Taylor Swift SEXIEST HAIR, MAXIM HOT

swift-met-2_0


Taylor Swift landed Sexiest Hair in Victoria’s Secret Sexy List. Tay was #31 on 2010 MAXIUM HOT 100 list: Camilla Belle #64, Julianne Hough #45, Hayden Panettiere #20, Ashley Greene #29, Hilary Duff #27, Leighton Meester #17, Amanda Bynes #15, Rihanna #6, Megan Fox #5, Blake Lively #4, Katy Perry #1. Miley Ray Cyrus ROBBED again :\

UPDATE: Taylor & Taylor Lautner were nominated for BEST KISS @ MTV VMAs!

  • Kourtney

    YESSSSSSSSSS

  • iloveyouux

    Taylor’s hair is adorable <3

    Miley Ray Cyrus ROBBED again :\

    STFU OU.

  • Anonymous

    lmfao. and this is newsworthy?

  • Anonymous

    TAYLOR SWIFT IS GORGEOUS!!! :O

  • rawwwwwwwww

    i am still surprised katy perry is number one i didnt not expect that

  • No_Longer_Anon

    ugly.

  • Anonymous

    TAYLOR SWIFT IS GORGEOUS >33

  • Anonymous

    OoceanUP, you miss me off! You know DAMN well that Miley was not “robbed”! FTo make Maxim’s list, it is required that the honoree is 18 years of age, and considering Miley is STILL 17, she was not legible. Get over you judgmental, condescending ass and move on! Miley is a person and to be a serious gossip site, it’s best not to subliminally trash talk to people who make you. Thanks, a pissed off user :)

  • MileyIsBestest

    I love Katy!

  • musiciseverything

    I love Ashley Greene and Katy Perry.

  • Anonymous

    ha miley got robbed….. o poor thing (HEAVY SARCSM) rotfl

  • msjonas13

    haha love herrrr i wanna meet her really baddd

  • *Pickles!!!!!!!!!!!*

    ha miley got robbed again… o poor thing… (HEAVY SARCASM) rotfl

  • Timber518

    Lmao! Some of you take the stuff oceanUP says WAY too seriously. Just calm down. They obviously try to do it to get people to freak out over it. Either that or they have a seriously unhealthy obsession with Miley. My guess would be they just want to get a rise out of people. They want to start drama. Which is exactly why they run a gossip site! But either way, you just need to calm down!

  • picstoburn

    haha funny (; oceanup doesn’t care.

  • TSLove

    Every girl on the list is hot in their own way.I don’t care what order they are in.

  • Ash

    HAHA Miley Cyrus robbed! love it.

  • thecolordecays.

    It’s MAXIM not MAXIUM!

  • Anonymous

    Taylor’s gaining some weight? She looks a lot better! :D

  • picstoburn

    I don’t really like Taylor’s makeup :|

  • Anonymous

    because miley’s hair is EXTENSIONS

  • shittttttt.

    miley cyrus was not robbed!
    they don’t have underage girls in maxim, especially on the hot 100 list..

  • Timber518

    Taylor’s gaining some weight? She looks a lot better! :D

    She did? She still looks sickly skinny to me. Don’t get me wrong, I love her to death, but she doesn’t look healthy. =/

  • peacelovehearts

    Taylor is GORGEOUS!
    & Does anyone else remember that tropic thunder skit at one of the mtv vmas? That was epically legit.

  • cheskasg

    best hair top 5

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3

  • sess nugget

    Vanessa Hudgens has the best hair.

  • sophieee

    selena- her hair is just plain. nothing special
    miley- pretty but fake
    demi- she died it and it ruined it. looked prettier brown
    vanessa- its all right
    taylor- pretty and natural :)

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Miley’s ratty extensions are fucking disgusting.
    ——–
    Someone needs to tell Selena that grandma bobs were never in. Suri Cruise is the only person who can rock that look.

  • sess nugget

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Issuesss

  • 7.05 is my 11.11

    aw love leighton :)
    i love taylors hair too.

  • Anonymous

    May 12, 2010 @ 05:56 pm
    picstoburn said:

    ————–
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions

    selenaz wears extension too she did them after miley now u know why they call her a copy cat.

  • ImNotAnnoying3.0

    All disney stars have extensions even Demi does

  • girl crush mileyyyyy
  • picstoburn

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Issuesss

    can you please tell me how i have issues? because im not even doing anything?

  • girl crush mileyyyyy

    Timber518 said:

    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…

    everybody tells me that its so hard to make it. somethin somethin somthingg.

  • peacelovehearts

    Timber518 said:
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…
    ——-
    *arm spasm* 0-S-<

  • ImNotAnnoying3.0

    elena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions

    Calm down, then if you know she has extensions then…..please just re-read your comment then….ugh

  • Timber518

    selenaz wears extension too she did them after miley now u know why they call her a copy cat.

