Nick Jonas BUNNY EARS!

nick-rob-meeting-4


From Kadra: Wednesday was my birthday and I was near the Queens Theatre. I met Boo Boo Stewart earlier. Nick normally doesn’t stop but because it was my birthday he stopped for me. :) Big Rob also appeared out of nowhere and started off the singing of Happy Birthday with my friends and even some crew members at the theatre! Video under!

Also FM Via CallUsFreaks. Credit: @TazzLovato & GeorgeHWheeler.

  • karaclouds

    btw where is everyone?

  • Anonymous

    Awwww that’s so cute. Nick looks great!

    Big Rob is for realz!

  • Hannah

    Is that Joe’s purity ring on his necklace?

  • Anonymous

    Did Nick get his hair cut? He looks good. :)

  • DemiandMileyPones

    “I go to sleep, my hair is like this, I wake up.. my hair is the same.”

    Yeah the fuck right. Nick obviously does something to his hair. -.-

  • Anonymous

    Lol why would you ruin a good picture with bunny ears? Oh well. It’s still a cute picture.

  • -Hibz-

    I don’t know why, but I’m dying of laughter.
    My stomach hurts.

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=13195&fid=77910

    Somebody get that guy a bra.

    HAHAHAHA.

    God, why am I being mean? :|

    I’ll stop laughing now…

  • Anonymous

    “I go to sleep, my hair is like this, I wake up.. my hair is the same.”

    Yeah the fuck right. Nick obviously does something to his hair. -.-
    _______

    I don’t think so. I think it’s just amazing perfect all the time.
    But he probably just runs his fingers through it just so it stays back.

  • NicksSweetCaroline

    Awwwwwww :+)

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:38 am
    Hannah said:
    Is that Joe’s purity ring on his necklace?
    —-
    Would it be an issue if it was?

  • DemiandMileyPones

    -Hibz-

    Well, I like them tities though. Negl. AHAHA!

  • MollySmellsOfFlowers

    Lmfao win :D

  • life without you

    hes so cute :)

  • Anonymous
  • NicksSweetCaroline

    People: happy brithday dear Kastra…
    Rob: KASTRA!!!

  • Disdain

    He looks amazing but is that eyeliner he’s wearing in the first picture?

  • karaclouds

    He looks amazing but is that eyeliner he’s wearing in the first picture?

    maneyeliner ;) or maybe he’s tired :S

  • Anonymous

    He looks amazing but is that eyeliner he’s wearing in the first picture?
    _______

    Probably. He’s not that great with getting it off after Les Mis.

  • Anonymous

    Joe is so gorgeous.

    http://twitpic.com/220h5t

  • NicksSweetCaroline

    karaclouds said:

    He looks amazing but is that eyeliner he’s wearing in the first picture?

    maneyeliner ;) or maybe he’s tired :S
    ———–
    GUYliner :P

    maybe he couldn’t get it off from after a show

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:43 am
    DemiandMileyPones said:
    -Hibz-

    Well, I like them tities though. Negl. AHAHA!
    —–
    HAHAHAHA!

    You just made me laugh out loud.

    It’s probably not even that funny, I’m just feeling a little hyper.

    Btw, I just noticed Joe in the pics. He looks good.

  • Panda Bear Love

    Nick, baby! <3

  • Anonymous

    I’m still an anon!

  • JoickBelongs

    awwwww Big Rob is so cute <3333

  • NicksSweetCaroline

    OMFG!! Did you know Gary Barlow signed Camilla from les mis. How freaking lucky is she XD

  • Hannah

    Lol, no? I’m just making an observation. chill

  • MollySmellsOfFlowers

    Anonymous said:

    I’m still an anon!

    No shit sherlock

  • karaclouds

    oh wow first (:

  • Sweetdisposition?

    LUCKY GURL. (:

  • Anonymous

    I don’t want to answer that question. :D

    You want Nick Jonas to be gay and suck on penises?! -__- Shame on you.
    ____

    What is Nick was Bi?

  • elliesaur

    MollySmellsOfFlowers said:

    DemiandMileyPones said:

    Does Cherry still come on Ocean Up?

    _____

    That Miley fan. Wow, I forgot about her. Hopefully she’s good. :)

    There are loads of people that dont come on here anymore :(
    ______
    *looks at the Andy perv anon*
    I wonder why…?

  • elliesaur
  • -Hibz-

    i had a daydream that mr. potato head tied me up in an.dy’s attic. I had whipped cream and cherries on my nip.ples and mr. potato head was licking it off. it was nasty! i wanted an.dy to be eating me out
    —-
    Thanks for r.aping my brain with that comment.

    I seriously appreciate it.

  • DemiandMileyPones

    You really want Nick Jonas liking bananas more than donuts?

    _______

    LMAO. OIC.

  • Anonymous

    I DONT CARE IF IM ANNOYING IM NOT SHUTING UP!! THE ONLY ONE THAT CAN TELL ME WHAT TO DO IS AN.DY!!!!!!

  • Panda Bear Love

    LMAO. OIC.

    Well? Lmao.

  • Andy

    I DONT CARE IF IM ANNOYING IM NOT SHUTING UP!! THE ONLY ONE THAT CAN TELL ME WHAT TO DO IS AN.DY!!!!!!

    ________

    Shut Up.

