Meet Burnham, The NEW Jonas Brothers?

Meet Forrest, Alex and Andre the members of Burnham, the young pop trio newly signed to Island Def Jam. Their debut single ‘Catch Me If You Can’ just hit the airwaves and will be available on iTunes beginning July 20th.

  • Anonymous

    they are really good and seriously have potential.
    the little one reminds me of nick

  • BirthdayCake

    They obviously don’t want to replace the Jonas Brothers. Don’t let the stupid title make you think that crap. I don’t think they are especially cute or anything but they seem really talented. And I liked that song in the background. I’d buy their music.

  • Anonymous

    it seems to me that the little one is the one who has better voice of all of them, just like nick’s case
    but the jonas brothers will NEVER be replaced, and plus the jonas brothers are sexys, not meaning to offense this burnham kids but when the jonas started they were (still are) so cute

    i don’t have anything against them, in fact i would like to hear the complete song, but JB (jonas brothers, the REAL meaning) will always be the first , at least for me :)

  • Anonymous

    NO.No one can replace the Jonas Brothers.

  • BirthdayCake

    I hate SOME of the stupid ignorant little girls on this site. You piss me off.

  • Anonymous

    it seems to me like the little one is the most talented, but the jonas brothers will NEVER be replaced,NEVER

    i don’t have anything against them, in fact i’d like to hear the complete song,but the JB (jonas brothers , REAL meaning) will always be the first ones, at least for me.

  • LesleyrockLovesJonas

    HA.
    yeah, sure.
    The Jonas are the Jonas.
    No one can replace them
    and pleaseeeeee. how old are they? xD

  • keseay

    HAHAHHAHAAH YEAH FREAKIN RIGHT. HAHAHAHHAAAA. roflroflrofl. more like 3 justin bieber’s (i would say mini justin bieber’s but.. not really. hahaha)

  • LizzieHawkins

    Anonymous said:

    Nobody will ever be better than The Jonas Brothers,
    Not Even Justin Bieber why does he try to use [Jb] as
    His name, that’s just estupiddd xD
    ——
    soo true

  • Anonymous

    they are soooooooooooo ugly..im sorry i dont think they will have tons of fans,,,
    but they are good singers/musicians…

  • Anonymous

    Not a jonas fan anymore, and not gonna be a fan of them..

  • Anonymous

    LOL NO.NOT JONAS BROTHERS. MORE LIKE NAKED BROTHERS BAND.

  • Anonymous

    how old are they??

  • Anonymous

    umm jb (Justin Bieber) is hott nd no the Jonas brothers r falling apart so I think yes tht this band is awesome nd hey nicks better goin solo!!

  • alyssssjonas

    No.

  • EW

    They all look the same.
    And they need haircuts.

  • EW

    They all look the same.
    And they need haircuts.

  • loluhmok

    OU made the new Jonas Brothers part up just to create fucking drama.

    ___

    OU didn’t make up the new jonas brothers part to create drama.

    Google them. They’ve been getting called the “new jonas brothers” by a lot of people. Even entertainment weekly called them something along the lines of the new jonas brothers/new hansons.

    It’s not oceanup. The media has been calling them that.

  • Anonymous

    WTF?! I thought they were like 9 years old and the oldest was 14 o_______O

    AND HAHAHAHAHAHAHAHA OH YEAH THE NEW JOBROS ¬¬ don’t insult them D: this boys are ugly :/ theyre more like Naked Brothers Band, but Jonas Brothers? seriously? JB is the most talented band in the world!!! and i don’t like the hair of these guys D: is ugly, the Jonas Brothers are HOT and these guys NOOOO

  • Claire

    no. theyre ugly.

  • Anonymous

    Nobody will ever be better than The Jonas Brothers,
    Not Even Justin Bieber why does he try to use [Jb] as
    His name, that’s just estupiddd xD

  • Anonymous

    they look like frankie, if you are talking about frankie then yes (? xD

  • -Jenii

    Nopee

  • jonai

    umm….no. just no.

    they seem like a bunch of posers to me. JB’s music has always struck me as meaningful from nicks first solo album to LVATT

  • loluhmok

    how old are they??

    _________

    I think the youngest is 14. The middle one is 16. And the oldest one is 18.

    Something along those lines. They’re about the same age JB was when they started.

  • Disney Secrets Gal

    Stop comparing these poor kids to the Jonas Brothers and they might actually be liked. It’s not their fault, just let them be the Burnam kids or whatever their name is, I don’t really give a damn.
    It just sucks for anyone who is compared to the Jonas Brothers because obviously, no one is replacing our boys.

