JONAS LA Official Disney Promo Video

‘Everything’s Gonna Be Alright’ new song under!

  • Anonymous

    CRAP.

  • brandneweyes

    I’m gonna watch JONAS LA… partially because I watch almost anything on Disney lol. Hope it is better than JONAS.

  • weirdo

    I don’t think imma watch JONAS LA :P

  • peacelovehearts

    brandneweyes said:
    I’m gonna watch JONAS LA… partially because I watch almost anything on Disney lol. Hope it is better than JONAS.
    ——-
    I only watch Hannah Montana & Phineas & Ferb.. xD

  • Figaro

    Jonas LA doesn’t look as funny as Jonas.

  • Anonymous

    “Baby girl it’s just me and you…”

    *Melts*

  • Stargazer

    I like the new song a lot. But then again I’m a huge fan of them in general, so……

  • picstoburn

    i seen this like a million times on disney channel annoying lol.

  • Figaro

    The set in this one doesn’t look as cool either.

  • Your Love is my Drug

    Ooo. 40 seconds of them walking. :I

  • Anonymous

    JONAS LA seems WAY better than just JONAS. Much more drama and not as much of a Disney show.

  • Anonymous

    I’m sorry, but I can’t stand JONAS.
    I love JB but the show is so cheesy.
    I saw the first episode of season 2 online & i thought was awful…

  • brandneweyes

    peacelovehearts said:

    I only watch Hannah Montana & Phineas & Ferb.. xD

    ———-

    Yeah those are the ones I watch too mainly… and Wizards ^_^

    I love the P&F episode with the “Squirrels In My Pants” song. haha.

  • Anonymous

    why are they copying miami vice show lol! they are so pathetic.

  • Jenniferr

    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond

  • Julianna

    I’m not a mistake, I’m not a fake..

  • Figaro

    :O

    Scrappy Doo just emerged from my sink.

  • Your Love is my Drug

    does joe really play piano?

  • peacelovehearts

    brandneweyes said:
    peacelovehearts said:

    I only watch Hannah Montana & Phineas & Ferb.. xD

    ———-

    Yeah those are the ones I watch too mainly… and Wizards ^_^

    I love the P&F episode with the “Squirrels In My Pants” song. haha.
    ———
    BEST.EPISODE.EVER.
    S-I-M-P SQUIRRELS IN MY PANTS!

  • StarLightSTARbright

    peacelovehearts said:

    StarLightSTARbright said:
    hahah today was amazing at school.
    everyone got a powerade cup with ice and were throwing it everywhere. it landed down somones shirt.
    then i bought a twix from this guy i know and it was melted, so he gave it to me for 50 cents.
    ———-
    I watched nacho libre today in spanish & had a butterfinger.. that made my day (:

    lmao omg!
    i didnt do anything today in all my classes.
    one of my gay friends was searching up miley cyrus videos on youtube and he said “i would turn straight for her, shes hot” haha hes like “were both coming out of the closet of being miley fans” and i said “im already out of the closet” then this one dude named andrew that was all the way across the class yelled “YOURE GAY?” i was like yes (in a sarcastic way) and everyone looked at me and it was dead silent haha it was hilarious.

  • picstoburn

    Julianna
    May 25, 2010 @ 03:58 pm
    Julianna said:

    I’m not a mistake, I’m not a fake..
    —-
    weird im listening to that right now -.- lol

  • Anonymous

    http://www.megaupload.com/?d=5P8SJZBR
    there’s the 1st episode of JONAS LA if anyone wants to watch.
    just click on View on Megavideo to watch, if you don’t want to download it.

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

  • Anonymous

    omg! this guys are like stuck in the 80’s. They are acting like miami vice, wearing short, short for guys and acting and liking old stuff. dudes wake up we are in the twenty century. stop staying in stuck times.

  • StarLightSTARbright

    Julianna said:

    I’m not a mistake, I’m not a fake..

    its set in my dna.

  • picstoburn

    why are they copying miami vice show lol! they are so pathetic.

    do you even watch miami vice? yeah i didn’t think so :)

  • picstoburn

    smh. it’s all thouse rappers he been hanging out with thinking he’s tough because he’s friends with enimem.

  • picstoburn

    smh.justin thinks he’s tough how cute……..

