Josh Hutcherson The New SPIDER-MAN?

josh-hutcherson-spiderman-3


‘Spider-Man‘ is still being cast, reports THR. Actors have been reading for several months, but it’s been narrowed down to Josh Hutcherson, ‘Billy Elliot’ Jamie Bell, Alden Ehrenreich, ‘Tom Riddle’ Frank Dillane & also ‘Sugar Rush’s’ Andrew Garfield. The new film goes back to Peter Parker back in high school.

The movie will be an angst-ridden tale of a teen dealing with the knowledge that his uncle died even though he had power to stop it. Do YOU think Josh should get the role?

  • Sweetdisposition?

    I’m glad Logan Lerman isn’t going to get the role. The re-booting of the franchise seems like a bad idea and this will only damage his career. He’s still has the Percy Jackson movies and will hopefully get other major movie roles in the future. + he’s going to play in the movie adaption of a book I really like with possibly Emma Watson :D

  • peacelovehearts

    I’d tap that…

  • Anonymous

    ou i don’t care who play spider man i don’t even like spider man when that other guy was playing it spider man is don’t my favorite super hero and who is this guy any way

  • -JulieSmile-

    More like Smack That<3

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    ou i don’t care who play spider man i don’t even like spider man when that other guy was playing it spider man is don’t my favorite super hero and who is this guy any way
    ——–
    You don’t like spiderman? What the hell is wrong with you? James Franco was the sexiest goblin <3

  • Hannahh

    Its funny how oceanup put him the the category of Random Dudes.. LMFAO<3

    LMAO. The fact that it’s even a catagory.

  • Anonymous

    YEAHH I LOVE HIM <33

  • Sweetdisposition?

    Is he still dating Victoria Justice?

  • AskTaylor

    Nobody is better than Tobey Maguire!

  • Hannahh

    Josh has aged quite nicely. :)
    —-
    He has:D

    I am in love with your icon, by the way. :)

  • MeenuD

    This kid is like a nobody. Tobey Maguire is the shitt!

  • peacelovehearts

    AskTaylor said:
    Nobody is better than Tobey Maguire!
    ———–
    Tobey Maguire is THE spiderman.

  • MeenuD

    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?

  • hithere

    Hannahh said:

    Its funny how oceanup put him the the category of Random Dudes.. LMFAO<3

    LMAO. The fact that it’s even a catagory.
    ___
    hhahahahaha LMAO

  • Hangover

    Eww,he is NOT cute:/

  • Anonymous

    I’d rather like David Henrie or Joe Jonas as
    the new spiderman (: hehe
    Or Sterling knight. Damn, they are so hot (A)
    haha! Did I forget anyone? ;) JK

  • hithere

    i dont think he can handle it….

  • Hangover

    Logan Lerman would be a good Spider-Man:)

  • peacelovehearts

    Anonymous said:
    I’d rather like David Henrie or Joe Jonas as
    the new spiderman (: hehe
    Or Sterling knight. Damn, they are so hot (A)
    haha! Did I forget anyone? ;) JK
    ———
    I seriously hope your joking… -__-

  • peacelovehearts

    MeenuD said:
    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?
    ———
    Yup…

  • MeenuD

    peacelovehearts said:

    MeenuD said:
    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?
    ———
    Yup…
    ——-
    Lame, he could have done better.

  • Anonymous

    YESASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • Urgency

    I don’t want him to get the roll =/.
    He just seems so wrong for the part.
    Eh, either way it will probably suck, so, I don’t even care about it anymore.

  • Sweetdisposition?

    Hannahh said:

    Josh has aged quite nicely. :)
    —-
    He has:D

    I am in love with your icon, by the way. :)
    —–
    Thank you :D I couldn’t resist making an icon of that picture when I found it ;P

  • Sweetdisposition?

    MeenuD said:

    peacelovehearts said:

    MeenuD said:
    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?
    ———
    Yup…
    ——-
    Lame, he could have done better.
    ——
    Huh? Victoria Justice is stunning and seems really cool.

  • Nobody Does It Better xx

    Aaron Johnson with straightened (?) hair would make a perfect Spidey.
    Him or Logan<3

  • -JulieSmile-

    Its funny how oceanup put him the the category of Random Dudes.. LMFAO<3

  • mileyluver15

    OMGOSH YES PLEASE YESS IF HES THE NEW SPIDER MAN I WILL FOR SURE BEING SEEING IT!! AHHHH HES SOO HOT

  • mileyluver15

    jt710 said:

    Josh is cute but if its like a younger back in time thing i’d go with logan. He could pass as a younger tobey

    —-

    thats true login or josh idc either is awesome!!

  • teardrop

    I think he’d be brilliant :)
    He would suit the character, plus, it would sorta put him back in the spotlight, and he doesn’t seem like a bad actor, or a bad person :)
    Good luck Josh!

  • babiiiribeiro

    i love him to death, and i think he’d be a great spider man! :D

  • Anonymous

    Josh is an amazing actor.
    He can pass up as the new Spiderman.
    But I still want Logan Lerman to get it.
    or maybe Landon Liboiron or Luke Bilyk. ;)

  • JennnnnK

    *sigh*
    well he’s the best looking out of all of them BUT i was hoping that logan lerman would be the new spidy..

  • Anonymous<3.

