Miley Cyrus & Lil’ Jon @ Recording Studio

Miley @ Rock Mafia recording studio with Lil’ Jon in Santa Monica to work on a remix of Miley’s single ‘Can’t Be Tamed.‘ Lil’ Jon told E! News: ‘It’s crazy, it’s crazy. I think everybody’s gonna really enjoy the song.’ Miley, ‘He just came in and let it out. It’s pretty rockin’.’

  • FuckOffHaters

    Dont be fucking haters. Lil’ Jon is the shiiiitttt & Miley can top any fucking shit she does as well… So fuck you and your ballads… Fuck you and your crunklessness whatever the fuck u trynna say. Miley got this shit on lockdown and you know it… Fuckin haterz!

  • Anonymous

    That girl that she’s walking with his one of her producers (Rock Mafia) she is older like her 30… she’s might be her friend to cause
    I’ve seen them arm and arm in other pics
    she’s pretty

  • Notion

    Wow… I can’t wait. It’s gonna be crazy.

  • Anonymous

    MILEY CONGRATS on your Well deserved #1
    can’t wait for the Rock Mafia Lil’ Jon remix
    and CD!!!

  • Notion

    I’m so happy for her that CBT is #1. She and the song totally deserve that.

  • TSLove

    Miley is so nice with Paps she knows :) Whats the story of Miley and Alison?
    Wow!Vanessa Hudgnes, Green day,Camp rock,Miley’s first cd,Hannah montana season 1 cd.I love Vanessa’s first cd.

  • Anonymous

    can’t wait to see her in rock in rio lisboa, may 29 :D

  • Sweetdisposition?

    FuckOffHaters said:

    Dont be fucking haters. Lil’ Jon is the shiiiitttt & Miley can top any fucking shit she does as well… So fuck you and your ballads… Fuck you and your crunklessness whatever the fuck u trynna say. Miley got this shit on lockdown and you know it… Fuckin haterz!
    —-
    Lmao! You need to find other words to use besides shit. Sounding like you’re freaking illiterate isn’t cute =)

  • Anonymous

    MILEY is taking over the world!
    #1 in less than 24 hours!
    when is the CD coming out?
    LOVE this song

  • Hilary

    That girl that she’s walking with his one of her producers (Rock Mafia) she is older like her 30… she’s might be her friend to cause
    I’ve seen them arm and arm in other pics
    she’s pretty


    The woman is Antonina Armato. (music producer)

  • Anonymous

    Lil’ Jon,and Miley Cyrus…
    WOW I can’t wait to hear! this cause me and my friends already LOVE TAMED!

  • Anonymous

    AHHH!! I can’t wait!!!! TOO AWESOME!

  • Anonymous

    ha, that hug at the end was awquard :L

  • Anonymous

    MIley Looks so Happy!!
    Let’s be Happy for her too
    Karma give you back what you give out!!!
    A BIG YEA for Miley and her #1 song

  • luvEVANA

    at least they know what the word shit means unlike
    some people (cough,cough) you

  • luvEVANA

    Dont be fucking haters. Lil’ Jon is the shiiiitttt & Miley can top any fucking shit she does as well… So fuck you and your ballads… Fuck you and your crunklessness whatever the fuck u trynna say. Miley got this shit on lockdown and you know it… Fuckin haterz!
    —-
    Lmao! You need to find other words to use besides shit. Sounding like you’re freaking illiterate isn’t cute =)
    ——-
    at least they know what the word shit means unlike
    some people (cough,cough) you

  • Anonymous

    Making HISTORY with Rock Mafia haha who are these dudes? I think they worked with Beyonce
    I want to date that dark hair chick Miley’s walking with…

  • mileyluver15

    woahh nice i want lil wayne to rap with her

  • mileyluver15

    if mile does some killer songs with drake,lil wayne,justin bieber,usher, she will hopefully maybe be respected more

  • Anonymous

    “can’t Be Tamed” is EPIC
    How can anything improve on that!
    Can’t wait to hear it

  • Sweetdisposition?

    luvEVANA said:

    Dont be fucking haters. Lil’ Jon is the shiiiitttt & Miley can top any fucking shit she does as well… So fuck you and your ballads… Fuck you and your crunklessness whatever the fuck u trynna say. Miley got this shit on lockdown and you know it… Fuckin haterz!
    —-
    Lmao! You need to find other words to use besides shit. Sounding like you’re freaking illiterate isn’t cute =)
    ——-
    at least they know what the word shit means unlike
    some people (cough,cough) you
    —-
    So you think that I don’t know the meaning of the word shit. Care to explain?

  • Anonymous

    Can’t Be Tamed is only the beginning!
    CD Drops June22
    Get Ready to get Excited haha

  • Anonymous

    No WAY she’s HAWT!!!! I thought she was 20 something “GOT MILF”

  • Disdain

    Disdain.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    That girl that she’s walking with his one of her producers (Rock Mafia) she is older like her 30… she’s might be her friend to cause
    I’ve seen them arm and arm in other pics
    she’s pretty
    ———
    She is more like 40. She owns Rock Mafia records together with Tim James. She is a long time friend and the mother of Miley’s ex (that Thomas guy).

  • Anonymous

    She is more like 40. She owns Rock Mafia records together with Tim James. She is a long time friend and the mother of Miley’s ex (that Thomas guy)

    —————

    Ohhhhhh…I didn’t know that was his mom! Hmm, cool.

