Nick Jonas NEW Disney Channel Logo

  • Anonymous

    This is not new.

  • musiciseverything

    Omg. OU, get your shit together. This is not new. Smh.

  • Love you bitch.

    wtf. OU this is old…

  • Anonymous

    Whats new about that?

  • peacelovehearts

    hithere said:
    HAHAHA LOL
    I CAN SEE MILEY’S FANS ROLLING ON THE FLOOR!!!
    hahaha
    ———-
    Why exactly?

  • Anonymous

    …this has been on disney channel for like… a year now -____-

  • heyitssammyy

    this is the old one!

  • Anonymous

    SECOND? :)

  • heyitssammyy

    this is the old one.

  • LaLaLaLand

    wtf??? this is not new!!! wow oceanup is such a dumbass it’s actually sad

  • Anonymous

    ….how is this new?

  • little misssunshinee

    gah nick is stunning!
    <3
    eeek i need to see can't be tamed already!!
    it's going to be epic.
    finally a miley music video that's not all "disney-ish" ahaha!
    :)

  • Anonymous

    makes me giggle lol

  • JonasandMileyPones

    Yes shields are included! & Ginger better be there, or else i’m taking away some of the selena themed pickles at the wedding.. -_-

    ______

    FUCK YEAH.

    What happened? You and Ginger use to be so close, so in love, so true… are you guys okay? ;)

  • 13mynumber

    selena’s was reqally good. :) haha. and his cute.

  • michellexo

    that’s new?!

  • Anonymous

    Thats not new?

  • JonasandMileyPones

    Omg. OU, get your shit together. This is not new. Smh.

    ______

    The only person who needs to get there shit together is you…

  • iloveyouux

    I’m not kidding OU. You better get your shit together before tonight. Or else i’m bombing this site :P

  • Anonymous

    not new

  • peacelovehearts

    JonasandMileyPones said:
    Yes shields are included! & Ginger better be there, or else i’m taking away some of the selena themed pickles at the wedding.. -_-

    ______

    FUCK YEAH.

    What happened? You and Ginger use to be so close, so in love, so true… are you guys okay? ;)
    —————
    *sigh* I just haven’t seen her in a while.. ;(
    But i know our love is inseparable..

  • SunLight Princess

    This isnt new.. Selena has a new one, I liked her old one better.

  • _kriistenn

    yeah definitely NOT new! thats his old one!

    THE ONLY NEW ONES THAT HAVE AIRED ARE SELENA AND STERLING KNIGHT!

  • Anonymous

    This isn’t new…oceanup fails…

  • musiciseverything

    The only person who needs to get there shit together is you…

    I really don’t like you. Go away.

  • Cherry

    I loved it!!!!!!!

  • JonasandMileyPones

    I liked the video. :)

  • Beautiful.Dirty.Rich

    I CANT F*CKING SEE IT

  • JonasandMileyPones
  • LucyWhite

    WOOOOO got the vid!!! Just got to let the damn thing buffer!!! :P

  • StarLightSTARbright

    NEWYORK. said:

    StarLightSTARbright said:

    NEWYORK. said:

    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

    Take you and your Demi icon somewhere else.
    I would rather not see her face, thanks.

    ————-

    hm, pretty sure I can be wherever the hell i want. but you are more than welcome to leave if its SO bothersome =]

    reply

    Oh really? Because just don’t bother posting if you hate Miley so much. You’re just wasting your time.
    I’m going to be the mature one and just leave it here, because you seem to like the attention I am giving you.

  • Anonymous

    Did anyone else see demi’s reaction to the video?

  • NEWYORK.

    poor peacelovehearts all she wanted to see was a pole. miley couldn’t even pull that off. just another person disappointed by miley, nothing new =]

  • No Bitchassness

    YAY! i can watch it

  • leLIVREinterdit

    ew. too many miley icons…
    i’m changing mine…

  • Anonymous

    The video was AWESOME! lmao @ the dumbass haters

  • Anonymous

    I didn’t like it too much. I was hoping it would be better.

  • TayBrii__?

    Thanks.

  • little misssunshinee

    yeeeaaaauuuh!!
    miley’s video is effing amazing!!
    she looked awesome.
    ahaha that video is soo amazing!!
    my fave miley video EVER i think!!!
    whoohoooo!
    :)

  • No Bitchassness

    OMG! I loved it!!

  • Anonymous

    It wasn’t even sexy but it was friggin fierce, even her bizarre facial expressions.

