Teens Biting Each To Show Possession

Teens are now biting each other because of Twilight.

  • Anonymous

    Some people actually like Twilight, keep you minds (especially your MOUTH) to ur selves!

  • Anonymous

    me too !
    really everyone goes so gaga about Twilight ..
    i haven’t seen anny of these movies and i must say i’m not planning on it either ..

  • xHisGirlFriday

    if HIV rates go up, we know why.

    ——————————-

    I actaully died laughing at that.

  • -Hibz-

    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!

  • Anonymous

    i dont even know what to say to this

  • Anonymous

    Not surprised…

    Stupid fucking sheep. Good thing that fat bitch got the amount of money she wanted and retired.

  • HARRY POTTER FTW!

    eerrr WTF!?
    that’s crazy!

  • iSpeak4mE

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

  • Mahima

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

    you’re joking right.
    ITS THE MOST OVERRATED THING EVER!

  • cheeeeesequake

    That is beyond sick…

  • iSpeak4mE

    Hibz- said:
    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!

    ——

    their Disney show got nominated for an Emmy??! I’m sorry but that’s just sad and degrading for the Emmys. I couldn’t bare to watch their first season due to awful acting from all the actors.

  • xHisGirlFriday

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

    ———————-
    The script sucks, most of the actors make me cringe, and yet there are a million girls lining up to see the movie a week before it comes out.

    It’s strange how the world works…

  • Anonymous

    Da Fak? =|

  • Anonymous

    Wtf, they’re crazy!
    I laugh if they die ;pp

  • Belle

    That is disgusting. That is really dangerous too. Wow, those teens in the video are idiots.

  • iSpeak4mE

    Mahima said:

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

    you’re joking right.
    ITS THE MOST OVERRATED THING EVER!

    ——

    how am I joking, I just said they’re overrated!

  • MaryV

    this stuff goes down at my school.
    this is why i dislike twilight. crazy -.-

  • iSpeak4mE

    xHisGirlFriday said:

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

    ———————-
    The script sucks, most of the actors make me cringe, and yet there are a million girls lining up to see the movie a week before it comes out.

    It’s strange how the world works…

    ——–

    I agree, I feel like the actors relined the books for me. and the script was done poorly in the first and definitely in the second movie. they were so boring! I haven’t seen the third movie yet. don’t really want to…

  • iSpeak4mE

    ruined**

  • demi is my girl crush

    WHAT THE FUCK?!!!! i say that with all emphasis in the world. these kids are fucking stupid.

  • livindalife

    their Disney show got nominated for an Emmy??! I’m sorry but that’s just sad and degrading for the Emmys. I couldn’t bare to watch their first season due to awful acting from all the actors.
    ————-
    The Emmys are retarted this year. I love the Jonases, but I’ll be rooting for Hannah Montana. That show deserves an Emmy. AND WTF, Survivor only got 3 nominations. I’m pissed off at that.

  • xHisGirlFriday

    is it me or is Twilight way overrated? I dislike the movies -_-

    ———————-
    The script sucks, most of the actors make me cringe, and yet there are a million girls lining up to see the movie a week before it comes out.

    It’s strange how the world works…

    ——–

    I agree, I feel like the actors relined the books for me. and the script was done poorly in the first and definitely in the second movie. they were so boring! I haven’t seen the third movie yet. don’t really want to…
    ———————————
    I saw it with my friends, mostly cause I love me some Xavier Samuels.

  • sexxynickj

    WTF?? ppl are crazy these days!

  • -Hibz-

    Jul 8, 2010 @ 08:43 am
    iSpeak4mE said:
    Hibz- said:
    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!

    ——

    their Disney show got nominated for an Emmy??! I’m sorry but that’s just sad and degrading for the Emmys. I couldn’t bare to watch their first season due to awful acting from all the actors.
    —–
    Well, they were nominated. It obviously wasn’t as horrible as you say it was otherwise they wouldn’t be.
    Besides, I LOVED that season (I get that it probably sounds a little biased coming from a Jonas fan like me, but it’s true. Haha.)

