Miley Cyrus Mandy Jiroux Pose @ Katsuya

miley-mandy-pose-eee5


Miley & Mandy out for sushi @ Katsuya in Studio City today. Photos: Fame.

  • MileyIsBestest

    I want a video!

  • Anonymous

    her jacket makes her look like a hobo. and her boots look like they have bandages on them.
    some style icon…

  • picstoburn

    does someone wanna tell me how to put music on my profile?? And BTW….Go look at it..it freaking amazing…THANKS!

    you could make a hypster playlist ;) like i did or autoplay a youtube video.

  • Your Love is my Drug

    But i love miley’ hair, like always ahaha

  • MeenuD

    picstoburn said:

    Anonymous said:

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://
    ——–
    go jump off a cliff.

    and take your damn cheese pickles with you -.-
    ——–
    please do we don’t need them

  • picstoburn

    her jacket makes her look like a hobo. and her boots look like they have bandages on them.
    some style icon.

    and she still looks better then you,hating is not in this season.

  • Anonymous

    but its gonna be in next season. sry i like to stay on top of my trends

  • emilee.

    hahaha, actually mandy IS still part of the band. they’re getting ready to shoot their music video for their single. they’re just called BG5 now, so make sure you know your facts before you try to hate on mandy.
    and i’m pretty sure that you don’t know her personally, so calling her a “fake hoe” really incorrect.

  • Anonymous

    please tell, how is mandy a famewhore? hahaha, you’re dumb.

  • mrsdestinyhope

    I miss them together ! All Miley. Mandy, and Demi should hangout all the TIME. It’ll be PERFECT!

  • Anonymous

    Uhh why is miley wearing a gigantor jacket. Isn’t it hot over there. Whatever, she looks nice and mandy looks, like a mandy

  • MeenuD

    I like Miley’s boots. They are so cute.

  • Anonymous

    cool love them together :)

    seems like forever since they were last together… wonder what happened?!

  • HOLAA

    I love miley’s boots
    ew mandy 0.o

  • HOLAA

    I love miley’s boots
    ew mandy 0.o

  • Anonymous

    Funny how now that she’s not with the beachgirls anymore she’s become Miley friend again.. fake hoe

  • Anonymous

    Mandy IS with BG5 (beachgirl5)
    They are shooting their first music video
    next month!!=))

  • Anonymous

    I love them very much!!! Can’t believe. FINALLY!!!! <3<3<3

  • Anonymous

    i love themm :))

    miss them being together :(

  • picstoburn

    it’s the miley and mandy show :p

  • Anonymous

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://

  • FAV0RiTEGiRL

    Funny how now that she’s not with the beachgirls anymore she’s become Miley friend again.. fake hoe
    ___

    Since when? I just saw them perform like last month.

  • picstoburn

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://

    leave mandy alone.you’re just mad because
    you can’t have miley things but mandy can ;D

  • A Taste of Honey

    i don’t like miley’s boots.

  • Your Love is my Drug

    They better make a damn video!

  • MeenuD

    Anonymous said:

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://
    ——–
    go jump off a cliff.

  • picstoburn

    i like mandy’s outfit.

  • picstoburn

    Anonymous said:

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://
    ——–
    go jump off a cliff.

    and take your damn cheese pickles with you -.-

  • Anonymous

    aww miley is so cute, mandy.. ehh, she seems shady!

  • NickChicky

    does someone wanna tell me how to put music on my profile?? And BTW….Go look at it..it freaking amazing…THANKS!

  • Your Love is my Drug

    not likin the outfit.

  • Anonymous

    boots: Vivienne Westwood

  • Mayra.

    Oh my gosh that Smile!! she seems so happy in this picture, not even with Liam.

  • peacelovehearts

    MILEY & MANDY!!! <33
    I'm so happy (:

  • LaLaLaLand

    aww missed then but they better make a video i love it <3 they can be hilariously random like this video made me laugh just cuz miley kept laughing
    http://www.youtube.com/watch?v=A_wbv4PjEXE

  • emma13

    she looks soo pretty. not so sure about the boots. the boots would have looked better if those straps or whatever were the same color of the boots. and mandy also looks super pretty as well.

  • idkMyBFFjill

    im digging mandy’s outfit. glad they’re still good friends.

  • Taylor

    Miley’s legs kinda look skinny.. I hope shes not getting stressedd.. BECAUSE OF HATERS.
    lay off, guys. shes a HUMAN.