  • Anonymous

    Does Cherry still come on Ocean Up?

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:16 am
    elliesaur said:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Toy-Story-3-Andy-toy-stor
    Yup. Look at all those pixels and big bug eyes. Sexie.
    —-
    I haven’t seen Toy Story 3 yet.. Wow, Andy’s all grown up. Haha.

  • MollySmellsOfFlowers

    Andy said:

    I DONT CARE IF IM ANNOYING IM NOT SHUTING UP!! THE ONLY ONE THAT CAN TELL ME WHAT TO DO IS AN.DY!!!!!!

    ________

    Shut Up.

    —-

    do what he says bitch.

  • Disdain

    LOL. Haha.

  • DemiandMileyPones

    Does Cherry still come on Ocean Up?

    _____

    That Miley fan. Wow, I forgot about her. Hopefully she’s good. :)

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:19 am
    Andy said:
    I DONT CARE IF IM ANNOYING IM NOT SHUTING UP!! THE ONLY ONE THAT CAN TELL ME WHAT TO DO IS AN.DY!!!!!!

    ________

    Shut Up.
    —–
    Win!

  • elliesaur

    -Hibz- said:

    Jul 3, 2010 @ 09:16 am
    elliesaur said:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Toy-Story-3-Andy-toy-stor
    Yup. Look at all those pixels and big bug eyes. Sexie.
    —-
    I haven’t seen Toy Story 3 yet.. Wow, Andy’s all grown up. Haha.
    ______________
    I haven’t either. Its like reminiscing on my childhood.
    I’ll be walking out of that theater a five year old again, with my little light-up sneakers and all.

  • DemiandMileyPones

    Well? Lmao.

    ________

    I don’t want to answer that question. :D

  • Andy

    You guys do realise that Andy was me, right? Disdain?

  • MollySmellsOfFlowers

    Has anyone else heard that new rihanna and eminem song? Mann its dark. I love it but still its a bit like woah.

  • Panda Bear Love

    I don’t want to answer that question. :D

    You want Nick Jonas to be gay and suck on penises?! -__- Shame on you.

  • Anonymous

    YOU AREN’T AN.DY!!! IM TALKING ABOUT THE REAL AN.DY!!! he can only tell me what to do. and he can r@.ape my mother if he wants to

  • MollySmellsOfFlowers

    Andy said:

    You guys do realise that Andy was me, right? Disdain?

    —-

    No i really thought an animated character had come to life and started telling pervs to shut up in the comment box of a gossip website.

  • Andy

    I had to do it. LOL.

    SHUT UP AND WE CAN DO THE COWGIRL POSITION BEFORE I GO TO COLLED.GE, MKAY?

  • Anonymous

    and.y is gay

  • MollySmellsOfFlowers

    DemiandMileyPones said:

    Does Cherry still come on Ocean Up?

    _____

    That Miley fan. Wow, I forgot about her. Hopefully she’s good. :)

    There are loads of people that dont come on here anymore :(

  • Andy

    You guys do realise that Andy was me, right? Disdain?

    —-

    No i really thought an animated character had come to life and started telling pervs to shut up in the comment box of a gossip website.

    —-

    LOL.

  • Anonymous

    Jul 3, 2010 @ 09:19 am
    -Hibz- said:

    Jul 3, 2010 @ 09:16 am
    elliesaur said:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Toy-Story-3-And.y-toy-stor
    Yup. Look at all those pixels and big bug eyes. Sexie.
    ——–
    i told you!!!! he is sexy! i want to marry him

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:22 am
    Anonymous said:
    YOU AREN’T AN.DY!!! IM TALKING ABOUT THE REAL AN.DY!!! he can only tell me what to do. and he can r@.ape my mother if he wants to
    —-
    Um, seriously? Shame on you.

    You took that way too far :|

  • boisegirl

    i think the anon with the andy fetish has never had a real boyfriend since being attracted to a animated carracter is extremely creepy and disturbing

  • Disdain

    Jul 3, 2010 @ 10:02 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 10:01 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 09:58 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:56 am
    Disdain said:
    I’m here Hibz! xD
    —–
    Yooooo!
    Haha.
    Idk why everyone went :/ the new post is actually old. Haha.

    … That’s what I said? O.o

    I know, lol sorry xD

  • boisegirl

    that andy lover anon is creepy

  • Disdain

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

  • Disdain

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:40 am
    Anonymous said:
    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.
    —–
    And in need of some.. Erm.. Frontal support?

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:41 am
    ThatboyisaMONSTER said:
    Anonymous said:

    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.

    I’d love a male gay bestfriend.. is that weird?
    —-
    Me too!

  • Anonymous

    IM LEAVING NOW! im going to see toy story 3 again! my panties get wet everytime an.dy comes on screen.

  • -Hibz-

    Everyones in the Selena post, but it’s boring :/

  • whatsernamegigi

    Anonymous said:
    IM LEAVING NOW! im going to see toy story 3 again! my panties get wet everytime an.dy comes on screen.

    Too bad its not much.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:44 am
    Anonymous said:
    IM LEAVING NOW! im going to see toy story 3 again! my panties get wet everytime an.dy comes on screen.
    —–
    I DON’T CAREEEEE :/

  • whatsernamegigi

    HIBZ HIBZ HIBZ.

  • -Hibz-

    Joe, why so serious?

