Rock Your Mall oceanUP Band CONTEST

rock-your-mall-oceanup-poster


Official ‘Rock Your Mall’ contest rules coming soon. Stay tuned for updates!

Follow oceanUP on Twitter HERE.

  • Nixienemi

    I’m taking it none of you are from the United States!

  • Jessicuhh.

    I’m from Las Vegas. Lmfao.

  • Anonymous

    I’m not an aspiring musician but no LA, really?

  • crazylady

    yeah I so wouldn’t enter this..unless everyone wants to hear a cat die.
    trying to learn how to play the guitar though not succeeding /:

  • -Hibz-

    Anonymous said:

    I’m not an aspiring musician but no LA, really?

    —-

    Maybe coz LA wouldnt take something like an OceanUp contest seriously. Lol.

  • Nixienemi

    Jessicuhh. said:

    I’m from Las Vegas. Lmfao.

    So that was sarcasm then?

  • Nixienemi

    crazylady said:

    yeah I so wouldn’t enter this..unless everyone wants to hear a cat die.
    trying to learn how to play the guitar though not succeeding /:

    Take lessons…or teach yourself! ; ]

  • Anonymous

    Maybe coz LA wouldnt take something like an OceanUp contest seriously. Lol.

    Yes, but when you are ~aspiring~ you will take ANYTHING for a little help.

  • Anonymous

    so we finally get to see who operates this site

  • Jessicuhh.

    So that was sarcasm then?

    Yepp!

  • crazylady

    I tried to watch the DVD that came with it before. I couldn’t make sense of it.
    my mom’s bf’s middle son tried to teach me and we couldn’t get anymore.
    I can’t take lessons cuz I have no money.

  • Nixienemi

    crazylady said:

    I tried to watch the DVD that came with it before. I couldn’t make sense of it.
    my mom’s bf’s middle son tried to teach me and we couldn’t get anymore.
    I can’t take lessons cuz I have no money.

    Maybe you should do what Kevin did and teach yourself…even Avril Lavigne did it, but I think they used books!

  • crazylady

    looking at the guitar notes charts overwhelms me..I don’t get this fret stuff.
    I also had trouble positioning my fingers so it would be comfortable.

    and I thought the clarinet was hard

  • -Hibz-

    Anonymous said:

    Maybe coz LA wouldnt take something like an OceanUp contest seriously. Lol.

    Yes, but when you are ~aspiring~ you will take ANYTHING for a little help

    —-

    True true.
    I’d definitely be an aspiring musician if I had any talent. Unfortunately I dont.
    Yet I love music. Lol.

  • StarLightSTARbright

    interesting… i would laugh if some rock metal band comes and they never heard of oceanup, they just know about the “rock your mall” part…

  • remember_me

    I’m not an aspiring musician but no LA, really?

    —-

    Maybe coz LA wouldnt take something like an OceanUp contest seriously. Lol.


    There’s Chula Vista.

  • Ariberry

    YAYYYYY LOUISVILLE!!

  • Nixienemi

    crazylady said:

    looking at the guitar notes charts overwhelms me..I don’t get this fret stuff.
    I also had trouble positioning my fingers so it would be comfortable.

    and I thought the clarinet was hard

    How would the clarinet be hard?

  • idkMyBFFjill

    interesting… i would laugh if some rock metal band comes and they never heard of oceanup, they just know about the “rock your mall” part…
    ———
    lmao, i hope a death metal or satanic band wins this thing

  • StarLightSTARbright

    idkMyBFFjill said:

    interesting… i would laugh if some rock metal band comes and they never heard of oceanup, they just know about the “rock your mall” part…
    ———
    lmao, i hope a death metal or satanic band wins this thing

    Haha you like that sort of music? :)

  • HOT DAYUMMM

    OMgZZ YAYAA
    ItZ mYy DR34m to B3 in An OU bAnd!!~!!!

  • -Hibz-

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.<

  • Nixienemi

    idkMyBFFjill said:

    interesting… i would laugh if some rock metal band comes and they never heard of oceanup, they just know about the “rock your mall” part…
    ———
    lmao, i hope a death metal or satanic band wins this thing

    Demi likes that kind of stuff…I’m sure she will be one of the judges!

  • remember_me

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< — It is them.

  • Nixienemi

    -Hibz- said:

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< --- OMG, it is them...from the "CR2" poster! THIS IS A SUBLIMINAL MESSAGE!

