Taylor Lautner ABDUCTION SET HOT

taylor-lautner-abducted-68


Taylor Lautner looking hot and smiling on the set of his latest movie ‘Abduction’ filming on location in Pittsburgh, Pennsylvania. The buff heartthrob stopped to sign autographs for fans in between takes. PacificCoastNews.

From Corri: Taylor is filming his new movie ‘Abduction’ at a school nearby so I decided to go! Around 2:30 the security guard came and told us that if we were quiet enough, he would probably come and sign autographs! He is the sweetest guy ever! The movie looks incredible, we stayed and watched for a while.

  • Anonymous

    woah. DEMI. THE FUCK?

    WHY DO YOU HAVE CUTS AND BRUISES ALL OVER YOU?
    I THOUGHT THEY WERE MAKE UP ON GREYS F*CKING ANATOMY?!

    demi: ASK TAYLOR -__________-

  • doublexxvision

    he’s cute.
    i don’t think he can really act though. :/

  • Anonymous

    He makes me giggle.

  • Anonymous

    He can pass for a mexican-asian hybrid. (NOT BEING RACIST.)

  • Carol

    My Tay *.*

  • Anonymous

    He’s SO hot!
    He seems like such a sweetheart too :)
    All round laaarvely guy :)

  • Anonymous

    i heard he’s into guys…js

  • MileyManiacMania-a.k.a. the MMM-

    Boy is looking finer than ever, I LOVE him.

  • elliesaur

    Pittsburg…6 hours away.
    Augh. I’m not that obsessed. -.-

  • hellodollface

    isnt this site run by a guy?
    Taylor Lautner ABDUCTION SET HOT

    this explains so much……

  • elliesaur

    http://oceanup.com/photogallery?nid=13415&fid=79783
    I think (along with millions of other girls) that he’s hot, but I just noticed how big his neck is. 0_o
    I still love him, though. ^__^

  • elliesaur

    hellodollface said:

    isnt this site run by a guy?
    Taylor Lautner ABDUCTION SET HOT

    this explains so much……
    _________________
    Honestly, if a guy would spend his life owning a teen gossip site that revolves around the Jonas Brothers, Justin Bieber, Selena and Miley, it already explains so much.

  • Live Like There Is No Tomorrow

    Finally a Taylor Lautner post

  • Anna

    Pittsburg…6 hours away.
    Augh. I’m not that obsessed. -.-
    ————————————-
    Neither am I but since it’s only 30 minutes away…may go see him ;) haha

  • GoodNBroken

    This is where I live but my mom won’t let me stalk him lol ;)

  • wtf

    OMG THX YOU!!!!!!!!!!!!
    Yes TAYLOR LAUTNER CANT ACT for real!!!!
    He has success cuz hes hot wich i dont think he is .

  • Anonymous

    does anyone who live in london knows where Nick Jonas’s apartment is
    =============
    no i wish!!

    I USED TO LIVE IN FREAKING PITTSBURGH. i hate destiny. haha oh well im not too much of a taylor fan but still….

  • Anonymous

    am i the only one who doesnt think he’s hot?!

    ____________________

    No you are not the only one. I personally can’t stand him. His nose looks like a pig snout. Plus there is the fact that he CANNOT act and has the personality of a rock.

  • CARA

    HOT BODY, UGLY FACE. TOO BAD, HE IS BEING TYPECAST INTO THOSE ACTION MOVIE ROLES. BUT I GUESS THAT IS THE ROUTE YOU TAKE WHEN YOU CAN’T ACT AND JUST RELY ON YOUR LOOKS.

  • lkjsalkdfjsd

    If this is based on the book, then I’ve read it. And it’s going to be a good movie.

    Loved that book.

  • mary

    wher?!
    What school?!
    it’s not that far from mee

  • Lyndsey

    anyone know how long he’s gonna be in pittsburg?? My best friend’s OBSESSED with him and wants to drive 6 hrs. to meet him lol

  • Anonymous

    Danm!(;

  • embugg

    does anyone who live in london knows where Nick Jonas’s apartment is?

  • Beautiful.Dirty.Rich

    He seems like such a nice guy :) And hes pretty hot too (;

  • Stephanie

    FINALLY a taulor lautner post lol and just as a side note…Haters need to stfu. If you’re not a fan of him then y bother posting a comment on here at all??? Anyways… He is sooo fineee lol I wish I lived there. I love taylor <3 :) no he is not gay and yes he does have talent :) go Taylor …. I absoloutely love himm <3

  • Anonymous

    hes´s HOT period !! i mean Body = 10 face = 7 result HOOOT !!

  • elliesaur

    Lyndsey said:

    anyone know how long he’s gonna be in pittsburg?? My best friend’s OBSESSED with him and wants to drive 6 hrs. to meet him lol
    _________________
    I’m not sure if he’s only shooting in Pittsburg, but if he is then probably three months.

  • Anna

    YEAH PITTSBURGH! city of the champions(:

    but anyway taylor looks yummy.:D

  • Hannah

    Handsome man.

  • Anonymous

    Stfu hater…If u don’t like him or w/e then y bother comenting on here?? Douche.

  • Anonymous

    GAYYY

  • KristinaMarie559

    So.fucking.hot.

  • AmieeDawn

    Ugh, he’s so freaking sexy.

  • Megan

    What part is he in exactly?
    I’m definitely going there! :D
    He’s not even an hour away from me!

  • NeverShoutNeverrr

    what a beautiful piece of man.
    ;D

  • Anonymous

    I WAS THERE AND I MET HIM!

  • Anonymous

    TAYLOR IS HOT. THE END. :)

  • Anonymous

    OMG he is so Hot and it looks like he got a a little haircut i like and Shut up haters he is not gay im sick of ppl saying that Shut Up

  • Sexy_Thang

    ;)

  • colorfulx

    OMGZ HE HAS A SHIRT ON! I thought he didn’t owned a shirt :p

  • -Jenii

    Hottie <3

  • bluesfan3410

    cute :)

  • peacenlove

    godd he so HOT!!

  • Brittany M

    I am gonna Marry that boy. <3 . lol. =D

  • MileyROCKSxx

    ew, he’s FUGLY -.-

  • Anonymous

    heeeeeeeeee isss soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fine hes my hysbad

  • kendra joy bethune

    wonderful i did’nt need to know that about taylor latuer just wonderful i just got dressed 2 mintues ago i was not following the abduction movie news why are you telling me at 6:58 in oakland about taylor i’m just having coffee

  • SimplyCT

    wow he’s a total hottie. ;D

  • Anonymous

    Taylor is a butterface. And he has nice teeth.

  • RiseAboveTheStorm

    am i the only one who doesnt think he’s hot?!

  • problumchild2

    He’s not cute, seriously.

  • Anonymous
  • AC

    He is so fucking hott but I reaaalllyy think he’s gay.

  • PurdyAmberSixx

    EW. Hes ugly :/