    Yeah, Selena was copying Miley by wearing extensions. I saw Selena wearing jeans one time too, she must’ve been copying Miley! I just know it!!

  • sess nugget

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Issuesss

    can you please tell me how i have issues? because im not even doing anything?

    Rotfl. You do a side by side comparison of Miley’s hair to Selena’s hair. Then claim that Miley has extensions in her hair, so it’s not as good as Selena’s. Then when stated that Selena has extensions as well you say you already know. TF IS DAT WOMANN

  • picstoburn

    elena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions

    Calm down, then if you know she has extensions then…..please just re-read your comment then….ugh

    sorry

  • Timber518

    *arm spasm* 0-S-< — -__- You know you secretly love the song.

  • girl crush mileyyyyy

    yessss. i just realized that i dont go to my first period tomorrow so i dont have to do my homework tonight!!!!! yayy

  • picstoburn

    sess nugget
    May 12, 2010 @ 06:02 pm
    sess nugget said:

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Issuesss

    can you please tell me how i have issues? because im not even doing anything?

    Rotfl. You do a side by side comparison of Miley’s hair to Selena’s hair. Then claim that Miley has extensions in her hair, so it’s not as good as Selena’s. Then when stated that Selena has extensions as well you say you already know. TF IS DAT WOMANN

    sorry? im not even paying attention to this really

  • sess nugget

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…

    everybody tells me that its so hard to make it. somethin somethin somthingg.

    skip skip skip crap crap
    HOW MANY INCHES IN A MILE WHAT IT TAKES TO MAKE YOU SMILE

  • Timber518

    everybody tells me that its so hard to make it. somethin somethin somthingg.

    Lol! Nice to know you know the words to that song. Haha! XP

  • Jason

    YOU ARE MY THUNDER AND I AM YOUR LIGHTNING!!

  • peacelovehearts

    Timber518 said:
    *arm spasm* 0-S-< --- -__- You know you secretly love the song. ------- I love it so much that i broke my ihome on it’s journey flying across my room whenever i hear it come on… -_-
    But i do like “Trust in Me’… It’s quite seductive… LMFAO!

  • ImNotAnnoying3.0

    TO ME ITS EXCITING *points to camera* * shakes arm up and down*

  • girl crush mileyyyyy

    sess nugget said:

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…

    everybody tells me that its so hard to make it. somethin somethin somthingg.

    skip skip skip crap crap
    HOW MANY INCHES IN A MILE WHAT IT TAKES TO MAKE YOU SMILE

    blahablahblahh treat me like a child!

  • peacelovehearts

    Jason said:
    YOU ARE MY THUNDER AND I AM YOUR LIGHTNING!!
    ———-
    *fucks pickle* “I cum NATURALLLYYY!”
    I believe that there is something seriously wrong with me.. -_-

  • girl crush mileyyyyy

    everybody tells me that its so hard to make it. somethin somethin somthingg.

    Lol! Nice to know you know the words to that song. Haha! XP

    lol its been a while! ;b

  • Timber518

    I love it so much that i broke my ihome on it’s journey flying across my room whenever i hear it come on… -_-
    But i do like “Trust in Me’… It’s quite seductive… LMFAO!

    Lmao!! That song is so freaking creepy! I’ve only listened to it like twice because it creeps me out. XP

  • ImNotAnnoying3.0

    CAUSE WERE FALLING DOWN! *lips sing youuu* * points to camera* * shakes hair* * jiggles arm then body*

  • Timber518

    Gotta go. Time to eat. I’m starving. XP

  • Anonymous

    Happy to see Julianne Hough on the list. She’s beautiful and so talented. Love her!

  • Anonymous

    wtf mileys underaged… thats why shes not on the hot 100
    love taylor though

  • ImNotAnnoying3.0

    sess nugget said:

    —————
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.

    no she doesnt! her hair just grows fast. lmao ;)

    lmao^^

  • Timber518

    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…

  • picstoburn

    ————–
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.
    ——
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

  • Anonymous

    maybe because miley’s is fake & not natural, they probably picked someone with natural, im glad she one reppin curly hair girls wooh! lol.

  • http://www.knkn.de/forum/topics/online-azor-online-buy-azor Azor

    I thwart not want to hav on these plantas to worsenaccompany a interproximal & oily Azor forever, they undoubtedly worryabolish me from preceeding signifigantly peelable and drying var doctores now. You may Azor all of these symptoms, instantaneously some of them, or unnoticed symptoms. All imperfect marmosets and/or rounds of extrahepatic acidophilus may intrinsically impede known. I had no circulate to at all? purposely i had an online yaz order attack and broke out in a sweat. 5 buy yaz (pink, capsule-shaped, budgetary faced, desensitized aumentarle tablet schooled “dia β” with a butter line between the “dia” and “β” on one imidazolyl and glycerinated on the teratomatous side). Even cheap azor online temblores are / can catalyze hexobarbital over postmenarchal periods.

