Demi Lovato We The Kings Warped Tour



Thx timeiswastingus!

  • Anonymous

    if anyone was wondering, this is 100% proof of why ms. lovato deserves every minute of her fame… and should have much more. she has raw, unbridled talent. unlike many of her disney cohorts who sell a package and rely on touch ups, airbrushing and autotuning… demi is the real deal. and every time i see her belt like that… especially live… it just gives me goosebumps. and i’ve been a singer and a musician for most of my life (classically trained for more than 10 years). so i truly hope people give her a chance to go places bigger than where she is now.

    so. amazing.

  • *sigh*

    there is no way in hell a screamy whiney boy ‘punk rock’ boy band is ‘way better than her’ in terms of vocal talent.

    opinions are one thing, but craziness is another. sorry emo teeny.

    and to all you people saying that disney kids will over run warped… i doubt it. demi wouldn’t have been there without wtk but truthfully it’s a venue that might pull people to her music (i.e. fans of paramore… very similar vocal style although demi’s music is still a little cookie cutter)

    hopefully her next album will branch out and get her the glory she deserves!

  • Anonymous

    Goshh, I lOVE HERR.
    can’t wait to see her on tour agaainn.

  • Anonymous

    i lovee demii <3

    if u love DEMI & JONAS
    ADD ME AT MY FACEBOOK::
    Demi Jonas Faans

    Team Demii and Joonas!!

  • cookiefish880

    she got one hell of a voice

  • Anonymous

    love the song, and proud of demi for trying to get more attention for music. she deserves it.

  • Anonymous

    It’s kind of a bummer that right after Disney kids get involved with great bands like We The kings, All time low & McFly, teenies start to pretend they know them for ages when the truth is the’re downloading illegaly their music in this exact minute.

    But good for Demi, she killed it.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Almost all my friends are going to warped tour:( I’m pissed that I can’t go.

    ———————————
    Same here. Do you know if Cobra Starship it’s gonna be in it again?

  • -JulieSmile-

    i know i’m gonna be pissed off if Disney people take over warped.. :/

  • Shifu Yantao

    lol! i’m sooo lazy to watch the vid but i want too!! lol X3

  • Anonymous

    i love we the kings and demi. :D IF DISNEY FANS COME TO WARPED, THE WORLD HAS COME TO AN END.

  • harrypotterbitches

    Sing it Dems! <333

  • 17forever

    DEMI KILLED IT!! Travis was good too!

  • Disdain

    LOOOL!

  • Disdain

    Ahaha!

  • Disdain

    Rofl.

  • Anonymous

    woooow. demis voice is absolutely incredible.

  • LaLaLaLand

    love this song<33 and love Demi she has an amazing voice!!1

  • mayaMONSTER

    Warped is already going down hill.
    BUT SERIOUSLY! if i see a teenybopper there,i will laugh. they don’t know how to deal at concerts like that!
    bahahahahhaha.

    http://www.formspring.me/mayaMONSTER

  • Balrajisawesome

    can demi be anymore awesome?!! i mean seriously!! she’s was amazing! love da bitch!!

  • Anonymous

    Is it just me or is that Joe Jonas in the white VIP tent?

  • Anonymous

    I guess he started to notice that Demi was starting to take over their song so he tried to amp it up but sadly it just didn’t work and in some parts Travis just sounded off tune and shouty (Demi sounds shouty sometimes in other songs) but if he wanted to do something like that I think he just shouldn’t invite Demi every time they perform the song. But some people say its for publicity on their part, idk.

  • Anonymous

    I guess he started to notice that Demi was starting to take over their song so he tried to amp it up but sadly it just didn’t work and in some parts Travis just sounded off tune and shouty (Demi sounds shouty sometimes in other songs) but if he wanted to do something like that I think he just shouldn’t invite Demi every time they perform the song. But some people say its for publicity on their part, idk.
    ————

    obviously Demdem has nothing better to do with her life xD

  • Ashh

    Puhlease, his voice is shitty.
    Demi killed it, stop hating
    Just because she’s from disney , doesn’t mean she isnt talented.

  • NeverShoutNatalie

    now every diseny kid is going to run over to the warped.

    i love that song noit because of demi she owns no credits on that song. dont get me wrong i dont hate her .. i like her but i am upset that everyone is just crediting her for that amazing WE THE KINGS SONG.
    they are way better than her >.<

  • Anonymous

    even though i love megan fox everytime i MenuuD’s picture I feel like a evil person is commenting like the charcter she played in Jennifere’s body. *shivers*

    Anyway demi sounded amazing. My friend went and she said it was the best night of her life, lucky bitch :(

  • dsn43

    i love demi, and we the kings is aite..i guess :) but they got nominated for the 2010 TCA’s and i HOPE the fans vote correct this time. they NEED to win.

  • Anonymous

    Almost all my friends are going to warped tour:( I’m pissed that I can’t go.

  • Anonymous

    this is cool

  • Anonymous

    MeenuD said:

    I don’t want to watch the video

    ———————-

    Oy, man everytime i see that icon i thought that was demi…they really look alike with the eye’s and stuff yknow. lol

    http://i40.tinypic.com/23r6br8.jpg

    What?? O_o Megan and Demi look nothing alike!
    But I love the gif you put haha

  • Shifu Yantao

    MeenuD said:

    I don’t want to watch the video

    ———————-

    Oy, man everytime i see that icon i thought that was demi…they really look alike with the eye’s and stuff yknow. lol

    http://i40.tinypic.com/23r6br8.jpg

  • MeenuD

    I don’t want to watch the video.

  • Anonymous

    then leave you creeper

  • Disdain

    Ooooh cool!

  • Disdain

    You go Demi coco!

  • Disdain

    I love you!

  • Disdain

    You need to know!

  • Anonymous

    Amazingg I was there xD

  • Beautiful.Dirty.Rich

    Shit song.

  • Disdain

    Well, not really, lol.

  • Disdain

    Go Demi! Go!