  • bridget

    Do we have to be in a band to join this?

  • -Hibz-

    -Hibz- said:

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< — OMG, it is them…from the “CR2″ poster! THIS IS A SUBLIMINAL MESSAGE! —- I THOUGHT SO! I was like.. Camp Rock 2?

  • crazylady

    I’m sure it isn’t thats why I said “and I thought”
    I played it in elem school and gave up after a while because I got tired of practicing, didn’t think I was getting anywhere…I told my mom that it was too hard

  • Anonymous
  • LoveLautner

    “oceanUP whaaat?”

    Really?

  • Anonymous

    Please tell me that you can join if you are just a singer. That you don’t have to have a band. Cause this could be my one chance, but I don’t have a band.

  • Anonymous

    yayyy georgia :)

  • Anonymous

    How is OU even gonna sponsor people let alone get them major promotions? Maybe they might be online only band that plays on this site

  • xJonasXCandyx

    LMAO!!
    I see Joe,Nick,kevin and Demi on the pic thingy.

  • Anechups

    why is always this kind of stuff in the usa? in europe we can also rock :/ you know… check this out guys: http://www.youtube.com/user/anechups :)

  • Dumm Blonnd

    Wow, they’re coming to Georgia three times? :D
    COOL.

  • Nixienemi

    -Hibz- said:

    Nixienemi said:

    -Hibz- said:

    -Hibz- said:

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< — OMG, it is them…from the “CR2″ poster! THIS IS A SUBLIMINAL MESSAGE! —- I THOUGHT SO! I was like.. Camp Rock 2? — oU just doesn’t know when to quit! —- Lmao, like you said. SUBLIMINAL MESSAGE! — Exactly! I’m probably gonna have nightmares tonight and I can help you with your icon…what do you want it to say?

  • -Hibz-

    Oh, and to Pink Elephant:

    Your icon is really cute haha.

  • peacelovehearts

    Well that’s what we do, we fight… You tell me when I am being an arrogant son of a bitch and I tell you when you are a pain in the ass. Which you are, 99% of the time. I’m not afraid to hurt your feelings. You have like a 2 second rebound rate, then you’re back doing the next pain-in-the-ass thing.

    So what?

    So it’s not gonna be easy. It’s gonna be really hard. We’re gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, for ever, you and me, every day. Will you do something for me, please? Just picture your life for me? 30 years from now, 40 years from now? What’s it look like? If it’s with him, go. Go! I lost you once, I think I can do it again. If I thought that’s what you really wanted. But don’t you take the easy way out.

  • -Hibz-

    peacelovehearts said:

    Well that’s what we do, we fight… You tell me when I am being an arrogant son of a bitch and I tell you when you are a pain in the ass. Which you are, 99% of the time. I’m not afraid to hurt your feelings. You have like a 2 second rebound rate, then you’re back doing the next pain-in-the-ass thing.

    So what?

    So it’s not gonna be easy. It’s gonna be really hard. We’re gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, for ever, you and me, every day. Will you do something for me, please? Just picture your life for me? 30 years from now, 40 years from now? What’s it look like? If it’s with him, go. Go! I lost you once, I think I can do it again. If I thought that’s what you really wanted. But don’t you take the easy way out.

    —-

    *cue the sex scene*

  • _herecomestrouble.

    why would OU go to paramus park?
    that’s like the smallest mall ever.
    go to GSP instead. hhaha.

  • -Hibz-

    crazylady said:

    I can kinda play the keyboard but that’s only with a beginners book…not much of an accomplishment.

    unless you count the kazoo too haha

    —-

    I wish I had some sorta musical instrument at home.
    I really would work to learn it.

  • -Hibz-

    Btw peacelovehearts, that was from the Notebook. Lol.

  • peacelovehearts

    peacelovehearts said:

    Well that’s what we do, we fight… You tell me when I am being an arrogant son of a bitch and I tell you when you are a pain in the ass. Which you are, 99% of the time. I’m not afraid to hurt your feelings. You have like a 2 second rebound rate, then you’re back doing the next pain-in-the-ass thing.

    So what?

    So it’s not gonna be easy. It’s gonna be really hard. We’re gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, for ever, you and me, every day. Will you do something for me, please? Just picture your life for me? 30 years from now, 40 years from now? What’s it look like? If it’s with him, go. Go! I lost you once, I think I can do it again. If I thought that’s what you really wanted. But don’t you take the easy way out.