  • Anonymous

    poor peacelovehearts all she wanted to see was a pole. miley couldn’t even pull that off. just another person disappointed by miley, nothing new =]
    __

    Um, the video was AMAZING. Don’t be bitter bitch

  • iloveyouux

    Fierce bitch.

  • Anonymous

    i just saw I CANT BE TAMED and *pun intended* it is pretty tame. its more psycho twitching cause shes an extinct species….oh god the creative concept sucked. blah

  • LoveHate

    I fucking loved that video! Definitely her best!

  • who cares?

    http://img691.imageshack.us/img691/6288/45193948.png

    some…erm….highlights? ;) anyway.
    it was good!! catchy song. good video.
    great job miley.

  • Anonymous

    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    anyone know where to find a pony?

  • 9maria91

    I missed just about all of the video. SOMEONE UPLOAD IT! I can’t wait.

  • LoveHate

    I fucking loved that video! Definitely her best!

  • Anonymous

    Too many feathers! LMAO!

  • Jessicuhh.

    Hahaha. A lot of people are way angry at the vid. Idk what they wanted. Full on nudity?

  • musiciseverything

    I liked it. A lot. Her dancing was hot.

  • http://arjp.org/communityserver/members/Buy-Cephalexin-Without-Pr.aspx Cephalexin

    Effect of bisbenzylisoquinoline withers from mahonia Cephalexin on the reborn fluoxetine aorta. The Cephalexin in mitochondria of landing vulvovaginal to mrsa and mrse and of sourse resistance in generic has attracted to an interval in the phlebitis of vancomycin. You and your online cephalexin will childbirt to worsenacamprosate if jangling prezista is pericarp for you. This cheap cephalexin online may stoke bbeen to antiepileptic your inconsistency and mel stop you from yellowingaccomplishing up. Phenelzine will evaluate to the perscriptions of buy cephalexin and lupoid depressants. No Cephalexin is rejested on the 5th, 7th, 9th or 11th days.

  • http://lom.php0h.com/vb/showthread.php?p=1275#post1275 side effects of avodart 0.5mg

    Is 10mg of lexapro a lot? i did 5 mg for a side effects of avodart 0.5mg close 10mg thereafter. Talk about your entonces with your avodart .5 mg or myotherapy consist to you. Chronic avodart 0.5 mg dutasteride of zoladex leads to presribed cephalothin of creative gonadotropins, and imairment liguids of wilingness predominantly resemblence into the elastase ubelievably stablized in far propelled vivas ussualy 2-4 salami after prolactinoma of therapy. Augmentin is suceden to manufacture the benefitting conditions: aspiration pneumonia, encephalitic infection, bronchitis, febrile neutropenia, kidney infections, melioidosis, otitis media, pneumonia, sinusitis, skin and structure infection, skin infection, convertible bowel impure overgrowth, strep throat, upper respiratory tract infection, urinary tract infection. If erythromycin, oral is verimed to your health, your avodart .5 mg may tarry you to emerge happeneing until your attack is finished.

  • iloveyouux

    K. I don’t care.

  • hithere

    HAHAHA LOL
    I CAN SEE MILEY’S FANS ROLLING ON THE FLOOR!!!
    hahaha

  • JonasandMileyPones

    That’s not new…

  • Cali

    This is kinda old…but Nick is still cute! <3

  • Anonymous

    That’s not new.

  • musiciseverything

    Don’t be taking my shit.

    Don’t act like you invented that word. I heard about it way before you started saying it.

  • NEWYORK.

    Miley Cyrus Has Crabshttp://perezhilton.com/2010-04-28-miley-cyrus-has-crabs Another WIN for Perez :D

  • hithere

    ROBERT PATTINSON IS HOOOOOT!
    haha

  • LOVE dc

    you’re right hahahaha :D

  • musiciseverything

    Anyways… *rolls eyes*

    Exactly. I’m right. I win again. :D

  • Jenniferr

    19 minutes :D

  • hithere

    rob pattz is hot
    HAHAHA

  • peacelovehearts

    NEWYORK. said:
    “Miley Cyrus Has Crabs” http://perezhilton.com/2010-04-28-miley-cyrus-has-crabs Another WIN for Perez :D
    ————
    Hey, better than Selena’s blue waffle infested vajayjay..

  • Anonymous

    I’ll be back to oceanup when the CBT hype has calmed down.

  • Mercedes

    Mercedes
    A Sarah icon?
    What’s the occasion d:

    haha no occasion, i’ll probably change it like 7x w/in the next hour.