  • kokolola

    This is too creepy for words.

  • demi is my girl crush

    i bet these kids just use twilight as an excuse to be horny little freaks so people wont say anythings. teenagers are smarter than the world makes us out to be.

  • iSpeak4mE

    Hibz- said:
    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!

    ——

    their Disney show got nominated for an Emmy??! I’m sorry but that’s just sad and degrading for the Emmys. I couldn’t bare to watch their first season due to awful acting from all the actors.
    —–
    Well, they were nominated. It obviously wasn’t as horrible as you say it was otherwise they wouldn’t be.
    Besides, I LOVED that season (I get that it probably sounds a little biased coming from a Jonas fan like me, but it’s true. Haha.)

    ——-

    I guess it wasn’t… but I thought it was an awful show, no offense, so that’s why I’m extremely surprised

  • karaclouds

    well im offically scared and freaked out xD

  • smilezbear

    I am a huge Twilight fan, but I don’t go around btiing people.
    Besides, I’d rather be a shape-shifter [wolves <3]

    This is just:
    1. wtf?
    2. lmao!
    3. ah, whatever…

    Jacob <3
    Taylor Lautner <3

  • ohhlalalamiley

    I laughed when I saw the post name.

  • JonasXCandy2.0

    ….

  • xJonasXCandyx

    yay!! I’m not blocked anymore.

  • Anonymous

    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?

    Non caps: Well at least those teens who like the Twi. books are reading. Isn’t that the whole point? I bet half of you have never even opened a book in your life and you guys are talking bad about it! Aalyliyanolle- Calm down! They’re reading. Have you read before?

  • Anonymous

    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?

    Non caps: Well at least those teens who like the Twi. books are reading. Isn’t that the whole point? I bet half of you have never even opened a book in your life and you guys are talking bad about it! Aalyliyanolle- Calm down! They’re reading. Have you read before?

  • Anonymous

    I want to be sandwiched by Taylor Lautner and Robert Pattinson. Put tomatoes on my nipples and lettuce on my vagina and there would be “mayonnaise” everywhere!

  • Anonymous

    I want to be sandwiched by Taylor Lautner and Robert Pattinson. Put tomatoes on my nipples and lettuce on my vagina and there would be “mayonnaise” everywhere!

  • Anonymous

    What. The. Fuck?

  • -Jenii

    WTF?

  • inwonderland

    scary…

  • Anonymous

    the only thing good about twilight are the hot guys theese fans are rediculus and retarded and pretty pathetic.

  • Anonymous

    I think I just died a little inside.

  • biesoulmate

    I WAS TALKING 2 THE PEOPLE TALKING TRASH ABOUT TWI.
    AND HOW ITS A BAD, AND 2 SOME1 ELSE NOT U.
    AND I TURN THE CAP ON CAUSE IT SHOW HOW MAD I AM LIKE NOW

  • Danycakes

    Anonymous said:

    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?

    Non caps: Well at least those teens who like the Twi. books are reading. Isn’t that the whole point? I bet half of you have never even opened a book in your life and you guys are talking bad about it! Aalyliyanolle- Calm down! They’re reading. Have you read before?

    Reading Twilight is the equivalent of reading fanfiction or seventeen magazine.
    What does it teach you?
    New vocabulary?
    He murmured in my ear and he was dazzling then he chuckled and his eyes were like liquid topaz.
    Life lessons?
    My boyfriend watches me sleep while I don’t know it. I love him though. I die without him. He’s super possessive but I think it’s cute.

    Psh.
    Go read Charles Dickens,
    then come back and we can talk.

  • oxoemmaoxo

    WTF?!

  • Anonymous

    http://twitpic.com/23hgkp

    Lol at that chicks boobs being all in Nick’s face and Nick enjoying every second of it.

  • Danycakes

    http://twitpic.com/23hgkp

    Lol at that chicks boobs being all in Nick’s face and Nick enjoying every second of it.

    Lol at how Nick’s all “white power” with his fist up.

