Miley Cyrus LOL LEOPARD BIKINI

miley-leopard


Miley posing in a leopard print bikini on LOL set. Thx @Mileyyy_!

  • Ediee

    She looks cute

  • LisaWonders

    No matter what anyone says, Miley has one of the best bodies out there right now, definitely better than all the disney stars. And it doesnt even seem like she works out that much! -__- Not a stick yet not super disproportioned, no shes really toned, flat abs, bomb legs. ahh i hate her lol. hopefully im there by end of the summer.

  • Anonymous

    I know…she just wants to fit it with everyone else.She is now skinnyer than Taylor Swift.You can look pretty and still have some waight on you.Selena looks SO much better than her.I dont mean by looks.I mean for weight whise

  • LisaWonders

    Anonymous said:
    Miley doesn’t have the best body ever. Have you seen a Victoria Secret Model? Just stop -_-

    —–

    yeah and there MODELS, its like there job to be skinny and toned, and thing is a lot of those ads are STILL photoshopped. Anywhoo miley’s body slaps. i think its her genes, cause ive seen one pap picture of her going to the gym. LUCKY. :/

  • Anonymous

    NICK HAS TO GO AND SEE HER LIKE THIS MAMAMIA

  • LisaWonders

    I know…she just wants to fit it with everyone else.She is now skinnyer than Taylor Swift.You can look pretty and still have some waight on you.Selena looks SO much better than her.I dont mean by looks.I mean for weight whise

    ———–

    Everything you said was a contradiction..You can look good with weight on you? Well Selena is a STICK! last time i checked. And just recently she got boobs, so now she’s a stick with boobs. before that she had the body of a 12 year old prepubescent boy.

  • Anonymous

    i waant heeer bodyyy ! andd sheeees taan :O

  • m

    Anonymous said:
    All the Disney people have KNOW boobs.Only Selena Gomez and Hilary Duff

    WOW you mispelled “No” ur dumb really

  • Anonymous

    she’s so beautiful her body is amazing

  • Anonymous

    Are u kidding?Demi & Selena are MUCH healthyer than Miley.She just wants to be thin because she thinks she will look better.Selena is not a stick she has boobs.Selena has a atletes body.So what she is not curvy not everyone is.

  • Anonymous

    Everything you said was a contradiction..You can look good with weight on you? Well Selena is a STICK! last time i checked. And just recently she got boobs, so now she’s a stick with boobs. before that she had the body of a 12 year old prepubescent boy.
    —–

    Oh please. Miley looks fucking sick in that picture. She wasn’t that skinny before. Stop fucking dissing Selena when it comes to Miley. You’re being an asshole. Miley doesn’t have the best body IN THE WORLD. Selena DOES have curves if you look closely, they are just not that defined. Say all you want about Miley but for ONCE stop brining Selena into it -_-

  • xOxOlovexOxO

    wow, she has like no boobs lmfao.

  • _liesyoutold

    she looks very skinny now. :/

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=12213&fid=68608

    ^ COMPARED TO THAT PICTURE, IT LOOKS LIKE MILEY LOST WEIGHT.
    SHE LOOKS SICK.

  • Anonymous

    Best body ever. Dang.

  • KristinaMarie559

    I love her:)
    She looks pretty!

  • Anonymous

    I WANT HER BODY.

  • funkychick

    that’s hot

  • Anonymous

    THANK YOU!

  • LoveToLove

    I’m so exited for this movie :D
    Miles looks beautiful as always :D

  • AskTaylor

    She has a perfect body.
    I öpve her and that Bikini XD

  • youhaveissues

    hey :)
    im new here.
    im not really a miley fan but she is working that bathing suit.

  • tete_mileybrazil

    I love her!

  • Anonymous

    All the Disney people have KNOW boobs.Only Selena Gomez and Hilary Duff

  • Anonymous

    if you want to be that skinny, you’re gonna have to have small boobs. no one has a PERFECT body.

  • Anonymous

    Miley doesn’t have the best body ever. Have you seen a Victoria Secret Model? Just stop -_-

    —————–

    That’s called photoshop hun… don’t hate, not a good thing

  • Anonymous

    That girl has NO boobs

  • Anonymous

    angelina is much prettier

  • Anonymous

    ahh me too!

  • Anonymous

    Fake tan

  • Anonymous

    Fat? More like SICK.
    She was NOT that skinny before? WTF happend?
    It’s gross that i can see her hip bone.
    I’m not trollin’, I’m just saying.
    Miley needs to put some meat.
    And why she wears push up bras, because those are some small boobs >_>

  • Anonymous

    I spy ashley greene! Next to the dude with his spine popping out!