    Haha.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:46 am
    whatsernamegigi said:
    HIBZ HIBZ HIBZ.
    —–
    GIGI GIGI GIGI.

    We’re all alooooone.

  • Anonymous

    the 3d makes it seem like an.dy is RIGHT THERE! any way GOODBYE

  • Anonymous

    Joe is most beautiful man Ive ever seen *sigh*

  • whatsernamegigi

    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:46 am
    whatsernamegigi said:
    HIBZ HIBZ HIBZ.
    —–
    GIGI GIGI GIGI.

    We’re all alooooone.


    LMAO! I’m so borrrrrred.

  • elliesaur

    -Hibz- said:

    Everyones in the Selena post, but it’s boring :/
    _________
    Mhm. I know.
    They’re talking about the World Cup, which I lost complete interest in. :/

  • -Hibz-

    the 3d makes it seem like an.dy is RIGHT THERE! any way GOODBYE
    —-
    BYE.

  • elliesaur

    I’m kind of scarred of seeing Toy Story 3 now.

  • -Hibz-

    (replying to this) – Jul 3, 2010 @ 09:51 am
    elliesaur said:
    -Hibz- said:

    Everyones in the Selena post, but it’s boring :/
    _________
    Mhm. I know.
    They’re talking about the World Cup, which I lost complete interest in. :/
    —–
    I know. Sport isn’t my thing.
    All the talk about it is annoying.
    Especially on twitter LOL. I’ll randomly see a million people tweeting ‘GOOAAAALLLL!’

  • MollySmellsOfFlowers

    whatsernamegigi said:

    ThatboyisaMONSTER said:
    Anonymous said:

    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.

    I’d love a male gay bestfriend.. is that weird?

    Not weird at all. My male best friend is bi. We have interesting convos.

    One of my best male friends is gay. Hes fierce, and quite camp. I love that about him/

  • -Hibz-

    (replying to this) – Jul 3, 2010 @ 09:51 am
    elliesaur said:
    -Hibz- said:

    Everyones in the Selena post, but it’s boring :/
    _________
    Mhm. I know.
    They’re talking about the World Cup, which I lost complete interest in. :/
    —–
    I just got slammed while trying to reply to you -.-

    But anyway, I said that sport isn’t my thing :P I don’t watch it at all, pretty much.

  • Disdain

    I’m here Hibz! xD

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:56 am
    Disdain said:
    I’m here Hibz! xD
    —–
    Yooooo!
    Haha.
    Idk why everyone went :/ the new post is actually old. Haha.

  • Disdain

    Jul 3, 2010 @ 09:58 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:56 am
    Disdain said:
    I’m here Hibz! xD
    —–
    Yooooo!
    Haha.
    Idk why everyone went :/ the new post is actually old. Haha.

  • Disdain

    * LOL well I’m here xD

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 10:01 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 09:58 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:56 am
    Disdain said:
    I’m here Hibz! xD
    —–
    Yooooo!
    Haha.
    Idk why everyone went :/ the new post is actually old. Haha.

    … That’s what I said? O.o

  • Anonymous

    if*

  • Panda Bear Love

    What is Nick was Bi?

    No, the dude’s straight. I think Joe’s bi lmao.

  • elliesaur

    Panda Bear Love said:

    What is Nick was Bi?

    No, the dude’s straight. I think Joe’s bi lmao.
    ________________

    Jartin.
    That’s all I’m sayenn.

  • -Hibz-

    (replying to this) – Jul 3, 2010 @ 09:21 am
    elliesaur said:
    -Hibz- said:

    Jul 3, 2010 @ 09:16 am
    elliesaur said:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Toy-Story-3-Andy-toy-stor
    Yup. Look at all those pixels and big bug eyes. Sexie.
    —-
    I haven’t seen Toy Story 3 yet.. Wow, Andy’s all grown up. Haha.
    ______________
    I haven’t either. Its like reminiscing on my childhood.
    I’ll be walking out of that theater a five year old again, with my little light-up sneakers and all.
    ——
    I never got those shoes as a kid :(

    Damn you >=[

    Haha, kidding :P

  • elliesaur

    -Hibz- said:

    (replying to this) – Jul 3, 2010 @ 09:21 am
    elliesaur said:
    -Hibz- said:

    Jul 3, 2010 @ 09:16 am
    elliesaur said:
    http://images2.fanpop.com/image/photos/9700000/Toy-Story-3-Andy-toy-stor
    Yup. Look at all those pixels and big bug eyes. Sexie.
    —-
    I haven’t seen Toy Story 3 yet.. Wow, Andy’s all grown up. Haha.
    ______________
    I haven’t either. Its like reminiscing on my childhood.
    I’ll be walking out of that theater a five year old again, with my little light-up sneakers and all.
    ——
    I never got those shoes as a kid :(

    Damn you >=[

    Haha, kidding :P
    ___________________

    xD I was obsessed with ‘em.
    I remember I broke one when I was probably 6 because I threw it at my brother.
    Pssh. :P

  • TheAnonWithABrain

    Joe looks gorgeous! but smile Joe. your smile is beautiful.

    and Big Rob ftw

  • RiNiO

    Anonymous said:

    Nick dosnt normaly stop then I guess we have all been meeting the fake Nick the fake Nick always stops! -_ what ever girl -_-
    —————————-
    All this post ,with that video and these pics and the thing that took your attention was this???? C’mon …..!!!