  • Anonymous

    Because thats justin initials, so yeah it is his name too.

  • -PLOBNRG.

    HA.

    That’s all I’m saying.

  • Anonymous

    new jonas brothers my butt

    They are jonas brothers wannabes!

  • Anonymous

    new jonas brothers my poop

    They are Jonas Brothers wannabes!!!

  • YO MO’FO

    Listen up douches and douchettes, the MEDIA labelled them as “the next Jonas Brothers” they didnt call themselves that did they? NO. So like dont even start saying they’re “Jonas Wannabees” because you wouldn’t have said that if the title had just said ‘next wave of fame’ or something.
    I wouldn’t say they’re too good looking but music isn’t about the looks, well at least it shouldn’t be. Music should be meaningfull and say something unlike Justin Bieber, but I aint gonna bring him into this.
    Personally I think they can make it. Oh and one more thing at least the lyrics to their song is much better than repeating the same words over and over again. *cough* Justin Bieber *cough* … Sorry had to bring him up again.. Oh and I was like
    BABY BABY BABY NOO..
    Peace out suckers.

  • Its called Jaylor

    I think they are cute. When the Jonas Bros first started everyone was like No they are not gunna make it. And look where they are now. The Jonas Brothers are not the only talented people out there. And frankily they are fading now.

  • keseay

    Why must everyone compare bands. “Jonas brothers are the new Hanson” “Burnham are the new Jonas brothers”. What the crap. Why can’t they just be individuals. Just because they are a band of three doesn’t mean they sound OR look the same. Just let them try and at least make it in the business without comparing them with someone else and creating drama. To me, yes, no one will ever replace JB.

  • biebsoulmate

    I NEVER LOVE NOBODY
    LIKE I LOVE U
    WAS YOUR #1 FAN
    SO CATCH ME IF U CAN
    there the best, so cute 2.
    im there fan now.
    that boy has a voice.
    some real talent there!!!!!

  • Rebecca

    the Jonas Brothers are has beens already! The radio stations like Kiss never played their music only Disney Radio did, and none of y’all listen to Disney radio do you? It’s time for a new band, get over the Jo Bros.

  • Anonymous

    uhhhhhhhhhhh i dont know WHOOO these people are but if they think they will be as big as Jonas Brothers they need to think AAGGAINN. ONE they arent NEAR as hot as all three jonas brothers. two they look yongue.. and the third one looks.. uhh 7? 8? really? -.- anyone who says they will be as big as Jonas have a problem with their braainnn… but then again i could just be over reacting haha

  • XxEmoGurlxX

    What? Those kids look 7 or 8, I doubt those kids will get anywhere. And no one will replace Jonas Brothers!!

  • Anonymous

    They have talent, but i don’t see them getting super famous until they are older, maybe in a year or two.

  • Anonymous

    NO NO NO NO NO NO NO NO!!! these kids arent going to work..
    sorry Island Def Jam…WHY IN THE WORLD! would u ruin ur rep with great artist like Asher & Justin then go to this crap?!& the Jonas Brothers are something that will never go away. they have marked music history. NO1 is replacing them!

  • Anonymous

    They have talent, but I don’t see them getting super famous until a year ot two.

  • Micah

    What a load of shit! They will NOT become the new Jonas Brothers, why because 1 they are not as cute, 2 they can not sing as well and 3 because their names aren’t Joseph, Nicholas, and Kevin! go go away Burnham your not gonna become famous!!!

  • Anonymous

    i really don’t think the Jonas Brothers will be replaced by a band of 8 year olds who aren’t even that cute….

  • Anonymous

    wtf? Are You Joking? These kids look like little 6 year olds. they will NEVER replace Jonas Brothers

  • Anonymous

    No.
    Just, No.

  • Anonymous

    FUCK THESE GUYS JONAS WILL NEVER EVER BE REPLACED THEY ARE THE BEST!!!!!

  • Tessa

    Why is it always when there is a new artist they have to replace anyone? Can’t they start as new artists instead of the new Jonas Brothers. Every artist is unique, maybe they look a bit the same qua music or looks, but there are always differences.

  • Tessa

    The singer looks a bit young, maybe when they are older, plus grown in music, they’re gonna make it. If you think they are ugly.. then you haven’t seen ugly people before.