  • Anonymous

    Miley doesn’t have the best body ever. Have you seen a Victoria Secret Model? Just stop -_-

  • Anonymous

    Some people believe he already has and idk what to believe anymore, it’s possible but wish there were pics

  • Yo.

    i like leopard prints :) And i seriously LOVE her new hair, i wanna get that hair cut.

  • Alterego

    DO YOU REALIZE…

    That I was first (and second!) for the 3878374th time?! :D

    You are my hero.

  • Anonymous

    PERSONALLY I THINK MILEYS BODYS UGLY.
    HER HIPS ARE TO WIDE FOR HER LITTLE BODY.
    FROM WHAT I SEE, I THINK DEMI LOVATO HAS THE
    BEST BODY. SHE HAS CURVES!!!! SELENA, HAS NO CURVES AT ALL. SHES SKIN & BONE. ITS GROSS.
    DEMI IS NOT FAT, SHES THINK AND SOLID. AND SHES HEALTHY. SHES NOT SKINNY OR FAT. :)

  • Anonymous

    She’s way too skinny now. Don’t let hollywood get you babe.

  • Anonymous

    Selena has more boobs than Miley but Miley will always naturally have a better body because of the way Miley’s hip to waist ratio curves. Selena is just straight down with boobs. And its not like Miley’s boobs are small, they’re proportionate to her body.

  • mileyisthebest

    i love this girl..wait who dosnt love her??!!

  • Bt I Mean I Actually Felt Lyk Cryiin Wen I Saw Those Disgusting Piiksz Of Her I Mean I Lovd Her Soooooo Much She Wzz My Idol And Now Look At Her I Mean All The BAD Commentszz Every1z Makiing Bowt Her, All Her Fansz H8 Her And She Wont Bother Changing HerSlf Shesz Jus Gettin More n More Slutty I Cnt Beleive Shesz Turnd In2 This It Wz Lyk My Worst Nightmare To See Her Lyk This 2 See Her Turn In2 Sum Thing .. I Still Cnt Beleiive It Bt She Aiint Gna Change Bck So Itsz Tym 2 Move On I Hav A Bit And Im Startiin 2 Make Selena And Demii My Starz So Far AMAZING!!

  • JoickBelongs

    HOT ! <3

  • Anonymous

    you should learn how to type like a normal person.

  • xxloverxx

    She looks too skinny…:/

  • xxloverxx
  • Why The Hell Are Yuu Twkiin About BOOBSZ 4 And So Wt If Selenasz Body Iznt Perfect .. Atleast She Doeszt Dissapoint Her Fansz And Atleast She Dznt Do Sluty Thiingsz Lyk Miley .. Why Yuu Lot Sayin Bad Thingz Bowt Selana Nobodysz Perfect .. Selenaz Bodyz Alwaiisz Been Lyk That.. Mayb God Decided 2 Make Selenasz Body This Waii .. Bt I Dnt Think God Jus Suddenly Decided 2 Make Miley In2 A Slut ..

  • La2

    Has anyone seen the original LOL? If Miley hasn’t improved her acting skills, playing Lola might be too much for her. I liked the original, so I hope she doesn’t ruin it. And since this is an indie, it’ll need really good reviews to get recognitions.

  • Anonymous

    EWW GAIN SOME DAMN WEIGHT MILEY. You look sick and it’s disgusting :/ Her little fans are gonna think it’s okay to look like that. What a horrible role model

  • xxloverxx

    EWW GAIN SOME DAMN WEIGHT MILEY. You look sick and it’s disgusting :/ Her little fans are gonna think it’s okay to look like that. What a horrible role model
    ——————————-
    Then get out if u don’t like her and she’s not a horrible role model

  • Anonymous

    SO TRUE!

  • Anonymous

    She should eat an hamburger or 2. She’s madd skinnyy

  • Anonymous

    eww i can see her hip bone! she has no meat at all

  • Anonymous

    Skin & Bones

  • Anonymous

    She is hhhhhhhhoooooottttt<3
    Miley is my lesbian love xD

  • Anonymous

    Half of you people on here are idiots. You complian about selena being brought into this when your putting her in it. And I’m sorry selena has not body or curves. And you people are hypicitres to not to long ago everyone was like ‘she’s gained to much weight she’s gotten fat’ now your bitching that she’s skinny? Leave her alone maybe she was upset about people calling her fat so she lost weigfht

  • remember_me

    This doesn’t look like posing, OU.