  • Figaro

    Atleast 37% of the very famous love songs in history are all written about the same thing.

  • Julianna
  • Anonymous

    I can not stand Bieber. My PARENTS can’t even stand him. Which is sad because we’re also Canadian and should be cheering him on but he’s too arrogant.

  • weirdo

    random… but who likes The Runaways?!?

  • Figaro

    So.

  • Figaro

    Hello friends.

  • Stargazer

    May 25, 2010 @ 04:21 pm
    Figaro said:

    Atleast 37% of the very famous love songs in history are all written about the same thing.
    ——-
    Let me guess, love?

  • Anonymous

    Joe, Kevin, and Nick are all three TERRIBLE actors.

  • Figaro

    Figaro said:

    Atleast 37% of the very famous love songs in history are all written about the same thing.
    ——-
    Let me guess, love?
    ________________

    Nope.

  • Stargazer

    May 25, 2010 @ 04:25 pm
    Figaro said:

    Figaro said:

    Atleast 37% of the very famous love songs in history are all written about the same thing.
    ——-
    Let me guess, love?
    ________________

    Nope.
    —–
    Hm. Interesting. Ok, what are they about, then?

  • AlwaystheTruth

    I really don’t care abput JONAS!
    on the other hand Joe looks beautiful playing the piano.

  • X3X3PaperheartsX3

    YEAH SURE WHATEVER

    FORMSPRING ME
    http://www.formspring.me/PaperHeartsX3

  • Anonymous

    JOE JONAS IS A HOTTIE!!!
    I love Big Rob!!! :) And I wana hear Biggest fan

  • Anonymous

    I saw part of the first episode and I liked it. Yes they need to work on their acting a bit, but they have admitted that they are not good actors, they are still learning. It is going to be weird watching a slower show than their show with all the comedy. Still looks good!! Can’t wait!

  • Jenniferr

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis
    ———
    Excuse me? Uhmm no sweetie, that’s not how my long range pickle cannons/guns work.. They can fucking BLO.W SH.IT UP! (:

    ——-

    OMG NOT THE PICKLE GUNS!

  • picstoburn

    picstoburn said:

    Jenniferr
    May 25, 2010 @ 04:08 pm
    Jenniferr said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis

    nvm now that was funny :p

    ——

    Never mind don’t mind your own business :] LOL

    lol see ;D

  • Figaro

    http://www.givemeachurroNOW.com

    I wonder if that will actually show up…

  • Anonymous

    I mean they all acting like they are the shit but nick is too obvios.
    ___________

    It’s. For. A. Show!
    And it’s OBVIOUS.

  • StarLightSTARbright

    peacelovehearts said:

    picstoburn said:
    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???
    ——–
    I’d like to see her near a campfire.. She’d probably melt xD

    LMAO

    did you guys hear that her husband is keep her hostage in their house?
    they deserve eachother. they also deserve to go back in the jungle.

    http://www.hulu.com/watch/75482/im-a-celebrity-get-me-out-of-here-heidis-breakdown
    & i have really bad bug bites…

  • picstoburn

    StarLightSTARbright
    May 25, 2010 @ 04:15 pm
    StarLightSTARbright said:

    peacelovehearts said:

    picstoburn said:
    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???
    ——–
    I’d like to see her near a campfire.. She’d probably melt xD

    LMAO

    did you guys hear that her husband is keep her hostage in their house?
    they deserve eachother. they also deserve to go back in the jungle.

    http://www.hulu.com/watch/75482/im-a-celebrity-get-me-out-of-here-heidis
    & i have really bad bug bites…
    —-
    smh, crazy people.

  • Figaro
  • StarLightSTARbright

    Jenniferr said:

    StarLightSTARbright said:

    Jenniferr said:

    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond

    what a fucking jerk. i hope someone comes along and slaps him in the face, very hard. maybe hes ego will go down once his cheek is swelled up and realizes that his fans are actually crazy ass mental tweens.

    ——

    I know I think 99% of people can’t handle fame..I was a huge fan so it really disspointed me I always thought he seemed really nice -_-

    sorry that his true colors showed.

