Selena Gomez JIMMY FALLON JULY 21

Credit: Eon246.

  • Anonymous

    peacelovehearts said:

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P
    ——
    im pretty sure nobody gives a shit about what a pathetic and freak lesbian like you has to say…. YOU ASSHOLE!!!!

  • Anonymous

    peacelovehearts said:

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P
    ——
    im pretty sure nobody gives a shit about what a pathetic and freak lesbian like you has to say…. YOU ASSHOLE!!!!

  • Anonymous

    peacelovehearts said:

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P
    ——
    im pretty sure nobody gives a shit about what a pathetic and freak lesbian like you has to say…. YOU ASSHOLE!!!!

  • Anonymous

    selena is so freaking adorable and looks soooo stunning, woowww love the dress ;)

  • Anonymous

    selena is definitely the best!!!

  • Anonymous

    Happy Birthday Selena!!!
    Have a great one! (:

    [[x3]]

  • Anonymous

    so stay away for drama, or showing vagina or butt…is boring?
    she’s was a minor and acting like one :)

  • Anonymous

    She’s talking about going through a breakup with Nick Jonas and then going out on a date with Taylor Lautner, right? I don’t really keep up with anyone’s dating life.

  • Anonymous

    she is NOT boring..she is a role model
    congrats selena

  • LoveSemi

    Ginger said:

    I don’t think so. This video has some of the best moments where she does show some personality.
    http://www.youtube.com/watch?v=y6ywu_Zkc0g

    =====

    loved!

  • WTF DEMI WTF

    Two years in a row that Demi Snubs Selena on her birthday. To rub it in she re-tweets a birthday greeting to someone else. Dear Demi WTF is your problem?
    Last year Selena even tweeted about Demi’s album. Demi you are looking like the Freaking bully right now.

    Even if there are issues a simple happy birthday is not that hard. WTF!!!!! I say one more time.

    Dear Selena Gomez happy Birthday and may you have everything in life that you work so hard to achieve. <3333333

  • Anonymous

    WTF DEMI WTF said:

    Two years in a row that Demi Snubs Selena on her birthday. To rub it in she re-tweets a birthday greeting to someone else. Dear Demi WTF is your problem?
    Last year Selena even tweeted about Demi’s album. Demi you are looking like the Freaking bully right now.

    Even if there are issues a simple happy birthday is not that hard. WTF!!!!! I say one more time.

    Dear Selena Gomez happy Birthday and may you have everything in life that you work so hard to achieve. <3333333

    ———-

    go away! so because she didn’t tweet for selena she snubs!
    twitter is not everything
    go live your life outside internet

  • Caitylinrox

    I love her that was a stupid interview though im sorry they barely talked they had popcorn and talked about beverly clearly im sorry but that just seemed too short! shes beautiful and happy birthday! that pickle juice and popcorn dont ask me y sounds good hahahaha!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    so stay away for drama, or showing vagina or butt…is boring?
    she’s was a minor and acting like one :)

    miley show us her vagina
    demi show us her butt
    selena, please show us your boobs hahahahaha

  • Caitylinrox

    Hello people jsut cause demi didnt tweet about it doesnt mean she hasnt said happy birthday ovr the phone or in an email or txt or something even friends who hav issues its there birthday just 2 days ago my friend who i had a fight with like 2 weeks ago said it was her birthday on gmail and i wished her a happy birthday even though we were fighting and i know demi would do the same!

  • ellygance

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P
    ——
    im pretty sure nobody gives a shit about what a pathetic and freak lesbian like you has to say…. YOU ASSHOLE!!!!

    Anon’s like you are so annoying. :/

  • areyouonDOPE…

    and tabasco sauce … -_-

  • Jayecab

    I will never understand why some people would think she’s “boring” or “robotic”. Look? at her. She laughs like everyone else. She makes jokes like everyone else. She fools around like everyone else. She does all this while being cute and adorable. If anything she’s a real, human being with a big heart and a sense of humor. Happy Birthday, Selena! :)

  • suckit

    I will never understand why some people would think she’s “boring” or “robotic”. Look? at her. She laughs like everyone else. She makes jokes like everyone else. She fools around like everyone else. She does all this while being cute and adorable. If anything she’s a real, human being with a big heart and a sense of humor. Happy Birthday, Selena! :)

    ——

    it’s just my opinion

  • peacelovehearts

    Jayecab said:
    I will never understand why some people would think she’s “boring” or “robotic”. Look? at her. She laughs like everyone else. She makes jokes like everyone else. She fools around like everyone else. She does all this while being cute and adorable. If anything she’s a real, human being with a big heart and a sense of humor. Happy Birthday, Selena! :)
    ———–
    RME…

  • areyouonDOPE…

    i dont know to them she is “boring” o_O

  • suckit

    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :)

  • peacelovehearts

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P

  • areyouonDOPE…

    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :)
    —–
    question: who’s in your icon

  • areyouonDOPE…

    suckit said:
    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P
    —–
    i dont find her as fun but i dont know her so ….

  • suckit

    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :
    ——–
    i really don’t know how someone could see her as fun, but oh well :P

    ——

    she used her robot powers on them

  • suckit

    i dont know to them she is “boring” o_O

    —–

    yep she is boring :)
    —–
    question: who’s in your icon

    —–

    my fave couple (from a book)

  • Anonymous

    she did

    http://officialdemi.tumblr.com/

    this is her official blog. scroll down and u will see that she did say happy birthday to selena

  • Anonymous

    happy b-day sel :)

  • PurdyAmberSixx

    Happy Birthday to Selena :)
    Shes beautiful <3

  • areyouonDOPE…

    Happy Birthday to Selena :)
    Shes beautiful <3
    —-
    i agree

  • Anonymous

    pickle juice, tabasco, and salt with popcorn?
    gross that’s like diarrhea status. blehh.

  • Anonymous

    does anyone really know why demi and selena are no longer friend?
    no right?
    so stop with the hate and go get a life

  • ellygance

    All the more reason to despise her then. That would mean that Demi is doing it for the drama effect. That still makes her look like a fool in the long run.

    I mean if she really doesn’t like Selena then quell the rumors and say it. That would be the biggest drama and would get her more attention.

    Twitter is a vehicle that the famous use to generate interest in them and she is just creating bad interest by avoiding it and then tweeting about someones mother.
    —-
    Twitter isn’t everything…

  • Anonymous

    WTF DEMI WTF said:

    All the more reason to despise her then. That would mean that Demi is doing it for the drama effect. That still makes her look like a fool in the long run.

    I mean if she really doesn’t like Selena then quell the rumors and say it. That would be the biggest drama and would get her more attention.

    Twitter is a vehicle that the famous use to generate interest in them and she is just creating bad interest by avoiding it and then tweeting about someones mother.
    ————–

    DID TAYLOR SWIFT (AKA SELENA’S BFF) GIVE HER CONGRATS ON TWITTER?

    no right? it’s that mean that taylor is wrong?
    no!

    just that you are a demi hater and not a selena fan
    because if you were selena fan you were hating on taylor swift as well

  • Krista

    I love her!!!! you think is boring ok!!
    For me NOT, she is very natural and sweet!!!
    Hope she had an awesome birthday :)

  • Anonymous

    Demi and maybe Taylor gave a birthday shout out over text, or phone call, or even video chat.
    You never know -_-

  • Anonymous

    ellygance said:

    why is she boring?
    you are jealous because she is famous and pretty and has a good personality
    if you don´t like her don´t read this you don´t have any other hobbies than make people down stop it
    ——
    Oh please, don’t accuse someone of being jealous because of there opinion, it’s getting very annoying.

    ——

    THIS

  • KristinaMarie559

    Shes not boring either shes a role model just cause she isnt pooring out her boobs or showing her vagina doesnt mean shes boring it means shes a good christian role model doing what she thinks her fans will like and they do like it and she doesnt care about haters none of the stars do they care about there fans so hating on things is just a stupid way of picking a fight. i havnt been on miley posts in a long time cause i know whatever i say will b held against me and its just pointless to b hating let fans be fans. hmm anyone notice there havnt been miley posts in a while js..?

    Nobody showed the vagina…it’s called photoshop!
    Miley is a good rolemodel why because she is herself.
    Selena is a good rolemodel because she doesn’t make mistakes(to the public.)

    The are both good rolemodels now please shut up!

    And Miley is fliming her new movie.

  • Hilary

    ah

  • Anonymous

    ————–

    DID TAYLOR SWIFT (AKA SELENA’S BFF) GIVE HER CONGRATS ON TWITTER?

    no right? it’s that mean that taylor is wrong?
    no!

    just that you are a demi hater and not a selena fan
    because if you were selena fan you were hating on taylor swift as well

    ===========================

    where’s WTF DEMI WTF now? hahahahaha
    bo yaaaaaaaaa

  • Anonymous

    @oceanUP NEW Selena Gomez on The Sean Hannity Show

    http://www.youtube.com/watch?v=-Ada7GS7R-o

  • Anonymous

    @oceanUP NEW Selena Gomez on The Sean Hannity Show

    http://www.youtube.com/watch?v=-Ada7GS7R-o

  • Anonymous

    but demi said to another friend happy birthday und taylor are not online

  • iSpeak4mE

    pickle juice and popcorn…I don’t know if I wanna try that or not. it really sounds different O_o

  • odeej

    HAPPY BIRFFDAY

  • Anonymous

    happy birthday selena i love this girl so much come on on twitter tweet so it gets top trending worldwide #happybirthdayselena its dropped down to 5th deserves to be number 1

  • ImNotAnnoying3.0

    My whole twitter is spammed with Selena… -_-

  • Ginger

    I don’t think so. This video has some of the best moments where she does show some personality.
    http://www.youtube.com/watch?v=y6ywu_Zkc0g

  • suckit

    happy b-day selena,but may i just say u are a very boring/robotic person

  • suckit

    I don’t think so. This video has some of the best moments where she does show some personality.
    http://www.youtube.com/watch?v=y6ywu_Zkc0g

    —–

    i’m not having another fucking fight with u. i hate selena.u love selena bye.

  • Ginger

    We fought before? :/

  • suckit

    We fought before? :/

    —–

    yep i think???

  • Caitylinrox

    <3Semi<3 semi will reunite when they make princess protection program two and i know they will bcause they already hav a sneak peak on the PPP dvd to ya and they will bcome friends again and realise how stupid they were and r being because they love each other!

  • Anonymous

    why is she boring?
    you are jealous because she is famous and pretty and has a good personality
    if you don´t like her don´t read this you don´t have any other hobbies than make people down stop it

  • ellygance

    Two years in a row that Demi Snubs Selena on her birthday. To rub it in she re-tweets a birthday greeting to someone else. Dear Demi WTF is your problem?
    Last year Selena even tweeted about Demi’s album. Demi you are looking like the Freaking bully right now.

    Even if there are issues a simple happy birthday is not that hard. WTF!!!!! I say one more time.

    Dear Selena Gomez happy Birthday and may you have everything in life that you work so hard to achieve. <3333333
    —–
    Just because demi didnt tweet ‘happy birthday’ to selena doesnt mean she didn’t say happy birthday at all.

  • WTF DEMI WTF

    All the more reason to despise her then. That would mean that Demi is doing it for the drama effect. That still makes her look like a fool in the long run.

    I mean if she really doesn’t like Selena then quell the rumors and say it. That would be the biggest drama and would get her more attention.

    Twitter is a vehicle that the famous use to generate interest in them and she is just creating bad interest by avoiding it and then tweeting about someones mother.

  • peacelovehearts

    Pickle juice? BAHAHAHA! xD

  • ellygance

    why is she boring?
    you are jealous because she is famous and pretty and has a good personality
    if you don´t like her don´t read this you don´t have any other hobbies than make people down stop it
    ——
    Oh please, don’t accuse someone of being jealous because of there opinion, it’s getting very annoying.

  • Caitylinrox

    Shes not boring either shes a role model just cause she isnt pooring out her boobs or showing her vagina doesnt mean shes boring it means shes a good christian role model doing what she thinks her fans will like and they do like it and she doesnt care about haters none of the stars do they care about there fans so hating on things is just a stupid way of picking a fight. i havnt been on miley posts in a long time cause i know whatever i say will b held against me and its just pointless to b hating let fans be fans. hmm anyone notice there havnt been miley posts in a while js..?

  • Anonymous

    She’s not boring, you’re all just allowing yourself to think that/copy what peacelovehearts says. It’s pathetic. Grow the fuck up. You don’t even see Miley get this much hate. Anon’s don’t count because 85% are trollin’.

  • Caitylinrox

    oh my gosh crush just asked me to go on a group date aaahhhh!!!!! …not the point here but yay!

  • EASYMAC.

    lol. “you seem a little desperate.” this joey king girl grows on me everyday. cute. jimmy is the man.

  • Anonymous

    @WTF DEMI WTF(I agree that’s exactly what I thought when I saw the re-tweet!.She just did it to rub in,sooo sad.Even to my worse enemy,a happy birtday wish wouldn’t kill me!.

    Whatever happened between them so what?..they’ve been friends well were friends for yearssss now all of the sudden they just grew up and got bored of eachother company?.Demi seems to be being a b**** simple as that,Selena really is just focusing on her career I admire the way she handles her life absolutely!.Selena seems open to a bff reunion.Well time will tell!

    HAPPY BIRTHDAY SELENA!

    oh and maybe Demi’s twitter will get bombarded with hate-tweets..and will decide to just wish Selena a happy birthday and be done with it.If she does it before then good for her!.

  • Anonymous

    The reason why people find her “robotic” is because she never makes mistakes like a real person. So people find it hard to relate to her because she tries to hard to be perfect all the time. In fact she tries too hard to he point where people get bored of her. And this is my opinion so don’t start attacking me please.