  • WHY THE FUCK ARE YUU GUYSZ SAYING STUF ABOUT SELENA MAYBE GOD WANTED HER LYK THAT
    THATSZ WHY GOD MADE HER LYK THAT !!!

  • rockmaphia

    I. cant. stand. her. ‘I’m a good role model, but I’m not a parent. I’ve made mistakes. blahblahblah Me pole dancing wasnt a mistake. Im not trying to be slutty, Im trying to be mature. wahwahwah.’ Miley: Shut the fuck up! You are slowly becoming more immature by the second. Try looking at Taylor Swift. She matures with her music, not her stupid body. Your NEW music sucks.

  • Anonymous

    Maybe she hits the gym to look like Demi Moore.

    http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/04/08-15/demimoore.jpg

  • Anonymous

    Try looking at Taylor Swift. She matures with her music, not her stupid body. Your NEW music sucks.
    ——-
    Neither Taylor nor her music matures since she was 12.

  • Anonymous

    I know…she just wants to fit it with everyone else.She is now skinnyer than Taylor Swift.You can look pretty and still have some waight on you.Selena looks SO much better than her.I dont mean by looks.I mean for weight whise
    —-
    Do you need glasses selena looks anorexic and skinny and flabby. Miley has a hot body toned, great abs, great legs and she works out for them. she has meat in all the right places selena doesn’t.

  • Anonymous

    MIley looks like a victoria secret model. she is hot and tone. she looking hotter and hotter everyday.

  • Moonbeam

    She looks hawt. Ugh, her belly.

  • sayWHAT

    Anonymous said:
    love how ocean up is ran by miley stans. miley does NOT have the perfect body so stfu. neither does selena, demi, etc. but nooo, when it comes down to miley hardly anyone criticizes her. people on here are pathetic.

    —–

    wtf! scroll up everyone is hating.

  • gymnastlovee95

    HOLY SANTA CLAUSE SHIT.
    ok, the person who’s hating is obviously the SAMEEE person. So they can shut the fucking hell up. Your just jealous. Mileys healthy. She’s not a stick, her weight is fine. And big boobs are OUT. she’s skinny, she has enough boob, lol. Guys love girls for more than that, not just on their boobs. & big boobs are gross, my boyfriend dosent like it when girls boobs are outta their chest, he told me (-; lol pce!

  • Anonymous

    she looks really skinny in this pic

  • Iniit Alterego Thnxx Atleast Sum1 Agreesz 2 Me Tht Miiley A LiiL Bitch

  • Alterego

    I Lovd Her Now I H8 Her Cuzz Shesz The New Britney And GaGa .. Now Im Startiin 2 Love Selena My New Idol .. I Know Shesz Pretty And Skinny And Stuff I Love EveryThiing About Her Except The Waii She Dressesz And Actsz Now … LiiL Biitch

    IiiI KnoOowww RiiGHttt xPp

  • bluesfan3410

    Cute bikini..

  • carbomb__

    She is ripped as hell. If she gets anymore ripped she’d look like a body builder. :/

  • Mayra.

    looking good Miles!!

  • Anonymous

    does anyone know where they are filming in detroit? and how is ashley greene on dates with joe jonas and in detroit filming at the same time? lol

  • mileysrock

    HOT , SEXY , BEAUTIFUL AND AMAZING :) LOVE MILEY 4EVER !

  • Anonymous

    hahaha and people called her fat my fucckkkinnnn asss

  • Anonymous

    honestly she doesn’t even look sickly skinny. she just looks really toned due to her working out. i think most of you guys are just haters and should just really leave her be. i would kill for a body like hers and it really is just sad for you haters to be saying all this crap. it’s bullies like you who lower girls’ self esteem which some results in suicide. just leave your comments to yourself and leave the girl alone.

  • Anonymous

    ok im gonna go workout =)

  • little misssunshinee

    her bikini is really cute i love it.
    and i don’t think she looks too skinny at all..i mean sure she could gain a few pounds but she does not look sick…she looks healthy to me…ahah poor miley no one is ever satisfied everyone either calls her fat or too thin…
    and comparing her body to selena’s is stupid sel is her own person she does not need to have a body like miley’s to be pretty..they are both beautiful skinny or not

  • Anonymous

    Some people believe he already has and idk what to believe anymore, it’s possible but wish there were pics

    lol yea nick for sure visited her, thats why theres sooo many pics, and him being in london and all, and her having a boyfriend… he DEFINATELY visited her. ;)
    HAHA lol wow.

  • Anonymous

    SHES HOOOOOOT!

