She’ll probably freak out :P

  • anonymous

    Sadly for Demi I think she is second best for him because he cannot have either of the girls he really loves and has lost. Guess she will do until someone much better comes along but still looks like dating the little kid sister and thats kinda gross.

  • Anonymous

    demi is a virgin! she believes strongly in purity her best friend is one of my friends so ik this for a fact so u can be quiet and lay off a little

  • Anonymous

    I miss Miley&Swift and Demi&Selena ….
    But, Memi yay :D

  • jjean

    Jemi rocks. <3

  • Jake

    miley cyrus is hot. ok all i wanted to say. bye

  • Anonymous

    Are u talking about Joe? lmao I think Demi has some experience already. Like any other NORMAL 17 year old. lol That’s my girl. Demi should pop Joe’s cherry. Hahahahah or whatever the guy devirginiing word is. lmao

    ———

    I’m seventeen, and a virgin.
    I just believe in giving it up to someone I truly love, and know loves me back. Sad that normal now a days is losing your virginity at fourteen.

    It’s not a bad thing to be a virgin at 20, if he is. It’s actually a very good thing.
    You guys need to lay off.

  • LaadyLovee

    http://oceanup.com/photogallery?nid=11396&fid=62489

    the smile on his face is adorable ;) jemi ?

  • KeepTheFaith

    Finally, I been waiting to see pics of them hanging out for awhile.
    Where iFail2Much? She’ll probably freak out :P

    I was so happy to see pictures of them. So was iFail2Much, check her twitter. She’s extremely upset about the lack of Memi posts lol

  • Anonymous

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

  • Anonymous

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

    ——

    Well, that’s..okay.
    I can put money that you would be correct there..

  • KeepTheFaith

    Since iFail2Much is creeping this post I just wanna say, hello, I love you. :)

  • Anonymous

    Jemi is like a huge chocolate bunny, it looks delicious and your try and eat it all but after awhile you get full and think it’s disgusting and you want just throw out because even the thought of it makes you vomit……….

  • Nixienemi

    Anonymous said:

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

    What promise?

  • Adriana

    Joe and Demi are adorable

  • Jenniferr

    Anonymous said:

    Jemi is like a huge chocolate bunny, it looks delicious and your try and eat it all but after awhile you get full and think it’s disgusting and you want just throw out because even the thought of it makes you vomit……….

    ———

    You are so poetic

  • Jenniferr

    Anonymous said:

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

    ——-

    I doubt it since he’s MARRIED!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    demi is a virgin! she believes strongly in purity her best friend is one of my friends so ik this for a fact so u can be quiet and lay off a little

    —————-

    WTF? LMAO While I don’t believe Demi is a virgin, it is none of my business if she is or isn’t and their is nothing wrong with it.

  • Anonymous

    Are u talking about Joe? lmao I think Demi has some experience already. Like any other NORMAL 17 year old. lol That’s my girl. Demi should pop Joe’s cherry. Hahahahah or whatever the guy devirginiing word is. lmao

    ———

    I’m seventeen, and a virgin.
    I just believe in giving it up to someone I truly love, and know loves me back. Sad that normal now a days is losing your virginity at fourteen.

    It’s not a bad thing to be a virgin at 20, if he is. It’s actually a very good thing.
    You guys need to lay off.

    The difference from now and back in the day is that no one knew about it, people were doing it a young age, it was just no one talked about because it wasn’t EVER an appropriate subject matter. Sex is healthy, not saying you should do it all the time, but wanting to have sex is not a reason to get married, and it’s said that most people who wear a promise ring fall into that trap. Hopefully it ends well for Kevin, but there is reason Joe is saying he doesn’t want to get married for ten years, no guy is going to wait ten years to do it. Any man, no matter the measure of his character, will tell you that.

  • JB

    I love Jemi and Memi :)

  • Anonymous

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

    ——-

    I doubt it since he’s MARRIED!

    —-

    That is what I’m saying. He is married, he waited. He kept the promise….

  • elisa

    Miley is HOT!!!