  • oxoemmaoxo

    http://twitpic.com/23hgkp

    Lol at that chicks boobs being all in Nick’s face and Nick enjoying every second of it.

    LOL

  • Anonymous

    i love you’re display picture . :)

  • Anonymous

    How sick and stupid is that?

  • Gleekedout

    Oh Crap. The Hills end Tuesday ):

  • xHisGirlFriday

    Oh Crap. The Hills end Tuesday ):
    ————————-
    Im sad cause the Aftershow is ending. I fricken’ love Dan and Jessie.

  • Anonymous

    thats funny that somebody just noticed this. Never tried it, but personally, because i’m obsessed with vamps, i think it’s sexy

  • -Hibz-

    Jul 8, 2010 @ 09:12 am
    biebsoulmate said:
    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?
    —–
    … LOL!

    What the hell is this comment?

  • SlippinIntoTheLava x3

    That’s really…wierd.

  • livindalife

    dont like twi. saga 2 much romance Im READY 2 SEE UGLIES ONCE IT COME IN THEATERS, NOW THATS A MOVIE THATS GOING 2 BE GOOD. THE UGLIES SERIES BOOK IS REAL GOOD U GUYS should READ IT!!
    ———–
    The Uglies is gonna be a movie???????? :O

  • Anonymous

    Seriously?! when will teens stop being so dumb.

  • xHisGirlFriday

    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?
    —–
    … LOL!

    What the hell is this comment?

    ——

    I was just thinking the same thing, that and that she needs to turn off her caps lock.

  • jonas<3

    so the stupid twi-hards decided to revamp the hickey?
    wtf

  • Anonymous

    WTF ? =/ i watch true blood , who does thaat . -_-

  • ShiverMeBiebers

    Creepy… but my friends were doing that once. Obvs I didn’t join in… O.o

  • Anonymous

    My boyfriend bites me on the neck all the time…

    :)

    it’s setiously not that wierd. biting is a turn on for a lot of people.

  • ilovebiebs

    THAT’S CREEPY. LMFAO.

  • Anonymous

    fuckin wierdos..

  • Anonymous

    Seriously?? That is DISGUSTING

  • muffy1013

    O_O

    WTF!

  • Anonymous

    who that fuck bites into their lover?

  • Anonymous

    WTF seriously

  • biebsoulmate

    these kids like 2 follow , that dont mean every1 that love twi. is going 2 do this disturbing thing

  • Anonymous

    That is just a little too obsessive…

  • hpftw

    Twilight = the worst thing EVER made

  • sjoh

    Wtf?

  • Anonymous

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15
    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15
    —–
    Okay! What and why?? Huh?

  • Anonymous

    Oneofakindxo hates answering questions about her age.

  • Anonymous

    I do this to all my friends. Both the guys and girls. It’s my way of showing my love towards them. Don’t make fun of me.

  • Anonymous

    i’m speechless .
    that is the STUPIDEST thing i have EVER heard .

  • Anonymous

    twilight stole alot of things from harry potter. HARRY clearwater and stephenie meyer took clearwater from percys girlfriend penelope CLEARWATER

  • Anonymous

    ya ANONYMOUS what other things u like 2 mention about ONEOFAKINDOX mayb the persons name, there apperance, no better yet where the person live!!!!
    mayb he or she likes 2 keep it personal!!!!

  • picstoburn

    TO THE ANONS STOP OBSESSING OVER MISHA YOU DUMB FUCKS.

  • harrypotterbitches

    I-i-i…I can’t even…smh

  • hello,mynamestruth

    Okay, now that just all messed up. Hahah.

    But, everyone needs to drop this talking about “onofakindox” business.

  • biebsoulmate

    what HELLO,MYNAMESTRUTH people got a problem with oneofakindox?

  • Fiona

    wtf! this is so weird and disgusting
    I’m a fan of the Twilight saga but this is go to far.

  • Anonymous

    tweens are fuckin stupid and retarded.and da same goes for teens who like this gay shit among other gay shit.