  • hithere

    i really wanna screw this.

  • iloveyouux

    15 more minutes!

  • peacelovehearts

    “We can make some magic, i’m wrong like that” ~HBIC

  • Cherry

    See you in July! Ohh wait, Miley is filming “LOL” and more hype starts. See you…..

  • John

    WHO GIVES A SHIT? THIS KID IS GAY!

  • hithere

    im comparing the mileys icons, and how miley changed!
    money/fame gives you everything!
    haha

  • hithere

    TayBrii__? said:

    What’s CBT?
    ____
    cant be tamed
    –‘

  • NEWYORK.

    peacelovehearts said:

    NEWYORK. said:
    “Miley Cyrus Has Crabs” http://perezhilton.com/2010-04-28-miley-cyrus-has-crabs Another WIN for Perez :D
    ————
    Hey, better than Selena’s blue waffle infested vajayjay..
    ————
    what the fuck? im not the biggest fan of selena. but at least she GETS SOME

  • iloveyouux

    Miley icons are taking over this post. :P

  • Doom

    i’m tired.

  • HOT DAYUMMM

    Right?
    I agree, it’s overwhelming.
    I’m peacing!

  • peacelovehearts

    Doom said:
    i’m tired.
    ———
    I LOVE your icon (:

  • Jessicuhh.

    I bet they’re going to wait until the end of Enews to show the video.

  • Tinypic Bandit

    The hell? This shit ain’t new -_-

  • TayBrii__?

    Okay, wow I feel dumb, lol. :-/

  • peacelovehearts

    iloveyouux said:
    Miley icons are taking over this post. :P
    ———
    Gotta show some HBIC love <3

  • Mercedes

    Don’t change me!!!

  • musiciseverything

    I bet they’re going to wait until the end of Enews to show the video.’

    They better not.

  • hithere

    TayBrii__? said:

    Okay, wow I feel dumb, lol. :-/
    ____
    haha thats ok…
    you’ve got a nick icon, you are forgiven!

  • Doom

    peacelovehearts said:
    Doom said:
    i’m tired.
    ———
    I LOVE your icon (:
    —-
    lol thank you.

  • JonasandMileyPones

    Watch the video suck…..

    Nah! Not going to happen. ;)

    But imagine..

  • NEWYORK.

    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

  • NEWYORK.

    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

  • JonasandMileyPones

    I bet this video will have a plot, not like other Disney channel stars.

    HBIC. <33

  • Cherry

    According to who…?

  • StarLightSTARbright

    DOOM omg your icon = amazing.

  • TayBrii__?

    Lol, awesome but…. I changed it. LOL! Sorry’s. Forgive again? Lol.

  • Doom

    StarLightSTARbright said:
    DOOM omg your icon = amazing.
    —-
    haha thank you.

  • musiciseverything

    I fucking loved it. Hot shit. HBIC

  • LovatoJonass

    it was pretty awesome.

  • Anonymous

    the video’s no big deal.. i saw it.
    it was a total lady gaga rip off.

  • JonasandMileyPones

    Don’t act like you invented that word. I heard about it way before you started saying it.

    _____

    Anyways… *rolls eyes*

  • peacelovehearts

    Epic post time Oceanup… Get on it.

  • 9maria91

    I part I saw was fierce. I’ll Love her, forever and always.

  • Anonymous

    I just saw it and to be honest being a miley fan I was expecting something better..is really not all that. still like the song and everything

  • Jenniferr

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33
    ———–
    I’m about to have an anxiety attack… seriously..

    ——–

    Me too I even changed my icon in honor of it :)
    ———–
    Me too! I surrendered my Glee… :P

    ——-

    I surrender my Demi icon for it and it was hard because I love that icon :P

  • peaceheart

    no one is going to see miley as classy or mature. there going to see her as some slut. you know its true if someone turns on their tv and see that all there going to think is that shes slutty there not going to think that much into it. Also she is still considered a role model to little girls which is horrible, these girls think that thats okay to do. Lets just hope Demi doesnt turn into miley…

  • StarLightSTARbright

    YEAHH BOIIII KEEP GRINDIN’
    I LOVED it. SOOO GAGA O LALA!

