Miley Cyrus Disney Channel Intro NEW

Moises, Emily & Hannah under!

  • oneofakindxo

    aw <3
    i like miley’s new one better than her old one.
    and omg moises… he looks so….. grown up haha.

  • .Peppermint.

    better then the old one.

  • Anonymous

    FIRST

  • chika

    first

  • Anonymouserr

    FIRTS!!

  • Paulette

    Ah cool :)

  • Anonymous

    ewh.

  • picstoburn

    cool she did two lol.

  • Anonymous

    cute i love the miley video

  • mileyistheboss

    cute :D

  • Caitylinrox

    everybody loves it…i could care less and she looks totally fake and like shes saying get me out of here i hake fricken disney which is probably what she was thinking

  • miley4ever92

    aww moises has grown up so much!!!!!!

  • Anonymous

    holy shit miley, enough disney channel bumpers?

  • TheKillersLover

    omg! i love them <33

  • fan4lyftwitter

    Caitylinrox said:

    everybody loves it…i could care less and she looks totally fake and like shes saying get me out of here i hake fricken disney which is probably what she was thinking

    Atleast she doenot have to rely on Disney to have fans she has a legit fanbase without them not like………

  • Anonymous

    holy shit miley, enough disney channel bumpers?

  • emma13

    i love the hannah montana one. i love the purple. and i also like emilys.

  • hottiegirl

    ok

  • meganfoxisbad

    miley stans all say awwe in 3…2…1

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Really cute!

  • Anonymous

    miley =GREAT

  • Mileyyy_

    ugh I hate it, the entire fourth season, the put mileys makeup and wardrobe so ugly. and her hair, miley is like ten times prettier like when she is normal, i just hate 3 and 4th season, they both suck, they arent even funny. Who care i love Miley cyrus, bye :D

  • Anonymous

    Totally agreed!

  • NeverShoutNeverrr
  • Melissa

    I love how Miley is the only one who gets to use pink when they do these commercials, everyone else gets other colors but she gets pink and purple. That just shows how much disney relys on miley. They are going to be screwed without her.

  • bluesfan3410

    I love the Hannah one.

  • Anonymous

    i always loved her intros<3 this one too.

  • Anonymous

    Cool!

  • fan4lyftwitter

    LetMeGo97 said:

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY
    –=
    LOL Miley will NEVER copy Selena it is Selena who copies Miley and wishes she was half as successful as her.

  • Anonymous

    @fan4lyftwitter STFU. No one was talking about Selena until you did. Apparently you love her so much you have to mention her in every post.

    When you really believe in yourself (and Miley), you don’t have to bring others down. -Quinn Fabray from Glee

  • -Jenii

    :)

  • Anonymous

    EWWWWWWWW SLUT. get a life. fake actress singer ;)

    get a life disney. HM MC = SUCKSSSSSSSSSSSSSSS

  • doublexxvision

    i love miley<3

  • Anonymous

    LetMeGo97 said:

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY
    ——‘
    I hope you are joking if not then you need help.

  • Fiona

    <3 Miley

  • Anonymous

    I like emily’s new one the best :3

  • Anonymous

    MILEY ROCKS! love how hannah montana finally got a intro (guess since its the last season)
    Hannah Montana Forever and also love Miley Cyrus! :D

  • Anonymous

    loved it except when she says : “And You’re Watchin Disney Channel ” Her Voice Sounds Wired :D

    OMG I Love What She’s Wearing <3

  • Anonymous

    I saw the new miley intro last night and she looks beautiful <3

  • Anonymous

    Miley and Selena probably filmed those @ the same time and since miley is the current like ‘queen’ of disney and selena will probably take over because her show is good, unlike demi’s, they probably wanted them to be similar/the same. P.S. disney decides what they say, not the girls! Stop trying to make drama where there isn’t any.

  • Anonymous

    Who would want to copy Selena?the girl can’t sing and is only famous for dating a Jonas brother.

  • Hilary

    Miley <3<3<3

  • idkMyBFFjill

    dude moises sounds like such a stud here, like he just got laid or something lmao…

  • Olivia.

    EMILY <33333

  • miley is a whore

    what a disgrace to disney. walt must be rolling in his grave

  • Anonymous

    miley is a whore said:

    what a disgrace to disney. walt must be rolling in his grave
    ___________

    Do you seriously have nothing better to do than make a hate account? It makes you look like a loser seriously!

  • Anonymous

    look at her face at 0:08 lol she looks disgusted

  • Anonymous

    mILEY IS GORGEOUS GOD BLESS HER BEAUTY.

  • Anonymous

    Miley look gorgeous but than again she the most gorgeous girl on disney and sexiest.

  • Anonymous

    awww miley and emily look stunning beautiful. They are the best looking girls on disney.

  • Anonymous

    How Many accounts does this LoveGomez girl have?By the way miley looks gorgeous.

  • mileyistheboss

    LetMeGo97 said:

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY

    ROFL wtf

  • Anonymous

    mileyistheboss said:

    LetMeGo97 said:

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY

    ROFL wtf

    Commenter #1 is LoveGomez’s 4th account.

  • nemoh

    miley’s looks better in this one than her old ones. emily looks really classy :) and moises looks all grown up!

    :D

  • fan4lyftwitter

    Anonymous said:

    mileyistheboss said:

    LetMeGo97 said:

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY

    ROFL wtf

    Commenter #1 is LoveGomez’s 4th account.

    —-
    LOL I figured that.

  • nemoh

    http://www.youtube.com/watch?v=kQ-WxRVXZyE

    omg. she was so hyper and cute back then. now she’s all grown up and pretty.

  • LetMeGo97

    this copies selena’s. she say’s ‘hello?’ it appears.
    IHATEMILEY

  • Anonymous

    new and last!

  • Sexy_Thang

    mmkayy:)

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Cute, love this more.

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Cute, love this more.

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Cute, love this more.

  • NeverShoutNeverrr

    aw miley.