Gabourey Sidibe, ‘I Have Bieber Fever!’

gabourey


Precious actress Gabourey Sidibe chatted with Justin Bieber at the White House Correspondents’ Association Dinner, at first to try to find out gossip for her younger sister, who loves Justin: ‘Here’s a thing I’m actually embarrassed about. I met Justin Bieber before, and then I was at the table..

..and I was there with my friends. We were going to talk to him, and then he showed up. I was like ‘Hey, my little sister really likes you, and she’s 12, would you take a picture?’ He was like, ‘Cool’. And then he walks away,

..and I was like, ‘Wow.’ All of a sudden, ‘Bieber Fever’ swept over me and I got hot and started sweating. I was like, ‘What’s happening to me? Justin Bieber did it!’’ Gabby added to OK! ‘I’m very girlish, and I’m boy-crazy, so most celebrities that walk by me, I’m like, ‘Oh my gosh, he’s so hot, I want to marry him.

  • BirthdayCake

    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.

  • :) lover

    I relly hate the movie “precious” i didnt see all the movie but the movie is to ugh i hate the movie !!!

  • Chelsea-Rose

    BirthdayCake said:
    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.

    ==================

    THIS

  • Anonymous

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.

  • Anonymous

    Justourey!!! :D

  • Anonymous

    Justourey!!! :D

  • Anonymous

    SHE’S A DIVA u_u go on Perez Hilton

  • Anonymous

    SHE’S A DIVA u_u go on Perez Hilton

  • mileyluver15

    wow im soo sorry for the spam my computers being retarded

  • BAMF Princess

    WTF IS THAT!

  • Mr.SpongeBob SquarePants.

    awh. she’s cute! i like her.
    & for those people who are saying
    something about her weight, shut up!
    your the one sitting in front of a
    computer bashing somebody, while she
    is making a name for herself. much
    more then you can do. & she is an
    awesome actress. you go girl! haha. (:

  • Anonymous

    haha I love her

  • Anonymous

    haha I love her

  • Anonymous

    its not her weight its that shes 27…

  • all for me

    Anonymous said:

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.
    —————————
    Seriously..I fell out of my chair when I read this. And for the people defending Gabbys weight it’s more about the fact that being that obese is very unhealthy its not about looks, its about your health. Nobodies saying she has to be a size 2. Just loose enough weight so don’t get dieabetes or something.

  • SARAH

    LMAO THAT WOULD HAPPEN TO ME

  • Anonymous

    stfu shes beautiful and more talented than youll ever be. she didnt want to be in hollywood cause of her weight but she conquered her fear and you people are destroying her dream.

  • Anonymous

    justin bieber thinks hes hot. he’s such a girly diva. i REALLY dont understand what u guys see in him. hes a jerk. ive heard many stories..this adding on.

  • Anonymous

    sounds like something Justin Bieber would do.
    & ha. she sounds a lot like me.. apart from the “girly” part.

  • Anonymous

    sounds like something Justin Bieber would do.
    & ha. she sounds a lot like me.. apart from the “girly” part.

  • Anonymous

    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.
    ———
    Miley has so much more talent than this fat bitch.

  • Sweetdisposition?

    ‘I’m very girlish, and I’m boy-crazy, so most celebrities that walk by me, I’m like, ‘Oh my gosh, he’s so hot, I want to marry him.’

    Hahaha, I like her:D

  • Anonymous

    I WANT YOU TO STICK YOUR WEENIE INTO MY BOOTY AND BRUTALLY FUCK ME TILL I BLEED. AFTER THAT HOPEFULLY MY BUTT WILL BE LOOSE AND I WILL START TO POOP UNCONTROLLABLY THEN WE WILL BE ABLE TO ROLL AROUND AND CUDDLE AND PRETEND EVERYTHING IS OK :(

  • thecolordecays.

    Anonymous said:

    wow stfu. size doesn’t matter

    You’ve been deceived!

  • Anonymous

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.
    ———
    You’re not a Selena fan. You just want to make Selena fans look bad just because Selena fans have a lot more class than the fans who follow that slut Miley.

  • thecolordecays.

    Sweetdisposition? said:

    ‘I’m very girlish, and I’m boy-crazy, so most celebrities that walk by me, I’m like, ‘Oh my gosh, he’s so hot, I want to marry him.’

    Hahaha, I like her:D

    That’s kinda how I am minus the girlish unless she means something else…

  • Ariel Bieber

    That is really rude her weight is her buisness and only her buisness

  • Anonymous

    OMG! she’s so fat! LOSE SOME WEIGHT
    she’s gonna die soon of a heart attack, i can feel it. she need to lose some weight and go on the biggest loser. gosh.