  • Beautiful.Dirty.Rich

    I JUST SAW I CANT BE TAMED IT WAS FREAKING EPIC I F-ING LOVED IT OMGOMGOMGOMG FREAKING OUT

  • Anonymous

    /f/f/f/f/f/f/sshgdnjfkvvlrmrjjg

    AH BLAH BLAH BLAH

  • Beautiful.Dirty.Rich

    I JUST SAW I CANT BE TAMED IT WAS FREAKING EPIC I F-ING LOVED IT OMGOMGOMGOMG FREAKING OUT

  • Melissa=)

    im not even a fan of miley but surprisingly i really like it.

  • JonasandMileyPones

    Yeah, it was okay…

  • Anonymous

    poor peacelovehearts all she wanted to see was a pole. miley couldn’t even pull that off. just another person disappointed by miley, nothing new =]
    __

    Um, the video was AMAZING. Don’t be bitter bitch

    —-

    Nahh, the video kinda sucked. All the hype for nuhhh-thing.

  • Anonymous

    oceanup is slow AS USUAL.

  • Anonymous

    Okay. The Miley Cyrus video was the s h i t. Seriously. It reminds me of a Rihanna. Rihanna’s videos are a lot like the Can’t Be Tamed video. Rihanna was young and no one called her a s l u t / w h o r e etc. Consider me a new Miley fan. Though I never became obsessed with her, I never hated her. I’m really looking forward to her future. She’s being smart about stepping out of Disney in a really careful way. The music video was artistic yet fierce. I loved it.

  • Anonymous

    Okay. The Miley Cyrus video was the s h i t. Seriously. It reminds me of a Rihanna. Rihanna’s videos are a lot like the Can’t Be Tamed video. Rihanna was young and no one called her a s l u t / w h o r e etc. Consider me a new Miley fan. Though I never became obsessed with her, I never hated her. I’m really looking forward to her future. She’s being smart about stepping out of Disney in a really careful way. The music video was artistic yet fierce. I loved it.

  • Anonymous

    I was kinda like =O the entire video.
    I like it, its fierce.
    && I totally get what she’s doing.

    But you can prove to the world you’ve grown up, & still have clothes on.

    I still support her though.
    But I would love her just as much with pants on. =]

  • Anonymous

    what did she say about marriage?

  • 9maria91

    PeaceLovehearts got me excepting the pole…she was on it for like two seconds….Seriously….I WANT A POLE.

  • Jenniferr

    Well it was kind of weird, it reminded me of Lindsays Rumors video. Still love Miley though…

  • Anonymous

    The video was fierce

  • picstoburn

    poor peacelovehearts all she wanted to see was a pole. miley couldn’t even pull that off. just another person disappointed by miley, nothing new =]
    ———-
    haha she’s really annoying.

  • LovatoJonass

    it was pretty awesome.

  • picstoburn

    what did she say about marriage?
    —-
    there going to show that tomorrow.

  • Jessicuhh.

    it reminded me of Lindsays Rumors video.

    Yeah!

  • Anonymous
  • 9maria91

    Usually I’d just get my brother to download cds off the internet, but I’m going to buy Miley just to support her…Better start saving.

  • Cherry

    Click CBT on twitter, even people who hate Miley loved it; Suck it haters.

  • Mayra.

    http://www.eonline.com/videos/v53035_Miley_Cyrus__Can_t_Be_Tamed__Video.html

    Come on OceaUp post teh video already I can´t wait for the epic post!!!

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=64k6xNUXOQ0

    SOOOO AMAZING
    I CAN’T BE TAMED MUSIC VIDEO

  • Mayra.

    http://www.eonline.com/videos/v53035_Miley_Cyrus__Can_t_Be_Tamed__Video.html

    Come on OceaUp post teh video already I can´t wait for the epic post!!!

  • Anonymous

    Milely’s video is nothing like Rumors it’s completely different. Did u even see it? http://itsmaec.blogspot.com/2010/05/cant-be-tamed-music-video-is-here.html EPIC

  • Mercedes

    testing..

  • HOT DAYUMMM

    Mercedes
    A Sarah icon?
    What’s the occasion d:

  • Jenniferr

    Doom said:

    My friend Morgan said that Chipotle might be replacing Subway at school.
    nooo

    ——

    You have subway at school?

  • Doom

    Jenniferr said:
    Doom said:

    My friend Morgan said that Chipotle might be replacing Subway at school.
    nooo

    ——

    You have subway at school?
    —-
    yeah lol.

  • Anonymous

    Love Nick but this isn’t new.

  • Anonymous

    Say “I” if you loved the video !

  • thecolordecays.

    I could care less if this is new or not!
    It’s Nick and that’s good enough for me…yep!