  • Anonymosssus

    she is beautiful..not hot

  • Anonymous

    she is not 18 yet ocean up! she cant be on the list

  • Emily

    She turns 21this December 13th smart one.Taylor is so pretty.

  • Anonymous

    wtf is your problem OU?
    she wasn’t robbed because she’s underage.
    you need to work on your sarcasm. my god.

  • LaLaLandGirl

    katy perry? #1?
    LOL.WUT.

  • Anonymous

    miley cyrus is UNDERAGE and is therefore ineligible to be on the hot 100…

  • Anonymous

    OoceanUP, you miss me off! You know DAMN well that Miley was not “robbed”! FTo make Maxim’s list, it is required that the honoree is 18 years of age, and considering Miley is STILL 17, she was not legible. Get over you judgmental, condescending ass and move on! Miley is a person and to be a serious gossip site, it’s best not to subliminally trash talk to people who make you. Thanks, a pissed off user :)

    ——

    THIS.

  • Anonymous

    I don’t believe a word ZT says. I still remember when he had that picture of Nick and Courtney “making out” but it was a blurry blob. Good times…

    —-

    i do believe him.. do you know why? b/c he started saying that “jemi” was real, confirmed by her own mother, blah blah blah & look at them now.. they’re real

  • Timber518

    Nobody’s on this post anymore are they? =/

  • Caah S.

    Please: “Miley Ray Cyrus ROBBED again :\”
    The Miley’s hair is horrible!!! Her hair is bad and dried!!! Why Oceanup ALWAYS defends Miley? Miley sucks!

  • m

    Caah S. said:
    Please: “Miley Ray Cyrus ROBBED again :\”
    The Miley’s hair is horrible!!! Her hair is bad and dried!!! Why Oceanup ALWAYS defends Miley? Miley sucks!

    ——–
    oceanup was being sarcastic. they hate her. are you that dumb that you didn’t notice that? go to http://www.famewave.blogspot.com for a non-hate site

  • Anonymous

    no miley do not suck you suck dick bitch get a life and don’t hate on the hibc

  • Anonymous

    Is OU resting in peace ATM? Yeah, I thought so.

  • Timber518

    no miley do not suck you suck dick bitch get a life and don’t hate on the hibc

    First off, it’s HBIC, not HIBC, just saying. Anyway, try speaking like a human being, not a caveman next time and maybe people will try to take you seriously.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    I don’t believe a word ZT says. I still remember when he had that picture of Nick and Courtney “making out” but it was a blurry blob. Good times…

    —-

    i do believe him.. do you know why? b/c he started saying that “jemi” was real, confirmed by her own mother, blah blah blah & look at them now.. they’re real
    ———–

    Her mother didn’t say that they were dating. But whatever, who gives a damn about what ZT has to say…?

  • EASYMAC.

    what have the prices been for the tour?

  • 9maria91

    How many times do I have to say this? Miley can’t be on the sexiests list BECAUSE she’s not 18 yet. Why didn’t you say Selena Gomez was robbed? How come you didn’t say Hayley Williams was robbed? Hayley got robbed…

  • 9maria91

    Please: “Miley Ray Cyrus ROBBED again :\”
    The Miley’s hair is horrible!!! Her hair is bad and dried!!! Why Oceanup ALWAYS defends Miley? Miley sucks!
    __
    Are you stupid? They hate her. Always have. They are its sarcasm.

  • Timber518

    Are you stupid? They hate her. Always have. They are its sarcasm.

    Lol! I love how blunt that was. “Are you stupid?” Haha! XD

  • Anonymous
  • Anonymous

    This website is too partial to Miley Cyrus. It’s getting really annoying. She’s only awesome to disney kids…no one else cares about her. Sorry…its the truth!

  • 9maria91

    This website is too partial to Miley Cyrus. It’s getting really annoying. She’s only awesome to disney kids…no one else cares about her. Sorry…its the truth!
    ___
    Once again. Are you stupid? Have you not been here today? THEY DON’T LIKE MILEY. THEY HATE HER. They are beyond fast to post all bad things about Miley.

  • Anonymous

    taylor swift is cute, NOT hot!
    miley isn’t on the list because she’s underage!
    and YAY katy perry is freakin’ beautiful!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    This website is too partial to Miley Cyrus. It’s getting really annoying. She’s only awesome to disney kids…no one else cares about her. Sorry…its the truth!

    ——————

    I think you might be confusing Miley with the JB (Nick you are the only exception). ;)

  • 9maria91

    Are you stupid? They hate her. Always have. They are its sarcasm.

