JONAS LA Feelin’ Alive Music Video

  • livindalife

    Gaga Queen said:

    LOL at them showing a black girl on the video…
    Nice attempt to gain followers from the Black Community hahaha
    Ridiculous!
    —————
    Um …. LMAO if this is supposed to be a joke.
    And if it’s not …. SMH.

  • Beautiful.Dirty.Rich

    WHO LIKE’S MILEY’S ALBUM? :D

    _____________

    LOVE it

  • Anonymous

    Kinda weird to watch because let’s face it, if you’ve seen them live, we all know they can’t sing THAT well. And it looked a little out of sync. Don’t get me wrong I love JB but it could’ve been better. The song is ok, there are way better ones off the CD for season 2. Likee Your Biggest Fan <3

  • Anonymous

    i was there :)
    good memories! <3

  • Anonymous

    How come there music sounds better than the last one?I’m proud too call myself a JONAS fan.Not only the band but the show too.

  • Colleen

    I love this song!! great job JB ;)

  • xJonasXCandyx

    I see a ”Mick” sign in the crowd :P
    like Nick + Macy = Mick

  • AnthonyP

    this is ma jam. lol.

  • Anonymous

    heyyyyyyyyy THIS IS THE NIGHT!!!!!!!!

  • ms.sunshine

    cooooooooool
    love it =D

  • Anonymous

    Haven’t heard Miley’s new album yet.

  • ms.sunshine

    Dreamer X33 said:

    WHO LIKE’S MILEY’S ALBUM? :D

    ——————-
    me!!

  • m

    unknownsongwriter said:
    i love the music better in this season.. can not waite to see what happens. they just keep getting better.
    ——-
    I knew everyone would like the music beter this season because professionals wrote the songs this time.

  • SMH

    Anonymous
    Jun 22, 2010 @ 01:46 pm
    Anonymous said:

    i was there :)
    good memories! <3
    —————
    AND
    ——————
    Jun 22, 2010 @ 01:47 pm
    Colleen said:

    I love this song!! great job JB ;)

    –=============================

    HELLO PAPA JONAS!!!!

  • livindalife

    I knew everyone would like the music beter this season because professionals wrote the songs this time.
    ——–
    Oh my God. Just shut up. The Jonases are way more successful than you’ll ever be, so just cut it out please.

  • realistgangsta

    that black girl is jasmine off of house of pain she also was on a episode of hannah montana i love her get it girl

  • AnthonyP

    :DDDDDDDDD ME

  • Anonymous

    does anyone know when they are coming out with theyre new album!?!?!?

  • Tracy

    Well, Professionals wrote all the songs for Season 1 as well. But professionals didn’t write all the songs for Season 2. Nick wrote “Make It Right” He said so on his chat and he let Joe sing it for the show.

  • xJonasXCandyx

    I can’t watch it >:|

  • kelseyjonas

    according to nick on his live chat last week, the next jonas brother’s album, sometime in 2011 but the JONAS L.A. CD comes out in late july, i feel likes its the 27th but i am not 100% but i know it comes out in july just not sure an exact day.

  • Anonymous

    Suuuucks!
    I expected more from the Jonas Brothers…
    Stay away from Disney it is killing your careers!

  • martaJB4e

    love the song :D

  • xJonasXCandyx

    Ok,I saw it.It’s awesome.

  • martaJB4e

    heey this is our night, this is our night
    heey feeling alive, feeling alive :)

  • Dreamer X33

    Joewill you marry me? :]

  • Dreamer X33

    Joewill you marry me? :]

  • Anonymous

    Eh, I expected more.

  • Anonymous

    reminds me lion king.

  • Gaga Queen

    LOL at them showing a black girl on the video…
    Nice attempt to gain followers from the Black Community hahaha
    Ridiculous!

  • Micah

    Um, maybe she has a part in the show…?

  • Gaga Queen

    LOL at them showing a black girl on the video…
    Nice attempt to gain followers from the Black Community hahaha
    Ridiculous!

  • Dreamer X33

    WHO LIKE’S MILEY’S ALBUM? :D

  • unknownsongwriter

    i love the music better in this season.. can not waite to see what happens. they just keep getting better.

  • martaJB4e

    i agree to the ‘stay away from disney’ part, i like the song though :)

  • Hangover

    Dreamer X33 said:

    WHO LIKE’S MILEY’S ALBUM? :D
    ________

    I love it:)

  • chocolatelemonade

    i like this song. the harmony from 2:09 to 2:11 is beautiful. the part when they say from jersey town to LA crowd is good cause it’s so true u know they can relate and at the end when they walk up together that’s lovely them being brothers and living their dream and just soaking it all in- it’s wonderful.

  • Anonymous

    this was when demi and joe were being adorable in the beach

  • ugh

    this is the night sounds so fricken wrong to me. lol jonas i love u

  • bg11

    WTH WITH THE “Mick” SIGN!
    macy+nick= Mick!
    :P

  • iFly…JJ

    Ahh.

    This song is amazing.

  • kelseyjonas

    i love this song! it may not be typical jonas brothers style but it is still amazing and the jonas brothers make it awesome!! i love them and JONAS LA is great. can’t wait for the rest of the soundtrack to come out!

  • Hangover

    Joe looks HOT.

  • Chelsea-Rose

    I’m in such a Jonas mood tonight :)

  • Anonymous

    good song :) love them <3

  • Anonymous

    THOSE ARE SOME CRAPPY ASS SIGNS LMAO. BUT SERIOUSLY!