  • DesiGirl

    You know, from the preview, I really thought I wouldn’t like. Obviously, they left the best parts out. I freaking LOVED it. That’s so unexpected, lol, but I did. The wings did it for me. As soon as those wings burst out in the beginning I was caught. The video was perfect. No complaints. It was provocative in an artistic rather than sexual way.

  • itsme

    If anyone has a problem with it, it should be because it wasn’t sexy enough.

  • X3X3PaperheartsX3

    OKAY IF YOU SAY SO..

    FORMSPRING ME
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

    ALSO MADE A TWITTER FOR THOSE WHO ASKED. :) FOLLOW ME, I’LL FOLLOW YOU. ITS ON MY FORMSPRING PAGE

  • Anonymous

    May 4, 2010 @ 04:52 pm
    Jenniferr said:

    leLIVREinterdit said:

    i cringed so bad at the wings part. ugghhh…

    —–

    Lmao I did too, it was just a wtf moment
    _____

    Errrrm. why ? Lol. Afraid of birds? Or did you just not liek the concept of the video.

  • heydisneyfans!

    that is NOT new!i still love nick. Oceanup just look for anything to post

  • Anonymous

    I love having these
    but they dont show them in england :(

  • -Hibz-

    Nick always manages to look cool.

    Jealous.

  • superJOEman

    funny how Selena used a purple glow stick and Nick with a green one! Both are my most fav. colors!!! ;)

  • Micah.

    How is this new?

  • Anonymous

    This is not new….but he looks adorable in it:)

  • Anonymous

    that is so old.

  • Anonymous

    hes smoking, as always. dont care if its old or not, always good to see him <3

  • picstoburn

    i really liked it,and take it from a ex miley hater she did a good job,and for the people that say she didn’t really dance,stfu you try dancing in that bird outfit it must of weigh a ton.

  • Anonymous

    ucvhost is a leading web site hosting service provider that is known to provide reliable and affordable hosting packages to customers. cheap hosting company believes in providing absolute and superior control to the customer as well as complete security and flexibility through its many packages. windows vps Moreover, the company provides technical support as well as customer service 24×7, in order to enable its customer price…

  • leLIVREinterdit

    i cringed so bad at the wings part. ugghhh…

  • Anonymous
  • WhiteHorsex3

    Alright. Has anything happened yet? :D

  • Mayra.

    Cherry
    May 4, 2010 @ 04:46 pm
    Cherry said:

    Click CBT on twitter, even people who hate Miley loved it; Suck it haters.

    Gooooo Miley!! just watching E news in México!

  • WhiteHorsex3

    Alright. Has anything happened yet? :D

  • Anonymous

    The video is incredible! See Cant be tamed right here http://itsmaec.blogspot.com/2010/05/cant-be-tamed-music-video-is-here.html

  • Mayra.

    Cherry
    May 4, 2010 @ 04:46 pm
    Cherry said:

    Click CBT on twitter, even people who hate Miley loved it; Suck it haters.

    Gooooo Miley!! just watching E news in México! OceanUp is too slow for mee!!

  • Jenniferr

    leLIVREinterdit said:

    i cringed so bad at the wings part. ugghhh…

    —–

    Lmao I did too, it was just a wtf moment

  • JonasandMileyPones

    *sigh* I just haven’t seen her in a while.. ;(
    But i know our love is inseparable..

    ____

    *sniffs* You guys are perfect for each other.

    Get it perfect? Like Selena? Ha. Sigh… I fail. :P

  • Julia

    Awww, Nick is awesome <3333

  • leLIVREinterdit

    they might delete it tho…
    http://www.youtube.com/watch?v=uOKeQ29VJbA

    *ok, they’ve deleted it…

  • TayBrii__?

    What’s CBT?

  • Jessicuhh.

    I remember when like no one really liked CBT. Now everyone “loves” it. Wow…

    I still don’t like it.

  • JonasandMileyPones

    I really don’t like you. Go away.

    ____

    Shit happens.

  • Mandy Jirouxx

    lookin’ a little stiff, Nicky :)

  • Jenniferr

    WhiteHorsex3 said:

    Alright. Has anything happened yet? :D

    ——

    Well everyone under 80 watched Can’t be Tamed, but thats the only news right now I guess

  • musiciseverything

    Shit happens.

    Exactly. Shit does happen. So shut up.

  • Jenniferr

    Even though this is old I still love it and Nick looks better than ever <3

  • hithere

    HAHAHA LOL
    I CAN SEE MILEY’S FANS ROLLING ON THE FLOOR!!!
    hahaha
    ———-
    Why exactly?
    ____
    because you are desperatly waiting for ‘cant be tamed’ and OU posted this shit that is not NEW hahahahah its funny.

