JONAS LA Back To The Beach



  • WakaWakaEhEh

    ”You can’t quit because we don’t pay you!” LOL

  • Anonymous

    Zeke and Luther

  • Jonas Brothers

    Thank you for the nice comment guys! We love you!

    Kevin, Joe and Nick.

  • Anonymous

    id be nice if this was the whole episode!

  • CRAZY

    I LUV THEM AS A FAN….. AND BI DA WAY THE WHOLE CASTS ACTING IS AWESOME….!!!!!!1

  • CRAZY

    I LUV THEM AS A FAN….. AND BI DA WAY THE WHOLE CASTS ACTING IS AWESOME….!!!!!!1

  • CRAZY

    MACY IS CUTE TOO BUT I DONT LIKE EMMA ROBERT ….

  • Anonymous

    Its not a crap show

  • NBA Shoes

    Nike basketball shoes,NBA lebron james shoes&kobe bryant shoes on sale.Cheap Nike basketball Shoes online store,We provide many kinds of NBA Players’ Shoes,Such as Lebron James Shoes,kobe bryant shoes,Kevin Durant Shoes,Steve Nash Shoes,Allen Iverson Shoes,Dwight Howard Shoes,Tim Duncan Shoes,Vince Carter Shoes,Team Basketball Shoes,Kevin Garnett Shoes,Gilbert Arenas Shoes,Chris Paul Shoes,Carmelo Anthony Shoes,Please choose one style of NBA Shoes from our online store for free…
    ——————————————————————————————————————————–
    Tiffany
    | Tiffanys

  • mspink

    Yeah…….Zeke and Luthor….he’s Luth :)

  • Anonymous

    wait, is this the full episode? or no?

  • JonasandMileyPones

    NICKOLE! <333

  • AnthonyP

    I read that the premiere had 3.3 million viewers or something like that

  • Demi

    you are dumb

  • CupcakezLover

    I actually kinda liked that episode…ughh what’s wrong with me?

  • Anonymous

    This episode has not aired. OU needs to remove this video as you are in violation on Copyright law.

  • Amy

    OMG this video is so cute. I like second season of Jonas. I look forward to seeing the third episode.

  • KristinaMarie559

    I lmfao when I saw Nick run down the stairs with the gutiar:D

  • Layla_x_o

    Love it :D

  • RiNiO

    That’s ………… GREAT!!! I am sooooo team Nacy right now!!! Awwwwwwwwwwwwwww…..

  • picstoburn

    isn’t that neighbor guy from a different tv disney channel show?

  • Redgie

    This episode was sweet. Anyone know when the soundtrack is out?

  • picstoburn

    Yeah…….Zeke and Luthor….he’s Luth :)

    lol thank you :) i was like haha i seen him before but i was so stuck on which tv show it was.

  • Anonymous

    anyone knows how this episode is doing on itunes and how was the audience yesterday? i am just asking because i cant stand demi and her crap show

  • Anonymous

    No go on her youtube acount and the other part is there

  • Anonymous

    If it was a different cast that could act better this would be awesome.

  • Anonymous

    Nick Jonas LOOKS LIKE A a POODLE

  • RiNiO

    AnthonyP said:

    I read that the premiere had 3.3 million viewers or something like that
    ———————-
    And that’s good I supposed , isn’t it?
    Sorry I don’t know how many residents this country has……

  • xJonasXCandyx

    I like this season way better then the last one.

  • Jessica2010

    xJonasXCandyx said:

    I like this season way better then the last one.

    ______

    true but… its still odd

  • _Tiger_

    I <3 Adam Hicks!!!! Jeez, he is so cute.

  • Anonymous

    ME TOO……..

  • xJonasXCandyx

    I love the part when Joe goes to audition!

  • _liesyoutold

    second. :D

  • _liesyoutold

    ‘kay, fail xD

  • JesziV.

    I really don’t feel like watching this.

  • Anonymous

    Has Les Mis finished yet?

  • xJonasXCandyx

    I like this season way better then the last one.

    ______

    true but… its still odd
    _________

    I hope that the whole season isnt’t only about Joella though.-_-

  • xJonasXCandyx

    red box time