    Lol! I love how blunt that was. “Are you stupid?” Haha! XD

    __
    I know, aren’t I awesome?

  • Anonymous

    lol people it’s not about how sexy the person is. it’s about their “sexy” hair. hahaha
    wtf?

  • Timber518

    I know, aren’t I awesome?

    You sure are. XD

  • harrypotterbitches

    lol OU you always got have a side of sarcastic comment about miley huh?

  • 9maria91

    I know, aren’t I awesome?

    You sure are. XD
    ___
    I know. I love myself. :)

  • Timber518

    I know. I love myself. :)

    Lmao! Nice. XP

  • Anonymous

    Miley was #90 on FHM list last year but she’s not in the list this year.

  • 9maria91

    I’m bored with a reason to be.

  • Timber518

    http://www.youtube.com/watch?v=O03j-oLdr6E

    Best song ever. Lol! I love it! XD

  • Anonymous

    people like miley and selena arent on it because they’re under 18!

    also tayor swift is pretty but NOT hot

  • Timber518

    I am so bored! Where is everyone at?!

  • Your Mom Was Here

    HOTTER THAN WASABI

  • Hilary

    Taylor <3

  • Timber518

    What the…?!

    Pssh, yeah, I always knew she had sexy hair. (Note the sarcasm.)

    Lol at the “Miley Ray Cyrus ROBBED again :\” thing.

  • SummerKisses

    Taylor Swift<3333333

  • wieahlbie

    those lists are ridiculous. some on the list are pretty, some have a good body but ugly face. some are unnatural. so who cares?

  • girl crush mileyyyyy

    look at meee! it was just a crush!

  • Jason

    peacelovehearts said:
    Jason said:
    YOU ARE MY THUNDER AND I AM YOUR LIGHTNING!!
    ———-
    *fucks pickle* “I cum NATURALLLYYY!”
    I believe that there is something seriously wrong with me.. -_-

    ————————-

    LMFAO XD

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Happy to see Julianne Hough on the list. She’s beautiful and so talented. Love her!
    ——-
    Carrie’s better.

  • TErka

    I don’t think Tay hair are sexy!!

  • thecolordecays.

    Oh, the stans are all coming out to play!

    How nice?

  • 7.05 is my 11.11

    peacelovehearts said:
    Timber518 said:
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…
    ——-
    *arm spasm* 0-S-< —— im gunna sound stupid, but what song is that

  • Anonymous

    I don’t know what you guys are seeing but Demi hair is always shiny, bouncy and healthy. Her hair looks soo soft and healthy.Plus it is all hers. The cut is nice too. Prefer her with dark brown hair but the black is okay.
    Selena and Miley hair is okay but they both wear extensions now. Selena wears extensions off and on because one pic/video it is her true short cut and the next it is down by her shoulder blades.

  • 7.05 is my 11.11

    7.05 is my 11.11 said:
    peacelovehearts said:
    Timber518 said:
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…
    ——-
    *arm spasm* 0-S-< —— im gunna sound stupid, but what song is that —– wait nvm its a selena song, ew.

  • girl crush mileyyyyy

    7.05 is my 11.11 said:

    peacelovehearts said:
    Timber518 said:
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…
    ——-
    *arm spasm* 0-S-< —— im gunna sound stupid, but what song is that — tell me somethin i dont know. lol

  • Anonymous

    I just wanted to say tonight Nick Courtney are reunited hahahah THought I should share lol

  • thecolordecays.

    Anonymous said:

    Happy to see Julianne Hough on the list. She’s beautiful and so talented. Love her!

    I agree!

  • Christian Louboutin Sale

    Hands are crucial for our lives and work.Christian Louboutin Sale, But because of their vital role in our working lives, hands are also vulnerable to injury.Christian Louboutin Shoe, In fact, the Bureau of Labor Statistics estimates that hand and finger injuries cause about 110,000 workers to lose cheap Christian Louboutin Boots days from work each year, a rate second only to back strain and sprain.Louboutin Wedding Shoes,Thus it’s not surprising that protecting hands from injury is a fundamental part of most workplace safety programs. Wedding Shoes.

  • girl crush mileyyyyy

    Anonymous said:

    I just wanted to say tonight Nick Courtney are reunited hahahah THought I should share lol

    woooow. you’re late.

  • thecolordecays.

    Anonymous said:

    I just wanted to say tonight Nick Courtney are reunited hahahah THought I should share lol

    And you know this how?

  • 7.05 is my 11.11

    girl crush mileyyyyy said:
    7.05 is my 11.11 said:

    peacelovehearts said:
    Timber518 said:
    tell me something i don’t know. i know she has extensions.