  • Anonymous

    wow stfu. size doesn’t matter

  • boo.

    justin is an asshole for walking away.

  • Anonymous

    i now size does not matter but look at her arms no offence.
    and i dont have bieber fever :D

  • cris

    she only has bieber fever???..I think that not only

  • Anonymous

    they make a good match she’s disgusting & so is beiber.

  • Anonymous

    the only reason she is over-weight is because she had to put on weight for the film ‘precious.’ so stop hating.

  • Anonymous

    Whatevs
    Apparently, shes a total biaytch to her fans and people in general. Hope the rumours aint true as her acting career will flush down the toilet as quickly as it came.

  • Anonymous

    all for me said:

    Anonymous said:

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.
    —————————
    Seriously..I fell out of my chair when I read this. And for the people defending Gabbys weight it’s more about the fact that being that obese is very unhealthy its not about looks, its about your health. Nobodies saying she has to be a size 2. Just loose enough weight so don’t get dieabetes or something.

    I AGREE AND AT FIRST PEOPLE CALL CELEBS TOO FAT THEN THEY TOO SKINNY AND THEN YOU COMMENT ON THAT NOBODY IS EVER GOING TO BE SATIFIED WITH THAT
    ====
    that’s true! so yeah,she’s not the skinniest in the world,, but its her body,if she feels comfortable&happy with her self, then let her be.

  • Anonymous

    Cafeful, she might eat him.

  • Cay

    Not only does she have Bieber Fever, she also has obesity -__-. I hope she’s trying to lose that weight.

  • Anonymous

    bitch shut the fuck up

  • Anonymous

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut
    ===
    selena is an amazing actress,,but dont compared her with sandra bullock! ,,selena as preciuos, i dont think she can act like that,i wouldn;t believeher

  • Anonymous

    ur oo rite i now im a fan but i dont have beiber fever ??!!

  • Anonymous

    Anonymous said:
    FIRST!! she’s so fat she needs to lose some weight gosh

    __________

    who gives a fuuck about her weight ? damn, she’s more famous than you and she’s worth more than your dirty ass. hell, she’s got more talent than you..so i don’t know why the fuck you’re talking in the first damn place. (: GOOD DAY, SLUUUT.

  • Anonymous

    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.
    ———
    Miley has so much more talent than this fat bitch.
    _________

    Acting? No, not even close. I’m a Miley stan but I’m not stupid and ignorant, unlike yourself.
    ====
    MILEY? MILEY? are you effing kidding me? she was nominated last year for a Razzie in worst actress in her movie hannah montana!
    &she is alreay nominated for a razzie for worst actress in the last song!

  • BATMANNN28

    So disappointed…

  • iCHEETAH

    Justin hates crazy, obsessed fans, he either refuses to take pictures with them or rolls his eyes. He said it on an interview.lol

  • iloveyouux

    I remember when I had Bieber Fever.. thank god that only lasted for a day!

  • emma13

    why is everyone getting “bieber fever”?
    i mean im a fan of him but im not obsessed with him. i mean like basically half of america is obsessed with him.

  • BATMANNN28

    Anonymous said:
    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.
    ___________

    No, Selena is not. Selena couldn’t play Precious if she tried. No one but Gabby could play Precious, and she did a damn good job at it. Why do you feel the need to hate on everyone? Your jealousy is showing. Sandra Bullock is an amazing actress, she is far from a trashy slut so you need to shut up and gtfo.

  • Anonymous

    reporters said she’s such a biaaatch, she thinks shes THE SUPERSTAR, who the hell she things she is?? she didnt want me to take a picture of us¿¿

  • Anonymous

    OMG! she’s so fat! LOSE SOME WEIGHT
    she’s gonna die soon of a heart attack, i can feel it. she need to lose some weight and go on the biggest loser. gosh.
    ______________

    the human body is beautiful no matter what shape or size it is. people who have the mindset that only skinny people or thin people deserve love, respect, and beauty, really should fall off a cliff. nobody should feel like they are less of a human being because of their size. beauty is everywhere. and if someone is happy, healthy, and love themselves, then leave them alone. don’t get on their case about it, because YOUR insecure. a healthy mind and body is important. and right now my mind is healthy, and my body is healthy. the rest will all fall into place.

  • dayen

    that bitch, reporters said she thinks she is THE SUPERSTAR big moma thinks she’s the best actress ever, she didn0t want our picture together and im just a fan, she spit on me

  • LaLaLandGirl

    she’s a sweet girl. :)

  • Anonymous

    she’s a really good actress i cried in precious :'( but she’s really fat sry!! and bieber-fever two bad things really :__(!