  • MiseryBusiness

    She can’t walk in heels…

  • mileyluver15

    this is gonna be sick there soo nicei love them!! i love people who are nice to the paparazzi!!

  • Hilary

    Disdain i <3 your icon

  • JesziV.

    “Hey Lihhiile Jawn.” Lmao @ the pap’s voice. But seriously? .. Miley should stick to making ballads like ‘The Climb’ and ‘When I Look At You’ .. But eh, oh well.

  • mrsdestinyhope

    JesziV. said:

    “Hey Lihhiile Jawn.” Lmao @ the pap’s voice. But seriously? .. Miley should stick to making ballads like ‘The Climb’ and ‘When I Look At You’ .. But eh, oh well.
    ===
    she won’t get far if she sticks to song like that. She needs to do more up beat dance songs like “Party In The USA” . If she keeps putting out #1’s like this she can be both a JT and a Britney in NO TIME. Ballads are for people like Adam Lambert. Love him and up, but some of his upbeat songs come up lame.

    She sounds better singing slow songs live , but Up Beat songs is where Miley needs to stay.

  • QueenRoxxy

    aw. she is so sweet. :)

  • Mileyfan4eva

    awesome. My sister loves rap. i dont like lil jon that much but i might like him more since he is working with miley not disrepecting her (cough) jamie ugly ass fox.Ugly as mfer tyin to curse my chick out. f him. he should go fuck his fat sister. love miley

  • Anonymous

    this is going to be nasssssty, miley!

  • Anonymous

    Miley and lil’ Jon SICK!!!

  • Anonymous

    Who’s the Hottie with Miley at the end of the Video???

  • Hangover

    She is so sweet and nice,I want to meet her so bad:(

  • Hilary

    Awww =) She seemed so happy <3
    Cant wait to hear the remix.

  • Fiona

    StarLight24 said:
    leLIVREinterdit said:
    i love when she’s so cooperative with paparazzi. more celebrities need to do this. some are so up their asses they don’t even realise if you’re nice to the press, the press will be nice to YOU… at least…sometimes.
    —–
    I agree. As long as the paps aren’t digging into their personal business they should just be friendly. In the end it’s more press for them. I understand ignoring the paps if they’re wanting to know who the celeb is dating or really personal things. Other than that I think they should just be friendly and positive.
    —-

    I agree. I like the man recording, he was nice and respective. Not all up in your face. Miley seems to know him.

  • Anonymous

    miley’s friend was wearing an Undefeated hat :D

  • MileyCChickx

    Love the song already, with Lil Jon it’s gonna be so good :)

  • Anonymous

    prom dresses
    Prom dresses, evening wear, daywear and accessories from celebrity designers and exclusive ranges.wwwwwwwww

  • Shana Doodee Minaj

    LMAO .Absolutely NOT spamin OU .Peace and love .

  • mileysrock

    Cant wait to hear the remix.
    miley is so sweet and beautiful !

  • KillyGirl6

    I love herr <33 she so sweet and i cant wait to hear the song

  • leLIVREinterdit

    i love when she’s so cooperative with paparazzi. more celebrities need to do this. some are so up their asses they don’t even realise if you’re nice to the press, the press will be nice to YOU… at least…sometimes.

  • StarLight24

    leLIVREinterdit said:
    i love when she’s so cooperative with paparazzi. more celebrities need to do this. some are so up their asses they don’t even realise if you’re nice to the press, the press will be nice to YOU… at least…sometimes.
    —–
    I agree. As long as the paps aren’t digging into their personal business they should just be friendly. In the end it’s more press for them. I understand ignoring the paps if they’re wanting to know who the celeb is dating or really personal things. Other than that I think they should just be friendly and positive.

  • Anonymous

    mrsdestinyhope said:

    JesziV. said:

    “Hey Lihhiile Jawn.” Lmao @ the pap’s voice. But seriously? .. Miley should stick to making ballads like ‘The Climb’ and ‘When I Look At You’ .. But eh, oh well.
    ===
    she won’t get far if she sticks to song like that. She needs to do more up beat dance songs like “Party In The USA” . If she keeps putting out #1’s like this she can be both a JT and a Britney in NO TIME. Ballads are for people like Adam Lambert. Love him and up, but some of his upbeat songs come up lame.

    She sounds better singing slow songs live , but Up Beat songs is where Miley needs to stay.
    ______________

    If that track list that leaked is right you can tell from the titles there will be slow songs. It’s Miley, she tries everything and her album will have all kinds of diff things.

  • Anonymous

    awesomeee ;D i cant wait ;) i love miley

  • Anonymous

    She can’t walk in heels…

    ———

    Lol exactly!! I agree! I cringe every time she tries…especially when she tries to perform in them! Ugh

  • Anonymous

    i’m proud of you miley go girl

  • Anonymous

    i thought she didn’t like this kind of music? wow, just wow.

  • demiLOVEatolovexoxx

    lil jon is like gtfo!@

    miley is so friendly though

  • little misssunshinee

    eeek lil jon scares me he’s soo FUGLY.
    anyways miley is amazing…can’t wait to hear this song it’s going to be awesome! they are both really talented so it’s going to be cool to hear them both on the same song.

  • Sweetdisposition?

    Lil Jon has lost his “crunkness” all he ever does is say “yeah” over and over again xD