  • Anonymous

    Nick dosnt normaly stop then I guess we have all been meeting the fake Nick the fake Nick always stops! -_ what ever girl -_-

  • Caitylinrox

    I so want nick jonas to meet me and i would do bunny ears to him too, (“turn around and kiss me baby”) ahahahahaha

  • drew Goff

    i see this girl ALL the time she fucks me off, its like she has nothing better to do than follow celebs round!!!

  • Anonymous

    Why does Joe look bothered?
    Appreciate your fans.

  • all for me

    Nick looks sick here, every picture of him from London he seems extremely run down, I hope nothing is wrong with him!

  • Disdain

    MollySmellsOfFlowers said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    woot woot.

    LOL.

  • Anonymous

    Nick dosnt normaly stop then I guess we have all been meeting the fake Nick the fake Nick always stops! -_ what ever girl -_-
    —-
    Haha that was pretty funny!!

  • superJOEman

    JOE!!!!!!!

  • Becca aka Jonas Fan

    OMG Nick looks so unbelievably HOT!!!!!!

  • MollySmellsOfFlowers

    Disdain said:

    MollySmellsOfFlowers said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    woot woot.

    LOL.

    by the by i love your icon ;)

  • lottieLVATT

    Hey, that’s my hand! I did the bunny ears! Haha. :’)

  • xxyoubelongwithmexx12

    Haha that’s cute and Joe looks extremely hot :)

  • Anonymous

    Nick’s gay for James Bond. I think all the Jonas Brothers are.

  • MollySmellsOfFlowers

    Panda Bear Love said:

    What is Nick was Bi?

    No, the dude’s straight. I think Joe’s bi lmao.

    lol imho i genuinley think joe will trun out to be bi. although i think he will marry a woman.

  • MollySmellsOfFlowers

    Anonymous said:

    Nick’s gay for James Bond. I think all the Jonas Brothers are.

    I was at the studios they film james bond at a couple months ago. I didnt go inside tho, i just walked past on the way to a filming of a comedy show i went to see :D and outside one of the other studios there was like a massive pile of prostetics. It looked lieka pile of dismembered bodies. freaking terrifying.

  • ThatboyisaMONSTER
  • Anonymous

    YOU ARENT AN.DYYYYYYYYY!!!

  • MollySmellsOfFlowers

    elliesaur said:

    MollySmellsOfFlowers said:

    DemiandMileyPones said:

    Does Cherry still come on Ocean Up?

    _____

    That Miley fan. Wow, I forgot about her. Hopefully she’s good. :)

    There are loads of people that dont come on here anymore :(
    ______
    *looks at the Andy perv anon*
    I wonder why…?

    ikr. and i only got one persons twiter (the coulor decays- who i never see on here anymore. although i could just be missing something idk.) I kinda wish that i had gotten other people who lefts twiters before they did

  • MollySmellsOfFlowers

    Twiter spelt correctly is a spam word now apparently ¬_¬

  • Anonymous

    neighbors know my name by trey songz if me and an.dy’s cowg.irl posit.ion song

  • Anonymous

    my God you guys are so fu.cking immature…

    again with this discussion about Jonas sexuality?! come on people

  • MollySmellsOfFlowers

    ThatboyisaMONSTER said:

    http://www.youtube.com/watch?v=VTfCQTdExFg

    Holy mother of win.

  • MollySmellsOfFlowers

    Anonymous said:

    my God you guys are so fu.cking immature…

    again with this discussion about Jonas sexuality?! come on people

    _—

    geeeezze i was jsut sayin. calm it kermit

  • Anonymous

    i have a di.aper fetish. I wish pixar could do an animation of an.dy in a big dia.per and bib sucking on my tit.ties

  • Anonymous
  • ThatboyisaMONSTER

    MollySmellsOfFlowers said:

    ThatboyisaMONSTER said:

    http://www.youtube.com/watch?v=VTfCQTdExFg

    Holy mother of win.

    that song x’)
    best line; i dont mind you wear that ring but when we married we gon’ *BEEP!*

  • whatsernamegigi

    HIBZ.

  • MollySmellsOfFlowers

    ThatboyisaMONSTER said:

    MollySmellsOfFlowers said:

    ThatboyisaMONSTER said:

    http://www.youtube.com/watch?v=VTfCQTdExFg

    Holy mother of win.

    that song x’)
    best line; i dont mind you wear that ring but when we married we gon’ *BEEP!*

    I lvoe the amount of thought that must have gone into it. its amaze

  • ThatboyisaMONSTER

    yano to the perv who loves andy, i’d love to see your face. I bet your about 10. Smh.

  • Anonymous

    I don’t know what happened to the Nick I used to think it was cute… He looks less atractive to me as he gets older. idk why

  • karaclouds

    GUYliner :P

    and that’s why i don’t use it ;)

  • Anonymous

    Hannah said:
    Is that Joe’s purity ring on his necklace?
    —–
    yes.

  • DemiandMileyPones

    HAHAHAHA!

    You just made me laugh out loud.

    It’s probably not even that funny, I’m just feeling a little hyper.

    Btw, I just noticed Joe in the pics. He looks good.