  • peacelovehearts

    Taylor said:
    Miley’s legs kinda look skinny.. I hope shes not getting stressedd.. BECAUSE OF HATERS.
    lay off, guys. shes a HUMAN.
    ———
    She did admit to reading OU after all… *throws pickles*

  • Anonymous

    CYRUSDAILY.COM HAS ADDED MORE OF THESE PHOTOS THEY HAVE ABOUT 27 HQ ONES.

  • idkMyBFFjill

    She did admit to reading OU after all… *throws pickles*
    ————————————-
    HAYYY u just stained selena’s moomoo

  • girl crush mileyyyyy

    cute cute cuteeeeeeeeeeeeeee. love mandy’s boots/oxfords :)

  • Fiona

    haven’t seen them together in a long time
    Didn’t know they were still friends

  • LaLaLaLand

    peacelovehearts said:
    Taylor said:
    Miley’s legs kinda look skinny.. I hope shes not getting stressedd.. BECAUSE OF HATERS.
    lay off, guys. shes a HUMAN.
    ———
    She did admit to reading OU after all… *throws pickles*
    ——-
    seriously Miley reads OceanUp????

  • Anonymous

    She did admit to reading OU after all… *throws pickles*
    ————————————-
    HAYYY u just stained selena’s moomoo

    Nah that wasn’t a moomoo. It’s what Kesha uses to take off her makeup.

  • Anonymous

    oh wow she’s really ugly. why does she insist on dressing like a hobo?

  • Anonymous

    Miley’s legs kinda look skinny.. I hope shes not getting stressedd.. BECAUSE OF HATERS.
    lay off, guys. shes a HUMAN.
    ———————————–
    i doubt miley’s like that anymore. she seems like she could give a shit what we think about her :)

  • Leena

    Miley looks cute(: I love her outfit. Miley and Mandy haven’t been together in a while. Just stating the obvious. xD

  • Anonymous

    Her legs look normal (aka great) and her jacket’s cute. Maybe her fans should lay off critiquing and analyzing her too :P (me not being a huge fan)

  • Anonymous

    her jacket makes her look like a hobo and her boots look like they have bandages on them
    ———-
    The jacket seems to be liam jacket, and she looks fantastic as always. I love the boots I haven’t seen them.

  • Anonymous

    Her legs look great and her jacket’s cute. Maybe her fans should stop over analyzing her too? :P

  • JonasxCyrus

    Miley & Mandy <3333
    Best BFF ever

  • Anonymous

    I’m going to go to YouTube and wait for a “Ask Mandy” Video from Demi ;) LOL.

  • Anonymous

    They’re both gorgeous :)

  • peacelovehearts

    LaLaLaLand said:
    peacelovehearts said:
    Taylor said:
    Miley’s legs kinda look skinny.. I hope shes not getting stressedd.. BECAUSE OF HATERS.
    lay off, guys. shes a HUMAN.
    ———
    She did admit to reading OU after all… *throws pickles*
    ——-
    seriously Miley reads OceanUp????
    ———
    Yeah she said it in one of her mileyworld videos.. She said that you should go to JustJared though.. O_o

  • Anonymous

    Oh wow how many freaking times did I post that? Sorry. It kept saying it’s spam and I kept shortening it. -_-

  • AnonymousJ

    Is it just me or does miley dresses less < > when shes wid mandy.. BTW im not hating on miley

  • Anonymous
  • Anonymous

    Mandy is still with the Beach Girls….she tweeted a few days ago about filming a music video with them…

  • NickChicky

    okay thanks!

  • MileyIsBestest

    Those buckles. O.o

  • picstoburn

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

  • Anonymous

    Well if you wanna be fair, while you’re at it, you can also pour some Starbucks and some junk food over yourself. You are a Miley stan, so embrace it!

  • Smile Callie

    Miley <3
    Maybe they record a new video on Miley&Mandy Show

  • thecolordecays.

    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    The time will come!

  • thecolordecays.

    oxEmma said:

    oxEmma said:


    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

    http://twitpic.com/1hu554

    —-

    Demi is not a tranny!!

    Thank you, Captain Obvious!

    You’re welcome lieutenant sarcasm :).
    I just don’t like it when people make fun of Demi, cos she is such a nice person :).