  • StarLightSTARbright

    peacelovehearts said:

    StarLightSTARbright said:
    hahah today was amazing at school.
    everyone got a powerade cup with ice and were throwing it everywhere. it landed down somones shirt.
    then i bought a twix from this guy i know and it was melted, so he gave it to me for 50 cents.
    ———-
    I watched nacho libre today in spanish & had a butterfinger.. that made my day (:

    lmao omg!
    i didnt do anything today in all my classes.
    one of my gay friends was searching up miley cyrus videos on youtube and he said “i would turn straight for her, shes hot” haha hes like “were both coming out of the closet of being miley fans” and i said “im already out of the closet” then this one dude named andrew that was all the way across the class yelled “YOURE GAY?” i was like yes (in a sarcastic way) and everyone looked at me and it was dead silent haha it was hilarious.
    ————
    That happened to me once.. except they gave me odd looks because i was singing the “Spectaculaaaarrr” song.. fml

    haha you sing that song?! did people think you were some sort of pervert? haha

  • Figaro

    It means no worries, for the rest of our days

    I am so irrelevant on this damned sphere.

  • peacelovehearts

    picstoburn said:
    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???
    ——–
    I’d like to see her near a campfire.. She’d probably melt xD

    LMAO

    did you guys hear that her husband is keep her hostage in their house?
    they deserve eachother. they also deserve to go back in the jungle.

    http://www.hulu.com/watch/75482/im-a-celebrity-get-me-out-of-here-heidis
    & i have really bad bug bites…
    ———
    Oh dear.. Mr. Specer Crazyass needs a few shots of my medication gun… :P

  • Sydney

    JONAS was cute, JONAS: L.A. Is going to be beastly. Can’t wait.

  • RiNiO

    Your Love is my Drug said:

    Ooo. 40 seconds of them walking. :I
    ———————————————–
    They enjoy their slowly walk…. If a bird defecated them ,will we see it in slowmotion too? ewww Just kidding!

  • RiNiO

    Your Love is my Drug said:

    Ooo. 40 seconds of them walking. :I
    ———————————————–
    They enjoy their slowly walk…. If a bird defecated them ,will we see it in slowmotion too? ewww.. Just kidding! :-P

  • Chelsee

    OMFG, THAT SHOW IS GONNA BLAST, DAMN YOU SAW JOE! WHAT A HOTTIE, OMGGGG.
    THE OTHER SONG THE ONE DOWN IS SO CUTE <3
    LYLYLYLY.

  • Rachel

    friends told me JONAS LA is wwaayy better than JONAS. So Imma watch it when it comes out

  • Anonymous

    wow i like the new song :) its so different to their style but still its great!! and Jonas LA is better than Jonas well i just have seen the first episode but it looks less disney ;-)

  • CatchMe.

    HOT ! :D

  • SophiaElle

    LA, LA , BABY…

    ..eerr no.
    The show jonas, is boring. like dont get me wrong, their awesome but its kinda kidish.. they have older fans too and they expect like 16 year old to watch them like just sing and pretend to be at school.. erkay.

  • superJOEman

    These boys will gonna make the summer more hotter than ever!! <3

  • cheaperbythedozen

    OMG Joe is so effing HOT!!!
    ahhh

  • BBB777z

    UK supplier of Prom dresses, ball gowns & evening dresses. Exclusive prom dresses with UK next day delivery. Try dresses on at home
    Cheap Evening Dressesaaseew3

  • Anonymous

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    ——-
    Wow. First of all, you may want to double check your spelling before criticizing anyone else, I’m positive that “they looks” is not proper grammar, and “obvios” is not a word. Second of all, the way they were acting was written that way in the script, meaning they were told to act that way, by someone else, because none of them wrote the script. And third of all, my guess is that Nick is more talented and successful than you will ever be, so don’t hate him, just because youre jealous.

    —-
    Listen leave her alone you dumb idiot. Everyone on ou is from different countries and not everyone is from america. You should not be putting anyone opinion base on their grammar because If you were to speak another language you will write terrible or have anough sense to write correct grammar ok! so leave the girl alone. You did understand what she was trying to say and that all that matter on ou. ok!
    ———
    Umm I wasn’t talking to you. I was angry about her putting down these boys based on how they were ACTING. And you made yourself look like even more of an idiot than you set out to, because I’ve found tons of grammatical errors in your response, not that that’s a bad thing, but you should have checked that before replying to me
    ——————–
    Apparently the girl has grammatical errors because she’s from another country like she was trying to found you dumbass.

    You look like the bigger idiot.