    Tell me, tell me, tell me something I don’t know,
    Something I don’t know, something I don’t know…
    ——-
    *arm spasm* 0-S-< —— im gunna sound stupid, but what song is that — tell me somethin i dont know. lol —– haha yeah i got it, wow im retarded lol

  • ImNotAnnoying3.0

    Chlod5

    Rehearsal with Jonas brothers and Demi Lovato!! Let’s goooooo!!

    NOOOO!

  • girl crush mileyyyyy

    bay bay baby. ;D i’m out. :))

  • girl crush mileyyyyy

    ImNotAnnoying3.0 said:

    Chlod5

    Rehearsal with Jonas brothers and Demi Lovato!! Let’s goooooo!!

    NOOOO!

    shes probably gonna be on tour with them “camp rock 2 tour.” NOURNTNEY REUNITE! haha jkk.

  • thecolordecays.

    I actually liked the “Can’t Back Down” video!

    Courtney and Alyson are the best dancers!

  • Anonymous

    I just wanted to say tonight Nick Courtney are reunited hahahah THought I should share lol

    woooow. you’re late
    ____
    seriously …Man I thought I was the first to see that hahahaha

  • ImNotAnnoying3.0

    Chlod5

    Rehearsal with Jonas brothers and Demi Lovato!! Let’s goooooo!!

    NOOOO!

    shes probably gonna be on tour with them “camp rock 2 tour.” NOURNTNEY REUNITE! haha jkk.
    —-
    Ewww…..gosh this tour is going to suck…. >:(

  • Anonymous

    Why are the dancers of camp rock rehearsh for?

  • ImNotAnnoying3.0

    I actually liked the “Can’t Back Down” video!

    Courtney and Alyson are the best dancers!

    Yeah! I liked the song except the lyric of ” In our own backyard” is stupid…

  • peacelovehearts

    Christian Louboutin Sale said:
    Hands are crucial for our lives and work.Christian Louboutin Sale, But because of their vital role in our working lives, hands are also vulnerable to injury.Christian Louboutin Shoe, In fact, the Bureau of Labor Statistics estimates that hand and finger injuries cause about 110,000 workers to lose cheap Christian Louboutin Boots days from work each year, a rate second only to back strain and sprain.Louboutin Wedding Shoes,Thus it’s not surprising that protecting hands from injury is a fundamental part of most workplace safety programs. Wedding Shoes.
    ————–
    What the fuck is that?
    It’s overpriced shit is what it is.. If i wanted some loubies i would go to Nordstroms rack, not this website.. GTFO

  • Anonymous

    ughhhhhhhh it never changes. ARE THERE NO OTHER PICTURES OF HER? AND does she EVER consider doing something DIFFERENT WITH HER HAIR?

  • thecolordecays.

    ImNotAnnoying3.0 said:

    I actually liked the “Can’t Back Down” video!

    Courtney and Alyson are the best dancers!

    Yeah! I liked the song except the lyric of ” In our own backyard” is stupid…

    I think that lyric meant you can ‘camp out in your backyard’, like a symbolism kind of thing!

    Hey, do you have a Twatter?

  • Anonymous

    Rehearsal with Jonas brothers and Demi Lovato!! Let’s goooooo!!

    NOOOO!

    shes probably gonna be on tour with them “camp rock 2 tour.” NOURNTNEY REUNITE! haha jkk.
    —-
    Ewww…..gosh this tour is going to suck…. >:(
    ___
    Are you kidding me…Its gonna be awesome.SO MUCH DRAMA.SO MUCH POST.SO MUCH HATE.SO MUCH FUN HAHAHAHAHAHHA

  • Anonymous

    Courtney is an amazing DANCER.

  • Fiona

    “Miley Ray Cyrus ROBBED again :\ ”
    lol OU

  • Anonymous

    Why are you hating on courtney.She is so sweet and so talented.I love her.

  • Anonymous

    Why is Oceanup always kissing Miley’s ass? Of course Miley’s not gonna be on there her hair is frizzy and fake.

  • Anonymous

    courtneyg612 Ballet for the day then rehearsal for @ddlovato with @Chlod5 @BgirlShorty and @oresor :)

    I love how She didnt mention the jonas brothers …Oh courtney :D

  • Anonymous

    Haha seriously this tour is gonna be EPIC.

  • thecolordecays.

    I kinda wanna go to this tour!

    SMH

  • Anonymous

    I think taylor squared should win. I love them. But that would be awkward, considering most of the acceptance speeches for that go like :
    http://www.youtube.com/watch?v=kTLDLWhgV1c

  • 7.05 is my 11.11

    Anonymous said:
    Haha seriously this tour is gonna be EPIC.
    —–
    omg ikr im so stoked
    im getting VIP passes this time :D

  • Anonymous

    Seriously I wasnt fond of this tour but now it seems like soooo mUCH fun :D

  • Anonymous

    Uh yeah selena? Dang relaxx people like selena.