    You do you, and I’ll do me…thank you!

  • Mareike

    wait, I thought Miley dumped her a while ago for being such a fame whore…
    guess not…
    well I just hope they make a video lol

  • MeenuD

    NickChicky said:

    does someone wanna tell me how to put music on my profile?? And BTW….Go look at it..it freaking amazing…THANKS!
    ———
    Find a video on youtube. go to the embedding and change the size to 0 and put it on autoplay. more help just comment on my profile.

  • MissSmiley

    They look so pretty, but their boots are hideous, especially Miley’s :S Sorry, Milez!

    Can somebody please tell me what happened between them? I heard from one girl they were in a fight and Miley forgave her. Wtf? I thought they just weren’t so close anymore.

  • Anonymous

    her jacket makes her look like a hobo and her boots look like they have bandages on them

  • No_Longer_Anon

    good for them, but whoo those damned boots!

  • picstoburn

    Mandy is still with the Beach Girls….she tweeted a few days ago about filming a music video with them…

    yay lol.

  • gymnastlovee95

    im glad they’re still friends i thought they weren’t.
    so, whens the new Miley and Mandy video coming? I miss those.

  • Anonymous

    Apparently, Liam and Milrey broke up. I heard he;s back in Austrailia..he left after the Young Hollywood thing.

    Maybe Mandy didn’t approve of Liam or something..
    just a thought.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Apparently, Liam and Milrey broke up. I heard he;s back in Austrailia..he left after the Young Hollywood thing.

    Maybe Mandy didn’t approve of Liam or something..
    just a thought.
    ————–
    Um, no. She gushed about him just yesterday.

    http://www.oceanup.com/2010/05/21/miley-cyrus-morning-freak-show

    Let the poor boy visit his parents.

  • Anonymous
  • Anonymous

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    Yum! I’m not a stan but with all this free food, I think it’s more efficient to actually be one!

  • Anonymous

    love miley bots ,
    miley should go out w demi , they r the perfect bff’s , but demi is un chile right now.

  • barbara

    MANDY LOOKS AT CAMARA IN ALL PICZ.
    MILEY LOOKS AT MANDY BUT MANDY LOOKS AT CAMARA.
    BTW MANDYS PUEBS ARE STICIKING OUT.EW.

    MANDY FANS R ASSHOLESsmall>

  • barbara

    MANDY LOOKS AT CAMARA IN ALL PICZ.
    MILEY LOOKS AT MANDY BUT MANDY LOOKS AT CAMARA.

    BTW MANDYS PUEBS ARE STICIKING OUT.EW.
    MANDY FANS R ASSHOLES

  • mileysrock

    mileys gorgeous !!!! miley&mandy <3

  • Anonymous

    Yay no more shorts shorts for Miley <3

    She looks pretty!

  • Hilary

    Oh Mandy .. but i like their friendship because Miley always seems so happy. <3

    And I really like Miley’s outfit here. =)

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…

  • picstoburn

    wait, I thought Miley dumped her a while ago for being such a fame whore…
    guess not…
    well I just hope they make a video lol

    i really think that they couldn’t hang out was because they were reeally busy :p

  • MileyIsBestest

    Anonymous said:
    her jacket makes her look like a hobo and her boots look like they have bandages on them

    She can wear what she freakin likes. *throws pickles*

  • picstoburn

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

  • Your Love is my Drug

    Mandy Jiroux to this day is the only celebrity ive ever met.

  • picstoburn

    but its gonna be in next season. sry i like to stay on top of my trends

    nah it’s a ugly color,green? ewww.

  • X3X3PaperheartsX3

    AWE YAY BESTIES.

    FORMSPRING ME
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • Anonymous

    i never realized how tall miley was till lately

  • Mareike

    picstoburn said:

    wait, I thought Miley dumped her a while ago for being such a fame whore…
    guess not…
    well I just hope they make a video lol

    i really think that they couldn’t hang out was because they were reeally busy :p

    idk, before they tweeted each other and then miley was all about tweeting demi and stuff and never mentioned mandy anymore, so… I believed all the rumors haha

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]

  • weirdo

    I like the boots! xD

  • ImNotAnnoying2.0

    Miley take that damn Jacket off!! How many times is she going to wear that ugly-ass jacket around?!? -_-

  • picstoburn

    idk, before they tweeted each other and then miley was all about tweeting demi and stuff and never mentioned mandy anymore, so… I believed all the rumors haha

    damn demi ruins everything lol. jk

  • MileyIsBestest

    dk, before they tweeted each other and then miley was all about tweeting demi and stuff and never mentioned mandy anymore, so… I believed all the rumors haha

    Miley wrote a chapter about MMandy in her book. Just saying.

