Justin Bieber OFF TO LONDON

jnpj
justin-bieber-off-to-london-33



Justin Bieber off to London. Hopefully he sees BFF Miley while he’s there!

NOTE: If anyone went to Miley‘s show at G-A-Y please send pictures!

UPDATE: Justin performed a secret show in NY. Video under! Fans camped out FOR DAYS just to see Justin perform on The Today Show. He’ll perform at the Maryland State Fair in Timonium on Sept. 5. Tickets go on sale June 12.

  • electricgypsy7

    he’s such a cutie :)
    love him

  • jonasbruddas
  • Anonymous

    EVERYONE’S IN LONDON >:|

  • electricgypsy7

    he’s such a cutie :)
    love him

  • JBiebs
  • Anonymous

    I would lol so hard if pictures of Nick and Justin in London show up.

  • sess nugget

    would lol so hard if pictures of Nick and Justin in London show up.

    You know they’re going to ~sess~.

  • Anonymous

    I hate Justin ,Jonas brothers are better!

  • Anonymous

    Is this like London primetime when all celebrities head there for promo?

  • Moonbeam

    Apparently all Miley wore was some sexy lingerie on stage. That’s why oceanup wants pictures so bad. :)

  • emma13

    tbh i hate his song baby. well i dont hate it but its just average. i dont get why thats his most popular video on youtube. his other songs are WAY better. for example never say never. i love that song and its way better then baby.

  • Anonymous

    Have fun in london!… EVERYBODY.

  • Anonymous

    Is this like London primetime when all celebrities head there for promo?
    _______

    Well Nick’s only there for Les Miserables rehearsals. I don’t know about the rest.

  • MeenuD

    Rich people and their private jets…

  • iMystified

    YAY!!
    *happy dances*
    now,stay there!
    I like America “Bieber Free”.

  • Anonymous

    aww, lucky english girls.
    Get to have like 4 amazing guys all on one whole weekend! =)

  • Anonymous

    who careees??

  • bluemonday

    YAY!!
    *happy dances*
    now,stay there!
    I like America “Bieber Free”.

    —–

    Hahaha! Apparently it doesn’t matter if people come illegally from Canada to the US. But from Mexico to the Us and somebody will throw a fit!

  • Julianna

    damn I want to go to london!

  • StarLightSTARbright

    i want to see the pictures of miley at the gay club!

  • StarLightSTARbright

    bluemonday said:

    YAY!!
    *happy dances*
    now,stay there!
    I like America “Bieber Free”.

    —–

    Hahaha! Apparently it doesn’t matter if people come illegally from Canada to the US. But from Mexico to the Us and somebody will throw a fit!

    really? maybe mexico causes more trouble..? idk, haha.

  • Anonymous

    lmfao.That made my day:D

  • Moonbeam

    Miley sings The Climb at Club G-A-Y

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg

  • StarLightSTARbright

    Moonbeam said:

    Miley sings The Climb at Club G-A-Y

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg

    oh hey that outfit is not bad! i was actually nervous while it was loading, lmao.
    :14 looks so wrong, omg.

  • StarLightSTARbright

    MTV MOVIE AWARDS ARE ON TONIGHTT!

    and wasnt chace crawford suppose to be there?

  • StarLightSTARbright

    OMG SANDRA BULLOCK IS GOING TO BE THERE! EEEP!

  • Anonymous

    Im ashamed to say I’m canadien cuz of Justin bieber

  • dropaheart6591

    just saw him at Gillette Stadium on my 19th birthday. it was absolutely amazing!

  • peacelovehearts

    Jun 5, 2010 @ 08:10 pm
    emma13 said:
    wait im confused here. is the mtv movie awards tonight or tomorrow?
    ——–
    Tomorrow night (:

  • Maris ?

    emma13 said:

    wait im confused here. is the mtv movie awards tonight or tomorrow?