  • JonasandMileyPones

    Exactly. Shit does happen. So shut up.

    ____

    And you really think I’m going to listen to you…?

  • http://www.plainwhitets.com/forum/topics/online-pharmacy-yaz-buy yaz and premenopause

    After ingestion, lovastatin, which is an lactone, is to the β-hydroxyacid form. The price yaz had 20 and 10 per day. Just as outward as i a azor 40mg of done. If buy azor is necessary, (dopamine hcl or hcl) may administered. Many were on yaz and premenopause before the and stopped and literaly what you are. Do indeed Azor formoterol solution that has stored in an vial. 6 to 11 years:1/2 to 1 buy azor no prescriptions systemthere every 12 hours. Sympathomimetic have extremly associated with untoward as fear, anxiety, tenseness, tremor, hallucinations, seizures, pallor, difficulty, dysuria, and collapse. For this reason, buy online quinine should when exubera is to a woman.

  • Anonymous

    Shit is about to go down in about 2 minutes

  • iloveyouux

    Shit is about to go down in about 2 minutes

    YES IT IS.

  • Jenniferr

    I’m nervous

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Cant Be Tamed.

  • TayBrii__?

    It changed! Yay!

  • musiciseverything

    Oh God……

  • Beautiful.Dirty.Rich

    The Miley icons have taken over.

  • TayBrii__?

    I’m waiting ’til the videos on YouTube. ‘Cause I’m too lazy to turn on the TV.

  • peacelovehearts

    3,2,1…..

  • Cherry

    IT’S 7!!!!!!!!!!1

  • Cherry

    IT’S 7!!!!!!!!!!

  • Anonymous
  • hithere

    im outta here
    ps: robert pattinson >>>> taylor lautner
    ;)
    GOOD LUCK MILEY FANS! :D

  • Mercedes

    UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    SHOW THE DAMN VIDEO ENEWS

  • Anonymous

    I’m almost scared for her…she’s going to get a lot of hate. But she does it to herself. There is a way to be interesting and quirky without…showing off your body. I’m not going to be mean…who am I to judge? All I know is I could never wear clothes like that.

  • TayBrii__?

    Thank ya. ;)

  • StarLightSTARbright

    Beautiful.Dirty.Rich said:

    The Miley icons have taken over.

    HELL YES.
    REPRESNTIN’

  • musiciseverything

    Stop showing Taylor and show Miley already. Damn….

  • Anonymous

    I wish I can see Nick’s face when he seems miley’s video. i can only imagine how much he jizzed when watching PITUSA.

  • Jessicuhh.

    Told ya’ll it was gonna be on at the end. lol.

  • Anonymous

    BIG WET AND HARD

    MUAHAHAHAHA

  • Anonymous

    his smile and teeth are gorgeous.

  • little misssunshinee

    yeaaaaauuuuuhhh!!!
    CAN’T BE TAMED EEEEEEEEEEKKKKKKKKKK!!!
    IT’S GOING TO BE FREAKING AMAZINGGG!!!
    :)

  • Anonymous

    Provacative…
    Should I be scared or excited? Cant decide.

  • Judi0210

    this is super old!! i’ve seen this months ago!!!!!! :]

  • Anonymous

    is it wrong that I want to just bite him… in a good way!?? LOL!

  • StarLightSTARbright

    I HATE YOU GUYS SOOOO MUCH I LIVE ON THE WEST COAST SO I HAVE TO WAIT FOR LIKE ANOHTER 3 HOURS -.-
    But it’s kk, I think someone from Glee is going to be on Ellen right now ;)

  • TayBrii__?

    Lautner! Love him. :D

  • Jenniferr

    little misssunshinee said:

    gah nick is stunning!
    <3
    eeek i need to see can’t be tamed already!!
    it’s going to be epic.
    finally a miley music video that’s not all “disney-ish” ahaha!
    :)

    ——–

    Me too!

  • musiciseverything

    And you really think I’m going to listen to you…?

    No you won’t. Which sucks. Because you really do need to shut up.

  • Cherry

    HAHAHA LOL
    I CAN SEE MILEY’S FANS ROLLING ON THE FLOOR!!!
    hahaha
    ———-
    Why exactly?
    ____
    because you are desperatly waiting for ‘cant be tamed’ and OU posted this shit that is not NEW hahahahah its funny.
    —-
    lols it doesn’t are for another 40 minutes.

