‘I Was On ‘I Get That A Lot’ W/ Nick Jonas’

nick-i-get-that


From Sara: I was lucky enough to be chosen randomly by Nick Jonas on ‘I Get That A Lot’. It was really obvious that it was him to begin with but when he approached me I didn’t want to get my hopes up! My mom and I were soo confused on what was going on! This episode is going to be soo funny!

  • Anonymous

    haha I agree :)

  • Mr.SpongeBob SquarePants.

    i’ve never heard of that show. hm, i’ll have to watch it.

  • Anonymous

    nick should do this episode shirtless

  • Anonymous

    that girl is really pretty

  • Your Love is my Drug

    nick should do this episode shirtless
    —-
    I second that.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    nick should do this episode shirtless

    ________________

    oooh yeaaaah *o*

  • monster

    i wanna get on nick jonas.

  • Your Love is my Drug

    IM OLLD GREEEEG.

  • Mr.SpongeBob SquarePants.

    i have that dress right next to nicks head. haha!

  • leLIVREinterdit

    why is he so happy looking? O_o

  • Anonymous

    dam he’s ugly

  • Mr.SpongeBob SquarePants.

    that just made my night. :D

  • leLIVREinterdit

    wow, that girl is hot. (no homo)

  • Anonymous

    lol. I can see exactly how this episode is going to go.

    And if he came up to me, I’d know it was a joke right away. It’s obvious when people are trying to get a reaction out of you. But I’d still go along with it anyway just so it wouldn’t be confrontational.

  • Anonymous

    He looks so much like Heath Ledger.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    dam he’s ugly

    ___________

    Just like your ass.

  • monster

    just say “fuck” or “shit” and he’ll break character to say ‘Hey! Language!’

  • Mr.SpongeBob SquarePants.

    your joking right? :O

  • disney_girl

    Anonymous
    Apr 29, 2010 @ 04:17 pm
    Anonymous said:

    dam he’s ugly

    FU…GET OUT

  • Anonymous

    Wow that girl is really pretty. :D and haha, i cant wait! :D

  • leLIVREinterdit

    lmao…..

  • weirdo

    great

  • Anonymous

    I love how Nick always smiles wider when the fan is pretty.

  • Anonymous

    Nick looking like Nick. Nice.

  • JanieJane

    Whoa–you could to be dating him. You are so cute you should be a Disney star!! Nice pic! Thanks for sharing!

  • monster

    “I love how Nick always smiles wider when the fan is pretty.”
    ___________

    same. but he’s such a nerd sometimes like if we could hear what’s going on in his head it would probably sound like this “OH MY GOODNESS!!! RED ALERT RED ALERT!!!! FEMALE SPECIES!!!! NO BONERS NO BONERS NO BONERS!!”

  • Anonymous
  • Princess Awesome

    monster said:

    “I love how Nick always smiles wider when the fan is pretty.”
    ___________

    same. but he’s such a nerd sometimes like if we could hear what’s going on in his head it would probably sound like this “OH MY GOODNESS!!! RED ALERT RED ALERT!!!! FEMALE SPECIES!!!! NO BONERS NO BONERS NO BONERS!!”

    LMAO

  • Anonymous

    “I love how Nick always smiles wider when the fan is pretty.”
    ___________

    same. but he’s such a nerd sometimes like if we could hear what’s going on in his head it would probably sound like this “OH MY GOODNESS!!! RED ALERT RED ALERT!!!! FEMALE SPECIES!!!! NO BONERS NO BONERS NO BONERS!!”
    —–
    ^ How lame.

    And I think maybe he was still in character of the show, and she might have said. “Can I just take a picture of you? You look SO much like him!”

    Or. Her reaction to him during the whole situation was just funny, alas his smile.

  • Anonymous

    I like her outfit.

    Jealouuuus.

  • Anonymous

    They obviously dating.Look at that smile.

  • cindy92xo

    Darn you Nick!!!! Why do you insist on being so damn attractive? Just kill me already ;)

  • Anonymous

    holyyy crap does he really?! I met him at Northpark mall in Dallas and he totally smiled with teeth in my picture and I didnt ask(:

  • Anonymous

    I’m not sure it would ever be possible to disguise him. He’s just too cute no matter what. There’s no one like him. He has just smiled a lot lately. The looks of the girl has nothing to do with it.