  • Anonymous

    As much as i love JB, they’re already spliting up (kinda) and lets face it, SOMEBODY has got to fill in. It’s between Burnham, Honor Society and Allstar Weekend. JB and Miley took Jesse Mc Cartney and Hilary Duff’s spot in O6. Well…karma’s a b*tch.

    New decade, new stars.

  • Anonymous

    they have good enough voices but they’re too young, too weird looking and kind of awkward. I’m not sure how far they’ll get.

  • Anonymous

    jonas would never be replaced!!

  • Anonymous

    just found out that the oldest two boys are 18 and 16…now I am plain weirded out. They look like they’re 12!

  • Anonymous

    Wow, I’m not saying they will replace JB. But there not that bad and the people who are asking how old these guys are probably as old as us some of us on OU…. Honestly the oldest one looks about 16 or 17, besides half of you people are like 13 so don’t even talk, trust me we can all tell by the way you type (example: NO NO NO!!! OMG I LUVVV!!!! JB no one can replace them<3333!!). They remind me more of Hanson. I can’t lie this song is catchy, just give them a chance no one compared them to JB besides oceanup who always tries to get on your last nerve. Why not wait till they mature a little, we all liked the young JB but we LOVE them now. I’m not saying they’ll be big but I can’t sat they won’t be.

  • Anonymous

    hey now, i think they are pretty good, I’m definitely going to look into them more.

    Plus, the Jonas Brothers are their own band, while Burnham is their own band. No one is replacing anybody…

  • Anonymous

    OMG! Just found out that they are 18, 16, and 14 years-old! That’s freaking me out cause the oldest one doesn’t look older than 13!

  • Anonymous

    OKAY LISTEN UP

    1) THEY DO NOT WANT TO REPLACE JONAS OR BIEBER OR WHOEVER! why is everyone jumping to conclusions because they happen to be in a band as a family? My God.

    2) THEY ARE NOT LIKE JUSTIN BIEBER. Look at their videos of them performing, they have serious talent. So back off. please, these kids don’t deserve this.

    3) JUST BECAUSE PEOPLE SAY IT ISN’T GOOD DOESN’T MEAN YOU CAN’T LIKE THEM. Give them a chance?

  • Anonymous

    Autotune? er, no thanks.

  • katy

    I like your impression of a 13 year old girl haha, But I totally agree. To the people that say they look like 9 year olds I’d like to see you. I’m not blind I’ve seen plenty of 9 year olds in my life and they do not look nine the youngest maybe looks 12 or 13.

  • Anonymous

    ITS LIKE THEY ARE FROM THE 60!!!! THE JONAS HAVE BEEN TO THE YEAR 3000 AND THEN ARE FROM THE 60! AHAHHAHAHAHAHAHAH
    THEIR HAIR IS SO FUNNY AHHAHAHAHA

  • Lola

    I think they look awesome. Good music.

  • Fiona

    They seem sweet and talented.
    The youngest one looks like Frankie to me.

  • ImNotAnnoying3.0

    Jesus take the wheel on these boys faces….maybe they will go far if they were a little easier on the eyes, whatever.

  • JoBros lover

    ok these guys actually have a story pretty alike to the jonas brothers they even are starting with the same ages that the Jonas brothers started to reach their dream, and some of their youtube videos are pretty look alike to some of the ones that we have seen in this last few years maded by the jonas in my opinion this kids are like the youger version of the jonas but they sound like justin bieber or something like that, so now is Jonas Brothers vs. Justin Bieber vs. Burnham even if you don’t like it but thats what going to happen in a few months maybe :/

  • Anonymous

    Watch the vids of them performing “don’t be shy” or “goddess”. they’re nothing like the jonas brothers. It’s less pop, more rock- amazing and seriously talented.

    They’ve said themselves that they aren’t trying to be JBros, so cut it out OP.

  • Anonymous

    LMFAO. Their website says they’re 18, 16 and 14. Ummm, wtf? Yeah. They’re like 10. And the name Burnham really has to go if they want to get anywhere. Sorry, but nobody can replace JB.

  • Anonymous

    Why does OU keep trying to bill them as the new Jonas Brothers? They are much more like Hanson in their style of music.
    Seems OU wants hem to fail by trying to start an imaginary feud. Zombified JB fans are automatically hating Burnham because they are being introduced as the “new JB”… give these kids a chance at least to be who they are.
    They are not Jonas. They don’t sound like Jonas. They’re not trying to be Jonas.

