Taylor Swift ‘I Cried Watching Ramona’

taylor-cried

  • nick

    I’m still trying to figure out her obsession with the number 13

  • Live Like There Is No Tomorrow

    i want to see the movie, but i don’t know when will it come to my country :(

  • Anonymous

    wow thats what yuh wud do on a saturday afternoon even i see you have um NO LIFE .

  • Live Like There Is No Tomorrow

    nick said:

    I’m still trying to figure out her obsession with the number 13
    ——
    she was born on december 13

  • xoShannonxo

    Was she put up to this?

  • Live Like There Is No Tomorrow

    why the spongebob icon?

  • Anonymous

    taylor hop off of selena dick

  • urluvismydrugg

    uhm, is the number 13 special to her or something? lmfaoo

  • Live Like There Is No Tomorrow

    urluvismydrugg said:

    uhm, is the number 13 special to her or something? lmfaoo
    ———-
    her birthday is december 13

  • Anonymous

    13 is her lucky number . a lot of good things have happened to her when the number 13 is associated so yeah.

  • Anonymous

    sweetdisposition

    are you a boy or girl?
    are there any boys on here for that matter? xD

    I like you btw (:

  • Victoria_x

    I cried too I didn’t think I would but it was a really good movie. And I didn’t believe Selena when she said it’s a movie for all ages but it really is. I was surprised at how good it is.

  • nick

    I’m still trying to figure out her obsession with the number 13
    ——
    she was born on december 13
    ——
    Oh, ok but that’s not really a reason to obsess/talk about it over and over. Is that it?

  • Sweetdisposition?

    Anonymous said:

    LOL! Why would she cry? This isn’t some jerry springer shit. Anyway, I’m waiting till it goes on DVD,it seems like a cute movie to watch on the sofa or room while its raining on a saturday afternoon. :)
    ——
    Do you seriously cry when you watch Jerry Springer? I would laugh my ass off.

  • Sweetdisposition?

    Live Like There… said:

    i want to see the movie, but i don’t know when will it come to my country :(
    ——–
    Same here but I don’t think the movies coming out where I live :( But I hope I’ll find it online soon and then buy it on dvd when it comes out.

  • Live Like There Is No Tomorrow

    nick said:

    I’m still trying to figure out her obsession with the number 13
    ——
    she was born on december 13
    ——
    Oh, ok but that’s not really a reason to obsess/talk about it over and over. Is that it?
    ——-
    well, she needs something to talk about

  • KM

    There’s actually a lot of good things that have happened to her involving the number 13. Don’t talk down on it if you don’t know all the facts.

  • tswifty1213

    I thank Taylor for tweeting this! This is my way of convincing my mom to take me to see it :) Hopefully it’ll be playing in theater 13 for me too!

  • Hilary

    ah .. w-o-w.

  • Maralovelovelove

    woot ! i wasn’t the only one who cried during Ramona & Beezus ! haha such a cute movie :)
    loooove tay <3

  • nick

    I’m still trying to figure out her obsession with the number 13
    ——
    she was born on december 13
    ——
    Oh, ok but that’s not really a reason to obsess/talk about it over and over. Is that it?
    ——-
    well, she needs something to talk about
    ——
    LMAO

  • Maralovelovelove

    Anonymous said:

    how can you cry while watching a stupid kiddie movie? no one dies


    YOU’RE WRONG! THE CAT DIES!!!
    haha , no but i cried! not because it’s sad, but because it’s cute. <3

  • Anonymous

    LOL! Why would she cry? This isn’t some jerry springer shit. Anyway, I’m waiting till it goes on DVD,it seems like a cute movie to watch on the sofa or room while its raining on a saturday afternoon. :)

  • Anonymous

    LOL! Why would she cry? This isn’t some jerry springer shit. Anyway, I’m waiting till it goes on DVD,it seems like a cute movie to watch on the sofa or room while its raining on a saturday afternoon. :)

  • manal

    HOw cute tayswift!!!! we love you girl sel rocks TEAM TAYSWIFT&SELGOMEZ cant wait for youre cd tay!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    LOL! Why would she cry? This isn’t some jerry springer shit. Anyway, I’m waiting till it goes on DVD,it seems like a cute movie to watch on the sofa or room while its raining on a saturday afternoon. :)

  • Anonymous

    LOVE it, can’t wait to go watch it!! :)

  • Anonymous

    I bet the sales are gonna do good after she tweeted that picture.

  • oxoemmaoxo

    Cool

  • miesquierdo
  • xJonasXCandyx

    13! lol.

  • oxoemmaoxo

    YAY i was first.

  • miesquierdo

    CHECK –>> http://www.youtube.com/watch?v=q61sTt32G_4 GO GO =)! THANKS.

  • Anonymous

    how can you cry while watching a stupid kiddie movie? no one dies

  • miesquierdo
  • elliesaur

    Eh. Lemme say, I LOVE Taylor, but Selena on the other hand….

    ….Its complicated.

  • Anonymous

    that movie was awesome. i cried too. selena’s awesome

  • AnonLovesPretzels

    LOL. 13. I really want the movie to come out (in my country.), I like family movies that make you wanna cry.

  • Anonymous

    GET OVER THE NUMBER 13 TAYLOR