    _______

    LMAO. Man boobs ftw! Plus, that boy is totally nippin. Can only get better. :)

  • Anonymous

    Jul 3, 2010 @ 08:44 am
    Anonymous said:
    http://twitpic.com/220bot

    Awwww! :’)
    _______

    Aww I’m so proud of Nick. Camilla looks gorgeous in that picture. They need to get a picture together there before Les Mis is done for them.

  • Sweetdisposition?

    Argentina :(

  • Disdain

    Yaaaaay! Anon anon anon bitchesssss!

  • Panda Bear Love

    Am I the only one that’s hypnotized by his eyes in the picture? *.*

  • Disdain

    LOL LOL LOL.

  • >Anonymous<

    Nice “who f.arted?” face, Joe.

    http://oceanup.com/photogallery?nid=13195&fid=77908

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:46 am
    Anonymous said:
    Joe is so gorgeous.

    http://twitpic.com/220h5t
    —–
    Aw, cute fan pic.
    And of course he’s gorgeous, haha.
    I think that was established since, like.. The day he came outta the womb. Hahaha.

  • Anonymous

    Am I the only one that’s hypnotized by his eyes in the picture? *.*
    _______

    Oh thank God I’m not the only one.

  • Anonymous

    Ahhaha she’s like that’s right I’m standing here with Nick! That’s cute and he’s so sweet and adorable. Big Rob is for real and that’s no lie

  • Disdain

    Kewllll!

  • Anonymous

    wow he is so ugly

  • DemiandMileyPones

    Joe needs a girl. He’s been looking sad lately.

  • Disdain

    I don’t know about you guys but I’m gonna ben anon while I can :D

  • -Hibz-

    (replying to this) – Jul 3, 2010 @ 08:48 am
    Hannah said:
    Lol, no? I’m just making an observation. chill
    —–
    Don’t tell me to chill. Who do you think you are?

    HAHA, I’m kidding.

    I am chilled.

  • Panda Bear Love

    Oh thank God I’m not the only one.

    Lmao.

  • Anonymous

    wow he is so ugly
    _______

    I guess we’re not looking at the same guy then. Because the guy I’m looking at is gorgeous.

  • Anonymous

    I cANT WAIT to see him on Tour! Oh no.. wait a fuckin second! THE JONAS BROTHERS CANCELED THEIR SHOW HERE!! Well… Im still supporting them but this whole canceling thing makes me wanna vomit…

  • Panda Bear Love

    Joe needs a girl. He’s been looking sad lately.

    *cough* me *cough*

  • Disdain

    Last time my dad bet his television on Argentina :S

  • DemiandMileyPones

    Twitter. Don’t do this to me.

  • -Hibz-
  • ThatboyisaMONSTER

    my day would SO be made.

  • Anonymous

    Really? REALLY? Wasted my time. Somehow I imagined him wearing a playboy costume.

  • Disdain

    Why do we like to hurt so much?
    Oh why do we like to hurt so much!

  • Anonymous

    Ahhaha she’s like that’s right I’m standing here with Nick! That’s cute and he’s so sweet and adorable. Big Rob is for real and that’s no lie

  • DemiandMileyPones

    *cough* me *cough*

    _________

    No. You’re my girl.

    Cough cough.

  • karaclouds

    *jumps to the front of the line* LOL

  • Panda Bear Love

    Twitter’s gonna be out for at least an hour now lmao. People are gonna talk about the match :p

  • Anonymous
  • Disdain

    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?

  • Panda Bear Love

    No. You’re my girl.

    Cough cough.

    I was waiting for you to say something like that ;) Hehe, I love you <3

  • Anonymous

    I thought he was actually wearing bunny ears

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Joe looks fiiine in white :)

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Anonymous said:

    I DONT CARE IF IM ANNOYING IM NOT SHUTING UP!! THE ONLY ONE THAT CAN TELL ME WHAT TO DO IS AN.DY!!!!!!

    Fuck the shit out of here will you? You’re so bloody annoying, I wanna punch you in the face!

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

  • ThatboyisaMONSTER

    MollySmellsOfFlowers said:

    ThatboyisaMONSTER said:

    MollySmellsOfFlowers said:

    ThatboyisaMONSTER said:

    http://www.youtube.com/watch?v=VTfCQTdExFg

    Holy mother of win.

    that song x’)
    best line; i dont mind you wear that ring but when we married we gon’ *BEEP!*

    I lvoe the amount of thought that must have gone into it. its amaze

    yeap, :)

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:37 am
    whatsernamegigi said:
    HIBZ.
    —-
    GIGI.

  • Disdain

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

  • Anonymous

    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:48 am
    DemiandMileyPones said:
    HAHAHAHA!

    You just made me laugh out loud.

    It’s probably not even that funny, I’m just feeling a little hyper.

    Btw, I just noticed Joe in the pics. He looks good.

    _______

    LMAO. Man boobs ftw! Plus, that boy is totally nippin. Can only get better. :)
    —–
    LMAO, I know! I saw it and laughed so hard.. And Nicks face just makes it funnier to me. Lmao.

  • ThatboyisaMONSTER

    Im so jealous, my friends gone to see les mis tonight, she might meet Nick Jonas. Although I really hope she does as me and my other friend have met them already,

  • Disdain

    See anons? Come and embrace meh! :D

  • ThatboyisaMONSTER

    Oi, toy story perv. SHATAP. iBET your about 10.