    You actually look like a loser. OH MY GOD.. her comment had like so many grammatical errors. You must totally be smarter than her on so many levels since spelling ultimately determines someone’s overall intelligence.

    Riiiiiight.

    K. Bye. There’s not even a point to being on OU anymore. It’s just apparently filled with losers who argue about grammatical errors.

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Did anyone laugh at how mauch time they spent in the promo just walking ans showing their faces? No offence I LOVE seeing Joe’s face but that was funny!

  • Anonymous

    I meant “defend,” not “found.” Oh my. I must seem like such an idiot right now. You’re so much cooler and smarter anddddddddd..

    nope. nope. you’re still a loser.

    K. Bye.

  • mariagil

    they should leave Disney. They have already grown

  • Stargazer

    May 25, 2010 @ 06:50 pm
    Anonymous said:

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    ——-
    Wow. First of all, you may want to double check your spelling before criticizing anyone else, I’m positive that “they looks” is not proper grammar, and “obvios” is not a word. Second of all, the way they were acting was written that way in the script, meaning they were told to act that way, by someone else, because none of them wrote the script. And third of all, my guess is that Nick is more talented and successful than you will ever be, so don’t hate him, just because youre jealous.

    —-
    Listen leave her alone you dumb idiot. Everyone on ou is from different countries and not everyone is from america. You should not be putting anyone opinion base on their grammar because If you were to speak another language you will write terrible or have anough sense to write correct grammar ok! so leave the girl alone. You did understand what she was trying to say and that all that matter on ou. ok!
    ———
    Umm I wasn’t talking to you. I was angry about her putting down these boys based on how they were ACTING. And you made yourself look like even more of an idiot than you set out to, because I’ve found tons of grammatical errors in your response, not that that’s a bad thing, but you should have checked that before replying to me.

  • Anonymous

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    ——-
    Wow. First of all, you may want to double check your spelling before criticizing anyone else, I’m positive that “they looks” is not proper grammar, and “obvios” is not a word. Second of all, the way they were acting was written that way in the script, meaning they were told to act that way, by someone else, because none of them wrote the script. And third of all, my guess is that Nick is more talented and successful than you will ever be, so don’t hate him, just because youre jealous.

    —-
    Listen leave her alone you dumb idiot. Everyone on ou is from different countries and not everyone is from america. You should not be putting anyone opinion base on their grammar because If you were to speak another language you will write terrible or have anough sense to write correct grammar ok! so leave the girl alone. You did understand what she was trying to say and that all that matter on ou. ok!

  • Anonymous

    MMMMMMMO OMG this is kinda old now but wow I still enjoyed it!!!!
    JONAS LA powned JONAS hahaha

  • Live Like There Is No Tomorrow

    saw the show… it is better but still not quite good! i wish they will bring more drama by putting Selena & Demi to guest star on it!!! it will be so EPIC

  • peacelovehearts

    I love JB, but JONAS is kind of a suck ass show from the episodes i’ve seen.. just saying

  • Anonymous

    Are you dumbb …?

    You are a wanna beee …. and btw you would NEVER look like herrr Kayyy Kayy:)

  • Neather Efronn

    are you dummbbb …?

  • StarLightSTARbright

    how embarrassing.

  • Julianna

    I don’t like JONAS =(

  • brandneweyes

    J.O.N.A.S is an okay show… it has its moments…

  • little misssunshinee

    aaaaaaaahhhhh!!
    love them!
    seesh im in a really weird good mood today i feel waaay to happy ahahha!
    oh well i love joooooeeeeee!!!!!
    <3
    :)

  • StarLightSTARbright

    hahah today was amazing at school.
    everyone got a powerade cup with ice and were throwing it everywhere. it landed down somones shirt.
    then i bought a twix from this guy i know and it was melted, so he gave it to me for 50 cents.

  • sexylady

    JONAS LA is going to kill JONAS… ya’ll best to watch it.

  • Tinypic Bandit

    Late much OU? There are 2 others on youtube.

    I’ve seen the 1st episode. MAJOR improvement from the last season, but they still suck at acting.