  • Sweetdisposition?

    Bunch of freaks…

  • hellomynamestruth

    biebsoulmate said:
    what HELLO,MYNAMESTRUTH people got a problem with oneofakindox?

    Idk, people keep talking about her in this post.

  • biebsoulmate

    oh its just 1 person the same anonmous thing sayin he or shes 15

  • harrypotterbitches

    tweens are fuckin stupid and retarded.and da same goes for teens who like this gay shit among other gay shit.
    ——–
    LMAO

  • biebsoulmate

    wow no1s here 2day.
    what happen?
    is there a holiday or its just because the posts r coming extremely slow?

  • biebsoulmate

    emme13, timber, biebgirl, peacelovehaert, ispeakthetruth, disdain, betterthanall,bun, and etc r not on.
    LOL dont say anything i remember alot of people i just know, like, and hate

  • Anonymous

    Does anyone know when this video was? I just saw it on a site. I am just curious! Selena gave a good answer though!

    http://www.yourcelebgossip.com/selena-gomez-comments-on-nick-jonas-relationship?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

  • Anonymous

    wow no1s here 2day.
    what happen?
    is there a holiday or its just because the posts r coming extremely slow?
    —–
    Has been for awhile now! I am thinking that there is just not a lot of gossip right now. I adore Nick Jonas, but how many times can you keep posting fan meets and greets. (Which I love reading all of them) It may stay this way for awhile. There is really not a lot of gossip on any site. Nothing really big or good at least, not just OU..

  • biebgirl

    LOL a potter fans here prepare 2 get bored, get your pillow out quick!
    just playin i love potter books, but biebsoulmate im here.
    a very nasty thing 2 do 2 people, who bites others?

  • Liberty

    Thank you Stephenie Meyer, you have officially fucked up this world.

  • CK

    i wish somebody would come up and bit me i would beat the mess out off this.People taking this lame twilight movie to serious,or these kids are just nasty and want to bite people of the opposite sex,or same.THIS IS CRAZZZZY!

  • RiseAboveTheStorm

    seriously, wtf?!? twilight fans are messed up in the head.

  • Anonymous

    THEY ARE SOOOO STUPID ¬¬

    I WATCHED TWILIGHT BUT I NEVER ACT LIKE THAT!

  • Anonymous

    HAHAHAHHAHAHAHA omg that comment made my day.
    AMEN.

  • Anonymous

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

  • Anonymous

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

  • Anonymous

    http://twitpic.com/23hgkp

    Lol at that chicks boobs being all in Nick’s face and Nick enjoying every second of it.
    ——-
    He is really so happy in London. (not just because of the girls).. Seriously, how often do we get to see him this happy in a picture. He seems to be fitting in and finally has some friends that are his own friends. Yeah, they might be a little older, but they are more like him and they really seem to care about him.. He also looks adorable as always! It is frustrating though, some people on twitter are trying to say he is dating Lucie now. Can’t they leave him alone and just let him have his friends without rumors starting.

  • Anonymous

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

    ONEOFAKINDXO IS 15 YEARS OLD. 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

  • Anonymous

    I don’t like Twilight, but I think most diehard Twi fans would agree that this is a little weird and over the top..

  • Anonymous

    In other words, its called a hickey -_-
    Most couples do that.

  • Anonymous

    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!
    ——–
    Yeah, but then the negative comments will come. I love Jonas and Jonas LA . I think they are both funny and entertaining to watch..I am 22 and I enjoy it. I am happy it was nominated, just wish it would win, but that will probably go to Wizards or ICarly. Oh well, just happy they were nominated though.

  • -Hibz-

    This calls for a WTF?!?! moment.

  • xHisGirlFriday

    I don’t even know how to comment on this.

  • Anonymous

    uhh crazy much ?

  • Mahima

    twilight brings nothing but stupid news.
    at least its funny.

    btw the teens are dumbasses.

  • Whenpigsfly

    I’m just gonna say what everyone is thinking now.


    WTF

  • ThatboyisaMONSTER

    This is absolutely stupid. I mean WTF!?