  • NicksSweetCaroline

    http://lolyounghollywood.com/2010/06/03/we-all-wish/

    Anyone know where tha actual picture is of the one on the very bottom 4 icon maing purposes ??

  • whatsernamegigi

    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:37 am
    whatsernamegigi said:
    HIBZ.
    —-
    GIGI.

    MY LOVE!

  • Disdain

    This is fuuuun.

    HEHEEEH!

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(

  • February_Air

    Joe doesn’t look so happy. maybe he’s just tired or something…

  • Disdain

    Jul 3, 2010 @ 08:57 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(
    ——
    LOL I mean in football! xD

  • ThatboyisaMONSTER

    Panda Bear Love said:

    Twitter’s gonna be out for at least an hour now lmao. People are gonna talk about the match :p

    Ah, I gave up on the world cup after England played shit.

  • Anonymous

    do you guys think that an.dy still wears buz.z light.year underwear?

  • NicksSweetCaroline

    Disdain said:

    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?

    ———
    XD I kinda love you :P This is why football should be watched

  • ThatboyisaMONSTER

    Disdain said:

    This is fuuuun.

    HEHEEEH!

    I wondered where your icon had gone x’) now I realise.

  • Anonymous

    hello gay

  • DemiandMileyPones

    I was waiting for you to say something like that ;) Hehe, I love you <3

    ______

    ;) Ily2.

  • Disdain

    I am outside…
    …And I’ve been waiting for the sun,
    With my wide eyes…
    …I’ve seen worlds that don’t belong,
    My mouth is dry,
    With words I cannot verbalise
    Tell me why
    We live like this?

  • Panda Bear Love

    Ah, I gave up on the world cup after England played shit.

    Lmao, I want either Argentina or Spain to win. And since Argentina’s now out, I want Spain :p

  • Anonymous

    do you guys think that an.dy still wears buz.z light.year underwear?
    _______

    Go. Away. You nasty ass fucking bitch! You’re the one ruining it for the rest of us anons!

  • MollySmellsOfFlowers

    Disdain said:

    See anons? Come and embrace meh! :D

    —-

    lol why are you being an anon?

  • DemiandMileyPones

    LMAO, I know! I saw it and laughed so hard.. And Nicks face just makes it funnier to me. Lmao.

    _____

    OH. Nick’s boob hunter senses are tingaling- oh wait, it’s a guy.
    -.- LMAO.

  • fan4lyf

    my account does not work anymore

  • MollySmellsOfFlowers

    Anonymous said:
    do you guys think that an.dy still wears buz.z light.year underwear?

    are you still here :/?

  • Disdain

    ThatboyisaMONSTER said:
    Disdain said:

    This is fuuuun.

    HEHEEEH!

    I wondered where your icon had gone x’) now I realise.

    I’m an anoonnn! :D

  • DemiandMileyPones

    Without anons, OU would be nothing.

    NOTHING.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 08:58 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 08:57 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(
    ——
    LOL I mean in football! xD
    —–
    …WE WERE PLAYING FOOTBALL >.< LOL :D

  • Anonymous

    oh my god! I SAW TOY STORY 3 AGAIN TODAY AND FELL IN LOVE ALLLL OVER AGAIN WITH AN.DY! hes such a gentleman i can’t believe i said i didnt like him anymore! i dont like mr potato head, mrs potaHOE head can have him. i just want *siggghhh* an.dyyyyyy

  • Anonymous

    Wow. It looks like Nick and Joe’s personalitys totally switched. Nick’s now the one who is all chipper and happy and Joe looks really… depressed kind of. Or just not happy.

  • oxoemmaoxo

    aww he’s soo cute

  • Panda Bear Love

    oh my god! I SAW TOY STORY 3 AGAIN TODAY AND FELL IN LOVE ALLLL OVER AGAIN WITH AN.DY! hes such a gentleman i can’t believe i said i didnt like him anymore! i dont like mr potato head, mrs potaHOE head can have him. i just want *siggghhh* an.dyyyyyy

    Smh.

  • MollySmellsOfFlowers

    If twiter had a patronus charm, it would be that frigging whale

  • NicksSweetCaroline

    fan4lyf said:

    my account does not work anymore
    ———-
    My stuff is set to remember with firfox but its not there so i am hanging with the anons

  • MollySmellsOfFlowers

    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    woot woot.

  • CaliforniaSunshineInMyEyes

    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

    LMAO.

  • ThatboyisaMONSTER

    Anonymous said:

    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.

    I’d love a male gay bestfriend.. is that weird?

  • George Wheeler

    Yeahh! Thanks for that.. It was a great day.. we met 2 of the 3 jonas brothers and Whilst waiting for Nick we met Rio Ferdinand!! :D x

  • whatsernamegigi

    Aww, Joseph, don’t look so…grumpy. :\

  • -Hibz-

    I love my icon.

  • whatsernamegigi

    ThatboyisaMONSTER said:
    Anonymous said:

    That guy with the blue T-shirt is gay. You can tell.

    I’d love a male gay bestfriend.. is that weird?

    Not weird at all. My male best friend is bi. We have interesting convos.

  • whatsernamegigi

    -Hibz- said:
    I love my icon.

    Its humpworthy.

  • Disdain

    CaliforniaSunsh… said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

    LMAO.