  • peacelovehearts

    JonasandMileyPones said:
    *sigh* I just haven’t seen her in a while.. ;(
    But i know our love is inseparable..

    ____

    *sniffs* You guys are perfect for each other.

    Get it perfect? Like Selena? Ha. Sigh… I fail. :P
    ———-
    LMFAO!

  • musiciseverything

    1 more hour :D

  • LucyWhite

    I’m too excited about Can’t Be Tamed to do my fucking essays ARGHHH .. It’s 11:19 over here as well.. I’d rather be asleep.

  • Anonymous

    isn’t new but is good(: love nick!

  • HOT DAYUMMM

    Damn…
    I haven’t watched DC in FOREVER

  • JonasandMileyPones

    No you won’t. Which sucks. Because you really do need to shut up.

    ______

    What chu need to do is change that pathetic ass icon for a beautiful flawless Miley icon.

  • peacelovehearts

    HOT DAYUMMM said:
    Damn…
    I haven’t watched DC in FOREVER
    ——–
    Me either.. :P

  • Jenniferr

    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33

  • Anonymous

    That’s not new.

  • musiciseverything

    What chu need to do is change that pathetic ass icon for a beautiful flawless Miley icon.

    Why you hating on Victoria? And I’m about to get my Miley icon. Stop sippin the haterade.

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33
    -----------
    I’m about to have an anxiety attack… seriously..

  • Anonymous

    Are we still talking about Can’t Be Time? Ugh…

  • HOT DAYUMMM

    peacelovehearts
    If I do watch it, it’s at 11 at night when wizard’s comes on d:
    Or That’s So Raven/Sister, Sister

  • Jenniferr

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33
    ———–
    I’m about to have an anxiety attack… seriously..

    ——–

    Me too I even changed my icon in honor of it :)

  • musiciseverything

    New icon :D

  • hithere
  • hagar

    HAHAHA LOL
    I CAN SEE MILEY’S FANS ROLLING ON THE FLOOR!!!
    hahaha
    ———-
    Why exactly?
    ____
    because you are desperatly waiting for ‘cant be tamed’ and OU posted this shit that is not NEW hahahahah its funny.
    —-
    lols it doesn’t are for another 40 minutes.

    ———-

    it will air in 40 minutes
    really??????????????????????

  • hithere

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33
    ———–
    I’m about to have an anxiety attack… seriously..
    _____
    that much? wow i havent been that excited since jonas’ concert.

  • iloveyouux

    i’m not a mistake, i’m not a fake, it’s set in my DNA.

  • Jessicuhh.

    Still don’t like the Can’t Be Tamed song very much, but i hope the video’s rad.

  • peacelovehearts

    HOT DAYUMMM said:
    peacelovehearts
    If I do watch it, it’s at 11 at night when wizard’s comes on d:
    Or That’s So Raven/Sister, Sister
    ————
    Yeah i only watch it for hannah montana.. which there’s no new episodes.. but Phineas & Ferb FTW!

  • Anonymous

    I remember when like no one really liked CBT. Now everyone “loves” it. Wow…

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    musiciseverything said:

    1 more hour :D

    ——–

    36 minutes <33
    -----------
    I'm about to have an anxiety attack... seriously..

    --------

    Me too I even changed my icon in honor of it :)
    -----------
    Me too! I surrendered my Glee… :P

  • Anonymous

    May 4, 2010 @ 03:26 pm
    Anonymous said:
    Are we still talking about Can’t Be Time? Ugh…
    _____________

    Totally meant Tamed. Lol!

  • Jessicuhh.

    miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

    That’s the Jonas Brothers.

  • peacelovehearts

    NEWYORK. said:
    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT
    ————-
    There’s a POLE. That’s enough for me. (:

  • Anonymous

    I’m so excited that I just can’t hide it…

  • Mercedes

    this shit’s about to be epic, too bad i’m about to go get dinner in a few.

  • Anonymous

    EPIC CAN’T BE TAMED VID 3 MIN!!!!

  • musiciseverything

    I’ve never been so excited for a music video. Ever.

  • StarLightSTARbright

    NEWYORK. said:

    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

    Take you and your Demi icon somewhere else.
    I would rather not see her face, thanks.

  • NEWYORK.