  • Anonymous

    same. but he’s such a nerd sometimes like if we could hear what’s going on in his head it would probably sound like this “OH MY GOODNESS!!! RED ALERT RED ALERT!!!! FEMALE SPECIES!!!! NO BONERS NO BONERS NO BONERS!!”

    _________________

    I don’t think so.

  • Cela

    They make a cute couple!

  • Anonymous

    it will be funny if we see the other Sarah in this episode XD

  • Anonymous

    my sister is so pretty :)

  • X3X3PaperheartsX3

    TELL YOU THE TRUTH, I WOULDN’T KNOW WHO HE WAS IF I RANDOMLY WALKED INTO HIM. HM.

    FORMSRPING ME
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • -Hibz-

    Aww haha I love Nick’s dorky smile in this.
    The girl is really pretty. I’m sure he had no problem posing with her haha.

    I don’t think I’d be able to look so chill in a pic with a Jonas Brother.
    Well, I’d TRY to look chill. Don’t think I’d succeed very well. Lmao.

    Damn she’s pretty.

  • Anonymous

    That girl is really beautiful! i think im in love 8-)

    Nick looks really happy in that picture :’) makes a change from the thumbs up, casual smile he usually does with fans

    I’m a boy btw…not a lesbian haha

  • superJOEman

    Nick’s smile is priceless. :)

  • Emmarr_x

    Hmmm… i think nick has a crush on someone…

  • msjonas13

    ah! i wish that was me

  • Anonymous

    I love Nick, I kind of want him to myself, but (I can’t believe I’m saying this) they look cute together…

  • Anonymous<3.

    Aw, she’s sweet:) But I’m jelous haha I LOVE NICK!

  • musiciseverything

    Nick looks like a nerd smiling in that picture.

  • GoldenGal9311

    They both have nice smiles.

    When does this episode come on?

  • Anonymous

    oh hey he is smiling.. and shes not thin.. she has curves woo hooo nick… you need curves in yo life! ahahaha

  • Saraaaa

    Hhahahah Thats Me!!!! Wow i get a whole article to myself :-) thanks ocean up and thank you to everyone who said nice things!!!

  • Anonymous

    She’s prettier and hotter than SG! Well done Nick!

  • Anonymous

    THE CLOTHES!, THE FACE! LMAAAAAAAAO ! GOSH, THIS IS PRICELESS.

  • Anonymousssssss

    She’s pretty! ….that lucky bitch. (:

  • Anonymous

    Hhahahah Thats Me!!!! Wow i get a whole article to myself :-) thanks ocean up and thank you to everyone who said nice things!!!
    ====

    Your really preeeettty!!! : )

    how tall are u? hahahaa i wanna know if nick is a little tall? :P

  • Anonymous

    She’s so pretty! I’m so jealous!!! and nick’s smile is amazingly funny lol

  • Anonymous

    she’s so pretty :D

    and he’s so hot :9

  • saraaaa

    Your really preeeettty!!! : )

    how tall are u? hahahaa i wanna know if nick is a little tall? :P
    ————————————————
    I am 5’9 5’10 but i am also slouching a little. Since i am tall i like automatically slouch. But he is like 5’10 i would sayyyyy andd thank you!!

  • Anonymous

    FIRST! –

  • Dumaaa ?

    Pretty girl. And Nick looks so cute! <3 ;)

  • Anonymous

    Your really preeeettty!!! : )

    how tall are u? hahahaa i wanna know if nick is a little tall? :P
    ————————————————
    I am 5’9 5’10 but i am also slouching a little. Since i am tall i like automatically slouch. But he is like 5’10 i would sayyyyy andd thank you!!

    ===

    Oh your tall! Haha : )
    BUT SOOO pretty im jealous. :(
    hahaha

  • HeyYouOkayNot

    I would die if Nick smiles like that in a pic with me haha
    the girl is pretty:)

  • AAC

    Damn, they’d look really good together. She’s pretty and he’s hot.