  • Anonymous

    i dont think miley looks that sick and i dont think she tried to be skin it just happend

  • Anonymous

    Woah, Miley’s body is amazing! She’s really toned and muscular :) Beautiful girl

  • doublethedrama

    It’s weird when you see quesions like this.. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100228050630AAYbhvi Thats what concerns me, hahah.

  • Anonymous

    First shez fat and now shez too skinny! Cmon ppl!

  • LovatoLoveXO

    can the same annons just stop one hates miley the other is a stan…… and guys the reason she lost weight was because people would call her fat now you call her too skinny and if she gains weight she becomes fat….. people need to stop being so judgmental i think she has a nice body yea its not perfect but mine is much worse

  • Anonymous

    I want her body

  • doublethedrama

    It’s weird when you see quesions like this.. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100228050630AAYbhvi Thats what concerns me, hahah.

  • doublethedrama

    It’s just weird when you see quesions like this.. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100228050630AAYbhvi Thats what concerns me, hahah.

  • Anonymous

    dat’s hot.

  • MileyeffinCyrusfanxD

    She is perfectly fine.
    She is not too skinny, though.. you guys are just hating.
    When she was fuller you guys would say she was fat, now that she is normal you guys are saying she is too skinny?! You guys are just hating on her for having an awesome body that you guys probably wish you had! :P

  • Anonymous

    wooooooooooooooooooooow
    woooooooooooooooooooooooooooooooooow
    w00000000000000000000000000000000000000000000w

    hoooooooooooot

    love you 4 eeeeveeer:)

  • Altea

    If you can´t see the bones of your hips then it´s when you have a problem

  • micheal

    gosh ppl stf about selena who cares about this bitch mileyis hotter than the18 years brat

  • CyrusFTW

    I’ve heard a lot of guys jack off to her. LOL

  • StarStruck33

    PEople need to freaking get a life and back off WTF is ur problem first she is too fat and now she is anorexic the only people who
    Make me sick are you fugly stupid dumb bitches who wish you guys looked as good as Miley you guys make me laugh when you guys say Selena has a better body she is a stick No CURVES and yet she can still call herself a Latina my a$@ Miley can give a dam for what you guys says And why the hell would you compare BOOBs you guys are just nasty and then you complain why boys like boobs well there you go
    And yet Miley has a hot BF and went out with Nick yeah you guys should like slap yourselves and get glasses because Miley is beautiful inside and out just really leave this girl alone!!!!!

  • Meg

    Omfg you guys are all fricken dumb and obviously know NOTHING about being fit and in shape, she is perfectly health,not to chubby not to skinny. Being thin doesn’t mean your sick! It means in shape! Get it right people! She eats! we all know that, just because you lazy asses can’t get up off the couch to work out doesn’t mean she can’t! K bye!

  • Anonymous

    she looks a little bit too skinny

  • xxloverxx

    I. cant. stand. her. ‘I’m a good role model, but I’m not a parent. I’ve made mistakes. blahblahblah Me pole dancing wasnt a mistake. Im not trying to be slutty, Im trying to be mature. wahwahwah.’ Miley: Shut the fuck up! You are slowly becoming more immature by the second. Try looking at Taylor Swift. She matures with her music, not her stupid body. Your NEW music sucks.
    ——————————–
    Uhhh…excuse me but taylor only sings about breaking up with her ex’s and broken hearts

  • peacenlove

    she looks very pretty! love her! :)

  • believeinlove

    hottiegirl said:

    poor miley. she looks skinner ppl used to call her fat and when she lost weight ,they she is so sick gosh i feel bad 4 her
    anyways she look great cant wait 4 lol
    _______________________________–

    your totally right i mean people gotta stop hatting; plus she looks good and i love her hair<3

  • hottiegirl

    poor miley. she looks skinner ppl used to call her fat and when she lost weight ,they she is so sick gosh i feel bad 4 her
    anyways she look great cant wait 4 lol

  • Anonymous

    you people need to makeup your minds you call her fat then tell her to lose weight and when she does you call her gross and that she ways to skinny make your stupid minds up everything she does and wears you little haters go around talking crap about it taylor momsen is younger then her and shes a slut but i dont she you guys talking crap about her

  • Anonymous

    i love how shes either too fat or too thin. either way no one is satisfied. how about you stop caring. she looks cute and seems happy so stfu

  • realistgangsta

    wow yall are so gay who jugdes a other girls bodys and wtf yall worrying about their boobs that gay and she’s not sick it’s call working out and getting in shape for her movie she not trying to be like taylor swift dumbasses

  • Anonymous

    Eww, she looks too skinny there. I think she looks better with a little more meat on her bones.

  • Disdain

    Ooooh!