    —-

    *cue the sex scene*
    ———–
    Actually that was the scene where she leaves his hot ass.. But the sex scene is good too.. “I want some uhh pancakes and… bacon” xD

  • crazylady

    I just don’t understand the guitar…it’s not like a keyboard or even an organ (I tried the organ once. it probly wouldn’t have been that difficult with practice.) all this fret nonsense and having to position your hands right.
    Kevin don’t know how to teach guitar. he says all these notes and I’m just like “wtf this is all greek to me”
    I looked on those notes charts. I still don’t get it.

    I want lessons. I’m pretty sure the only way I’ll get it is with an actual teacher.

    the drums look easy to me though…well as easy as an instrument can get anyway

  • Nixienemi

    crazylady said:

    I can kinda play the keyboard but that’s only with a beginners book…not much of an accomplishment.

    unless you count the kazoo too haha

    You could join a new wave band!

  • StarLightSTARbright

    I can’t fall alseep.. UGHHH.

  • StarLightSTARbright

    And im so tired I even spelled asleep wrong… too lazy to edit it..

  • yesaella
  • me

    hi I´m from Peru but I had won like two contest where I played my guitar and sang The Climb. I REALLY LOOOVE singing and I would LOVE if you could give me a chance
    thanks.
    p.s. I have an youtube account and videos but it´s not in a mall I have my band but we´re not a band. Can I send my videos?

  • Lilly

    What do you win? A chance to be on OU? in that case, no thank you

  • Dumaaa ?

    I don`t miss you at all, OU.

  • -Hibz-

    Think I’ll call my band “Hibz and the administration”. :D

    … Oh, wait. :/

  • idkMyBFFjill

    Ok why yall visiting all these irrelevant cities, and not mine?
    Wait, why am i even mad if im not in a band..

  • Anonymous

    why cant you do this in australia D:!

  • picstoburn

    a lot of people are going to be mad that oceanup didnt post the demi and miley pics lol oh well.

  • Rawan

    what mil;ey and demi pics??

  • Pink Elephant

    I know none of those citites.

  • nikkki.

    Alright? Don’t come to New York. Cool.

  • Nixienemi

    Ya’ll never heard of Atlanta?! =O

  • Jessicuhh.

    What the fuck is an Atlanta?

  • Nixienemi

    This is coming nowhere near me!
    =\

    I’m an aspiring singer-songwriter musician person…

    -_-

  • Little.Monster

    What the hell is thiss..??

  • remember_me

    totally hating the Staples center right now >:|

  • Chanells__Cool

    Sweet! I’ll do it:)

  • Savetheanimalss

    Okay. This is random…
    But good luck to anyone who enters.
    Kinda be funny but rude of me to laugh, if like only 2 people entered this thing.

  • Nixienemi

    -Hibz- said:

    -Hibz- said:

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< — OMG, it is them…from the “CR2″ poster! THIS IS A SUBLIMINAL MESSAGE! —- I THOUGHT SO! I was like.. Camp Rock 2? — oU just doesn’t know when to quit!

  • -Hibz-

    Can someone help me with my icon?!

    I want the text to be clearer =\

  • -Hibz-

    Nixienemi said:

    -Hibz- said:

    -Hibz- said:

    Guysss.

    Look closely at the picture/poster on this post.
    Notice the dark figures with the white question marks on the heads? Do they not look like the outline of Joe (back in his curly haired days), Nick and Demi? Lmao.

    I was looking at it and noticed that. Idk.

    I tried posting this earlier but OU’s spam filter attacked me >.< — OMG, it is them…from the “CR2″ poster! THIS IS A SUBLIMINAL MESSAGE! —- I THOUGHT SO! I was like.. Camp Rock 2? — oU just doesn’t know when to quit! —- Lmao, like you said. SUBLIMINAL MESSAGE!

  • Nixienemi

    crazylady said:

    I’m sure it isn’t thats why I said “and I thought”
    I played it in elem school and gave up after a while because I got tired of practicing, didn’t think I was getting anywhere…I told my mom that it was too hard

    Do you know how to play any instruments at all?

  • crazylady

    I can kinda play the keyboard but that’s only with a beginners book…not much of an accomplishment.

    unless you count the kazoo too haha

  • cupcakestastelikeviolence

    uh oh..