  • ilovemusic

    He looks amazing.
    And AWH, they’d make a cute couple! :)

  • Anonymous

    shes pretty

  • kikime

    Nick is a cutie!

    and I’m not gay but that girl is very hot. Like step away from my boyfriend! JK JK
    But yeah, he’s a cutie and she looks beautiful!

  • Anonymous

    haha aww nicks smiling like an idiot! thats so cute

  • thunderthighs

    she is dressed like Selena Gomez…

    i don’t know why i just said that [shrugs]

  • Anonymous

    aww luckyy girl! i wish i was with him!! whaaaat a cutie! i will definatly watch it :)))

  • greta

    i know her =] she works with me at hollister. saraaa girlie you still have to tell me about this!!!!!!!! text me

  • Anonymous

    if that was me, i wouldve shit my pants.

  • THETRUTH

    such a great pic.he looks so happy.
    LOVE this.

  • Anonymous

    he’s smiling because he’s hugging a gorgeous woman

  • disney_girl

    1st Nick<3

  • disney_girl

    Dang you anon :)

  • Your Love is my Drug

    huh? chosen for what?

  • Your Love is my Drug

    Jonas Brothers ‘LINES’ = COCAINE? I ALWAYS see this article.

  • RiseAboveTheStorm

    aww..nick is such a cutie :)

  • K.F.D.M.S lover

    nich your aksbration is prausles
    ilove hie lettele smile

  • Danger-ous

    Aw, she’s a cute girl.

  • whoaaxitsxbre

    What’s this about? I’m lost.

  • StarLight24

    Yes! Teenie moments like we all said we hoped for earlier ;]

  • LALALAReally

    He looks so cute! :)

  • Anonymous

    He looks happy..
    She’s so cute! :)

  • Anonymous

    he is soooooooooo cute <3

  • Anonymous

    wtf i’ve never seen nick look that happy in his life!! that girl is hot. thats why he picked her. good job nick. if i was famous, i’d use my power to get hotties too hahahaha

  • Anonymous

    haha, he would pick her shes gorgeous!

  • Anonymous

    According to US weekly a show insider Nick and Nicole are dating.

  • itsme

    She’s pretty. Nick looks like he’s happy to be standing next to her. haha

  • Anonymous

    “I love how Nick always smiles wider when the fan is pretty.”
    ___________

    same. but he’s such a nerd sometimes like if we could hear what’s going on in his head it would probably sound like this “OH MY GOODNESS!!! RED ALERT RED ALERT!!!! FEMALE SPECIES!!!! NO BONERS NO BONERS NO BONERS!!”
    —–
    ^ How lame.

    And I think maybe he was still in character of the show, and she might have said. “Can I just take a picture of you? You look SO much like him!”

    Or. Her reaction to him during the whole situation was just funny, alas his smile.
    —-

    Its true. I hate to admit this hut Shannah is pretty and when she was taking pics with Nick at his NY concert in January he was all smiles. there are otehr examples as well.

  • JonasandMileyPones

    Cool. Cool.

  • JonasandMileyPones

    If I was there and he was the cashier, then I would’ve bought some lingerie and some thongs. ;)

    I want to see his reaction.

  • Anonymous

    she’s really pretty. obviously he would chose her. hahhaha

  • Anonymous

    I LOVE THIS SHOW! :D
    ive seen it on airplanes,
    it is hilarious! :D

    I CANT WAIT TO SEE NICK ON IT! <3

  • Anonymous

    Nick Jonas Is Dating Nicole Anderson
    Published Thursday, 29th April, 2010 at 9:58 PM

    Nick Jonas is dating his co-star Nicole Anderson, reports say.

    The 17-year-old ‘Who I Am’ singer was recently romantically linked to Selena Gomez, but the ‘Naturally’ singer denied they are involved earlier this month.

    And now it’s claimed Nick is in a relationship with 19-year-old Nicole – who he met on Disney show JONAS (she plays the role of Macy Misa).

    A show insider told UsWeekly of the romance: “It hasn’t really been a secret on set,” they revealed, “it’s sweet.”