  • BATMANNN28

    Anonymous said:
    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.
    ———
    Miley has so much more talent than this fat bitch.
    _________

    Acting? No, not even close. I’m a Miley stan but I’m not stupid and ignorant, unlike yourself.

  • peacelovehearts

    Dear Precious, I’m sorry for calling a lot of hater’s you & Michael Jackson’s love child.. :/

  • BATMANNN28

    I bet half of the anons her giving her shit for her weight and probably struggling with their own weight.

    So shut the fuck up, bitches and grow some balls.

  • Anonymous

    omigosh some of you guys are soo rude!!!!

  • Anonymous

    shes SOOO SKINNY!!!!!!!! WHAT ARE HER DIET SECRETS?

  • Anonymous

    wtffff justin is such an ahole for walking away?
    and anyways i love her! she seems so nice.. just like someone i would wanna be friends with lmaaoo
    stfu about her weight people, id like to see you where she is now

  • Anonymous

    wtffff justin is such an ahole for walking away?
    and anyways i love her! she seems so nice.. just like someone i would wanna be friends with lmaaoo
    stfu about her weight people, id like to see you where she is now

  • Anonymous

    wthhh. shutup. shes comfortable in her own skin, she’s happy and you guys just hate on her? efff youuu.

  • Anonymous

    he doesn’t have a brother lmao

  • tswizzzle

    I mean don’t get me wrong, but i loved justin bieber before meeting him at 6 flags magic mountain i thought he was amazing, and had a great personality. but really he was just so rude, i thought he cared about his fans, but didn’t even hang with the few fans that were there. My outlook on justin has changed alot, i don’t think he’s this nice amazing guy after i met him. His brother is 10 times nicer. i met him also at 6flags and rode a ride with him ( he’s pretty funny!)

  • Anonymous

    okay so some of you guys say that size doesnt matter
    but when youre like that, it does
    not because it looks bad, but because its really unhealthy “/

  • Anonymous

    People need to stop commenting on her weight!!!!! She’s happy the way she is and if she wanted to loose weight she would. She’s fine the way she is!

  • Anonymous

    If she’s happy then she’s happy.

    Leave her the hell along you immature, materialistic bitches.

  • Anonymous

    she’s precious, love you
    and lovee justin too<3

  • Anonymous

    she’s really pretty!
    and she’s an amazing actress!

  • Anonymous

    OI U FKN ASSHOLES, LEAVE HER ALONE!!HOW CAN YOU BE SO EFFING HARSH AY? IMAGINE IF I TOLD U WERE SO FAT UR CLOTHES RIP EVEN IF THEY WERE XXXXXXLLL? FK YOUUUUUUUU

  • Anonymous

    omg fat

  • Beautiful.Dirty.Rich

    I heard shes a bitch.

  • StarLightSTARbright

    Anonymous said:

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.

    Dont be bashing my home girl like that. Sandra’s is not a trashy slut, go look at her husband’s mistress, now THATS a trashy slut. Selena is no where near the Oscars, so stfu. Selena’s not even fit for the roll like that, it is probably to much for her.
    Go back to kissing your Selena poster.

  • StarLightSTARbright

    Anonymous said:

    Cafeful, she might eat him.

    Oh shut up. You’re not funny, thats rude and disrespectful. I bet your parents are proud of you.

  • Anonymous

    God. You guys are all rude motherfuckers. You guys seriously all need to fall off the face of the earth.

  • mileyluver15

    musiciseverything said:

    I remember when I had my Bieber Fever. Good times.

    haha me too thoes were the days actually i had bieber fever almost a year ago it was in june. idk i kindof miss it but then dont hes soo cocky

  • mileyluver15

    musiciseverything said:

    I remember when I had my Bieber Fever. Good times.

    —-

    haha me too thoes were the days it actually almost a year ago i had it.

  • mileyluver15

    musiciseverything said:

    I remember when I had my Bieber Fever. Good times.

    —-

    haha me too thoes were the days it actually almost a year ago i had it.

  • mileyluver15

    I DONT GET THE PART WHERE SHES LIKE MY SISTER WANTS TO TAKE A PIC WITH U AND HE SAYS COOL AND WALKS AWAY DOES THA MEAN HE DIDNT TAKE A PIC WITH HER??? IM SO CONFUSED TO MEE IT SOUNDS LIKE RUDE…anyone else care to comment?