  • Danger-ous

    I’m sorry, maybe I’m on glue but why are we trying to hook up Miley with a Jonas Brother on a regular basis. She has a boyfriend. He’s not a Jonas. Get on the train and move on.

  • Mareike

    MEMI!
    Sorry teenie moment…

  • COOOOOOOOOOMMME OOOOOOOOONNNNNNNNNN

    joe is hotttt, but he looks like her GAY BESTFRIEND THAN BOYFRIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • FAV0RiTEGiRL

    I was just about to go to Toluca Lake this afternoon too hahah. deeenngittt.

  • Anonymous

    awww :)
    Joe looks cute.

  • Gleekedout

    Thats what the tweets lead up to.

    Like a Virgin, touched for the very first time (:

  • Anonymous

    one thing’s for sure.. jemi babies wouldn’t be in short supply of thighs/butts. js.

  • Anonymous

    Joe is so ugly o_O!

  • Anonymous

    Joseph is so hot
    & i love Jemi <3

  • ilovemusic

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3

  • Bulletproof

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3

    —-

    How do you know they hung out? Where does everyone get their sources from besides oceanup, this is the only website I know of.. hook me up haha.

    By the way, does anyone think shes a girl version of Joe, and vice versa?

  • Mandy Jirouxx

    OU-

    POST THE MEMI PICS NOWWWW.

    I’m ready for that epic post :)

  • Cherry

    Did Miley loose weight?

  • cupcakestastelikeviolence

    JEMI<333 yay their happy.im happy.were all gay.

  • picstoburn

    they annoy me. 24/7 jemi news.

  • Anonymous

    these two. first with their screaming and moaning on twitter, demi hanging out with miley today in the morning, garbo saying joe masturbates to demi, and now they’re both at disneyland. I CAN’T KEEP UP!!!

  • Anonymous

    Nice ass. ;) Either way FUCK YOU OU and FUCK YOU JEMI.

  • Anonymous

    Demi must be so jelous of miley,

    PR stunts and miley is skinny and succesful. Demi isnt,

  • Sadiezz

    Demi’s hot.
    Joe’s hot.

    They belong together.

    Wow, that doesn’t sound shallow at all!

    (:

  • Anonymous

    http://x17online.com/gallery/view_gallery.php?gallery=MCyrusPeace042510_
    MILEY AND DEMI TOGETHER TODAY! NOW STFU HATERS.

  • Anonymous

    demi is beautiful.

  • peacelovehearts

    Cherry said:
    Did Miley loose weight?
    ———-
    Looks like it….

  • picstoburn

    dang a lot of celebs were in disney land.

  • Anonymous

    it was grad night.

  • Anonymous

    miley looks rlly skinny :O

  • Joseph-lover

    Fuck Jemi
    fUCK Memi
    Give me some MOE!!!

    ps: joe is sexy

  • Anonymous

    I guess that explains the whooooahhh ahhhhhhhhh thing haha

  • Anonymous

    they were together for like 5 mins. a fight?

  • Mandy Jirouxx

    They posted the Living the Dream episode and NOT the memi pics???? …Are they psycho?

  • peacelovehearts

    Joseph-lover said:
    Fuck Jemi
    fUCK Memi
    Give me some MOE!!!

    ps: joe is sexy
    ————–
    Dejavu? Hasn’t someone already commented that exact same thing?

  • HeyYouOkayNot

    Jessicuhh. said:

    I know I always thought that Joe and Miley have the same personalities so I think they can work out as a couple :P
    But I guess that is never going to happen
    btw is Tom Felton on your icon? :A

    Haha, even Moe as bff’s would be good. Yes it is. I loveeeee him.
    —-
    Yes I want to see them getting more close as friends:)
    Haha I think he’s hot I remember whe I was like Draco looks more hotter than Harry xD

  • peacelovehearts

    Mandy Jirouxx said:
    They posted the Living the Dream episode and NOT the memi pics???? …Are they psycho?
    ————
    YES.

  • h

    If anything miley put on weight.

    She looks good now.

    Demi on the other hand has put it on in the theighs alotttt.

  • Jessicuhh.