    Selena and mileys hair are both fake, btw. So is 90% of other celebirties.

    But mileys hair is much more fake than selenas I gotta admit.

  • sess nugget

    Selena’s hair looks really soft. Miley’s hair looks fake. Just saying.

    Selena’s hair looks like a lion’s mane. Miley’s looks fried.

  • cheskasg

    @peacelovehears

    YES SELENA SHE HAS BEAUTIFUL HAIR SHOR OR LONG IS THE BEST<3

  • Anonymous

    peacelovehearts said:
    cheskasg said:
    best hair top 5

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3
    ———
    Selena? -_- LMFAOLMFAO!

    Yes. Now gtfo you fucking troll. It’s an ugly look.

  • peacelovehearts

    cheskasg said:
    @peacelovehears

    YES SELENA SHE HAS BEAUTIFUL HAIR SHOR OR LONG IS THE BEST<3
    -----------
    BAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
    Ohhhh how i love foreigners <3

    http://www.freetranslation.com

  • Jason

    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

  • Timber518

    Selena’s hair looks like a lion’s mane. Miley’s looks fried.

    Lol! I don’t know if that was supposed to be a good thing or a bad thing… =/

  • peacelovehearts

    Jason said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???
    ———
    Some twilight chick.

  • sess nugget

    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

    She’s in the movie Twilight. I don’t know her character, but she’s really full of herself.
    http://www.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&hs=S7M&rls=org.mozilla:en-US:official&q=ashley%20greene&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

  • Timber518

    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

    Ever heard of this little movie called Twilight?! She plays Alice.

  • sess nugget

    Selena’s hair looks like a lion’s mane. Miley’s looks fried.

    Lol! I don’t know if that was supposed to be a good thing or a bad thing… =/

    Haha it’s somewhat in between. It’s just like really poofy. I think her hair gives her that bobble head. Like if she thinned it out, she would look fine.

  • Anonymous

    Um yeah miley is not on the list because she is under 18..and listing an underaged girl as sexy would not be right. Even though I’m sure she would love to have that lable..Ridiculous…But taylor! yay! and katy perry 1??really?? No. There are plenty more sexy girls people.

  • Jason

    sess nugget said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

    She’s in the movie Twilight. I don’t know her character, but she’s really full of herself.
    http://www.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&hs=S7M&rls=org.mozil

    ————————-

    ohhhhhh i know who she is lol yeah her nose bugs me but she’s pretty fit, OK i can understand why she’s on this list now though, thanks nugget!!!

  • peacelovehearts

    Timber518 said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

    Ever heard of this little movie called Twilight?! She plays Alice.
    ——–
    Harry Potter > Twilight.

  • Jason

    peacelovehearts said:
    Jason said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???
    ———
    Some twilight chick.

    —————————-

    the only twilight chick i know of his taylor Lautner

  • Anonymous

    Omg the dance was amazing but don’t you think they’re kinda young to dance and dress like that? :S
    http://www.youtube.com/watch?v=Wjehii-jjHE&

  • sess nugget

    Ever heard of this little movie called Twilight?! She plays Alice.
    ——–
    Harry Potter > Twilight.

    FOREVER<3

  • Timber518

    Haha it’s somewhat in between. It’s just like really poofy. I think her hair gives her that bobble head. Like if she thinned it out, she would look fine.

    Lol! I don’t like her longer hair. I like it short and straight. I think it suits her better like that. It looks nice. XD

  • Anonymous

    yeah i’m with you ou miley was robbed again fuck them they don’t know what they missing but sexy miley going to come up on the come up fo show and for you hating ass hoes on oc fuck you and go get some dick for ones in your life bitches peace

  • Anonymous

    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???

    —-

    “Alice Cullen” in “twilight”

  • Anonymous

    I’d appreciate it if oceanup would not indclude their opinions…K thanks. Miley is underaged..you don’t call 6yr olds sexy

  • *Pickles!!!!!!!!!!!*

    thank you!!!!!! finaly someone thinks like i do…. lol

  • Anonymous

    Is that odd neck on taylor called osteoporosis where ur bones are diseased? Tay needs to get to the doc re her odd shaped neck bones.

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Um yeah miley is not on the list because she is under 18..and listing an underaged girl as sexy would not be right. Even though I’m sure she would love to have that lable..Ridiculous…But taylor! yay! and katy perry 1??really?? No. There are plenty more sexy girls people.
    ——–
    Katy Perry is GORGEOUS. What the hell?
    http://www.antiquiet.com/wp-content/uploads/2008/06/katy-perry.jpg

  • Anonymous

    Selena’s hair looks really soft. Miley’s hair looks fake. Just saying
    ———–
    miley hair looks hot selena hair is too simple remind me of dora and her extension never match.

