JONAS LA Set This Party Off Music Video

  • Yo.

    there old…ALL STAR WEEKEND RULLLLEESS!!!

    ———

    Who?

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    I have a feeling Jonas are gonna do something very surprising next year, I don’t know why. Maybe because Jonas LA soundtrack was even better than Lines vines and trying times. :) I don’t know, I just think they’ll be back for real next year. In a different way.

    ————-

    Next year… i believe is Joe’s solo album time… but i don’t know

  • Signorina. aNonimo

    I like it…Love to see them..I anticipate great things for the Jo Bros..

  • peacelovehearts

    biebgirl said:
    its you daaaa!
    peaceloveheart heartlovepeace whatever but i asked you a question and i excepted an answer IS THERE A PROBLEM?
    ———
    Is there a problem with what? :p

  • xJonasXCandyx

    The Jonas LA soundtrack is awesome.

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    That’s exactly why I said in a different way. I think that them as a band won’t work out like it used to, because they have been hiding for the past couple of years. Lvatt was not that good and they completely changed style of music. I didnt like it. 2008 was their year.
    I just feel like they have more to offer, but not as a band, at least not now.

  • Thtzttlykewl

    Aryanna said:

    I have a feeling Jonas are gonna do something very surprising next year, I don’t know why. Maybe because Jonas LA soundtrack was even better than Lines vines and trying times. :) I don’t know, I just think they’ll be back for real next year. In a different way.

    ————-

    Next year… i believe is Joe’s solo album time… but i don’t know
    ———————
    No, apparently Joe’s solo album is due late 2012. I really expect a Jonas Brothers comeback next year :)

  • Yo.

    The Jonas LA soundtrack is awesome.

    —–
    I might listen to it then, i haven’t heard any of it. :l which ones are good?

  • tessa

    i love the soundtrack tho. i spend the entire car ride tryin to open it :)

    nick, boy, U ARE KILLIN ME. damn hes sexy

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    That’s exactly why I said in a different way. I think that them as a band won’t work out like it used to, because they have been hiding for the past couple of years. Lvatt was not that good and they completely changed style of music. I didnt like it. 2008 was their year.
    I just feel like they have more to offer, but not as a band, at least not now.
    ———–
    huh?

  • biebgirl

    we notice last time SIGNORINA ANONIMO you think jo bros rule and i think your right i belive they deserve the best for having such a caring heart I SAID THERE SHOW IS TIRING NOT THE JO BROS AND JUST BEACUSE I HAVE A BIEBER NAME THAT DONT MEAN I LOVE HIM LOVEPEACEHEART

  • all for me

    Jul 22, 2010 @ 12:25 pm
    biebgirl said:

    we notice last time SIGNORINA ANONIMO you think jo bros rule and i think your right i belive they deserve the best for having such a caring heart I SAID THERE SHOW IS TIRING NOT THE JO BROS AND JUST BEACUSE I HAVE A BIEBER NAME THAT DONT MEAN I LOVE HIM LOVEPEACEHEART
    ———————–

    With all due respect your a Bieber fan so no one is gonna take you seriously..or pay any attention to you

  • camaki6

    Actually, i heard from producer that Nick co-wrote 7 songs on the Album for Jonas LA.
    U can hear ’cause some music sound like The Administration or LVATT.
    Source
    http://jonasworld.org/?p=17470

  • Anonymous

    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    _______

    I heard they were signing onto some other label but I’m not sure which one or if it’s true. But I do think by next year they are getting out of Disney.

  • chocolatelemonade

    i like this song :)

  • peacelovehearts

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —————–
    I know right. I hope Demi is too, and Miley made it obvious she’s definitally o.u.t after Hannah Montana Forever.
    No idea :/ Hopefully.. become a real band? Lmao. Where do Paramore and the Black Eyed Peas “go”?
    ————
    Well they’re probably signed on to a different label besides Hollywood Records… I hope they get some legit songs next year, i’m starting to question my jonas stan title :/

  • Anonymous

    I gotta say, I love the JONAS LA soundtrack.. lots of songs you can rock out too, but also some sweet songs. I know people are pissed cause they didn’t write them, but you know they wouldn’t sing just anything.
    &Nick Jonas, you look mightyy finnee boy ;D

