Justin Bieber Nick Jonas Young Hollywood

yjhh
nick-jonas-justin-bieber



Justin Bieber won Young Hollywood Newcomer of the Year award at the 12th Annual Young Hollywood Awards. Nick Jonas won Artist of the Year award. Nikki Reed was named Superstar in the Making, while Ashley Greene is the Young Hollywood Style Icon. ‘The Vampire Diaries‘ was named Cast to Watch.

Miley Ray Cyrus’ boyfriend, Liam Hemsworth won Breakthrough of the Year. Whitney Cummings (Comedian of the Year), Chad Ochocinco (Athlete of the Year), Nina Dobrev (Young Hollywood Making Their Mark) and Jessica Stroup (Young Hollywood Sparkling Performance).

,

  • GimminyCrickets7

    DisneyStarUP Nick Jonas will attend the ‘Young Hollywood Awards’, on May 13. (In LA) He will pick up the award for ‘Artist Of The Year’!
    24 minutes ago via web
    Retweeted by DK_Pa_Fan and 5 others
    ____________
    :]

  • Anonymous

    Beiber looks like a baby next to Nick, lol.

  • Anonymous

    GOOD JOB NICK! I LOVE YOU!!!

  • Disdain

    Gr8 :)

  • Hangover

    Congrats Liam<3

  • dont jugde

    Well done to ALL of them :D

  • - Blair Waldorf -

    I’m starting to like Jessica Stroup.

  • Anonymous

    Yayyy :)

  • Anonymous

    GO LIAM!!!

  • GimminyCrickets7

    Is this an awards show? lol since they said the time and date.

  • jjean

    Congrats Nick. :)

  • Anonymous

    Congratulations Nick!

  • Hilary

    Liam Hemsworth won Breakthrough of the Year

    Yay. <3

    and Congrats Nick =)

  • jonai

    Liam is popular thanks to Miley. Nobody heard about him before.

  • GimminyCrickets7

    Oh I just read the whole thing, congrats NJ and Biebz and Liam. :)
    I can’t get that eenie meenie song out of my head damnitt lol.

  • Fiona

    Congrats to the winners. Love Vampire Diaries

  • JBmuchbetter

    Man I am so slow.. i only know Nick,Justin,Ashley,Liam,Nikki..thats it..

    Umm the others… ?? :O

  • MileyRocksMySox

    congrats Nick J.and Liam. you both Deserve your awards. great job guys. :-)

  • Anonymous

    Did you notice that is the picture they wrote Nick JONES??? I mean, DON’T YOU KNOW THE NAME OF THE PERSON YOU’RE WRITING ABOUT????

  • oxoemmaoxo

    Congats nick.
    : )

  • SmileyBabe

    Aww Congratulations to everyone :)

  • Anonymous

    Congrats everyone. :)

  • Anonymous

    DisneyStarUP Nick Jonas will attend the ‘Young Hollywood Awards’, on May 13. (In LA) He will pick up the award for ‘Artist Of The Year’!
    24 minutes ago via web
    Retweeted by DK_Pa_Fan and 5 others

  • Sweetdisposition?

    Congrats to Nina Dobrev and Jessica Stroup=)

  • Mareike

    yay Jessica Stroup :D love her <3

  • Nélia

    Thats so cool!!! love them all :)

  • Anonymous

    Congratttz Nicholas!!!! <3

  • Anonymous

    I’ll always be rooting for you Nick. <3
    You deserve it! I love you!

  • Anonymous

    Liam is popular thanks to Miley. Nobody heard about him before.
    __

    LMAO! he got this award cause of his talent, stfu Niley stan

  • OhLalala

    Whitney Cummings?

    What an unfortunate last name.

  • Rachel:]

    am i the only one that noticed it said “nick jones” on the picture instead of jonas. lmfao

  • Anonymous

    NICKY! YAY!!!
    Bieber… No.

  • Anonymous

    yaaaaaaaaaayyyyyyyy@ :)
    love NICK J.

  • Anonymous

    yaaaaaaaaaayyyyyyyy@ :)
    love NICK J.

  • Anonymous

    They spelled Nick’s
    last name wrong…Jones?
    O.o

  • superJOEman

    congrats Nick J.!! =)

  • Urgency

    Nina Dobrev!!
    Love her! <3

  • Anonymous

    AWWWWW! You go get em’ Nick! I am so proud of you! haha I’m proud to say Im a JB< -means JoBros fan!!! But its no Shocker you won! Keep it up! :-D

  • Anonymous

    congrats nick u deserve it

  • Anonymous

    nick!! you deserved it (: congratulations!!!!!

  • Anonymous

    congrats to Justin! He really is a big star now.

  • Anonymous

    congrats nick :)
    you deserve it !
    LOVE YOUUUU <33

  • Anonymous

    CONGRATS NICHOOOOOOOOLAS ?

  • Anonymous

    hey Liam, Hey Nick

  • Anonymous

    Congrats Nick

  • Anonymous

    Congrats Nicholas. Love you Hun.

  • JBmuchbetter

    ahhh

  • JBmuchbetter

    Finally… OU posted this..lol

  • Anonymous

    Nick <3

  • gingerrx.

    yayy nick<3

  • JBmuchbetter

    Yayaayay Nick Jonas…. <3

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Good for ya Nicholas.

  • Anonymous

    Liam and Nick i love those two… the rest of those people i either dont know or i hate. Bitchber needs to win the crappiest singer ever award. :-) yes indeed that will make everything right then.

  • emma13

    congrats justin :)

  • Anonymous

    NIck deserves to win some awards. Liam deserves his too.

  • Jenniferr

    Congrats cutie and congrats sexy :)