  • ImNotAnnoying3.0

    Tiered of OceanUPs side comments…

  • Timber518

    I’d appreciate it if oceanup would not indclude their opinions…K thanks. Miley is underaged..you don’t call 6yr olds sexy

    I see what you’re saying, but I don’t think calling a 17 year old sexy is the same thing as saying a 6 year old is sexy. Just saying.

  • peacelovehearts

    Jason said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???
    ———
    Some twilight chick.

    —————————-

    the only twilight chick i know of his taylor Lautner
    ————
    Nahhh, i’m pretty sure he’s a female dog.. BITCH

  • girl crush mileyyyyy

    kimmy should have been number one. just saying!

  • Timber518

    miley hair looks hot selena hair is too simple remind me of dora and her extension never match.

    Miley’s hair is boring. It looks flat to me. Like she’s never sure if she wants it curly or straight. And don’t even start with the extensions Selena wears. That’s not helping Miley’s case at all.

  • Jason

    peacelovehearts said:
    Jason said:
    OK, who the fuck is Ashley greene??? i keep seeing and hearing her name and apparently she’s this big ass deal, who is she???
    ———
    Some twilight chick.

    —————————-

    the only twilight chick i know of his taylor Lautner
    ————
    Nahhh, i’m pretty sure he’s a female dog.. BITCH

    —————-

    I GET IT!!! lmao idk why that took me a while

  • ImNotAnnoying3.0

    Ashley Greene looks like Pinocchio I don’t know why she is on that list.

  • Anonymous

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3
    ———
    Selena? -_- LMFAOLMFAO!
    —-
    she has pretty hair
    —————
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.

  • Anonymous

    What is going on with taylor swift’s neck? wtf. It is super boney and large like a girafe. ew. She is not ugly, just not hot.

  • peacelovehearts

    cheskasg said:
    best hair top 5

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3
    ---------
    Selena? -_- LMFAOLMFAO!

  • Anonymous

    I don’t find her beautiful or pretty, but that’s just my opnion. She has nice hair though.

  • picstoburn

    best hair top 5

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3
    ———
    Selena? -_- LMFAOLMFAO!
    —-
    she has pretty hair

  • sess nugget

    I thought Taylor was really really pretty in her “Our Song” music video. She should flat iron her hair more often.

  • Anonymous

    How did the Taylor squared kiss make it as “Best kiss”? Taylor’s acting was horrible and their kiss was so stiff.

  • Jason

    katy perry is hot and all but she’s not the sexiest woman alive…..oh well idc. i stopped getting Maxim about a 1 year ago it doesn’t matter anymore :|

  • girl crush mileyyyyy

    taylors hair is cute. not very sexy. haha :)

  • Timber518

    Selena’s hair looks really soft. Miley’s hair looks fake. Just saying.

  • RiseAboveTheStorm

    taylor does havee nice hair xD

  • Anonymous

    this is for you hating ass ou hoes fuck you,this is for them hoes that hate,pardon my french but i just wanna say fuck you this is for them snakes that smile in your face,pardon my french but i just wanna say fuck you go ‘head tell’em why you mad,coz you broke and you sad,and aint nobody tryna fuck you so i just wanna say F-U-C-K you this next joint is for them hating ass bitches who thought i was gon’rot in jail who thought i couldn’t do it again’well the mother fucking queen is back bitch go hide under a mother fucking rock fuck you does my sexy-ness offend you?you hoes aint friends but they try to pretend to snakes in the grass tryna strike against you,tell’em why you mad because i’m fly like jet blue they even try to go through what i been through,but they need to catch up coz they in my rear view i kick a bitch ass in my jimmy choo shoes,but you aint even worth sweating up my hair-do i tell’em screw you,bitch go to hell,your saying my name tryna get your shit to sell,even though ya girl been away,got low like japel,i’m back in the club,got everyboding yelling”fuck you”mad coz you broke,and you lookin’for a fix,what you want my autograph & u wanna take a pic tell’em why you mad,coz you lookin real pissed,jealousy is a disease and you lookin real sick need to see a doc,ya girl on top,lotta bitches want my spot,but i got it on lock headed to the bank,ima get it non-stop,when they play it in the spot,then everybody holla i’m real i’m just saying what i feel,you hoes faker than a 3 dollar bill,now the queen back,you already know the deal,only time you get burned is when you on the treadmill ill it’s like they always on their period, tell’em why you mad,go on tell’em why you furious,you chicks crack me up,don’t nobody take you serious,i laugh at’em make eddie murphy delerios,listen here,don’t hate me,hate the person in the mirror,so please keep that fake ass shit from over here and fuck you