  • Mahima

    if HIV rates go up, we know why.

  • teamDAMON4ever

    lol, that comment just made my day

  • iSpeak4mE

    that’s just straight out creepy!

    WTF

    indeed!

  • Gleekedout

    ………….

  • vonvonbon

    hahah wow

  • heyhey

    you can be a twilight fan without going around biting other people.
    how sick is this?

  • briannabieber

    WTF? O_O WHAT WEIRD SCHOOL IS THAT HAPPENING IN? FREAKS. Vampires are so overrated its not even funny.

  • demi is my girl crush

    i bet these kids just use twilight as an excuse to be horny little freaks so people wont say anythings. teenagers are smarter than the world makes us out to be

  • Anonymous

    omg the uglies is being made into a movie. NO FREAKING WAYYYY LOVED THE BOOKSSS!

  • biebsoulmate

    dont like twi. saga 2 much romance Im READY 2 SEE UGLIES ONCE IT COME IN THEATERS, NOW THATS A MOVIE THATS GOING 2 BE GOOD. THE UGLIES SERIES BOOK IS REAL GOOD U GUYS should READ IT!!

  • -Hibz-

    Jul 8, 2010 @ 08:55 am
    iSpeak4mE said:
    Hibz- said:
    OceanUp needs to post about the Jonas Emmy nomination!

    ——

    their Disney show got nominated for an Emmy??! I’m sorry but that’s just sad and degrading for the Emmys. I couldn’t bare to watch their first season due to awful acting from all the actors.
    —–
    Well, they were nominated. It obviously wasn’t as horrible as you say it was otherwise they wouldn’t be.
    Besides, I LOVED that season (I get that it probably sounds a little biased coming from a Jonas fan like me, but it’s true. Haha.)

    ——-

    I guess it wasn’t… but I thought it was an awful show, no offense, so that’s why I’m extremely surprised
    —-
    Eh. You’re not the first person to hate it.. Lots of people do. Oh well.

  • karaclouds

    i bet these kids just use twilight as an excuse to be horny little freaks so people wont say anythings. teenagers are smarter than the world makes us out to be

    lmao

  • Anonymous

    Honestly, they wonder how teens get a bad reputation and they go and do this crazy crap.

  • aaliyahnoelle

    because these teens have no freaking sense. simple. what they need is to sit down and open up a damn TEXT book and pull their head out of twilights asses.

  • ImNotAnnoying3.0

    Jesus take the wheel….smh… -_-

  • Kirstie

    Yea, I don’t even know what to say LMAO.
    All you see in the video is the one bitch doing it over n over.
    Were not fucking 2. grow up.

  • LeatherStuddedKiss22

    LOVE BITES. Inside disturbing new teen trend.

    bwhahahha this made me laugh that this is on the news! I love how they are blaming it on twilight when in reality people where biting each other and acting like vampires before twilight even came out!!! Like what about the teens and people who actually think they are vampires!! They drink blood, they don’t go out during the day, the do all things that traditional vampires do!! They really believe that they are vampires!! So people and “physiologists” need to stop blaming twilight!!! I’m a huge twilight freak, and i thought this was strange! People can do whatever they want, but doing it to claim possession on a person by drawing blood, and not just playfully, lightly biting, thats kinda scary. :\

  • LMAO

    CUUUUUTE… o_O
    -note extreme sarcasm.

  • biebsoulmate

    WELL AT LEAST THOSE TEEN WHO LIKE THE TWI. BOOKS ARE READING ISNT THAT THE WHOLE POINT, I BET HALF OF U HERE NEVER EVEN OPEN A BOOK INYOUR LIFE AND U GUYS R TALKING BAD ABOUT IT!!
    AALYLIYAHNOLLE CALM DOWN THERE READING, HAVE U READ BEFORE?

  • Anonymous

    1HAT THE F**K ARE THIS PEOPLE DOING HELO YOUR NOT A VAMPIRE STUPIDS

  • FREAKS

    W T F ???????????