  • picstoburn

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:54 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]

    haha it has to be nasty cheese,if it taste good then people would want more -.-

  • MileyIsBestest

    PACMAN!!!

  • ImNotAnnoying2.0

    Her boots are amazing though… :/

  • A Taste of Honey

    idk, before they tweeted each other and then miley was all about tweeting demi and stuff and never mentioned mandy anymore, so… I believed all the rumors haha

    =========

    demi and mandy tweeted each other and hung out though. lol. i thought that was random

  • harrypotterbitches

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]
    —–
    yeah i agree…if i’m gonna get cheese thrown at me make it chedder :P

  • harrypotterbitches

    demi and mandy tweeted each other and hung out though. lol. i thought that was random
    ——
    lol really? that is random.

  • MileyHater

    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.

  • FAV0RiTEGiRL

    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.
    ____

    You need help.

  • A Taste of Honey

    lol really? that is random.

    =======

    yep! i remember i didn’t know they were friends and outta nowhere they were like “imyyy” and they hung out

  • picstoburn

    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.

    you need a life. she’s not the one on a gossip site ;D

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

  • ImNotAnnoying2.0

    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.

    That’s exactly why Miley is bathing in money right now……sad isn’t it. :/

  • Anonymous

    the girls are back yay true friends right here ya feel’em

  • Anonymous

    well you need cheese thrown at you. and your the reason that this world is so evil and vilence it’s people like you who need jesus and get their life right go to church you need it you got to much hate in you. therefor your the one who needs a life my friend

  • Memi

    Umm, I happen to love Miley and Demi . She is not a tranny . I looooove Miley but that doesn’t meAn I can’t love Demi too. I mean what’s wrong with her ? That’s just my opinion though and I know not everyone will agree but that’s okaaay :):p Miley and demi FTW !

  • MileyIsBestest

    Shut up Frankenstein

  • lalalalea

    i dont like mandy :L

  • Anonymous

    Miley and Mandy never said anything about a breakup, whereas D & S did. I don’ think it’s going to be a MileyMandy Happily-Ever-After.

  • Anonymous

    I want to lick the nipples of them :DDD as rihanna says, Im so hard!!

  • Anonymous

    8==============D (.y.)

  • Your Love is my Drug

    I want to lick the nipples of them :DDD as rihanna says, Im so hard!!
    —-

    *makes gross face*

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:54 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]

    haha it has to be nasty cheese,if it taste good then people would want more -.-

    I said throw the good stuff at me…since I’m NOT a stan…hello!

  • MileyIsBestest

    Anonymous said:
    omg mandy & miley make me supppaaa horny ;) I love the nipple through the shirts.

    Omgoshhh….. STFU

  • FAV0RiTEGiRL

    I want to lick the nipples of them :DDD as rihanna says, Im so hard!!

    ____

    Pervert!

  • picstoburn

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 08:04 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:54 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]

    haha it has to be nasty cheese,if it taste good then people would want more -.-

    I said throw the good stuff at me…since I’m NOT a stan…hello!
    ———
    oh fine….. :p

  • thecolordecays.

    harrypotterbitches said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]
    —–
    yeah i agree…if i’m gonna get cheese thrown at me make it chedder :P

    I know right…sheesh! =p

  • picstoburn

    I want to lick the nipples of them :DDD as rihanna says, Im so hard!!

    go watch some porn with your dad.

  • thecolordecays.

    MileyIsBestest said:

    picstoburn said:
    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    That’s becasue they did!

    Demi was the man of the relationship…oh don’tcha know? ; ]

  • Anonymous

    picstoburn said:

    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    —————

    No, I was comparing them to Mandy and Miley. Since they are hanging out again too. LOL

  • MileyIsBestest

    thecolordecays. said:
    MileyIsBestest said:

    picstoburn said:
    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    That’s becasue they did!

    Demi was the man of the relationship…oh don’tcha know? ; ]

    Demi is secertly a tranny after all.