  • peacelovehearts

    StarLightSTARbright said:
    hahah today was amazing at school.
    everyone got a powerade cup with ice and were throwing it everywhere. it landed down somones shirt.
    then i bought a twix from this guy i know and it was melted, so he gave it to me for 50 cents.
    ———-
    I watched nacho libre today in spanish & had a butterfinger.. that made my day (:

  • Julianna

    weird im listening to that right now -.- lol

    ———————-

    Haha, me 2! I have been listening too it non stop.

  • stori39

    I’ve seen the first episode of their second season and I must say… I’m excited! The 2nd season seems WAAAAY better than the 1st season.

    Btw, Jonas in slow motion = <3

  • picstoburn

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    Lmao throws medication=priceless.

  • peacelovehearts

    StarLightSTARbright said:
    hahah today was amazing at school.
    everyone got a powerade cup with ice and were throwing it everywhere. it landed down somones shirt.
    then i bought a twix from this guy i know and it was melted, so he gave it to me for 50 cents.
    ———-
    I watched nacho libre today in spanish & had a butterfinger.. that made my day (:

    lmao omg!
    i didnt do anything today in all my classes.
    one of my gay friends was searching up miley cyrus videos on youtube and he said “i would turn straight for her, shes hot” haha hes like “were both coming out of the closet of being miley fans” and i said “im already out of the closet” then this one dude named andrew that was all the way across the class yelled “YOURE GAY?” i was like yes (in a sarcastic way) and everyone looked at me and it was dead silent haha it was hilarious.
    ————
    That happened to me once.. except they gave me odd looks because i was singing the “Spectaculaaaarrr” song.. fml

  • Figaro

    Another thing, there are no poles in this one!!!! Damn it! That sparked my imagination soooo much. Now I lie in a bed of pure, black dullness.

  • picstoburn

    weird im listening to that right now -.- lol

    ———————-

    Haha, me 2! I have been listening too it non stop.

    lol same here.

  • Julianna

    Tonight is Glee night =)

  • Jenniferr

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

  • peacelovehearts

    Julianna said:
    Tonight is Glee night =)
    —–
    GAGA! :DDD

  • picstoburn

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

    don’t ruin the moment -.-

  • Julianna

    what does IMBD mean? :/

  • picstoburn

    what does IMBD mean? :/

    im mileys biggest eh douche? lol jk idk /:

  • brandneweyes

    Internet movie database…

  • Anonymous

    omg! this guys are like stuck in the 80’s. They are acting like miami vice, wearing short, short for guys and acting and liking old stuff. dudes wake up we are in the twenty century. stop staying in stuck times.
    __________

    OMG! OMG! It’s a fucking show…

  • Julianna

    Tonight is Glee night =)
    —–
    GAGA! :DDD
    ————-

    It’s gonna be amazing *_*

  • brandneweyes

    Well… if you are talking about the website lol

  • StarLightSTARbright

    Jenniferr said:

    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond

    what a fucking jerk. i hope someone comes along and slaps him in the face, very hard. maybe hes ego will go down once his cheek is swelled up and realizes that his fans are actually crazy ass mental tweens.

  • Anonymous

    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication
    —-
    tham all the guys are turning into jerks once they get a little fame bieber thinks he the shit, joe jonas think he can treat girl like shit,nick thinks he the last orange on earth to backstabbed the girls and treat them like a piece of pie for later. what is up with guys now a days.

  • peacelovehearts

    Julianna said:
    what does IMBD mean? :
    —–
    IMDB is a movie database website…?
    http://www.imdb.com

  • Figaro

    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

  • picstoburn

    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???

  • Jenniferr

    picstoburn said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

    don’t ruin the moment -.-

    ——–

    What moment?

  • EASYMAC.

    i’m kinda more interested in the soundtrack then the actual show. thats pretty much a compliment right? since they are musicians and what not? eh. makes me feel better.

  • picstoburn

    picstoburn said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

    don’t ruin the moment -.-

    ——–

    What moment?

    it was funny,don’t ruin it.

  • Figaro

    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???
    _______________________

    Quite possibly.

  • Jenniferr

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis

  • peacelovehearts

    picstoburn said:
    I wish Heidi Montag joined Disney Channel.

    why? to scare children ???
    ——–
    I’d like to see her near a campfire.. She’d probably melt xD

  • Anonymous

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.

  • StarLightSTARbright

    Julianna said:

    Tonight is Glee night =)
    —–
    GAGA! :DDD
    ————-

    It’s gonna be amazing *_*

    dont be hatin on my gagaloo.
    SUPER EXCITED AHHH!