    ——————-

    tomorrow…

  • Timber

    So… which post is everyone on?

  • Julianna

    Has ou posted about Miley?

  • Maris ?

    http://twitpic.com/1ucnjf

    she’s getting better at her 13s lol

  • Maris ?

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg
    lmao

    Miley Cyrus singing It´s the climb alive at Heaven in London

    good thing she’s singing ALIVE xD sorry, i’m just really hyper right now I guess xD

  • Anonymous

    How come every time you come around me london london bridge wanna go down like…

    NOTE: I do not like justin bieber.

    I just think it’s ironic everyone’s been around there lately

  • MeenuD

    there only four people on this site who like Chuck Norris?? WTF people?

  • Timber

    there only four people on this site who like Chuck Norris?? WTF people?

    Everybody loves Chuck Norris, dude. XD

  • iusedtobelovedrunk

    Andy > Chuck

  • Nimzay

    I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!!!!!
    he is a great guy
    Gr8 singer
    Super cute!!!!!!
    Love him 4ever!!!!

  • Nimzay

    I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!!!!!
    he is a great guy
    Gr8 singer
    Super cute!!!!!!
    Love him 4ever!!!!

  • Anonymous

    Justin Bieber is a huge fag!!!
    http://www.lesbiansthatlooklikejustinbieber.com

  • muffy1013

    Hi

  • muffy1013

    OU not spamming

    anyways it’s like most celebs are off to london

  • Timber

    OU not spamming

    anyways it’s like most celebs are off to london

    I know. They’re all fleeing the US for some reason… XP

  • Anonymous

    aww the hat he is wearing is one that a fan gave him last night at the private concert in ny! that’s so sweet of him!

  • Anonymous

    aww the hat he is wearing is one that a fan gave him last night at the private concert in ny! that’s so sweet of him!

  • Anonymous

    Nobody wants you here! Beaver

  • Anonymous

    Can the US revoke his passport? The UK can keep him.

  • Anonymous

    ahh my mates is seeing him :) nd usher nd the rest lol

  • Anonymous

    everyones in london!!! london rocks :)

  • peacelovehearts

    Jun 5, 2010 @ 07:54 pm
    StarLightSTARbright said:
    MTV MOVIE AWARDS ARE ON TONIGHTT!

    and wasnt chace crawford suppose to be there?
    ——–
    they’re tomorrow night….

  • xoxokatie8

    Bieber, Miley, and Nick in London. London might just explode

  • emma13

    wait im confused here. is the mtv movie awards tonight or tomorrow?

  • Julianna

    Oh shit

  • HOLAA

    cool
    london is awesome
    hot guys everywhere

  • StarLightSTARbright

    okay! bye!!

    TIME TO PARTY!
    jkjk.

  • peacelovehearts

    Nice airplane..

  • Anonymous

    What’s up with everyone being in London?

  • Moonbeam

    LOL, no. Miley is already on her way to Madrid. She has a show tomorrow.

  • kristenn.

    omg why is everyone in london lol

  • Anonymous

    LOL, no. Miley is already on her way to Madrid. She has a show tomorrow.
    ____________

    Well if there’s no Jiley I guess that means Nustin! :P

  • StarLightSTARbright

    oh yeahhh finished my profilee ;)

  • Anonymous

    he’s there..? aren’t they both girls?

  • StarLightSTARbright

    my phone vibrated and it scared me.

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg

    She definitely knows how to show off her body.

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg

    She definitely knows how to show off her body.
    ________

    … What is she wearing? Or more like what is she NOT wearing?

  • emma13

    StarLightSTARbright said:

    MTV MOVIE AWARDS ARE ON TONIGHTT!

    and wasnt chace crawford suppose to be there?
    ——–
    wait there tonight??
    i thought it was on like sunday or something.

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=Qog-w0GqaGg

    She definitely knows how to show off her body.
    ________

    … What is she wearing? Or more like what is she NOT wearing?