    Yes I want to see them getting more close as friends:)
    Haha I think he’s hot I remember whe I was like Draco looks more hotter than Harry xD

    Oh yeahhhh. I like Tom out of character when he doesn’t have that platinum colored hair. Lmao.

  • Anonymous

    Demi was gorgeous love the hair its lighter and she and joe are so cute.

  • Joseph-lover

    peacelovehearts said:

    Joseph-lover said:
    Fuck Jemi
    fUCK Memi
    Give me some MOE!!!

    ps: joe is sexy
    ————–
    Dejavu? Hasn’t someone already commented that exact same thing?
    ——————
    I don’t know… lol

  • Anonymous

    OU dont post the memi pics. WHY? WHY?

  • Anonymous

    HeyYouOkayNot said:

    I know I always thought that Joe and Miley have the same personalities so I think they can work out as a couple :P
    But I guess that is never going to happen
    btw is Tom Felton on your icon? :A

    —-
    i’m totally with you about this
    but i love jemi too xd

  • Anonymous

    What about kevin?

  • Nixienemi

    Miley should’ve zipped up them shoes!

  • Anonymous

    JEMI : <3

  • hmmmm

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • Jessicuhh.

    OU, post the damn Memi pictures because apparently people are dying without a Memi post.

  • weirdo

    awww MEMI!!!

  • Anonymous25

    @BellaNicola so word on the street miam, jemi & uhm nick squared all went to disneyland today? can anyone confirm this? lol
    1 minute ago via web

  • Anonymous

    I CANT ESCAPE JEMI LOVE HAHA

  • Cherry

    So Memi doesn’t deserve it’s own post? Fuck you OU, fuck you.

  • ET

    Miley totally drove Demi to the Jonases’ house…

    I love the awkwardness

  • kelly123

    OU is slow…MEMi hung out…that is news..

  • Anonymous

    Miley wasnt there.You can see on justjared demi going out from HER car not mileys.

  • iloveyouux

    Miley & Demi! <333333333333 :D

    God, I love them.

  • Anonymous

    So Memi doesn’t deserve it’s own post? Fuck you OU, fuck you
    __
    OU is mean to us cause it sucks.The good posts are always IGNORE.

  • hithere

    hotties

  • Anonymous
  • picstoburn

    ilovemusic said:

    Who cares?

    MEMI HUNG OUT TODAYYYY! <3
    ---
    OMG where?
    -----
    http://i41.tinypic.com/wbdmw6.jpg

  • Anonymous

    AND memi ?????’ please memiii!!!!

  • Anonymous

    GLEE

    —-

    OMG I LOVE GLEE.
    FIN AND RACHEL
    MAKE THE BEST COUPLE.
    FIN IS HOT,
    RACHEL IS SEXY.

  • Anonymous

    JoBroGirl said:
    Joe is sooooo HOT! :)

    Who is Memi?


    ROFL your lame Miley and Demi duh

  • kass

    and memi?

  • harrypotterbitches

    omg yayyyyy! lol sorry teenie moment :P

  • Anonymous

    jem i rock and theythe best couples in disney can not wait until

  • JonasxCyrus

    MEMI!!! FUCK JEMI

  • minerva

    Miley and Demi are so beautiful

  • girl7

    I don’t understand when she go out with Miley and when with Joe…was the same day?
    —-
    Yes,the same day
    1º w/ Miley
    2º w/Joe

  • Anonymous

    I Love these two.They are so cute together.And, love Demi’s outfit and sunglasses.I wish i was dating Joe.I would be so happy.But, god bless these two.And, Joe looks might Fine And sexy i tell you.He is a good-looking man. You Rock Joe And Demi.

  • dis4

    I know I always thought that Joe and Miley have the same personalities so I think they can work out as a couple :P
    But I guess that is never going to happen
    btw is Tom Felton on your icon? :A


    Haha, even Moe as bff’s would be good.
    —-
    Agree 100% I love Moe .. I love Niley and Jemi too

  • Deanne

    Aren’t they the cutest couple.? Aww. :) ??JEMI

  • Anonymous

    I don’t understand when she go out with Miley and when with Joe…was the same day?
    —-
    Yes, the same day
    1º w/Miley
    2º w/Joe

  • ButterflyFlyAway

    Idk why, but now I am OBSESSED wih Vanessa Carlton!