    I followed you on twitter, by the way :)

  • Disdain

    CaliforniaSunsh… said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

    LMAO.

    I followed you on twi.tter, by the way :)

  • Disdain

    CaliforniaSunsh… said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

    LMAO.

    I followed you on twi.tte.r, by the way :)

  • Disdain

    CaliforniaSunsh… said:
    Disdain said:

    Kay, I’m not an anon anymore! xD

    You made me ROFL seeing your an anon. You rule!

    Aww, stop, your gonna make me cry :’)

    LMAO.

    I followed you, by the way :)

  • Disdain

    MollySmellsOfFlowers said:
    Disdain said:

    See anons? Come and embrace meh! :D

    —-

    lol why are you being an anon?

    —-

    Because oceanUP are going to erase anonymousness out of this website so I decided to be an anon while there is time! :D

  • oxoemmaoxo

    Germany will win the world cup.

  • Anonymous

    LMAO, I know! I saw it and laughed so hard.. And Nicks face just makes it funnier to me. Lmao.

    _____

    OH. Nick’s boob hunter senses are tingaling- oh wait, it’s a guy.
    -.- LMAO.
    ____

    Lol! And London is having the gay pride parade today. Ironic.

  • Kristeels

    Joe, where’s your smile?

    Just smile, Joe. Just smile

  • Panda Bear Love

    My stuff is set to remember with firfox but its not there so i am hanging with the anons

    You’re irrelevant anyway. You should stay an anon ;)

  • DemiandMileyPones

    do you guys think that an.dy still wears buz.z light.year underwear?

    _______

    No. I think he’s a boxer brief kind of guy.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:01 am
    DemiandMileyPones said:
    LMAO, I know! I saw it and laughed so hard.. And Nicks face just makes it funnier to me. Lmao.

    _____

    OH. Nick’s boob hunter senses are tingaling- oh wait, it’s a guy.
    -.- LMAO.
    ——
    It’s just funny cause I can imagine the guy seeing Nick and then just.. Bam. His headlights turned on.

    Nick Jonas just has that affect on people.

    HAHAHA, okay.. I’m gonna stop. LOL!

  • MollySmellsOfFlowers

    I wonder if oceanup will be on today. I missed yesterday. it looked epic :(

  • Panda Bear Love

    Lol! And London is having the gay pride parade today. Ironic.

    Lmao don’t remind me of that. -__- I’m not going outside today.

  • Anonymous

    oh my god! I SAW TOY STORY 3 AGAIN TODAY AND FELL IN LOVE ALLLL OVER AGAIN WITH AN.DY! hes such a gentleman i can’t believe i said i didnt like him anymore! i dont like mr potato head, mrs potaHOE head can have him. i just want *siggghhh* an.dyyyyyy
    ______

    I fucking hate you. So much.

  • Disdain

    NicksSweetCaroline said:
    Disdain said:

    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?

    ———
    XD I kinda love you :P This is why football should be watched
    —–
    LOL I kinda love you tooo!

    I just hope that one day there will be this scene when the ball flies into someones face and it gets replayed in slow motion… LOL.

  • fan4lyf

    NicksSweetCaroline said:

    fan4lyf said:

    my account does not work anymore
    ———-
    My stuff is set to remember with firfox but its not there so i am hanging with the anons

    Every time I post since last night they say I am spamming only under my username. I think OU blocked it for IDK why.

  • demi is my girl crush

    new. post. and i was first. woo hoo!

  • DemiandMileyPones

    Lol! And London is having the gay pride parade today. Ironic.

    _______

    YES. I hope Joick goes together. :)

    LMAO.

  • Anonymous

    KADRA! hahah I just got on here randomly and you were up there! IDk if you remember the two american girls from the concert/radio/hotel last June in London!? Haha we had the best day ever! I’m so glad you got to meet Nick again on your Birthday!!
    –Amy

  • Sweetdisposition?

    oxoemmaoxo said:

    Germany will win the world cup.
    ——
    Nonono. Don’t underestimate Spain, they did beat Germany and won the Euro cup, so who knows. ;)

  • NicksSweetCaroline

    Panda Bear Love said:

    My stuff is set to remember with firfox but its not there so i am hanging with the anons

    You’re irrelevant anyway. You should stay an anon ;)
    ———-
    OH PANDA! How i have missed you -_____-

  • Disdain

    oh my god! I SAW TOY STORY 3 AGAIN TODAY AND FELL IN LOVE ALLLL OVER AGAIN WITH AN.DY! hes such a gentleman i can’t believe i said i didnt like him anymore! i dont like mr potato head, mrs potaHOE head can have him. i just want *siggghhh* an.dyyyyyy
    ______

    You should stop. Sorry, but you’re the reason why other anon’s accounts are going to be erased.

  • DemiandMileyPones

    It’s just funny cause I can imagine the guy seeing Nick and then just.. Bam. His headlights turned on.

    Nick Jonas just has that affect on people.

    HAHAHA, okay.. I’m gonna stop. LOL!

    _______

    I can imagine him having a boner and then seeing man boobs and his boner just goes away and he has a stank look on his face.

    LMAO. We should keep going. This is great.

  • Anonymous

    YOU GUYS HATE ME BECAUSE IM IN LOVE WITH AN.DY! you guyses never been in love before! I kept all 22 of my 3D glasses and I kept all the ticket stubs, as a reminder of him.