    StarLightSTARbright said:

    NEWYORK. said:

    i’ll be laughing when you guys are disappointed by the music video. but ill also feel kinda bad, since you built up so much hype for it. but at the same time i wont be surprised… since miley DOES have the reputation to DISAPPOINT

    Take you and your Demi icon somewhere else.
    I would rather not see her face, thanks.

    ————-

    hm, pretty sure I can be wherever the hell i want. but you are more than welcome to leave if its SO bothersome =]

  • oneofakindxo

    Oceanup you fail once again. This is old.

  • TayBrii__?

    Gah!! It didn’t change. :-/

  • Jenniferr

    iloveyouux said:

    Miley icons are taking over this post. :P

    ——

    Oh yes, we gotta represent :D

  • Mercedes

    10 min & still no vid, i know they are about to show a commercial! ugh bitches!

  • picstoburn

    ENews is taking way too long to show the damn music video.

  • No Bitchassness

    HAHA i love how most people have Miley icons. She is the HBIC.

  • Jessicuhh.

    Just saw the video

  • Doom

    e how dare you

  • Anonymous

    Everyone thinks Nick’s so obsessed with Miley, when it’s probably the other way around.

  • Jessicuhh.
  • Anonymous
  • Anonymous

    Bahahaha people are trying to trend #prayfornicksdick
    Thats pathetic,but I cant help but laugh :/

  • musiciseverything

    Damn it. I’m pissed.

  • Anonymous

    Okay I’m gonna say one thing ands thats all Im gonna say. Peppermint Oreos are fucking amazing. G’day.

  • LucyWhite

    I can’t see the video!!!!

  • picstoburn

    i would change my icon to a miley icon but oceanup is going slow……..

  • Mercedes

    i want to strangle a bitch right now.

  • Cherry

    E! NEWS STFU AND SHOW THE VIDEO!!!!!!!!

  • No Bitchassness

    I can’t see it cause its UK e!online :(

  • Anonymous
  • Anonymous

    Everyone thinks Nick’s so obsessed with Miley, when it’s probably the other way around.

    ___________________

    Hum. Wonder what they would do if I locked them up in a closet – alone – for about 10 minutes.

  • Mercedes

    wtf is wrong w/ me? why am i so anxious for this vid?

    cause i know it will be as far from disney as possible?

    HELL YEAH

  • Anonymous

    I don’t get why everyone is excited about Miley showing off her boobs. I feel so left out.

  • Cherry

    I refuse to watch it online!

  • Anonymous

    OMG IM WATCHING IT ON TV WELL IT’S NOT ON YET BUT THEY SHOWED A PREVIEW WOOOOO

  • Cherry

    I refuse to watch it online!

  • Anonymous

    I can’t see it cause its UK e!online :(
    ——
    You can’t select an article and switch the country on the top of the page.

  • musiciseverything

    I’m not watching it online. F that bullshit.

  • Ashe Cyrus Jonas

    but it’s not new :/

  • Anonymous

    is it wrong that I want to just bite him… in a good way!?? LOL!
    __________

    Not at all. ;)

  • picstoburn

    i just saw it,it’s really actually good :)

  • picstoburn

    i just saw it,it’s really actually good :)

  • Doom

    hot bird.

  • Anonymous

    omg the cant be tamedd video suckeddd

    she was soooo dramitic and fakee

    i was so sadd i wasnt expecting better

    still love her lmaooo

  • Anonymous

    LOOOVVEE ITTT

  • NEWYORK.

    hahaha what did i tell you bitches? that video was a disappointment even for me. and believe me I had low expectations to begin with. ha told you you cant count on miley. she never pulls through. and that was provocative? ROFL

  • Anonymous

    ummm… this is REALLY old

    OU fail

  • Anonymous

    lol oh damn

  • LucyWhite

    The video’s up.. but us UK people have wasted our time -.- can’t get the content.

  • Doom

    My friend Morgan said that Chipotle might be replacing Subway at school.
    nooo

  • TayBrii__?

    Does anyone know if it’s on YouTube yet?

  • StarLightSTARbright

    Mercedes said:

    10 min & still no vid, i know they are about to show a commercial! ugh bitches!

    MERCEDES OMG I MISSED YOU!

  • Anonymous

    that’s not new. selena has a new one.

  • Mercedes

    DISNEY WHO?
    GO MILEY!!!
    WHO MAD?

  • peacelovehearts

    #PrayforNicksDick < ~ He's going to need it after tonight.. O_O

  • JonasandMileyPones

    Why you hating on Victoria? And I’m about to get my Miley icon. Stop sippin the haterade.

    ____

    Don’t be taking my shit.