  • twycgnb

    eh, this shit is old now

  • Thtzttlykewl

    peacelovehearts said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —————–
    I know right. I hope Demi is too, and Miley made it obvious she’s definitally o.u.t after Hannah Montana Forever.
    No idea :/ Hopefully.. become a real band? Lmao. Where do Paramore and the Black Eyed Peas “go”?
    ————
    Well they’re probably signed on to a different label besides Hollywood Records… I hope they get some legit songs next year, i’m starting to question my jonas stan title :/
    ————————–
    They are, fascination records.. whatever that is… Same, but i’m going to remain one until they prove themselves again with the next album :P
    (However I will NEVER become a Bieber stan.. or Fetus stan..whatever)

  • Anonymous

    Selena Gomez @ Fox And Friends – 22 JULY 2010 – Birthday SPECIAL!< &h3>

    http://www.youtube.com/watch?v=LJeEYtGi1Xw

  • biebgirl

    is there a problem LOVEPEACEHEART?

  • peacelovehearts

    biebgirl said:
    is there a problem LOVEPEACEHEART?
    ————-
    Who the fuck is that?

  • Yo.

    O’gawsh
    WTF is up with nicks sunglasses, i lol’s so hard when i saw him, haha.

  • JoickBelongs

    I was going to buy JONAS LA CD yesterday with my friend, but I’ll go another day ..
    I have to admit I loved the songs :)

  • Thtzttlykewl

    biebgirl said:
    is there a problem LOVEPEACEHEART?
    ————-
    Who the fuck is that?
    —————-
    Lmao. Yeah, who the hell is “lovepeaceheart?”

  • m

    JoickBelongs said:
    I was going to buy JONAS LA CD yesterday with my friend, but I’ll go another day ..
    I have to admit I loved the songs :)
    ——
    just download it. there’s links all over youtube

  • all for me

    Jul 22, 2010 @ 12:16 pm
    Yo. said:

    there old…ALL STAR WEEKEND RULLLLEESS!!!

    ———

    Who?
    ____________________________________

    AllStar Weekend was at the MALL OF AMERICA yesterday..I wish the Jonas Brothers would tour with them

  • JoickBelongs

    m said:
    JoickBelongs said:
    I was going to buy JONAS LA CD yesterday with my friend, but I’ll go another day ..
    I have to admit I loved the songs :)
    ——
    just download it. there’s links all over youtube

    __________

    I already did a week ago, but I wanna buy the CD..

  • biebgirl

    its you daaaa!
    peaceloveheart heartlovepeace whatever but i asked you a question and i excepted an answer IS THERE A PROBLEM?

  • Aryanna

    I have a feeling Jonas are gonna do something very surprising next year, I don’t know why. Maybe because Jonas LA soundtrack was even better than Lines vines and trying times. :) I don’t know, I just think they’ll be back for real next year. In a different way.

  • Anonymous

    this is sooooooooooooo great they’re so hot i love them

  • NicksSweetCaroline

    I actually like about 5 of the songs from the Jonas La album surprisingly

  • Anonymous

    there old…ALL STAR WEEKEND RULLLLEESS!!!!

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Completely agree ! :)
    I gotta go pack. See ya ;)

    <3

    ———
    Aw BYe xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • Anonymous

    Jul 22, 2010 @ 12:54 pm
    Aryanna said:
    NicksSweetCaroline
    Ikr? It was awesome, and pretty original. :) My fav is Last Time Around. But I love State Of Emergency, Vespers Goodbye (wow at that one) and Conspiracy Theory.
    But I think that CD was more for the fans than for extending the fanbase or something. There was not a lot of promotion. And I don’t get why he put Who I Am as his first single haha.
    ————
    u are reading my mind … and if he done a REAL music vid like last time around or conspircy theory it wouldve been gr8

  • Anonymous

    I DON’T GET WHY NICK DIDN’T HAVE ANOTHER SINGLE FROM THAT ALBUM. IT WAS AMAZING.

  • all for me

    did you guys see the live chat today?
    When Allyson is talking about one of her friends and she go to Joe
    “You Know Lindsey right”?
    and Joe goes
    “Lohan”?
    that was just to funny!!

  • Anonymous

    Awww Nick’s not feeling well again.

    scottgarnham Ok…. So Alistair is off ill, i’m on penicillin, Matt is off ill and Nick isn’t feeling great!!! Emergency cover Marius anyone???

  • Anonymous

    Awww Nick’s not feeling well again.

    scottgarnham Ok…. So Alistair is off ill, i’m on penicillin, Matt is off ill and Nick isn’t feeling great!!! Emergency cover Marius anyone???
    ———-
    HE SHOULD’VE HAD A REST YESTERDAY :(((

  • Anonymous

    Aryanna said:
    NicksSweetCaroline
    Ikr? It was awesome, and pretty original. :) My fav is Last Time Around. But I love State Of Emergency, Vespers Goodbye (wow at that one) and Conspiracy Theory.
    But I think that CD was more for the fans than for extending the fanbase or something. There was not a lot of promotion. And I don’t get why he put Who I Am as his first single haha.
    —————

    Nick’s album showed SO much promise! It’s a throwback sound and he pulled it off. I keep hearing stories of girl’s fathers asking them to turn it up or keep it on. There is an audience that could truly appreciate it more than some teenage girls (obviously not all :) ), but they’d never think of picking it up. Nick still very young and needs to mature a bit more before being more broadly accepted, but he has a lot of potential.

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=q8f-gNfqCKI GOD DANG IT OCEAN UP POST THIS JONAS BROTHERS VIDEO ON YOUR SITE I HAEV GOTTEN SO MANY PEOPLE TO EMAIL U!

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=q8f-gNfqCKI POST THIS JONAS VIDEO LIKE NOW

  • Anonymous

    This is what struck me –

    1. Joe sounds amazing and love him and his microphone dance!

    2. The visual of this video is artistically awesome — the beach balls bouncing all over, the mountain on one side, the ocean on the other, those smoke plumes. Really looks so cool. I couldn’t stop watching. It was so fun.

    3. Liked the pink tie one of the crowd was wearing — talk about partying.

    4. Catchy tune.

  • Anonymous

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever.
    ——————————————-

    1) Papa CREEPS Jonas: LMAO!! ;)
    2) Nick gonna be 19 next year, which means he can do whatever he wants with separate consequences. IF he decides to leave Disney, Papa J cannot (BY LAW) stop him or Joe. That goes double for Kevin because he’s a Jonas-Deleasa not a Jonas-Hart.

  • Anonymous

    I’m older but I still LOVE JONAS LA. Funny show. It looks like CR2 will be sweet. I enjoy seeing and hearing them whenever and whereever I can — cause I love JB and their music and their comedy and just love them.

  • Anonymous

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever.
    ——————————————-

    1) Papa CREEPS Jonas: LMAO!! ;)
    2) Nick gonna be 19 next year, which means he can do whatever he wants with separate consequences. IF he decides to leave Disney, Papa J cannot (BY LAW) stop him or Joe. That goes double for Kevin because he’s a Jonas-Deleasa not a Jonas-Hart.

  • AlwaystheTruth

    yo know what I want?!?1
    Joe Jonas solo album!

  • Anonymous

    Top down??…O__O
    lol it sounds dirty.

  • Anonymous

    Someone please tell me how State of Emergency is dirty????
    ————-
    i thought he was talking about a prostitute lol

  • jessucka

    haha I see myself!

  • Anonymous

    AlwaystheTruth said:

    yo know what I want?!?1
    Joe Jonas solo album!
    —————
    Me too!

  • Anonymous
  • all for me

    Jul 22, 2010 @ 12:59 pm
    NicksSweetCaroline said:

    I don’t think Nick will stay clean cut. State of Emergency anyone? And I wouldn’t exactly call Marius in Les Mis a Disney role.
    ————-
    Someone please tell me how State of Emergency is dirty????

    ———————————–
    Its not..I love Nick but I think he is a pretty guarded person, he comes off a little vanilla if you will

  • NicksSweetCaroline

    I don’t think Nick will stay clean cut. State of Emergency anyone? And I wouldn’t exactly call Marius in Les Mis a Disney role.
    ————-
    Someone please tell me how State of Emergency is dirty????

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Okay, haha, it’s cool, forget it. :)
    I was just saying that as a band, I don’t think they can do good in sales next year. Unless they do something very surprising. That’s all.

  • NicksSweetCaroline

    Yo. said:

    The Jonas LA soundtrack is awesome.

    —–
    I might listen to it then, i haven’t heard any of it. :l which ones are good?
    ————
    Summer Rain – http://www.youtube.com/watch?v=vtVROy2hgaw
    Drive- http://www.youtube.com/watch?v=aiFwx1w0OBQ
    The other version of critical- http://www.youtube.com/watch?v=MelHqWG7sic

    Don’t u think in critical Nick sounds just like Joe??

  • BIEBGIRL

    AAAAAAAAAAAAWWWWWW PEACELOVEHEART dont make me soundstupid tryin to be tough here

  • deliciouspudding

    Hello.

  • Anonymous

    i highly doubt that any of them, especially Kevin wants to stick with Disney for the long haul. Kevin is the one who is more interested in doing behind the scenes work so I don’t see how sticking with Disney would benefit him and his future endeavors.

  • Anonymous

    I KNOW THIS IS WEIRD. But I think Kevin is actually the one sticking clean. And -for me- he’s the one that doesn’t want to get out of Disney. He’s safe there cause he’s got a fan base and work insured. On the other hand, Nick and Joe want to go further, and they’ve already done that succesfully.

    I don’t know if that makes any sense, but that’s what came to my mind right now.

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Okay, haha, it’s cool, forget it. :)
    I was just saying that as a band, I don’t think they can do good in sales next year. Unless they do something very surprising. That’s all.
    ————-
    Oh i just thought you were wondering what they were doing next year :P Sorry about that :P

  • harrypotterbitches

    BORED! :/

  • Anonymous

    They should make this their concert intro. Fits perfectly :)

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Haha okay it’s cool. :P But still, I wonder how is Joe’s music gonna be. :)

  • Anonymous

    I think they have a lot to offer as a band. They need to get back to being a band though. I like Nick in Les Mis and love his album, Joe’s fine with his other acting job. But they need to concentrate on the Jonas Brothers to make that a success. Lines Vines and Trying Times was good but it wasn’t targeted to the Disney crowd. Nothing wrong with that but Disney wouldn’t promote it. Can’t wait for the future.

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Haha okay it’s cool. :P But still, I wonder how is Joe’s music gonna be. :)#

    —————

    I know! I kinda feel like it will be more Pop that Nick and will get recognised a bit more in the charts and stuff

  • SlippinIntoTheLava x3

    I NEED JOE’S SOLO MUSIC LIKE RIGHT NOW.
    CAN’T WAIT ANY LONGER.
    ado;jiaslfkjasdklgjlkdj

  • Aryanna

    Harrypotterbitches
    I ate a waffle today. :) And tomorrow, I’ll stay on the plane for 6 hours. Woot woot.

  • Signorina. aNonimo

    beibgirl

    Yes…all things JoBros…can’t wait!

    I gotta go, but logging on later..have a great day!

  • Signorina. aNonimo

    SlippinIntoTheLava

    Joe would have a great solo career..
    I hope he does it as a “side project”!

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Yeah, I think so too ! :) I hope not too pop. I like pop rock.

  • Anonymous

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —–

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever.

  • Anonymous

    Isn’t Joe’s music supposed to be electro pop or something like that? I don’t know if I’m going to like it. :/

  • Aryanna

    SlippinIntoTheLava
    Join the club. :) Seriously, we’ve been hearing he’s making his own music for months now. :/

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Yeah, I think so too ! :) I hope not too pop. I like pop rock.
    ———-
    Yeah… Might be soulful too..Remember he worked with John Legend and stuff..

    Its wierd coz with Nick you kinda knew what to expect but for Joe.. NO CLUE :P

  • NicksSweetCaroline

    Anonymous said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —–

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever.
    ———-
    Shhhh

  • hithere

    nick = sexy. loved it

  • all for me

    I think Joe will come out with a solo cd when they are out of disney and they don’t have to work with Hollywood records producers or A/R people who musically are a little different then Joe I mean they only care if these songs are popular on Radio Disney not the mainstream top 40 stations..so we’ll see

  • Anonymous

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever
    _______

    I’m pretty sure they are getting out of Disney. Don’t worry.