  • Panda Bear Love

    OH PANDA! How i have missed you -_____-

    Awww, why the annoyed face?
    I wanna make peace.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:04 am
    Kristeels said:
    Joe, where’s your smile?

    Just smile, Joe. Just smile
    —-
    …He’s got such a nice smile.

    How many times has smile been said in this post?

    Smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile :D

  • Disdain

    Jul 3, 2010 @ 09:02 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:58 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 08:57 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(
    ——
    LOL I mean in football! xD
    —–
    …WE WERE PLAYING FOOTBALL >.< LOL :D
    —–
    I mean football game! As in the world cup! LOL.

  • Panda Bear Love

    I can imagine him having a boner and then seeing man boobs and his boner just goes away and he has a stank look on his face.

    LMAO. We should keep going. This is great.

    Babe… :O Don’t…

  • demi is my girl crush

    so was the whole ou commenting thing fun yesterday? i missed it. ._.

  • Disdain

    I’m not highlighting that.

  • MollySmellsOfFlowers

    anonymous said:
    YOU GUYS HATE ME BECAUSE IM IN LOVE WITH AN.DY! you guyses never been in love before! I kept all 22 of my 3D glasses and I kept all the ticket stubs, as a reminder of him.

    —-

    Yes ive been in love before. Except it wasnt with an animated character that had a cameo in a movie aimed at kids. And i also didnt go on about it on this website. IMO oceanup shouldnt just block you they should report you to the police

  • karaclouds

    Lmao don’t remind me of that. -__- I’m not going outside today.

    and im going down there tomorrow; banners are going to lying on the streets…..LOL

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:07 am
    DemiandMileyPones said:
    It’s just funny cause I can imagine the guy seeing Nick and then just.. Bam. His headlights turned on.

    Nick Jonas just has that affect on people.

    HAHAHA, okay.. I’m gonna stop. LOL!

    _______

    I can imagine him having a boner and then seeing man boobs and his boner just goes away and he has a stank look on his face.

    LMAO. We should keep going. This is great.
    —–
    HAHAHAHA!

    *speech bubble over his head*

    Abort. Abort.

  • Anonymous

    i dont care if im the reason OU is deleting anons! i just want to spread my love of AN>DY!

  • Panda Bear Love

    Well if Joick wants to make an appearance at the Gay Parade I’ll have NO DOUBT going ;)

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:09 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 09:02 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:58 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 08:57 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(
    ——
    LOL I mean in football! xD
    —–
    …WE WERE PLAYING FOOTBALL >.< LOL :D
    —–
    I mean football game! As in the world cup! LOL.

    … I WAS IN THE WORLD CUP!

    Okay, I’ll stop now. :P

  • elliesaur

    I would so bunny ear Nick. Going around, saying “Yeah, I did it. I bunny eared Nick freaking Jonas.”

  • Anonymous

    Joe seems so depressed and gloomy.

  • Anonymous

    i had a daydream that mr. potato head tied me up in an.dy’s attic. I had whipped cream and cherries on my nip.ples and mr. potato head was licking it off. it was nasty! i wanted an.dy to be eating me out

  • DemiandMileyPones

    Andy was hot in toy story. You guys cant deny.

  • Disdain

    Jul 3, 2010 @ 09:13 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 09:09 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 09:02 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:58 am
    Disdain said:
    Jul 3, 2010 @ 08:57 am
    -Hibz- said:
    Jul 3, 2010 @ 08:55 am
    Disdain said:
    Why can’t someone actually get a ball kicked in their face?!?!?
    ——
    …That happened to me at school! :(
    ——
    LOL I mean in football! xD
    —–
    …WE WERE PLAYING FOOTBALL >.< LOL :D
    —–
    I mean football game! As in the world cup! LOL.

    … I WAS IN THE WORLD CUP!

    Okay, I’ll stop now. :P

    LOL No you weren’t Hibz xD

  • elliesaur

    Who the hell is Andy that this creeper anon is obsessed with?
    EDIT;; nevamind. TS3.

  • Panda Bear Love

    Andy was hot in toy story. You guys cant deny.

    Read my tweet! LMAO.

  • -Hibz-

    Jul 3, 2010 @ 09:12 am
    Anonymous said:
    i dont care if im the reason OU is deleting anons! i just want to spread my love of AN>DY!
    —-
    And I just want to spread how much I’d love to kick your ass through my freaking screen.
    Shut up, you’re annoying :|

  • DemiandMileyPones

    Babe… :O Don’t…

    ____

    Why not?

  • demi is my girl crush

    joe looks like he needs someone. (not saying that it has to be demi)

  • Panda Bear Love

    Why not?

    You really want Nick Jonas liking bananas more than donuts?

  • Anonymous

    Nick normally doesn’t stop????? So the hundreds of pics and all the videos of him stopping and taking pics with fans outside the theater must be fakes.

    He rarely DOESN’T stop. He can’t possibly stop for every single fan every time he gets out of the car. Be realistic.

  • Anonymous

    is there a way to change usernames?

  • karaclouds

    CUTE

  • DemiandMileyPones

    I love it! :D

  • DemiandMileyPones

    Big Rob fo real!

  • ME

    “Nick normally doesn’t stop”

    NICK ALWAYS STOP (: