Justin Bieber TODATEEN COVER BOY

bieber-todateen


Justin is on vocal rest until the show tonight.

+ Chilean magazine Tú. Thx Angeles!

  • Anonymous

    he looks like a freaking girl. i hate him. he’s wearing so much makeup. seriously disgusting and sick of the beiber fever shiz!

  • Anonymous
  • Sunny

    BAHAHAHA he looks like a girl XD

  • Anonymous
  • Anonymous

    he reminds me of one of my barbie dolls.

  • flo buongermini sacco . . .

    HAHAHAA HE LOOKS LIKE A GIRL

  • Anonymous

    His eyes are gray-ish here =/

  • Anonymous

    Cover girl*

  • alysssajonas

    Nice makeup, Justine.

  • HayleyBee

    I’m sorry, but there’s just nothing masculine about him. At all.

  • Anonymous

    sou muuuuuuuuuiiiiiiiiitooooooo mais os JONAS na capa #fato

  • Anonymous

    justin has brown eyes
    what did they do to him?
    he looks like a girl!

  • Anonymousbeetch

    they should really stop photoshopping. they make him look girlier

  • Andreiita

    He looks like a girl. how can a picture do that?

  • Anonymous

    is it me or does he look girly in this one?

  • Anonymous

    He actually looks hot here.

  • suzii18023

    oh i love him(: and no he doesnt look gay well maybe but he still cute :D

  • Anonymous

    omg why does he look so pretty here?!?! lol it’s like one of those creepy dolls your grandma buys you but you get her a thankyou card anyway lol.

  • 123

    god. this isn’t really the best picture. I wish they didn’t even try to fix him. he looks good naturally. but not better when fixed WRONG. well. sorry. but. this is sooo wrong. i like him but i dont like this picture. :( so dissapointed.

  • 123

    hmm. Justin Bieber has normally BROWN EYES. it’s the makeup that they putted was wrong. :(

  • Anonymous

    I LOVE HIS MAKE UP!! WISH I COULD DO MINE LIKE THAT!!

  • maryrocklalapop

    OMG!! what a cute girl!! LOoooove her lipstick!
    (not a hater ,just joking around)

  • Anonymous

    this has GAAAAAAY writtten all over it.

  • Anonymous

    this has GAAAAAAY writtten all over it.

  • Anonymous

    ahahaha GAAAAAAAAAY

  • Anonymous

    The First magazine is Brazilian and the second Chilean

  • Anonymous

    no thanks…

  • enalovejustinbieber

    he look good he is my man I MEAN IT GIRL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 :)

  • enalovejustinbieber

    I LOVE HIM

  • idkMyBFFjill

    Hmmm, I feel like Selena was involved with this.
    And wtf is the name of that magazine?

  • LoveToLove

    This ain’t his best pic

  • -JulieSmile-

    Um. Is it just me or is it that this picture looks weird. Just Saying (:

  • Anonymous

    HE LOOKS GAY!

  • LoveToLove

    Um. Is it just me or is it that this picture looks weird. Just Saying (

    _______

    LOL no it does.. his eyes look off

  • Anonymous

    he looks like a girl!haha

  • Anonymous

    First Selena, now Justin?
    WTF is up with this “vocal rest”? -__-

  • -JulieSmile-

    Anonymous said:

    First Selena, now Justin?
    WTF is up with this “vocal rest”? -__-
    —————————–
    Singers have to take vocal rest.
    Duh. If they don’t they won’t be able to sing good.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Guys apperently there is a picture going around of Joe J getting a blow from another guy? Is this picture for real(As in, is there really this pic?)
    IDK where to comment…ou needs to slow their roll.

  • -JulieSmile-

    Anonymous said:

    Anonymous said:
    Guys apperently there is a picture going around of Joe J getting a blow from another guy? Is this picture for real(As in, is there really this pic?)
    IDK where to comment…ou needs to slow their roll.
    ————————————–
    Haha what? Never heard that Rumor.

  • Anonymous

    CALM DOWN this wuz a long time ago and no he id not wearing make up he just needed a hair cut DUH.

  • Anonymous

    Justin is so cute <3

  • sucy

    For reference only … really want to tattoo a look of health, the second to see technology put the final price, to a good thing this is your life, not because the impulse tattoo, if you just to cool what tattoo, I recommend his tattoo kits mouth directly to the streets, nodding his socks would be cool, there will be more eyes on you, not to spend money. In addition, it is best not to name any of the tattoo lovers, who, if you are mature enough you should be able to understand tattoo ink people are bound to change, if a forced resignation, you can quietly tell you are forced to tattoo a tattoo of the name , and let him give you aggressive, easily get rid of or in any other plan after the cap off …

  • Fiona

    idk y but something about this pic is off

  • Fiona

    i just realized that my eyes kind of look like Jusin’s in this pic :P