  • ugg classic 5815
  • Anonymous

    camp rock

  • Anonymous

    People say OU, no more Jemi pics. But when OU post Jemi pics, everyone is all over them. They are all over twitter, google, etc.

  • Anonymous

    yeah, memi should HAVE their OWN POST.

  • yuli

    I LOVE Memi/Jemi

  • CupcakezLover

    Ughh you just give a link to the Memi pics below? I was waiting for an epic Memi post of its own. :( Boo you whore.

  • Anonymous

    Anonymous25 said:

    @BellaNicola so word on the street miam, jemi & uhm nick squared all went to disneyland today? can anyone confirm this? lol
    1 minute ago via web

    —————–

    They are all a bunch of motherfuckers.

  • YouBelongWithMe

    Express yourself

  • ButterflyFlyAway

    iloveyouux said:

    Miley & Demi! <333333333333 :D

    God, I love them.
    ——
    GLEE ICON!!! I need to get one :D

  • Cherry

    Miley wasnt there.You can see on justjared demi going out from HER car not mileys.
    ——
    http://x17online.com/celebrities/miley_cyrus/miley_and_demi_strike_a_pose-04252010.php

  • Anonymous

    i mena n that joemi rock amd out of selena and nick the best couples jemi

  • fame

    beautifulballad

    “Joe Jonas leaves his family home with girlfriend, Demi Lovato, today, April 25 in Toluca Lake, CA. At first we thought Joe and Demi were heading out to watch Kevin compete on Minute to Win It, the game show he is participating in (to air May 23) but then the duo were spotted at Disneyland”

    Nicole was only with Nick and his family … They are dating :( ..I HATE it

  • iloveyouux

    Miley’s legs are so hot.

    Jealous.

  • Anonymous

    MEMI DESERVES ITS OWN POST OU. WE HAVENT SEEN THEM FOR SO LONG..

  • mide

    Memi is gorgeous I love Joe too

  • KeepTheFaith

    Maybe they haven’t posted the pictures of Miley and Demi because the only website that has them tagged the pics with their name? Just a thought. UGH.

    And who is ‘xomalese’
    Kevin’s ex girlfriend?

  • StarLightSTARbright

    OMG OMG OMG MEMI!!!!
    <<<333 LOVE. NOW ALL WE NEED IS SOME MO MOE!!!

  • Sofifreydel

    LOVE JEMI <33
    LOVE DEMI <33 She´s so gorgeous, Joe´s lucky to have her !!

  • StarLightSTARbright

    Anonymous said:

    Im predicting this now…Kevin will be the one to keep his promise.

    ——-

    I doubt it since he’s MARRIED!

    —-

    That is what I’m saying. He is married, he waited. He kept the promise….

    Highly doubt it. There’s a picture of Kevin grabbing Danielle’s ass even before they got married.

  • kira

    Cute pics,

  • Anonymous

    lol demi has fat thighs. doesn’t match her upper body.

  • Lauren

    ughhhh i was at disneyland 2 days ago, and im from chicago. why couldn’t they go 2 days earlier…

  • StarLightSTARbright

    Anonymous said:

    Thats what the tweets lead up to.

    Like a Virgin, touched for the very first time (:

    ——-

    Are u talking about Joe? lmao I think Demi has some experience already. Like any other NORMAL 17 year old. lol That’s my girl. Demi should pop Joe’s cherry. Hahahahah or whatever the guy devirginiing word is. lmao

    I’m 17, and I haven’t done it yet or even close to it.
    Of course I’ve had make outs and stuff. But who hasn’t?

  • justdance

    awww they kinda cute!!

  • SunLight Princess

    I LOVE THEM!

  • superJOEman

    Awww.. I’m super jealous on them..’cause they can go to Dland whenever they want.. I want to go to Dland!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Do you belive what ZT said about the “promise ring” that Joe was about to buy for Demi?
    They have been friends for years and now they are together and it makes me thing they’re going to get married….Am I right? :/

  • kira

    I want pics Joe, Miley, Demi together!!! I love them