  • Anonymous

    the new naked brothers band maybe? Never new Jonas Brothers

  • Anonymous

    Haha, that made me laugh

  • Anonymous

    I wouldn’t call them the new Jonas Brothers, but I definitely like the song and their sound.

  • Anonymous

    haha that made me laugh

  • Anonymous

    They look like there annoying and 9 years old

  • Anonymous

    THIS IS BURNHAM BRIGADE ADN WE LOVE BURNHAM…..THEY ARE NOT 9 YEARS OLD THEY ARE ALL TENNAGERS AND THEY ARE AMAZING!! WE LOVE THEIR MUSIC AND ARE THEIR #1 FANSS!!!! :)

  • Anonymous

    no one will replace the jonas brothers . maybe the naked brothers band ? but i know them (: i feel special . haha

  • Anonymous

    they look like there annoying and 9 years old

  • BBGoodBrianna

    LOL NO.NOT JONAS BROTHERS. MORE LIKE NAKED BROTHERS BAND.

    hahaha yes, that’s more like it

  • moonshoespotter

    Oh, hardcore Jonas fan girls. You never fail to amuse me with your poor grammar and hatred of anyone who dares try to steal the spotlight from the boys. Reality check: JB’s growing up and they’re going to eventually fade. It’s unfortunate, but true. So stop saying “OMG NO1 CAN REPLACE JB (NOT JUSTIN BEIBER)” and get a grip.

  • mego

    UHH NO There Super Ugly and there like 5

  • BlaBla

    maybe you mean Hanson, noy JN

  • JB rocks my socks

    The song wasnt bad
    although I couldnt help but notice they have big heads lol
    maybe it was just me

  • alltherightmoves.

    Jonas Brothers are role models – it took them blood, sweat and tears to get them where they are today.
    These 8 year olds aint gonna beat them END OF.

  • Anonymous

    LMAO i thought the same as you! their heads are like big balloons o____O

  • xoxcatchmexox

    lmfao wow whats next a new miley? a new selena? a new demi… GEEZE DISNEY REPEATED MUCH!?

  • Anonymous

    No one can replace the Jonas Brothers, their music is ok and wish them the best of luck.

  • THANK_HEAVEN_FOR_KEVIN

    HELL NO!!!! No one could ever replace the Jonas Brothers. Jonas Brothers will always be #1 in my heart :) <3

  • Anonymous

    wtf, the new jonas brothers? n-e-v-e-r hahaa but well, they can be something. Not necesarilly the Jonas Brothers, but they can get somewhere :) and ther’re actually good! i like the song. not as much as i do with jb’s songs but, idk

  • cookiefish880

    uglyy. sorry

  • Hilary

    who? .

  • Anonymous

    OMG, no! Joe has to marry Demi and Nick has to marry Miley and they can all have adorable babies without ever having sex!

    Teenie boy bands grow up and new ones happen, girls. Get over it! If not this one, there’ll be another!

    And for everyone who says Joe looks scruffy, no. He’s a guy. Man, actually. They can look that way and still be hot!

  • Anonymous

    Not that JB could be replaced that easily, but uhm, you need to be a lot older for girls to actually have crushes on you and be famous and stuff.

    Which is why the Crowley Brothers will go far. :)

  • Anonymous

    They are for the under five crowd. Catchy song they’ve got but not that good.

  • Anonymous

    omg, them kids are about 5 there music will get nowhere. jonas brothers are amazing, jsyk. <3 I hate justin bieber he’s gay and needs to wise up on his songs cos the cub doesn’t even know what love is tbh. :) jonas rock no matter what anyone says.

  • Anonymous

    NO WAY! NO ONE CAN REPLACE THE JONAS BROTHERS. AND YOU PEOPLE ARE RIGHT, MORE REPLACING THE NAKED BROTHER BAND, I WOULD SAY. =))

  • Dicken Cider

    They remind me so much of Hansen. Everything is being repeated, just updated. Am I the only one noticing this? Bad thing is, looks sell. I don’t find them attractive what so ever. Though I must say, the song in the background is alright. Everyone coming into the music industry looks SO much younger than what they really are these days.

  • Anonymous

    Oh god. This song,AND band, bother me. Like, what the hell? ‘You probably think that i’m your man’? HE HASN’T EVEN HIT PUBERTY. Just saying.

  • kayisl0vex

    no one can take the Jonas brothers’ place!!