  • Jenniferr

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

    don’t ruin the moment -.-

    ——–

    What moment?

    it was funny,don’t ruin it.

    ——–

    Mind your own business

  • Julianna

    LOLOLOL.

    You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: knock knock
    Stranger: whos there?
    You: disco
    Stranger: disco who?
    You: disco-nected! bitch.
    You have disconnected.

  • picstoburn

    Jenniferr
    May 25, 2010 @ 04:08 pm
    Jenniferr said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis

    nvm now that was funny :p

  • Julianna

    dont be hatin on my gagaloo.
    SUPER EXCITED AHHH!

    —————–

    I’m not hatin on her :/

  • picstoburn

    Jenniferr
    May 25, 2010 @ 04:08 pm
    Jenniferr said:

    picstoburn said:

    picstoburn said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules

    don’t ruin the moment -.-

    ——–

    What moment?

    it was funny,don’t ruin it.

    ——–

    Mind your own business

    nah……..

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis
    ———
    Excuse me? Uhmm no sweetie, that’s not how my long range pickle cannons/guns work.. They can fucking BLOW SHIT UP! (:

  • Stargazer

    Anonymous said:

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    ——-
    Wow. First of all, you may want to double check your spelling before criticizing anyone else, I’m positive that “they looks” is not proper grammar, and “obvios” is not a word. Second of all, the way they were acting was written that way in the script, meaning they were told to act that way, by someone else, because none of them wrote the script. And third of all, my guess is that Nick is more talented and successful than you will ever be, so don’t hate him, just because youre jealous.

  • Anonymous

    I like that song. They all sound really good!

  • peacelovehearts

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis
    ———
    Excuse me? Uhmm no sweetie, that’s not how my long range pickle cannons/guns work.. They can fucking BLO.W SH.IT UP! (:

  • Anonymous

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    _____________

    Again, it’s a mother fucking show! And why are you only picking on Nick? JFC.

  • Julianna

    Julianna said:
    what does IMBD mean? :
    —–
    IMDB is a movie database website…?
    http://www.imdb.co

    ——————–

    LMAO. This girl said to me “OMG, your such an IMBD!” what a dumbass.

  • Jenniferr

    StarLightSTARbright said:

    Jenniferr said:

    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond

    what a fucking jerk. i hope someone comes along and slaps him in the face, very hard. maybe hes ego will go down once his cheek is swelled up and realizes that his fans are actually crazy ass mental tweens.

    ——

    I know I think 99% of people can’t handle fame..I was a huge fan so it really disspointed me I always thought he seemed really nice -_-

  • Figaro
  • Anonymous

    Miley looks hot on that bikiny Icon you have of her. she has the best body on disney.

  • peacelovehearts

    Julianna said:
    what does IMBD mean? :
    —–
    IMDB is a movie database website…?
    http://www.imdb.co

    ——————–

    LMAO. This girl said to me “OMG, your such an IMBD!” what a dumbass.
    ——–
    What the hell? lmfao..

  • Anonymous

    they looks so obvios they are trying to act cool. funny how nick thinks he the shit, he really isn’t.
    _____________

    Again, it’s a mother fucking show! And why are you only picking on Nick? JFC

    ———-
    I mean they all acting like they are the shit but nick is too obvios.

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    Miley looks hot on that bikiny Icon you have of her. she has the best body on disney.
    ————
    Well duh.. :P

  • Jenniferr

    picstoburn said:

    Jenniferr
    May 25, 2010 @ 04:08 pm
    Jenniferr said:

    peacelovehearts said:

    Jenniferr said:
    Did anyone see this about Justin Bieber? I’m VERY dissapointed in him =/
    http://perezhilton.com/2010-05-25-more-bieber-backlash#respond
    ——–
    Why are you bringing up fetus in a jonas post..? you can’t do that until at least the second page.. we’re still on topic here for the most part. *throws medication*

    ——

    You don’t make the rules
    ——-
    Nope. but i can pown your ass with my various ammunition.

    ——-

    Bitch please, I know G4 pilots on a first name basis

    nvm now that was funny :p

    ——

    Never mind don’t mind your own business :] LOL

  • Anonymous

    Awesome song. Stuck in my head now!