    Miley looks like a underwear model!

    Tan and everything…

    Ooohh…

  • Disdain

    DO YOU REALIZE…

    That I was first (and second!) for the 3878374th time?! :D

  • zebragiraffe

    ew @ that guys spine.

  • Anonymous

    She’s freaking hot.
    How dare do people say she’s fat. ._.

  • Disdain

    LOL. :)

  • idk

    so she wears less than that on stage

  • Watch your back

    She’s freaking hot.
    How dare do people say she’s fat. ._.

    They are called haters, darling.

  • picstoburn

    she’s pretty and tan :]

  • zebragiraffe

    so she wears less than that on stage

    i don’t like her at all, but i will stick up for her and point out how stupid your comment was.

  • Anonymous

    Its so weird to me that Miley is now skinnier than Selena Gomez but her hip to weight ratio(Miley’s) is perfecto. SHe really has an amazing body, I jsut don’t understand why she insists on losing so much weight.

  • Anonymous

    Am I the only one wh thnos she looks too skinny? I can see her bones sticking out. She doesn’t usually look loke that. And yeah her boobs really aren’t as great as they usually look. I guess she always wore push up bras. Not hating, but being honest. I usually like her body. Now I’m back to believing hat Demi is the disney star with the bedt beach body

  • Anonymous

    wow, she has like no boobs lmfao.
    _______________
    Hahaha.

  • Anonymous

    So true Selena as the most now

  • I Lovd Her Now I H8 Her Cuzz Shesz The New Britney And GaGa .. Now Im Startiin 2 Love Selena My New Idol .. I Know Shesz Pretty And Skinny And Stuff I Love EveryThiing About Her Except The Waii She Dressesz And Actsz Now … LiiL Biitch

  • Anonymous

    she looks really skinny. :/ what happened?
    but she’s beautiful :)
    i like her body anyways..

  • Anonymous

    Well, maybe Miley looks more skinnier in some picture angles… But if she really is skinnier, it’s not her fault. I mean, look she’s a busy girl with a big career.. She works out normally like Demi. And she dances in her performances.. Miley likes to be fit, it makes her feel more comfortable with her body. So yea, she doesn’t sit there all day and eat. She’s busy busy busy.. That’s what I can say….

  • Anonymous

    Miley naturaly has hips but she looks sick here
    Not good
    She looks anorexic

  • Anonymous

    N?CK AND M?LEY :)

  • Anonymous

    I wish my abs were as toned as hers! She looks good and that’s not in a weird way I’m just saying she looks very in shape!

  • Fiona

    <3 Miley

  • Anonymous

    SELENA HAS BIG BOOBS ????????

    HAHAHA ARE YOU K?DD?NG ??

    LMFAO

  • Miley Ray Cyrus-Real

    Wow!
    Yes, I know i have lost some weight but i didn’t think it was to that extent that i looked skinny. Maybe its just the shot. And will everyone just please stop comparing me to Selena and Demi we are separate people!
    And i like my boobs the way they are. God made me the way i am, i have not done any sugery or anything to alter myself so take what you get and like what you see because it’s not changing, if you don’t like it don’t look at it. That’s all i have to say
    God Bless
    Love Y’all
    xoxo
    -Miley

  • sayWHAT

    its comments like these that MAKE her change her looks. how would you feel reading comments like these about yourself… no wonder she’s insecure.

  • Anonymous

    love how ocean up is ran by miley stans. miley does NOT have the perfect body so stfu. neither does selena, demi, etc. but nooo, when it comes down to miley hardly anyone criticizes her. people on here are pathetic.

  • Andreea

    Her body is perfect. So haters shut the fuck up, and if you want to see too skinny girls and no boobs check out selena gomez…she looks like a eleven year old in bathing suit

  • sayWHAT

    she looks just as thin as me and i think she has a fast metabolism like me. i eat a lot! im still thin. just b/c you are that thin doesn’t mean you don’t eat. trust me my friend was anorexic once and looked nothing like miley. miley looks healthy

  • Anonymous

    this movie is gonna make her career go down another 5million fans…the french trailer of this movie looked stupid so lets make it amaerican and make it even more stupider.

  • Anonymous

    WOW!!

    Tan and a HOT Body! *_*

  • Anonymous

    WOW!!

    Tan and a very HOT BODY!!!!*_*

  • Anonymous

    hahaha to the idiot who says selena look athletic you mean she looks anorexic and flabby and like a 12 year old girl.

    Miley looks hot and toned.

    selena only fat is in her huge face she could use some of her fat cheeks on her ass and boobs.