    He’s really hot :)

  • Digne

    Duh, i liek Josh, but i`m sure that he would look good.
    Yeah in that movie about Vampire Asistent he was good with that fighting and all.

    +the in one nother comment someone sayed that he may couldn`t or something liek taht handle all those fighting scenes..
    Have you ever thought that wasn`t a spiderman in high school???
    yeah, i think Josh would be okay,but he is more for the cool guy roles.
    In high school Peter was nerd.
    Maybe Jamie Bell??

  • Anonymous

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    IT HAS TO BE LOGAN LERMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    where do you get your information OCEANUP?

  • Anonymous

    FUCK NOOOOOOO! What the hell happened to Logan? DAMN IT!

  • emma13

    no just no. hes cute and all but he will not be the right person to play spiderman. tobey maguire will always be the best spiderman. its a shame he wont be returning.

  • Anonymous

    What about Kevin Schmidt from CN’s new show, Unnatural History? He can do all the fighting and everything!

    http://www.youtube.com/watch?v=hZPAij8EmV8

  • Fiona

    Never heard of him
    Why are they bringing back Spider Man? I thought is was finished.
    For some reason for the past few weeks I thought the guy from the Prince of Persia was the same guy who played Spider Man…

  • _kiwi_07

    so spiderman 4 is about peter parker in high school???
    as i recall in the first spiderman peter parker WAS in high school when he discovered what he was. so what’s the point of making this movie??

  • ifyouseekaimee

    I love Josh Hutcherson, but I don’t think he’s good for the role of Spiderman.

  • Anonymous

    HELL YEAH. Josh hasn’t been in any major films and I think he should!! He’s hot now haha I used to think he was one of the cutest boys EVER.

  • Anonymous

    Logan would be the perfect fit.
    But, Josh Hutch is also okay I guess.

  • Anmoldeep Singh Chahal

    Yes. Please put Josh Hutcherson as the new Spidey. Spider-Man is my number one favorite superhero. No joke. My second one is Iron Man and my third one is Hulk. So please put Josh Hutcherson as the new Spidey guys.

  • jt710

    Josh is cute but if its like a younger back in time thing i’d go with logan. He could pass as a younger tobey

  • Anonymous

    he is a babe

  • Sweetdisposition?

    Hannahh said:

    Josh has aged quite nicely. :)
    —-
    He has:D

  • Kisses from Hollywood

    -Hibz- said:

    http://twitpic.com/1shuif

    That guy should be Spidey ^
    ——–
    it would be my dreamy superman <3

  • -Hibz-

    http://twitpic.com/1shuif

    That guy should be Spidey ^

  • Anonymous

    Anonymous said:
    I’d rather like David Henrie or Joe Jonas as
    the new spiderman (: hehe
    Or Sterling knight. Damn, they are so hot (A)
    haha! Did I forget anyone? ;) JK
    ———
    I seriously hope your joking… -__-

    Nah, I do think they look cute but I don’t want
    them to get the role. They’re not the right persons I guess. They don’t fit!

  • nowayash

    man logan should’ve gotten that role. >:(

  • Sweetdisposition?

    MeenuD said:

    Sweetdisposition? said:

    MeenuD said:

    peacelovehearts said:

    MeenuD said:
    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?
    ———
    Yup…
    ——-
    Lame, he could have done better.
    ——
    Huh? Victoria Justice is stunning and seems really cool.
    ——–
    Your opinion. Mine is different. =)
    ——-
    It’s cool :D

  • melissagarzag

    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3
    JAMIE BELL!!!! <3

  • RiseAboveTheStorm

    i’d def. tap tht. but idk. reeboting the franchise doesn’t sound like a good idea. & Tobey Mcguire was THE best spiderman.

  • Sweetdisposition?

    Anonymous said:
    I’d rather like David Henrie or Joe Jonas as
    the new spiderman (: hehe
    Or Sterling knight. Damn, they are so hot (A)
    haha! Did I forget anyone? ;) JK
    ——
    Eww none of them fit the role.

  • Kisses from Hollywood

    why not logan lerman or aaron johnson just like they said first?

  • MeenuD

    Sweetdisposition? said:

    MeenuD said:

    peacelovehearts said:

    MeenuD said:
    Sweetdisposition? said:

    Is he still dating Victoria Justice?
    ———
    Hutcherson dated Victoria Justice?
    ———
    Yup…
    ——-
    Lame, he could have done better.
    ——
    Huh? Victoria Justice is stunning and seems really cool.
    ——–
    Your opinion. Mine is different. =)

  • Anonymous

    ughh he is SO HOT!
    either him or logan lerman should be the new spiderman. (yn)

  • emilyyaleeceee

    no no no stick fuckin toby mcguire

  • -JulieSmile-

    Damn Josh is hot<3

  • Anonymous

    hutcherson is too short to play spiderman and just doesn’t give off a peter parker vibe.

    sony missed its chance to cast the perfect peter parker Logan Lerman as he is now starring in 3 Musketeers and Perks of Being a Wallflower. They also should have cast Anton yelchin as harry

  • MeenuD

    emilyyaleeceee said:

    no no no stick fuckin toby mcguire
    ——-
    That’s pretty much what all of us want. =)

  • Hannahh

    Josh has aged quite nicely. :)

  • carbomb__

    He is not cute at all to me. :/