  • lila

    i think they could be the next hanson… they’re actually pretty good

  • Anonymous

    SHUTUP

  • Anonymous

    Haha wow ok there music is ok but yeah no one can replace the Jo bros.
    The Jonas brothers are UH-mazing.
    They’ll prolly replace the naked brothers band lol.
    And one more thing JB is the Jonas bros thing not justin beiber lol
    ew he thinks he can beat up all the Jonas boys. Haa please

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. theyr 7 year olds with freakishly bad hair…new jonas? ha. no. that right there is failure

  • MeenuD

    They look like 8 year olds.

  • autumn

    hahahah theyre so ugly. AND THE “SINGER” reminds me of frankie jonas:) ew

  • emma13

    lol i dont give a damn about the jonas brothers but sorry no there not gonna happen.

  • iMystified

    no one can replace Jonas.PERIOD.

  • superJOEman

    iMystified said:

    no one can replace Jonas.PERIOD.
    ——-
    EXACTLY!!!

  • iMystified

    NO.period.

  • ReallySad..

    Seriously, the fangirls need to shut the hell up! The only reason you don’t like the group Burnham is because your too ‘in love’ with the Jonas Brothers! GET OVER IT! They will never love you:) Only as a fan! I think it’s hilarious when I see people put their names with the last name Jonas, so freakin’ funny. NOT GONNA HAPPEN:) Also, the group Burnham never said that they wanted to be the next Jonas Brothers, they just got compared to them, and they are KIDS so don’t bring them down when they have a chance to live their dream! I agree completely with YO MO’FO, well except I’m not gonna bring Justin Bieber into this, because I don’t like him:) Wow, and some of you are making fun of their hair? If you’re doing that, then you’re a shallow bitch. I think this group’s music could go somewhere and you should ll give it a chance. And no I’m saying any of this because I ‘hate’ the Jonas Brothers, I actually USED to be a good fan, but I’m just into their music anymore:)

  • Anonymous

    obviously not
    the jonas are the best

  • hihi

    LMFAO.

  • jjaatbb

    their lead singer is like 9? WTF. NOT GONNA HAPPEN!

  • MeenuD

    OU made the new Jonas Brothers part up just to create fucking drama.

  • CaitlinJonas

    Not new jonas brothers—un replacable. but they sounded great and i like the song, they’re kinda cute…but they need to trim there hair!

  • JBfanlol

    I’m sorry. But HEELLLL no. Seriously. I mean, don’t get me wrong, they do sound pretty good. However, the main guy who looks 8 looks like a younger version of my guy friend. AWKWARD. o_o
    And stop comparing OU, they should just be their own individual band

  • Anonymous

    They are not a replacement but they do definetly have the potential to make it big :) They are talented and the song is great…Why can’t people nowadays just be happy for people trying to get a start in the music business..they have dreams…let them have fun

  • victoria

    it looks like the youngest is 12 the middle one is 13 or 14 and the orldest 15 or 16. i love the jonas brothers and i know no one can replace them but, idk if they will be big or not

  • Anonymous

    how old are they? 8 seriously? no.

  • Anonymous

    how old are they? 8 seriously? no.

  • Anonymous

    they’re fugly

  • Anonymous

    they’re fugly

  • Anonymous

    Ya right! Psh I don’t even like jb as much and I know people can’t replace them they were to big So no way

  • mattjac0bs

    LMFAO you guys are all saying that but i bet in a couple of years you’ll be drooling over them.
    js js don’t hate on my opinion.

  • its me.

    Wow, Forrest (the lead singer) looks 9.. and he’s 14! I love the Jonas Brothers and no one will ever replace them, but c’mon guys, don’t be too harsh on Burnham, they’re just trying to make it, you know.. following their dreams.. and that song in the video is pretty catchy..

  • Anonymous

    They only say stuff like the Jonas Brothers were the new Hanson and that Burnham may be the new Jonas Brothers because they all happen to be a band of three brothers cause other than that there isn’t much similarity between the three. There music styles are not really that similar at all. These boys sound more like a three person Justin Bieber sound with a bit of some kind of soft rock or something thrown in. They’re pretty good though. I would probably listen to them. So please everybody, just chill out. and don’t bad mouth other artists because you think they’re competing with the Jonas Brothers because as long as you keep liking them they will not go away and i’m sure that they wouldn’t want you hating on someone else just because you think, or someone says, that they will take their spot on the charts and whatnot.

  • Anonymous

    people need to quite with who JB belongs to, its really stupid and annoying. JB belongs to both people, get over it.