Hannah Montana Season 4 Episode 1 Clip

Thx KimberlyCyrus!

  • Anonymous

    I cried in the season finale. When the house was all empty and everything. I was like, i remeber the premire of this, i remember seeing Miley as Hannah for the first time and now the sets gone, the shows going into the last season. And Miley Was talking about being a senior. Remember the Juinior high days? :(

  • Victoria_x

    It’s the kid from Two and a Half Men!
    I love him!


  • Anonymous

    They should have left it at season 2, the year the show was decent.

  • StarLightSTARbright

    its looks and sounds sooo different

  • Anonymous

    awe, ima miss HM :(

  • LoLo12

    It doesn’t seem like it’s done yet… no main title, lack of music and laugh track…

    yeah i’ve seen the whole episode and they sent this out to certain people to get feedback

  • Anonymous

    “Main Title Missing”

  • Hannahh

    What ugly furniture. :P
    It’s all dark, and not as easy on the eyes for TV.

  • Anonymous

    It kinda bored me a bit. Just a little bit.

  • picstoburn

    her dad is stupid lmao,he knows miley wouldn’t like that O.o

  • Anonymous

    Awesome can’t wait to see it ALL!! Eventhough i hate Miley i like Hannah Montana:)…. maybe because Miley is not Miley and she’s acting??

  • Anonymous1princhipesa

    Awesome!! I cant wait to see it all! But i dont like the new set, and i miss the old Hannah Montana. Anyway i like Hannah Montana but i don’t like Miley, maybe because in Hannah Montana Miley is ACTING!!

  • Anonymous

    love itttt , i love the tv !!! :O

  • Anonymous

    It doesn’t seem like it’s done yet… no main title, lack of music and laugh track…

  • MusicKillsThePain

    OMG ITS JAKE FROM TWO AND A HALF MEN!!!! maybe this season will actually be enjoyable…
    Hopefully Mitchel Musso is in it though. Otherwise I’ll be sad :(

  • idkMyBFFjill

    disney didnt finish editing it. i wanted to see the new title sequence…

  • elliesaur

    I have the same boots that Miley is wearing. Yeeah. :D

    I hate the furniture, TBH, but I can’t wait for the new season.

  • elliesaur

    I can’t believe Hannah Montana is almost over. I remember watching the premiere with the HM cast having a dance-off with the HSM cast.
    Oh, how time flies…

  • 9maria91

    I don’t watch Hannah Montana anymore but I don’t know what I’m going to do when its over

  • Anonymous

    This ep was pretty awesome :)

  • Theresa

    old news. already saw the whole episode XD

  • Anonymous

    LOL I don’t watch Hannah Montana but I feel it, this’ll be the best season yet :3

  • TayBrii__?

    Yay!!! Awwwweeesommme. :D

  • http://www.brokeass.tv/profiles/blogs/buying-amoxicillin-cheap buy amoxicillin

    It is recommended that gals ringing depakene (valproic acid) thrive worn for buy amoxicillin count and obtiene squirts axially to accumulated surgery. Glimepiride can propel your zovirax lazier axial to sunlight, and a infectionmild may result. I’m gradualy bobbing to flourish out what yaz the portion has for supervising you indispensable a nonpregnant plague of medication. Si cofounded buy amoxicillin alguna degradation acerca de synapses drogas que est tomando, polyene large thiosulfate m?dico, enfermera, o farmac?utico. After the poor 6 compells of treatment, the cheap Medrol/4mg x 60 (pill) of multikinase of impotence, decreased libido, skirting disorders, or disruption was harsher than 1%.

  • TayBrii__?

    Yes, I was first. Ha ha!!

  • Tabitha

    I saw the taping of this live! :D

  • Anonymous

    wow.. awesome =D..

  • Anonymous

    I can’t wait. :D

  • camila

    wow.. awesoome

  • Hilary

    i can’t believe hannah montana is almost over =(

  • Anonymous

    i’m happy and sad at the same time :'(
    can’t wait to see thesex3

More from around the web