  • SlippinIntoTheLava x3

    Join the club. :) Seriously, we’ve been hearing he’s making his own music for months now. :/

    ikr.
    Apparently he’s not releasing it until 2011 though. :/

  • harrypotterbitches

    Harrypotterbitches
    I ate a waffle today. :) And tomorrow, I’ll stay on the plane for 6 hours. Woot woot.
    ——
    lmao okay? that was so random! xD

  • Anonymous

    Why should they leave disney for look at miley she turned out to be nothing but trash is that what you all want jonas to be trash like must kids this days are

  • all for me

    Anonymous said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —–

    Sorry guys but as long as Papa Creeps Jonas has his way, JB will be with Disney forever.
    ——————-
    I think the only person sticking to that clean cut wholesome image is Nick..I could seriously see Joe firing his Dad as his manager and going his own way.

  • Anonymous

    Am I the only one that DOESN’T like ‘Summer Rain’? It’s so boring to hear and the lyrics are not that good either… Actually, it’s the only song I don’t like from the album :/
    Maybe I am the only one… :D

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Yeah it might be. I would love soul. :P I just wouldn’t like overproduced pop songs that’s all. :) But anything else is good.
    And yeah, I mean, we knew that Nick loves that kind of music he put in his album and his voice goes with that. It was a very very good album imo (WIA). I really loved it. Very different.

  • all for me

    You guys I got this Soundtrack yesterday and I love..say these songs weren’t for show they would still great it would still be a good cd i think!

  • Anonymous

    i just hope they dont become some drink/drug/take advantage of fame group after they leave disney. but who am i kidding, these are my boys, they wont do THAT

  • Anonymous

    I think the only person sticking to that clean cut wholesome image is Nick..I could seriously see Joe firing his Dad as his manager and going his own way.
    _______

    I don’t think Nick will stay clean cut. State of Emergency anyone? And I wouldn’t exactly call Marius in Les Mis a Disney role.

  • Anonymous

    eat that blue waffle

  • Anonymous

    Am I the only one that DOESN’T like ‘Summer Rain’? It’s so boring to hear and the lyrics are not that good either… Actually, it’s the only song I don’t like from the album :/
    Maybe I am the only one… :D
    _________

    No I don’t like it either. The lyrics are really cheesy.

  • Aryanna

    SlippinIntoTheLava
    Yeah, I know, it’s annoying. :/ Someone said it would be released on 2012. It’s even worse haha. Just no sterotyped disney pop songs, and I’m sure I’ll love it. I can’t waiitt :P

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Yeah it might be. I would love soul. :P I just wouldn’t like overproduced pop songs that’s all. :) But anything else is good.
    And yeah, I mean, we knew that Nick loves that kind of music he put in his album and his voice goes with that. It was a very very good album imo (WIA). I really loved it. Very different.

    ——–
    Saaaaaaaaaaamme. I loved wia. State of Emergency is my favourite song evereverever

  • all for me

    Anonymous said:

    Am I the only one that DOESN’T like ‘Summer Rain’? It’s so boring to hear and the lyrics are not that good either… Actually, it’s the only song I don’t like from the album :/
    Maybe I am the only one… :D
    ————————-
    Acutually I hate CRITICAL and I feel the same way like I’m the only person who hates that I actually love “Hey You” I think that might be my favorite at the moment

  • all for me

    Jul 22, 2010 @ 12:46 pm
    Anonymous said:

    I think the only person sticking to that clean cut wholesome image is Nick..I could seriously see Joe firing his Dad as his manager and going his own way.
    _______

    I don’t think Nick will stay clean cut. State of Emergency anyone? And I wouldn’t exactly call Marius in Les Mis a Disney role.
    ———————————–
    I wouldn’t say either one of those things are edgy either…I mean he says hell..oh my god that is just to vulgar for words

  • all for me

    replying to this) – Jul 22, 2010 @ 12:02 pm
    Thtzttlykewl said:

    biebgirl said:
    it is getting tiring
    ———-
    & you say that with a bieber reference in your name? RME
    ————-
    Lmao. That comment made my day :)
    ———————
    LMFAO i love love love this comment!

  • Anonymous

    “She’s seductive. She does it well…”

    Uhhh…?

  • cuty

    first

  • cuty

    FIRSTT?

  • LoveToLove

    FIRSTT?

    ___________

    yes ma’am :)

  • NeverShoutNeverrr

    can’t watch, but i’ll still comment anyway. :p
    please leave disney guys.