  • musiciseverything

    I remember when I had my Bieber Fever. Good times.

  • mel

    i’ve truly always hated justin b.
    you don’t do that shit to a 12 year old.
    that’s just being a DOUCHE.
    he’s such a drama queen.
    and if i meet him i will punch him in the face. he’s disgusting.
    and a diva. artists like this, last 1 year. 2 years tops. When someone gets REALLY popular, it doesn’t last. like, look at the jo bros. They were THE BOMB 2 years ago, and now they’re just like..moderate. britney spears, she went down. High school musical, no one cares anymore. Should i go on? he’s SUCH a douche.

  • Anonymous

    you guys are so imature.
    her weight does NOT concern you.
    it’s none of your beezwax.
    get a life.

  • mileyluver15

    all for me said:

    Anonymous said:

    selena’s better actress than gabby…if selena play precious, selena could beat sandra bullock at the oscar. Sandra bullocks is a trashy slut.
    —————————
    Seriously..I fell out of my chair when I read this. And for the people defending Gabbys weight it’s more about the fact that being that obese is very unhealthy its not about looks, its about your health. Nobodies saying she has to be a size 2. Just loose enough weight so don’t get dieabetes or something.

    I AGREE AND AT FIRST PEOPLE CALL CELEBS TOO FAT THEN THEY TOO SKINNY AND THEN YOU COMMENT ON THAT NOBODY IS EVER GOING TO BE SATIFIED WITH THAT

  • Top

    At least, she talked to Justin Bieber ! dah

  • Anonymous

    I would like her to get her beiber fever and just sit on him. That way he’ll go away and all you little girls can stop getting this crazy “beiber” disease :)

  • Anonymous

    I would like her to get her beiber fever and just sit on him. That way he’ll go away and all you little girls can stop getting this crazy “beiber” disease :)

  • Anonymous

    i TOTALLY DON’T have bieber fever!!!!!!hahahahaha

  • ImMe

    Wow seriously … how immature are u guys.. hating on OCEAN UP .

  • Beautiful.Dirty.Rich

    LMFAO! It happens to the best of us :)

  • BirthdayCake

    I feel your pain girl. Lmao.

  • Anonymous

    FIRST!! she’s so fat she needs to lose some weight gosh

  • Anonymous333

    amen!

  • Anonymous

    OMG! she’s so fat! LOSE SOME WEIGHT
    she’s gonna die soon of a heart attack, i can feel it. she need to lose some weight and go on the biggest loser. gosh.
    ______________

    the human body is beautiful no matter what shape or size it is. people who have the mindset that only skinny people or thin people deserve love, respect, and beauty, really should fall off a cliff. nobody should feel like they are less of a human being because of their size. beauty is everywhere. and if someone is happy, healthy, and love themselves, then leave them alone. don’t get on their case about it, because YOUR insecure. a healthy mind and body is important.

  • GoldenGal9311

    Anonymous said:

    OMG! she’s so fat! LOSE SOME WEIGHT
    she’s gonna die soon of a heart attack, i can feel it. she need to lose some weight and go on the biggest loser. gosh.
    ______________

    I’m ALL for fitness in America, as I come from a family who is all about fitness. But she is 27 years old. She can do what the fuck she wants to. Calling her names won’t change anything.

  • Anonymous

    WHOS SHE?

  • MaryMary

    BirthdayCake said:
    Her weight is none of your busisness. Leave her alone. She has more talent than most people could even dream of.

    > Enough said.

  • Anonymous

    I DONT GET THE PART WHERE SHES LIKE MY SISTER WANTS TO TAKE A PIC WITH U AND HE SAYS COOL AND WALKS AWAY DOES THA MEAN HE DIDNT TAKE A PIC WITH HER??? IM SO CONFUSED TO MEE IT SOUNDS LIKE RUDE…anyone else care to comment?

    ——

    yeah im guessing it was meant to show that what he did was rude. this is like the 8th story ive heard of him being a jerk. he thinks hes so cool. i dont know why girls like that. anyone have a good reason?

  • Anonymous

    its not about size.. but she looks really unhealthy.. :/

  • Delilah_Marie

    ROFL! I love Gabby,she’s so funny. Why did he walk away from her? That’s mean.. :(

  • Anonymous

    its not about size.. but she looks really unhealthy.. :/

  • Anonymous

    stfu with the damn losing weight shit
    she’s happier then you’ll ever be stupid bitches ;)

  • Sweetdisposition?

    Yay!…I have Bieber fever too a bad case of it in fact:P

  • thecolordecays.

    I don’t have Bieber Fever…oh well!