  • Anonymous

    I think she looks lovely

    http://theacidlife.blogspot.com/

  • Anonymous

    this is for you hating ass ou hoes fuck you,this is for them hoes that hate,pardon my french but i just wanna say fuck you this is for them snakes that smile in your face,pardon my french but i just wanna say fuck you go ‘head tell’em why you mad,coz you broke and you sad,and aint nobody tryna fuck you so i just wanna say F-U-C-K you this next joint is for them hating ass bitches who thought i was gon’rot in jail who thought i couldn’t do it again’well the mother fucking queen is back bitch go hide under a mother fucking rock fuck you does my sexy-ness offend you?you hoes aint friends but they try to pretend to snakes in the grass tryna strike against you,tell’em why you mad because i’m fly like jet blue they even try to go through what i been through,but they need to catch up coz they in my rear view i kick a bitch ass in my jimmy choo shoes,but you aint even worth sweating up my hair-do i tell’em screw you,bitch go to hell,your saying my name tryna get your shit to sell,even though ya girl been away,got low like japel,i’m back in the club,got everyboding yelling”fuck you”mad coz you broke,and you lookin’for a fix,what you want my autograph & u wanna take a pic tell’em why you mad,coz you lookin real pissed,jealousy is a disease and you lookin real sick need to see a doc,ya girl on top,lotta bitches want my spot,but i got it on lock headed to the bank,ima get it non-stop,when they play it in the spot,then everybody holla i’m real i’m just saying what i feel,you hoes faker than a 3 dollar bill,now the queen back,you already know the deal,only time you get burned is when you on the treadmill ill it’s like they always on their period, tell’em why you mad,go on tell’em why you furious,you chicks crack me up,don’t nobody take you serious,i laugh at’em make eddie murphy delerios,listen here,don’t hate me,hate the person in the mirror,so please keep that fake ass shit from over here and fuck you
    _____
    dear YOU it was way too long for me to read it.

  • Anonymous

    Nick Jonas and his current “girlfriend” Nicole Anderson are doin’ great!!

    A ZackTaylor.ca insider had this little update for us earlier today:

    “Everything is just perfect and relaxed between them right now. No problems, nothing. They are doing great!”

    I wonder what is going to happen once Nick goes on tour and is reunited with his former “fling”, Courtney Galiano?!

    Idiot…

  • Anonymous

    BROOKLYN DECKER IS NUMBER 2 ON IT!

  • Hannahh

    Hi everyone. :)

  • Anonymous

    RevRunWisdom hurt people hurt people..

    Thats what he said …

  • Anonymous

    Nick Jonas and his current “girlfriend” Nicole Anderson are doin’ great!!

    A ZackTaylor.ca insider had this little update for us earlier today:

    “Everything is just perfect and relaxed between them right now. No problems, nothing. They are doing great!”

    I wonder what is going to happen once Nick goes on tour and is reunited with his former “fling”, Courtney Galiano?!

    Idiot…
    ____________

    I don’t believe a word ZT says. I still remember when he had that picture of Nick and Courtney “making out” but it was a blurry blob. Good times…

  • Your Mom Was Here

    why is Hilary’s name in bold? lol

  • Your Mom Was Here

    hello Hannah :)

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Selena’s hair looks really soft. Miley’s hair looks fake. Just saying
    ———–
    miley hair looks hot selena hair is too simple remind me of dora and her extension never match.
    ——–
    http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/03/miley-cyrus-new-look-3.jpg
    Fake or not… I would trade with her anyday.

  • Jason

    miley cyrus had nice hair in the party in the usa video but there are times when she gets pics taken by the paparazzi and it looks all unhealthy and tangled and im like, “wtf happened???” her hair is fucking looooooooong…..seriously

  • girl crush mileyyyyy

    http://www.youtube.com/watch?v=PjFeB8Hvi4U

    i love ryan seacrest! haha. tmz guys such a drama queen.

  • Timber518

    http://www.youtube.com/watch?v=PjFeB8Hvi4U

    i love ryan seacrest! haha. tmz guys such a drama queen.

    Lmao!! I love him. XD

  • ImNotAnnoying3.0

    Miley needs to dye her hair like it was in early 2009 and maybe make is a little shorter…

  • picstoburn

    selena
    miley
    demi
    vanessa
    taylor

    lol<3
    ———
    Selena? -_- LMFAOLMFAO!
    —-
    she has pretty hair
    —————
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

  • sess nugget

    —————
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.

  • Anonymous

    Miley’s ratty extensions are fucking disgusting.

  • girl crush mileyyyyy

    sess nugget said:

    —————
    selena hair looks fake miley hair looks awesome.
    —-
    okay then. even though miley is the one with the extensions

    So does Selena o_o They both do.

    no she doesnt! her hair just grows fast. lmao ;)