  • picstoburn

    —————

    No, I was comparing them to Mandy and Miley. Since they are hanging out again too. LOL

    lol i know i was just joking ;D

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 08:04 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:54 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    thecolordecays.
    May 22, 2010 @ 07:50 pm
    thecolordecays. said:

    picstoburn said:

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-

    What kind of cheese?!

    If you’ve got some throw some this way even though I ain’t a stan…
    ——
    American cheese. and for people that don’t know it’s orange :p

    Eww…could it be cheddar?!

    Well, throw the good stuff at me! ; ]

    haha it has to be nasty cheese,if it taste good then people would want more -.-

    I said throw the good stuff at me…since I’m NOT a stan…hello!
    ———
    oh fine….. :p

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

  • picstoburn


    Demi is secertly a tranny after all.

    well duh. i think everyone knows that.

  • Anonymous

    Mandy is still with the Beach Girls.
    Shes just hanging with Mandy.
    They both have been so busy

  • picstoburn

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

  • thecolordecays.

    MileyIsBestest said:

    thecolordecays. said:
    MileyIsBestest said:

    picstoburn said:
    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    That’s becasue they did!

    Demi was the man of the relationship…oh don’tcha know? ; ]

    Demi is secertly a tranny after all.

    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

  • CoinBears

    Loving that they hung out and that things are okay with them.

    I hate when long time friends part.

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

    Do you make your icons?

  • MileyIsBestest

    thecolordecays. said:
    MileyIsBestest said:

    thecolordecays. said:
    MileyIsBestest said:

    picstoburn said:
    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    That’s becasue they did!

    Demi was the man of the relationship…oh don’tcha know? ; ]

    Demi is secertly a tranny after all.

    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

  • picstoburn

    picstoburn said:

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

    Do you make your icons?

    nah,too lazy i get mines from live journal.

  • picstoburn


    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

    http://twitpic.com/1hu554

  • Anonymous

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://

    leave mandy alone.you’re just mad because
    you can’t have miley things but mandy can ;D

    ugh yeah your so right i wish i was mandy jiroux
    ALL HAIL MILEYMANDY
    ;)

  • oxEmma

    Love those boots!!
    I didn’t know Miley and Mandy were still friends

  • picstoburn

    Anonymous
    May 22, 2010 @ 08:16 pm
    Anonymous said:

    I hate mileys boots and jacket.
    mandys such a famewhore ://

    leave mandy alone.you’re just mad because
    you can’t have miley things but mandy can ;D

    ugh yeah your so right i wish i was mandy jiroux
    ALL HAIL MILEYMANDY
    ;)

    preach it.

  • oxEmma


    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

    http://twitpic.com/1hu554

    —-

    Demi is not a tranny!!

  • Your Love is my Drug

    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.

    Says the anon talking to themselves on Oceanup on a saturday night.

  • OhHeyHiHello

    you know how people throw pickles at selena stans im throwing damn cheese at demi stans -.-
    —————
    Throw pickles and cheese over here! Not a stan, only a supporter(:

  • Anonymous

    omg mandy & miley make me supppaaa horny ;) I love the nipple through the shirts.

  • MileyIsBestest

    MileyHater said:
    WOW. Miley Cyrus needs a fucking life. Look at her friend! Oh wait, Miley doesnt have friends. I’m Sorry, her lap-dancing buddy. I dont understand ”miley lovers” Miley is freaing retarded.

    Coming oot your mouth with your blah blah blah.
    Just zip your lips like a padlock and meet me at the back with the jack and the jukebox.
    I dont really care where you live at just turn around boy and let me hit that.
    Dont be a little bitch with your chit chat just show me where your dicks at.

  • picstoburn

    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

  • picstoburn

    omg mandy & miley make me supppaaa horny ;) I love the nipple through the shirts

    child this is the reason why you don’t have a girlfriend.

  • barbara

    MANDY LOOKS AT CAMARA IN ALL PICZ.
    MILEY LOOKS AT MANDY BUT MANDY LOOKS AT CAMARA.
    BTW MANDYS PUEBS ARE STICIKING OUT.EW.

  • Mareike

    Miley wrote a chapter about MMandy in her book. Just saying.

    yeah but that was a long time ago

    damn demi ruins everything lol. jk

    lol i still love demi tho

    demi and mandy tweeted each other and hung out though. lol. i thought that was random

    lol yeah, and then she unfollowed her when she unfollowed all the “bad influences” or whatever ppl called them haha

  • ImNotAnnoying2.0

    omg mandy & miley make me supppaaa horny ;) I love the nipple through the shirts.