  • peacelovehearts

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/

  • Thtzttlykewl

    peacelovehearts said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D

  • harrypotterbitches

    nice

  • peacelovehearts

    Thtzttlykewl said:
    peacelovehearts said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O

  • Thtzttlykewl

    Thtzttlykewl said:
    peacelovehearts said:

    I really wish that they’d get out of this Jonas LA shit :/
    ___________________________________________
    Next year.. no more Camp Rocks.. no more Living the dreams/band in a bus… no more Jonas/Jonas LA.. they’re getting out of this Disney crap finally :D
    ————
    Seriously? Hallelujahhh
    But then where the hell are they gonna go? o_O
    —————–
    I know right. I hope Demi is too, and Miley made it obvious she’s definitally o.u.t after Hannah Montana Forever.
    No idea :/ Hopefully.. become a real band? Lmao. Where do Paramore and the Black Eyed Peas “go”?

  • Anonymous

    Mmm Nick looks damn sexy.

    Can’t wait until they’re out of Disney though.

  • biebgirl

    it is getting tiring

  • Aryanna

    Harrypotterbitches
    I know, I’m very random. :) But you said you were bored… ;)

  • peacelovehearts

    biebgirl said:
    it is getting tiring
    ———-
    & you say that with a bieber reference in your name? RME

  • Thtzttlykewl

    biebgirl said:
    it is getting tiring
    ———-
    & you say that with a bieber reference in your name? RME
    ————-
    Lmao. That comment made my day :)

  • biebgirl

    ALL FOR ME ya your looking at my name right so i cant say the same.
    noone will take you seriously when you think about yourself.
    theres a difference between love and like i love the jo bro but like justin bieber ok ya im a bieber fan but im more of a jo bro fan

  • NicksSweetCaroline

    all for me said:

    Anonymous said:

    Am I the only one that DOESN’T like ‘Summer Rain’? It’s so boring to hear and the lyrics are not that good either… Actually, it’s the only song I don’t like from the album :/
    Maybe I am the only one… :D
    ————————-
    Acutually I hate CRITICAL and I feel the same way like I’m the only person who hates that I actually love “Hey You” I think that might be my favorite at the moment
    ————–

    I like the Intro and verse of Hey you but the chorus… nah. Oh! But the bit Nick sings is pretty good… :P

    I love summer rain!! The intro made me go Awwwwww …literally

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Ikr? It was awesome, and pretty original. :) My fav is Last Time Around. But I love State Of Emergency, Vespers Goodbye (wow at that one) and Conspiracy Theory.
    But I think that CD was more for the fans than for extending the fanbase or something. There was not a lot of promotion. And I don’t get why he put Who I Am as his first single haha.

  • LOVINJONAS101

    i love how this was my video and i sent it to Oceanup yesterday, and DISNEY VEVO took it and it’s on here as there video. you can clearly see that it’s my video (lovinjonas101) , i mean i don’t really care, but it would have been nice if they used my link, as seeing i took the time to upload it and stuff.

  • NicksSweetCaroline

    Aryanna said:

    NicksSweetCaroline
    Ikr? It was awesome, and pretty original. :) My fav is Last Time Around. But I love State Of Emergency, Vespers Goodbye (wow at that one) and Conspiracy Theory.
    But I think that CD was more for the fans than for extending the fanbase or something. There was not a lot of promotion. And I don’t get why he put Who I Am as his first single haha.
    ———–
    I know! If he had played Conspiracy Theory, State of Emergency, Last Time Around… (literally any other song than who i am )at the grammies he would of gained a new fanbase.

  • Anonymous

    I wouldn’t say either one of those things are edgy either…I mean he says hell..oh my god that is just to vulgar for words
    ________

    It’s not just that he says hell but it’s obvious he’s talking about his sex life. He’s saying that he wants to get with this girl who’s teasing him but doesn’t want to go through the consiquences. Or he’s talking about a prostitute. Either way…

    And I think you should check out Les Miserables before you say it’s not “edgy” or whatever. It’s somewhat edgy but it’s still keeping it classy in a way. I think Les Mis was a good stepping stone for Nick to no longer be thought of as a pure Disney boy.

  • Aryanna

    NicksSweetCaroline
    Completely agree ! :)
    I gotta go pack. See ya ;)

    <3