Noah Cyrus & Emily Horse Farm CUTIES

noah-horse-farm-1


Noah Lindsey Cyrus & Emily Grace Reaves hanging on the horse farm. Mommy Tish recently purchased two new horses, Hugo & Comet. Good luck to Noah in her upcoming riding competitions!

  • picstoburn

    i see that Trace is hanging out with his little sister. how sweet :)

  • NeverShoutNeverrr

    Oceanup stop being mean to trace..
    “Noah Lindsey Cyrus & Emily Grace Reaves hanging on the horse farm”
    you can just say they went to trace’s house..

  • kay

    all they look so cute

  • Hilary

    Cutiness =)

  • picstoburn

    Oceanup stop being mean to trace..
    “Noah Lindsey Cyrus & Emily Grace Reaves hanging on the horse farm”
    you can just say they went to trace’s house..
    —-
    oceanup is rude,why are you shocked? lol

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:
    oceanup is rude,why are you shocked? lol

    SMH, you’re right.

  • picstoburn

    picstoburn said:
    oceanup is rude,why are you shocked? lol

    SMH, you’re right.

    but the picture is adorable :]

  • Disdain

    Hiiiii!

  • NomNomNickJonas

    I think you missed something XD

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:
    but the picture is adorable :]

    true true.
    he’s looking mighty fine. ;]

  • picstoburn

    picstoburn said:
    but the picture is adorable :]

    true true.
    he’s looking mighty fine. ;]
    —-
    I’d ride him :D haha.

  • NeverShoutNeverrr

    Disdain said:

    Hiiiii!

    hey:D

  • Disdain

    NeverShoutNeverrr said:
    Disdain said:

    Hiiiii!

    hey:D

    Gaga Icon! I like :D

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:
    I’d ride him :D haha.

    LMAO, yes!

  • biebsoulmate

    u change your icon disdain.
    hi
    &
    y?

  • NeverShoutNeverrr

    Disdain said:
    Gaga Icon! I like :D

    thank ya, i love her haha.
    http://media.photobucket.com/image/lady%20gaga%20gif/LyeLullaby/th10fpf84.gif?o=2

  • Nobody Does It Better xx

    Is there an interview where Miley says that she & her family are couraging Noah to get more involved with riding rather than being a Hollywood star?? Or was I just imagining? haha.

  • Disdain

    NeverShoutNeverrr said:
    Disdain said:
    Gaga Icon! I like :D

    thank ya, i love her haha.
    http://media.photobucket.com/image/lady%20gaga%20gif/LyeLullaby/th10fpf8

    Absolutely beautiful!

  • NeverShoutNeverrr

    Disdain said:
    Absolutely beautiful!

    :]

  • picstoburn

    Shyann how was the concert,i forgot to ask you :| lol sorry.

  • Disdain

    u change your icon disdain.
    hi
    &
    y?
    ——-
    LOL because I change my icon every 24 hours :D

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:

    Shyann how was the concert,i forgot to ask you :| lol sorry.

    it was AMAZING, thanks for asking. :D
    she stayed on for like 3 hours because last time she came to montreal she was 3 hours late :|

  • picstoburn

    picstoburn said:

    Shyann how was the concert,i forgot to ask you :| lol sorry.

    it was AMAZING, thanks for asking. :D
    she stayed on for like 3 hours because last time she came to montreal she was 3 hours late :|
    —-
    oh that’s great :D is she pretty in person?

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:
    oh that’s great :D is she pretty in person?

    she’s actually WAYYY prettier in person.
    she’s cute.

  • picstoburn

    picstoburn said:
    oh that’s great :D is she pretty in person?

    she’s actually WAYYY prettier in person.
    she’s cute.

    haha damn now i really want to see her concerts.

  • nickjonas1fan

    the girl with blonde hair was on hannah montanah (i think thats how you spell it) movie

  • NeverShoutNeverrr

    picstoburn said:
    haha damn now i really want to see her concerts.

    haha well i recommend seeing her live.
    she’s amazing.

  • Anonymous
  • Chelsea-Rose

    Slow news day OU?

  • biebsoulmate

    i hope her so called ‘friend’ like noah 4 her and not because shes miley’s sister or some rich kid.

  • Anonymous

    Third ?

  • HeyItsAndreeaT

    awwww soooo cute :) please follow me on twitter people > @HeyItsAndreeaT , I’ll follow back :)

  • Anonymous

    Third ? Lol IDC

  • Anonymous

    oceanup Seriouslyyy ???????????

  • AmySoldier

    oceanup, you will keep us posted and up to date on Noah’s riding competitions? And future competitions, too? Anything to do with the Cyrus clan would be a big step up. Perhaps devote an entire tab on your website pertaining to the entire Cyrus family? Think about it … . ?

  • Anonymous

    i think its great they are encouraging little noah to ride horses instead of trying for an acting and singing career. she clearly doesnt have talent for that..

  • MelJBHSfan

    Noah’s lucky to have 2 horses D;
    i love riding ; <3
    but unfortunately , don't have my own horse -.-
    thanks for making me jealous Noah .

  • MeenuD

    Not news…

  • NeverShoutNeverrr

    this is what OU calls news? -_-