    …….IM OFF!!

  • MileyIsBestest

    picstoburn said:
    Anonymous said:

    Can demi and selena do the same?

    ———————-

    They were so cute together. I don’t care about Jemi, Niley, Kenielle, Memi or whatever, but Semi were so genuine and cute together. I miss them. :'(

    lol your making them sound like they dated O.o

    That’s becasue they did!

  • MissSmiley

    m said:

    Notion said:
    I couldn’t hang out with someone who’s brudder is bashing me the whole time on twitter :/
    —-
    What the fuck? You can’t even spell brother. Get a fucking education.

    ______________

    Umm, I’m pretty sure she knows how to spell brother… she did it on purpose because brudder is German for brother. -.-‘ I’m from Croatia, I talk Croatian, but sometimes I call my sister ‘sis’ – English, and my friends ‘Freundins’ – German, just for fun.

  • Notion

    I couldn’t hang out with someone who’s brudder is bashing me the whole time on twitter :/

  • m

    Notion said:
    I couldn’t hang out with someone who’s brudder is bashing me the whole time on twitter :/
    —-
    What the fuck? You can’t even spell brother. Get a fucking education.

  • mrsmileycyrus

    i think miley looks normal , not skinny.

  • Nobody Does It Better xx

    You can SO clearly tell that they havent been hanging out.. Things seem so awkward between them. lol.
    Whatever I think Mandys Ok. Not her biggest fan but..

  • PullTheTrigger

    i feel in a big tokio hotel mood. -crawls into hole- i need to calm down.

  • TayBrii__?

    <3 Miley.

  • TayBrii__?

    4th time being first.

  • FAV0RiTEGiRL

    Miley & Mandy :) Love them !!
    Whats with Mileys boots though? I’ve never seen them before.

  • Whenpigsfly

    Hmmm, maybe it has something to do with,

    SHOPPING ;)

    but yea i totally missed them :)

  • MeenuD

    Finally OU posted something….about people I’m not fan of. Lame.

  • Anonymous

    first :)!

  • Anonymous

    Can demi and selena do the same?

  • Hannahh

    I wish the buckles on Mileys boots were the same color as the actual boots

  • Anonymous

    no noo noooooo! miley dump this famwhore of a friend

  • Anonymous

    no noo noooo miley dump this famewhore friendddd

  • Toolazytologin

    haha. first fails amuse me.

  • Anonymous

    gald they’re friends again :)

    http://www.youtube.com/watch?v=k7CuVbnnZCo

  • picstoburn

    well you need cheese thrown at you. and your the reason that this world is so evil and vilence it’s people like you who need jesus and get their life right go to church you need it you got to much hate in you. therefor your the one who needs a life my friend

    yes i need jesus in my life thank you so much. i mean im not the one murdering people ;D im just ranting nothing wrong about that and she’s not going to read it so it’s all good.

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

    Do you make your icons?

    nah,too lazy i get mines from live journal.

    Dang!
    I’d love to make you some…if you’d like!

  • thecolordecays.

    oxEmma said:


    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

    http://twitpic.com/1hu554

    —-

    Demi is not a tranny!!

    Thank you, Captain Obvious!

  • oxEmma

    oxEmma said:


    I know, man…especially in that snow bunny picture she took of herself!

    WHAT BUNNY?

    http://twitpic.com/1hu554

    —-

    Demi is not a tranny!!

    Thank you, Captain Obvious!

    You’re welcome lieutenant sarcasm :).
    I just don’t like it when people make fun of Demi, cos she is such a nice person :).

  • picstoburn

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

    Do you make your icons?

    nah,too lazy i get mines from live journal.

    Dang!
    I’d love to make you some…if you’d like!

    you make icons?

  • thecolordecays.

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    I thought so…
    Cute icon, Chelsea is made of win!

    lol thank you :)

    Do you make your icons?

    nah,too lazy i get mines from live journal.

    Dang!
    I’d love to make you some…if you’d like!

    you make icons?

    Yeah, I make all or most of mine…

  • oxEmma

    gald they’re friends again :)

    http://www.youtube.com/watch?v=k7CuVbnnZCo

    —-

    I don’t usually watch stories on youtube, but that one was awesome!! :)